Nopirku volvo v70 2.4 170 zs.Nobraucu vairāk kā 200km līdz mājām viss bij ok, Pēc 2 nedēļām izdomāju paceļot,izbraucu no majas,griezos pa labi iedegās eļļas lampina,kompis raksta ka nav eļļas spiediena,nomainiju eļļas spiediena mērītasu,neka,tad eļļas sukni tas pats,izmazgāju motoru,ar nekā,noņēmu karteri tur viss ir kā jauns... Un spiediens pazūd kad motors ir darba temperatūrā,Noslāpē un pielaid no jauna un atkal viss ir kādu laiku kārtībā!!!! Ir kādam kādas idejas????? visiem kam stāstu netic ka ta vasr būt....
Hmm, man, Dziesmu Svētkus skatoties, ienāca prātā vēl
viena doma: bet jau nu kādā no eļļas maģistrālēm ir sienas plaisa, kuras platums mainās atkarībā no dzinēja temperatūras un arī eļļas viskozitātes izmaiņas. Principā vai nu galvenā maģistrāle, kura "baro" kloķvārpstu, vai tā,
kura iet uz galvu. Principā tas automātiski nozīmē cita motora meklēšanu, jo atrast šāda plaisas ir ļoti grūti ...
Tev jamaina ir virzuli ar gredzeniem, varbuut tikai gredzeni ellu neeed? Jo kartera spiediens pazuud gar virzuli uz aukshu , vai ta ka iedo 5000 apgriezienus pat biki nepakustas spiediena daciks,
Tev jamaina ir virzuli ar gredzeniem, varbuut tikai gredzeni ellu neeed? Jo kartera spiediens pazuud gar virzuli uz aukshu , vai ta ka iedo 5000 apgriezienus pat biki nepakustas spiediena daciks
=====================
Jāapbēdina tevi, bet virzulim un gredzeniem NAV NEKĀDA
sakara ar spiedienu dzinēja EĻĻOŠANAS sistēmā! Tā ka
Viens variants,motors padilis ,tiek ielietas piedeves,pie pārdošanas viss OK,bet citreiz ātrāk citreiz vēlāk,vai pie maiņas tā šaize uzpeld ,nav spiediena.Otrs,kādu eļlu esi ielējis?Ja rāvi karteri nost vai nevarēji ar šāles pārbaudīt?Agri vai vēlu pie tā nonāksi,tāpat jau nepazūd,bet... .Bet ,teiksim man 3.3D nissan motoram ,ar parasto eļļu ,15W40 utt spiediens uz manometra ar aiziet uz 0 pie uzsilšanas,bet neko ,visiem tā i un nekas.Iegāzu sintētiku,tagad pie uzsilšanas sevišķi nekas nemainās,ir spiediens ,turās ap 2.Jasaka ,ka motors ir gana vecs,bet nedaudz pārlasīts.
man shitaada veida probleema bija sakaraa ar o-ringiem - bija taa, ka dzineejam zem slodzes aatri vien iedegaas elljas lampa un korii saaka grabeet vaarstu hidrokompensatori -t i reaali spiediens krita tuvu nullei. nomainiiju ellju - peec tam tuksgaitaa vareeja kaut 40 minuutes darbinaat, t sk gaazeejot - lampa ok, kompensatori negrab. pietika izbraukt apmeeram kilometru - pusotra, t i zem slodzes - atkal tas pats.
rakos, njeemos, konsulteejos pie servisu straadniekiem - peec ilgas rakshanas kaa vienu no iesp simptomiem atradu raxtu par o-ringiem. nonjeemu kartera vaaku, abus oringus un pienjeemeejtrubu notiiriiju, apziekeleeju ar silikona hermeetikji, salasiiju atpakal, un probleema bij prom.
Arī esmu Laimīgais Volvo s60 2.4i Īpašnieks bez eļļas spiediena. Eļļu nomainījām, Filtrus Tāpa.. Kad uzsilst gaitā deg lampa/... Dabuju jaunu sūkni, Mazgāšu karteri... Ko vēl parekomendēsiet, sapratu ka tos Oringus pie reizes jānomaina... Kas vēl ir tāds kamēr uz pacēlāja kas jāizdara? Ā lasītāj ''dačiku'' Nomainījām.
Vai nu suuknii pashaa vai sisteemaa vajaga buut droshiibas vaarstinjam - parasti lodiite ar atsperi. Ja lodiite izdilusi vai kaads gruzis zem lodiites, tad shaadi simptomi vareetu buut. Arii tie o-ringi izklausaas reaals iemesls. Bet taa - izdilushi klokjenes gultnji - pats biezhaakais iemesls zemam eljljas spiedienam darba temperatuuraa. Atverot un paskatoties karterii, to nevar redzeet
Chankaishi rakstīja: Vai nu suuknii pashaa vai sisteemaa vajaga buut droshiibas vaarstinjam - parasti lodiite ar atsperi. Ja lodiite izdilusi vai kaads gruzis zem lodiites, tad shaadi simptomi vareetu buut. Arii tie o-ringi izklausaas reaals iemesls. Bet taa - izdilushi klokjenes gultnji - pats biezhaakais iemesls zemam eljljas spiedienam darba temperatuuraa. Atverot un paskatoties karterii, to nevar redzeet
Sveiks.
Spiediens ir ok kamēr auksts un tukšgaitā... Kā nobrauc pāris km tā gatavs lampa iedegas un uzraksts par Spiedienu.
Redzēs, dabuju citu eļļas sūkni... apskatīsim kas karterī vissu izmazgāsim... šāles pie viena novērtēs.. Jāmēģina pēc tam likt kopā... Tad pakomentēšu kā izskatījās.
Dpmāju neesmu Vienīgais ar šo Problēmu. Iemesli jau var Būt dažnedažādākie...
Bet dārgie auto īpašnieki - Mainiet eļļu pa 6-8 t km , dzinējs Būs pateicīgs.
Kanibaals rakstīja: Domā tur spooortisti 5w60 lej? Silta eļļa nekādi nebūs bieza. Vai nu sūknis čau, vai spiež kaut kur garām.
Nortel!
Nav loģikas. Kamēr eļļa auksta spiediens ir... Sanāk tieši Pretēji kad viņa uzsilst paliek šķidrāka un spiediens pazūd... Skatīsimies bet loģiskākais izskaidrojums būtu. Ka brīdī kad eļļa uzsilst un ir šķidrāka, tiek kautkur garām un zaudē spiedienu... Bet nu kā jau teicu.. šodien/rīt mainam sūkni un skatamies kas no apakšas iespējams izdarīt un testējam... Kad pārbaudīšu komentešu.
Tad, kad apniks bezjēgā pirkt detaļas un tās mainīt, izmēri spiedienu. Jeb manometrs ir nepaceļama vērtība ? Nav aizdomas, ka problēma ir nevis motorā, bet panelī?
Sveiki visiem, nopirku Volvo V70 2.4T 200Zs, arī problēma ar eļļas spiediena lapiņu, situācija tāda lapiņa iedegas tikai pie karsta motora braucot, noslāpē piedarbi pazūd uz 2min, uz vietas stāvot gāzē cik gribi neiedegsies. Eļļas sūknis jauns ar visām blīvēm, karterī zborņikā bija nedaudz ēļļas biezumi visu iztīrīja un izmazgāja, eļļa ar filtru jauni, eļļas sensors jauns, spiediens labs gan siltam gan aukstam motoram, kur varētu būt problēma? Šāles arī norāva visas un apskatīja kā jaunas, motors neizdod nevienu lieku skaņu, kamēr nav uzsilis atstiepu 180km/h nekas nenoklapēja, pēctam vēlreiz bija padons noņemts. Netiek galā - palīdzat! PALDIES
Nezinu kaa pievienots spiediena deveejs, bet varbuut tas kanaals, pa kuru eljlja tiek liidz spiediena deveejam, netiirs? Fantaskjika! ja tas tiirs, tad kaut kaada elektriska vai elektroniska vaina.
Izrādās iepriekšējais īpašnieks nav laikā mainījis eļļu,, Karteris Pilns ar S U D I E M . Nebija iespējams atmazgāt, eļļas tvērējs pilnīgi ciet ... Tātad ko darījām, Atradu citu Karteri, Citu Tvērēju, Citu Eļļas Sūkni+ Nomainījām x4 Oringus.. viens Bija pajucis pat, Kopā Izmaksāja - Oringi 25 eur, Karteris 30 eur, Sūknis 40 eur, eļļas tvērējs 15 eur. Iztīrījām dzinēju no apakšas jo tur arī viss bija aizaudzis, Pie reizes pa 10 eur uzliku jaunu saucamo dačiku. Eļļu pagaidām leju Wolf 10w40 jo augšu neārdījhām nost ar domu ka palēnām Iztīrīsies, Pirmos 200km nobraucu un uzreiz jau nomainīju eļļu, Nākamā maiņa pēc 500km utt Kamēr nebūs uztaisītas kādas 4-5 maiņas neko labāku neliešu, Bail ka ielejot Motul viņš nesāk tīrīt pa strauju un neaiziet ciet kādi eļļas kanāli. Bet tā viss tagad stradā nekas neiedegas...
Patiesībā viss nav tik traki kā izskatās tikai , ja taisa lai nemaina kkādu vienu lietu piemēram Sūkni un viss, Lai iztīra un sakārto vissu... Nav jēgas sūkni mainīt ja Karteris pilns ar draņķiem un tvērējs neko nesūc augšā.
Pieeja pa lielam pareiza, labāk nekādus motora skalotājus neliet, jo tad toč aizraus kanālus un filtru ciet. Ja ķertos pie skalošanas, tad viss motors ir jāizjauc un tas vairs nav lietderīgi. Ar biežākām eļļas maiņām un ar laiku iztīrīsies. Protams eļļas bads motora nodilumam labi palielina, bet ja jau nenoklapēja līdz šim tad dzīvos.
reinis6 rakstīja: Sveiki visiem, nopirku Volvo V70 2.4T 200Zs, arī problēma ar eļļas spiediena lapiņu, situācija tāda lapiņa iedegas tikai pie karsta motora braucot, noslāpē piedarbi pazūd uz 2min, uz vietas stāvot gāzē cik gribi neiedegsies. Eļļas sūknis jauns ar visām blīvēm, karterī zborņikā bija nedaudz ēļļas biezumi visu iztīrīja un izmazgāja, eļļa ar filtru jauni, eļļas sensors jauns, spiediens labs gan siltam gan aukstam motoram, kur varētu būt problēma? Šāles arī norāva visas un apskatīja kā jaunas, motors neizdod nevienu lieku skaņu, kamēr nav uzsilis atstiepu 180km/h nekas nenoklapēja, pēctam vēlreiz bija padons noņemts. Netiek galā - palīdzat! PALDIES
Eļļas spiediena pazušana???
Sveiki!!!
Nopirku volvo v70 2.4 170 zs.Nobraucu vairāk kā 200km līdz mājām viss bij ok, Pēc 2 nedēļām izdomāju paceļot,izbraucu no majas,griezos pa labi iedegās eļļas lampina,kompis raksta ka nav eļļas spiediena,nomainiju eļļas spiediena mērītasu,neka,tad eļļas sukni tas pats,izmazgāju motoru,ar nekā,noņēmu karteri tur viss ir kā jauns... Un spiediens pazūd kad motors ir darba temperatūrā,Noslāpē un pielaid no jauna un atkal viss ir kādu laiku kārtībā!!!! Ir kādam kādas idejas????? visiem kam stāstu netic ka ta vasr būt....