Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
1.. 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ..122
AnK Reģ.: 06.10.2014
3 1 Atbildēt

Izklausās pēc visai saprātīga darījumā abām pusēm. Dīleris tiek vaļā no grūti pārdodama auto un atgūst daļu naudas, kā arī iegūst iespēju piesaist klientu arī nākotnē. Bet klients - sēžas un brauc. Pēc tiem diviem gadiem jau auto notirgot kā mazlietotu droši vien būs vieglā, nekā tagad "praktiski jaunu" par 26 tūkstošiem.

Par cenu runājot, nekas kosmisks jau nav. Man jaunajam Verso ikmēneša maksājums būs 300 EUR ar PVN, bet tam papildus nāks OCTA/KASKO + riepas. Ja vēl ieskaita, ka tajos 560 EUR iekļauts arī nolietojums, neizklausās kā tas sliktākais darījums. Kad interesējos par pilna servisa līzingu, tad kasinsh varianta izmaksas bija pie 480 EUR/mēn uz 3g un 400 EUR/mēn uz 5g, ja nemaldos. Tādēļ summa šķiet pavisam saprātīga.

Turklāt. Kad biju Forum Auto, ļoti patika pārdevēja attieksme - uzklausīja vēlmes, ieteica variantus, tad iedeva atslēgas testa braucienam. Šoreiz gan dažādu apstākļu dēļ izvēle krita uz Toyotu, bet Forum Auto atstāja ļoti labu iespaidu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Eiforija - patīkama lieta, bet kāda būs reālā dzīve (ekspluatācija) - laiks rādīs. Uzreiz skaidrs, ka auto jau tagad ir sirdij ļoti tīkams, ārkārtīgi daudz ekstru, milzīgais stikla jumts rada lielu gaismas sajūtu salonā, patīk automātiskās kārbas darbība, patīk arī start/stop automātika, patīk keyless-go (bezriska auto - super), patīk akustiskais komforts salonā, absolūta sajūsma par LED līkumgaismām un LED tuvās/tālās gaismas lukturiem (nupat izmēģināts tumsā braucot)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Auto saņemot, dīlera cilvēki apgalvoja, ka konkrētais HDi ir tik ekonomisks, ka būs man iespēja pārliecināties, ar vienu 72l bāku izbraukt Rīga - Warsaw - Rīga. Pagaidām varu vien brīnīties, pat pilsētā patērē nudien maz (uzliku pa nullēm, tagad nokrita līdz 7.8l - jau, tikai pārdesmit km nobraucot).

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

7.8 bija reāls cipars 10 gadus vecam 2.8 dīzeļvojādžerim. 4 litri būtu uz ko tiekties, lai uz Varšavu un atpakaļ varētu...

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Šodien dikti nepatīkams pārsteigums pie Wess Motors Berģi.

Vārdu sakot, saņēmu piedāvājumu, aizpildīju līzinga pieteikumu, ar 10% pirmo iemaksu. Tajā pašā dienā zvana un saka, ka līzings apstiprināts, viss kārtībā - gatavošot avansa rēķinu, pēc kura apmaksas pasutīšot mašīnu u.t.t.

Avansa rēķinu apmaksāju, šodien biju parakstīt papīrus. Pēkšņi redzu - līgumā norādīta pavisam cita pirmās iemaksas summa. Jautāju - kas par lietu. Uzzinu no bankas pārstāves, ka banka neesot akceptējusi līzingu ar 10% iemaksu, bet prasa 15%.

Es, protams, esmu mērenā šokā. Ne jau par faktu, ka banka prasa lielāku iemaksau, bet par to, ka es to uzzinu šādā veidā. Pārdevējs ienāca, zvēr, ka neko nezināja, ka viņam tikai pateica, ka apstiprināts, nekādu papildus info nesniedzot. Pēc mīmikas nevarēja saprast, vai kāds no viņiem melo, vai tiešām notikusi kļūda.

Paziņoju, ka uzreiz parakstīt nevaru - tā kā tāpat biju atvedis mašīnu nomainīt riepas, nomazgāt, iztīrīt salonu, laiks jau bija. Izgāju ārā, piezvanīju sievai, parēķināju - auto būs tikai jūlijā, uz jūlija sākumu pārējos 5% iekrāt it kā nebūtu problēma (visa iemaksa jānosedz 2 nedēļas pirms ir auto).

Bet... sajūta kaut kā galīgi dirsā, atvainojos par izteicienu. Biju rēķinājies ar priecīgu formalitāšu nokārtošanu un tad gaidīšanu, tajā vietā čakars un problēmas.

Vārdu sakot, teicu, ka padomāšu, teicu, ka jūtos apčakarēts un ka sagaidu kaut kādu pretīmnākšanu, uz ko man pārdevējs atmeta, ka tā kā mašīnai akcija, neko lētāk nevar, neko papildus nevar, protams atvainojas par kļūdu, bet summai es taču piekritu, summa jau nemainās...

Teicu, ka līdz pirmdienai padomāšu un pie tā arī palikām.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Tagad domāju, ko darīt. Varbūt kādam ir kāds padoms?

Saprotu jau, ka tas, ka man prasa 15% iemaksu, nozīmē, ka šāda prasība būs visur, vienalga, kādu mašīnu pirkšu. Kas pats par sevi nav problēma - vismaz ne ja varu samaksāt 10% tagad un pārējos 5% pēc trim mēnešiem.

Bet, es jūtos nenormāli apčakarēts. Sajūta aptuveni tāda, ka šis jau sīkais, pērk tikai vienu auto un turklāt ne Landkrūzeri, nenāksim pretī, tas nekas, ka vienošanās bija cita.

Man viens draugs ieteica prasīt, lai turas pie sākotnējās vienošanās vai atgriež naudu. Es šobrīd nevaru izlemt, vai vienkārši prasīt atcelt darījumu (un tad vēl jautājums - cik ilgā laikā iemaksu atgriezīs? Vai nav kādi juridiski sūdi, ko var pret mani izspēlēt, lai atmaksu paildzināt?), prasīt pretīmnakšānu (piemēram, piemest klāt panorāmas jumtu vai segt daļu no iemaksas) vai atcelt darījumu, vai kaut ko citu.

Redzēs, ko man pirmdien teiks - ja viņi no savas puses izrādītu labu gribu, iespējams, arī es nāktu pretī. Ja pliku neko nepiedāvās, droši vien prasīšu atcelt darījumu. Jo tajā pašā Amservā tā mašīna nemaksās dārgāk, bet vismaz būšu parādījis attieksmi.

Ko jūs darītu un kāda ir jūsu pieredze? Es taču varu prasīt naudu atpakaļ? Nekādi formāli papīri parakstīti nav mūsu starpā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Jāskatās, kas līgumā rakstīts. Līgumu par mašīnas piegādi jau tu slēdz ar salonu, nevis līzingu. Tas, ka līzinga kompānija maina noteikumus, it kā nav salona vaina, viņi savas saistības ir izpildījuši. Treknajos, kad strādāju Ādamā (tagad amservā) līzinga atteikums vai nosacījumu maiņa nebija par pamatu rodas naudas atgriešanai. Atceros gadījumu, kad klients bija pasūtījis vektru ar gaišo salonu (tādas praktiski neviens negribēja), iemaksājis 600 ls (laikam), a, kad auto atnāca, līzingu viņam atteica. Beigās nācās mašīnu atstāt salonā un naudu zaudēt.

Nezinu kā Wess strādā, bet parasti auto saloni sadarbojas ar vairākām līzinga kompānijām. Ja šī viena tev dod tikai ar 15%, varbūt cita dotu ar tiem 10. Tikai interesanti, kāpēc pārdevējs nepiedāvāja tādu variantu. Nebija tā, ka tajā pašā vienā knapi izdevās sakasīt ar 15%? Ja tā, ieteiktu īpaši neģorgāties un ņemt, kamēr dod. Var jau, protams, iestāties pozā un pateikt - ja tu man tā, es tev šitā, bet vai tas ir risinājums ilgtermiņā? Piekrītu, nav smuki, ka nepiezvanīja un nepabrīdināja, bet es teiktu, ka, visticamāk, pārdevējs tiešām nezināja. Neredzu iemesla slēpt šādu info.

Karoče, paskaties, uz kādiem pamatiem vari prasīt līgumu atcelt.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta - nekāds līgums mums noslēgts vispār nav. Es parakstījis neko neesmu. Man atsūtīja avansa rēķinu, un viss. Uz 3000 EUR - kas, cik saprotu, arī nav parasta prakse.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Līzinga līgumā, kuru es neparakstīju, ir atsauce uz pirkuma līgumu, kuru es vispār neesmu redzējis. Mani tas arī mazliet pārsteidza, bet man teica, ka visus papīrus parakstīsim salonā - ka ar to nav jāsteidzas, jo banka līzingu apstiprina. Man tas likās mazliet dīvaini, bet nebija laika par to iespringt. Man nekādi līguma projekti nav atsūtīti, tikai avansa rēķins un viss.

Es vakar viņiem nosūtīju vēstuli, redzēs, ko atbildēs.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Un šī informācija būtību arī maina - jo ja es zinātu par šādu bankas prasību, es nekad neparakstītos uz Premium līzingu, jo tas būtiski palielina pirmās iemaksas summu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Es to tomēr sagremotu.

Lai cik nepatīkami, tomēr rezultatīvi.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
4 0 Atbildēt

Naudu atmaksās, nekur neliksies. Ja tā gribēsi. Bet vai gribi? Mēneša maksa būs drusku mazāka.

aigi Reģ.: 01.08.2005
3 0 Atbildēt

Ja Toyota bija galvu tiesu pārāka par pārējiem variantiem, tad piekrīti. Ja bija svārstīšanās, tad principa pēc aizietu no viņiem prom.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Intereses pēc piezvanīju uz Amservu... kur man ieteica neiekļaut apkopes u.t.t. līzinga cenā, jo tad, ja pārdošu mašīnu priekšlaicīgi, tāpat būšu par visu samaksājis, bet neko nedabūjis pretī. Nebija ienācis prātā.

Bija arī ļoti pārsteigti, kad ieminējos, ka no manis paņēma 3000 EUR avansā, jo normāla prakse esot, ka samaksā mazāku avansu un pārējo iemaksu nosedz, kad auto pienākšana tuvojas. Kad esošo auto ņēmām, tā bija no noliktavas un jāgaida tikai kādas 3 nedēļas, tādēļ tad laikam visu iemaksu sedzām uzreiz, ja pareizi atceros, tādēļ šis nelikās dīvaini.

Tas, ka man nevarētu nākt pretī finansiāli arī ir tīrais bleķis, jo Amserva piedāvājums ir par 500 EUR zemāks, nekā Wess.

Visticamāk, uzrakstīšu vēstuli, kurā lūgšu viņiem pašiem pieņemt lēmumu - atmaksāt man naudu, vai pārdot a/m par lētāku cenu. Un noteikti neņemšu to Premium līzingu ar iekļautām apkopēm.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Principā jau ir tā, ka lai arī jūtos pievilts un apkrāpts, business is business un no pragmatiska viedokļa ērtāk ir palikt pie Wess Berģi, nevis gaidīt avansa atgriešanu u.t.t.

Bet maksāt 500 EUR vairāk par mašīnu pragmatisku apsvērumu dēļ gatavs neesmu - tas būtu stulbi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Cenu starpība 500 EUR tiešām ir būtiska tās papildus čakarēšanās dēļ?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
1 0 Atbildēt

Ja WESS nespēs iedot ~ -500 zem AMSERV ,sūti nauxj to WESS un pērc pie AMSERV . Apkopes Teu nevien neledz veikt Berģos un/vai kur labāk tīk .

F10 tika iepirkts pie Inčiepējiem , tad gadījās apvainoties uz viņiem un tagad apkopes tiek veiktas WESSā - notiek tieši tāda paša atslēgas skanēša un apkopju naxaļava kā pie Inčiepējiem , tikai daudz ērtāk un tā.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Ja tas nebūtu pragmatisku apsvērumu dēļ, būtu viņus pasūtījis jau piektdien, kad tur biju. Attieksme iedveš tik lielu neuzticību, ka principi saka "prasi naudu atpakaļ".

Un galu galā uzskatu, ka dīlerim mani kaut kā ir jākompensē par viņu kļūdām. Galu galā, lai viņi pieņem lēmumu, vai grib mani kā klientu arī turpmāk, vai nē - es šajā situācijā neesmu neko nepareizi darījis, un 500 EUR ir gana liela nauda, lai pacīnītos.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

TDIOTS, tieši manas domas. Viņi kļūdījās, lai viņi tad arī paši tiek galā un izlemj, vai grib mani kā klientu, vai nē.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man ir vairāki reāli piemēri, kāpēc Amserv ir labāks dīleris par citiem

Pie kam, tas arī uz autoservisu attiecināms.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Man ļoti patika Amserv attieksme, lai gan es nevaru zināt, cik pretīmnākoša tā bija tieši dēļ fakta, ka pieminēju problēmas ar attieksmi pie viņu konkurenta..

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Jebkurš bizness ir orientēts tikai uz vienu - klienta apčakarēšanu. Un ja to to vari izdarīt klientam nejūtami un ar par maz iespējamo summu, tad tu esi uzvarētājs.

p.s. Intereses pēc apskaties cik maksā tavs izvēlētais auto, bet mazlietots ar garantiju iekš mobile.de. Jutīsies vēl vairāk apčakarēts. Starp citu, DE garantijas nosacījumi ir daudz "baudāmāki" kā LV.

Starp citu, auto tu vari apkopt un remontēt kur vien gribi, lai tik kantoris ir spējīgs iedot pavadzīmi un ierakstu servisa grāmatiņā.

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

Amserv servisa darbība bija tiešs iemesls tam, ka pārdevu Lex un jaunu vietā vairs nenopirku, pirms tam bija doma mainīt veco pret jaunu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Laikam jau, cik cilvēku, tik viedokļu.

Ne reizi AMSERV nav sagādājis problēmu. Drīzāk otrādi, man personīgi - viens no dīleru paraugiem citiem. Konkurentu neizdarības operatīvi labojot utt.

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

pēc neliela bums, es 4 x devu atpakaļ auto, bija troksnis, vilka pa kreisi un stūre stāvēja šķībi

skaidrojums bija

1) stends nepareiz rādot

2) viņi nedrīkstot izbraukt uz ielas un teritorijā braukājot nevarot saprast

3) tā esot jābūt

4) troksnis esot no gultņa, bet to nevarot mainīt, jo apdrošinātājs varot neapmaksāt uz manu iebildumu, lai maina pa manu naudu, arī bija iebildumi, ka tā arī nevarot

Kontaktpersonas bija 3, kas liekas savā starpā nekontaktēja - apdrošināšanas gadījuma cilvēks, bļeķinieku priekšnieks, ritošās daļas priekšnieks man visu laiku runājot ar vienu, bija jāzvana citiem

Pirmās divas reizes man atdeva auto , es parakstu papīrus izbraucu un saprotu ka slikti. Braucu atpakaļ, mani pieraksta rindā, pēc 3 un 4 reizes atteicos ņemt auto bez kopīgas testēšanas

Pēc 3 reizes bija eksperts, kas man stāstija, ka nevis auto velk pa kreisi, bet vajagot piestūrēt pa labi, kas esot liela atšķirība un esot normāli

Bet izsniegt rakstisku slēdzienu, ka tas ir normāli atteicās

bija jau arī pirms tam apkopju laikā šādas tādas dīvainas darbības un attieksme

nezinu kā citus, bet mani tracina, ja neviena rindā nav, bet man liek nr paņemt

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Nupat nosūtīju savu atbildi pārdevējam, pārdošanas nodaļas vadītājam un kopējam dīlera e-pastam (lai uzreiz tiek pie personām, kas var pieņemt lēmumus).

Principā norādīju, kad un kas ir solīts un kas ir ticis pārkāpts, ka uzticības kredīts ir pilnībā iztērēts (minot arī konkrētus piemērus - sākot no tā, ka man tika uzdots nepareizs apkopju intervāls), ka pirmā doma bija uzreiz atcelt darījumu, ka lai gan man ir teikts ka cenu samazināt ir neiespējami cits Toyota dīleris man piedāvā identiski nokomplektētu mašīnu par ievērojami zemāku cenu, kas protams nevairo uzticību...

