PSA dzinēji

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Vai kādam ir kas bilstams par šiem franču dīzeļiem 1.6 un 2,0 HDi

 
krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Vai kādam ir kas bilstams par šiem franču dīzeļiem 1.6 un 2,0 HDi

cik no lietotājiem ir dzirdēts, tad griežas un skrien labi.

par īpašiem remontiem nekas nav dzirdēts. domāju, ka gana izturīgs, ja jau pat mans tēvs 5 gadu laikā tādu nav nokāvis.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Vienam no maniem auto Volvo s40 ir franču dīzelis 2.0, tikai nezinu, vai tas skaitās hdi Commonrails, 100kw. Esam nobraukuši 150 t/km, tā kā ir viedoklis. Varu pateikt sīkāk, ja kas interesē.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Vienam no maniem auto Volvo s40 ir franču dīzelis 2.0, tikai nezinu, vai tas skaitās hdi Commonrails, 100kw. Esam nobraukuši 150 t/km, tā kā ir viedoklis. Varu pateikt sīkāk, ja kas interesē.

Pamatā jau intresē vai drīzāk + vai - . Vai nav kādi būtiski defekti , kā piemēram sprauslu problēma VW ( labi vēl ja tās to modeļu ir sprauslas kuras vw maina par savu naudu pie jebkura nobraukuma )

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Jaudas atdeve super, iet labi, tērē ļoti maz, vidēji 5.5, reālais patēriņš pēc pilnas bākas metodes mērot. Pa 150 t km mainītas tādas lietas: zobsiksna ar ūdens sūkni un kvēlsveces. No neparedzētiem-pie kādiem 60 t km negaidīti un klusi nosvila ģenerators, un nesen, pie 135 t km tāpat negaidīti un klusi nosvila starteris. Nekas cits ar dzinēju saistīts pagaidām nav noticis, sprauslas joprojām strādā kā nākas

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

ak rakstīja: Vienam no maniem auto Volvo s40 ir franču dīzelis 2.0, tikai nezinu, vai tas skaitās hdi Commonrails, 100kw. Esam nobraukuši 150 t/km, tā kā ir viedoklis. Varu pateikt sīkāk, ja kas interesē.

Pamatā jau intresē vai drīzāk + vai - . Vai nav kādi būtiski defekti , kā piemēram sprauslu problēma VW ( labi vēl ja tās to modeļu ir sprauslas kuras vw maina par savu naudu pie jebkura nobraukuma )

apskaties kād skatā ir Peugeot un Citroen kravas busiņi. bundžas nekādas - norūsējušas, šķobās, bet tauta turpina braukt, jo pamatā tie motori griežas, neplīst un degvielu akceptē gandrīz jebkuru.

un ja nekļūdos, tad PSA grupas dīzeļi agrāk tika likti iekšā dažādiem auto, pat laikam Sierrai bija, tiesa ne HDI.

harm Reģ.: 21.11.2006
0 0 Atbildēt

Sveiki. Varbūt kāds var padalīties personiskajā pieredzē par Peugeot 607 ar 2.7hdi dzinēju? Plusi, mīnusi? Ir piedāvājums nopirkt no paziņas tādu 2005.g. auto, bet neko par tiem nezinu...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 3 Atbildēt

Jēdzīgu atbildi nesaņemsi, jo man ar šo auto nav nekādas pieredzes, bet pārējie komentētāji pateiks, ka VW labāks ( vai citi VAG sūdi).

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Specifiska mašīna die-hard franču autobūves faniem. Plīst vairāk neka citi, remonti mēdz būt ļoti čakarīgi. Dzinējs ir Ford konstrukcija, man personīgi nevieš uzticību.

Ja mašīna ir teicamā stāvoklī un par ļoti zemu cenu var riskēt, bet nu nekādus plusus nevar nosaukt. Kā arī problēmas pēc tam no šāda auto tikt vaļā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Par divlitrīgo neko nezinu bet 1,6 labs motors,ap pusmiljonu dzinējam viss štokos,kompresija ideāla bet viss kas viņam riņķī tas brūk,sprauslas(Piezo),turbīna,ģeņģeris,spararats un kvēpinieks.

bumeris Reģ.: 06.02.2018
2 1 Atbildēt

Franču mašīnām ir jābūt 0.5 litru motors. Maksimums - 0.6 litru. Jo tas nav normāli, kad pežo vai citron izkož BMW.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Pieredze ar 2.0 hdi iekš Citrona Ksara. Paši nobraucām 330 000 km, pārdevām paziņam, pašlaik ap 450 000 km. Motors eļļas neēd, labots ģenerators, mainītas siksnas, kvēlsveces, atbalsta spilveni.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

2.0 hdi ir ljoti labi dzineeji. Ekonomiski, izturiigi,pietiekoshi laba jaudas atdeve, nebaidaas sala. Pats nobraucu apm. 2 gadus, peec tam veel jaunaakais deels gadus 5 vai pat vairaak, autinjam, Citroen C5, jau bija ap 12 gadu, bet dzineejam nekaadu probleemu. Uzskatu, ka tas ir ljoti labs dzineejs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti