Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Skaidrības ieviešanai - CR-V hibrīds pilnīgā klusumā brauc tikai tad, kad darbojas EV režīmā. Pārējā laikā motora darbība parasti ir dzirdama, nav skaļa, bet tomēr. Pie straujas paātrināšanās, ja neizmantojas EV režīms, skaņa pat ļoti skaļa. Skaļāka par manu iepriekšējo benzīna CRV  un arī dīzeļMultivanu.

Tā kā ar CRV pamatā braucu tieši galos gabalus, tad jau šobrīd skaidrs ir tas, ka Bradypus minētie 18 l/100km nekādi nebūs. Pat pie dinamiskas braukšanas un pārsniedzot atļauto ātrumu.

Nešaubīgi ļoti gariem izbraucieniem dīzelis ir labākā izvēle

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

"Tā kā ar CRV pamatā braucu tieši galos gabalus, tad jau šobrīd skaidrs ir tas, ka Bradypus minētie 18 l/100km nekādi nebūs. Pat pie dinamiskas braukšanas un pārsniedzot atļauto ātrumu."

Fufelis... Viss ko vajag ir pedālis grīdā uz bezlimita bāņa. Ne tur dinamiska braukšana, ne notiekumu pārkāpums. Atrums esot svārstījies 160-170 robežās. Atrāk neiet. Ar dīzeli man no 10 nav izdevies izbraukt. Arī uzgriežot līdz ātruma ierobežotājam (215). 170 kruīzā sedans ēda ap 8,5 - vairāk kā divreiz mazāk par to prīmusu. Ar SUViem/busiem nav sajūta, ka gribas tik ātri braukt - 150-160max - pie tāda ātruma arī neviens ārā no 10 nelien.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Nu katram savas preferences. Es uz bāņa parasti braucu līdz 150 km/h, kaut Multivans arī uz 200 km/h brauca lieliski.

Neesmu milzu ātruma cienītājs, jo īpaši, kad braucam visa ğimene. Līdz ar to 18 l toč nespīd.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Žēl, ka tu nemāki lasīt. Ja mācētu, pamanītu, ka busa (kas tā kā atbilstu Multivan) ātrumam man ir tāda pat "preference". Un tieši tāpat - tie 18 ir pie tikai nedaudz lielākā 160 ;) 

Taisnība tikdaudz, ka nespīd - pirmais prīmuss protams nav vienlīdzīgs ar mūsdienu hibrīdiem - tie ir mazliet labojušies - pietiekami, lai nebūtu 18. Nepietiekami, lai joprojām nebūtu katastrofāli. 

Vai labosies nākotnē? Nē. Jo fiziku apmānīt nevar.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

nomiks vai tas 1-2l starpība uz 100km ir tik aktuāli? Ņemties ar visām šit dīzeļ geitām. Vispār tikko ar Mokku 1,2T 100KW, izminu vienu kalnainu valstiņu 1680km pašā eiropas vidū. Bāņi 130/150, pilsētas intensīva satiksme un serpentīni pa kalniem 40/90. Un patēriņš 6,8l bendža. It kā daudz, bet 4 cilvēki un grabažnieks ar cabin bag pilns. Un ir neliels patīkams šoks par ādamu. Jo kad tur viņš iznāca 2021? izmetu nelielu līkumu un tikai dizains nedaudz paķēra. Tagad ir arī auto sapaticies. Izbraucu izskalotus ceļus, kas ar lielo CATterpilaru biku atjaunoti un nekur neiesēdos. Principā vietējie tur ar pickup 4x4 braukā. Kalnā velk tā ka izpūtējā dūc pat skaņa patīkama. Uz bāņa 150 negurst kruīzā pat pacēlumā...Tā lūk gadās. Navajag man vairs dīzeli, paldies.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Pēc fizikas hibrīds nevar būt ekonomiskāks vienmērīgas braukšanas apstākļos, jo hibrīda spēka agregāts ietver papildu enerģijas konversijas elementus ( mehāniskā-elektriskā-ķīmiskā baterijā, no kuras atkal atpakaļ elektriskā un mehāniskā ), no kuriem nevienam l.k. , saprotams, nav 100%.

Hibrīda priekšrocības ir kā bremzēšanas  enerģijas uzkrājējā sastrēgumos un kalns-leja, kā arī paātrinoties apdzenot, ja tas notiek bieži.

Iekšdedzes dzinējam lietderības koeficients ir stipri atkarīgs no apgriezieniem un droseles stāvokļa - var paskatīties brake specific fuel map dažādiem motoriem. Hibrīdam motors var daudz ilgāku laiku strādāt visefektīvākajā režīmā, piemēram uzlādējot bateriju un slēdzoties elektriskajā režīmā

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: nomiks vai tas 1-2l starpība uz 100km ir tik aktuāli? Ņemties ar visām šit dīzeļ geitām. Vispār tikko ar Mokku 1,2T 100KW, izminu vienu kalnainu valstiņu 1680km pašā eiropas vidū. Bāņi 130/150, pilsētas intensīva satiksme un serpentīni pa kalniem 40/90. Un patēriņš 6,8l bendža. It kā daudz, bet 4 cilvēki un grabažnieks ar cabin bag pilns. Un ir neliels patīkams šoks par ādamu. Jo kad tur viņš iznāca 2021? izmetu nelielu līkumu un tikai dizains nedaudz paķēra. Tagad ir arī auto sapaticies. Izbraucu izskalotus ceļus, kas ar lielo CATterpilaru biku atjaunoti un nekur neiesēdos. Principā vietējie tur ar pickup 4x4 braukā. Kalnā velk tā ka izpūtējā dūc pat skaņa patīkama. Uz bāņa 150 negurst kruīzā pat pacēlumā...Tā lūk gadās. Navajag man vairs dīzeli, paldies.

Man noteikti nē. Es izvēlos to, kas patīk un sava budžeta ietvaros. Degvielas patēriņam nekad nav bijusi izšķiroša nozīme

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

anoagask rakstīja:

imzz rakstīja: Pēc fizikas hibrīds nevar būt ekonomiskāks vienmērīgas braukšanas apstākļos, jo hibrīda spēka agregāts ietver papildu enerģijas konversijas elementus ( mehāniskā-elektriskā-ķīmiskā baterijā, no kuras atkal atpakaļ elektriskā un mehāniskā ), no kuriem nevienam l.k. , saprotams, nav 100%.

Hibrīda priekšrocības ir kā bremzēšanas  enerģijas uzkrājējā sastrēgumos un kalns-leja, kā arī paātrinoties apdzenot, ja tas notiek bieži.

Iekšdedzes dzinējam lietderības koeficients ir stipri atkarīgs no apgriezieniem un droseles stāvokļa - var paskatīties brake specific fuel map dažādiem motoriem. Hibrīdam motors var daudz ilgāku laiku strādāt visefektīvākajā režīmā, piemēram uzlādējot bateriju un slēdzoties elektriskajā režīmā

Precīzi. Un tieši par to runāju - "daudz ilgāk" tas spēj tikai korķos. Pie ilgstošas konstantas slodzes tas viss pazūd un izrādās, ka maziņais motorītis ir tajā kartē aizgājis un apmaldījies starp atmosfēriskajåm amerikāņu degvielas kapsētām.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Pie adekvāta motora jau tā hibrīda zudumi ir nebūtiski - pozitīvs piemērs ar Mitsu Outlander PHEV. Bet tam ir normāla izmēra motors, kas ir patiešām spējīgs to auto ilgstoši vilkt pa bāni un vēl ar rezervi lādēt bateriju, lai nonākot pilsētas ekozonā, to var izbraukāt EV režīmā. Bet tādi auto ir uz rokas pirkstiem saskaitāmi. Visa lielā hibrīdu masa ir aprīkota ar nemotoriem, kam pie ilgstošas slodzes nākas griezties tālu aiz sava efektivitātes punkta un tad tie sāk degvielu strēbt bezjēgā, kā jebkurš pārmocīts šujmašīnas motorītis.

Tie motori varbūt strēbj  uz autobāņiem, kur ātrums ir virs 130 km/h. Latvijas apstākļos daļa hibrīdu (ne plug in) mazina patēriņu arī braucot 90-100 km/h.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu bet apmēram to jau iepriekš rakstīju. Lai gan arī šis nav līdz galam precīzi - konstanti braucot uz 90-100 neko nemazinās. Palīdzēs raustekļiem, kas ik pa brīdim piebremzē. 

Bet tāpat tā starpība būs niecīga pret parasta benzīna un hibrīda iegādes cenas starpību.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Un tas viss kopā ir smagāks, sarežģītāka uzbūve un arī jārēķinās ar ekspluatācijas īpatnībām /apkope, remonti/ vai tā starpība $ to atsver? Ja būtu kā citur kad šādi auto klasificējas kā elektriskie ar tā priekšrocībām, tad to varētu saprast.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Toyotas hibrīdsistēma izskatās pietiekami uzticama. Vācijā tirgojas dažas Corolla, kas pa 4 gadiem nobraukušais 370 000 km.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Toyota hibrīdsistēma arī ir pārsvarā dursku citāda jau kopš pirmā priusa. Vai tā ir labākā iespējamā pilsētas "tusiņiem" - XZ, manam braukšanas stilam drusku par "lēnīgu", un attiecīgi arī patēriņš pie mana "stila" nekad nav bijis par labu hibrīdam ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nerūp. "Miljonāri" nav hibrīdi. Izņēmumi nav likumsakarības pierādījums.  www.everlance.com/blog/10-highest-mileage-vehicles

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Bradypus

Jā arī man ir 20+ vecu auto marku favorītu ar kurām es joprojām brauktu. Bet mūsu klimatam tas nedraud. Viņas, tās mašīnas te ātrāk sapūs kā nolietosies...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Cik dzirdēts, taksisti bija ļoti iecienījuši prius plus dēļ uzticamības

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Tieši tā - hibrīds ir lieliski piemērots taksim - ja ir liels nobraukums pilsētās režīmā. Un ar to arī viņa izdevīgums beidzas - pie vidusmēra braucēja nobraukuma lieluma un rakstura ietaupījums un uzticamība pret parastu benzīnu būs nebūtiksi.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Man liekas daļa hibrīdu līdz 100 kmh prot braukt ar elektrību, kurbulējot motoru iekšā-ārā uzlādei

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Slikti liekas. Man pagaidām starp iznomājamajiem ir izdevies atrast tikai vienu hibrīdu (man liekas, ka tas bija Tiguan) ar kuru spēju izbraukt no stāvvietas bez ICE ieslēgšanās. Esmu vairākas Toyotas speciāli aiz garlaicības mocījis mēģinot uzpiest EV režīmu un nekā - pat sastrēgumā lec ārā no EV un startē ICE tik vien kā iekļaujoties Rīgas dramatiski lēnajā plūsmā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Man liekas, ka es te pēdējās dienās to vien aizrādu Bradijam, ka daļa hibrīdu visu laiku, ne tikai 100km, brauc uz elektrības.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Un visu šo laiku nespēj izlasīt, ka es to nebūt nenoliedzu, vien saku, ka tāda ir niecīga daļa. Un nevajag muldēt par 100km - pat tas pats Mitsu PHEV, kas ir zināmais lielākais plug-in var tikai 60k nobraukt EV režīmā. 

Bet jā - tu uzstājīgi jauc elektrisko piedziņu transmisijas vietā un EV režīmu, braucot patiešām "uz elektrības".

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: "Tu taču negribi teikt, ka Tev nerūp bērnu labklājība, ko?"

Nerūp. Atriebjos nākamajai paaudzei par to, ka mani pazemoja un traumēja, ļaujot pašam ķīlēt mopēdu, kuram bieži izpūtēju aizmirsās pieskrūvēt.

Man gan patika mopēdu ķīlēt. Bija laiks, bija draugi ar līdzīgām interesēm un bija patika to darīt. Tagadējā vecumā tā interese kaut kā pazudusi, skrūvēju visādu tehniku, ja vajag, bet bez baigās patikas. Pa lielam savu auto laboju pats, lai ietaupītu, bet pie lietām, kas šķiet pārāk sarežģītas, neķeros. Tikko samainīju Kraisleram sadalenes stāvokļa devēju un eļļu kārbā + filtru. Slieksni sametināju. Bet, piemēram, zobsiksnu nekad pats nevienam auto nemainīšu.

Atvainojos par offtopiku! 😎

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Tiešām offtopiks. Te runa bija par moderno bērnu smalkajām ausīm, kas tiek traumētas, ja brauc ar skaļu dīzeli, nevis EV klusumā

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 0 Atbildēt

Ha, zobenes maiņu iesaku tomēr pašam izmēģināt! Otrajā reizē tā ir jau tīrā izklaide, salīdzinot ar sliekšņa metināšanu! Tad varēsi pavīpsnāt par servisu peļņas kāri un citu teiktajam : zobsiksnu nekad pats!

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Pieņēmumos runā tu. Kam pieredze par lieliem gabaliem un ātrumiem sasniedz agresīvu braukšanu uz ventspils šosejas. 

Jau teicu - Latvijas attālumiem/ātrumiem pilnīgi pietiek ar parastu lētāko benzīnnieku. Nevajag ne dīzeli, ne hibrīdu. Ja gribi malties pa pilsētu ar auto - protams, ka hibrīds uzvarēs. Bet lūzerim, kam nav nekā jēdzīgāka, kā sēdēt korķos, piederošs hibrīds. 

Par ātrumiem un attālumiem parunāsim, kad būsi izbaudījis, kā ir ieraudzīt navigācijā 1200km tainsi.

Kur tāda taisne ir un kam tur būtu jānotiek?

Es tak tev saku - nav lielas starpības pa kurieni brauc. Man vienīgais gludākais ceļš, kur es varētu uztrāpīt ir no Kauņas līdz Klaipēdai. Speciāli jau nebraukšu priekš tevis mērīt kas tur notiek, bet visticamāk tur būtu 1 - 1,5 l lielāks patēriņš nekā braucot pa Pierīgas ceļiem. Tieši tas pats notiek sastrēgumos(lielos). 

Gala rezultātā tas viss tā pat noapaļojās līdz tiem 6 litriem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Kur tāda taisne? Maršrutā Eindhovena-Rīga posms no Duisburgas līdz Belostokai. Kam tur jānotiek? Tam, kas notiek pie bāņu ātrumiem - pavisam citas slodzes un ātrumi, nekā "pa pierīgas ceļiem". 

Salīdzināt sastrēgumus, kur ir raustīšanās, kuros hibrīds tiešām ir efektīvs, ar ilgstošu lielu slodzi ir gluzī vienkārši muļķīgi. Tur patēriņš par dīzeļiem pieaug daudz vairāk, kā par 1-1,5 litriem. Bet nemotora benzīni (un tādi ir lielākā daļa hibrīdu) viegli sāk ēst kādu 10 litrus vairāk. 

Protams, ka speciāli mērīt nebrauksi. Un nevajag arī. Tikai tad nespriedelē par to kas notiek un brauc pa saviem pierīgas ceļiem, kur kā jau vairākkārt esmu teicis - vispārtīgākā izvēle ir vienkārši parasts benzīnnieks.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Pag, pag es spriedelēt varu par ko gribu. Un braukt arī, starp citu, pa kurieni vēlos.

Es tev vienkārši dodu padomu, ka hibrīdam nav lielas šķirbas pa kurieni braukt. Tas ir kluss, ērts aparāts un ir nopirkts tieši šādam mērķim - ceļot garākiem gabaliem(2 papildus vietas bērniem) . 

Vienkārši manā mūžā vēl neesmu braucis līdz Einhovenai un visticamāk arī nekad nebraukšu. Tas katrā ziņā ir ārpus normālā ikdienas maršruta un tam taka nebūtu lielas nozīmes cik un kā viņš tur varētu uzvesties. 

P. S. Par tiem bērniem gan padomā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Es tā arī nesapratu, kas ir ar tiem bērniem?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Ar taviem?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ar tiem, kas dīzelī. Iespējams, arī ar maniem, kuri visu vasaru ir pārvietojušies auto, kuru uz priekšu dzen 2,7 litru atmosfērisks benzīna rijējs (kurš ārpus pilsētas nepavisam tik traki nerij).

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nevajag tik traki fokusēties uz sevīm, tu neesi pasaules centrs.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

"hibrīdam nav lielas šķirbas pa kurieni braukt" un "manā mūžā vēl neesmu braucis līdz Einhovenai un visticamāk arī nekad nebraukšu" 

Nu tak nebrauc. Tikai nevajag muldēt, ka hibrīdam nav lielas šķirbas. Tajā braucienā hibrīds kļūs par degvielas kapsētu.

Es tak vēl un vēlreiz saku, ka hibrīdi ir slikti tajos garajos braucienos. Un to nespēj mainīt fakts, ka tev tādi nav aktuāli.

Par bērniem jau domāju - nav ne mazākā plāna audzināt tādus tizleņus, kam EV vajag klusumam. Iedomājies - es bērnam lieku ar kājām pa skaļu ielu iet, nevis sēdinu savā klusajā dīzelī, kurā iekša ir daudz klusāk par ielas troksni.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Nomierinies, es jau kādas 10 reizes lasīju tavu viedokli par degvielas kapsētu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Tad kādēļ 10x lasīji un nevienu neizlasīji? 

Un jauc viedokli ar faktu. Viedoklis varētu būt par to, vai tā braukt vajag vai nevajag. Fakts ir tāds, ka attiecīgos apstākļos hibrīds tērē katastrofāli.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Fakts ir arī tāds, ka tādus garos gabalus brauc vien retais. Un tie kas brauc, pērk kaut ko jaudīgāku. Latvijas apstākļiem hibrīds ir visai ekonomisks variants.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Attiecīgie apstākļi. Tas tāds grūti pārbaudām lielums. Ja es nebraucu uz Eidhovenu un nevaru nomērīt faktisko patēriņu, tad man būs jāklausās un par faktu jāuzskatu mednieku stāstiņi? 

Nedomāju gan

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 1 Atbildēt

Ierosinu ideju attīstīt vēl tālāk. Autiņā pavadām vien daļu laika, bet par bērnu ciešanām pārējā laikā nepavisam netiek domāts.

Mājās turēsim ciet logus, lai putnu čivināšana nav dzirdama;

Nomontēsim durvju zvanu;

Duškabīnes likvidēt, tikai un vienīgi vannas, kurās rumpi lēni kustināt un nešļakstīties;

Elektriskās tējkannas un jo īpaši veļasmašīnas uz utili (veļenes varētu atstāt, ja vien centrifūga tiek izslēgta);

U.T.T.

Nesaprotu, kāpēc par šo netiek runāts?

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Aizrādījums par spamu. Experti šeit apspriež jaunu autiņu darbību un jaunākās tehnoloģijas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 1 Atbildēt

Nu pag, pats jau pacēli neērtu jautājumu, par kuru neviens tā īsti nerunā. Tagad mēģinām saprast, kā lietu risināt, jo elektroauto nav nekāda panaceja, tā ir tikai daļa sadzīves, bet pārējā laikā ciešanas paliek.

Vien varbūt var pārcelties dzīvot iekš elektroauto, tas varētu būt risinājums.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Un tev liekās, ka EV uzdevums ir netraumēt tavu bērnu dzirdi?

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 1 Atbildēt

Kur nu man. Tev.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Es ierosinu neēst ģimenei kopā, jo bērnam īpaši traucējoši varētu šķist, kā tiek cepta gaļa, turklāt vēl tā pārējās ģimenes čāpstināšana un dakšu šķindoņa...

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 1 Atbildēt

Varu ieteikt gaļas cepšanai izmantot gāzes grillu. Mazais baloniņš nokalpoja visu vasaru un nekādas problēmas ar smakām, dūmiem.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Vispār vienu fanīgu gadījumu atcerējos. Man blakām uzcēla jaunas mājas un vienā no tām pavasarī ievācās ģimene. Pirmais ko es ieraudzīju bija tieši šis - gāzes āra grills. Viņiem tur vēl celtnieki - bruģētāji aktīvi šiverējās pa pagalmu, bet grills jau stāvēja. Protams, tā nebija latviešu ģimene, ārzemnieki. Mums kkā visi tik grib tos šašlikus cept ar oglēm.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Tāpēc, ka to dūmu smaržu, kas šašliku padara īpašu, uz gāzes grila nekā nevar dabūt. Es arī uz pirktajām oglēm cepu tikai lielos pasākumos, kad vajag vairākas porcijas pēc kārtas. Mazos daudzumos tikai ar bērza malciņu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Piekrītu. Tā nav tikai cepta gaļa, tas ir process. Iekurt, izkurināt, tikai tad cept.

Iebērt ogles, apliet ar mīzaliem no pudeles, špicku klāt - nez, pazīstams neviens šādi nedara. Varbūt tīrie pilsētnieki, kam nav malkas, bet  kam ir, neviens.

