Klau! Ko tieši Tu nesaproti? Gājējam uz pārejas ir priekšroka. Interpretejamais ir par tā uziešanu uz pārejas - tā skaitās, kad gājējs ir uzlicis vienu kāju uz attiecigi apzīmētās brauktuves daļu. Tad ir jāpārliecinās vai autovadītāji to ir pamanījuši , ja ir - dodies pāri. Šādu secību nosaka ari veselais saprāts, ja negribi, lai Tevi nesabrauc.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vernons un gājēji
Tā kā vernons sevi uzskata par nezkādu vērtību, salīdzinājumā ar gājējiem - nevilšus rodas jautājumi par gājēju pāreju, to apzīmējumiem, noteikumiem un klātbūtni CSN...
Ja jau gājējam uz gājēju pārejas nav priekšroka (???), tad gājēju pāreja kā tāda, zīmes, kas apzīmē to vai brīdina par tuvošanos tai, kā arī 159. un 160. punkti ir bezjēdzīgi un ir svītrojami... Vernon - priekš kam tāda ķēpāšanās zīmes CHA, ja jau gājējiem ir pilnīgi vienalga kur tiem nav priekšroka? Ērtāk, lētāk, vienkāršāk...
Tā teikt - vajag nokļūt ceļa otrā pusē - pats vainīgs, jo svarīgais un vērtīgais vernons brauc...
Kā arī regulējamas gājēju pārejas luksofors - arī tīri tāda pati bezjēdzīga, ielas šķērsotuve gājējiem ar tādu jocīgu gaismas dekoru. Tāteikt sarkanās gaismas ievērošana pie regulējamas gājēju pārejas arī tikai un vienīgi tāds pieklājības un ētikas jautājums, bet tā - principā drīskt nestāties, neievērot... it īpaši, ja vernons brauc...
es pareizi saprotu, vernon?