Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Eļļas spiediena pazušana???

kikimarcis Reģ.: 26.06.2013

Sveiki!!!

Nopirku volvo v70 2.4 170 zs.Nobraucu vairāk kā 200km līdz mājām viss bij ok, Pēc 2 nedēļām izdomāju paceļot,izbraucu no majas,griezos pa labi iedegās eļļas lampina,kompis raksta ka nav eļļas spiediena,nomainiju eļļas spiediena mērītasu,neka,tad eļļas sukni tas pats,izmazgāju motoru,ar nekā,noņēmu karteri tur viss ir kā jauns... Un spiediens pazūd kad motors ir darba temperatūrā,Noslāpē un pielaid no jauna un atkal viss ir kādu laiku kārtībā!!!! Ir kādam kādas idejas????? visiem kam stāstu netic ka ta vasr būt....

 
1 2
kikimarcis Reģ.: 26.06.2013
0 0 Atbildēt

Un jā aizmirsu,kad lampiņa deg,tā spiediena tiešām nav...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 1 Atbildēt

Nomainīji eļļas sūkni, nenoņemot kartera vāku ?

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

a galvenais, vai eļļu ielēji pēc visām šīm darbībām?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: a galvenais, vai eļļu ielēji pēc visām šīm darbībām?

Tak 2x jau. Tikai radiatorā.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Normālām mašīnām (nezinu gan vai volvo tāds ir) parasti ir mehānisks pribambass liekā spiediena nomešanai. Atspere un bumbiņa... Moš ķerās.

Kaut gan neticu, ka tas ir reāls stāsts.... Jo tur nav rakstīts vai autors iespēra pa riteni

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: Normālām mašīnām (nezinu gan vai volvo tāds ir)

Nav... tikai renault un Audi 80/90 Quattro tādi ir.

kikimarcis Reģ.: 26.06.2013
0 0 Atbildēt

Tieši tā,radiatorā,un vēl cepamo lineļļu....

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

kikimarcis rakstīja: Tieši tā,radiatorā,un vēl cepamo lineļļu....

Lietotu?

kikimarcis Reģ.: 26.06.2013
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Nomainīji eļļas sūkni, nenoņemot kartera vāku ?

Tur karterim nekāda sakara,jo sūknis nāk uz kloķenes gala,aiz zobsiksnas...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Pie ekstrasensa

Uudensputns Reģ.: 24.05.2004
0 0 Atbildēt

Kas ar līmeni karterī?Kad filtrs mainīts?

Šāds simptoms ir tad,ja motorā eļļas ir par maz un (vai)aizķēzīts filtrs.To nomainot,ja kaite nezūd,tad apsveicu ar remontu.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Vispār jau šis ir reāls fufelis.

Autors,redz, pagriezās 'pa labi' un pazuda spiediens.

Uzreiz maina devēju, tad sūkni, tad 'izmazgā ' motoru un tad vēl noņem karteri.

Tirsējs. Kurš maina sūkni, nepamērot tā doto spiedienu ??

kikimarcis Reģ.: 26.06.2013
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Vispār jau šis ir reāls fufelis.

Autors,redz, pagriezās 'pa labi' un pazuda spiediens.

Uzreiz maina devēju, tad sūkni, tad 'izmazgā ' motoru un tad vēl noņem karteri.

Tirsējs. Kurš maina sūkni, nepamērot tā doto spiedienu ??

Fufeli raxti tu,tas viss tika izdarīts,un nekādu izmaiņu,kamēr nav uzsilis viss ir ok,bet ka motors ir silts,tā nav spiediena,noslāpē,pielaid un kādu brīdi atkal ie ok...un eļļu ar filtru nomainiju pirmo...tā lūk...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Līdzīgi ir bijis 2 mašīnām - vienai eļļas iesūkšanas caurulīte bija pieliekta pārāk tuvu kartera vāka dibenam, kad iedeva pilnus apgriezienus, sūknis 'norāvās', spiediens zuda. 2. variants, vislīdzīgākais tavējam - nopirka mašīnu, viss it kā normāli, nomainīja eļļu, jo likās tāda pārāk melna - pēc īsa laika spiediens pazuda, pie tam vēl aprāva kloķenes gultni. Tirgotājs bija sajātaa motorā ielējis kaut kādu biezu šļuru, lai uz pārdošanas brīdi spiediena lampiņa nedegtu. 2. variantā - meklē jaunu motoru!

Uudensputns Reģ.: 24.05.2004
0 0 Atbildēt

kikimarcis rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Vispār jau šis ir reāls fufelis.

Autors,redz, pagriezās 'pa labi' un pazuda spiediens.

Uzreiz maina devēju, tad sūkni, tad 'izmazgā ' motoru un tad vēl noņem karteri.

Tirsējs. Kurš maina sūkni, nepamērot tā doto spiedienu ??

Fufeli raxti tu,tas viss tika izdarīts,un nekādu izmaiņu,kamēr nav uzsilis viss ir ok,bet ka motors ir silts,tā nav spiediena,noslāpē,pielaid un kādu brīdi atkal ie ok...un eļļu ar filtru nomainiju pirmo...tā lūk...

Noņem karteri.Tad pa vienam skrūvē vaļā klaņus,visticamāk,ka vainīgais būs otrais,ja neesi daudz nobraucis,moš tiksi cauri,saliekot jaunas šāles.Ar nagu patausti kloķenes darbvirsmu,ja nav rievu,labi.Kāda ir vecā šāle,ja gluda,atkal labi.Jebkādā citādā variantā pilns remonts.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vēl labāks risinājums- aizbrauc uz kādu no VOLVO specializetajiem servisiem, lai uztaisa diagnostiku. Vienam manam paziņam savulaik līdzīgi gadījās ar 850 modeli, beigās vaina bija elektronikā, kas vada eļļas spiediena datčikus. Ar motoru viss bija OK. Pēc nostāstiem saprotu, ka tavs vāģis "bez spiediena" jau tik daudz nobraucis, ka sen jau vajadzēja grabēt kloķenei un šālēm. Ja tas vēl nav noticis, tad viss vēl varētu būt OK. Atceros, savulaik krustdēls neveiksmīgi, pāris km no mājām, pārsita bembim kartera vāku, bet izlēma līdz mājām tomēr aizbraukt. BET, pāris km brauciens 325 dvižokam bija liktenīgs - tas bija jāmet prom...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Tad kad paraadaas grabeeshana, klokjenei jau sen ir psc. Cik noprotu runa ir par diizeli.

Eljas spiediens tika arii fiziski kautkaa atseviskji meeriits jeb vadoties tikai pec dachika?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

Eljas spiediens tika arii fiziski kautkaa atseviskji meeriits jeb vadoties tikai pec dachika?

Labrīt.

kikimarcis Reģ.: 26.06.2013
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Tad kad paraadaas grabeeshana, klokjenei jau sen ir psc. Cik noprotu runa ir par diizeli.

Eljas spiediens tika arii fiziski kautkaa atseviskji meeriits jeb vadoties tikai pec dachika?

Nē runa ir par bendzinu,graboņas kloķenei nav nekadas darbojas ļoti klusu un tiri,kad nav spiediena vados pec dačika,un kad ataisu eļas vācinu,tur ir skaidri redzams ka aukšā nav eļļas....

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

kikimarcis rakstīja:

Shiirs rakstīja: Tad kad paraadaas grabeeshana, klokjenei jau sen ir psc. Cik noprotu runa ir par diizeli.

Eljas spiediens tika arii fiziski kautkaa atseviskji meeriits jeb vadoties tikai pec dachika?

Nē runa ir par bendzinu,graboņas kloķenei nav nekadas darbojas ļoti klusu un tiri,kad nav spiediena vados pec dačika,un kad ataisu eļas vācinu,tur ir skaidri redzams ka aukšā nav eļļas....

Kas ir bendzīns? Kas ir aukša? Kādos vados mēdz būt spiediens pēc 'dačika' ? Asinsvados vai telefona vados ?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Uzdodu jautājumu volvo ekspertiem.... Kā tiek nodlielāa maksimālā spiediena ierobežošana volvo motorā....

Elektroniski???? Neticu...

Sūknis caur eļļas uztvētēju ņem to no kartera un milzīgā spiedienā pūš sistēmā... Filtrā, radiatorā, motorā.... ja ciet ir iieplūde, tad nekas nesalūst, bet

as notiek ar volvo motoru, ja izejošie kanāli ir ciet????

Tur ir jābūt mehānikai.... Tā ir sūknī vai blokā....

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais

Uzdodu jautājumu volvo ekspertiem.... Kā tiek nodlielāa maksimālā spiediena ierobežošana volvo motorā....

Elektroniski???? Neticu...

=====================

Man arī kaut kā nekad nav gadījies neviens dzinējs, kuram eļļas spiedienu regulētu savādāk, kā mehāniski -

atspere + te jau pieminētā lodītevai dažiem dzinējiem

plunžers, kurš var būt izpildīts dažādi. Priekš kam gan autoražotājam tērēt naudu un izgudrot elektroniku, ja to

pašu funkciju veic elementāra mehānika?

Sūknis caur eļļas uztvētēju ņem to no kartera un milzīgā spiedienā pūš sistēmā... Filtrā, radiatorā, motorā.... ja ciet ir iieplūde, tad nekas nesalūst, bet kas notiek ar volvo motoru, ja izejošie kanāli ir ciet????

======================

Tādā gadījumā dzinējam sen bija jānograb ...Nekāds milzīgais spiediens sistēmā nav, vien dažas atmosfēras,

principā viņš vajadzīgs vien, lai izspiestu eļļu caur kloķvārpstas pamatgultņiem un klaņu gultņiem. Savulaik baisais sacīkšu auto Porsche 917-30 mierīgi brauca ar eļļas spiedienu ap 1.5 atm, jo eļļas padeve uz klaņiem bija organizēti no kloķvārpstu galiem pa kanāliem vārpstās. Un to eļļas ķīli jau rotējošās detaļas slīdgultņos uztaisa pašas, galvenais, lai sūknim / sūkņiem būtu vajadzīgā ražība...

Tur ir jābūt mehānikai.... Tā ir sūknī vai blokā....

================

Tieši tā, jāmeklē rokā!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Ak jā, paskatījos volvistu forumos - tam 2.4 litru dzinējam,

izrādās, gan eļļas sūkņa ieejā, gan izejā ir gumijas(!) blīvgredzeni, kuri mēdz ar laiku "sanīkt". Un tad, eļļai

uzsilstot un kļūstot šķidrākai, liela daļa no tās nonāk nevis

eļļošanas sistēmā, bet pa taisno atpakaļ karterī ...Konkrētais defekts ir pieminēts visai bieži! Varbūt mums te ir tas pats gadījums? Tos gredzenus esot vēlams mainīt, kamēr vēl

kārtībā, UKā mēdzot mainīt ap 100 000 jūdžu nobraukumu!

kikimarcis Reģ.: 26.06.2013
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Ak jā, paskatījos volvistu forumos - tam 2.4 litru dzinējam,

izrādās, gan eļļas sūkņa ieejā, gan izejā ir gumijas(!) blīvgredzeni, kuri mēdz ar laiku "sanīkt". Un tad, eļļai

uzsilstot un kļūstot šķidrākai, liela daļa no tās nonāk nevis

eļļošanas sistēmā, bet pa taisno atpakaļ karterī ...Konkrētais defekts ir pieminēts visai bieži! Varbūt mums te ir tas pats gadījums? Tos gredzenus esot vēlams mainīt, kamēr vēl

kārtībā, UKā mēdzot mainīt ap 100 000 jūdžu nobraukumu!

Sveiki atklal....nevaru atrast īstos vārdus kā lai to draņķa auto nosauc,nomainiju visas gumijas,šāles pie reizes ar,un nekā!!!vienīgi ir mainijies tas ka tagat viņš uzsila lidz pirmajai iedaļai,un paradīja to pašu,ka nav eļļas spiediena!!!kādam vēl ir kadas idejas,bez uguns piemešanas???

Uudensputns Reģ.: 24.05.2004
0 0 Atbildēt

Pārdot.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti