Nortel rakstīja: Pirkt pasātu gulēšanai?
Lētāk nav šāds variants:
www.google.lv/...
p.s. interesanti vai kāds vēl ražo "skifus" mūsdienās, nebija slikts variants.
Pirmkārt, nav āķa, otrkārt, man veselības dēļ nav iespējas nokārtot BE kategoriju.
Nortel rakstīja: Pirkt pasātu gulēšanai?
Lētāk nav šāds variants:
www.google.lv/...
p.s. interesanti vai kāds vēl ražo "skifus" mūsdienās, nebija slikts variants.
Pirmkārt, nav āķa, otrkārt, man veselības dēļ nav iespējas nokārtot BE kategoriju.
Un treškārt, ja gribas pa Vācijas bāni "atvilkt", kā saka, legāli, arī šis būs traucēklis.
GB12 rakstīja:
Nortel rakstīja: Pirkt pasātu gulēšanai?
Lētāk nav šāds variants:
www.google.lv/...
p.s. interesanti vai kāds vēl ražo "skifus" mūsdienās, nebija slikts variants.
Pirmkārt, nav āķa, otrkārt, man veselības dēļ nav iespējas nokārtot BE kategoriju.
Uzlikt āķi izmaksā max 200Ls, "skifam" pietiek ar B kat.
Yetti rakstīja: 200.-Ls par sakabi?
Kolēģis 2008. gada džetai uzlika āķi par 180 ar kapeikām Ls. Viņam gan bija iekšā jau tas komutātora bloks.
mûs fis un mès baudām...
Fartuks rakstīja:
Da Tu za******* jau ar savu stāstu par kaimiņu ar lemforderi... nu lohs tas tavs kaimiņš... vot i viss stāsts... ar Lemforderi viss ir kārtībā...
Tur arī tas suns ir norakts, ka kaimiņš lohs.
Yetti rakstīja:
Shiirs rakstīja:
ieiej www.grosauto.lv un paskaties, cik maksaa piemeram Febi vai Optima sviras, kas arii ir gana augstas kvalitaates.
Šīri, Tu kļūsti par upuri... mārketingam, jeb spējai iebarot tautai kaku...
Un tu arī, protams, uzskati, ka desa pa 6 lati ir tāda pati kā desas izstrādājums pa 2 Ls ?
Yetti rakstīja: mûs fis un mès baudām...
Nu jau nu, 180 ls par āķi ir izfišana??
Yetti rakstīja: Jā, tā man liekas...
Nu jā, bet tā ir subjektīva izjūta.
Viss taču ir mērāms un skatāms no daudziem skatu punktiem.
Shiirs rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Shiirs rakstīja: Pirmais, nemuldi tukshu te un nesauc mani par miskastnieku, drizak tas miskastnieks ja njem tiesha noziime starp mums te esi tu.
ieiej www.grosauto.lv un paskaties, cik maksaa piemeram Febi vai Optima sviras, kas arii ir gana augstas kvalitaates.
nakui man tavs grosauto? ja pie Sviestca pilns sviru komplekts maksā 105 latus ar nodokļiem un piegādi
kadas firmas? tie tak kjinieshu meesli, vai ne?
a grosauto ir neķīniešu nemēsli?
p.n.
kādu firmu vēlies, tādu uz kastītes uzdrukāsim.....
reiz man piemājas veikalā personīgi pašam bija gadījums - ieeju es veikalā un prasu Gultni.... jamie man nosauc ceņņiku, es prasu a kuļiš tik dārgi?
jamie saka, tas nav nekāds itāļu sūds - redzi (rāda man smuku zaļu kastīti) taisīts zviedrijā (ķipa no ahyjennā zviedru tērauda)
viss pasākums beidzās ar to, ka es izvilku Gultni no smukās kastītes un uz tā lieliem burtiem bija rakstīts meid in italī
Yetti rakstīja:
Shiirs rakstīja:
ieiej www.grosauto.lv un paskaties, cik maksaa piemeram Febi vai Optima sviras, kas arii ir gana augstas kvalitaates.
Šīri, Tu kļūsti par upuri... mārketingam, jeb spējai iebarot tautai kaku...
viņš pats tulkoja reklāmbukletu
DekstersFF rakstīja:
Fartuks rakstīja:
Da Tu za******* jau ar savu stāstu par kaimiņu ar lemforderi... nu lohs tas tavs kaimiņš... vot i viss stāsts... ar Lemforderi viss ir kārtībā...
Tur arī tas suns ir norakts, ka kaimiņš lohs.
a kāda starpība kas izjūk???? ķīna vai lemforderis?
pie tam lemfordera gadījumā jamais mainīja tur dahujāko ko vien servīzē varēja atrast....
p.n.
par Pareizu Pieskrūvēšanu neko nezinu - nākamreiz tam kaimiņam ieteikšu šīri lai skrūvē tās sviras
Pirmais rakstīja: meid in italī
Meid in kautkur neko vēl nenozīmē.
Pakotājs liek gultņus kastītēs, kuri atbilst kaut kādam viņa noteiktam kvalitātes līmenim. Un nav būtiski, kur tas gultnis ražots.
Ķīnā ražots gultnis var būt kvalitatīvāks un daudz izturīgāks par Itālijā ražoto.
Bet nu pirmajam jau, kā sen zinām, galvenais gari rakstīt un ierēkt. Par jebko. Nav svarīgi,ka saprašana ir miskastē.
DekstersFF rakstīja:
Yetti rakstīja:
Shiirs rakstīja:
ieiej www.grosauto.lv un paskaties, cik maksaa piemeram Febi vai Optima sviras, kas arii ir gana augstas kvalitaates.
Šīri, Tu kļūsti par upuri... mārketingam, jeb spējai iebarot tautai kaku...
Un tu arī, protams, uzskati, ka desa pa 6 lati ir tāda pati kā desas izstrādājums pa 2 Ls ?
A es savukārt uzskatu - izstrādājuma kvalitāte nemainās no cenas par cik to mēģina tirgot...... A vadons pērk par 30 latiem kilogramā želejas "ikrus" smukās burciņās un smejās par tiem, kas ēd par 10latiem pirktos īstos ikrus
DekstersFF rakstīja: Es nebiju domājis par to, ka slikta vai laba izvēle. Droši vien kaškajs savā jomā nav slikts, ja patīk, tāpat pasātys. Vienkārši izbrīnija izvēle no paaugstināta klīrensa japāņa uz pasāta klases auto.
haha , normāla zituācija
man ar sapņos nerādijās bērnam iepirkt Clio , ar baudāmo 1,2l megadzinēju , bet 3gadīgu,140kkm brauktu,MM apkoptu un pa 900lašiem
nu kālab ne
Pirmais rakstīja: A vadons pērk par 30 latiem kilogramā želejas "ikrus" smukās burciņās un smejās par tiem, kas ēd par 10latiem pirktos īstos ikrus
Tev sagādā baudu savas fantāzijas uzdot par realitāti?
TDIOTS rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Es nebiju domājis par to, ka slikta vai laba izvēle. Droši vien kaškajs savā jomā nav slikts, ja patīk, tāpat pasātys. Vienkārši izbrīnija izvēle no paaugstināta klīrensa japāņa uz pasāta klases auto.
haha , normāla zituācija
man ar sapņos nerādijās bērnam iepirkt Clio , ar baudāmo 1,2l megadzinēju , bet 3gadīgu,140kkm brauktu,MM apkoptu un pa 900lašiem
nu kālab ne
Forsmažors tā teikt.
vai ir kāda iespēja, kad jjamais kaķu koris iztiks bez kluča nolikšanas...
Yetti rakstīja:
Shiirs rakstīja:
Yetti rakstīja: iespējams...
saliks "dārgos" kaut kas dikti mainīsies?
logjiski ka mainiisies. daargie iet kadus 80 tukstoshus.
letos jau finansiaali neatmaksaajas likt, jo tapat leta svira maksaa 15-20ls gabalaa. un vel jauzmana priekshejie amortizatori, jo ar beigtiem vai pusbeigtiem amortizatoriem augshejas sviras dajebkadas firmas netures pat 10 tukstoshus.
un vel ir svarigi lai normals serviss tas sviras maina, jo augshejas sviras piesvelkot vinam ir jabut noteikta lenkjii, citadi tiek saplestas sviru bukses.
ja to ievero, tad iet vinas ilgi ilgi.
nu es esmu nomainijis pagaidam labaja pusee abas augshejaas. nobraukti uz doto momentu 13tk ar to mashinu kopsh pagajushas TA.
Šīri, pa lielam, pajāt... es izteicu ar ko ir nācies saskarties...
P.S. un kas Tavā skatā ir "oriģināls"?
es neko neteicu par "origjinaalu". izsleedz luudzu mulkjiiti ir jaapeerk normaala razhotaaja produktu, kuram tiek garanteeta kautkada kvalitaate. tu jau ari neperc noname televizoru, vai sifonu... toties perc philips, lg, sony, apple produktus. ja nesaproti elementaras lietas, tad pats vainigs. nomirsti ar caureju tad
Pirmais rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Yetti rakstīja:
Shiirs rakstīja:
ieiej www.grosauto.lv un paskaties, cik maksaa piemeram Febi vai Optima sviras, kas arii ir gana augstas kvalitaates.
Šīri, Tu kļūsti par upuri... mārketingam, jeb spējai iebarot tautai kaku...
Un tu arī, protams, uzskati, ka desa pa 6 lati ir tāda pati kā desas izstrādājums pa 2 Ls ?
A es savukārt uzskatu - izstrādājuma kvalitāte nemainās no cenas par cik to mēģina tirgot...... A vadons pērk par 30 latiem kilogramā želejas "ikrus" smukās burciņās un smejās par tiem, kas ēd par 10latiem pirktos īstos ikrus
ko tu tur tirs Pirmais. nekvalitativs produkts var but gan leets, gan daargs, toties kvalitativs produkts nekad nebuus leets. tas nu ir fakts. un pietiks dzit demagogjiju, ja tu doma ka tie kjinieshu meesli atbilst tavam prasiibaam, tad liec, peerc un fisies. es labak uzlieku normalu detalju un kadu laiku aizmirstu par vinu, man vienkarshi ljenjins katru reizi uz skati dzit mashinu uz servisu un mainit vienas un tas pashas detaljas.
DekstersFF rakstīja:
Yetti rakstīja: mûs fis un mès baudām...
Nu jau nu, 180 ls par āķi ir izfišana??
nu vispār naf gan. Pat 2006 gada vw caddy likām āķi pie farkop.lv, āķis taneko nemaksāja bet tas speciālais vads (lai kompis nebļauj) ap 70 latu bija gan. Kopā saskrēja.
Savam darba Škoda Yeti jau no rūpnīcas par 281 Ls pasūtīju noņemamo āķi , lai nav tur nekādas garantijas jautājumu "jebatorijas".
Auto ir ar četru gadu garantiju.
njā, šitos Skifus atceros bēºnībā. nice! www.auto24.lv/...
Principā par šādu cenu ir pat ļoti ok. Tikai jāpadomā kur glabāt kad to nevajdzēs vai būs nesezona
DekstersFF rakstīja:
Pirmais rakstīja: meid in italī
Meid in kautkur neko vēl nenozīmē.
Pakotājs liek gultņus kastītēs, kuri atbilst kaut kādam viņa noteiktam kvalitātes līmenim. Un nav būtiski, kur tas gultnis ražots.
Ķīnā ražots gultnis var būt kvalitatīvāks un daudz izturīgāks par Itālijā ražoto.
Bet nu pirmajam jau, kā sen zinām, galvenais gari rakstīt un ierēkt. Par jebko. Nav svarīgi,ka saprašana ir miskastē.
Bazars bija par to, ka pārdevējs pats nezināja kas tur tajā kastē ir iekšā.... Domā savādāk jamais būtu ņaudējis par itāliju????? Būtu teicis ķīna vai taizeme....
VW Passat B6 dzīvē
Tā, kungi, tas brīdis ir pienācis un pagājušajā nedēļā manā lietojumā nonāca 2006. gada VW Passat B6. Dzinējs - 2.0 TDI (140 ZS), kārba - DSG (jau gara acīm redzu komentus par šo, bet, nu, tad jau redzēs), sedans, labi aprīkots - āda, apsildāmi krēsli (gan priekšā, gan aizmugurē), klima, multistūre, puselektriskie beņķi un visādi gan vajadzīgi, gan nevajadzīgi sīkumi.
Kāpēc? Atklāti sakot, iemesls banāls - iepriekšējais auto mazliet apnicis, braucu ar to 5.5 gadus, tagad nevaru izdomāt - atstāt kā otro mašīnu vai arī pārdot. It kā ir tā, ka 1-2 reizes nedēļā mēdz būs grūtības ar sievu sadalīt auto, bet tāpēc uzturēt otru? Nu, labi, tad jau izdomāšu.
Kāpēc tieši šiseksemplārs? Atklāti sakot, Passat un VW vispār virzienā pat neskatījos. Biju domājis ņemt Qashqai+2 nullīti no salona, bet tā nu sanāca, ka viens liels un iekš LV zināms kantoris atjaunoja autoparku un viņu iepriekšējie pasāti, tiguāni, cirvji un vēl šādi tādi auto nonāca pārdošanā. Tā kā kantoris ir mana kantora sadarbības partneris, klients un vēl visādi citādi zināma iestāde, kā arī ir zināms kantora transporta daļas vadītājs, nu, tad arī tie auto puslīdz zināmi ir, ar salīdzinoši labiem nobraukumiem (konkrētajam tagad manējam arī oriģinālais noskrējiens ir 94 000 km, kas priekš sešgadīga dīzeļa manuprāt nepavisam nav slikti). Pirms dažiem mēnešiem biju ielicis topiku par 2.0 FSI, uz kuru, kā saka, sākumā biju aci uzmetis. Bet, nu, kaut kā tomēr tas auto neuzrunāja, īpaši pēc tam, kad izbraucu ar šo dīzeli (abi auto bija vienā cenā). Parunāju ar vienu rumbulistu, kurš teica, ka 2.0 FSI no pasātiem esot visneejošākā versija, tad vēl viens čoms, kuram ir bijuši 2 B6 dīzeļi un viens benzīnnieks, ieteica labāk uz dīzeli skatīties (kaut gan it kā neesmu no tiem, kas baigi ietekmējas no paziņu ieteikumiem, parasti ņemu auto, ja patīk un neklausos visādus tur "sūds, birst" u.tml.... Plus vēl benzīnnieks bija švakāk aprīkots... Karoče, nosliecos par labu dīzelim. Bai ze vei, šis ir mans pirmais auto ar automātisko kārbu, redzēs, kā būs. Runā, ka tie, kas reizi iesēžas automātos, mehāniskās ķeseles vairs redzēt negrib.
Tātad, doma ir pakļaut sevi lamāšanai un sazinkam vēl, bet tādā kā dienasgrāmatas veidā šajā topikā aprakstīt minētā auto niķus, stiķus un to, kā tie tiek risināti.
Un te jau var sākt ar pirmo. Nada že gadīties, ka pirmajā vakarā pēc darba nevarēju piedarbināt. Aķis nebija vainīgs (pagājušajā gadā mainīts), pie tam, kad biju paņēmis izmēģināt -10 grādu salā, leca normāli. Pieslēdza pie kompja, uzrādīja kloķenes devēju, nu, ķipa ar to esot jāsāk. Dabūt varot tikai pie dīlera. Maksā 39 lati (starp citu, esmu kaut kur lasījis, ka šiem auto esot salīdzinoši lētas oriģinālās detaļas). Tā kā piektdienas pēcpusdienā vistuvāko VW dīleri sazvanīt neizdevās, tad šis pasāciens tika atlikts pēc brīvdienām.