1.6 D4D
Bet īstenībā šim verso jau bmw dīzelis . Vismaz es tā sapratu .
1.6 D4D
Bet īstenībā šim verso jau bmw dīzelis . Vismaz es tā sapratu .
Jā, tas ir BMW dīzelis, ko viņi esot apmainījuši pret kaut kādu hibrīdtehnoloģiju.
Vismaz testa brauciena laikā likās ļoti kluss un neuzmācīgs.
Nu, ja nekas ekstrēms nenotiksies, arī man šajā ziņā nākamnedēļ varētu būt jaunumi...
Interesanti - nupat saņēmu līdz pirmdienai KIA SPORTAGE dīzeļautomātu demo (max) aprīkojumā. Tikai otro reizi mūžā braucu pie stūres KIA (pirmā reize bija Vācijā, kad savulaik iznomāju KIA Carnival - ģimenei patika), bet pagaidām neatrodu neviena slikta vārda. Salonā tāda ekstru pārbagātība, ar kuru nevar lepoties vairums vācu etalona auto
Arī brauc tāds KIA diezgan patīkami (stingri), perfekti strādā arī automāts.
Skatīsimies domas pēc nedēļas nogales.
KIA ar ekstrām izgriež pogas praktiski visiem, BET man personiski pagājušā paaudze vizuāli patika labāk. Priekšgals manuprāt jaunajam nav izdevies.
Tas gan nav pats jaunākais (kas man, starp citu, ļoti patīk dizainiski), bet gan:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/kia/sportage/exffl.html'
Rīt izbrauksim līdz Inčukalnam ciemos, radīsies pamatotāks viedoklis
AnK
Ko dari ar auri , pats tirgo vai kā pirmo iemaksu
Šobrīd nedēļas nogali braucu ar Kia Sportage iepriekšējo (2015.gada) modeli. Esmu pārsteigts. Reāli neatrodu lielus mīnusus vai nepilnības. Auto gan ir max (demo) komplektācijā. Dīzelis, awd un automāts. Tikai 4tkm nobraucis KIA - 27300 EUR.
Dzinējs patīkami ņiprs. Automāts strādā neuzkrītoši. Ekstru pārbagātība salonā. Nav skaļš akustiski (viennozīmīgi)! Vadāmība - neitrāla, jo baigi nesties pat neprasās (auto neprovocē). Gan ļoti mazs bagāžnieks, garākiem cilvēkiem pretenzijas vadītāja sēdekļa regulējumam (ierobežots attālums, kas atbīdāms). Stikla jumts ir reāla štelle. Bērns dzied, ka KIA salona aizmugurē ir daudz ērtāks par manu iepriekšējo BMW e60! Un sēdpozīcija reāli patīkama (augstāka, pārredzamāka).
Zagļu neiekārots auto, kas ļoti patīkami.
KIA mainās uz labo pusi.
Lai arī vairs nemaksā lēti.
Nepatīk vienīgi patēriņš, jo pilsētā - ap 10 litriem, ārpus - stabili 8 litri. Manuprāt, vajadzēja būt ekonomiskākam.
. Esmu pārsteigts
pēc BMW ??
pani mīnusos nepalika?
Principā, atsķirība tomēr IR jūtama.
Bet ne milzīga. Jo BMW - sportisks auto ar izcilu vadāmību un vēl labāku automātu. KIA - tikai neitrāli un ok. Citādi gan varu teikt visu to labāko par KIA arī.
P.S. Nupat saņēmām arī kasko no Balta. Cita lieta, ka ieturēja ne tikai pašrisku, bet arī "nolietojumu"- rezultātā pani saņēma mazāk nekā cerēts (jeb BMW pārdots zem viņu Polijas tirgus cenas)
Es izbraucu ar jauno Sportage, 1.7 2WD versijā, un testa brauciena laikā patēriņš bija 7,8/100. Pārdevējs gan teica, ka dīzelis nav "iebraukts", bet arī skatoties pēc Spritmonitor.de datiem, Kia dīzeļi daudz patērē (salīdzinājumā ar konkurentiem).
Tas arī laikam reālākais mīnuss, vismaz jaunajai versijai.
rudens68, tā kā man tieši bija brīvi līdzekļi iemaksai, tirgošu pats, droši vien kaut kad jūlijā, lai nebūtu jāpaliek bez mašīnas (vai jānomā/jāpērk vāģis, ko lietot 3 mēnešus)
labi - nāksi uz izstādi?
P.S
nepieteicies
Uz izstādi šogad nedošos - liekāka iespēja pagaidām nekrist kārdinājumā
Gadus trīs/piecus atpakaļ ,man kamiņs sipās un sipās ar savu BMW E39 (pirka pajaunu) , spītīgi turējās pie viņa... piekusa , nospļāvās un nopirka jaunu KIA SPORTAGE max.pakā ,5gadu garantija un tā...
Nesen pajautāju vai nau nožēlojis , nea esot pārlaimīgs .
Jā, jaunais Sportage ir baudāms. Vakar Salacgrīvā stāvvietā aiz Statoil benzīntanka novēroju autovedēju pilnu ar jaunā modeļa Sportage. Droši vien tos veda uz Igauniju vai Somiju.
Es sacītu, ka vienīgi vecie stereotipi traucē KIA.
Spilgts piemērs ir mans miesīgais tēvs. Ieraugot pie žoga KIA, iesākumā negribēja pat iet tuvumā
Jo visu pats zinot, esot auto galīgi garām.
Pierunāju tomēr iekāpt salonā, parādīju visas tās opcijas, ko KIA piedāvā (milzīgā stikla jumta lūka, Bluetooth hands free mobilajam, salona ērtības utt.) - viedoklis mainījās par visiem 100%! Tagad vienīgais izbrīns ir par to, CIK DĀRGI maksā KIA
gluži mana pieredze ar e39
te jāsaka ka jauns ir jauns
un vēl labāk darba auto.....
Nu nez par Sportage kāreiz aprunātais modelis tika ietestēts kad tikko parādījās, salons krietni šaurāks par tāda paša gada Cee'd, gaitā uz 18 collu riteņiem nebija īpaši baudāms, cilvēks kurš viņā pārsēdās no Mondeo diezko laimīģs nebija, jo ja ar Mondeo līdz Dpilij viens pīpis tad ar Sportage galva dulla, mugura līka.
Divu lītru dīzelis ar automātu un pilnpiedziņu zem astoņu litru patēriņa nebija dabonams.
Auto bija stipri pilns un pašam nav nekāu aizspriedumu pret Kia jo pašu ļoti patīkami pārsteidza 10gada Ceed.
Tikai iepostēju, sasniegdams 700. komentāru tēmā
Ir mazdrusciņ laika, iestāstīšu par savu jauno darba zirgu.
Vispār jau prieks palasot forumu, ka cilvēki vairs nav tik aizspriedumaini un neuzskata VAG ražojumu par auto būves vienīgo kvalitātes rādītāju, kaut gan man jāatzīst, ka esmu ticis pie Passat braucamā nākamajiem 4 gadiem, lai arī galīgi neesmu tā fans, bet situācijā, kad pa lielam vienīgais ierobežojums ir mēneša maksājums, VW-nam konkurentu nav.
Isumā apskatītās versijas:
1. Ļoti gribējās jauno Espace, bet sanāca tikai bāzes versija, lai arī labi nopakota, bet neticējās, ka tas 1.6 dci ar 130zs, var to bundžu, kaut cik jēdzīgi kustināt uz priekšu, it īpaši pēc testa brauciena ar 1.6, 160zs versiju.
2. X-Trail sanāca pat max aprīkojumā, bet nu ar to pašu 1.6dci un to automātu galīgi nepārliecināja braukšanā
3.BMW 2.series GranTourer, cenu lapā gandrīz 7k lētāks par pasātu, bet tas atpirkuma procents vienkārši "iespārdīja" tā, ka neiekļāvās mēneša maksājumā, nezinu vai dīlera vai ražotāja politika, vai mans ģīmis ie tā vainīgs.
4. Alternatīva Škoda Superb, lai arī cenu lapā lētāks, reālajā dzīvē līdzvērtīgi nopakots dārgāks un atpirkums arī stipri sliktāks, maksājumā neiekļāvās,
5. Ford Mondeo, tā pati kaite , kas SuperB,
6. Pēc 4 gadu Hyundai lietojuma korejieši tika atmest kā suga, vismaz pagaidām.
7.Peugeot, Citroens novecojuši, Renault Talisman vēl nebija uz konvejera uz pasūtīšanas brīdi.
