Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja:

mefisto rakstīja: Pseidodžipi pa lielam ir dārgāki, ja salīdzina ar tās pašas platformas hečbeka versiju. To T-cross cenu būtu jāsalīdzina ar VW Polo nevis Golf.

T cross pēc izmēra ir praktiski 1:1 ar golfa hečbeku, T roc cenu šobrī glābj tas ka viņam tehnoloģiskā platforma ir paaudzi vecāka.

Ja paskatās kaut uz to pašu Toyota tad 2cm klīŗensa un uzraksts cross maksā 2-3k eur.

Tas vien, ka šitā jāmuld, jau liecina, ka pats zini, ka ir būtiskas aprīkojuma atšķirības - paskatījos ātrumā un ieraudzīju tieši to, ko gaidīju - pat neiedziļinoties tālāk, jau disku izmērs Corolla Cross bāzes modelim ir lielāks - tāds kā parastajai Corrolla nākamajā komplektācijas līmenī. 

Var diskutēt par to, kādēļ cross nepiedāvā plikāku vai otrādi, bet tas nemaina faktu, ka cenas atšķirība nav tikai par klīrensu un uzrakstu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

" jau disku izmērs Corolla Cross bāzes modelim ir lielāks" - nu re, vēl viens marazms, jau bāzes komplektācijā 😂 Jeb tavā izpratnē "džips" - mašīna ar plānākām riepiņām, ar kuru braucot sliktākos ceļos, bikses pildās aiz bailēm sasist kādu disku? Nē nu jā, tas ir tas, ko es regulāri redzu Liepājā pie Bātas pārbrauktuves - brauc kāds lepns "džips", teiksim, XC60, ierauga priekšā nelīdzenu bruģi un sliedes, un ir "oi bļē, spiežam bremzi grīdā, ka džipam kaut kas nesalūzt!"...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ir arī saprātīgais vidusceļš starp baloniem un tiem, ko tu sauc par "ratu riteņiem". 17" diski nekādi neliek ar XC60 izveikt tevis minētās darbības. Un esmu pārliecināts, ka ar Toyota ir tāpat. 

Tieši 16" diski pie tāda izmēra riteņiem ir marasms, ja vien auto nav paredzēts TIKAI bezceļiem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Fofāgenam vairs nav platformas to klasiskajā izpratnē - ir detaļu kopumi, kas šajā gadījumā ir MQB, kas visām četrām mašīnām ir viens, tikai tie gabali ir novietoti dažādos attālumos. No kā izriet ka Tu Krusts izmēros ir līdzīgāks Polo, un nevis golfam. Tevis piesauktā grabažnieka ietilpība gan jau ir panākta ar to ka grabažnieka plaukts ir novietots kādu sprīdi augstāk

Ar izvēles paradumiem ir vienkārši - golfam ir neadekvāts klīrenss, un adekvāts klīrenss kā opcija tam nepiedāvājas

Golfam ir pavisam adekvāts klīrenss. Un to izvēlas tādi, kam sava pakaļa jāvadā pa bāni. 

T-Cross ir piemērots cilvēkiem, kam ir arī mantas un jābraukā pa sliktākiem ceļiem.

Tava individuālā vēlme vadāt tikai savu pakaļu, bet pa sliktiem ceļiem nav tik populāra, kā esi iedomājies.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 1 Atbildēt

T-cross ir absolūti nebaudāms auto. Kādi sliktāki ceļi? Tā zirga ratu piekare (caursit visas bedres) gruntenei noteikti neder. Salona kvalitāte ir pavāja. Esmu diezgan drošs, ka piekares komforta ziņā jaunie Dacia būs pārāki.

Golfs ir tīri adekvāts auto, ar ok piekari un normālu salonu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Cik nu ir sanācis ar CarGuru pabraukāt, man kā reiz T-cross patika labāk. Bet nu tas jau gaumes jautājums. Bet nu ja jau tev klīrenss gruntenei ir nepieciešams, tad viedoklis skaidrs

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

CarGuru nav ne viena T-cross. Pabrauc ar to T-cross pa bruģi...

Kurā brīdī es teicu, ka klīrenss ir vajadzīgs gruntenei? Es teicu, ka T-cross piekare, manuprāt, neder gruntenei.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Nu, labi, pierunāji - CityBee - baigi neiespringtu, kuru tieši nomāt un arī neiegaumēju no kura biju iznomājis

Pa bruģi un Rīgas bedrēm nekādas problēmas piekarē nejutu. 

Apstrīdēji sliaktākos ceļus, piesaucot grunteni. Bet klīrensa kontekstā jau nu tā kā vajadzēja būt skaidram, ka ir runa par kaut kādām izbraukātām risēm vai nevēlēšanos noraut bamperi Rīgas iekšpagalmos vai uz kādas stāvvietas apmales.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

1) Kā braukšanai pa bāni traucē +5 cm klīrensa? Ļauj, es minēšu - nekā - pseidodžipiem, kuriem klīrenss ir kā manam golfam, uz bāņa traucē augstā kulba. Un tieši tā, tas klīrenss ir adekvāts braukšanai pa bāni, un labiem ceļiem un ielām, un nekur citur - tajā skaitā arī ne braukšanai pa Rīgu. Kaut kā pirmo trīs paadžu golfiem tādas problēmas standarta konfigurācijā nav.

2) Atceries tavu filosofiju ka pseidodžipos esot ērtāk iekāpt? Diez no kā tas rodas...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

1) žēl, ka tev jāmin, jo nekad neesi pa to bāni braucis. Zems klīrenss un zema "lūpa" priekšā to auto aerodianmiski pievelk pie zemes. Un tā nav VW problēma, ka Vācijā kopš tiem "pirmo trīs paaudžu golfiem" ir ceļi sakopti tā, lai vajadzētu un gribētos to zemo klīrensu, bet Nīcā ir bēdu ieleja. 

2) tikai tavā fantāzijā ir nepieciešams to saukt par filosofiju. Man tā ir pieredze, kas rodas no... pieredzes.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

1)  KO?! Astoņdesmitajos un deviņdesmitajos Vācijā bāņi bija pakaļā vai nebija vispār? 😂 Pa kādu sapņu zemi diez visādas vecās, leģendārās vācu tačkas stiepa uz 250+, ja ne pa vācu bāņiem? 😂

2) Tā nav mana fantāzija, jo arī man ir pieredze, kas rodas no pieredzes, vienkārši atšķirībā no tevis, nav tā domu veida, kur sūdu gribas saukt par konfekti. Pēdējā pieredze - otrās paaudzes tuaregs - transportlīdzeklis ko pat var mēģināt saukt par džipu. Standarta pneimopiekares augstums dod tādu pašu klīrensu kā manam golfam - bet atšķirībā no mana golfa, kur man, nepilnus divus metrus garam, kāpjot iekšā vai ārā, ceļi jāsaliec 90 grādu leņķī, tuaregā ir jāierāpjas ar rāpšanos, jo tur ķeblis ir tik augstu, ka zem tā ražotājs pamanījies iebāzt aķi...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Mjā, salīdzināt iekāpšanu Golfā un Tuaregā, tur ir jābūt īpašam talantam.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Vienu vakaru dodoties gaitās blakus nostājās aktuālā laidiena Kia Sportage, liels gan bija mans izbrīns ka tāds kosmiska paskata auto ar milzu ekrānu paātrinoties sāka knābāt aka vadītājs mainīja pārnesumus izveicot saskaņotas kustības ar kreiso kāju un labo roku.

Tā teikt neskati auto pēc ārienes.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: " jau disku izmērs Corolla Cross bāzes modelim ir lielāks" - nu re, vēl viens marazms, jau bāzes komplektācijā 😂 Jeb tavā izpratnē "džips" - mašīna ar plānākām riepiņām, ar kuru braucot sliktākos ceļos, bikses pildās aiz bailēm sasist kādu disku? Nē nu jā, tas ir tas, ko es regulāri redzu Liepājā pie Bātas pārbrauktuves - brauc kāds lepns "džips", teiksim, XC60, ierauga priekšā nelīdzenu bruģi un sliedes, un ir "oi bļē, spiežam bremzi grīdā, ka džipam kaut kas nesalūzt!"...

Nu re, nepaslinkoju un pārliecinājos, ka tu vienkārši nezini, ko runā, tikai pliki un neargumentēti paud savu naidu.

Toyota Corolla ir 205/55 R16 riepas

Toyota Corolla Cross ir 215/60 R17 riepas

Tās ir par biezākas, nevis plānākas, kā tu, kā izrādās, melo Jo vairāk iedziļinās, jo skaidrāka bilde zīmējas, cik ļoti SUV nīdējiem gribas melot par to, ka mašīna atšķiras tikai ar augstāku klīrensu un papildus uzraktu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Mans izejas punkts bija ka atšķiras tikai disku izmērs [par ko lika domāt tavs apgalvojums] un tas, ka tai tačkai arku izmērs nebūs mainījies. Izrādās ka te ražotājs ir pacenties čakarēties čakarēšanās pēc - lielākas arkas, savādāka spidometra vai ABS bloka kalibrācija, un tas viss, bez jebkādas jēgas, jo - kāds ir pamatojums tajā mašīnā 17" ripuļiem, nevis 16" ar tāda pat apkārtmēra riepām? Bāzītē 300 zs motors kam vajag lielas bremzes? Vai vienkārši vēlme pircējiem sagādāt iespēju pirkt dārgākas riepas?

P.N. Jau pierasts redzēt lielākus un mazākus pseidodžipus ar zemprofilu, un fakts ka ražotājs var izdomāt tos ar tādiem ripuļiem aprīkot jau no fabrīķa.

arba Reģ.: 16.12.2002
3 1 Atbildēt

Nu jau pilnus 2 gadus braucu ar suv, paklavos vispasaules propogandai

Tikai 2 + salidzinot ar ieprieksejo sedanu

1) vieglak caurlaidi pielikt darba pie iebrauktuves

2) vieglak noparkoties gan piesnigusajas rigas ielas, gan pret ietves augstajam malam

Viss parejais sliktak

Iekapt izkapt grutak

Ergonomika pie stures sliktaka

Gaitas ipasibas sliktakas

Degvielu ed vairak

Noslaucit sniegu no jumta nevar

Prieksejo logu nomazgat nevar

Riepas krietni dargakas

Var turpinat

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Neko citu jau arī nevar gaidīt no cilvēka, kas auto iegādājas nevis pēc savas gaumes, bet pakļaujoties propagandai un vēl izvēlas tādu, kam ergonomika pie stūres slikta

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

Paradi man suv, kuram nav sedpozicija ka pie edamgalda uz kresla

Lielakai dalai pat max zemu nolaizot sedekli, joprojam sedi ka uz kresla

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Parādi man kā tu sēdi pie ēdamgalda, ja to pašu spēj atkārtot SUV. Varu iedomāties tikai vienu - pie galda sēdi, atbalstoties ar elkoņiem uz tā un tāpat mašīnā guli uz stūres. 

Tad nu jāpiekrīt - tiem, kas braucot karājas uz stūres, SUV nav piemērots - tiem vajag tādu sēdpozīciju, lai uzreiz var ceļgalus aizkabināt aiz ausīm un braucot nav par tiem jādomā.

arba Reģ.: 16.12.2002
3 0 Atbildēt

Ar ko atskiras kresls no erta klubkresla ?

Ar augstumu !!!

Vismaz 10 cm !

Un tiesi ar to atskiras sedesana suv no sedana - augstums !

Kur sedet ertak ?

Es televizoru neskatos sezot uz kresla, bet uz divana un vel kajas uzlieku uz galdina

Masina ir tiesi tapat jo man kajas taisnak ( sezu zemak ) jo jutos komfortablak un stabilak

Kads tam sakars ar elkoniem ?

Ari pedalu ergonomika ir ertaka sezot zemak, spiezot uz prieksu nevis uz leju

Man izdevas atrast tikai vienu suv, kur sedpozicija ir loti tuva sedanam, bet tomer ne tik ergonomiska

Celgali aiz ausim ? Tiesi preteji - kreisa kaja uz paliktna ir pilnigi taisna

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Nu redz - sēdēt SUV ir kā klubkrēslā, bet parastā auto, kā uz spilvena uz zemes. Un ja vien tas nav īpaši garš, tad ar ceļiem pie krūtīm.  Kur sēdēt ērtāk? Protams, ka klubkrēslā. Un kaut kā vēl nav sanācis braukt ne ar vienu SUV, kurā pedāļi būtu jāspiež uz leju - izskatās, ka esi ļoti talantīgi iegrābies, izvēloties "ergonomiskāko".

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

"spilvens uz zemes" var būt vienīgi mašīnām ar zemu klīrensu - ko tu, gabaliņu uz augšu, cītīgi aizstāvi - ceļi pie krūtīm ir piedomāti. Bet par "sēdēt SUV ir kā klubkrēslā" - labs joks; neesmu vēl ne reizes redzējis tik augstu klubkrēslu.

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

Visu nosaka nianses !

Nedaudz vairak nedaudz mazak !

Izmeginaju daudzus suv un tikai vienu atzinu par daudz maz ergonomisku un piemerotu savam prasibam!

Bet ari vina sedesana irasak ergonomiska par ne suvu

Katrs paliekam pie savam domam

Man kolegis brauc ar jeep grand cherok un ir sajusma, man tas auto uzdzen sausmas - nevadams lodzigs neerts utt

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Nevadāms un neērts? Tā kā ar tādu braucu, par vadāmību vari droši iet vienkārši pamācīties braukt. Ērtība, protams ir relatīva, ārkārtīgi augsta priekš bezceļnieka, bet, protams, nav salīdzināma ar ielas auto. Ļodzigs? Protams - tikai tas, kurš vispār neapjēdz šī auto būtību, var vispār ievilkt rāminieku ar cietajiem tiltiem diskusijā par SUV vispār nesaprotot tā ļodziguma iemeslus un pielietojumu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Par sēdēšanu - ir vesela kaudze ļaužu, kuri pat sedanos, hečos, uņikos sēž kā suvos vai pat minivenos...

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

Es izvelejos suv pec savas gaumes

Izmeginaju diezgan daudzus un sis bija viergonomiskakais, vislabak vadamais, viszemakais utt

Lielaka dala vispar ir nebaudami !!!!

Dazi ir meginajusi izbuvet vinus parak ertus, dazi atkal centisies uztaisit suv, kas brauc ka kupeja , bet rezultats nebaudams

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

Es vairakkart dzive esmu nopircis auto, lai saprastu kas tas ir un kapec cilveki ir tada stara, jo iekapjot uz stundu,

Pasezot blakus un pat panemot uz 3 dienam, isti saprast kas tas ir un vai ir piemerots man nevar !!!

Ta es ari pienemu lemumu pameginat suv

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Nu redz - sēdēt SUV ir kā klubkrēslā, bet parastā auto, kā uz spilvena uz zemes. Un ja vien tas nav īpaši garš, tad ar ceļiem pie krūtīm.  Kur sēdēt ērtāk? Protams, ka klubkrēslā. Un kaut kā vēl nav sanācis braukt ne ar vienu SUV, kurā pedāļi būtu jāspiež uz leju - izskatās, ka esi ļoti talantīgi iegrābies, izvēloties "ergonomiskāko".

Nu beidziet, šitā jau ir 1000 reizes izmalta tēma! Katrs var izvēlēties to, kas viņam ērtāk un miers! Man arī vēl nekad nav nācies braukt ar SUV, kurā es justos līdz galam ērti. Patīk man tajās zemajās mašīnās sēdēt un viss! Ja Brady un vēl kādam patīk kāpt uz augšu un sēdēt augstu - nu dievs ar viņu! Un cilvēkiem, kam problēmas ar muguru vai kājām tik tiešām bieži vien ir vieglāk iekāpt augstākā mašīnā nekā zemākā, jo mazāk jālocās.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vecākiem cilvēkiem ir ērtāk iekāpt mašīnā, kur vienkārši pieiet un apsēžas, nevis kur pieiet un jārāpjas iekšā ar rāpšanos - esmu jau divus piemērus nosaucis, bet sliņķim neder, jo viņa tantiņas radušas braukt ar MTZ-82, un tāpēc mašīnai jābūt ar vismaz vienu pakāpienu uz augšu, ja nē, nav pierastā rāpšanās sajūta...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Nu ja vien neesi augumā ļoti apdalīts - nu tā lai paliktniti jālieto pēc CSL, tad tieši SUV ir iespēja pieet un apsēsties normālā augstumā, nevis mēģināt ar spieķīti izveikt dziļos pietupienus, pie viena vēl cenšoties ielocit galvu, neapdauzot pret jumta malu. Un ja nu vēl auto stāv pie ietves... 

Tevis pieminētā rāpšanās ir daļēja patiesība tikai lielajiem apvidniekiem vai pikapiem, ne jau parketniekeim.

Bet nu nekas cits jau neatliek, ka ķerties vienkārši pie meliem, kad argumenti beigušies.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Lai pie pseidodžipa vai džipa pieejot varētu normāli apsēsties, tur laikam tiešām ir jābūt tam variantam, kur mašīna stāv uz ielas, bet iekāpšana notiek no trotuāra - izņēmums ir mašīnas, kas domātas praktiskam bezceļu pielietojumam, nevis pontam pilsētā ar lielu kasti, un kurām attiecīgi gan ir liels klīrenss, bet virsbūve ir zema, un sēdēšana notiek bezmaz uz grīdas, ar izstieptām kājām, lai nesapistu smaguma centru. Par ķeršanos pie meliem kad argumenti beigušies piekrītu, to tu tiešām dari regulāri lai pamatotu kāpēc pilsētai vajag lielu kasti

Man patīk ka arguments par "Nīcas bedrēm" nāk no cilvēka kurš dzīvo pilsētā ar vislielāko pseidodžipu koncentrāciju Latvijā Nīcā bedru īpaši nav, un Rucavā arī ir jāizbrauc kaut kur ārpus centra lai dabūtu bedres - atšķirībā no Rīgas vai Liepājas, kur māju pagalmos jāmočī pa trotuāriem vai zāli lai izbrauktu, par bedrēm un citiem brīnumiem nerunāsim Da nu - atceros, kādus gadus atpakaļ Stabu ielā posmā starp čakeni un Avotu ielu lēja jaunu asfaltu, atceros traģikomisku skatu - uzlieta pamatkārta, bet virskārta vēl ne - pie iebrauktuves pie bordas nolikti divi dēlīši, jo vietā, ko es ar savu golfu ne aci nepamirkšķinot varētu pārvarēt vismaz uz 30, kādam wannabergacing lowraiderim noteikti bez tiem dēlīšiem priekšas buferis skrāpējās pret trotuāru vai kas tāds

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

"To, ka lielāks riteņa diametrs nozīmē "labāku" leņķi riepai atsitoties pret apmali vai bedres malu jau tu nezināsi, jo pat tik elementārus mehānikas pamatus neaptver." - nu lūk, tipiski tavi meli Nevis "lielāks riteņa diametrs", bet "lielāks riteņa apkārtmērs". Ja mērķis būtu bezceļš, nevis ponts, tad būtu 16" ripuļi vai vēl mazāki, un augstāka gumija. Un nevis es neaptveru elementāras mehānikas pamatus, bet tu neaptver ka to kasti diez vai kāds dzīs dziļākos bezceļos nekā es savu golfu ar R14 185/60. Un par to "crosss" bļembu - nebiju paskatījies bildes, un domāju ka modelis kura nosaukumā ir vārds "corolla" ir piepacelta corolla - izrādās ka tas ir bomžu rāvējslēdzējs, kam ar corollu kopīga ir tikai platforma - tas arī izskaidro lielākas riteņu arkas un lielākus ripuļus - izskatam.

P.N. Diezgan jautri ka tu aizstāvi bezjēdzīgi zemas mašīnas, vienlaicīgi braukājot pa Rīgu ar wannabe bezceļnieku. Wannabe, jo - pēdējā svešā mašīna kas pastāvēja manā sētā bija XJ čeroki, mašīna ar kuru nav iespējams iziet apskati, jo tā pielāgota lietošanai bezceļos - tā kā tev noteikti apskate ir, tas nozīmē ka tu brauc pa pilsētu un bāņiem ar pilsētai un bāņiem nepiemērotu sūdu, bet pabraukt vari, jo tā bezceļu potenciāls nav izmantots, respektīvi - bezjēdzīga mašīna

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

"Nevis "lielāks riteņa diametrs", bet "lielāks riteņa apkārtmērs". " - ja tiešām neapjēdz, ka diametrs un apkārtmērs ir 1:1 saistīti bez jebkāda "nevis", tad savā muļķībā vari tur melus saskatīt. Un tieši diametrs (nu labi... puse no tā, saukta par raduisu) ir tas, kas paceļ riteņa asi un līdz ar to arī to riepas punktu, kurā tā pret apmali atduras jau 90 grādu leņķī, augstāk. 

Un protams, ka runāji par to ko "domāji" un kas neatbilst patiesībai. Jo patiesība ir neērta, neatbilst tavam naratīvam. 

Tālāk jau atkal jāizdomā pasakas un melus par mani, jo citādi jau nevar. Tevis piesauktā "Pielāgota lietošanai bezceļos" jau būs dubļu vannu mīļotāju mašīna. Man interesē tieši tas, ko šis auto piedāvā ar izietu skati - komfortabli izbraukt no pilsētas un tikpat komfortabli iekļūt tur, kur gribas. Pa bāņiem (kuri ir tālu) ar tādu neienāk pat prātā braukāt, lai gan drīzumā jau laikam sanāks - ja par bāni uzskatīsim to Ķekavas apvedceļa parodijposmu. Es "pa pilsētu" ar auto nebraukāju gandrīz nemaz - attiecīgi tik cik aizraukt līdz Rimi, ir pilnīgi vienalga ar kādu auto un diez vai tam man vajag atsevišķi sapņu golfu iegādāties. 

Priecīgus svētkus! Lai jaunais gads tev ar mazāku naida devu!

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Re, tipiska situācija - es runāju par diska izmēru, tu par riepas apkārtmēru, vai otrādi   Abi nav saistīti, ja kas.

 Jā, tieši tā, dubļu vannas - vienīgā situācija, kur mašīna ar pilnpiedziņu un viengabala tiltiem ir ar kaut ko pārāka par citām. Priekš "komfortabli izbraukt no pilsētas un tikpat komfortabli iekļūt tur, kur gribas" kāds C4 quattro būs vismaz divas galvas tiesas pārāks, jo ne tikai tā mašīna nav zaudējusi nekādas labās mašīnas īpašības, bet pilnpiedziņa, tā kā tā nāk komplektā ar neatkarīgo pakaļas piekari, tikai tās ir uzlabojusi, jo tur, kur uz grants tavs wannabe bezceļnieks ies krusteniski, kvatra pakaļu laukā nemetīs.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 3 Atbildēt

Aizej muti izmazgā un melu grēkus izsūdzi uz svētkiem!

Tu pats minēji riteņa diametru. RITEŅA, nevis diska.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ā, un vēl par taviem stāstiem par to, cik neērti ir normālās mašīnās iekāpt - izkāpt. Šodien sanāca bik pabraukāties ar mk5 golfu. Novērojumi - mašīna ir zemāka, un attiecīgi sēdeklis ir zemāks. BET, galvenā problēma ir citur - tā kā tā mašīna ir uzblīdusi, izkāpjot slieksnis liek likt kājas jūtami tālāk nekā gribētos, līdz ar to kājas nav vairs 90 grādu leņķī. Sanāca pabraukt arī ar tikpat vecu Polo - tur viss normāli

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Cik nu ir sanācis ar CarGuru pabraukāt, man kā reiz T-cross patika labāk. Bet nu tas jau gaumes jautājums. Bet nu ja jau tev klīrenss gruntenei ir nepieciešams, tad viedoklis skaidrs

Arī ir sanācis pabraukāt ar to T-Cross. Man viņā nepatika precīzi nekas. Bezpersoniska, bezdvēseliska kaste, kura kaut kā arī kustās uz priekšu. Tad jau labāk Dacia, vismaz nebūsi tik traki pārmaksājis par neko.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Viss ir relatīvs. Es to kasti salidzinaju ar Golfu, kas ir tikpat bezpersoniska un bezdvēseliska kaste, tikai pie viena vēl šaurāka.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

msh rakstīja: 1)  KO?! Astoņdesmitajos un deviņdesmitajos Vācijā bāņi bija pakaļā vai nebija vispār? 😂 Pa kādu sapņu zemi diez visādas vecās, leģendārās vācu tačkas stiepa uz 250+, ja ne pa vācu bāņiem? 😂

2) Tā nav mana fantāzija, jo arī man ir pieredze, kas rodas no pieredzes, vienkārši atšķirībā no tevis, nav tā domu veida, kur sūdu gribas saukt par konfekti. Pēdējā pieredze - otrās paaudzes tuaregs - transportlīdzeklis ko pat var mēģināt saukt par džipu. Standarta pneimopiekares augstums dod tādu pašu klīrensu kā manam golfam - bet atšķirībā no mana golfa, kur man, nepilnus divus metrus garam, kāpjot iekšā vai ārā, ceļi jāsaliec 90 grādu leņķī, tuaregā ir jāierāpjas ar rāpšanos, jo tur ķeblis ir tik augstu, ka zem tā ražotājs pamanījies iebāzt aķi...

Vācijā bija bāņi, bet toreiz vēl bija arī lauku ceļi. To vairs nav. Vācijā šobrīd nobraukt no asfalta šobrīd vispār ir aizliegts, izņemot speciāli paredzētās vietās un savos privātīpašumos. Atrast Vācijā kādu bedri, kurā būtu iespējams ar tā zemā klīrensa auto aizķerties, būs diezgan liels izaicinājums. Tapēc tur pavisam zems, bānim piemērots auto, nevienam problēmas nerada. 

Tikai tu čīksti, ka tev klīrenss redziet par zemu, jo VW taču būtu jāražo Nīcas bedrēm piemērots Golfs.

Un tajā brīdi, kad jāsāk kaut ko pamatot, sāc tupi gvelzt kaut ko par vienu tizlākajiem auto, kādi ir radīti. Jā, varu piekrist, ka tuaregs IR nesamērīgi augsts pret to, kas tas ir. Un ar to arī tava argumentācija beigsies, jo pat tava apbrīnojami tizlā frāze saukt VW par JEEP, jo pat nejēdz atšķirt apvidus auto kategoriju no zīmola, skaidri pasaka, ka tavu argumentu izpilda tikai lielie apvidnieki, ko arī nekad neesmu noliedzis. Tikai tu to gribi attiecināt uz visu SUV plejādi, kam sēdpozīcija ir zemāka, nekā minivaniem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

msh rakstīja: Mans izejas punkts bija ka atšķiras tikai disku izmērs [par ko lika domāt tavs apgalvojums] un tas, ka tai tačkai arku izmērs nebūs mainījies. Izrādās ka te ražotājs ir pacenties čakarēties čakarēšanās pēc - lielākas arkas, savādāka spidometra vai ABS bloka kalibrācija, un tas viss, bez jebkādas jēgas, jo - kāds ir pamatojums tajā mašīnā 17" ripuļiem, nevis 16" ar tāda pat apkārtmēra riepām? Bāzītē 300 zs motors kam vajag lielas bremzes? Vai vienkārši vēlme pircējiem sagādāt iespēju pirkt dārgākas riepas?

P.N. Jau pierasts redzēt lielākus un mazākus pseidodžipus ar zemprofilu, un fakts ka ražotājs var izdomāt tos ar tādiem ripuļiem aprīkot jau no fabrīķa.

Tavs izejas punkts bija tupi muldēt, vispār nezinot par ko. Mans apgalvojums bija vienkārši fakts no Toyota lapas un nevajag melot, ka "lika domāt", jo atbilde skaidri parāda, ka vispār nedomāji, tikai turpināji malt savu. 

To, ka lielāks riteņa diametrs nozīmē "labāku" leņķi riepai atsitoties pret apmali vai bedres malu jau tu nezināsi, jo pat tik elementārus mehānikas pamatus neaptver. Ražotājs tomēr ir izdomājis, ka "cross" nav tikai uzlīme, kā dažiem patīk apgalvot, bet nelīdzniem ceļiem piemērotāks auto.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Lai atcerētos, kādu auto paņēmu no citybee, jāskatās aplikācijā. Visi viņi tie jaunie ir tik vienādi.

arba Reģ.: 16.12.2002
9 0 Atbildēt

Priecigus ZS!

Lai katrs var braukt ar savu sapnu auto !

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ā, un vēl par taviem stāstiem par to, cik neērti ir normālās mašīnās iekāpt - izkāpt. Šodien sanāca bik pabraukāties ar mk5 golfu. Novērojumi - mašīna ir zemāka, un attiecīgi sēdeklis ir zemāks. BET, galvenā problēma ir citur - tā kā tā mašīna ir uzblīdusi, izkāpjot slieksnis liek likt kājas jūtami tālāk nekā gribētos, līdz ar to kājas nav vairs 90 grādu leņķī. Sanāca pabraukt arī ar tikpat vecu Polo - tur viss normāli

Un ja vēl Recaro sēdekļi, kā man Leonā bija, tad vispār netiek netiek ne iekšā, ne ārā. Tīrās šausmas! 😁

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

Ta nu dzive sanaca ka pedejos gados bija sad tad javada gados stipri veci cilveki, kas vel gana zirgti parvietojas pa taisni , bet pakapieni sagada problemas

Visertak vinus parvadat bija kabrioletos ! Duvis platas, jumta nav - pienaca, pagriezas, apsedas tik vien vajadzeja ka kajas palidzet ielikt

Nakosa vieta bija kupejas - sedeklis zemu, durvis platas , jauzmana galva

Sedana jau bija nedaudz grutak jo durvis mazakas un auto augstaks

Lielajos dzipos - jeep cherok vai range rovera iekapt nereali!!!! Pirmaja reize - speciali ar lielu auto atbraucu un izradijas pilnigs piiii

Suvos var bet problematiski , bija reize, kad cilveks - atnaca pagriezas un apsedas uz slieksna un process izbeidzas - ne uz prieksu, ne atpakal un pec otra meginajuma vins jau bija piekusis un divata bija jacel

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 9 Atbildēt

Interesanta tev pieredze... Man ir tieši pretēja - pirmkārt tajos zemajos auto vecie cilvēki iesēsties (precīzāk - iekrist) var, bet augšā bez palīdzības netiek, jo īpaši, ja traucē zemā jumta mala, kas liek izlocīties. un celties lēnām. Runājot par kupejām un kabrioletiem, garās durvis ir priekšrocība tikai pļavā - stāvvietās starp citiem auto no tiem tikt ārā ir katastrofa, ņemot vērā ka šķirba, pa kuru ir jāizlien, ir pārvietota krietni aiz sēdekļa atzveltnes.

Saukt Cherokee par "lielo džipu" jau arī ir jāmāk - bet nu atkal jau nākas ķerties pie msh stila argumenta - ievilkt "lielos dzipus " kā argumentu diskusijā par SUV un ar tiem pamatot, ka slikts ir, piemēram T-Cross ;)

arba Reģ.: 16.12.2002
7 1 Atbildēt

Parasti vecus cilvekus neved uz lielveikaliem, majas pagalma, ietves mala durvis nekas netrauce atvert

Padot rokas un izvilkt ara ir daudz vieglak neka iecelt !

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 6 Atbildēt

Pareizi ir... Vecus cilvēkus vajag vest tikai ragaviņās uz mežu. Nevienu sabiedrisku pasākumu apmeklēt tiem nevajag!

arba Reģ.: 16.12.2002
4 0 Atbildēt

Vienmer ir vieta kur var cilveku izlaist no auto un pec tam auto novietot stavvieta

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 9 Atbildēt

Nešaubīgi, tas noteikti ir ērtāk, nekā vienkārši izkāpt. Un vēl jau tev grūti iedomāties, ka to cilvēku varētu vest sieva, kurai pašai arī ir cienījams vecums un ierobežotas spējas palīdzēt. Apbrīnojama ir izmisīgā vēlme sarežģīt lietas, lai tikai uzstātu, ka cilvēki nedrīkst izvēlēties auto, kas viņiem ļauj patstāvīgi dzīvot pilnvērtīgu dzīvi - t.sk. aizbraukt uz veikalu, kas tev nez kādēļ liekas kaut kāda ekstra.

arba Reģ.: 16.12.2002
6 0 Atbildēt

Mulkis esi vai izliecies ?

Ertak ir izkapt pie durvim !!!! Veikala, teatra, majas nevis stavvietas ptra gala !

Soferis atved un izlaiz pie durvim !!!

Tu taksistam prasi lai tevi izlaiz vispirms novietojot auto stavvieta !

Un ka mana sieva varetu iecelt opi paaugstinata auto ? Saukt garamgajejus paliga ?

Manai omei, kurai tuvojas 90, vislabak patika braukt ar kabrioletu un cheroki vina iekapt nevareja!!! Opi 91 vecuma es bez problemam parvadaju giulia un jauna suv vins iekapt nevare. Un man saja jautajuma intereseja vinu domas nevis tavas!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 7 Atbildēt

Muļķis esi tu. Nav ne šofera, ne taksista. Ir divi veci cilvēki, kam paaugstināts auto ļauj būt pašpietiekamiem un tieši neprasīt palīdzību citiem. Jo no zemā ārā saviem spēkiem netiek.

core Reģ.: 03.01.2017
4 0 Atbildēt

Mans opis līdz 91 gada vecumam braukāja ar hyundai getz, viņš laikam nebija informēts, ka no tās mašīnas ārā netiek.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Par Getzu interesanti. Sen sen atpakaļ ex-sievasmātei tāds bija.Viņai bija radiniece - makten korpulenta kundzīte stipri gados, kurai pašai bija 1. golfs. Mūža nogalē tantuks jau bija jāvadā. Un viņa visu laiku gribēja braukt tieši ar Getz, jo tajā bija visērtāk iekāpt un izkāpt.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Lielajos auto ir vel viena problema - vienmer netiras bikses ! Jo izkapt nepieskaroties slieksnim ir gruti

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Lielajos auto ir vel viena problema - vienmer netiras bikses ! Jo izkapt nepieskaroties slieksnim ir gruti

Lielajos auto ir kāpslis pie sliekšņa.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
3 0 Atbildēt

Esmu Japānā šobrīd. Daudz vecu cilvēku. Brauc ar ļoti mazām mašīnām. Kei-kāriem. Tiek iekšā. Un tiek ārā.

Ar lieliem džipiem brauc tipi un tipenes, kam uz pieres rakstīts " daudz jaunas naudas".

PN. Vēl vairāk vecu cilvēku brauc ar sabtransu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 11 Atbildēt

core rakstīja: Mans opis līdz 91 gada vecumam braukāja ar hyundai getz, viņš laikam nebija informēts, ka no tās mašīnas ārā netiek.

