Ja auto ir labā stāvoklī, nav liktas iekšā opel detaļas, nav liets kreisais dīzelis, tad jārēķinās tikai ar braukšanas prieku.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja auto ir labā stāvoklī, nav liktas iekšā opel detaļas, nav liets kreisais dīzelis, tad jārēķinās tikai ar braukšanas prieku.
Nortel rakstīja: Ja auto ir labā stāvoklī, nav liktas iekšā opel detaļas, nav liets kreisais dīzelis, tad jārēķinās tikai ar braukšanas prieku.
un kā noteikt vai SAAB ir labā stāvoklī? Kā opeļa detaļas atšķiras no citām? krāsa? svars?
Nortel rakstīja: Ja auto ir labā stāvoklī, nav liktas iekšā opel detaļas, nav liets kreisais dīzelis, tad jārēķinās tikai ar braukšanas prieku.
Pēc kā noteikt ka liets kreisais dīzelis?
Gluži kā valdība.... kaut ko jau pateica/ieteica-> tikai jēga no tā nekāda.
Manas domas, ka, ja jau nav kam padomu prasīt, tad kā pirmo auto nevajag pirkt 10 gadīgu, un piedevām vēl ar nē visai labu reputāciju uzticamības ziņā.
Jā pašam vai labam draugam vai radam ir laiks/nauda/telpas (vismaz 2 no šiem trim), tad jau var pirkt to kaķi maisā, ja nav, tad labāk 2 vai 3 gadus vecu mazpiebezdētu...
Vēl, protams, jāizvērtē potenciālais nobraukums.
nu pa 5K nekāds aļa-LUX klases auto trīsgadīgs nesanāks
Pirmo auto ieteiktu pirkt tādu, ko nav žēl, jo to lietojot nāks skaidrība- kādi tad ir tie auto turēšanas paradumi.
Pats jau vēl nezini- kopsi tu viņu ikdienā vai reizi gadā, cik bieži mazgāsi vaskosi, vai būs Tev vēlme un iespējas apkarināt to ar visiem tiem spīguļiem, lampiņām un autoglamūra izstrādājumiem... cik bieži remontēsi un pie cik nopietniem defektiem. Kā uztversi švīku sānos trīs dienas aiz bēdām dzersi vai ievērosi pēc nedēļas un apskatīsi pēc mēneša... Vai jutīsi gabarītus, vai brauksi tur kur cilvēks ar traktoru nebrauktu... Cik daudz km mēnesī vai gadā galu galā savāksies.
Par tām Opeļa detaļām... Tās, kas ir identiskas, ne ar ko jau neatšķiras kvalitātes ziņā. Vienīgais - ir GM detaļas, ir uzticamu aftermarket ražotāju detaļas, ir uz Polijas un Ķīnas robežas ražotas detaļas Kā autoram noteikt, kas sakrāmēts viņa Sābā? Da principā nekā, ja vien nesāk visus mezglus pētīt ar palielināmo stiklu. Auto pirkšana ir un paliek laimes spēle.
seaman rakstīja: nu pa 5K nekāds aļa-LUX klases auto trīsgadīgs nesanāks
tieši to jau vēlos pateikt, ka pseido LUX klases braucamo nevajag pirkt
Nortel rakstīja: Ja auto ir labā stāvoklī, nav liktas iekšā opel detaļas, nav liets kreisais dīzelis, tad jārēķinās tikai ar braukšanas prieku.
Kas vainas opel detaļām? Atkal lauķu aizspriedumus kultivējam?
GB12 rakstīja:
Nortel rakstīja: Ja auto ir labā stāvoklī, nav liktas iekšā opel detaļas, nav liets kreisais dīzelis, tad jārēķinās tikai ar braukšanas prieku.
Kas vainas opel detaļām? Atkal lauķu aizspriedumus kultivējam?
Stabilizatora stieņa gumijas bukses, pirktas parastā auto veikalā kā opel detaļas izturēja 2 mēnešus. Orģinālās, Vikingā pirktās pēc gada atdevu šrotā kopā ar sasisto sābu.
Nortel
Stabilizatora stieņa gumijas bukses, pirktas parastā auto veikalā kā opel detaļas izturēja 2 mēnešus. Orģinālās, Vikingā pirktās pēc gada atdevu šrotā kopā ar sasisto sābu.
=================
Un tai "parastajā auto veikalā" tev jebkādi pierādīja, ka tās bukses ir Opel (GM) oficiāli atzīta ražotāja ražotas? Jeb uz tām tik vien bija, kā kataloga Nr., kuru var izveidot arī jebkurš kanibāls zem palmas "kaut kur salās"? Palasies par rezerves daļu ražošanu Dienvidzemēs, tad sapratīsi, kas pasaulē notiek, jau sen! Gribi kvalitatīvu detaļu, pērc no ražotāja pārstāvja, vismaz būs, kam pretenzijas iesniegt, no pieredzes to saku! Ražotāja pārstāvja pieredzes!
Pērc to, kas patīk, nevilsies!
Crankshaft rakstīja: Nortel
Stabilizatora stieņa gumijas bukses, pirktas parastā auto veikalā kā opel detaļas izturēja 2 mēnešus. Orģinālās, Vikingā pirktās pēc gada atdevu šrotā kopā ar sasisto sābu.
=================
Un tai "parastajā auto veikalā" tev jebkādi pierādīja, ka tās bukses ir Opel (GM) oficiāli atzīta ražotāja ražotas? Jeb uz tām tik vien bija, kā kataloga Nr., kuru var izveidot arī jebkurš kanibāls zem palmas "kaut kur salās"? Palasies par rezerves daļu ražošanu Dienvidzemēs, tad sapratīsi, kas pasaulē notiek, jau sen! Gribi kvalitatīvu detaļu, pērc no ražotāja pārstāvja, vismaz būs, kam pretenzijas iesniegt, no pieredzes to saku! Ražotāja pārstāvja pieredzes!
Tas bija Auto plusā vai Grosā, neatceros vairs. Jā un no opel kataloga (Vektras). Cena 2x zemāka kā Vikingā, diemžēl arī kvalitāte...
Nortel
Tas bija Auto plusā vai Grosā, neatceros vairs. Jā un no opel kataloga (Vektras). Cena 2x zemāka kā Vikingā, diemžēl arī kvalitāte...
=============
Aha, un Autopluss vai Grosauto iepērk detaļas pa taisno no ražotāja, vai ne? Nē, draugs, viņi pērk no "izplatītāja", kura darbs ir PĀRDOT, un šī mērķa dēļ starpnieks "ies uz visu", lai tikai īstenotu to! Arī šaubīgu draņķi pārdotu. Kā teica viena ķīniešu autoražotāja pārstāvis: Mazdrusciņ slikti taču arī ir labi, vai ne? Tikai jāzin, kam pārdot...
Tā tie aizspriedumi rodas. No norteltantiņu stila basņām... Pats nopērk sazinko un tad bļaustās, ka opelim nekvalitatīvas detaļas... smieklīgi...
Atskatoties uz savas Merivas lietošanas pieredzi, es nevaru sūdzēties, ka kāda no nomainītajām būtu izrādījusies neizturīga.
... kāda no nomainītajām rezerves daļām...
smaidiigais rakstīja: ..., ja nav, tad labāk 2 vai 3 gadus vecu mazpiebezdētu...
Vēl, protams, jāizvērtē potenciālais nobraukums.
Ko tieši 3 gadīgu 5k EUR budžetā tad Tu ieteiktu? Tur jau pat "garlaicīgā" Fabia nesanāk. Manuprāt, ja ir 5k, tad jāpērk auto par kādiem 3k un 2k jāatliek "pārsteigumiem". Tad 2 gadus var ar iegādāto brīnumu bez īpašām galvas sāpēm nobraukt. Protams, ja pie tiek 5k mēnesī rodas jauni 400-600 EUR ko ieguldīt auto, tad var pirkt uz pilnu banku.
Superduper klases braucamierīces protams pa 5000 nav, bet visādus Klio, Aygo, Huidajus mazos Pežo un Opeli kădu utt pepelacus var atrast kaudzēm.
Hmm, Saaba vietā ieteikt cilvēkam Klio vai mazo Huidaju, manuprāt, ir tik pat idiotiski kā tortes vietā ieteikt prosas putraimus. No Opeļiem gan 5K budžetā var kaut ko sakarīgu sameklēt. It īpaši, ja paturam prātā, ka Saabs būtībā ir sadārdzināts Opelis Bet Saabus jau nepērk aiz praktiskiem apsvērumiem, bet gan tāpēc, ka patīk.
Ir iespējams nopirkt baudāmu Opeli par 4258 EUR:
darklight rakstīja: Hmm, Saaba vietā ieteikt cilvēkam Klio vai mazo Huidaju, manuprāt, ir tik pat idiotiski kā tortes vietā ieteikt prosas putraimus. No Opeļiem gan 5K budžetā var kaut ko sakarīgu sameklēt. It īpaši, ja paturam prātā, ka Saabs būtībā ir sadārdzināts Opelis Bet Saabus jau nepērk aiz praktiskiem apsvērumiem, bet gan tāpēc, ka patīk.
Nē, ja gribi salīdzinājumu, tad drīzāk vietā būs Hanzas maize un Lāču maize.
Gan Klio gan Saabam ir 4 riteni un stūre.
Un, ka zinām autors grib pirmo auto, pie kam, cik noprotams, neko daudz par auto neziņā, tikai grib gribēšanas dēļ.
VWfans rakstīja: Ir iespējams nopirkt baudāmu Opeli par 4258 EUR:
kur šitam sakars ar SAABu?
Fan, tā Meriva ir 7 gadus vecs auto. Un par gaumi protams nestridās, bet tad jau Tava gaiši zilā meriva ir daudz pievilcīgāka par šo žaļo sienāzi. Šeit tika runāts par 3 gadīgu, un tur nu tiešām atrast kaut ko ir pagrūti. Ja paskatās ss.lv pēdējo 5 dienu sludinājumus un visus auto kas nav vecāki par 2011. gadu. Tad tur zem 5k ir ir divi Clio, viens Ka un Megane pa 5100. Neviena korejieša.
seaman rakstīja:
VWfans rakstīja: Ir iespējams nopirkt baudāmu Opeli par 4258 EUR:
kur šitam sakars ar SAABu?
Fanam, kā parasti, nepielec elementāras lietas, kas jau neskaitāmas reizes šam ir teikta. Šausma pārņem iedomājoties, ka tāds cilvēks strādā valsts iestādē...
Velos iegadaties , ludzu palidziet!!
Sveiki.
Ka pirmo masinu velos iegadaties Saab 1.9tid. (03-06) budzets 5k euro +/-
Vai Jus varad dot ludzu visus iespejamos vinam trukumus , izmaksas un ar ko jarekinas ar so auto ?