Range Rover

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003

Ir doma par svētdienas auto nomaiņu. Pagaidām šīs funkcijas pildīja Honda CR-V, taču gribās ko mazliet inčīgāku un dizeli. Līdz ar to tiek apsvērta ideja par RR 2.5 iegādi no 97-2001 gadam.

Kāda ir pieredze šī autiņa ekspluatācijā, plānotais km 10-20k gadā, izmatos pārsvarā mana mīlotā sieviete.

Vai tešām viņi tik briesmīgi lūzt? Cik sapratu motors ir no BMW, kā ir ar kārbu unn razdatkām? Kā šiem aparātiem ar rūsu? Vai tādas lietas kā klima un citas salona extras bieži kaujās nost?

Kā ir ar ziemu, vai var droši braukt cauri visām kupenām un pļanckām? Vai var izmantot kā ultimate pārvietošanās aparātu bezceļos?

Kur iesakiet labot un pasūtīt daļas.

Kam butu japievērš uzmanība tādu aparātu skatties?

 
1.. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ..47
GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

Tu zini, kas ir Kruīzs??????

Jā, tas tur slēdzītis pavarotu kloķa galā un ar to savienotā elektronika/pneimatika content5-foto.inbox.lv/...

GB12 rakstīja:

Pie tam, 16-17 gadu vecumā, tātad, bez tiesībām... Nu labi, varbūt mamma bija blakus...

Brālēns. Mutere adīja uz pakaļas ķebļa

GB12 rakstīja: Klau, msh, kuras no šīm ekstrām ir tavam audī?

klima (nu labi, vismaz AC);

apsildāmi sēdekļi;

regulējama stūre (vismaz augstumā);

gaisa spilveni;

elektriskie logi;

apsildāmi spoguļi

Un, pirms tu noliec vadoņa opeli kā pliku, lūdzu, uzraksti, kādas ekstras ir tavam audī, kas nav vadoņa opelim? Nu tā, lai saprastu, kuram tas auto ir pliks?

Mana audī patreizējais aprīkojums [tieši tā, kā tas arī oriģināli skaitījās, lai arī daži punkti mūsdienās liekas smieklīgi ]

A90 standarta aprīkojums:

Stūres pastiprinātājs

Centrālā atslēga

Elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi [apsilde nedarbojas, līdz ziemai būs jāiepērk citi stikliņi, 4 ls gabalā, vasaru iztiks bez ]

Piecu katlu motors [dekša opelim nav]

B3q standarta aprīkojums

Pastāvīgā pilnpiedziņa ar piecu robu mešalku, torsena starpdiferi un bloķējamu pakaļas diferi [dekša opelim nav]

ABS ar izslēgšanas pogu [pogas dekša opelim toč nav]

oriģināli tajā mašīnā vēl nāca:

lupatas airējamie recaro ķebļi - pieder pagātnei

visi četri elektriskie logi

līdz šim ielikts:

ādas salons [dekša opelim nav]

sporta stūre [dekša opelim nav]

ķebļu apsilde

viens elektriski regulējams recaro ķeblis, otrais drīz būs procesā [dekša opelim nav]

elkoņbalsts [droši vien arī dekša opelim nav]

griestu ručkas ar lampelēm

motortelpas lampele

borta kompis

kruīza kontrole

āra temp rādītājs

lietie diski

varbūt esmu kādu krikumu palaidis garām.

klimata šovasar vēl nebūs

Ā, un par to opciju - varēšanu uzreiz braukt - nu ja man tālā 2009. gada 3. jūlijā [tas laikam bija tas datums kad tā mašīna atceļoja no šrota] būtu bijusi summa, ko deksters par savu opeli nolocīja, es jau kādus pāris gadus šķērētu apkārt, savu audī ar ļurbomotoru aprīkojis...

Nu jā, afigennijs aprīkojums... Pārbāzts ar ekstrām...

Un šitāds Dekstera opeli sauc par pliku...

