Es, visticamāk, piestātu. Lūzni gan nekur nevilktu, sameklētu ātri internetā pāris evakuatoru kontaktus.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es, visticamāk, piestātu. Lūzni gan nekur nevilktu, sameklētu ātri internetā pāris evakuatoru kontaktus.
Iecavā, jebkurā citā daudzmaz lielā apdzīvotā vietā stātos tikai, ja auto reali bīstami stāvētu vai traucētu. Un tikai, lai nostumtu drošā vietā.
Ārpus apdzīvotas vietas naktī, skatoties, no mašīnas pasažieriem, ja cienītā un bērni nestātos, visdrīzāk pazvanītiu 112. Ja čoms, vai viens pats apstātos nedaudz attālāk, un pēc apstākļiem, piem piezvanītu palīdzībai. Mūsdienu komunikāciju laikmetā aŗī mežā neesi viens, un sava drošība visupirms.
Viennozīmīgi nevar atbildēt. Pats esmu palīdzējis vairākiem, bet kā jau kungi izteicās, jāskatās pēc situācijas. Tavu laipnību kāds var izmantot apšaubāmiem mērķiem.
Novērtētu "uz aci" un vismaz apstātos, ja izskatītos uzticami cilvēki. Bet visticamāk tikai palīdzētu izsaukt evakuatoru.
Tie laiki pagājuši, kad remontē uz ceļa vai velk šlepē.
Arī "piepīpēt" jau sen vairs neļauju - nav man tehniskas problēmas tā dēļ nepieciešamas. Īpaši jau BMW ar jūtīgo elektroniku nē!
Lai pērk akumulatoru.
Nu tā jau uzreiz nevar. Ja cilvēks lūdz palīdzību, tad acīmredzami tā ir vajadzīga. Visādi var būt, telefons kaut vai izlādējies.
kasinsh, saki, jaunajiem bembijiem strāvu uzglabā nevis svina-skābes aķis, akmenslaikmeta tehnoloģija, bet gan elektronika? Okej, es vēl saprastu to ka mūsdienu lamatai no kuras piepīpē, tam notiekot ar rūcošu motoru, varētu visi vadības bloki pēc kārtas atraties nesvarīga līmeņa kļūdu "zems borta spriegums - reizēm", bet kur ir problēma izslēgt aizdedzi un piepīpēt tāpat? Un vēl jau tomēr mašīnām ar mešalku eksistē uzvilkšana.
Kaut gan jebkurā gadījumā uz ceļa palikušai mašīnai, kurai aķis nespēj uzgriezt mašīnu, visdrīzāk ir problēma ar ģeneratoru. Senos laikos sanāca liepājā pāris bābām viņējo mizu, kaut kādu japāņmāti, palīdzēt aizdzīt līdz mājām - iebrauca lukoilā un nosprāga, uzmetu aci, viss skaidrs, ieliku savu aķi, uzstūmām manu A80 un aizbraucām kur vajadzēja.
Neesmu ūberspecs tehnikā, bet neriskētu pat mēģināt.
Es vienmēr savu iespēju robežās palīdzu! Esmu savu kaprona trosī aizdevis, lāpstu un visu ir atveduši atpakaļ. Aizvelku līdz tuvākam placim vai benzīntankam, neatstaju ceļa malā bezpalīdzīga situācijā! Lai tas, priekšā esošais, nevietā un nelaikā stāvošais, kādam par kapa pieminekli nekļūst.
No vienas puses var piekrist. Ir jāpalīdz. No otras - cik nav dzirdēts, ka tu aiz labas sirds apstājies, a tur sāk uzbāzties ar ķipa zelta pulksteņiem. Un labi, ja vēl tā, pārdevēju var pasūtīt mācīties, bet gadās, ka aptīra arī.
Es arī reiz uz Talsu šosejas pie Ragaciema vienai džudei palīddzēju auto apmainīt bojāti riteni...kamēr darbojos, tikmēr abi šis sīkie puišeļi jau bija paguvuši ielīst mana auto salonā. Protams, izmetu šos ārā, džude apvainojās. Pēc tam tikai atklāju, ka pazudušas saulesbrilles un brīvroku austiņa. Šādās situacijās vienmēr jābūt uzmanīgiem, savs auto noteikti ir jāizslēdz. Naktīs no drošibas viedokļa skatoties,situacija ir sarežģītāka. Labāk, iespēju robežās sniegt informatīvu palīdzību neizkāpjot no auto un neatverot durvis.
Nu vispār ,ja kādam palīdzu tad autiņu pieslēdzu,bet nu melnajiem purniem vienkārši nestājos.Nav problēmu aizvielkt utt,tāpat kā izvilkt no sūdiem ,ja iestrēdzis.Vienkāši,nekad nevar zināt kad vajadzēs pašam palīdzību.Bet tie čavas ar savu zeltu var nosprāgt,manispēc.
Ir paliidzeets, arii aizdots ieskruuveejamais aakjis, kursh veelaak tika atgriezts atpakalj ar klaat pieliktu visiiti - tikai pozitiiva pieredze. Lai gan peedeejos gados taadu situaaciju nav bijis. Un vispaar buutu ljoti uzmaniigs, iipashi naktii, iipashi uz Bauskas celja aarpus apdziivotaam vietaam. Ljoti sevi attaisno taados ghadiijumos Baltas kasko - evakuaacija par velti Latvijaa. Runaajot par to, ka no bemba nevar piepiipeet . nu muljkjiibas, vismaz E90 modelim veel nav nekaadu probleemu. Varbuut jaunaakiem?
Kā tu nesaproti, cilvēks vismaz saprot ka zem skaistās lakas kārtas viss turas uz puņķiem, tāpēc nevajag riskēt, ka skaistais, 5 gadus vecais 530xD [vai kā tas tur saucās] nesakrīt čupā un tad nākamajam garāmbraucējam būs divi jāručī
Bet ja nopietni, tad piepīpējot, donoram esot rūcošam, pēdējos 15-20 gados ražotām mašīnām dažs labs vadības bloks gan jau atrausies kļūdu par to, ka bija nokrities īslaicīgi spriegums, gan jau kaut kādiem jaunākiem mēslie pastāv arī neliela iespēja ka kāds kārbas vadības bloks vai kas tāds aiziet avārijas režīmā dēļ tā. Un tāpēc arī mūsdienās visur iesaka pirms piepīpēšanas noslāpēt
Ngodīgi nodomi no "palīdzības" prasītāju puses nav retums .
Esmu piestājis un no sniega vilcis .
Pēc avārijas piestājis . Labi ka tur nebija smagi cietušie . Lai gan bij purns purnā .
Bet izskatās ,ka vairāk tādi darbiņi no manas puses nebūs vai būs mazāk . Laikam atliks tikai avāriju gadījumi .
Pamatā jau visa palīdzēšana pagalma ietvaros , piepīpēšana, uzvilkašana , izstumšana no kupenas .
Arī stopotājus vairs neņemu .
žēl ka cilvekam nau draugu /paziņu kuri var palīdzēt .
labiem cilvēkiem tā ira
Manuprāt, visu kompāniju kasko ietilpst 24h palīdzība uz ceļa, kaut kas tamlīdzīgs:
24h konsultācijas,ja noticis negadījums; Motora iedarbināšana ar starta vadiem; Degvielas
pievešana; Riteņa nomaiņa pret rezerves riteni; Sīku remontu veikšana ; Tehniskā palīdzība
ārzemēs ; Transportēšana pēc tehniskas salūšanas; Garantijas transportlīdzekļu transportēšana;
Taksi serviss (30 km); Saskaņotā paziņojuma aizpildīšana
Tā tiešām ir, kasko polises gadījumā tik vien kā pazvanīt.
Kaut mani te ap.tirsh dažs labs, ļaunu prātu neturu. Katram taču sava taisnība un principi. Tikai izteicu savu viedokli.
Laikmets tagad cits. Civilizētāks. Vismaz Rīgā - viennozīmīgi
kasiņ, nenovēlu tev stāvēt tumsā. mežā, 150 km no mājas. Un nolauzt ratatslēgu. kam zvanīsi, lai atved jaunu? Atvestu jau, pēc 3 stundām... Bet vai ir jēga vest?
Man tā gadījās. Un milzu paldies pirmajam, kas apstājās, un iedeva atslēgu. Nu jā, laikam jau tas nebija kasinsh79...
Nevar nepiekrist. Bet nu iepriekšējie komentāri uzskatāmi parāda, uz ko mūsdienās visa civilizācija kā tāda virzās - uz tizlumu un nevarību - piedāvā izsaukt ejakulatoru un 112 - tas nav domāts kā uzbrauciens, bet fakta konstatācija. Tas arī izskaidro foruma pirmo postu - visi ir vai nu tik nevarīgi, vai ar tik krutiem limuzīniem brauc, ka nedrīkst apstāties ceļa malā palīdzēt - pirmajiem līdzot mašīna izšķīdīs, otrajiem to mašīnu nospers.
To vienu gadu, ko ar mašīnu nobraucu, grabažniekā visu laiku bija instrumentu kaste, ne jau tāpēc, ka to regulāri vajadzētu, bet tāpēc, ka VAR noderēt, pamatā pielietojums bija - mājās vajag kādu instrumentu - izeju no mājas, atveru grabažnieku, paņemu. Tad kad vienreiz tas nevajadzīgais piemineklis uzcelsies un atkal ripos pa ceļu, grabažnieka aprīkojumā bez tās kastes un rezerves ripuļa vēl ietilps aptieciņa, 4 kilo bugatieris [visoptimālākais izmērs priekš mašīnas], striķis, derētu vēl apgādāties ar labiem krokodiļiem - labi ir tādi, ar kādiem tu pieknaģējies un uzreiz vari šķilt. Tiem, kuriem ir kaskas un citi pamperu mainītāji, iesaku kādreiz notestēt, naktī, nekurienes vidū - vienkārši lai sanāktu iemācīties par ko šis cilvēks [pār]maksā.
Šajā pasaulē uzticēties drīkst tikai divām lietām - paša rokām apkoptai tehnikai un Dievam. Pareizāk gan laikam būtu otrādā secībā.
smaidiigais
Tev taisnība, es noteikti tas nebūtu.
Pirmkārt, nakts laikā neriskētu. Otrkārt, nav man nemaz auto kārtīgas riteņu krustatslēgas. Un visbeidzot - zvans kasko, lai brauc palīgā un nomaina to riteni.
Pats patiešām nečakarēšos. Par laimi, ar Runflat riepām man tas nemaz nedraud.
Iespējams, esmu cita paaudze. Varbūt tikai dzīvoju līdzi laikmetam, nevis esmu slikts cilvēks?
Nekāda sakara ar paaudzi vai laikmetu, vienkārši apkārt tizla sabiedrība, un pats tāds pats - visdrīzāk dzimis audzis pilsētnieks. Man kaut kā no pazīstamajiem tie, kas tehniku nejēdz, to nejēdz tādā līmenī, ka mācētu tikai eļļu nomainīt, ripuļa maiņa, tas ir pašsaprotami - vai vēl piedalīties kādā lielākā remontā kā palīgi. Pārējie vai nu paši veic vienkāršākus remontus, vai arī mājās skrūvē sev un arī citiem, un ir arī daži kas servisos strādā vai vismaz ir attiecīga izglītība, lai arī maize tiek pelnīta citādāk.
Par šo var daudz un dikti runāt.
Tizls vai nē, bet man tas reāli nesaista. Jā, esmu pilsētnieks, kurš naudu pelna ar smadzenēm, nevis rokām. Ja varu atļauties samaksāt, to arī daru. Un bez sirdsapziņas pārmetumiem. Attiecas kā uz auto, tā arī ne tikai.
Agrāk eļļu auto mainīju pats. Tagad - noteikti nē. Kaut vai nav īsti, kur to darīt, kur likt veco eļļu, elementāri nav vēlme ķēzīties utt., tāpat agrāk riteni uz ielas mainīju pats, bet tagad vairs ne
Tātad protu gan! Bet vairs negribu!
Manuprāt, tam nav sakara ne ar tizlumu, ne nemācēšanu.
uzskatu ka jāapstājas ir vienmēr
kaut vai, lai palīdzētu ar telefona zvanu vai padomu, ko un kā izsaukt, jo gadās ka cietušais ir noķēris paniku un vairs sakarīgi nedomā. pie tam, gadās ka palīdzību lūdz arī panīcis kravas transports
ir gadījies palīdzēt, pašam aizvedot cietušā auto pasažierus līdz lidostai, lai cilvēki nenokavē reisu, jo cietušajam mīkstais, skrūves atskrūvēt nevar, viena atslēga nolauzta un vēl viena savērpta, gluži kā smaidīgais minēja
zinu ka kursabiedrs savulaik Jaungada naktī, braucot no manis, līdz Rīgai šlepēja krietni glaunāku auto ar klusējošu dzinēju, kurā bija ģimene ar bērniem
un neskatoties, ka ir gadījies palīdzības vietā sākt aizstāvēt sevi, jo cietušais vadītājs izrādās gana apreibis un apkārtni nekontrolē, turpinu to darīt, ja kādam nepieciešams
tomēr vilkt nezināmu auto ar nezināmu vadītāju nakts laikā neuzņemtos, tam kā kasinsh saka ir citi dienesti, jo sekas var dārgi maksāt
"Tad kad vienreiz tas nevajadzīgais piemineklis uzcelsies un atkal ripos pa ceļu,"
msh, tu man solīji divu gadu laikā to pieminekli uzcelt līdz mana toreizējā b6 pasāta līmenim...
Ķibeles ar auto ceļa malā
iAuto lasītājs Andrejs mums iesūtījis sekojošu situāciju: ''Naktī braucot cauri Iecavai, pamanīju priekšā stāvošu mašīnu ar izliktu avārijas trijstūri un cilvēku ar paceltām rokām. Automātiski spiedu pa bremzēm, piestāju pie stāvošā auto un apjautājos par notikušo. Izrādījās, ka auto ir gadījušās nopietnas tehnikas problēmas, nolēmu palīdzēt un lēnām ar visu mašīnu aizvilku līdz Bauskai. Jautājot vai ilgi stāvēja uz ceļa, kungs gados atbildēja, ka ceļa malā stāvēja vairāk kā 3 stundas un neviens no daudzajiem garāmbraucējiem nepiestāja.''
Sūtītās situācijas autors bažījās par apkārtējo vienaldzību un šaubās, vai maz ir vēl palikuši kādi cilvēki, kuri vispār gribētu palīdzēt šādā situācijā nonākušajiem autovadītājiem.
Kāds ir pārējo skatījums uz šādām situācijām? Vai ir bijusi pieredze kā palīdzētājam vai kā pašam palīdzības meklētājam ceļa malā?