Vernons un gājēji

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002

Tā kā vernons sevi uzskata par nezkādu vērtību, salīdzinājumā ar gājējiem - nevilšus rodas jautājumi par gājēju pāreju, to apzīmējumiem, noteikumiem un klātbūtni CSN...

Ja jau gājējam uz gājēju pārejas nav priekšroka (???), tad gājēju pāreja kā tāda, zīmes, kas apzīmē to vai brīdina par tuvošanos tai, kā arī 159. un 160. punkti ir bezjēdzīgi un ir svītrojami... Vernon - priekš kam tāda ķēpāšanās zīmes CHA, ja jau gājējiem ir pilnīgi vienalga kur tiem nav priekšroka? Ērtāk, lētāk, vienkāršāk...

Tā teikt - vajag nokļūt ceļa otrā pusē - pats vainīgs, jo svarīgais un vērtīgais vernons brauc...

Kā arī regulējamas gājēju pārejas luksofors - arī tīri tāda pati bezjēdzīga, ielas šķērsotuve gājējiem ar tādu jocīgu gaismas dekoru. Tāteikt sarkanās gaismas ievērošana pie regulējamas gājēju pārejas arī tikai un vienīgi tāds pieklājības un ētikas jautājums, bet tā - principā drīskt nestāties, neievērot... it īpaši, ja vernons brauc...

es pareizi saprotu, vernon?

 
Maris Reģ.: 06.06.2001
1 3 Atbildēt

Klau! Ko tieši Tu nesaproti? Gājējam uz pārejas ir priekšroka. Interpretejamais ir par tā uziešanu uz pārejas - tā skaitās, kad gājējs ir uzlicis vienu kāju uz attiecigi apzīmētās brauktuves daļu. Tad ir jāpārliecinās vai autovadītāji to ir pamanījuši , ja ir - dodies pāri. Šādu secību nosaka ari veselais saprāts, ja negribi, lai Tevi nesabrauc.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vernons jau sludina, ka gājējam nav priekšroka.

Tas nozīmē, ka tā esot tikai svarīgo kastēs sēdētāju laipnība - laidst vai nelaist.

Interesanti zināt, kāpēc 159. un 160. punkti būtu mazāk ievērojami, izpildāmi, piemēram, par zīmes dodiet ceļu vai par luksofora sarkanās gaismas signāla prasībām?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
4 0 Atbildēt

Par to vienu kāju ir tā interesanti. Ielā ar intensīvu satiksmi, tiešām gājējam jābāž kāja uz ielas, lai braucēji saprastu viņa nodomus? Normāls cilvēks stāv vismaz metru no ielas malas, lai justos drošs. Smagie auto un autobusi garām braucot diezgan iekustina gaisa masas.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Par to jau arī stāsts - ja jau gājējs ir obligāti jālaiž, kā tas noteikta 159. un 160. punktā, varbūt smagāki sodi par šo liks vairāk vērot notiekošo pie pārejām un samazinās to bezjēdzīgo skriešanu, kā arī garantēs lielāku drošību gājējam.

Pagaidām vernons tā īšti nespēj noformulēt - vai jāievēro zīme "dodiety ceļu" - vai garantēt tam aiz muguras kaut ko, vai garantēt tam, kas pa galveno ceļu, jo te lūk paliek bailīgāk - pa galveno ceļu var braukt smagāks transportlīdzeklis un nodarīt bojājumus vernonam ar garantiju... Nav tik vienkārši kā spēlēt ķegļus ar gājējiem uz pārejas ar autobusu un to visu saukt par "likumīgu sabraukšanu", kaut noteikumi uzliek par pienākumu samazināt ātrumu vēl pirms pārejas, lai pagūtu apstāties...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Vernon! Vai gājējam ir priekšroka uz gājēju pārejas?

CRDI Reģ.: 10.01.2008
3 0 Atbildēt

Vēl jau ir problēma ar vernoniem, kuri brauc, kā otrie un trešie... Jo ko dod , ka pirmais un pat otrais apstājas, ja no muguras nāk jaunā setra ar vernoni, kurš uzskata ka nevienam te nebija jāstājas, ka neviens viņam neko negarantēja, un visus var "likumīgi" stumt čupā....

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 7 Atbildēt

Gājējam uz gājēju pārejas 931. apzīmējums NAV priekšroka!

Tā ir vieta kur gājējiem tiek organizēta brauktuves šķērsošana!

Gājējam aizliegts (24.) iziet uz brauktuves ja tuvojas transports!

Gājējam ir priekšroka uz regulējamas pārejas, ejot pie zaļā, Tev, man, vai kādam citam veicot pagriezienu!

Bet visos gadījumos gājējam par savu drošību jārūpējas pašam.

Par to braukšanu un čupā stumšanu. Vai nu Tev ir talants braukt vai nav! Vai Tu spēj filtrēt situāciju vai nē?

Nebrauc ātrāk par plūsmu un nebūs strauji jābremzē!

Es pietiekami tālu pārskatu ceļu, gan priekšā gan aizmugurē un mani nepārsteigsi. Es spēju palabot arī cita pieļautu kļūdu.

Vārds Vernons ir jāraksta ar lielo burtu!

CRDI Reģ.: 10.01.2008
8 1 Atbildēt

159. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.

Kuru vārdu Tu te nasaproti? LAI DOTU CEĻU GĀJĒJIEM, KAS ŠĶĒRSO BRAUKTUVI, PA GAJĒJU PĀREJU VAI IZIET UZ TĀS, JA TIE VAR TIKT TRAUCĒTI VAI APDRAUDĒTI....

Tu nesaproti ko nozīmē jēdziens DOT CEĻU? Tas nozīmē, ka tam kura kustības trajektorija šķerso Tavu kustības trajektoriju IR PRIEKŠROKA...

Tu dzelzceļa transportam ar nedod ceļu? Tur ar Tev liekas, ka viņiem nav priekšroka?

166. Šķērsojot dzelzceļa pārbrauktuvi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš vilcienam (lokomotīvei, drezīnai), kas tuvojas.

Ja neizproti 159. punktu lieto 166. aizvietojot vārdus "dzelzceļa pārbrauktuve" ar "gājēju pāreja"; "vilcienam (lokomotīvei, drezīnai)" ar "gājējam"

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

1.37. priekšroka — tiesības braukt (iet) iecerētajā virzienā pirmajam attiecībā pret citiem ceļu satiksmes dalībniekiem;

Vernons CSN nemaz nav lasījis. Gājējam ir priekšroka, jo ir tiesības iet iecerētajā virzienā pa gājēju pāreju pirmajam attiecībā pret pārējiem satiksmes dalībniekiem.

Tad jau uz galvenā ceļa auto arī nav priekšroka, jo CSN paredz, ka jāpārliecinās vai citi ievēro CSN un ceļa zīmi. Tas ka kāds neievēro CSN neatceļ ceļazīmju prasības.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
4 0 Atbildēt

iAuto sūtiet prom šo jautājumu un Vernona pseidoargumentu uz CSDD un publicējiet saņemto atbildi, lai vairs uz šādiem pseidoargumentiem neatsaucas. Protams Vernons teiks, ka viņa viedoklis ir augstāks par CSDD un ANO, bet tas jau kaut ko liecina par veselo saprātu.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

1.14. dot ceļu — prasība, kas nosaka, ka ceļu satiksmes dalībnieks nedrīkst sākt braukt (iet), turpināt braukt (iet) vai izdarīt jebkādu manevru, ja tādējādi citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tiek radīti traucējumi braukšanai (iešanai) vai viņi ir spiesti mainīt braukšanas (iešanas) virzienu vai ātrumu;

CRDI Reģ.: 10.01.2008
1 0 Atbildēt

Vienīgais punkts, kurš nosaka, ka gajējam kādam ir jādod ceļš ir 28., kurš nosaka ka jādod ceļš ir oper. tr-ta. līdz.

Un Vernon parādi, kurš vārds, šeit uzliek pienākumu gājējam DOT CEĻU vernoniem ar setrām vai bez tām.... 24. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
4 0 Atbildēt

Rezumē:

Gajējs pienāk pie pārejas un ievēro 4. punktā uzliktos pienākumus (ievēro 24. punktu), tāpat viņš izmanto savas 6. punktā minētās tiesības par to, ka Vernons ievēros 112.; 114 vai 115. un 159. punktu. Un drošā solī dodas pāri pārejai.

Vernonam tuvojoties gājēju pārejai vispirms ir jāievēro ar CSN 4. un 10. punktu uzliktie pienākumi, t.i. 112.; 114. (115.); 159. punktu ievērošana. Un tikai pēc tam var sakt domāt par savam tiesībam 6. punkta ietvaros.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
6 0 Atbildēt

Noteikumi tak jāievēro katram otrajam, ne Vernonam.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 9 Atbildēt

Nāksies iepazīties ar programmu, kas paredzēta skolās jauniešu izglītošanai ceļu satiksmē. Izskatās slikti!

Vernons pildīs CSN 113., 70., 73., 77., 118.4, punktu prasības, lai tie, kas brauc aizmugurē, nebūtu pārsteigti par manu rīcību! Mēdzu vadīt ļoti lielus braucamos.

159. un 160. punktu prasības tiek izpildītas automātiski!

Un tas atbilst CSN 10. punkta uzstādījumam, katram rīkoties TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju.

Vēl vienkāršāk skan tā: "Nedari otram to kas Tev pašam nepatiks".

Konuss! Tā ir Tava teorija ne mana. Un to piekopj policija.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
4 0 Atbildēt

Vernon izlasi visus CSN nevis katru otro punktu. Tā arī nespēj atbildēt vai braucot pa galveno ceļu ir priekšroka vai nav?

CRDI Reģ.: 10.01.2008
3 0 Atbildēt

Citēju Lielo V : "159. un 160. punktu prasības tiek izpildītas automātiski! "

Tātad Pac atzīst, kā gājējam uz pārējās ir priekšroka. Urrā! Saprāta dzirksts ir parādījusies.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Citēju Lielo V : "159. un 160. punktu prasības tiek izpildītas automātiski! "

Tātad Pac atzīst, kā gājējam uz pārējās ir priekšroka. Urrā! Saprāta dzirksts ir parādījusies.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 3 Atbildēt

Tu domā pats savā vietā! Nevajag domāt cita vietā! Kā Tu zini, ko es spēju vai nespēju?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Lasu vernonu... "Kurā vietā Tu redzi gājēja priekšrocības pret transporta līdzekli kurš nestājas, vai kuru nevar apturēt?

Nedzen tīši nelaimē līdzpilsoņus!"

Priekšrocība no tā nemainās - gājējam uz pārejas priekšrocība nemainās - tikai parādās cik ļoti rupji daži indivīdi pārkāpj CSN. Vajag vienkārši 2-6 soda punktus un gājēja priekšrocību arī sāks cienīt...

"Pārliecināties par drošību" un "būt priekšrokai" - nav gluži viens un tas pats! Bet nu dislektiķiem to atšķirt, skatos, ir reālas problēmas...

Vernon - varbūt ikreiz pie zaļās gaismas vai braucot garām mazākas nozīmes ceļam arī piebremzē un pārliecinies, vai kāds vēl vernonīgāks nevelk ar tanku ar tekstu - braukt pa galveno ceļu un cerēt uz priekšroku ir taisnākais ceļš uz kapsētu...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Un jā - ko tu spēj un ko tu sludini ir ārkārtīgi atšķirīgas lietas...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Pārejot šim tofikam pa diagonāli - palaidnieks troļļošanas nolūkos vēlas veicināt gājēju neprognozējamu uzlekšanu uz pārejām, ar nolūku vairot negadījumu, traumu un bojāgājušo skaitu - galvenais tikai lai vadītājs pie tā būtu vainīgs, pārējais poksuj...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Nubet - gājējs uz 4 joslu ceļam pāri esošas gājēju pārejas tieši ceļam pa vidu parasti parādās izkrītot no teleporta vārtejas pilnīgi negaidīti!

Tās divas joslas līdz ceļa vidum nemaz nešķērsojot...

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Palaidniex, es, u.c. saprātīgi domājošie vēlas vernonveidīgiem izskaidrot un ieskaidrot, kā pareizi ir jāizpilda CSN 159. un 160. punkts.... ir grūtības ar tā izprašanu.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
5 0 Atbildēt

Tieši tā! Ja kādam rodas nepieciešamība pie zebras mest pa mēmajiem, tātad 110% ka kaut kas pirms tam ir nogulēts vai pārkāpts! Kur ir problēma, tuvojoties gājēju pārbrauktuvei, vienkārši noņemt kāju no akseleratora un pārlikt uz bremžu pedāli? Vismaz es tā daru, pat ja šķietami liekas ka neviens ne tuvumā nav, un tieši šādi man ir izdevies nepaņemt uz kapota pāris steidzīgos velapēdistus, kas no parka vienkārši izlido un ar palēcienu no trotuāra jau ir uz zebras... Es nevienu netaisos "juridiski pareizi" sabraukt, tāpēc atstāju rezervi arī tam, ka persona, kas šķērso gājēju pāreju, var arī kādu punktu pārkāpt - man vienalga, vai bērns izskries, vai kāds hipsteris ar kapuci un mūziku klausoties ausīs, MAN ir jābūt GATAVAM apstāties PIRMS gājēju pārbrauktuves. Tieši tik vienkārši.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti