Ātruma ierobežošanas mānija

dzanks Reģ.: 08.09.2004

Kas notiek Latvijā.

Ādažu dome izdomājusi, ka gar viņu miestu vajag samazināt atļauto braukšanas ātrumu uz šosejas + valdība izteikusi ierosinājumu samazināt atļauto braukšanas ātrumu pilsētās līdz 30 km/h.

Tas manuprāt jau kļūst par traku. Pie Ādažiem tika iztērēts ne mazums mūsu un Eiropas naudas, lai šoseja atbilstu pieaugošajam autotransporta skaitam (gājēju tilts, viadukts, paralēli vietējie ceļi, bet kas tad nu? Ādažu dome ierosinājusi un gudrās galvas arī apstiprinājušas ātruma ierobežojumu 70 km/h uz ViaBaltica šosejas. Šādā variantā es ierosinu, ka Ādažu dome atmaksā konkrētā posma pārbūvē iztērētos līdzekļus, un tad lai liek kaut 50.

Par ātrumu 30 km/h pilsētās... Tas esot nepieciešams pieaugošā velosipēdistu skaita dēļ, drošības uzlabošanai. Absurds. Rīgas centrā un varbūt vēl dažās vietās noteiktā diennakts un gada laikā jā, sastrēgumu dēļ tāpat ātrāk nepabrauksi, bet ne jau vienmēr un visur. Tas jau līdzinās tam , ka man 3 naktī gar skolu jābrauc 30 km/h lai nenotriektu skolēnus kuru tur vienkārši nav.

 
1 2 3
seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

ādažnieki noblatoja, safisa normālu šoseju

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

dzanks rakstīja: Kas notiek Latvijā.

Ādažu dome izdomājusi, ka gar viņu miestu vajag samazināt atļauto braukšanas ātrumu uz šosejas +

Ja kāds varētu atrast, bet esot nolikums, kas liedz pašvaldībām regulēt pēc sava prāta satiksmi uz A kategorijas šosejām.

Tāpēc vajag rakstīt uz Ādažu domi protesta vēstules! Vismaz elektroniskā veidā iesākumā.

Lūdzu:www.adazi.lv/...

Un pie reizes arī uz Latvijas Valsts ceļiem:

lvceli.lv/lat/sazinieties_ar_mums/

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Kāds to uzskata par biznesu! Kurš ir šis kāds? Ātruma samazināšana problēmu nerisina, bet to saasina!

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

Tiešām pārsteigums. Tādi ātruma ierobežojumi EU uz šāda ceļa nav iedomājami bez nopietna iemesla. Piemēram Francijā pat pie ievērojama ceļa remonta šādā posmā ātrums reti kad tiek ierobežots zem 70 km/h.

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

kads kundziņs izcelas atkal

bet tas viss ta....pie kreisa sāna

kamer nav tuvuma tas zīmes ievērosanas uzraugu

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Uz Riigas - Tallinas shosejas pie Aadazhiem vareetu buut ziime 70 apm.100-150m pirms krustojuma aiz ciema uz Saulkrastu pusi. Citur - kaitnieciiba, uzrakstiishu veestuli noteikti. Par velosipeedistiem - pasaakumiem buutu jaabuut abpuseejiem. piem. Valdemaara, Briiviibas, Suvorova-Marijas ielaas atsevishkjos posmos velosipeedu kustiiba buutu jaaizliedz pa ielu, pareizaak laikam - pa brauktuvi, taads apziimeejums kaa iela laikam vairs neeksistee. Visiem velosipeedistiem vajadzeetu buut velosipeedu vadiishanas tiesiibaam, protams, ka dereetu arii motorizeeto tr. liidzeklju tiesiibas, visu kategoriju. Taa pat vajadzeetu buut preciizi izstraadaatai sodu sisteemai par paarkaapumiem, kurus izdara velosipeedisti. Par tiem 30km/st - jaa, iespeejams, ka dazhos posmos tas buutu lietderiigi - iipashi tur, kur velosipeedistu celinji pievienojaas vai shkjeerso ielas. Jeb kaa tas sanaak - pilseetu celju brauktuves? Bez velocelinjiem vareetu noorganizeet arii dazhas ielas ar iipashaam priekshrociibaam velosipeedistiem, tur tad vareetu buut tie 30km/st, bet taas noteikti nedriiksteetu buut taas noslogotaakaas pilseetu ielas. Piem. Vecriigaa - mieriigi! Veel - Skolas iela, Teerbatas iela - nekaadu probleemu kopeejai satiksmei! Par citaam pilseetaam gruuti teikt, gan jau tur arii taa pat vareetu, padomaajot ar galvu, savstarpeeji saruumeeties visizdeviigaakaa veidaa. Vispaar ir statistika - cik velosipeedistu gaajushi bojaa pilseetaas, cik uz aarpilseetu celjiem?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Uz Riigas - Tallinas shosejas pie Aadazhiem vareetu buut ziime 70 apm.100-150m pirms krustojuma aiz ciema uz Saulkrastu pusi. Citur - kaitnieciiba, uzrakstiishu veestuli noteikti. Par velosipeedistiem - pasaakumiem buutu jaabuut abpuseejiem. piem. Valdemaara, Briiviibas, Suvorova-Marijas ielaas atsevishkjos posmos velosipeedu kustiiba buutu jaaizliedz pa ielu, pareizaak laikam - pa brauktuvi, taads apziimeejums kaa iela laikam vairs neeksistee. Visiem velosipeedistiem vajadzeetu buut velosipeedu vadiishanas tiesiibaam, protams, ka dereetu arii motorizeeto tr. liidzeklju tiesiibas, visu kategoriju. Taa pat vajadzeetu buut preciizi izstraadaatai sodu sisteemai par paarkaapumiem, kurus izdara velosipeedisti. Par tiem 30km/st - jaa, iespeejams, ka dazhos posmos tas buutu lietderiigi - iipashi tur, kur velosipeedistu celinji pievienojaas vai shkjeerso ielas. Jeb kaa tas sanaak - pilseetu celju brauktuves? Bez velocelinjiem vareetu noorganizeet arii dazhas ielas ar iipashaam priekshrociibaam velosipeedistiem, tur tad vareetu buut tie 30km/st, bet taas noteikti nedriiksteetu buut taas noslogotaakaas pilseetu ielas. Piem. Vecriigaa - mieriigi! Veel - Skolas iela, Teerbatas iela - nekaadu probleemu kopeejai satiksmei! Par citaam pilseetaam gruuti teikt, gan jau tur arii taa pat vareetu, padomaajot ar galvu, savstarpeeji saruumeeties visizdeviigaakaa veidaa. Vispaar ir statistika - cik velosipeedistu gaajushi bojaa pilseetaas, cik uz aarpilseetu celjiem?

Nāves sods jau darbojas! Dažam labam paveicas un izdzīvo! Kamēr priekšā esošam neuzliks par pienākumu garantēt drošību, nekas neuzlabosies!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vai tiešām tas ir Ādažu pašvaldības lēmums? Tas ir valsts, nevis pašvaldības ceļš, pie kam sākot no vidzemes šosejas līdz pat ādažu otram galam ir paralēls veloceļš, kas nosaka, ka velopisēdistiem uz šosejas vispār nav jāatrodas.

Vienīgais, ko pieļauju, ka tur tas vairāk saistīts ar visai jancīgajiem pagriezieniem uz Atariem, miestu pie kokaudzētavas, stapriņiem utt.. Vai arī zīmes ir laicīgas uz kārtējo karaspēka mācību laiku, bet ja tā - reāls absurds...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Problēmas, nebūtu, ja tiktu ievēroti noteiktie 90kmh. Diemžēl tajā galā liela daļa bliež vismaz 110 un vēl populāri tie geju gājieni ar pakaļā līšanu pie šāda ātruma. Tā kā droši vien tas arī iemesls, kāpēc jāliek 70.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

kā spečuks iesaku uzbūvēt ap trīs metrus augstu skaņu slāpējošu sienu gar šoseju - būs klusi un mierīgi, ādažniekiem neņirbēs raibs gar acīm no garām skrejošām automašīnām un būs klusu. lai veicas ar naudas piesaisti sienas būvei!

dzanks Reģ.: 08.09.2004
0 0 Atbildēt

Ātruma ievērošana arī ir liela problēma. Šeit gan piebildīšu - problēma abos virzienos. Zinu pēc sevis, ka ātrāk braukt pamudina/piespiež tie, kas brauc atļautais ātrums - 5 līdz 10 km/h un/vai brauc nevienmērīgi. Un tā nu uz šosejām veidojas divu dažādu ātrumu plūsmas, ja tā var teikt. Protams, ka likumsargu acīs lielie pārkāpēji ir tie ātrākie. Viņu dēļ tiek salikti neloģiski ātruma ierobežojumi, kas dod iemeslu lēnajiem braukt vēl lēnāk, un viss sākas no jauna.

Vēl viena lieta kas rada dažādus faktiskos ātrumus pie viena atļautā ātruma - auto spidometra pareizība, precizitāte. Zinu ļoti daudz auto, kur pēc spidometra 90, faktiski ir tikai kādi 82 km/h. Savukārt, tie kas saliek megalielus ripuļus iespējams nemaz nenojauš, ka patiesībā pārvietojas ātrāk nekā spidometrā redzamais ātrums.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nav gan īsti skaidrs, kāpēc tieši tie 70 ir posmā no Baltezera līz pagriezienam uz Carnikavu?

ja daudzās izgriešanās? Tad nu daudzkur vajadzētu ierobežot pagriezienus un vairāk izmantot satiksmes pārvadu pie Statoila...

Tur to atļauto kreiso pagriezienu uz visādiem trīspiparciemiem ir daudz...

Un interesanti - agrāk nevienam netraucējā nedz ātrums, nedz troksnis - tagad pēkšņi - neraža!

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Problēmas, nebūtu, ja tiktu ievēroti noteiktie 90kmh. Diemžēl tajā galā liela daļa bliež vismaz 110 un vēl populāri tie geju gājieni ar pakaļā līšanu pie šāda ātruma. Tā kā droši vien tas arī iemesls, kāpēc jāliek 70.

Nevis geju, bet pidaru.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

3.14-daru gājieni.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Šodien tīri nejauši uzzināju ātruma ierobežojumu iemeslu uz A1:

Pēc Ādažu novada rīcībā esošām ziņām, AS „Latvijas valsts ceļi” šovasar veiks valsts galvenā autoceļa A1 Rīga (Baltezers) – Igaunijas robeža (Ainaži) segas atjaunošanas darbus Ādažu novada teritorijā. Veicot asfaltbetona ieklāšanas darbus posmā 6,3 – 12,866 km, satiksme pa A1 tiks slēgta pilnībā. Šo darbu izpildes laikā satiksmes kustība tiks novirzīta pa a/c V30 (Rīgas gatvi), a/c P1, un a/c V45.

Tā kā tie ir bezgala laiku apsteidzoši sagatavošanās darbi. TIk nesaprotu, kāpēc nevar izmatot Lietuvas pieredzi - zīmes uzstāda, bet kamēr no tām nav jēgas - tās tiek pagrieztas prom no ceļa...

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Tā kā tie ir bezgala laiku apsteidzoši sagatavošanās darbi. TIk nesaprotu, kāpēc nevar izmatot Lietuvas pieredzi - zīmes uzstāda, bet kamēr no tām nav jēgas - tās tiek pagrieztas prom no ceļa...

Vai aizklāt ar melnajiem maisiem.

Uz A8 brīvdienās līdzīgi - remontētas tilta šuves, pirms remonta vietas "70, uz ceļa strādā" - "50" - "Brīdinājums par sašaurinājumu un priekšroku vienam virzienam", dzīvē - abas joslas vaļā, neviens nestrādā, malā mētājas pirms tam izmantotie vadstatņi...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Patiesība ir šāda:

(c)www.adazi.lv/...

==================

Kāpēc Ādažu novadā uzstādīta ātrumu ierobežojošā zīme 70km/h?

Reaģējot uz autobraucēju sašutumu par ātruma ierobežojumu (70km/h) uz autoceļa A1 Ādažos, Ādažu novada dome pamato, kādēļ radās nepieciešamība pieņemt šādu lēmumu:

1) Ādažu novada Stapriņu ciema (kas atrodas iepretim Ādažu centram, otrpus autoceļam A1) iedzīvotāji Ādažu novada domei adresēja vairākas vēstules ar lūgumu garantēt drošu nokļūšanu no/uz mājām, novada centru, veikaliem, skolu, šķērsojot autoceļu A1. Lūdzot aizstāvēt mazāk aizsargātos iedzīvotājus – bērnus un pensionārus, Stapriņu ciema iedzīvotāji jau vairākus gadus vērsās pie domes ar prasību ierobežot satiksmes ātrumu uz autoceļa A1 uz 70 km/h, kā arī nodrošināt gājēju pāreju, lai vairotu ciema bērnu drošību.

2) Autoceļa A1 posmā no pagrieziena uz autoceļu V30 (Rīgas gatve) līdz Gaujas ielas pieslēgumam ir ievērojami palielinājies ceļu satiksmes negadījumu skaits, gājuši bojā arī vairāki kājāmgājēji. Kā informē Valsts policijas pārstāvis Toms Sadovskis, 2012. gadā Ādažu novadā šosejā A1 no piektā līdz 20. kilometram fiksēti 25 ceļu satiksmes negadījumi. Cietušo skaits – 19, bojāgājušo skaits – viens. 2013. gadā šajā pašā vietā fiksēti 36 ceļu satiksmes negadījumi, 25 – cietušie, divi bojā gājušie. Tā kā ceļu satiksmes negadījumu skaits pēdējos gados pieauga, pašvaldība vērsās pie VAS "Latvijas Valsts ceļi" ar lūgumu rast risinājumu šīs problēmas ierobežošanā.

3) Izbraucot no jebkuras apdzīvotas vietas, straujās auto plūsmas dēļ autovadītājiem bija ļoti apgrūtināti veikt gan kreisā, gan labā pagrieziena manevru uz autoceļu A1.

4) Ādažu novada dome atvainojas Ādažu novada, kā arī visiem citiem autobraucējiem par sagādāto sašutumu un raizēm, tomēr jāņem vērā, ka autoceļš A1 šķērso apdzīvotu vietu, abpus ceļam atrodas blīvi apdzīvoti ciemati, un pašvaldība nevar atļauties riskēt ar iedzīvotāju dzīvību.

==================

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Sanāk, ka jebkura pašvaldība tagad var jebkuram A klases ceļam noteikt (vai izdīkt) ātruma ierobežojumus?

Forši. Vispirms atļauj apbūvēt pļavas ap šoseju, pēc tam izdīc ierobežojumus, jo daudz pieslēgumu.

Kaut kas tajā procesā nav līdz galam izdomāts.

P.S. Tāpat arī ar P4 "Ulbroka - Līči", ieklāja jaunu asfaltu + uzlika ierobežojumu 70 km/h, jo blakus pļavas apbūvētas un pieslēgumu daudz. Ar apvedceļu jau nav labāk...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

scope rakstīja: Sanāk, ka jebkura pašvaldība tagad var jebkuram A klases ceļam noteikt (vai izdīkt) ātruma ierobežojumus?

Forši. Vispirms atļauj apbūvēt pļavas ap šoseju, pēc tam izdīc ierobežojumus, jo daudz pieslēgumu.

Kaut kas tajā procesā nav līdz galam izdomāts.

P.S. Tāpat arī ar P4 "Ulbroka - Līči", ieklāja jaunu asfaltu + uzlika ierobežojumu 70 km/h, jo blakus pļavas apbūvētas un pieslēgumu daudz. Ar apvedceļu jau nav labāk...

+1

Starp citu - Ir viens gājēju pārvads iepretim bijušajai Picērijai, nu vajag pielikt vēl kādu iepretim supermaksimai...

Stapriņos ir ~30-40 mājas. Un? A kategorijas ceļam tad uzreiz uzlieciet balto zīmi un visa tā Ādažu APVEDceļa izbūve (savulaik satiksme gāja caur ādažism pa Rīģas gatvi) būs bijusi kaķim zem astes.

Totalizatora jautājums - cik gados uz jaunizbūvētā Saulkratu apvedceļa parādīsies līdzīgs MURGS?

Es piedāvātu uz tā ceļa izvbūvēt nepārtrauktu skaņās izolējošo sienu (un katru tajā radīto caurumu MOMENTĀ aiztaisīt) - būš klusi un visi būš spiesti izmantot vai nu gājēju pārvadu vai nu satiksmes pārvadu pāri A1. Tad, kad tie iedzīotāji pirka apbūves gabalu aramzemē otrpus šosejas nezināja, ka tur pa vidu ir A kategorijas ceļš?

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

nav iisti saprotams, kaapeec "aukshaa" seezh tik daudz cilveeku, kuri nespeej racionaali domaat. "70" ziime tur neko neatrisina - naakamais solis buus gaajeeju paarejas ar luksoforu ieriikoshana, kas ir galiigs murgs uz shaada celja - turklaat, lielaakaa dalja taapat durs paari pa taisno, nerunaajot jau par autovadiitaajiem, kas neredzot racionaalu izskaidrojumu shai 70 zonai, tur pastaaviigi paarkaaps aatrumu.

ja probleemai pieiet ar galvu - vajag tai posmaa uz kaadu nedeelju noseedinaat noveerotaajus - lai paveero, kuraa vietaa tauta tur speras paari, un kaados daudzumos, kaads ir paarieshanas galameerkis. saskanjaa ar shiem datiem izplaanot optimaalas 2 - 3 vietas paarejas ieriikoshanai, un uzbuuveet tur gaisa paarvadus - ne ar kaapneem, bet ar pandusu, liidziigi kaa tas ir, liekas, pie iebraukshanas riigaa no valmieras puses.

taadaa celjaa taps noshauta vienaa reizee kaudze ar zakjiem:

nevajag ierobezot aatrumu posmaa

tauta varees eerti viileet paari arii ar velo un mopeediem

buus nodroshinaata muusdienaas modernaa "invaliidu pieejamiiba"

ekologiskums un zaljaa domaashana - automashiinas nebremzee un neuzsaak braukshanu radot x tonnu izmeshus shai vietaa katru gadu.

vieni vieniigi plusi.

naudaas - itkaa daargaak, kaa uzkraasot zebru, uzlikt luksoforu, un ierobezot aatrumu - bet tikai pirmajaa skataa. ilgterminjaa gaisa paarvadi buus daudzreiz leetaaks un no visaam puseem labaaks risinaajums.

also tauta tiks stimuleeta braukt ar velo un mopeediem, kas t sk palielinaas paarvada izmantoshanas intensitaati - jo ja zebra ir teiksim, 70 metrus no taas vietas, kur indiviids grib sperties paari - ar kaajaam jams fig taadu liikumu metiis - bridiis paari turpat, un taps sabraukts. ja buus ar velo - kas tur ko neaizmiities liidz paarvadam, pa to nenokaapjot - augshaa, lejaa, un esi uz vietas...

P.S. pats ikdienaa i staigaaju a kaajaam, i braukaaju ar velo - t i taa nav mana tuksha filozofeeshana, vados peec saviem noveerojumiem un so...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Stapriņos ir ~30-40 mājas. Un? A kategorijas ceļam tad uzreiz uzlieciet balto zīmi un visa tā Ādažu APVEDceļa izbūve (savulaik satiksme gāja caur ādažism pa Rīģas gatvi) būs bijusi kaķim zem astes.

Totalizatora jautājums - cik gados uz jaunizbūvētā Saulkratu apvedceļa parādīsies līdzīgs MURGS?

Tas saucas "Gribu māju pie ceļa, bet negribu lai gar manu māju braukā svešie"

Skumji...

Fartuks Reģ.: 20.09.2006
0 0 Atbildēt

A man pajāt... man uz to pusi nah nevajag braugt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: nav iisti saprotams, kaapeec "aukshaa" seezh tik daudz cilveeku, kuri nespeej racionaali domaat. "70" ziime tur neko neatrisina - naakamais solis buus gaajeeju paarejas ar luksoforu ieriikoshana, kas ir galiigs murgs uz shaada celja - turklaat, lielaakaa dalja taapat durs paari pa taisno, nerunaajot jau par autovadiitaajiem, kas neredzot racionaalu izskaidrojumu shai 70 zonai, tur pastaaviigi paarkaaps aatrumu.

ja probleemai pieiet ar galvu - vajag tai posmaa uz kaadu nedeelju noseedinaat noveerotaajus - lai paveero, kuraa vietaa tauta tur speras paari, un kaados daudzumos, kaads ir paarieshanas galameerkis. saskanjaa ar shiem datiem izplaanot optimaalas 2 - 3 vietas paarejas ieriikoshanai, un uzbuuveet tur gaisa paarvadus - ne ar kaapneem, bet ar pandusu, liidziigi kaa tas ir, liekas, pie iebraukshanas riigaa no valmieras puses.

taadaa celjaa taps noshauta vienaa reizee kaudze ar zakjiem:

nevajag ierobezot aatrumu posmaa

tauta varees eerti viileet paari arii ar velo un mopeediem

buus nodroshinaata muusdienaas modernaa "invaliidu pieejamiiba"

ekologiskums un zaljaa domaashana - automashiinas nebremzee un neuzsaak braukshanu radot x tonnu izmeshus shai vietaa katru gadu.

vieni vieniigi plusi.

naudaas - itkaa daargaak, kaa uzkraasot zebru, uzlikt luksoforu, un ierobezot aatrumu - bet tikai pirmajaa skataa. ilgterminjaa gaisa paarvadi buus daudzreiz leetaaks un no visaam puseem labaaks risinaajums.

also tauta tiks stimuleeta braukt ar velo un mopeediem, kas t sk palielinaas paarvada izmantoshanas intensitaati - jo ja zebra ir teiksim, 70 metrus no taas vietas, kur indiviids grib sperties paari - ar kaajaam jams fig taadu liikumu metiis - bridiis paari turpat, un taps sabraukts. ja buus ar velo - kas tur ko neaizmiities liidz paarvadam, pa to nenokaapjot - augshaa, lejaa, un esi uz vietas...

P.S. pats ikdienaa i staigaaju a kaajaam, i braukaaju ar velo - t i taa nav mana tuksha filozofeeshana, vados peec saviem noveerojumiem un so...

es piedāvātu vienkārši - visu to māju iemītniekiem piedāvāt parakstīt papīru par to, ka viņi apzinās riskus bojāejai uz valsts nozīmes autoceļa...

Kā arī lai tās 30-40 mājas sametās un atmaksā valstij tā apvedceļa rekonstrukcijas izmaksas, kā arī abu (nu jau bezjēdzīgo) satiksmes pārvadu izmaksas, jo tur ir kundziņi, kuru vēlmes un stulbums ir augstāks par pārējo sabiedrību...

Ja tur būtu pietiekami plats grāvis pilns ar ūdeni, ka ar vienkāršiem dēļiem nevar uzrīktēt pagaidu tiltu - šīs problēmas nebūtu ar gājējiem, kā arī autobraucējiem saregulēt tikšanu uz tiem maspi$āniem otrpus šosejas, kur savulaik bija agrofirmas aramzeme...

Nepaslinkoju, aizrakstīju gan Ādažu domei, gan LVC...

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

2Palaidniex: kaarteejais neracionaalas domaashanas paraugs. neesi apsveeris iespeeju iet,kandideet uz kaadu vadosho amatu?

cilveekiem aciimredzot tur ir marsruti un dariishanas. ja cilveekam kautkur paari jaanokljuust - vinjam tur kautkaa jaanokljuust. nu nebuus taa, ka jams ies uz veikalu peec maizes ( piemeeram), ieraudziis graavi ar uudeni, un pateiks - nee, vairs peec maizes nestaigaashu, seedeeshu un mirshu badaa.

reaali dotajaa situaacijaa ir cilveeku kustiiba noteiktos marsrutos. vieniigais lietderiigais, ko shaadaa situaacijaa pasaakt - kaa jau es rakstiiju, ir izbuuveet optimaalaas vietaas gaisa paarvadus ar pandusiem, ne kaapneem. tas visu atrisinaas, domaaju.

visaadi beerniskiigi "papiiru parakstii " - arii neko neatrisina. vinji jau taa labi apzinaas riskus. jautaajums ir par risku noveersshanu - un uzliekot 70 ziimes shie riski noveersti netiek - un pat buutiski samazinaati ne...

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Nepaslinkoju, aizrakstīju gan Ādažu domei, gan LVC...

Vajadzēja arī Satiksmes ministriju piemest adresātiem, tie tomēr par finansējumu ceļiem atbildīgi.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti