Ātruma ierobežošanas mānija

dzanks Reģ.: 08.09.2004

Kas notiek Latvijā.

Ādažu dome izdomājusi, ka gar viņu miestu vajag samazināt atļauto braukšanas ātrumu uz šosejas + valdība izteikusi ierosinājumu samazināt atļauto braukšanas ātrumu pilsētās līdz 30 km/h.

Tas manuprāt jau kļūst par traku. Pie Ādažiem tika iztērēts ne mazums mūsu un Eiropas naudas, lai šoseja atbilstu pieaugošajam autotransporta skaitam (gājēju tilts, viadukts, paralēli vietējie ceļi, bet kas tad nu? Ādažu dome ierosinājusi un gudrās galvas arī apstiprinājušas ātruma ierobežojumu 70 km/h uz ViaBaltica šosejas. Šādā variantā es ierosinu, ka Ādažu dome atmaksā konkrētā posma pārbūvē iztērētos līdzekļus, un tad lai liek kaut 50.

Par ātrumu 30 km/h pilsētās... Tas esot nepieciešams pieaugošā velosipēdistu skaita dēļ, drošības uzlabošanai. Absurds. Rīgas centrā un varbūt vēl dažās vietās noteiktā diennakts un gada laikā jā, sastrēgumu dēļ tāpat ātrāk nepabrauksi, bet ne jau vienmēr un visur. Tas jau līdzinās tam , ka man 3 naktī gar skolu jābrauc 30 km/h lai nenotriektu skolēnus kuru tur vienkārši nav.

 
1 2 3
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: 2Palaidniex: kaarteejais neracionaalas domaashanas paraugs. neesi apsveeris iespeeju iet,kandideet uz kaadu vadosho amatu?

cilveekiem aciimredzot tur ir marsruti un dariishanas. ja cilveekam kautkur paari jaanokljuust - vinjam tur kautkaa jaanokljuust. nu nebuus taa, ka jams ies uz veikalu peec maizes ( piemeeram), ieraudziis graavi ar uudeni, un pateiks - nee, vairs peec maizes nestaigaashu, seedeeshu un mirshu badaa.

reaali dotajaa situaacijaa ir cilveeku kustiiba noteiktos marsrutos. vieniigais lietderiigais, ko shaadaa situaacijaa pasaakt - kaa jau es rakstiiju, ir izbuuveet optimaalaas vietaas gaisa paarvadus ar pandusiem, ne kaapneem. tas visu atrisinaas, domaaju.

visaadi beerniskiigi "papiiru parakstii " - arii neko neatrisina. vinji jau taa labi apzinaas riskus. jautaajums ir par risku noveersshanu - un uzliekot 70 ziimes shie riski noveersti netiek - un pat buutiski samazinaati ne...

zini - viss plūst un viss mainās. maršruti un starta un gala punkti arī mainās... Beigās šoseja ir jāiebāž tunelī lai kundziņi var slāt kā teļi...

TUR IR GĀJĒJU PĀRVADS un TUR IR SATIKSMES PĀRVADS!

Pirms pirka apbūves gabalu šosejas otrajā pusē, vajadzēja domāt - kā nokļūt uz veikalu, nevis tagad "likt mierā" valsts un eiropas nozīmes autoceļu...

Nu nav normāli ka dažu neapzinīgu pa taisno slājkēju dēļ jāsačakarē tas, kur ieguldīta nauda visas valsts un sabiedrības labumam.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

p.s.

jo tad vienkārši vajadzēja paplašināt Ādažu miesta robežas, uzlikt balto zīmi, salikt luuksoforus, izbūvēt krustojumus un pilnībā (šoreiz par pagasta līdzekļiem) pārtaisī Apvedceļu par parastu ielu, PIRMS tika veikta autoceļa kapitālā rekonstrukcija.

Tos līekļus varēja ieguldī kādā citā vietā, kur stulbeņi investīcijas nepārvērstu par izsmieklu un bezjēdzīgu ieguldījumu - ceļu, kas Latvijā kauc pēc labas rekonstrukcijas ir tūkstošiem km

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Izbraucu caur ādažiem pirms pāris dienām. Tajā vietā, taču nevienam gājējam fiziski nav iespējams uz tās šosejas tikt virsū. Abās pusēs ceļam ir grāvji. Pilnīgi nepamatoti tā 70 km/h zīme tur uzlikta.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Neticēsi - ir sariktējuši šķērsojumus arī grāvim...

Dažas penšas tur rāda ekvilibristikas trikus, lai tik pa taisnāko tiktu uz Maksimu...

Un ar autoceļiem - tagad jau it labāk, bet agrāk tur bija 2x vairāk iespēju no šosejas nogriezties gan pa labi, gan pa kreisi. Tagad vietu mazāk, bet vienalga - pietiekami daudz. Paturpinot stapriņu lēngaitas ceļu carētu noapmutēt vel vismaz 2 gab. pagriezienus, kuros ir atļauts kreisais visos virzienos, kas protams satiksmes drošību neuzlabo...

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

TUR IR GĀJĒJU PĀRVADS un TUR IR SATIKSMES PĀRVADS!

var jau buut, ka ir, tikai - aciimredzot - nepareizaa vietaa,vai kas cits nav taa, kaa vajadzeetu.

ja probleema ir - taa ir jaarisina, nevis jaaizdomaa kkaadas otmazkas, kaa tas plashi notiek visapkaart.

piemeeram, viens no kretiinismiem - renoveetajaa stahaanovieshu tiltaa pandustipa uzbrauktuve gaajeejiem / velosipeedistiem ir tikai no vienas puses. no otras - kaapnes un leengaitas lifts invaliidiem. aciimredzams kretiinisms, kas juutami apgruutina velosipeedistu paarvietoshanos.

veelviens pastaaviigi notieksohs kazuss ir "gaajeeju celinju" izvietoshana no brugjakmens ap lielveikaliem un so - biezhi vien tauta slaaj pa optimaalaaku, tuvaaku trajektoriju. shaadaa gadiijumaa, ja vieteejai autoritaatei ir kkaads sapraats - celinji tiek paartaisiiti, paarnesot tos uz tautas izveeleeto optimaalo marsrutu.

ja autoritaatei smadzenju nav - "nepareizajiem" marsrutiem priekshaa tiek liktas barjeras, vilktas lentes, rakti graavji, uttp. parasti gan tas nekaadu pozitiivu rezultaatu nedod...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

draco rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

TUR IR GĀJĒJU PĀRVADS un TUR IR SATIKSMES PĀRVADS!

var jau buut, ka ir, tikai - aciimredzot - nepareizaa vietaa,vai kas cits nav taa, ... utt utjpr...

Redzi - ja kāds izdomās, ka līz bodei tuvāk ir izgriezt tavā sētā caurumus divus gab, jo lūk tagad aptieka un bode tā tagad ir tuvāk cauri tavam dārzam, arī priecāsies un sitīši plaukstas, jo cilvēki būs raduši risinājumu...

Nu nav iespējams katrai dārza mājiņai uzprojektēt universālu tiltu, gājējpārbrauktuvju vai pievadtaku kompleksu visiem dzīves gadījumiem un izmaiņām dzīves laikā.

Vēlreiz atkārtoju - PIRMS iegādāties apbūves gabalu un vai gatavu māju blakus Valsts nozīmes automaģistrālei ir jādomā kā nonāksi kur vajag, un pakārtot pārējo sabiedrību savām interesēm ir maigi sakot - kretīnisms!

Neviens tur jaunizceptajios Stapriņos ar varu nespieda dzīvot!

Man iespējams arī ir taisnāk uz bodi pa diagonāli ielai - un??? Ir krustojumi un gājēju pārejas. Vai nu eju pa taisno apzinoties riskus un neblatojot vai arī eju līdz atļautajai ceļa šķērsošanas vietai!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: ja vieteejai autoritaatei ir kkaads sapraats - celinji tiek paartaisiiti, paarnesot tos uz tautas izveeleeto optimaalo marsrutu.

Tas nav saprātīgs risinājums, jo tiklīdz atveras jauna točka tā "tauta" slāj jau citos virzienos. Tas der tikai pirmoreiz, kad tikko izbūvēts un nav noskaidroti galvenie maršruti.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

draco rakstīja: ja vieteejai autoritaatei ir kkaads sapraats - celinji tiek paartaisiiti, paarnesot tos uz tautas izveeleeto optimaalo marsrutu.

Tas nav saprātīgs risinājums, jo tiklīdz atveras jauna točka tā "tauta" slāj jau citos virzienos. Tas der tikai pirmoreiz, kad tikko izbūvēts un nav noskaidroti galvenie maršruti.

+1 un tas lieliski der mikrorajona pagalmos nevis risinot gājēju pārbrauktuvju tīklu pār A kategorijas ceļu...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: ja cilveekam kautkur paari jaanokljuust - vinjam tur kautkaa jaanokljuust. nu nebuus taa, ka jams ies uz veikalu peec maizes ( piemeeram), ieraudziis graavi ar uudeni, un pateiks - nee, vairs peec maizes nestaigaashu, seedeeshu un mirshu badaa.

Vispār jau nekāda gājēju staigāšana pāri ceļam tur nenotiek. Braucu caur Ādažiem jau gadus 20 un redzu situāciju.

Jau sen ir uzbūvēts ērts gājēju/velosipēdistu tilts pār ceļu, tieši pretī Stapriņiem. Turklāt viena km un 150m attālumā ir otrs nesen būvētais pārvads uz/no Statoila. To gan pārsvarā izmanto transportam, jo Statoila pusē nekādas dzīvojamās apbūves nav.

Gar pašiem Stapriņiem ir uzbūvēts vietējais pievedceļš, paralēli A1. Uz to var nogriezties no A1, un tam pat ir iekārtota bremzēšanas josla uz A1. Izbraukt gan tur nevar. Toties var pa pārvadu pie Statoila.

Tālāk, pirms un pēc Stapriņiem gar A1 ir krūmi un lauki ar pāris pieslēgumiem bez ieskrējiena joslām, bet kur praktiski nav satiksmes.

reaali dotajaa situaacijaa ir cilveeku kustiiba noteiktos marsrutos. vieniigais lietderiigais, ko shaadaa situaacijaa pasaakt - kaa jau es rakstiiju, ir izbuuveet optimaalaas vietaas gaisa paarvadus ar pandusiem, ne kaapneem. tas visu atrisinaas, domaaju.

Tas viss jau sen ir.

Manuprāt ierobežojums 70 varētu būt pie Maximas, jo tur brauc arī laukā uz A1 un pašā Ādažu galā, kur nogriežas uz Carnikavu. Tas arī viss. Galu beigās ceļš ir ar 1,5 joslu un vietas pietiek visiem.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Galu beigās ceļš ir ar 1,5 joslu un vietas pietiek visiem.

paldies par informaaciju.

Celsh gan tur ir ar vienu joslu katraa virzienaa - "pusjoslu" atdaloshais apziimeejums veesta, ka taa ir celja nomale - t i pa to driikst braukt tikai iislaiciigi, lai palaistu garaam aatraak braucoshu transportu. daudzi, kuri peedeejoreiz tiesiibas likushi x un pat xx gadus atpakalj tur izdaraas diivaini - liela dalja pa to "pusjoslu" brauc pastaaviigi, citi ir nikni, ka leenaak braucoshie pa to nebrauc, uttp...

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Arī nosūtīju iesniegumu LVC un Satiksmes ministrijai, redzēs, ko atbildēs.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Nu nav normāli ka dažu neapzinīgu pa taisno slājkēju dēļ jāsačakarē tas, kur ieguldīta nauda visas valsts un sabiedrības labumam.

Tramvaju un auto vadītāji, stūrētāji līkroči, ir tikpat neapzinīgi un nedod priekšroku gājējiem Dzīvojamā zonā, stāvlaukumā un DUS teritorijā, kā to nosaka CSN. Un Mežaparka gadījums atkārtosies, tas ir tikai laika jautājums…

Šodien viens urla uz jautājumu, kādas ceļazīmes darbības zonā viņš atrodas (Dzīvojamā zona darbības zonā) atbildēja ka viņš atrodas CEĻA ZIMES «IELA» darbības zonā…

Nu un BAMS varētu tikt galā ar tramvaju vadītājiem, kuri NEDOD PRIEKŠROKU gājiejiem Dzīvojamā zonā kā to prasa CSN, bet brauc zvanīdami virsū…

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Nu un BAMS varētu tikt galā ar tramvaju vadītājiem, kuri NEDOD PRIEKŠROKU gājiejiem Dzīvojamā zonā kā to prasa CSN, bet brauc zvanīdami virsū…

Vispār jau šeit gan vajadzētu tikt galā ar satiksmes organizatoriem - tramvaju satiksme dzīvojamajā zonā ir absurda! Kas tālāk - ierīkosim dzīvojamo zonu arī uz dzelzceļa sliedēm? Ne velti CSN paredz tramvajam īpašu statusu attiecībā pret bezsliežu transporta līdzekļiem.

P.S. intereses pēc - kur šāda situācija ir sastopama?

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

P.S. intereses pēc - kur šāda situācija ir sastopama?

Pie autoostas.

Tikko pamodies? Šī tēma jau sen te tiek aprunāta - www.iauto.lv/...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Iedodiet tik kādam tantukam zināt, ka tur šam ir priekšroka - to vien darīs, kā vazāsies pa sliedēm, lai laiku īsinātu... tramvajs vipār kļūs par lēnāko TL.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

tramvajam ir jāzina sava vieta!

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Interesanti, ka Ādažu dome pamato 70 km/h ierobežojumu ar to, ka izbrauktuvēm nav izbūvētas ieskriešanās joslas. Bet izbraukšana no Rīgas gatves uz A1, jau pašā sākumā bija bez ieskriešanās joslas. Un ātruma ierobežojuma tur nebija, tikt āra no Ādažiem bija/ir pagrūti. Braucot no Garkalnes virziena pa viaduktu uz A1 Saulkrastu virzienā arī tikt nevar.

Tas ceļs jau sākotnēji bija slikti izbūvēts, un kurš vispār pieļāva jaunu pievadu izbūvi bez ieskriešanās joslām.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tur viss ir + mīnus labi, tik to pieslēgumu par daudz... No garkalnes braucot izgriez uz A1 pie maximas un būš tev ieskriešanās josla...

Rēcīgi uz tā fona drīžāk izskatās kas cits - pa taisno iebraukt Ādažos līz zīmei pirms satiksmes pārvada apļa var uz 90, bet līz pārvadam pa A1 jābrauc uz 70...

Un vēl - regulāri uzjautrina velopisēdisti, kas brauc pa A1, kaut sākot no A2 gar ceļu iet veloceliņš! Kas saskaņā ar CSN liedz braukt pa brauktuvi...

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

To, ka pie maksimas apļa ir ieskriešanās josla nemaz nezināju. To apli izbūvēja gadus 5 ja ne vairāk pēc ta apvedceļa izbūves. Un kā šoferis vulgaris stūrēju pa ierasto maršrutu.

Par kuru veloceliņu Tu runā? Caur Baltezeru tur tāds iet, bet tieši pirms Ādažu Čipsiem izbeidzas bedrainā un nebraucamā trotuārā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

andzins1111 rakstīja:

Par kuru veloceliņu Tu runā? Caur Baltezeru tur tāds iet, bet tieši pirms Ādažu Čipsiem izbeidzas bedrainā un nebraucamā trotuārā.

Nu gadus 5 atpakaļ tur tā arī bija... Atbrauc tagad!

Un kāpēc sākot jau no satiksmes pārvada pa pleseni, kam paralēli līdz Ādažiem IR veloceļš, ir spītīgi jāminas pa šoseju, pie kam sportisti to dara arī krēslā pilnīgi bez dajebkādiem atstarotājiem/gaismām...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

starp citu - ar to slimību velopisēdisti sirgst arī no berģu kalniņa līdz pat Juglai... Paralēli No berģu kalniņa ir vienā un no brīvdabas muzeja otrā pusē līz juglai ir veloceļi... Bet nē - pa brauktuvi mīcīties esot šikāk...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

bedrainu un nebraucamu trotuāru nosaukt par veloceliņu?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: bedrainu un nebraucamu trotuāru nosaukt par veloceliņu?

Kas, kas?

Kurā vietā manis nosauktie veloceļi ir bedraini un nebraucami???

Nu tā ar fotogrāfijām, ja vari?

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Un vēl - regulāri uzjautrina velopisēdisti, kas brauc pa A1, kaut sākot no A2 gar ceļu iet veloceliņš! Kas saskaņā ar CSN liedz braukt pa brauktuvi...

Kļūdies. Iedziļinies likuma burtā - tur nav veloceliņš (413. zīme), bet gan 415. zīme "Gājēju un velosipēdu ceļš".

Attiecīgi velosipēdisti drīkst braukt arī pa A1 ceļu, jo attiecīgais punkts nosaka aizliegumu tikai, ja blakus ir "velosipēdu ceļš".

230. Velosipēdu vai mopēdu vadītājiem aizliegts:

../

230.6. braukt ar velosipēdu pa ceļu, ja tam blakus atrodas velosipēdu ceļš;

Definīcijas:

1.22. gājēju un velosipēdu ceļš — ceļš, kas apzīmēts ar 415., 416. vai 417.ceļa zīmi un paredzēts gājējiem un braukšanai ar velosipēdu;

1.51. velosipēdu ceļš — ceļš, kas paredzēts braukšanai ar velosipēdiem un mopēdiem (var būt apzīmēts ar 413.ceļa zīmi vai 932. vai 941.ceļa apzīmējumu);

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Un vēl - regulāri uzjautrina velopisēdisti, kas brauc pa A1, kaut sākot no A2 gar ceļu iet veloceliņš! Kas saskaņā ar CSN liedz braukt pa brauktuvi...

Kļūdies. Iedziļinies likuma burtā - tur nav veloceliņš (413. zīme), bet gan 415. zīme "Gājēju un velosipēdu ceļš".

Attiecīgi velosipēdisti drīkst braukt arī pa A1 ceļu, jo attiecīgais punkts nosaka aizliegumu tikai, ja blakus ir "velosipēdu ceļš".

230. Velosipēdu vai mopēdu vadītājiem aizliegts:

../

230.6. braukt ar velosipēdu pa ceļu, ja tam blakus atrodas velosipēdu ceļš;

Definīcijas:

1.22. gājēju un velosipēdu ceļš — ceļš, kas apzīmēts ar 415., 416. vai 417.ceļa zīmi un paredzēts gājējiem un braukšanai ar velosipēdu;

1.51. velosipēdu ceļš — ceļš, kas paredzēts braukšanai ar velosipēdiem un mopēdiem (var būt apzīmēts ar 413.ceļa zīmi vai 932. vai 941.ceļa apzīmējumu);

Ok!

Pat ja tā - elementārs pašsaglabāšanās instinkts normāliem cilvēkiem liek kaut mazliet parūpēties par personisko drošību...

Kā arī 75% no tur braucošiem "sporcmeniem" riteņi nav aprīkoti braukšanai pa koplietošanas ceļiem... Ne lampiņu, ne atstarotāju...

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti