Vispār ekstras ir tikai dekša tarataikai- hrenons, pieskrūvētais tālrunis un nafigācija. Nu labi vēl tie rēkāro padriseņi. Viss pārējais tur lietas kurām ir jābūt katrā braucamajā. BET (c Godmann), jums abiem nav tādas zaibis mantas kā lietussensors un fotohromais atpakaļskata spieģelis, vot tās ir štelles Ā un vēl tam spõrta aūdī toč naf atdzesējams cimdu nodalījums, kur atdzesēt limonādi karstā vasarā
Vadoņa opelim iespējams ira.
Nu un tā sporta stūres parodija .... Labāk nestāsti ka tā ira sporta stūre, labākajā gadijienā uz tevi tikai tā jocīgi skatīsies
Un vispār gaisasomas nepasargā no krūšu sabojāšanas, tas pasargā fizionomiju no sporta stūres reljefa pieņemšanas.
Range Rover
Ir doma par svētdienas auto nomaiņu. Pagaidām šīs funkcijas pildīja Honda CR-V, taču gribās ko mazliet inčīgāku un dizeli. Līdz ar to tiek apsvērta ideja par RR 2.5 iegādi no 97-2001 gadam.
Kāda ir pieredze šī autiņa ekspluatācijā, plānotais km 10-20k gadā, izmatos pārsvarā mana mīlotā sieviete.
Vai tešām viņi tik briesmīgi lūzt? Cik sapratu motors ir no BMW, kā ir ar kārbu unn razdatkām? Kā šiem aparātiem ar rūsu? Vai tādas lietas kā klima un citas salona extras bieži kaujās nost?
Kā ir ar ziemu, vai var droši braukt cauri visām kupenām un pļanckām? Vai var izmantot kā ultimate pārvietošanās aparātu bezceļos?
Kur iesakiet labot un pasūtīt daļas.
Kam butu japievērš uzmanība tādu aparātu skatties?