8. Neesmu SUV-nieku piekritējs, tāpēc tie drīzāk bija kā rezerves opcija
Tā nu es pirmo reizi esmu ticis pie VAG'a brīnuma. Konkrētais ekzemplārs ir ar 2.0 benzīna bīdeli DSG kārbu un pilnpiedziņu. Jāsaka, ka dizains man neizraisa nekādu emociju, tāds iespaids, ka tiešām pēdējo 3 paaudžu laikā nekas nav mainījies, tik nedaudz uzfrišināts. Kā pateica sieva "virtuves kombains Braun", viss strādā un ir skaidrs, bet emociju "0", tik daudz, ka koša krāsa. Toties funkcionāli es par nobrauktajiem 3000km nezinu, kur lai piesienās, vietas atliku likām, gan priekšā, gan aizmugurē, gan bagažniekā, dzinējs fantastisks, kārba ideāli slēdzas.Domāju, ka tracinās Start/Stop sistēma un nelietošu, bet kombinācijā ar AutoHold darbojas nevainojami, BiLed lukturi, lai arī neaktīvajā versijā, apspīd fantastiski, noteikti nekad vairs neparakstīšos uz halogēniem lukturiem iekš auto.
Visas vadības sistēmas atrodas tik pareizās vietās, ka pat riebjās, jo vienmēr likās, ka pie jauna auto ir jāpierod, bet šeit nav ko mācīties, sēdies un brauc. Stūre nav pavisam "tukša", kas man ļoti patīk un precīza, kas nebija Hyundajam, varbūt dēļ lielajiem baloniem uz šosejas bija jāpiestūrē ik pa laikam, un klusums salonā.... Ļoti ērti un atbalsoši sēdekļi, nesanāk žvalstīties pa tiem...
Kas ļoti pārsteidz ir protams 30kkm apkopju intervāls un nosolītās izmaksas, bet par to tad, kad līdz tam tiks.
No negatīvā varu pieminēt pagaidām tikai puselektriski regulējamus sēdekļus, regulējās tikai muguras slīpums un muguras atbalsts, nesapratu "fišku"?! Jāpierod laikam pie nevisai garā piekares gājiena uz leju, brīžam nobraucot no kādas apmales tākā "izkrīt" riteņi, bet tas arī viss...
Atliek tikai gaidīt izslavētās VAG kaites, ja būs padalīšos
Jāpiekrīt Vladam. Tāds nu tas VW ir vienkāršs un perfekts savā būtībā. Arī es saņēmu lietošanā 7.paudzes Golfu, faktiski bāzes aprīkojums ar dažām ekstrām. Pilnīgi jauns auto, bet emocijas nulle. Jā ir forši, bet nekas vairāk. Tu vienkārši ar to auto brauc, viss pašsaprotams, viss pa rokai. Ir jābūt ļoti piekasīgam, lai būtu kur piesieties šim auto. Savas funkcijas - nogādāt saimnieku no punkta A uz punktu B tas pilda. Lai arī dzinējs 1,2 TSI nav nekāda raķete, bet pa pilsētu pilnībā pietiek. Arī pa šoseju braukt var, tik pirms apdzīšanas jārezervē mazliet laiks, jāpārslēdzas uz 4.robu un daudz maz viss notiek.
Grūti teikt vai start/stop sistēma sevi ekonomiski attaisno, bet darboties darbojas lieliski.
Šobrīd, īpaši nepiedomājot par degvielas patēriņu, 6l uz 100km ierakstīties var, tas ir par aptuveni 1 l vairāk kā sola ražotājs.
Redzēs kā viss norisināsies tālāk ar izmaksām.
Ļoti interesanti!
Apsveicami - viennozīmīgi
Ar interesi palasītos pēc kāda laika ikdienas ekspluatācijā, iespējams, ka velns nemaz nav tik melns, kā viņu mālē (tautā mēļo).
Vnk., iespējams, ka VW beidzot saņēmies un sapratis, ka nekvalitatīvi auto nav ilgtermiņa risinājums.
Vai kāds ir redzējis šo video??? Kā tā sieviete vispār varēja ieslēgt savu bērnu automašīnā! Sviests
Vai tikai man ir aizdomas, ka tas ir vīruss vai spams?
tikai aizdomas tas ir video, kur sieviete ieslēgusi bērnu mašīnā, kamēr pati iepērkās...
Vlads
Kas tik ļoti traucēja korejietim ?
Komentēt objektīvi varu tikai konkrēto auto, kas bija manā lietošanā, bet par cik tā ir arī lielākā pieredze, tad laikam arī vismaz šobrīd ir izveidojies šāds priekšstats, nekādā gadījumā nepretendēju uz vienīgo taisnību,
Manā lietošanā 4 gadi bija ix35 ar 2.0 benzīna bīdeli, un mehānisko kārbu, diemžēl 5 ātrumu, lai arī uz papīra gana jaudīgs dzīvē saukt viņu par ļoti dinamisku nenācās, auto pats par sevi vienkāršs, ar gana izturīgu piekari, bet kad bija jāmaina stūres pirksts, sanāca gaidīt 1,5 mēnesi, 2 reizes iet tehnisko, drīzāk dīlera vaina, bet stulbi. Pēc pirmās ziemas garantijas ietvaros krāsoja jumtu, virs loga parādījās rūsa, pēc otrās nomainīja motora pārsegu, sāka rūsēt. Mēnesi nācās pārvietoties bez logu tīrītājiem, un cerēt ka lietus nelīs vai izlīdzēties ar privāto auto, ja līst no rīta, ieķīlēja mehānisms, mainīja garantijas ietvaros, bet mēnesi. Braucot uz Liepāju paliku Skrundā bez ātrumiem, atskrūvējās skrūve, kaut kur starp ātrumkārbu un pārslēgu, evakuators un 3 dienas bez auto. Patēriņš knapi ierakstījās grāmatvedības standartos,bet pie vainas var būt arī braukšanas stils, bet vidējais mazāks par 10,5 , 50/50 režīmā nesanāca, papīros 8,2 laikam bija. Salons grabulīts pat salīdzinot ar manu 10 gādīgo Renault Lagunu, paskaļš arī braucot, B8 nu ļoti stipri klusāks. Apkopju izmaksas salīdzinot ar benzīna B7 Pasātu bija apmēram 3 reizes lielākas uz 140 kkm periodu, tāds iespaids, ka ierēķināts arī iespèjamie remonti garantijas laikā. Visā lielumā arī viss, bet man liekās, ka par daudz saskrēja jaunam auto, kolēģi, kas brauca gan ar VW, gan Outbackiem mazdrusciņ iesmējās par maniem piedzīvojumiem, nobraukuši pa 150 kkm mainot tikai to kas dilst.
Varbūt nepaveicās ar konkrēto ekzemplāru, bet pārbaudīt to vairs negribās, vēl jo vairāk, ka jaunais Tucsons neradīja iespaidu, ka kaut kas ir diži mainījies....
Tīri subjektīvi Kia dizains nāk pie sirds vairāk, bet pat dīleris pateica, ka tas tas pats auto vien ir tikai citā kulītē...
Nu ja jau, tad jau... mana augstāk liktajā postā minētā prognoze piepildījās, nekas ekstrēms nenotika un esmu ticis pie vēl viena braucamā. Īstenībā jau lietoju to auto kopš pagājušās nedēļas, bet vēl nebija līdz galam saformēts.
Tātad - Nissan Qashqai, 3 mēnešus jauns (tieši šodien paliek) demo auto ar 3000 kilometriem uz tāfeles. Melnā krāsā, pilnākajā Tekna komplektācijā (āda, 360 gr.kamera, Bi-LEDi, stikla jumts, navigācija, visādi tur joslu/distances un kādivēltikne sensori priekšā/pakaļā, automātiskās tālās gaismas, apsildāms vējstikls u.c. pribambasi, papildus šādi tādi hromiņi dizainam), 1.6 dCi 130 ZS dīzelis ar automātu.
Pagalam šāds gājiens nebija plānots, it kā cierēju uz otro auto ģimenē, bet meklēju kaut ko 7-10 gadīgu, bet nāca piedāvājums un, tā kā kundze jau kopš vecā QQ+2 laikiem ik pa brīdim ieminējās, ka atkal gribot kaškaju ar stikla jumtu, nolēmām ņemt šo. It kā labāk būtu gribējis vai nu 1.6 163 ZS turbobenzīnu vai šo pašu dīzeli, bet ar mehānisko kārbu, savā ziņā labi vien ir, ka paņēmu automātu, būs vieglāk pārdot.
Lai nu kā, kaškaj, protams, nav man nekāds sapņu auto, bet, nu C klases mersi (auto, kuru iegādātos, ja tauta nebūtu tik skopa un būtu gatava maksāt par apdrošināšanu tikai nieka 2 reizes vairāk ) atļauties nevaru ne nopirkt, ne, visticamāk, arī uzturēt. Tad nu, savelkot visus plusus un mīnusus, secināju, ka šis ir viens no jēdzīgākajiem prais/performens piedāvājumiem tirgū.
Rezumējot:
+ labi izskatās (tas gan subjektīvi, bet, nu, melnā krāsa ļoti piestāv, manuprāt);
+ labi vadās - turas uz ceļa;
+ ērti sēdekļi un laba pārskatāmība;
+ pogas un slēdži ir ērti izvietoti. Nav nekas īpaši jāmeklē, par ergonomiju ir padomāts;
+ salīdzinoši lēta apdrošināšana (nav riska mašīna);
+ labi turas cena otrreizējā tirgū;
+ kopumā labas kvalitātes materiāli. Daudz mīksto materiālu;
- varēja būt labāks degvielas patēriņš, bet, nu, auto vēl nav piebraukts, man arī kāja tāda pasmaga. Lai nu kā, mazajiem motoriem tas ir liels mīnuss - pie lielākiem ātrumiem būtiski pieaug patēriņš. Uz šosejas pie apm. 130-140 km/h kompis rāda jau 7,5-8 litrus. SAABam to starpību īpaši nejūt.
- mazliet kacina tas renaulta deviņdesmito gadu oranžais pogu apgaismojums. Varēja jau nissans kaut ko acij tīkamāku izdomāt;
- ir taupīts uz dažādiem sīkumiem. Piemēram, nav apgaismoti salona gaismas slēdži, durvju aizslēgšanas slēdži, kā arī elektrologu pogas pasažieriem, motora pārsegs jābalsta pret stieni;
- nekvalitatīva audio sistēma. Bet tas tiks labots. Ir jau pasūtīta cita - ar pastiprinātājiem un sabūferi;
- gaitā paciets. Bet tas savā ziņā ir arī pluss - labāk uz ceļa turas. Bet, nu, ko pie R19 diskiem var gribēt.
Nu, tā, kaut kā...
Produktīvu jaunumu mums te pietiek gan
Apsveicu un lai labi kalpo!
Ļoti interesanti pakasīt, kādi izvēles kritēriji cilvēkiem.
latauto.lv/forumauto/sludinajumi/peugeot-508-2-0-l-universals-2014-dizelis-2660205.html#
Pretosimies stereotipiem, baltais gulbis tagad būs mans darba auto divus gadus
Izvēle uz konkrēto auto krita, jo:
1. Ilgtermiņa noma - vadības lēmums. Auto bija jāpiemeklē saviem spēkiem. Izrādās, nekā prātīga jau nemaz tirgū nav, es gribēju vidējo klasi, vai nu jaunais PASSAT 1.4Tsi (Trendline ar DSG), varbūt vēl AVENSIS 1,8VVti (Active ar variatoru). Te atradu visu, ko sirds vēlas - PEUGEOT 508 (DEMO auto dīlerim).
2. Mana pozitīvā pieredze ar 407 modeli ļauj cerēt uz identisku un pat labāku ekspluatāciju 508 modelim.
3. PEUGEOT vispār nezog Rezultātā KASKO - visi riski apaļi 0%!
4. Ļoti patīkams ALLURE komplektācijas aprīkojums - uzskatu, ka vairāk prieka no tāda darba auto, pretēji it kā "prestižāka" zīmola, bet plikākam auto!
Interesants arī pats princips, FORUM AUTO pirmo reizi ko tādu laiž tautās - laika grūti pārdot visai dārgu PEUGEOT - laiž uz ilgtermiņa īri. Mani ieguvumi - sēžos un braucu, ne pirmās iemaksas, ne bankas utt. Vienīgās manas izmaksas - TA un gada nodoklis (jo es kā turētājs). Riepu komplekti, visas apkopes, OCTA, KASKO un iespējamie remonti līdz garantijas beigām - nomas cenā.
Lūk, esmu reāls piemērs, kā no darba (ikdienas) BMW E60 pārkāpju (labprātīgi) uz PEUGEOT 508, muļķīgi stereotipi par franču auto pilnīgi neinteresē, jaunas meičas arī vairs nav jācopē
Apskaties 22.sezonas 5. Top Gear sēriju, par Peugeot braucējiem...
Zini, esmu daudz izstudējis visdažādākos auto testus un to atsauksmes, reāli - nav konkrētu argumentu, kāpēc slikts.
Pilnīgs bullshit tās runas, tāpēc arī tāda mana izvēle
Citēju TOP GEAR:
"For: The degree of general improvement is amazing. Nicely styled, too
Against: It's not the most spacious car for the money"
“Surprise, surprise - Peugeot deals up another car we'd actually consider buying”
Vispār tas bija joks, neuztver nopietni... un tevis citēto noteikti neteica šajā pēdējā raidījumā... pa TV6 rādīja pagājušajā otrdienā ar atkārtojumu laikam sestdien.
šo te www.youtube.com/watch?v=QQG_32bbyGY pēdējās 10 minūtes
protams, nav vērts ņemt vērā tos pajoļus, īpaši, ja runa ir par auto izvēli, bet, nu, droši vien kādu laiku Peugeot automašīnas man asociēsies ar šo sižetu...
Ak jā, gadā atļautie - 35tkm nobraukuma.
kasinsh79 rakstīja: latauto.lv/forumauto/sludinajumi/peugeot-508-2-0-l-universals-2014-dizelis-2660205.html#
Pretosimies stereotipiem, baltais gulbis tagad būs mans darba auto divus gadus
Izvēle uz konkrēto auto krita, jo:
1. Ilgtermiņa noma - vadības lēmums. Auto bija jāpiemeklē saviem spēkiem. Izrādās, nekā prātīga jau nemaz tirgū nav, es gribēju vidējo klasi, vai nu jaunais PASSAT 1.4Tsi (Trendline ar DSG), varbūt vēl AVENSIS 1,8VVti (Active ar variatoru). Te atradu visu, ko sirds vēlas - PEUGEOT 508 (DEMO auto dīlerim).
2. Mana pozitīvā pieredze ar 407 modeli ļauj cerēt uz identisku un pat labāku ekspluatāciju 508 modelim.
3. PEUGEOT vispār nezog Rezultātā KASKO - visi riski apaļi 0%!
4. Ļoti patīkams ALLURE komplektācijas aprīkojums - uzskatu, ka vairāk prieka no tāda darba auto, pretēji it kā "prestižāka" zīmola, bet plikākam auto!
Interesants arī pats princips, FORUM AUTO pirmo reizi ko tādu laiž tautās - laika grūti pārdot visai dārgu PEUGEOT - laiž uz ilgtermiņa īri. Mani ieguvumi - sēžos un braucu, ne pirmās iemaksas, ne bankas utt. Vienīgās manas izmaksas - TA un gada nodoklis (jo es kā turētājs). Riepu komplekti, visas apkopes, OCTA, KASKO un iespējamie remonti līdz garantijas beigām - nomas cenā.
Lūk, esmu reāls piemērs, kā no darba (ikdienas) BMW E60 pārkāpju (labprātīgi) uz PEUGEOT 508, muļķīgi stereotipi par franču auto pilnīgi neinteresē, jaunas meičas arī vairs nav jācopē
Noformēšanas versija protams ir ērta, jautājums cik sanāk maksāt?
Katru mēnesi - 560.00 eur (ar PVN).
Kas ir pats interesantākais (jo daudziem ir izbrīns, ka "TIK DĀRGI")?
Es nemaksāju:
- pirmo iemaksu bankai
- nepērku Kasko un Octa
- nepērku ne ziemas riepas, ne vasaras riepas, nemaksāju arī par to sezonas nomaiņu
- par apkopēm visa līguma termiņa laikā
- par remontiem garantijas laikā (vienīgais mans risks - 6 mēn. starp garantijas beigām un nomas līguma beigām)
- NAV NEKĀDA AUTO VĒRTĪBAS ZUDUMA, ko diemžēl nevienam nepatīk ierēķināt auto izmaksās, bet kas sastāda kosmisku summu
"vienīgais mans risks - 6 mēn. starp garantijas beigām un nomas līguma beigām"
tad jau lietots tas drundulis?
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?