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

Volx laikam būtu ar mieru šašliku arī uz pannas uzcept un priecāties. Gaļa tak ir.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 4 Atbildēt

DDD es tak teicu - LV visiem gaļas cepšana asociējas ar šašliku. Nē, es vispār āra gāzes grillā ne vienu reizi neesmu mēģinājis cept šašliku. Bez šašlika ir vēl vismaz 10 citi gaļas veidi. Patiesībā jau vairāk, bet nu tas es uz sitiena ko varētu pagatavot.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

mefisto rakstīja: Fakts ir arī tāds, ka tādus garos gabalus brauc vien retais. Un tie kas brauc, pērk kaut ko jaudīgāku. Latvijas apstākļiem hibrīds ir visai ekonomisks variants.

Nopietni? Latvijas apstākļos ir iespējams ar hibrīdu ietaupīt tik daudz, lai atpelnītu cenas starpību pret parastu benzīnu? Cik ļoti ir jādzīvo pārliecībā, ka visa dzīve ir viena sēdēšana korķos, lai to izdomātu?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: DDD es tak teicu - LV visiem gaļas cepšana asociējas ar šašliku. Nē, es vispār āra gāzes grillā ne vienu reizi neesmu mēģinājis cept šašliku. Bez šašlika ir vēl vismaz 10 citi gaļas veidi. Patiesībā jau vairāk, bet nu tas es uz sitiena ko varētu pagatavot.

Hm... Kā tu tos veidus skaiti? Un kas klasificējas kā "šašliks"?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

P.S. atvainojos visiem. Atkal vienkārši atbildēju uz komentāru un nepadomāju, ka kāds ir azivilcis pie šašlikiem JAUNUS auto Lūdzu manu jautājumu ignorēt vai veidot jaunu tēmu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Volx rakstīja: Attiecīgie apstākļi. Tas tāds grūti pārbaudām lielums. Ja es nebraucu uz Eidhovenu un nevaru nomērīt faktisko patēriņu, tad man būs jāklausās un par faktu jāuzskatu mednieku stāstiņi? 

Nedomāju gan

Protams, ka nedomā. Jo tikai nezinot fiziku un nedomājot, vari "labi zināt", ka lietas ar kurām tev nav un pašdeklarēti nebūs pieredzes, ir "medniekstāstiņi".

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tieši šajā nedēļas nogalē sanāk braukt ar aktuālās paaudzes Hyundai Tucson hibrīdu (ir braukts arī ar benžina versiju). Patēriņš pilsētā - 5.4 litri (izbraucot cauri Rīgai no Ikea līdz Ulmaņa gatvei caur Sarkandaugavu pa Vanšu tiltu), uz šosejas - 5.8, braucot tā ap 110-120... Kas interesanti - uz Vairoga pārvada jau aiz VEF kultūras pils auto ieslēdza elektro režīmu, kurā arī turējās pat pie 85 km/h un uz benzīnu pārslēdza tikai braucot uz Mežaparka pārvadu, bet,tiklīdz biju uz tilta, auto atkal ieslēdza EV. Patēriņu diezgan būtiski ietekmē disku izmērs. Pirms kāda gada sanāca pabraukt ar šādu hibrīdu, kuram bija 19 collu ripuļi, tur pilsētā tērēja 6.7, šī vīkenda mašīnai ir 17 collinieki. Benzīnnieks pilsētā tērē ap 9, uz šosejas 6.5-7 (reāli pārbaudīts). Tas turklāt pie apstākļa, ka benzīnniekam ir DCT kārba ar 8 ātrumiem, hibrūdam - "parastais" 6 pakāpju automāts. Skaidrs, ka pie bāņa ātrumiem patēriņš pieaugtu diezgan būtiski, bet Latvijas apstākļos... Cenas starpība vienādas komplektācijas Tucsoniem starp 150 ZS benzīnu un 230 ZS hibrīdu ir ap 6000 euro. Turklāt hibrīds daudz patīkamāk brauc. Pirmkārt, jauda, otrkārt, auto ir smagāks un tāds, kā lai pasaka... saturīgāks, labāk turas uz ceļa un ņem līkumus, braukšanas prieks lielāks. Šiem modeļiem pa vidu ir arī dīzeļa versija (1.6 CRDi ar 136 ZS), kas maksā apmēram 3000 euro dārgāk par benzīnu, faktiski nostājoties vidusceļā. Nav braukts ar aktuālā modeļa dīzeli, bet, kad meklēju auto, sanāca pavizināties ar iepriekšējās paaudzes 1.6 CRDi, kas nācis no Vācijas. Patēriņu kompis rādīja 5.8/100 km, kas bija diezgan ilga perioda rādītājs, jo nemainījās arī pēc nobrauktiem 100 kilometriem. Lūdz ar to, manā skatījumā, šim modelim dīzeļa versija ir pilnīgi bezjēdzīgs pirkums.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Vakar bija tas gods izbraukt ar šādu te transportlīdzekli www.ssangyong.lv/modeli/torres/ 

Kopumā, es teiktu - diezgan neslikts braucamais - salons ietilpīgs, arī bagāžnieks liels, brauc un turas uz ceļa diezgan labi, aprīkojums arī ir OK (konrkētais testa auto bija it kā vienkāršajā Quartz komplektācijā, bet aprīkojumā bija ādas salons, apsildāmi sēdekļi, apsildāma stūre, pilnie LED lukturi, līniju, distances asistenti, pilnpiedziņa utt.). Ar 1.5 litru 163 ZS dzinēju apdzīšana problēmas nesagādāja, vienīgi sešpakāpju AISIN kārba īsti nebija savos uzdevumu augstumus - braukšanas uzsākšana visai nervoza - ar rāvienu, pārslēgšanās diezgan jūtama, un pie niknākiem režīmiem bija tāda kā variatoriska piegarša. Ja būtu astoņpakāpju AISIN, ko izmanto Stellantis saviem Opel, Peugeot, Citroen, būtu diezgan OK. Pozitīvi tas, ka salonā ir laba skaņas izolācija. Apdares materiāli kopumā ir OK, vienīgi cietā ekoplastmasa uz priekšējām durvīm rada tādu lētuča iespaidu. Jā, jā, var jau stāstīt par pārstrādājamiem materiāliem un ko tik vēl ne, bet tomēr - tas bojā iespaidu. PIe mīnusiem vēl varētu pieskaitīt izcili nekvalitatīvo audio sistēmu - skaņa ir vienkārši briesmīga, basu, šķiet, vispār nav. Arī multimediju sistēma varēja būt ar labāku izšķirtspēju, ātrāka un modernāka, bet kopumā esošā arī slikta nebija. Diezgan pagrūti bija pierast pie kantainā stūres rata krustojumos. Jā, Peugeot arī ir kantaina, bet tā ir maza un viegli grozāma, šeit kaut kā liekas, ka ne šis, ne tas. Bet kopumā iespaids - no 10 ballēm 7 liktu droši.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

GB12 

Musso ar dīzeli gan labi brauca, bija pat pārsteigums no tāda pickupa automāta. Šim iespējams vēlāk arī to salikumu piedāvas ar dīzeli.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: GB12 

Musso ar dīzeli gan labi brauca, bija pat pārsteigums no tāda pickupa automāta. Šim iespējams vēlāk arī to salikumu piedāvas ar dīzeli.

Nepiedāvās. Būšot vēl tikai elektriskā versija. Bet par Musso taisnība - tas brauc forši un arī pārsteidzoši klusi.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nissan X trail epower

Tā diena beidzot ir pienākusi. Ārā - 11, logi ciet un uz ceļiem vācu grabažas pārvietojas ar 30.

Protams, visiem interesē patēriņš. Nu, nav tik traki - 10,5, bet nu tika saslēgti visi sildītāji, kausētāji utml. Kad mašīna gatava kustēties tiek ieslēgts ziemas režīms. Tad nemaz nav ko domāt par saulītes mešanām vai sānslīdēm, mašīna bremzē ar motoru.

Īsumā - šis auto ir labi piemērots ziemas ekspluatācijai, salons arī labi sildās.

arba Reģ.: 16.12.2002
5 0 Atbildēt

Visi jaunie auto ir s……

Ekrani, spilveni, kameras, savienojamiba ar telefonu, apsilde sturei mugurai un dibenam, gudra pilnpiedzina utt

Vakar parkojoties ielas mala pec surp-turp-surp-turp ekrana paradijas pazinojums - pilnpiedzinas sistemai ir par grutu !!!

Es paliku ar masinas d…. uz ielas braucamas dalas ar samazinatu dzineja jaudu un pakalpiedzinu !

Labi ka pec auto noslapesanas un pielaissanas un drosibas pec iesledzot bezcelu rezimu, viss atkal stradaja

1x gada vajag pilnpiedzinu, bet auto tevi pasuta d…..!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas iespējams ir labāk, nekā Volvo XC90 kurš līdzīgā "sniegotā situācijā" gan neko "nekliedza", bet Haldex gala rezultātā noklājās - pārkarsa pat iegremdēts sniegā ...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

Tas vismaz volvo paliek ar fwd kā nissan xtrail. Zin kā pļurā un šļurā jautri ar rwd. Ja nu vienīgi tur mators arī ir aizmugurē, tad jau cits stāsts. Bet kāpēc tam volvo pie pārslodzes vienkārši neatslēdza un tad atkal atdziestot vajadzētu iet!? Nissan ir tā, viss loh vienkārši...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

NU tak braucējs ar jau tāds ka labi vairs nedzird, ne kad motors jau "zāģē" ne arī kad pēc skaņas varētu droši pateikt ka auto kaut kas nepatīk  ... pieradis ar savu Ņivu un Reni kabluku 4x4 "vīlēt dziesmā", tiem jau poh un cits svars + piedziņa, bet Volvo salīdzinoši "smalka tehnika" ...

Mr_Rums Reģ.: 02.07.2003
1 0 Atbildēt

arba rakstīja: Visi jaunie auto ir s……

Ekrani, spilveni, kameras, savienojamiba ar telefonu, apsilde sturei mugurai un dibenam, gudra pilnpiedzina utt

Vakar parkojoties ielas mala pec surp-turp-surp-turp ekrana paradijas pazinojums - pilnpiedzinas sistemai ir par grutu !!!

Es paliku ar masinas d…. uz ielas braucamas dalas ar samazinatu dzineja jaudu un pakalpiedzinu !

Labi ka pec auto noslapesanas un pielaissanas un drosibas pec iesledzot bezcelu rezimu, viss atkal stradaja

1x gada vajag pilnpiedzinu, bet auto tevi pasuta d…..!

Ja nav noslēpums -kurš modelis Tevi pievīla?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Lovo fans man ielika - bet tā jau viņiem iet, ups neiet tas 4x4 katram 5😍

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt
msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

nomiks rakstīja: Var jau būt, ka tā arī ir kā jūs sakat. Redzēs, kā būs praksē. Ir ilgstoša pieredze ar 2,0 l benzīna CR-V. Tiem patēriņš ārpus pilsētas bija 7-8 litri (manuālā kārba) akarībā no ātruma. Šim izskatās, ka ir nedaudz mazāks patēriņš.

Tas, kas mani bessī šajā un citos līdzīgos topikos, ir, ka pēc tam, kad padalās ar pieredzi, seko uzbrukumi par izvēli, kas ir labāk, kas sliktāk. Katram mums ir savas izvēles, savi iecienītie un mazāk iecienītie auto zīmoli. Katram atškirīgs dzīves ritms, ienākumi, intereses. Man vienmēr ir interesanti lasīt citu viedokļus vai apsvērumus, kāpēc tieši šāda izvēle. Bet es respektēju šo katra izvēli!

Lai man piedod msh (tiešām cienu večus, kam rokas neaug no pakaļas), bet jaunu auto topikā kārtējo reizi iekakāt par to, ka vēsturiskais spēkrats ir labākā un pareizākā izvēle, ir pinīgs offtopic. Maniem senčiem ir bijis Golf II un Golf III. Lieliski auto, bet pirms 15-20 gadiem. Ne šodien.

Man ir bijjuši divi dīzeļauto - Opel Zafira un VW Multivan. Gemīti ar manu Multivan motoru pastāvīgie useri droši vien labi atceras. Benzīna dzinējam šādas problēmas noteikti nebūtu bijušas. Un es ar Multivan braucu maz, gaužām maz. 5 gadu laikā vien 51 000 km. Nu negribēju es vairs dīzeli. Un nedomāju, ka gribēšu vēl kādreiz.

Pat, ja Mitsubishi dīzelis, renault Plug-in vai EV Jaguar ir labāks, lai tā būtu. Pērciet to, ko vēlaties! Mana izvēle bija par labu Hondai CR-V hibrīdam. Savu izvēli ne mirkli nenožēloju

Šķirstīju agrākas lapas, uzdūros šitam, iekrita acīs trešā rindkopa - kurš saka ka "vēsturiskais spēkrats ir labākā un pareizākā izvēle"? Tev tiešām liekas ka es domāju ka tu no darba brīvajā laika skrūvēsi un metināsi mašīnu? 😂 Es tikai šur un tur "pielieku" to "veco un briesmīgo miskasti" kā lineālu blakus "jaunajiem kosmosa kuģiem" , lai visādiem tādiem cilvēciņiem kā tu, kas skatās tikai uz priekšu, ka tur tā briesmīgā, vecā miskaste ir labāka tajā, tajā un šajā jomā - jo tava suga jau ir aizmirsusi ka mašīnas varēja būt savādākas un ērtākas. Un jā, tādi kā tu ir līdzvainīgi pie tā, kādas miskastes šodien ražotāji ražo. Kāpēc tu esi pasācis pirkt pseidodžipus - krāns par īsu? Vai vienkārši normālās Hondas ir padarītas nelietojamas, un tev par to nospļauties, un tu dari to, ko ražotājs no tevis vēlas - nopērc dārgāku pseidodžipu - ? Bet tad ja 1000 Nomiki - nu varbūt 10000 - aizrakstītu sūdzības ražotājam ka Akords ir pārāk zems - nu varbūt ražotājs piedāvātu vismaz kā aprīkojuma līmeni tam Akordam ar +5 cm klīrensu. Kaut kā taču Honda saprata ka vajag prasties un Kivičā ielikt pogu rindu, domā tas notika tikai tā, ka Kiviču īpašnieki sāka pirkt citu ražotāju modeļus? Ir diezgan traģiski noskatīties kā JAUNU mašīnu īpašnieki samierinās ar visādiem nopietniem kompromisiem, un jā, pilnīgi aizmirsuši 20 gadus senu pagātni, tas nekas ka viņi to varētu ietekmēt - kā minimums liekot ražotājiem prasties un piedāvāt bik savādāku mašīnu konfigurāciju...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

"tu dari to, ko ražotājs no tevis vēlas - nopērc dārgāku pseidodžipu"

intereses pēc paskatījos VW piedāvājumu:

Golf No 26 359,00 € ar PVN

T-Cross No 22 003,00 € ar PVN

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Ha! Pirmkārt, Golfa pseidodžipa variants ir Tu Roc - tu šobrīd salīdzini Golfu ar paceltu Polo. Otrkārt, tu šobrīd apzināti ignorē aprīkojuma atšķirības, vai vienkārši pagrābi pirmos ciparus? Jā, tie pseidodžipi ir lētāki - jo Golfam noņēma bāzītes motoru lai bradīpuši pirktu par 2 pakām dārgāku pseidodžipu. Ja pareizi atceros, gadu atpakaļ cenas bija - 1.0 turbo Golfs 20 pakas, 1.0 turbo Tu Roc 22 pakas, 1.5 turbo Golfs 25 pakas, 1.5 turbo Tu Roc 27 pakas - tad to 1.0 turbo Golfu amputēja no modeļu klāsta, un, hujaks, Tu Roc palika par lētāko... Atceries - tās divas pakas ir par dažiem centimetriem klīrensa un tizlāku, wannabedžipa, izskatu - to kas reāli ir vajadzīgs, to klīrensu, varētu arī dabūt bez maksas, ja pircēji saņemtos un nobombardētu ražotāju ar sūdzībām.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pirmkārt - T-cross ir lielāks bagāžnieks, ka Golfam, par polo nerunājot. Formāli, protams, platforma ir Polo, bet ietilpībā tas ir lielāks un ērtāks par Golf.

Otrkārt - tu melo, ka apzināti ignorēju aprīkojuma atšķirības, lai blakus postā tieši to uzsvēru.

Treškārt - varbūt ir pavisam otrādi un tieši cilvēki ar saviem izvēles paradumiem ir panākusi šādu piedāvājumu, kamēr tu viens gribi par kaut ko sūdzēties, lai gan esi no pircēja statusa pavisam tālu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Fofāgenam vairs nav platformas to klasiskajā izpratnē - ir detaļu kopumi, kas šajā gadījumā ir MQB, kas visām četrām mašīnām ir viens, tikai tie gabali ir novietoti dažādos attālumos. No kā izriet ka Tu Krusts izmēros ir līdzīgāks Polo, un nevis golfam. Tevis piesauktā grabažnieka ietilpība gan jau ir panākta ar to ka grabažnieka plaukts ir novietots kādu sprīdi augstāk

Ar izvēles paradumiem ir vienkārši - golfam ir neadekvāts klīrenss, un adekvāts klīrenss kā opcija tam nepiedāvājas

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

msh zin kā ķtr, kad izripina kaut ko jaunu un svaigu auto zinātāju apskatam. Tur vesela komanda ar blociņiem un neatlaidīgi jautā. kas patīk, kas nepatīk. To visu momentā pieraksta un iespējams tuvākajā izdevībā pielabo.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: "tu dari to, ko ražotājs no tevis vēlas - nopērc dārgāku pseidodžipu"

intereses pēc paskatījos VW piedāvājumu:

Golf No 26 359,00 € ar PVN

T-Cross No 22 003,00 € ar PVN

Virziens ir pareizs ka skatoties uz cenu pseidodžips būs lētāks, bet par to mazāko cenu pat sēdeklis augstumā neregulējas.

Turpretim Golfs, vismaz LV pieejamajā bāzes versijā, ir diezgan ok aprīkots. Ja to T cross pievelk aprīkojumā tad cipars sanāk stipri līdzīgs vai lielāks. Ņemot vērā ka pseidodžipi nolitavās ir štābeļiem bet "normālu" auto pat pasūtīt īsti nevar tad arī cenu politika veidojas tāda ka to "normālo" universālu īsti pat negribas jaunu pirkt jo viņš sanāk aplam dārgs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Turklāt, vai gadījumā Golfam nebija pielīdzināms T-Roc? T--Cross jau vairāk ir B segmenta produkts.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu rekur tev salīdzinājums ar Polo, ja no tā labāk paliek: www.carsguide.com.au/volkswagen/polo/vs/volkswagen-t-cross

Komentārs bija tikai un vienīgi par msh naidu pret "pseidodžipiem"

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Da labi, tam komunistam ir naids pret visu, kas iziet ārpus viņa izpratnes līmenim...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ar šo garo filosofiju tikai apliecini, ka cenu nosaka aprīkojuma līmenis, nevis tas, ka msh ienīstais pseidodžips ir dārgāks tikai tādēļ, ka pseidodžips. Un tieši tāpat - nez vai tas T-Cross ir tik pieprasīts salīdzinājumā ar Golfu tādēļ, ka tam ir kaut kāds statuss, ka msh ir iedomājies?

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Pseidodžipi pa lielam ir dārgāki, ja salīdzina ar tās pašas platformas hečbeka versiju. To T-cross cenu būtu jāsalīdzina ar VW Polo nevis Golf.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu pastāsti jau nu sīkāk, kādēļ mašīna ir jāsalīdzina pēc platformas, nevis ietilpības?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu nez, vai T-Cross varētu uzskatīt par līdzvērtīgu Golf ietilpības ziņā. Vismaz subjektīvi (braukts ir ar abiem) tā nešķiet. Riteņu bāzes arī atšķirīgas - Golfam 2636 mm, T-Cross - 2551... starp citu, pat nedaudz mazāka kā Polo (2560)... Ja sāktu pētīt garumus un platumus...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nezinu kā šobrīd ir, bet brīdī, kad iznāca, tad tas dalījums bija t-cross = polo, t-rock = golfs.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

mefisto rakstīja: Pseidodžipi pa lielam ir dārgāki, ja salīdzina ar tās pašas platformas hečbeka versiju. To T-cross cenu būtu jāsalīdzina ar VW Polo nevis Golf.

T cross pēc izmēra ir praktiski 1:1 ar golfa hečbeku, T roc cenu šobrī glābj tas ka viņam tehnoloģiskā platforma ir paaudzi vecāka.

Ja paskatās kaut uz to pašu Toyota tad 2cm klīŗensa un uzraksts cross maksā 2-3k eur.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti