īsts 4X4 parketnieks ir tikai Foresters. Subaru Foresters
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
īsts 4X4 parketnieks ir tikai Foresters. Subaru Foresters
(x-trail, rav4, outlander, freelander
Draugam freelandrer , bezceļi labi .
Pašam rav4 , nekur, kur nevarētu izbraukt vieglais tā arī nēesmu braucis . Un laikam labi ka tā JO manam nav pretslīdēšanas izslēgšanas poga . Tā kā ja pērc ravu tad šīs pogas esamību nokontrolē ( lai gan var servisā uzlikt )
seaman rakstīja:
īsts 4X4 parketnieks ir tikai Foresters. Subaru Foresters
Un citam draugam dabas un ekstrēmu pārgājienu mīļotājam , ir foresters par ko ir sajūsmā . Taisnības labad jābilst , ka iepriekšējas viņam bija crv ko arī slavēja .
Man ir Foresters, 2008. gada ka viens no auto. Šo to varu pastāstīt, bet pa lieliem dubļiem neesmu braucis. Sniega arī tagad nav bijis, bet nopirkts tika šīs vasaras sākumā. 2.0 bendzīns ar meh kārbu un pazeminātajiem ātrumiem. Nekas daudz nav remontēts, viens gultnis, kurš galīgi nebija dārgs, ap 60 Ls. Ēdelīgs krietni, uzlikta gāze, ar gāzi vidējais 12 l/100km. Dzinējs 150 zs, bet pēc sajūtām liekas, ka ir tikai 120 bet!!! ļoti laba vilkme uz zemiem pārnesumiem, kad brauc kruīzā ar 5-to, pret kalniem iet, nemaz negurst. Grabēja visa aizmugure, visādas slikti pieskrūvētas plastmasas, nācās pat atvērt pašuvumu, un nopakot.
Par tiem dubļiem, svarīgi jau, laikam, ir attiecīgas riepas, bet nu gluži dubļu vannās nebūs paredzēts "vārtīties"
Primāri- asfalts, grants ceļš, pārbraukt/apbraukt labības lauku (nopļautu/nenopļautu), pa meža celiņu tikt līdz barotavai
Forester, variants apsverams, bet dikti jau gribētos dīzelīti (pieradums)
Hmm, es laikam šādā gadījumā meklētu "lielo", pareizāk "mazo starp lielajiem", teiksim iepriekšējo modeļu "īso"
Patrol, Pajero vai Landcruiser. Cik ir nācies ar tādiem lodāt
i pa dubļiem, i pa bieziem sniegiem - pat bez "grabbera"
tipa riepām ļoti normāli gāja ...
Lielais starp mazajiem arī mani interesēja, īsais patrols būtu super, ja var atļauties, vai Pajero! Bet maz viņu piedāvājumā, un dārgāki visādā ziņā par tiem labākajiem parketniekiem. Ir vēl tāds Pajero Pinin, bet laikam tikai, ja nav augums 195 cm
Jā, arī viens no varinatiem bija Pajero "kupeja", bet kad pāris reizes braucām ar L200 (īso), tad sapratu, ka diviem ir ok, bet ja brauc 3, tad tā kāpelēšana dikti ātri apnīk
Mans balsot par Rav4 vai X-Trail. Pēdējais būs ietilpīgāks, praktiskāks, bet arī skaļāks...
X-trailam ir reti debils priekšējais panelis.
anonimikis rakstīja: X-trailam ir reti debils priekšējais panelis.
Pirmajam jā, bet tam, kurš nāk no 2007. gada, ir tīri normāls.
X-trail, Forester, Land Rover Discovery.
Ja bik iespringis un pakaulēsies sanāks jauna Dacia Duster.
Crankshaft rakstīja: Hmm, es laikam šādā gadījumā meklētu "lielo", pareizāk "mazo starp lielajiem", teiksim iepriekšējo modeļu "īso"
Patrol, Pajero vai Landcruiser. Cik ir nācies ar tādiem lodāt
i pa dubļiem, i pa bieziem sniegiem - pat bez "grabbera"
tipa riepām ļoti normāli gāja ...
Zini kāpēc šos "īsos" sauc par sienāžiem?
Tāpēc, ka uz sliktiem koplietošanas ceļiem braukšana ar tiem arī ir kā sēdēšana uz sienāža. Nu ļoti nestabili un gāzelīgi.
Nortel
Zini kāpēc šos "īsos" sauc par sienāžiem?
==================
Nezinu, nekad neesmu ne dzirdējis, ne pats tā saucis
Tāpēc, ka uz sliktiem koplietošanas ceļiem braukšana ar tiem arī ir kā sēdēšana uz sienāža. Nu ļoti nestabili un gāzelīgi.
==================
Nūūū...ir braukts ar Wrangler un īso Patrolu. Wrangleram garensvārstības tiešām bija apnicīgas, krievi
tādos gadījumos saka "kozļit" Patrolam garensvārstības bija stipri mazāk izteiktas, bet šķērsām gan īpaši negāzelējās neviens. Tad jau mans Volvo 240 Vagons gāzelējās daudz vairāk, bet arī tikai līdz brīdim, kad uzliku Bilstein gāziniekus
Mitsu L200 ar 4 durvīm un garo kabīni gan man patika,
iepriekšējais modelis, ar turbodīzeli kaut tā jauda nekāda satriecošā nebija, tomēr ļoti normāli varēja braukt, ar samērīgu DD patēriņu
GB12 rakstīja: Mans balsot par Rav4 vai X-Trail. Pēdējais būs ietilpīgāks, praktiskāks, bet arī skaļāks...
Viennozīmīgi X-Trail! Te es pievienojos vairakiem.
un par paneli runājot, man ar tā likās, bet Tu iedomāties nespēj, cik ātri pieradu un tagad liekas, ka savādāk būt nevar. Ir ok!
Arī Honda Prelude ir dīvains spidometrs, bet man patika
Varu piedāvāt savu Outlanderu - benzīns/ gāze. ja interesē tuvāk varam sazvanīties 26526532.
GB12 rakstīja: Mans balsot par Rav4 vai X-Trail. Pēdējais būs ietilpīgāks, praktiskāks, bet arī skaļāks...
Viennozīmīgi X-Trail! Te es pievienojos vairakiem.
un par paneli runājot, man ar tā likās, bet Tu iedomāties nespēj, cik ātri pieradu un tagad liekas, ka savādāk būt nevar. Ir ok!
Arī Honda Prelude ir dīvains spidometrs, bet man patika
labs jaunais x-trailis, bet pēc ss-a drusku pāsniedz plānoto budžetuwww.ss.lv/... , panelis ar vietā.
4x4 ikdienai un hobijam (medības, cope)
Labvakar!
Šobrīd esmu ikdienas un hobija automašīnas (lietotas) meklējumos. Proti, automašīna tiktu lietota ikdienā braucot uz darbu (70 km pa asfaltu), kā arī brīvdienās/ darba dienas vakarā braucot uz medībām un pa medību platībām (asfalts + grants ceļi). Saprotu, kas der visam, īsti neder nekam, tomēr šobrīd rocība neatļauj uzturēt divus auto, kādu vieglo un Hilux vai L200 medībām, tāpēc tiek meklēts tas zelta vidusceļš. Ir aplūkoti vairāki varianti, izdarīts subjektīvais secinājums- laikam, vispiemērotākais auto tips būtu tā sauktie "parketnieki" (x-trail, rav4, outlander, freelander u.c.). Kāpēc vispiemērotākais? Šķiet, ka šie, iespējams, varētu būt ekspluatācijā (remonti, TA, patēriņš u.c.) lētāki par lielākajiem brāļiem- Pajero, Land Cruiser, Patrol. Tā kā auto netiktu pirkts "no salona", gribētos, lai remonta, ikdienas ekspluatācijas izmaksas un braukšanas komforts (šoseja+lauku ceļš+nobraukt no ceļa līdz barotavai, proti, braukt bezceļā) būtu tas optimālais. Varbūt, varētu izteikt savu viedokli, kam Jūs pievērstu pastiprinātu uzmanību, kādu variantu izvēlētos, kāpēc? Budžets +/- 10 000 EUR.