Apsveicami! Tad par tavu opi.

Un zemiski - tad par tevi. Varēji vēl palielities, kā tavs opis bija krutāks par visiem tiem, kuriem nebija lemts līdz tādam vecumam nodzīvot vispār.

core Reģ.: 03.01.2017
6 0 Atbildēt

Kaut ko vēl nesakarīgāku nevarēji uzrakstīt?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 11 Atbildēt

Tavā kretīna prātiņā pat nesaliekas kopā, cik zemiski ir izsmiet cilvēkus, kam ir veselības problēmas, bāžot acīs tos, kam to nav.

core Reģ.: 03.01.2017
7 0 Atbildēt

Bez apsaukāšanās jau neesi spējīgs neko uzrakstīt? Parādīsi kur es izsmeju kādu? Atkal bez melošanas neesi spējīgs diskutēt?

Te tika runāts par veciem cilvēkiem kopumā, nevis izceļot tikai slimos, un es neesmu novērojis, ka man apkārt esošajiem veciem cilvekiem sagādātu problēmas iesēsties/izkāpt parastā vieglajā mašīnā. Jā, ar kaut kādām specifiskām kaitēm varbūt pseidodžips ir ērtāks, bet tāpēc nevajag vispārināt. Tu jau savā fanātismā esi aizgājis tik tālu, ka strīdies ar cilvēku, kurš saka, ka viņam tāds ir un neliekas ērts, mēģinot viņam pierādīt, ka viņš neko nesaprot, un viņam patiesībā ir ērti 😂

Es arī esmu braucis ar daudz un dažādiem parketniekiem, un neviens no tiem man nelikās ne ērts, ne patika kā tas vadās (šeit vienīgais izņēmums bija X5), ne arī tur par kaut kādu ietilpību var priecāties, un es pilnīgi noteikti tāda tipa mašīnu negribu un negribēšu. Ja tev patīk un liekas ērti, ok, man prieks par tevi, turpini braukt, bet nevajag tāpēc citus turēt par muļķiem un bāzties ar savu "pareizo" viedokli virsū.

Bet  tā Rucavas gudrīša domu gājienu es vispār nesaprotu. SUVi slikti, jo ir augsti, jaunās mašīnas sliktas, jo ir zemas, bet mans golfs ir labs jo ir augsts, un mūsdienās klasificētos kā SUVs... 😳

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

core rakstīja: Bez apsaukāšanās jau neesi spējīgs neko uzrakstīt? Parādīsi kur es izsmeju kādu? Atkal bez melošanas neesi spējīgs diskutēt?

Te tika runāts par veciem cilvēkiem kopumā, nevis izceļot tikai slimos, un es neesmu novērojis, ka man apkārt esošajiem veciem cilvekiem sagādātu problēmas iesēsties/izkāpt parastā vieglajā mašīnā. Jā, ar kaut kādām specifiskām kaitēm varbūt pseidodžips ir ērtāks, bet tāpēc nevajag vispārināt. Tu jau savā fanātismā esi aizgājis tik tālu, ka strīdies ar cilvēku, kurš saka, ka viņam tāds ir un neliekas ērts, mēģinot viņam pierādīt, ka viņš neko nesaprot, un viņam patiesībā ir ērti 😂

Es arī esmu braucis ar daudz un dažādiem parketniekiem, un neviens no tiem man nelikās ne ērts, ne patika kā tas vadās (šeit vienīgais izņēmums bija X5), ne arī tur par kaut kādu ietilpību var priecāties, un es pilnīgi noteikti tāda tipa mašīnu negribu un negribēšu. Ja tev patīk un liekas ērti, ok, man prieks par tevi, turpini braukt, bet nevajag tāpēc citus turēt par muļķiem un bāzties ar savu "pareizo" viedokli virsū.

Bet  tā Rucavas gudrīša domu gājienu es vispār nesaprotu. SUVi slikti, jo ir augsti, jaunās mašīnas sliktas, jo ir zemas, bet mans golfs ir labs jo ir augsts, un mūsdienās klasificētos kā SUVs... 😳

Kad uzrakstīju bez apsaukāšanās, tu, kretīn, sāki apsmiet slimus cilvēkus!

core Reģ.: 03.01.2017
8 0 Atbildēt

Tu laikam esi to slimo skaitā.... ar galvu slimo

Parādīsi kur es viņus apsmēju?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 7 Atbildēt

"Mans opis līdz 91 gada vecumam braukāja ar hyundai getz, viņš laikam nebija informēts, ka no tās mašīnas ārā netiek."

Šeit. Minot savu opi, kur VAR, kā argumentu lai noliegtu to, ko slims cilvēks NEVAR. 

Tas ir tikpat kretīniski, kā stāstīt cilvēkam ratiņkrēslā, ka viņš nesaprot, ka ar kedām ir ērtāk skriet nekā ar slidām.

core Reģ.: 03.01.2017
9 0 Atbildēt

Cik slimam ar galvu ir jābūt, lai līdz tam aizdomātos?

Mans opis nu jau vairs neko nevar, tas bija tik kā piemērs, ka ne visiem vajag to augsto iekāpšanu.

Tas jau tu esi, kas mēģina iestāstīt, ka ja kādam vajag ratiņkrēslu, tad to vajag arī visiem citiem.

Ir cilvēki kam vajag mašīnu ar rokas vadību, ja es saku ka man tādu nevajag, tad tā ir ņirgāšanās?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 8 Atbildēt

Precīzi tik slimam, kā tev, kam jāsāk ķerties pie šāda līmeņa argumentiem. Nevajag melot, ka es jebkad esmu teicis, ka "to vajag visiem".

core Reģ.: 03.01.2017
9 0 Atbildēt

Lielākais melis te esi tu.

Sākumā runā par veciem cilvēkiem, tad jau par slimiem 😂

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 9 Atbildēt

Tu savā slimajā prātā neaptver to, tas kas veselam vecam cilvēkam ir iespējams, nenozīmē ka tas ir ērtākais un tieši slims cilvēks ir tas rādītājs, kur šī starpība kļūst izšķiroša.

core Reģ.: 03.01.2017
7 0 Atbildēt

Jā, neapstrīdami ērtākais ir tas ko tu pasniedz par ērtāko. Manam tēvam (mazliet virs 60) ir freelander, bet neesmu no viņa dzirdējis, ka būtu baigi ērti iekāpt, laikam slims ar galvu, viņam tā mašīna ir dēļ klīrensa un pilnpiedziņas. Kaimiņš (domāju diezgan stipri virs 70) nesen nomainīja kaut kādu hyundai parketnieku, pret pasvaigu ford fiesta, laikam slims ar galvu. Un kā jau teicu, pats (sevi gan vēl nepieskaitu pie veciem cilvēkiem) esmu braucis ar daudz un dažādiem parketniekiem, un neesmu tās ērtības pamanījis, nu jā, slims ar galvu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Spriedelēšana par to, kādi auto ir vajadzīgi vecam cilvēkam, ir ņirgāšanās par tiem, kuri auto nevar atļauties. Kretīni, ņirgājaties par tŗūcīgiem senioriem!

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

Jā, es nokaunos 😂

ctx1 Reģ.: 02.01.2022
0 6 Atbildēt

Te tika runāts par veciem cilvēkiem kopumā, nevis izceļot tikai slimos, un es neesmu novērojis, ka man apkārt esošajiem veciem cilvekiem sagādātu problēmas iesēsties/izkāpt parastā vieglajā mašīnā

....

Tas, ko kāds jampampiņš(atvainojos) ir, vai nav novērojis, nenozīmē vairāk par to, ka viņš ne sūda neredz.

Nu ir vecākiem cilvēkiem grūti izlīst no zemām mašīnām, lai ko jūs te pļurkstētu. Un punkts.

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

Paldies dievam, ka pasaule ir dazadas masinas !

Lielas, mazas, augstas, zemas ar sauram durvim , platam, tadas kuras jasez, tadas kuras jagul , liganas un cietas

Cilveki ari ir dazadi - isi, gari , kads ir problemas iekapt kadam izkapt ! Kadam patik braukt ar cietiem ratiem kadam ar udens gultu

Labi ka katrs varam piemeklet sev atbilstosu auto !!!

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

ctx1 rakstīja: Te tika runāts par veciem cilvēkiem kopumā, nevis izceļot tikai slimos, un es neesmu novērojis, ka man apkārt esošajiem veciem cilvekiem sagādātu problēmas iesēsties/izkāpt parastā vieglajā mašīnā

....

Tas, ko kāds jampampiņš(atvainojos) ir, vai nav novērojis, nenozīmē vairāk par to, ka viņš ne sūda neredz.

Nu ir vecākiem cilvēkiem grūti izlīst no zemām mašīnām, lai ko jūs te pļurkstētu. Un punkts.

Tomēr vai tas ir arguments, lai iegādātos nestabilu, rijīgu un neietilpīgu auto? Tādu pašu argumentāciju lietojot velosipēdu iegādei, visprātīgāk būtu iegādāties velosipēdu, kas būtu līdz celim, jo uz tā vieglāk uzkāpt. Tomēr kad lieta nonāk līdz personīgai piepūlei, iekāpšana  / uzkāpšana kļūst mazsvarīga

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Rijīgu? Kaut kā neesmu pamanījis dramatisku patēriņa atšķirību, ja vien nerunā par bāņa ātrumiem. 

Pārējais jau vispār absurds - par stabilitāti, iespējams, ir jāsūdzas, ja grib driftot un vēl nez kā izpildīties. Normālai braukšanai koplietošanas satiksmē jebkuram mūsdienu auto stabilitātes ir vairāk kā pietiekami. Neietilpīgāku? Kādēļ ir vienkārši pie klajiem meliem jāķeras? Kā jau te iepriekš "argumentētāji minēja", uz mazā Polo platformas taisītais T-Cross ir ietilpīgāks par lielāko Golfu. 

Tieši tas jau ir kaitinošākais - nepieciešamība izdomāt absurdu sviestu, lai tik pierādītu savu iedomāto taisnību. 

Sestdien plānojas satikt vienu SUV nīdēju klātienē, no viņa arī ir dzirdēts, ka tajos esot jārāpjas... Izveikšu eskperimentu, palūgšu lai nodemonstrē, ka notiek rāpšanās uz sēdekli, kas ir zemāks par sēžamvietu un uz kura es sēžos uz leju. Nu tā komfortabli uz leju, nevis dziļajā pietupienā, kā to vajag zemajiem auto.

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

ctx1 rakstīja: Te tika runāts par veciem cilvēkiem kopumā, nevis izceļot tikai slimos, un es neesmu novērojis, ka man apkārt esošajiem veciem cilvekiem sagādātu problēmas iesēsties/izkāpt parastā vieglajā mašīnā

....

Tas, ko kāds jampampiņš(atvainojos) ir, vai nav novērojis, nenozīmē vairāk par to, ka viņš ne sūda neredz.

Nu ir vecākiem cilvēkiem grūti izlīst no zemām mašīnām, lai ko jūs te pļurkstētu. Un punkts.

Nu nestāsti! Padomju laikos žiguļos ar lekšanu leca iekšā un ārā. Grūtāk bija zirga ratos iekāpt.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Žiguļa klīrenss ir vairāk kā vidējam SUV mūsdienās. Ķeblis žikā arī galīgi nav uz zemes - sēdekļa augstums no zemes būs gluži paliels

Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
1 0 Atbildēt

Viss protams ir relatīvs un subjektīvs, bet man Laima slimības izraisīta artrīta dēļ ir grūti pat uz poda apsēsties, bet iesēsties Tiguan ir viegli, atliek tikai kājas iecelt zem stūres...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti