Nortel rakstīja: Parex security Tarakānus mainīja ik pa diviem gadiem. Ilgāk tie neizturēja.
ko tieši? drāšanos uz pakaļbeņķiem?
Nortel rakstīja: Parex security Tarakānus mainīja ik pa diviem gadiem. Ilgāk tie neizturēja.
ko tieši? drāšanos uz pakaļbeņķiem?
Nortel rakstīja: Parex security Tarakānus mainīja ik pa diviem gadiem. Ilgāk tie neizturēja.
Ventspils reiss taa pat esot mainiijis mikrinjus, vismaz pirms kaada laika zinoshs viirs staastiija, ka tas ir sava veida bizness, sheema. Iisti gan nesaprotu kaa darbojaas, bet esot labs navars
Yetti rakstīja:
Nortel rakstīja: Parex security Tarakānus mainīja ik pa diviem gadiem. Ilgāk tie neizturēja.
ko tieši? drāšanos uz pakaļbeņķiem?
Tīri tehniski neturēja to slodzi, ko deva virsū. Tiesa, brauca ar tiem nesaudzīgi, kā jau vairums drošībnieku.
Pa lielam, kādu slodzi?
ar 2.9 dīzeli uz max ātrumu vilkt pakaļ katram, kurš uzskata sevi par mazo ķeizaru?
tam domāts AMG, Brabus un SRT (un tml) produkti...
Pats lietoju 4 gadus 1paaudzes SantaFee, nobraucu no 70k -200k km.. Man bija ar 2,7 V6 un automātu. Briesmīgos stāstus par nosvilushu viskomufi var nestāstīt, smaku esmu jutis tikai vienreiz, ka 1,5km vilkos pa sniegu, kas reāli bija līdz sliekšņiem.Šī mašīna ir parketnieks, forsēt ar prātu var pēc skata nenemamas vietas, bet ne patstāvīgā režīmā. Salons askētiskuma kalngals, sēdekļi bez sānu atdurēm. Savādāk nekāda vaina. Bieži kalodkas jāmaina vienīgi.
Nopērkot uzreiz uzliku gāzi, izmaksas vēlāk bija apm. 6,5 Ls/100km kopā ar benzīnu.
Ja ir par saldu cenu un bezceļā jāiebrauc tikai dažreiz, var nemt.
mincis rakstīja: Pats lietoju 4 gadus 1paaudzes SantaFee, nobraucu no 70k -200k km.. Man bija ar 2,7 V6 un automātu. Briesmīgos stāstus par nosvilushu viskomufi var nestāstīt, smaku esmu jutis tikai vienreiz, ka 1,5km vilkos pa sniegu, kas reāli bija līdz sliekšņiem.Šī mašīna ir parketnieks, forsēt ar prātu var pēc skata nenemamas vietas, bet ne patstāvīgā režīmā. Salons askētiskuma kalngals, sēdekļi bez sānu atdurēm. Savādāk nekāda vaina. Bieži kalodkas jāmaina vienīgi.
Nopērkot uzreiz uzliku gāzi, izmaksas vēlāk bija apm. 6,5 Ls/100km kopā ar benzīnu.
Ja ir par saldu cenu un bezceļā jāiebrauc tikai dažreiz, var nemt.
Kāpēc nestāstīt, ja tas tā ir ?? Ja tev tā nebija, jo brauci tikai pa smalku sniegu, tas nenozīmē, ka citiem tas tā nav.
mincis rakstīja: Pats lietoju 4 gadus 1paaudzes SantaFee, nobraucu no 70k -200k km.. Man bija ar 2,7 V6 un automātu. Briesmīgos stāstus par nosvilushu viskomufi var nestāstīt, smaku esmu jutis tikai vienreiz, ka 1,5km vilkos pa sniegu, kas reāli bija līdz sliekšņiem.Šī mašīna ir parketnieks, forsēt ar prātu var pēc skata nenemamas vietas, bet ne patstāvīgā režīmā. Salons askētiskuma kalngals, sēdekļi bez sānu atdurēm. Savādāk nekāda vaina. Bieži kalodkas jāmaina vienīgi.
Nopērkot uzreiz uzliku gāzi, izmaksas vēlāk bija apm. 6,5 Ls/100km kopā ar benzīnu.
Ja ir par saldu cenu un bezceļā jāiebrauc tikai dažreiz, var nemt.
viens no labākajiem aprakstiem, ko ir nācies lasīt...
Ļoti virspusēji lasīju arī diskusiju par RR varbūt tur kas bij minēts par citām bezceļu markām . Ja jau tagad Tev ir CR-V , tad laikam pa parketniekiem nerunājam . Tātad daudz jau nav to bezceļnieku ...patrolis , LC , pajero , pajero sport .
Nisan terano , un viņa lidzinieks no ford maveriks vai suzuki grand vitara . RR mazais brālis freelanders ( formāli jau parkets ) . Subar saime .
Varam pacīkstēties, pajero pret manu mazdu .
Redzēju reiz, kā gan Jeeps, gan Pajero iestiga tur, kur tāda mazda smaidīdama izbrauca.
Droši vien svara dēļ. Vai varbūt tiem iestigušajiem pie stūres bija pimpauši.
DekstersFF rakstīja: Varam pacīkstēties, pajero pret manu mazdu .
Redzēju reiz, kā gan Jeeps, gan Pajero iestiga tur, kur tāda mazda smaidīdama izbrauca.
Droši vien svara dēļ. Vai varbūt tiem iestigušajiem pie stūres bija pimpauši.
jaa zinam zinam, tava mazda ir vislabaakaa.
Shiirs rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Varam pacīkstēties, pajero pret manu mazdu .
Redzēju reiz, kā gan Jeeps, gan Pajero iestiga tur, kur tāda mazda smaidīdama izbrauca.
Droši vien svara dēļ. Vai varbūt tiem iestigušajiem pie stūres bija pimpauši.
jaa zinam zinam, tava mazda ir vislabaakaa.
Nekur to neesmu teicis, runa ir par auto koncepciju, Ogres miskastniek.
Man Tarakānam nepatika troksnis salonā un peldēšana pa ceļu. Pa risēm jāstūrē bija visu laiku, bet var jau būt ka konkrētais ekzeplārs bija ar sabeigtu piekari.
Salons patiks nepretencioziem konservatoriem ar askēzes iezīmēm. Ar automātkārbu vidēji patērēja padsmit litrus.
Labots tam verķim nekas netika, bet daudz kas arī nedarbojās - ar klimatu viss bija slikti, dzirdēju, ka uz beigām kolēģi esot arī vazājuši pa remontiem.
Es labāk izvēlētos Discovery iespējām atbilstošā cenu grupā, par tarakāna naudu var dabūt MK2, kas būs galvas tiesu pārāks.
Tēvs braukā ar Disco MK1 FL un priecājas, ka viss lēts (paddockspares.com) un nekas nav jāremontē. Man tīri subjektīvi šķiet, ka arī brauc viņš labāk un ēd tas 2,5 TDI arī mazāk.
DekstersFF rakstīja: Varam pacīkstēties, pajero pret manu mazdu .
Redzēju reiz, kā gan Jeeps, gan Pajero iestiga tur, kur tāda mazda smaidīdama izbrauca.
Droši vien svara dēļ. Vai varbūt tiem iestigušajiem pie stūres bija pimpauši.
quadu aizmirsi pieminēt, to arī mazda vilka....
gan svara, gan pimpaušu dēļ, tāpēc arī tur līdām, lai piedzīvojumu noķertu...
DekstersFF rakstīja:
mincis rakstīja: Pats lietoju 4 gadus 1paaudzes SantaFee, nobraucu no 70k -200k km.. Man bija ar 2,7 V6 un automātu. Briesmīgos stāstus par nosvilushu viskomufi var nestāstīt, smaku esmu jutis tikai vienreiz, ka 1,5km vilkos pa sniegu, kas reāli bija līdz sliekšņiem.Šī mašīna ir parketnieks, forsēt ar prātu var pēc skata nenemamas vietas, bet ne patstāvīgā režīmā. Salons askētiskuma kalngals, sēdekļi bez sānu atdurēm. Savādāk nekāda vaina. Bieži kalodkas jāmaina vienīgi.
Nopērkot uzreiz uzliku gāzi, izmaksas vēlāk bija apm. 6,5 Ls/100km kopā ar benzīnu.
Ja ir par saldu cenu un bezceļā jāiebrauc tikai dažreiz, var nemt.
Kāpēc nestāstīt, ja tas tā ir ?? Ja tev tā nebija, jo brauci tikai pa smalku sniegu, tas nenozīmē, ka citiem tas tā nav.
Sniegs nebija smalks, bet gan sablīvējies. VNK lauku cels bija totaali aizsnidzis, un pēc skata virspuse līdzena, kaut gan celiņs apakšā zem sniega izrādās ar pacēlumiem un nolaidumiem, šaurs, ar dziļiem grāvjiem pa malām. Pirmie 200 m bija ok, tad pēksni mašīna apstājās, jo uz ceļa bija nolaidums, un ar apakshu uzsēdās uz sniega. Apgriezties nereāli, 200m atpakalgaitā pa dziļām risēm izbraukt arī nereāli. Atpakalgaitā izdevās izkārpīties 10m atpakal, tad automātu 1 robā (santa fe tomātam var manuāli ātrumus pārsleegt) un ar ieskrējienu atkal kupenā iekšā, un tā 1,5 km. Kad tiku līdz vietai, kur var apgriezties, apgriezos un izkaapu uzpiipeet, un jā, mufe smirdēja(ozj taapat kaa svilis sajūgs). Nu ko, ieliku tomātu atkal 1 robaa uz skinu atpakal, kas pa iebrauktām risēm gāja daudz vieglāk.
un ko tu īsti gribēji? zil, ups zis 157?
u
no kurienes radies teiciens- jo krutāks džips, jo tālāk jāpīzdo pēc traktora?
Yetti rakstīja: no kurienes radies teiciens- jo krutāks džips, jo tālāk jāpīzdo pēc traktora?
no sūdīgām blīvēm starp stūri un vadītāja sēdekli.
Sandis_UR rakstīja: Ta kā iepriekšējais topiks ir nejēgā piedrazots, nolēmu uzcept jaunu.
Ko tauta saka par Hyndai Terracan vai arī par Hyndai Santa Fe?
Terracan. Vienkāršs, pat var teikt ka prasts, bez komforta, bet ir uzticams bezceļnieks.
Bija paziņas, kas ļoti mēģināja vienu Terracan nomocīt, dažkārt pat traktoru meklēja, bet nu neplīsa, vai vismaz nedzirdēja, ka žēlotos par mehānisko neizturību.
SantaFe. Labs - pilsēta, šoseja, uz dāču. Dubļi - labāk Terracan, jo par muftu dzirdēji. Nokauj bieži, vai vismaz iesāk kaut un fiksi atdod kā nekad nelietotu.
A kur tādu Tarakānu Rīga var vest taisīt ?
Sandis_UR rakstīja: A kur tādu Tarakānu Rīga var vest taisīt ?
Skandi, Auto Halle, visādi korejas auto servisi , viencs i uz Ganībjdambj pie Rimi, kā arī citos autozervisos. Detaļas korejiešiem pa sakarīgām cenām i Dzelzavs ielā laikam 117.
Master_D rakstīja:
Ev, a kas ta notika ar tavu smecernieku saitu?
Hyndai Tarakāns
Ta kā iepriekšējais topiks ir nejēgā piedrazots, nolēmu uzcept jaunu.
Ko tauta saka par Hyndai Terracan vai arī par Hyndai Santa Fe?