...bet tomēr norādu, ka esmu gatavs palikt par viņu klientu un no viņiem nopirkt a/m, jo tīri pragmatiski tas ir visērtākais risinājums visām iesaistītajām pusēm, bet tad lai viņi nāk pretī un samazina cenu vai dod klāt papildus aprīkojumu bez maksas.

Gaidīšu viņu lēmumu. Ja kategoriski atteiksies nākt man pretī, tad varu aizpildīt vēl dažus papīrus un iet citur pirkt jaunu auto. Ja nevajag viņiem mani kā klientu, tad nevajag.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Kas mani personīgi šajā augstāk rakstītajā visvairāk izbrīna, ir nereta auto pārdevēju (dīleru) totālā vienaldzība, jebkuru jaunu jeb potenciālu klientu uzlūkojot. Tā vietā, lai cīnītos par katru klientu, viņi laikam gatavi iespringt tikai uz "lielākām zivīm". Kas ir nepareizi, mana pieredze tirdzniecībā - to zināmā mērā apliecina fakts, ka fokusējoties arī uz daudziem pat mazākiem klientiem (papildus lielajiem), nereti to apgrozījums var kļūt vismaz tikpat nozīmīgs proporcionāli Ar auto ir līdzīgi, nekad nedrīksti pilnībā paļauties tikai uz lielajiem uzņēmumiem. Vienu dienu tie var izlemt pirkt konkurentu markas auto, bet ko darīt tad?... Ar to gribu sacīt, dīlera cilvēkiem arī individuāls pircējs (interesents) būtu jāuzlūko kā pats svarīgākais viņu klients, no kura dīlerim būs ienākums nākotnē (apkopes, serviss utt.)

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Jā, tas arī mani pārsteidz. Pozitīvais piemērs šajā sakarā ir Forum Auto - ja nebūtu tā akcija uz Verso un ja Verso nebūtu tie praktiskuma plusi, ļoti nopietni apsvērtu jaunā Sportage iegādi. Cenu ziņā +/- tas pats, ekstru ziņā arī, dzinēja ziņā arī (lai gan Sportage vairāk patērējot), vizuāli protams Sportage foršāks. Un tas lielā mērā dēļ pozitīvās un pretīmnākošās pārdevēja attieksmes.

Kas mani dikti pārsteidza bija arī Autobrava attieksme. Gribēju izbraukt ar Suzuki SX4 S-Cross, nebija uz vietas. Izbraucu ar Vitaru, nu, it kā viss OK, baigā sajūsmā nebiju, bet biju gatavs izbraukt arī ar SX4 S-Cross. Lūdzu, lai man piezvana, kad būs salonā - uzminiet, vai kāds man ir vēl zvanījis? (Labi, varbūt vienīgais piegāde aizkavējusies?) It īpaši pārsteidza tas, ka es it kā esmu potenciāls pircējs ne tik populāras markas auto, bet tāpat attieksme vienaldzīga...

Auto Blitz bija tas pats - es uzdevu pāris jautājumus, man teica, ka kolēģis atnāks pavisam drīz, bet kolēģis tā arī neatnāca, lai gan redzēju, ka uz vietas pārdevējs ir (kas nebija aizņemts ar citu klientu, bet ar kolēģi pļāpāja). Pilnīgs sviests.

Arī šajā epopejā ar Wess beigu beigās viņi jebkurā gadījumā ir zaudētāji, jo nenāca pretī. Ja man piektdien, kad stundu biju pārdomājis lietas un paēdis, gaidot savu auto, būt sirsnīgi atvainojušies un piemetuši kaut vai kādu man nevajadzīgu vai sīku ekstru (nezinu, pusādas salonu par 350 EUR vai kaut vai bez maksas signalizāciju), būtu juties labi apkalpots un parakstījis papīrus.

Tā vietā es aizgāju dusmīgs un apčakarēts, meklēju citus variantus, vairāk painteresējos par lietām - un skaidrs ir, ka uz nekādu Premium līzingu vairs neparakstīšos, un ja viņi grib mani paturēt kā klientu, viņiem nāksies nolaist cenu līdz Amserv līmenim.

Manuprāt, šis ir klasisks piemērs tam, ka no uzņēmuma viedokļa maza pretīmnākšana kļūdas gadījumā ietaupa daudz vairāk - gan īstermiņā, gan ilgtermiņā - nekā spurošanās un spītība.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Jā, bet interesanti, izlasot GB12 atbildi augstāk sapratu, ka starp mums vispār nav noslēgts nekāds līgums. Neesmu neko parakstījis arī.

Nezinu, vai tas sarežģī lietas, vai nē, un vai tas nāk man par labu, vai par sliktu...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Paga paga, tu maksāji trīs tūkstošus, neparakstot nekādu līgumu? Nopietni?

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Jā.

Man atsūtīja avansa rēķinu un teica, lai es apmaksājot, tad pasūtīšot mašīnu un viss būs OK.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Kā redzi, nav tomēr OK.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Nu, jā. Man ja godīgi pat neienāca prātā, ka pirms avansa pārskaitīšanas jāparaksta līgums. Man arī neienāca prātā, ka avanss 3000 EUR apmērā ir totāli nesaprātīga - man teica, ka pirmo iemaksu skaitu dīlerim, bet tālāk visu līzinga kompānijai, kas man arī nelikās nekas aizdomīgs.

Nākamreiz būšu gudrāks, bet... nu, redēs, ko viņi uz manu pretenziju atbildēs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Citreiz dīleri tā dara, lai tev mazākas iespējas atteikties no auto. Drošāks darījums. Kaut gan, parasti pirms pasūtījuma ņem roceni tā - 500-1000 euro. Ja nu galīgs nelikvīds, tad lielāku, lai, ja nu kas, var arī zem pašizmaksas notirgot.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

OK.

Tas, ko es nevaru saprast ir, vai tas, ka nav parakstīts pirkuma līgums šajā situācijā man nāk par labu, par sliktu vai ir pilnīgi vienalga.

Nav jau tā, ka es gribu no auto atteikties - bet pateikt "paldies, jūs mani apjājāt, bet man tas ir OK" arī negribu. It īpaši, ja man citur piedāvā identisku auto, bet lētāk.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Es teiktu, ka par sliktu... bet, nu, jājautā juristiem.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Man pārdevējs lika noprast, ka ir dikti svarīgi, ka es visu parakstu un nokārtoju martā, jo nevarot zināt, kāda būs akcija, kādas būs procentlikmes, blā blā.

Nu - lieki teikt, ka aprīlī procentlikme tāda pati, bet auto par 200 EUR lētāks (labi, navigācija 100 EUR dārgāka)...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Redzi, katrs gadījums un klients ir individuāls. Pieredzējis pārdevējs parasti jūt, cik no klienta var paprasīt. Nav teikts, ka, ja nebūtu sācis ar Wessu, kaut ko līdzīgu amservs nebūtu izspēlējis.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Par to man nav nekādu šaubu un ilūziju - es šajā ziņā esmu viegls "upuris", jo principā esmu gatavs maksāt pēc cenrāža (nav arī sajēgas, cik un kurā brīdī un no kā prasīt), un ja man neviens nepasaka priekšā, ka auto pārdodot pirms līzinga perioda beigām es esmu lieki pārmaksājis par visām apkopēm un papildus garantiju, es nodomāšu, ka iekļaut visu vienā mēneša maksājumā taču ir superērti.

Un principā man jau arī nav nekādu problēmu ar to - visiem ir jāpelna. Problēma rodas brīdī, kad es kā klients izjūtu, ka esmu ticis vairāk vai mazāk apzināti mānīts. Tajā brīdī sāku sprēgāt.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Un lai vai kā, es nesaredzu, ka es ar savu sprēgāšanu varu jebko zaudēt - pats sliktākais, kas var notikt, ir ka es palikšu pie Wess pie visiem vecajiem nosacījumiem, ar visu to Premium līzingu un 15% iemaksu. Saprotu jau, ka banka manai firmai nedos labāku dīlu - tas jau arī nekas slikts pats par sevi nebūtu, jo samaksājot tagad, mēneša maksājums būs zemāks. Bet labākajā gadījumā dabūšu sev izdevīgāku darījumu. Tādēļ, manuprāt, ir stulbi nesprēgāt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

A tev ir kaut kāda iespēja pierādīt, ka tev ir apsolīti tie 10%?

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Nu, līzinga maksājuma projekts ir uz 10-12% (atkarībā no varianta, ko izvēlos), līzinga pieteikums ir uz 10% (kas ir vienīgais manis parakstītais papīrs), avansa rēķina pavadvēstulē teksts ir "Pirmā iemaksa 3000 EUR apmērā..."

Bet šo jautājumu varētu pagriezt - vai viņiem ir kaut kāda iespēja vispār čakarēties, ja starp mums vispār nav noslēgts līgums?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, līzinga pieteikums ir tava vēlme, nevis dīlera apsolījums. Projekts vispār nekas nav, tikai izdrukāts papīrs no kalkulatora. Avansa rēķinā un citur jau arī nav teikts, ka pirmā iemaksa nevar pieaugt. Līdz ar to pierādīt tu nevari.

Es domāju, ka viņi šobrīd ir priviliģētākā situācijā, jo naudu tāpat vien skaitījis neesi, arī rēķinā parādās, par ko maksā tos 3000, un pārējais viss būs atkarīgs no Wessa attieksmes un godaprāta.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Nu - tad jau redzēs. Sliktākais iznākums (no mana viedokļa) ir tas, ko viņi man tāpat piedāvā - parakastīt visus papīrus uz esošajiem nosacījumiem, tādēļ neko zaudēt nevaru.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Un protams, es jau manas sarunas ar viņu pārstāvi neierakstīju, tādēļ mutiskos solījumus pierādīt nevaru.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

"sirsnīgi atvainojušies" - piedod, šis man izraisīja smaidu. Tipisks "pasaules naba" tipa klients. Viņa, redzies, vajagot sirsnīgi atvainoties...

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Ja es kļūdos, es atvainojos un nāku klientam pretī - sagaidu tādu pašu attieksmi pret sevi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

Tu "sirsnīgi atvainojies"? Bai ze vei, ko nozīmē - sirsnīgi atvainoties?

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Ai, nu labi, "atvainoties tā, ka nav sajūta, ka to saka vienkārši lai atšujos" vai tā

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

Un šis izraisa pretsmaidu... GB12 atkal jau sevi pierāda kā tipisko pisnesmeni - klientu čakarētāju. Nekādas morāles, nekādas cieņas - ka tika ātrāk nopārdot sūdu un saņemt naudu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Lai nu kurš par morāli un cieņu runātu...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kungi, tirdzniecība ir viena "m*auciska" lieta, atvainojiet.

Klients maksā naudu. Pārdevējam viņam jāizdabā, kā vien iespējams. Pat, ja klients riebjas vai nepatīkams, viņam ir NAUDA, kas taisīs apgrozījumu un peļņu dīlera uzņēmumam.

Manā ikdienā tā tas ir 100%! Arī es neesmu sajūsmā no daža laba "lielā klienta" vai mazāka klienta, bet bez viņiem - esmu gandrīz nekas. TIRDZNIECĪBA

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Nav taisnība. Visu nosaka abpusējs izdevīgums. No darījuma jēga ir tad, ja abas puses ir apmierinātas un abām tas ir izdevīgi. "Riebjas" un "nepatīkams" ir emocijas, galvenā atslēga ir "izdevīgums" un, jā, arī uzņēmuma vīzija. Tai izdabāšanai arī ir robeža. Necenšoties vispārināt lietas, labākie pārdevēji kāreiz ir tie, kas savai precei prot uzturēt vērtību, nevis klanīties katra priekšā tikai tāpēc, ka redzies, viņš maksā naudu un svaidīties ar atlaidēm tāpēc, ka pāri ielai kāds piedāvā lētāk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

" labākie pārdevēji kāreiz ir tie, kas savai precei prot uzturēt vērtību, nevis klanīties katra priekšā tikai tāpēc, ka redzies, viņš maksā naudu un svaidīties ar atlaidēm tāpēc, ka pāri ielai kāds piedāvā lētāk. "

Lūk, tie ir zelta vārdi, zem kuriem parakstos momentā

1.. 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ..122
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti