VW Passat B6 dzīvē

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Tā, kungi, tas brīdis ir pienācis un pagājušajā nedēļā manā lietojumā nonāca 2006. gada VW Passat B6. Dzinējs - 2.0 TDI (140 ZS), kārba - DSG (jau gara acīm redzu komentus par šo, bet, nu, tad jau redzēs), sedans, labi aprīkots - āda, apsildāmi krēsli (gan priekšā, gan aizmugurē), klima, multistūre, puselektriskie beņķi un visādi gan vajadzīgi, gan nevajadzīgi sīkumi.

Kāpēc? Atklāti sakot, iemesls banāls - iepriekšējais auto mazliet apnicis, braucu ar to 5.5 gadus, tagad nevaru izdomāt - atstāt kā otro mašīnu vai arī pārdot. It kā ir tā, ka 1-2 reizes nedēļā mēdz būs grūtības ar sievu sadalīt auto, bet tāpēc uzturēt otru? Nu, labi, tad jau izdomāšu.

Kāpēc tieši šiseksemplārs? Atklāti sakot, Passat un VW vispār virzienā pat neskatījos. Biju domājis ņemt Qashqai+2 nullīti no salona, bet tā nu sanāca, ka viens liels un iekš LV zināms kantoris atjaunoja autoparku un viņu iepriekšējie pasāti, tiguāni, cirvji un vēl šādi tādi auto nonāca pārdošanā. Tā kā kantoris ir mana kantora sadarbības partneris, klients un vēl visādi citādi zināma iestāde, kā arī ir zināms kantora transporta daļas vadītājs, nu, tad arī tie auto puslīdz zināmi ir, ar salīdzinoši labiem nobraukumiem (konkrētajam tagad manējam arī oriģinālais noskrējiens ir 94 000 km, kas priekš sešgadīga dīzeļa manuprāt nepavisam nav slikti). Pirms dažiem mēnešiem biju ielicis topiku par 2.0 FSI, uz kuru, kā saka, sākumā biju aci uzmetis. Bet, nu, kaut kā tomēr tas auto neuzrunāja, īpaši pēc tam, kad izbraucu ar šo dīzeli (abi auto bija vienā cenā). Parunāju ar vienu rumbulistu, kurš teica, ka 2.0 FSI no pasātiem esot visneejošākā versija, tad vēl viens čoms, kuram ir bijuši 2 B6 dīzeļi un viens benzīnnieks, ieteica labāk uz dīzeli skatīties (kaut gan it kā neesmu no tiem, kas baigi ietekmējas no paziņu ieteikumiem, parasti ņemu auto, ja patīk un neklausos visādus tur "sūds, birst" u.tml.... Plus vēl benzīnnieks bija švakāk aprīkots... Karoče, nosliecos par labu dīzelim. Bai ze vei, šis ir mans pirmais auto ar automātisko kārbu, redzēs, kā būs. Runā, ka tie, kas reizi iesēžas automātos, mehāniskās ķeseles vairs redzēt negrib.

Tātad, doma ir pakļaut sevi lamāšanai un sazinkam vēl, bet tādā kā dienasgrāmatas veidā šajā topikā aprakstīt minētā auto niķus, stiķus un to, kā tie tiek risināti.

Un te jau var sākt ar pirmo. Nada že gadīties, ka pirmajā vakarā pēc darba nevarēju piedarbināt. Aķis nebija vainīgs (pagājušajā gadā mainīts), pie tam, kad biju paņēmis izmēģināt -10 grādu salā, leca normāli. Pieslēdza pie kompja, uzrādīja kloķenes devēju, nu, ķipa ar to esot jāsāk. Dabūt varot tikai pie dīlera. Maksā 39 lati (starp citu, esmu kaut kur lasījis, ka šiem auto esot salīdzinoši lētas oriģinālās detaļas). Tā kā piektdienas pēcpusdienā vistuvāko VW dīleri sazvanīt neizdevās, tad šis pasāciens tika atlikts pēc brīvdienām.

 
ursis Reģ.: 11.07.2002
2 0 Atbildēt

Pirku 2 gadīgu 156.000km,B6 CRDI(ap 180zs) 2.0,2010 gada modelis.Vācietis pircis 21.12.2009. Uz doto mirkli 360.000 km.Divas ziemas atpakaļ pilnībā atdevu pārkrāsot,sarūsējis nav-nepatika vizuālais.Izdevumi,lielākie pie 186.000 nomainītas siksnas ruļļi(reglaments 240.000).Kvēlsveces nemaksā NEKO(laikam bija zem 20,- eiro par 4). Profilaksei mainīju pie 220.000km. Jo līdzīgam(kad nomira svece) - viena nolūza.Sabijos sveču nomaiņa ir vienkārša,ja nav -uzpūtusies-. Nopērkot nomainīju atsperes un amortizatorus,jo -sportline- komplektācija,stipri pazems bija. Nemirkli nenožēloju pirkumu.Kvēpu filtrs vietā,divmasu sajūgs nav mainīts un neredzu vajadzību. Pārējie ekspluatācijas izdevumi.

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

Pārkrāsojot krāsotājs bija nedaudz izbrīnīts,ka nav caurrūsējis aizmugures vāks(oriģinālais),jo cik nu varēju pats sapūtu iekšējos dobumus ar pretrūsas līdzekli-movil tipa. Pārdot krāsu veikalos,cena ap 6,- par balonu,pietiek ar 4gb.

Pēc pārkrāsošanas pirmo rezi veicu ar Krown, Zemgalē apstrādi. Smieklīgi izdevumi salīdzinot ar pārkrāsošanu(pilnīgu).

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

kolumbs rakstīja:

Gāzi liksi?

Vai 3 cilindru motors?

Nē, gāzi nelikšu.

Jā, trīscilindru motors.

Un pagāja nemaz ne tik ilgs laiks...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, gābešņik, smiltis birdinošais večukiņ, skrienu augties.

P.N. Passāc ar četru katlu ķīseli - kāzu auto? Bomāriem? Parasti jau tomēr izvēlas kaut ko līdzīgu limuzīnam...

Un šis ieraksts mani uzjautrināja visvairāk...

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja:

seller rakstīja: OK, ja topiks pacelts. Passat B6 CR TDI 2008/12, iegādāts jauns, tagad nobr 345,4 tk km. 08.01.2020. nomainīta oriģinālā AKB (želejas), oriģinālās kvēlsveces 4 gb, visam kalpošanas laiks 11.g.1 mēn.

Cik tās kvēlsveces jaunas maksā?

Neatceros, jau gads riņķī, tur daudz ko vienlaikus mainīja, gribēju tad pateikt, ka oriģ kvēlsveces un AKB nogāja 11.g 1 mēnesi līdz nācās nomainīt.

tagad auto nobraucis 361,8 tk km, vasarā nācās nomainīt abas durvis (ņēmu lietotas, pārkrāsoja) kreisā pusē, jo rūsēja. Rūsa ir vienīgais ar ko neesmu apmierināts, te tālāk arī, kas līdzīgs rakstīts.

mads2021 Reģ.: 21.01.2021
0 1 Atbildēt

Topspeles tikai www.topspeles.com/

mads2021 Reģ.: 21.01.2021
0 1 Atbildēt

Super latvijas kazino online-casinos.lv/

Lasītākie raksti

Jaunie raksti