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

R6 ir king of the kings, mans tēvs RAF konstruktors to man iemācija.

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: R6 ir king of the kings, mans tēvs RAF konstruktors to man iemācija.

Vfizdu... jāmet Mercedesam 3L dīzel iekšā... būs man etalons.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

farruhs rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: R6 ir king of the kings, mans tēvs RAF konstruktors to man iemācija.

Vfizdu... jāmet Mercedesam 3L dīzel iekšā... būs man etalons.

Priekš kam tev e-talons?

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Nu kā... lai mazāka vibrācija.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Nu ar šo kungu gan varēji nesākt strīdēties par šādām lietām....pietiek jau, ka Programmers to atļaujas.

Kopš kura laika jautājums = strīds?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

nu ar to nebūtu tā kā jālielās .

Citi ražotāji parasti uztaisa auto tā, lai tas var aizbraukt līdz apgaismotam servisam, nevis naktī jāremontē ceļa malā

Var jau būt ka tā ahūnā 626. mazda bija orientēta tādiem zābakiem, kas paši pat nejēdz šķidrumus pieliet un pārbaudīt to līmeņus, neņemos spriest...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Atvaino, bet lekciju par dažādu konfigurāciju dzinēju līdzsvarojumu utt. es tomēr šeit nelasīšu. IIr man virkne grāmatu, tostarp arī foliants par dzinēju teoriju ...bet vācu valodā. Tā kā es grāmatas no rokām laukā nelaižu, varbūt lietderīgi pameklēt webā informāciju, mūslaikos tā noteikti atrodama. Bet , lai nu kā būtu, R6 ir etalons, V8 / 90 tam tuvojas, bet tomēr atpaliek, tāpat V12, situāciju glābj lielais cilindru skaits un attiecīgi relatīvi lielais darba gājienu skaits, kurš tīri sajūtu līmenī rada ļoti "līdzenas" dzinēja darbības iespaidu. Vārdu sakot, konstruktori sen ir apguvuši metodes, kā pasniegt visparastāko "zaceni" uz želta šķīvīša". Izņēmums ir 4-taktu 2 cyl dzinējs - tur nu pat teorētiski neko nevar padarīt, kā viņš bija "tpr, tpr, tpr...", tā ir, un tāds viņš paliks

Ja jau tu reiz stāsti ko diezgan atšķirīgu no tā, ko es esmu garāmejot izlasījis wiki, tb ka par šito tēmu R6=V8=V12, tad pastāstī, kāpēc tur ir rakstīts, ka visas tās trīs konfigurācijas ir pilnībā izlīdzsvarotas, bet tu saki ka tā nav

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Nu jā, afigennijs aprīkojums... Pārbāzts ar ekstrām...

Un šitāds Dekstera opeli sauc par pliku...

Nē nu tu, iespējams, esi snobs, kas apgrozās sabiedrībā, kas brauc ar jaunām, līdz augšai piebāztām tačkām. Tikmēr mana audī viduvējais aprīkojuma līmenis [kurš, starp citu, priekš vācijas tirgus B3/B4 audī ir kosmisks - varāki punkti no manis nosauktajiem oriģināli varbūt bija vienam no tūkstoša vai vēl retāk ] pret apkārtējo izmantotajām mašīnām salīdzinās ļoti labi - nu labi, dažam jaunākam eksemplāram būs kondišs, un visā novadā varbūt tomēr būs pārdesmit mašīnas ar biezāku aprīkojumu...

P.N. Neredzu tavai jautrībai pamatojumu - deksim tur tajā sarakstiņā bija tikai kādi pāris vēlami punkti, kas man nav [klimats un hrenons], zato man ir vismaz divreiz vairāk patīkamu vai lietderīgu punktu, kas viņam nav un pat nav ieliekami.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

msh, sporta stuure taa ir ekstra? man jau lieka ka airbags ir ekstra, nevis "sporta" stuure, kura avarijas gadijuma ieduras "sportista" kruushu kurvii. tev ir ljoti jocigs priekstats par ekstraam. butiba kruizs ari nav baigi noderigs latvijai. tai pat laikaa kondicionetaja tev nav. tas ir baigi skaabi. protams tev jau nav jasezh korkji uz tilta kad ir +30, taka pieljauju ka tu mierigi bez vina vari iztikt. es turpreti labak atteiktos no visa iespejama, tikai ne no kondicioniera...

Rxx Reģ.: 13.01.2008
0 0 Atbildēt

Tādu cilvēku kā msh dēļ mums te LV ir kosmiskas cenas veciem burbuļiem, pasātiem un golfiem. Jo, redz, visiem liekas, ka baigi kapitālie auto.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

farruhs rakstīja: Nu kā... lai mazāka vibrācija.

Vo bļin, a citi speciāl vibratorus pērk, lai taisni lielāka vibrācija būtu.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Rxx rakstīja: Tādu cilvēku kā msh dēļ mums te LV ir kosmiskas cenas veciem burbuļiem, pasātiem un golfiem. Jo, redz, visiem liekas, ka baigi kapitālie auto.

Nav jau ne vainas tam auto, vienkārši ņirdzīga ir tā msh stīvēšanās par to neizmērojamo vecās mucas krutumu

Parasts, vecs lūznis. Bet iztaisa par nez kādu tehnikas brīnumu.

Nu bet bērns taču vēl,tāpēc.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Ew, roveru speciālisti, var kāds dažos vārdos apstāstīt par LT77 kārbu?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja: Ew, roveru speciālisti, var kāds dažos vārdos apstāstīt par LT77 kārbu?

Tai ir divi gali, iekšā šķidrums un tā ir pasmaga.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: msh, sporta stuure taa ir ekstra? man jau lieka ka airbags ir ekstra, nevis \"sporta\" stuure, kura avarijas gadijuma ieduras \"sportista\" kruushu kurvii. tev ir ljoti jocigs priekstats par ekstraam. butiba kruizs ari nav baigi noderigs latvijai. tai pat laikaa kondicionetaja tev nav. tas ir baigi skaabi. protams tev jau nav jasezh korkji uz tilta kad ir +30, taka pieljauju ka tu mierigi bez vina vari iztikt. es turpreti labak atteiktos no visa iespejama, tikai ne no kondicioniera...

Ekstra tavai zināšanai ir jebkas, ar ko mašīnu varēja aprīkot rūpnīcā vai pie dīlera, bet kas bazītē nebija Lūk, mana baranka dabā content6-foto.inbox.lv/... un te B3 kupejas brošūrā www.coupetyp89.de/... Par to, kas kam labāk patīk, gaumes jautājums - sāksim ar to, ka es tādas lietas kā ķiseņu ieinstalēšanu neatbalstu, kaut vai tāpēc vien, ka tiem divdesmitgadīgajiem nav nekādas garantijas ka viņi darbotos, bet jauni maksā kosmosu. Turpinājumam - ko tad viņi īsti dod? Mazas avārijas, kas ir visticamākais variants. gadījumā tikai palielina vai pat vairākkāršo mašīnas remonta izmaksas - bet tiešām nopietnas avārijas gadījumā, kur jau bundža locīsies, tāpat neko nedos. Es tad labāk procon ten ieinstalēju - tās fīčas dēļ audī arī salīdzinoši vēlu ķiseņus ieviesa. Toties tā baranka ir ļoti patīkama un ērta - un pat ja ķisenis kaut ko tomēr dotu, to var izjust vienu reizi - barankas ērtumu gan visu laiku. Bet par barankas ieduršanos krūšu kurvī - nezinu kā ķisenis to var novērst, bet stūres kolonnai pa vidu esošais savienojums gan tur nav smukuma pēc ieinstalēts.

Par it kā nederīgo kruīzu - par tā nepieciešamību sapratu jau 19 gadu vecumā. Tāds vienkāršs piemērs - pieņemot ka es kopš aizpagājušās piektdienas esmu nobraucis 250 km, vismaz kādi 170 no tiem varētu būt nobraukti kruīzā - un tas ir tikai rēķinot garos gabalus, par cik es bik pabraukāju arī īsus gabalus ar kruīzu. Bet kondišs - kā jau teicu, būs, tikai prioritātes pagaidām ir citas. Un tiešām, kā jau tu uzminēji - ļoti spiedīgas vajadzības pēc klimata nav.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Nav jau ne vainas tam auto, vienkārši ņirdzīga ir tā msh stīvēšanās par to neizmērojamo vecās mucas krutumu

Parasts, vecs lūznis. Bet iztaisa par nez kādu tehnikas brīnumu.

Nu bet bērns taču vēl,tāpēc.

Vienīgais, kas te ir ņirdzīgs, ir tava divkosība, apvienojumā ar mazohismu - no vienas puses visi ļaunie pārkāpēji, no otras puses pats konstanti pārkāpj likumu, vienīgi vēlas lai par to tiktu izdrāzts.

Nu bet labākie gadi garām un širmis sāk braukt ciet, tāpēc.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Rxx rakstīja: Tādu cilvēku kā msh dēļ mums te LV ir kosmiskas cenas veciem burbuļiem, pasātiem un golfiem. Jo, redz, visiem liekas, ka baigi kapitālie auto.

Tu esi sajaucis adreses Tādus čaļus es sev redzu apkārt - kolēģis savējo divdesmitgadīgo passātu ar sūdīgi ejošu 1.9 TD, ar tādu ahūnu ekstru kā elektriskā lūka, bet vairāk nekā, pat centrālās nav, aprūsējušu, ar iespēju izurbināt sliekšņos dažus caurumus, galīgi izfistu salonu utt utjpr pa 7 sotakiem paņēma, viens cits čalis kuram ir 16 vai 17 gadi pa 550 mk2 1.6 TD golfmašīnu ar divām durvīm, kā stāsta, diezgan sarūsējušu, un vēl dažs labs. Kad es par to ciparu ierēcu, tad pretī atskan "paskaties esesā, viņi visi tā maksā!"Nē nu ko tu padarīsi ka dažs labs ir gatavs maksāt smukus ciparus par jebkādu grabažu, galvenais lai zem haubes tur atrastos kaut kas, kas grab, klab un patērē dārgo mīzeļdegvielu - un arī tad ir dziļi pie kājas, vai tas ir normāls TDI vai kaut kāds nekuja neejošs D vai TD

Mans audī tādā ziņā ir cenas/vērtības kalngals - nopirku es viņu pa 250 lašiem, problēmu ziņā nav diži pārāks par augstāk nosauktajām mašīnām, tikai remonti ir par citām tēmām [ir tak jautri ka no šrota atvestai mašīnai ir ideālas bremzes un investīcijas piekarē ir sasniegušas jau veselus 25 lašus - no tiem 10 jau pēc TA, vai ne? ], toties jau oriģināli bija dažas ekstras. Nu labi, izpaliek tas punkts kas atsevišķu cilvēku acīs mašīnas vērtību jūtami palielina - "aprīkots ar dīzeli", un izpaliks arī turpmāk

P.N. Likteņa ironija ka visādiem retākiem un krutākiem eksemplāriem cenas parasti ir pārāk zemas - pirms iestājās krīze šādi daudzi A200 20vtq aizgāja detaļās - jo nopirkt tādu kā motora donoru kādam projektam + pārējo iztirgot detaļās sliktākajā gadījumā beidzās pa nullēm, a kam ta rūp ka reta mašīna

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Mazas avārijas, kas ir visticamākais variants. gadījumā tikai palielina vai pat vairākkāršo mašīnas remonta izmaksas - bet tiešām nopietnas avārijas gadījumā, kur jau bundža locīsies, tāpat neko nedos. Es tad labāk procon ten ieinstalēju - tās fīčas dēļ audī arī salīdzinoši vēlu ķiseņus ieviesa. Toties tā baranka ir ļoti patīkama un ērta - un pat ja ķisenis kaut ko tomēr dotu, to var izjust vienu reizi - barankas ērtumu gan visu laiku. Bet par barankas ieduršanos krūšu kurvī - nezinu kā ķisenis to var novērst, bet stūres kolonnai pa vidu esošais savienojums gan tur nav smukuma pēc ieinstalēts.

Šis tavs prāta savārstījums runā pats par sevi... Protams, msh, spilveni neko nedod un vismodernākais un drošākais auto ir Audi 90 no 1986. gada

Spilveni mašīnām ir ielikti tikai tāpēc,lai vairāk nokāstu no pircēja

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu drīksti mani pārliecināt par pretējo - ar linkiem uz kādiem pamatotiem avotiem. Kā arī izskaidrojot, kāpēc tad audī tik vēlu sāka ieviest tos ķiseņus, pamatojoties uz savu procon ten, kas reāli tikai ievelk stūres kolonnu uz iekšu un nostiepj siksnas.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tu drīksti mani pārliecināt par pretējo - ar linkiem uz kādiem pamatotiem avotiem. Kā arī izskaidrojot, kāpēc tad audī tik vēlu sāka ieviest tos ķiseņus, pamatojoties uz savu procon ten, kas reāli tikai ievelk stūres kolonnu uz iekšu un nostiepj siksnas.

Negrasos es nevienu pārliecināt, dzīvo savās iedomās.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Tas ir-negrasos tevi pārliecināt par acīm redzamām un saprotamām lietām.

Tā. Ja pats neredzi, tad neredzi.

Kaut vai šī pērle 'Bet par barankas ieduršanos krūšu kurvī - nezinu kā ķisenis to var novērst'

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

msh

Ja jau tu reiz stāsti ko diezgan atšķirīgu no tā, ko es esmu garāmejot izlasījis wiki, tb ka par šito tēmu R6=V8=V12, tad pastāstī, kāpēc tur ir rakstīts, ka visas tās trīs konfigurācijas ir pilnībā izlīdzsvarotas, bet tu saki ka tā nav

======================

Vienkārši R6 ir izlīdzsvarots "automātiski", dabiski, V konfigurācijām to var panākt, bet ar papildus metodēm, kas ir sarežģītāk un, dabiski , dārgāk, turklāt papildmetožu

"dziļums" ir tieši atkarīgs no cilindru bloka izgāzuma leņķa.

V8 ir divi "četrinieki" savā būtībā, jā, tas ir neslikti izsvarots (es runāju par V-8 90 grādu "razvals"), aptuveni tādā līmenī , kā R4 ar balansiera vārpstām, bet R6 tas tomēr nav ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tieši tā - kā tad tas var novērst, ja sūdīgas konstrukcijas stūres kolonna tiks iestumta vadītājam krūtīs? Lupatas ķisenis spēs to hvz cik tonnu spēku sadalīt pa vadītāja ķermeni bez sekām un noturot stūri vietā? Atgādina žila verna romānus.

Pārējais teksts ir īsti īedgara stilā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Vienkārši R6 ir izlīdzsvarots "automātiski", dabiski, V konfigurācijām to var panākt, bet ar papildus metodēm, kas ir sarežģītāk un, dabiski , dārgāk, turklāt papildmetožu

"dziļums" ir tieši atkarīgs no cilindru bloka izgāzuma leņķa.

V8 ir divi "četrinieki" savā būtībā, jā, tas ir neslikti izsvarots (es runāju par V-8 90 grādu "razvals"), aptuveni tādā līmenī , kā R4 ar balansiera vārpstām, bet R6 tas tomēr nav ...

Nu un V12 - tas nav divi kopā salikti R6?

1.. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ..47
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti