regulē vēl
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
iepriekš neesmu regulējis, pirms 3 gadiem (auto 7 gadi) servisā nomainīja oriģinālos rūpnicas lokus uz ķīniešu lētajiem...klāt nestāvēju, varbūt, ka samuldēja un tikai pieregulēja.
0 jau velk uz pārrautu vai ierūsējušu trosi.
Indikators panelii ir tikai spiedpoga pie rocenes ruchkas, kaa ruchku pacel, taa iedegaas. Ar rocenes darbaspeejaam tam sakara nav vispaar.
Loki pie vainas nebuus visticamaak, barabanos ir sameraa sarezgjiits mehaanisms, kas regulee rocenes darbiibu, tur var buut kaada atspere nopuvusi vai paarluuzusi vai kas tamliidziigs.
Bet es pirmkaart saktu ar rocenes troseem.
Diez vai pagalmaa tik vienkaarshi buus tikt pie rocenju troshu mainjas.
Paldies!
Mēģināju pagalmā, bet vienā brīdī attapos, ka pietiek improvizēt. Ja pareizi sapratu, manam dārgumam jāņem nost viss bremžu disks, nevar kā yū tūbē rāda, smuki noņemt tikai barabānu, turklāt viss aprūsējis un bail kādu skrūvi apraut.
Nu ir laikam starpiiba vai ir disku, vai trumulju bremzes.
Parasti disku bremzeem ja supports nav ieeedies, nekas nost nav jaanjem, lai atvienotu rocenes troses.
Lai gan... nav jau mineets kaads auto, visaadiem bembjiem rocenei ir atseviskja rocenes loku bremzhu sisteema.
Nevienmērīga rokas bremze
Labdien eksperti!
Vajadzīgs padoms....
TA novertēja roķeni ar rādījumiem 1.7 vienā pusē 0 otrā pusē.
Roķene fiksējas tikai atvelkot līdz pašai augšai, bet roķenes indikators panelī iedegas jau knapi paceļot kloķi un ir slinks uz nodzišanu - reizēm īpaši jāpaspaida uz leju, lai nedegtu.
Kā domājat, jāmaina loki vai varētu pietikt tikai ar regulēšanu?
Vai arī bez ārā jaukšanas to tā nevar pateikt? Ja tā tad jautājums, vai samērā liels auto uzbūves analfabēts to var darīt, neriskējot palikt ar auto uz klučiem pagalma vidū?