Ev, tur kaut kas nav labi!

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004

Ev, tur kaut kas nav labi!

 
1 2 3 4 5 6
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: ja ir jāairē -15 un pret vēju, tad arī mašīnai kur vissirlabi tas kartoniņš gluži labi noder.

bez tam kompis pastiprināti taisa treknu, ja antifrīzs nav darba temperatūrā- kāda pile degvielas ar ietaupās

nekad neesmu aizdomājies renaultam bāzt kautkur kautkādu kartonku

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja:

Ozz rakstīja: ja ir jāairē -15 un pret vēju, tad arī mašīnai kur vissirlabi tas kartoniņš gluži labi noder.

bez tam kompis pastiprināti taisa treknu, ja antifrīzs nav darba temperatūrā- kāda pile degvielas ar ietaupās

Ja nav darba temperetūta, nav tā kā, termostats ierobežo plūsmu uz radiatoru un motors spēj sevi un tevi apsildīt?

ja darba temperatūra (termostatam) nesasniedz tos grādus pie kura tas veras vaļā, tad uz pečku siltums nenāk. termostats jau nav tikai on/off pozīcijā- tas pats virinās vairāk/mazāk- atkarīgs no temperatūras mazajā lokā.

aukstais (siltajaam zemeem paredzeetais) termostats atveras aatraak un plašāk- aiz kam muļļā pa lielo loku remdenu.

karstais (arktiskais, tas kurš atveras veelaak un pie augstaakas tempeartuuras) laiž lielajā lokā karstaku antifriizu.

taa kaa parasti pečka barojas no atsevišķas trubiņas [b]pa taisno[/b] aiz termostata , tad pečkai pienaak karstaaks antifriizs nekaa ar auksto termostatu.

kaut kaa taa, kaa es to saprotu.

ziemā ja grib siltu salonu, pečkas ventilators nav jāgriež uz max poziiciju, ja kas

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

ja darba temperatūra (termostatam) nesasniedz tos grādus pie kura tas veras vaļā, tad uz pečku siltums nenāk

le pipec...

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Tas gan gluži tā nav

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

ziemā ja grib siltu salonu, pečkas ventilators nav jāgriež uz max poziiciju, ja kas

Nu jā, uz pilnu griež tad, kad grib karstu nevis siltu salonu.

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: sviestnesi, a udenssuknis kads vinam ir, ar kadu piedzinju?

Sūkni piedzen zobsiksna

content7-foto.inbox.lv/...

tur jau laikam toč neko otrādi uzlikt nevar?

Pats sūknis izskatās šāds

content7-foto.inbox.lv/...

Laikam sākumā pameģināšu ar to picas vāku, un tad

jau manīs, kas notiek.

Varbūt sūdzību Fiat rūpnīcai uzrakstīt?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja:

Pats sūknis izskatās šāds

content7-foto.inbox.lv/...

Nesmuks.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

Pats sūknis izskatās šāds

content7-foto.inbox.lv/...

Nesmuks.

Nav jau tik traki... Visādi interesanti izliekumiņi ir... Vajadzētu tikai nokrāsot lillā un tad būtu vienkārši daile.

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Ozz rakstīja: ja ir jāairē -15 un pret vēju, tad arī mašīnai kur vissirlabi tas kartoniņš gluži labi noder.

bez tam kompis pastiprināti taisa treknu, ja antifrīzs nav darba temperatūrā- kāda pile degvielas ar ietaupās

nekad neesmu aizdomājies renaultam bāzt kautkur kautkādu kartonku

Nu tu līdz daudz kam vēl neesi aizdomājies.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

farruhs rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Ozz rakstīja: ja ir jāairē -15 un pret vēju, tad arī mašīnai kur vissirlabi tas kartoniņš gluži labi noder.

bez tam kompis pastiprināti taisa treknu, ja antifrīzs nav darba temperatūrā- kāda pile degvielas ar ietaupās

nekad neesmu aizdomājies renaultam bāzt kautkur kautkādu kartonku

Nu tu līdz daudz kam vēl neesi aizdomājies.

Pirmais ir gana resns lai viņam saltu.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

ziemā ja grib siltu salonu, pečkas ventilators nav jāgriež uz max poziiciju, ja kas

ka lai sito sievai iestasta? bezcerigi...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

Ozz rakstīja:

ziemā ja grib siltu salonu, pečkas ventilators nav jāgriež uz max poziiciju, ja kas

ka lai sito sievai iestasta? bezcerigi...

Kāpēc tu gribi sievai iestāstīt muļķības?

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

aansis rakstīja:

Ozz rakstīja:

ziemā ja grib siltu salonu, pečkas ventilators nav jāgriež uz max poziiciju, ja kas

ka lai sito sievai iestasta? bezcerigi...

Kāpēc tu gribi sievai iestāstīt muļķības?

Vari pamatot?

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

aansis rakstīja:

Ozz rakstīja:

ziemā ja grib siltu salonu, pečkas ventilators nav jāgriež uz max poziiciju, ja kas

ka lai sito sievai iestasta? bezcerigi...

Kāpēc tu gribi sievai iestāstīt muļķības?

Kapec mulkibas? No ventilatora uzgriesanas un auksta gaisa dzenasanas pa salonu siltak nepaliek. Kamer motors nebus uzsilis, ari salona siltuma nebus. Un ja ir pietiekami auksts, lai termostats vala nevertos ari sildot salonu ar ventilatora pusapgriezieniem, neko nedos ta uzgriesana uz max poziciju.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Pa lielam, iipashi aukstaa laikaa, pechka ir tas pats radiaators, atshkjiriibas tikai konstruktiivas. Ja motorinjshs mazs, laiks auksts, slodze neliela, tad taa motorinja dzeseeshanai pilniigi pietiek ar pechku. Atsaucu savu ieprieksheejo ieteikumu par termoveljas pirkshanu - labaak nopeerc lielo picu - buus divi vienaa - ij kalorijas, ij smuks kartons!

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Jūs te tie aukstā laikā ventilatoru griezēji vispār turat jēgu, par ko runājat?

Viens vispārināti stāsta, ka līdz galam nav jāgriež, lai būtu silti... kur tur ir pateikts,ka tas ir aukstam dzinējam??

Es nezinu, ar kādiem ūnikumiem jūs pārvietojaties, bet man cik ir bijusi darīšana ar auto, kuriem visas sistēmas strādā pareizi atbilstoši mūsu klimatiskajiem apstākļiem, nekādi kartoni nekur nav bijuši jābāž un nav jādomā, kādu ventilatora stāvokli kad izvēlēties.

Tas ir svarīgi tiem, kurus policisti drāž mēneša beigās un kuriem visur visi uzglūn.Pat aukstais ventilatora gaiss

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Par kartonu piekrītu... Kamēr nav -40C, temperatūru mazajā lokā kartons pie lielā radiatora iespaido maz...

Bet salona pečkai iebūvētais radiators parasti uz max ātrumu dzīto -10C auksto āra gaisu nepagūst tā uzsildīt, kā pie zemāka ātruma. Tāpēc salonā ieplūstošā gaisa temperatūras paaugstināšanai labāk izvēlēties lēnāku ātrumu. Drīkst paeksperimentēt ar digitālo termometru, ja neticās...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Par kartonu piekrītu... Kamēr nav -40C, temperatūru mazajā lokā kartons pie lielā radiatora iespaido maz...

Bet salona pečkai iebūvētais radiators parasti uz max ātrumu dzīto -10C auksto āra gaisu nepagūst tā uzsildīt, kā pie zemāka ātruma. Tāpēc salonā ieplūstošā gaisa temperatūras paaugstināšanai labāk izvēlēties lēnāku ātrumu. Drīkst paeksperimentēt ar digitālo termometru, ja neticās...

Atrakai uzsilsanai palidz ari recirkulacijas izmantosana - klimatkontrole minusos to dara automatiski.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Par kartonu piekrītu... Kamēr nav -40C, temperatūru mazajā lokā kartons pie lielā radiatora iespaido maz...

Bet salona pečkai iebūvētais radiators parasti uz max ātrumu dzīto -10C auksto āra gaisu nepagūst tā uzsildīt, kā pie zemāka ātruma. Tāpēc salonā ieplūstošā gaisa temperatūras paaugstināšanai labāk izvēlēties lēnāku ātrumu. Drīkst paeksperimentēt ar digitālo termometru, ja neticās...

Dzinēja darba temperatūrā uzsilst ļoti labi. Man gan nav mikromibilis neviens ar cigarešu paciņas lieluma pečku bijis..

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Ozz

taa kaa parasti pečka barojas no atsevišķas trubiņas [b]pa taisno[/b] aiz termostata , tad pečkai pienaak karstaaks antifriizs nekaa ar auksto termostatu.

kaut kaa taa, kaa es to saprotu.

====================

Vispār jau pečkai karsto ūdeni visbiežāk ņem no viskarstākās vietas motorā, tā ir dzinēja galva pretējā

galā dzesēšanas sistēmas sūknim. Ir auto, kuriem ņem, piemēram, no apsildāmā ieplūdes kolektora, bet tas nav labākais risinājums Tur temperatūra ir zemāka, nekā

šķidrumam pašā galvā... savukārt prom no pečkas šķidrumu vislabāk novadīt uz sūkņa "sūcošo" zonu, parasti tā ir pret sūkņa rotora centru. Senākos laikos mēs

šitā "apdeitojām" M-2140 LUX apkurināšanu

1) Pārcēlām "ūdens ņemšanas vietu" no ieplūdes kolektora un bloka galvas aizmuguri, tur kā reiz bija korķis, kuru izskrūvējot varēja ieskrūvēt štuceri;

2) Noņēmām pečkas radiatoru un nokodinājām no tā krāsu;

3) Pielikām radiatoru atpakaļ, samainot šķidruma pievada / aizvades šlangus vietām.

Summā tā pečka burtiski "zvēroja", siltumu ražoja nenormāli, neviens neticēja, ka tur viss ir oriģināls

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Par kartonu piekrītu... Kamēr nav -40C, temperatūru mazajā lokā kartons pie lielā radiatora iespaido maz...

Bet salona pečkai iebūvētais radiators parasti uz max ātrumu dzīto -10C auksto āra gaisu nepagūst tā uzsildīt, kā pie zemāka ātruma. Tāpēc salonā ieplūstošā gaisa temperatūras paaugstināšanai labāk izvēlēties lēnāku ātrumu. Drīkst paeksperimentēt ar digitālo termometru, ja neticās...

Dzinēja darba temperatūrā uzsilst ļoti labi. Man gan nav mikromibilis neviens ar cigarešu paciņas lieluma pečku bijis..

Nav runa par tikai par "pecku". Visiem modernajiem dizeliem ir pietiekami augsta efektivitate, lai dzinejs gluzi vienkarsi nerazotu pietiekami daudz siltuma. Neaizmirsti, ka salidzinot musdienu dzinejus, benzins sarazo 2-3x vairak siltuma, neka dizelis, stradajot pie vienadas jaudas.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Volgai bija no salona atveramas žalūzijas priekšā radiatoram, nekādus papildus kartonus nevajadzēja.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Par kartonu piekrītu... Kamēr nav -40C, temperatūru mazajā lokā kartons pie lielā radiatora iespaido maz...

Bet salona pečkai iebūvētais radiators parasti uz max ātrumu dzīto -10C auksto āra gaisu nepagūst tā uzsildīt, kā pie zemāka ātruma. Tāpēc salonā ieplūstošā gaisa temperatūras paaugstināšanai labāk izvēlēties lēnāku ātrumu. Drīkst paeksperimentēt ar digitālo termometru, ja neticās...

Dzinēja darba temperatūrā uzsilst ļoti labi. Man gan nav mikromibilis neviens ar cigarešu paciņas lieluma pečku bijis..

Nav runa par tikai par "pecku". Visiem modernajiem dizeliem ir pietiekami augsta efektivitate, lai dzinejs gluzi vienkarsi nerazotu pietiekami daudz siltuma. Neaizmirsti, ka salidzinot musdienu dzinejus, benzins sarazo 2-3x vairak siltuma, neka dizelis, stradajot pie vienadas jaudas.

Taas nu ir muljkjiibas - siltums taa ir jauda. Ko, benziinnieks pie vienaadiem citiem parametriem 2-3x jaudiigaaks? Domaaju, ka miits par aukstajiem diizeljmotoriem no taa, ,ka tauta lielaakoties brauc ar krietni lietotiem, tipa 10g. vecs ar 140000 nobraukumu, pareizaak gan vismaz 340000 nobraukumu, autinjiem. Ne jau velti leeti tie vaagji rietumos dabonami! Viss tur ir vecs, izdilis un izljurkaats. Normaalam autinjam labaa darba kaartiibaa viss darbojaas pietiekoshi labi, gan liidz zinaamai temp. robezhai. Kaartiigaa salaa ljoti iespeejams, ka daudziem autinjiem nepietiks apsildes jaudas, tieshi taa pat kaa konkreetajam mazauto. Taatad jakjuunee - loga zhaluuzijas aiz radiaatora restes - skaisti, leeti, efektiivi)

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft ieteikto paarbuuvi gan rekomendeetu tik pietiekoshi profesionaaliem shaadu darbu veiceejiem - taa var arii motoru nokaut Jo shkjidrums taa pat kaa elektriiba - pluust tur, kur mazaaka pretestiiba.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Klau Chankashi, kāpēc moderna auto ir pat līdz 2x mazāks degvielas patēriņš pie vienādas jaudas un daudziem HDIQ/Commonrail dīzeļiem ir papildus tens dzesēšanā vai vecākiem dampjiem ir pat dīzeļa webasto iekšā?

Nešķiet, ka nodedzinot mazāk degvielas nevar iegūt tik pat daidz siltuma?

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti