Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pa priekšu braucēji negarantēja

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
 
1 2 3
VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 1 Atbildēt

X3 vadītājam būs laba mācība priekšdienām!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
10 2 Atbildēt

Nu nez, ša vernons stāstīs ko tam pa joslām mētāties ar jūami pārkāpto ātrumu pa priekšu braucēji negarantēja un ka sačakarēja bez bums lēkt uz galvas ūdenī nezināmā vietā

Vernons Reģ.: 18.02.2014
8 11 Atbildēt

Priekšā esošam policistam Tur nebija jābūt! Un ja arī tā vajadzēja darīt, tad otram bija jāliek konusi un jānorobežo josla. Vai tāds aprīkojums policijai ir?

Vairāk kā par vienu joslu, vienlaicīgi, pārkārtoties aizliegts!

Aizliegts apstāties palēninājuma joslā!

Pa labo pusi apsteigt aizliegts!

Aizliekts braukt pa otro joslu ja brīva ir pirmā!

Nevajag limitēt 70 km/h ātrumu uz ceļa, kas pēc būtības ir ātrgaitas ceļš.

Uz Vāciju pēc pieredzes ir jābrauc, tad tādus pekstiņus Latvijā netaisīs.

Man viens vācietis uzdeva jautājumu, kāpēc ceļu, kuru Jūs uzbūvējāt kā ātrgaitas vēlāk "Krustojat" ar lēngaitu.

Piemēram Krasta ielu un Mūkusalas ielu. Un tad visi brīnās ka nevar pabraukt. Pēc savas būtības daudziem šķiet ka ātrāk par viņu nevienam nav tiesību braukt. Brauca un brauks. Nevajag maisīties pa kājām. Filmētājs ir viens no tādiem. Priekšā esošais prātvēders.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
14 5 Atbildēt

tik daudz stulbību vienā postā sarakstīt... Lai Dies' nogrābstās!

Un kā tas ir AizlieKts? Kādā leņķī un ar ko?

Un kāpēc būtu jāļauj braukt ātrāk? Nekā konkrētajās vietās atļautie 70 km/h??? Kas tieši Uz Mūkusalas ielas ļauj iedomāties ka tur būtu prātīgi ātrāk par 70 km/h ļaut? Apgriešanās vietas, krustojumi, gājēju pārejas - kas tieši padara tur ātrumu ātrāku par 70 drošu?

Kas tieši aizliedz pilsētā pa divjoslu ceļu braukt pa kreiso joslu?

Man pagaidām esošajos CSN nepatīk atļauja apdzīt krustojumos, gandrīz visur tas ir aizliegts...

Bet par to ielu krustošanu - mums nav tik daudz līzekļu, lai esošo ceļu infrastruktūru uzturētu, kur nu vēl izbūvētu daudzlīmeņu krustojumus utt... Un kur jāskrien? Cik taisies ieekonomēt?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 2 Atbildēt

p.s.

Ļoti līzīga avārija ir šī te -

www.youtube.com/watch?v=6-0E2Nxtm6o

ne reizi vien esmu postējis.

Lieliski ilustrē, ka arī lēnāk kustoša josla, cienītājiem lekt nezināmās (nepārskatāmās) vietās uz galvas, var beigties ļoti skumji. Pie kam nekādi trijstūri nevienam nebija nekur jāliek, jo josla kustējās!!! Tas tā - par tiesībām lēkt uz ecešām ar pliku pakaļu!

Šis video arī ilustrē prasmi pareizi izvēlēties ātrumu, "attaisno" "tamborēšanu pa joslām" un FANTASTISKI ilustrē kāpēc ārpus apdzīvotām vietām aizliegts apsteigt pa priekšu braucošos ar pārkārtošanos (uz joslu) pa labi.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
7 1 Atbildēt

Kur krustojas Krasta iela un Mūkusalas iela?

Īsti labi laikam Rīgā neorintējos...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

A kur ir rakstīts, ka krustojas?

imzz Reģ.: 27.02.2015
11 0 Atbildēt

Aizliekts braukt pa otro joslu ja brīva ir pirmā! -- nu, vispirms, aizliekt var caurules galu, domāts aizliegts : bet, ko nozīmē brīva ? 100m, 200m, 500 m priekšā ? Filmētājs uzskatīja, ka nav brīva, jo tālāk bija redzami transporta līdzekļi, kuri virzījās lēnāk par viņu. Ja tā josla būtu bijusi "brīva" , tad , loģiski, skrējējs nebūtu avarējis.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
10 1 Atbildēt

kas ir palēlinājuma josla?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
8 1 Atbildēt
Vernons Reģ.: 18.02.2014
3 7 Atbildēt

Jautrāk būtu, kad autobuss nāktu pretī, tad vieglais grāvī brauktu pēc savas iniciatīvas.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
17 2 Atbildēt

nu, nu - tu jau mums te sludini progresīvo triekšanos kapā!

Un ja viena fūra apdzen otru, bet pretī viens vernons otru vernonu, ko tad?

vismaz cerība ka par vismaz vienu vernonu ir mazāk, vai ne, vernon?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 0 Atbildēt

Pieņemts zināšanai Lāci!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 1 Atbildēt

Pa konkrēto posmu braucu gandrīz katru dienu. Centra virzienā ne tik ļoti, bet Ziepniekkalna ielas (kur arī šī avārija notika) virzienā lielam daudzumam vadītāju kā bacilis piemetas angļa sindroms - vilkties pa kreiso joslu. Labi, ja vēl uz 70, bet daudzi to dara lēnāk, jo īsi pirms nobrauktuves ir 2 līkumi, kurus tad vēl pašiem labās joslas braucējiem ir tieksme bez pagriezienu rādītājiem ņemt pa kreiso pusi (pāris reizes esmu kreisajā dabūjis mest pa mēmajiem, jo daži uzskata, ka viņam pieder abas joslas) Un, ja tādam sapņotājam vai brauktnejēgam blakus gadās līdzīgs, tad var arī nebrīnīties, ka šādi gadījumi notiek (lai nebūtu pārpraumu - bembistu neattaisnoju).

Un vēlreiz - nav neviena darīšana, ja es gribu braukt nedaudz ātrāk par pārējiem. Satiksmes drošība ar to apdraudēta netiek un, ja būs uzrāviens uz likumsargiem, pats par to atbildību arī uzņemšos.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
4 12 Atbildēt

Atbalstu Tavas domas gājienu! Kāda kuram daļa cik ātri brauc citi.

Nelaime ir tajā apstāklī kad Latvijā nav autobāņu ar neierobežotu ātrumu, kā Vācijā. Tas lielais ātrums uzliek par pienākumu kontrolēt aizmuguri un netraucēt citiem.

Tie lēni braucošie uzspiež savus paradumus ātrajiem un čakarē satiksmi. Kā filmā "Limuzīns Jāņu nakts krāsā"!

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
10 3 Atbildēt

Latvijā ieviest neierobežotu ātrumu, tas būtu līķu kaudzes.

Tieši otrādi, vajag ieviest pilsētā uz 40, ārpus - 80.

Nav te tādu plašumu, lai skrietu, kā arī ceļu stāvoklis, auto vidējais vecums un sabiedrības tupums.

Un ja vēl sodus ieviestu atkarīgus no ienākumiem, tad vispār būtu labi. Pazustu arī bildes no invalīdu stāvvietām un tādu video.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
11 3 Atbildēt

kas i, koa? neproti DROŠI apdzīt? varbūt tad nevajag. Samazinot maksimālo ātrumu pa 5 km/h posmā Rīga Tukums zaudēsi maksimums pāris minūtes. Baigi lidosi un nepārskatāmās vietās riskēsi ar citu dzīvībām - ilgas stundas nāksies būt bēru galvenajam varonim.

Žēl ka tādus čuģikus nevar katapultēt no šosejas nost, lai iet bojā paši, nevis biedē citus un citiem liek teleportēties...

un pastāsti cik pamatots bija konkrētā rAudi apdzīsānas drošums? Atkal atbalsti lecējus uz galvas neredzamā vietā?

nu tā cik legāls ir lidoņa ātrums un kāpēc visiem (tik ne pašam lidonim) ir jāvēro savs ātrums, bet rupju pārkāpēju visiem jālaiž, jāšķērso līnijas, jarauj grāvī?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
14 1 Atbildēt

p.s.

Zviedrijā arī nav bāņu un uiz šāda ceļa ir max 70 km/h, Dānijā 80 km/h... Tās valstis ir kaut ko nokavējušas? Nav paguvušas? Tajās slikti dzīvo?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 8 Atbildēt

Nevienam jau nav jābrauc grāvī. Ja tu brauc ātrāk, tad dari to tā, ka nevienam ar to netraucē. Bet normāli ir arī tas, ka tas, kurš brauc lēnāk, netraucē tos, kuri brauc ātrāk. Tobiš, jā, it kā pa to kreiso joslu braukt aizliegts nav, bet tomēr arī uz ceļa pastāv kaut kādas nerakstītas, ja tā var teikt, pieklājības normas - rāvējslēdzēja princips, pateikšanās ar avareikām vai roku, ja kāds tevi palaiž, kad nav bijusi priekšroka, turēšanās labajā joslā, ja brauc lēnāk vai palasīšanās malā, ja spogulī redzi, ka kāds brauc ātrāk. Ja patīk piesaukt Skandināviju, pagājušajā gadā kāreiz nobraucu aptuveni 1400 km pa Norvēģiju. Tāpat ir braukti kādi 500 km pa Somiju, Dāniju. Tur tādu variantu, ka kāds sēdētu kreisajā joslā bez iemesla, praktiski nav. Uz vairākjoslu ceļiem visi brauc pa labo joslu un kreisajā ielien tikai tad, ja jāapsteidz mašīnas, kas brauc pa labo. Un pēc manevra tūlīt atgriežas savā joslā. Un tā ir ne tikai Skandināvijā, bet plus mīnus visā Eiropā. Nu labi, kā izņēmumu varētu minēt Itāliju - itāļu braukšanas kultūra ir diezgan līdzīga mūsējai.

MJanis Reģ.: 16.07.2004
4 1 Atbildēt

Vernonam

vp8.ifrype.com/gallery_gif/827/958/414827958.mp4

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 8 Atbildēt

Manas asociācijas ar stulbajām rūpēm, par "vismazāk aizsargātiem"! Labs piemērs!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
7 2 Atbildēt

Tas nu ir Darvina balvas kandidāts. Man līdzīgi viens dzērājs pie sarkanā mēģināja durt pāri,kad sāku griezties pa labi, un izlīmējās pret sānu. Gan jau arī uzskatīja, ka šim ceļu nogriezu

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
7 1 Atbildēt

Šoreiz laikam gājējs bija tas, kas priekšā esot negarantēja:

www.delfi.lv/aculiecinieks/news/riga/video-velokurjers-un-mikroautobuss-uz-gajeju-parejas-traucas-virsu-sievietei.d?id=47264583

Vai tomēr divi ņeķerpilas-vernoni pie gājēju pārejas pat sarkano gaismu nespēj ievērot, abās vārda nozīmēs...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
7 3 Atbildēt

Viss kā pēc Vernona grāmatas. Priekšā esošais negarantēja drošību aizsedzot gājēju.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
10 0 Atbildēt

Ja vien būtu tā "priekšā esošā" definīcija, tad varētu palaist iekš manabalss.lv parakstu vākšanu par aizliegumu būt "priekšā esošajam".... Jo ja tie briesmoņi " priekšā esošie" vairs pa ielām un ceļiem nevandīsies tad tak vairs CSNg vispārībā vairs nebūs....

Vai šī termina ieviesējs var padot studijā definīciju?

Konuss Reģ.: 10.02.2015
7 0 Atbildēt
Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 3 Atbildēt

Beidzot!!!

CSN 57.,105., 64.!

Katru braucēju vajag piesiet pie aizmugurējā bampera, tad būs motivācija signāliem un palūkoties spoguļos, lai nezaudētu savu dzīvību!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
8 1 Atbildēt

Un Vernonu piesiet pie priekšējā, lai ietur distanci.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 4 Atbildēt

Es visu mūžu biju piesiets priekšā, aiz stikla!

Bet Tev, kā redzu, CSN sastāv no 105. punkta pirmās trešdaļas! Palasi tālāk, tur minēts, ka Noteikumi jāpilda katram, ne viss katram otram!

Tādi kā Tu čakarē Valsti. Ceru ka Tu tam nepiekrīti un patiesībā tāds neesi.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
8 1 Atbildēt

Es ievēroju visus CSN punktus. Tas tu izcel tikai atsevišķus, kārtojot tos vien sev saprotamā secībā un vēl izdomājot jaunus, kuri nemaz CSN nav.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
9 1 Atbildēt

Jautājums - vai spogulī redzamo indivīdu, kurš bez pagriezienu signāliem ir uzsācis apdzīšanai/apsteigšanai līdzīgu manevru ir jāuzskata par tāda manevra veicēju?

Ja paša vadītais transporta līdzeklis brauc ar maksimālo konkrētā vietā atļauto ātrumu, vai tas maina kaut kā situāciju un ir jāsaprot, ka tagad tam spogulī redzamajam signālu nelietotājam ir kaut kas jāgarantē?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
5 1 Atbildēt

Pie reizes varētu slimos agresīvos braucējus paķert. Tos, kas piecas reizes 50m distancē maina joslas tur un atpakaļ, un iegriež priekšā, kaut vieta atstāta tik puse auto korpusa un tad liek pa bremzēm.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
6 0 Atbildēt

Visas "ekstras" vienlaikus no policijas grūti prasīt! Par šādu sākumu jau jāpiešķir Trīszvaigžņu ordenis!

Arguments Tevis minētam ir dzelžains: Tev "Jāievēro distance"!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
9 2 Atbildēt

vernon īpaši uz tevi attiecošies punkti ar kuru ievērošanu tev šķiet ir reālas grūtības, nocitēšu:

145. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, kā arī velosipēdu vadītājiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai izbrauc uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.

146. Ja pirms neregulējamas gājēju pārejas apturēts transportlīdzeklis vai citi transportlīdzekļi, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, samazina braukšanas ātrumu, transportlīdzekļa vadītājs var turpināt braukt tikai pēc tam, kad ir pārliecinājies, ka transportlīdzekļu priekšā neatrodas gājēji vai velosipēdu vadītāji.

Īppaši izceļot šo punktu:

2.9. dot ceļu – prasība, kas nosaka, ka ceļu satiksmes dalībnieks nedrīkst sākt braukt (iet), turpināt braukt (iet) vai izdarīt jebkādu manevru, ja tādējādi citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tiek radīti traucējumi braukšanai (iešanai) vai viņi ir spiesti mainīt braukšanas (iešanas) virzienu vai ātrumu;

un kā ar šiem diviem punktiem:

99. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).

100. Ja izveidojas ceļu satiksmei bīstami šķēršļi vai citas briesmas, kuras transportlīdzekļa vadītājs spēj pamanīt, viņam jāsamazina braukšanas ātrums vai pilnīgi jāaptur transportlīdzeklis, vai, neradot bīstamību citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 6 Atbildēt

"Īppaši izceļot šo punktu: 2.9. dot ceļu..."

Kopš kura brīža CSN jāpilda katram otram?

Kopš kura brīža CSN nav spēkā gājējam?

Nožēlojami skatīties uz Tevis rakstīto, ja Tu pats nejēdzi par ko vispār ir runa! CSN jāpilda katram! Katram vecīt!

Ceļu satiksmes likuma 19. pantu velti CSDD izmeta ārā no Noteikumiem! Ar to CSDD izrakstīja sev nabadzības apliecību! Policija sodīs par virzienrādītāju neslēgšanu. Pieņemsim. Bet kur ir norma, kad jāieslēdz šis signāls?

Ne Tev spriest, kā un ko es daru uz ielas!

Tādi kā Tu šos CSN pārvērtuši vienā frāzē - "Ivēro distanci'!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 2 Atbildēt

Tev kaut ko prasa par distanci?

Tev jautā kā selektīvi var dot vai nedot ceļu, ja CSN nosaka ceļa došanu gan pie zīmes dodiet ceļu, gan pie zīmes gājēju pāreja? ko tieši nosaka 145. un 146. punkti? Nosaka DOT ceļu, bez jebkādiem BET! Kurš punkts ļauj šos abus punktus pārkāpt?

Un kā ar 99. un 110. punktiem? Vai tik šo punktu rupjš pārkāpums nenoved pie nevēlēšanās/negribēšanas/nespējas dot ceļu tiem, kam to CSN nosaka! Līdz 105. vēl tālu, tiec skaidrbā aršiem punktiem!

Kurš likums, kādi CSN punkti, vai kāda specatļauja ļauj RTUPJI un MEMĻAKISKI no spēka pozīcijām ignorēt un pārkāpt 145., 146?

Atbildi par

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
5 1 Atbildēt

Labojums nevis: "99. un 110.", bet gan "99. un 100."

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 2 Atbildēt

Nocitēsi to CSN punktu, kurā gājējam uz gājēju pārejas ir nepārprotami uzlikts par pienākumu DOT CEĻU pa brauktuvi braucošajiem?

Es varu atrast tikai tos punktus, kuri nosaka pārliecināties, ka tie, kas tuvojas pārejai, pilda CSN - samazina ātrumu un ir gatavi pat apstāties lai DOTU CEĻU GĀJĒJAM!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 1 Atbildēt

Pie reizes arī britus, kuriem pareizā josla vienmēr ir kreisā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
5 1 Atbildēt

Redz kur labi sazīmēts, kas kuram ko garantē un par cik:

Dalītā vaina CSNg - www.ltab.lv/wp-content/uploads/2014/10/Konsolideta_versija_Metod_noradijumi_dalita_vaina-10.2014.pdf

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 1 Atbildēt

Vernonam īpaši patiks par dalīto vainu, ja gājējs notriekts nevis , bet ĀRPUS gājēju pārejas. Izrādās arī tur Auto tiek uzskatīts par vainīgu:

"Gājējs apdzīvotā vietā šķērso vairākjoslu brauktuvi un neapstājas, lai palaistu garām transportlīdzekli. Transportlīdzekļa vadītājs nav savlaicīgi ievērojis, ka gājējs pēkšņi uzsāk brauktuves šķērsošanu, un, ieraugot gājēju jau uz brauktuves, viņam nepietiek laika reaģēt uz

radušos kustības traucējumu. Notiek CSNg - uzbraukums gājējam.

Šajā ceļu satiksmes situācijā atbilstoši ceļu satiksmes noteikumiem transportlīdzekļiem ir kustības priekšroka attiecībā pret gājējiem.

Analizējot šo situāciju, var secināt, ka transportlīdzekļa vadītājam, savlaicīgi reaģējot uz satiksmes bīstamību, bija tehniska iespēja novērst uzbraukšanu. CSNg cēlonis ir kustības traucējums, kuru bija radījis gājējs, transportlīdzekļa vadītājam, nerīkojoties atbilstoši ceļu

satiksmes noteikumu 113.punkta prasībām, kas paredz, ja izveidojas ceļu satiksmei bīstami šķēršļi vai citas briesmas, kuras transportlīdzekļa vadītājs spēj pamanīt, viņam jāsamazina braukšanas ātrums vai pilnīgi jāaptur transportlīdzeklis, vai, neradot bīstamību citiem ceļu

satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc.

Atbilstoši metodisko norādījumu 12.2.2.punktam transportlīdzekļa atbildības pakāpe ir 20%, gājēja (G) - 80%. Atbilstoši metodisko norādījumu 12.2.3.punktam, ja ir pārsniedzis atļauto ātrumu un, braucot ar atļauto ātrumu, viņam būtu bijusi tehniska iespēja novērst

uzbraukumu: atbildības pakāpe ir 40%, G - 60%.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 3 Atbildēt

Ar šo apdrošinātāji ir nozāģējuši zaru uz kura paši sēž un barojas!

CSN uz šodienu jau ir citi! Bet neatkarīgi no tā kādus ciparus kam un kur kabināsim, ir jāsakārto Noteikumi un tiem jāatbilst Ceļu satiksmes 19. pantam! CSDD strādā gadījuma rakstura cilvēki, kuri ir ieciklējušies pagājušajā gadsimtā.

Viss kas ir aizliegts CSN ir vienlīdzīgs Nāves sodam, kādam!

Un būtu vēlams pēc iespējas ātrāk katram atgriezties atpakaļ Noteikumu rāmjos.

Es šādam vainas sadalījumam nepiekrītu! Tas jau pašos pamatos ir pretrunā ar CSN.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
11 1 Atbildēt

Visam pāri ir ir cilvēka dzīvība, nevis tava krava, degvielas patēriņš vai tavs grafiks!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
13 1 Atbildēt

un, nekādas distanču samazināšanas, ātrumu palielināšanas (kur tu taisies pagūt vai ko nenokavēt) nav iespējamas, kamēr automašīnas vada cilvēki, kamēr satiksmē piedalās cilvēki...

Tu pats savas kļūdas novel uz citiem un citiem tev pakaļa jāslauka. Ja visi apkārt būtu roboti - nebūtu uz ko novelt vainu. Vēlreiz atkārtoju - nevis visiem ir jāpielāgojas tavam ego, bet kāp ka nost no šizofrēnijas Džomolungmas un pielāgojies satiksmei.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
7 1 Atbildēt

Un 56. lappusē šausmīgi nepatīkams un vernonam neizprotams teksts par to kā un kam ir jāveido/jāizvēlās distance...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 3 Atbildēt

CSN 2. Gājēju un pasažieru pienākumi

15. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.

Citādi pārfrāzējot, gājējam aizliegts šķērsot brauktuvi, ja tuvojas transports!

Ja gājējs, izkāpjot uz brauktuves, liek strauji bremzēt auto vadītajam, tad iestājas Tevis pieminētais 2.9., jo tad automātiski netiek pildīti citi CSN punkti, 57., 64. un 100.! Nevajag pieļaut radīt kādam ķēdes reakciju tīšai automašīnu sadursmei, vai vēl ļaunāk bojā ejai.

"Priekšā esošam" gājējam ar savu rīcību jāgarantē drošība sev! Priekšā esošais gājējs ir arī jāciena, tā ir kultūra, Tava, mana, vai ikviena no mums! Tātad garantēsim drošību, sev un citiem.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
11 2 Atbildēt

Vernon, tajā LTAB apkopojumā nav nevienas situācijas, kur būtu DALĪTA vaina ja gājējs šķērso ielu pa GĀJĒJU PĀREJU!

Visas dalītās vainas ir par vietām, kur gājējs drīkst šķērsot, bet kas nav pāreja un vietām, kur gājējs pat NEDRĪKST šķērsot ielu!

Un par tavu nepacietības caureju...

145. punkts nosaka Autovadītāja pienākumus tuvojoties pārejai - tas jādara tieši tā, lai gājējs to pat nespētu pārsteigt ar "pēkšņu" iznākšanu uz brauktuves. Pat norādīs, ka ir pat jāsamazina ātrums, ja neredzi vai tuvojas vai nē - gluži kā pie zīmes dodiet ceļu, kur ir nepārskatāma iela. Ja tā ir sanācis, ka gājējs "spēja pārsteigt" tad vainīgais ir auto vadītājs ar rupji PĀRKĀPTU 145. punktu. KĀ TEVI GĀJĒJS UZ PĀREJAS VAR NELABOJAMI PĀRSTEIGT, ja tu ievēro 145 punktu? Kā tieši? Cik fantastiskai notikumu attīstībai jābūt, lai tā notiktu? Kā daudz lēnāk ejošais gājējs pēkšņi var teleportēties zem riteņiem? Tu neskaties kur brauc, neskaties, kas notiek uz trotuāra?

Un manis ieliktajā video vispār abi braucēji pārbrauca PIE SARKANĀS GAISMAS!!!!! Tie laikam tīri tavi skolnieki, jo sp[riežot pēc tavas caurejas - sarkanā gaisma ir jārespektē tikai parastā krustojumā, bet sarkanā gaisma tieši uz gājēju pārejas nav uzmanības vērta...? Cenzētz, cenzēts, cenzēts kā ko tādu vispār var samurgot???

Palasi LTAB ieteikumus, kā aiz muguirs braucējam tomēr pašam ir aktīvi jāpalielina distance tuvojoties krustojumiem, pārejām un citām vietām, lai to nabadziņu nevarētu "nelietīgi" pārsteigt!

Citēšu:

"Skaidrojums metodisko norādījumu 3.7. apakšnodaļā ietvertajām pamatsituācijām, kad transportlīdzekļa vadītāja satiksmes drošības prasībām neatbilstošas distances izvēle atrodas cēloniskā sakarā ar CSNg rašanos

Satiksmes drošības prasībām atbilstoša distance starp transportlīdzekļiem ir atstatums starp vienā rindā braucošajiem transportlīdzekļiem. Drošības distancei jābūt tādai, lai priekšā braucošajam bremzējot, aiz tā braucošais transportlīdzeklis spētu nobremzēt un paliktu atstarpe, kas nepieļauj sadursmi. Ja abu transportlīdzekļu bremzēšanas iespējas ir vienādas, minimālajai drošības distancei jābūt vienādai vismaz ar tā ceļa garumu, ko nobrauc aizmugurē braucošais transportlīdzeklis, vadītāja reakcijas un bremžu iedarbības laikā. Braucot pa horizontālu ceļu ar sausu asfalta segumu, minimālā drošības distanci ir mazāka, nekā

uz slidena ceļa. Minēto iemeslu dēļ konkrētus lielumus distances izvēlei ceļu satiksmes noteikumu prasībās

nav iespējams iestrādāt. Drošības distance ir tieši atkarīga no transportlīdzekļa(-u) kustības ātruma(-iem).

No satiksmes drošības prasību viedokļa, distanci jāizvēlas atkarībā no priekšā braucošā transportlīdzekļa bremzēšanas varbūtības. Jo lielāka šī varbūtība, jo ātrāk jāsāk palielināt distanci. Svarīgi arī, lai bremzēšana tiktu veikta sinhroni ar priekšā braucošo, piemēram, pie luksofora. Tas nozīmē, ka aizmugurē braucošajam vairāk jāseko luksofora gaismai, kā priekšā braucošā transportlīdzekļa bremžu ugunīm. Distance jāpalielina, tuvojoties neregulējamam krustojumam, gājēju pārejai un citos gadījumos, kad priekšā braucošajam

transportlīdzeklim varētu būt nepieciešamība bremzēt. Distance jāietur jo lielāka, jo lielāks ir braukšanas ātrums, jo sliktāks ir ceļa seguma stāvoklis (atkala, lietus, sniegs, dubļi), jo smagāk noslogots un inertāks ir aizmugurē braucošais transportlīdzeklis, jo sliktāk

pārredzams ceļš, jo sliktāk vadītājs sagatavojies bremzēšanai, jo sliktāk redzams priekšā braucošā transportlīdzekļa bremžu signāls (netīrs vai izdegusi kāda spuldzīte), kā arī priekšā braucošajam transportlīdzeklim ir pretbloķēšanas bremžu sistēma (ABS) vai uz sniegota ceļa - riepas ar radzēm, tad priekšā braucošajam transportlīdzeklim būs īsāks bremzēšanas ceļš kā aizmugurē braucošajam transportlīdzeklim, kuram to nav. Distance aiz šāda transportlīdzekļa tāpēc jāietur lielāka.

Minētās prasības ir tieši attiecināmas arī uz velosipēdu, mopēdu un motociklu vadītājiem."

Vernons Reģ.: 18.02.2014
3 4 Atbildēt

Tu varētu pasēdēt ierakumos! Ko Tu darītu, ja Vernona vadītais autobuss uz ledus stājas pa savu, zem riteņiem, kaisīto granti? Četrus gadus vadīju tādu, nevienam neliku sev pēcpusi bakstīt! Un ko man līmēt aizmugurē, ja birst smiltis tiešā nozīmē.

Un ko darīt ar tādiem, kuri šo "distanci" apzināti nozog?

Jāatgriež atpakaļ tabula par ātrumu un bremzēšanas ceļu garumu! Kādam palika tā neērta un "aizmirsa".

Arī gājējus notiesā par avārijas izraisīšanu!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
12 2 Atbildēt

Tev pašam smiltis vēl nebirst...?

Parādi to vienīgo spriedumu, kur gājēju notiesā par avārijas izraisīšanu, kas izveidojusies gājējam izmantojot CSN noteiktās priekšrocības tiesības iet pirmajam ejot pāri gājēju pārejai vai pie zaļā luksofora signāla?

Tiesas lēmumu studijā!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
5 1 Atbildēt

Lasam vernona piesaukto CSL 19 punktu:

Ceļu satiksmes dalībnieku pienākumi un tiesības

19.pants. Ceļu satiksmes dalībnieku vispārīgie pienākumi un tiesības

(1) Ceļu satiksmes dalībniekiem ir jāizpilda šā likuma, Ceļu satiksmes noteikumu un citu normatīvo aktu prasības, kas nosaka ceļu satiksmes dalībnieku pienākumus; jāizpilda policijas darbinieku un to personu norādījumi, kuras pilnvarotas regulēt satiksmi, kā arī jāievēro luksoforu signālu, ceļa zīmju un ceļa apzīmējumu prasības.

(2) Ja tuvojas operatīvais transportlīdzeklis, citiem satiksmes dalībniekiem jādod tam ceļš, lai operatīvais transportlīdzeklis un transportlīdzekļi, kurus tas pavada, varētu braukt netraucēti.

(3) Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

(4) Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

(5) Transportlīdzekļa vadītājam ir tiesības uzzināt viņa vadītā transportlīdzekļa apturēšanas iemeslu, kā arī tās amatpersonas vārdu, uzvārdu un amatu, kura to apstādinājusi.

Laikam vernonam ir problēmas ar 3 un 4 apakšpunktu.

Vernon - 3. punkts - CSN atļautie LEGĀLIE MANEVRI nav traucējoši pēc definīcijas jo ir paredzēti un atrunāti! Nevienu, ABSOLŪTI nevienu legālu manevru, par manevriem, kuri saskaņā ar CSN ir priekšrocīgi attiecībā pret mani nemaz nerunājot, es NEKAD neuzskatīšu par satiksmi traucējošu vai bīstamību radošu! Un šim, es domāju, nepiekritīsi tikai tu...

4. punkts - Man ir pilnas tiesības uzskatīt, ka aiz muguras braucējs ievēros CSN kā es tos ievēroju attiecībā pret tie, kas ir manā ceļā.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 3 Atbildēt

Pēdējais laiks Tevi piesiet Tevis vadīta auto aizmugurē, lai Tu atcerētos, ka CSN 57. punkts ir vissvarīgākais! Vēlu veiksmi izdzīvot!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
8 1 Atbildēt

nē vecais - NEVIENS no CSN punktiem NAV SVARĪGĀKS PAR CITIEM!

VISI IR VIENLĪDZ SVARĪGI un vienlīdz PILDĀMI! ...nevis kā tu iedomājies - vieni man patīk, tāpēc visiem citiem tie jāpilda attiecībā pret tevi (pašam tos pildīt nezkāpēc nav obligāti), a te vesela lieta muļķībgu un neērtu savārsmojumu, kas būtu ar vieglu roku pārkāpjami vai ignorējami, vai vēl labāk svītrojami, jo tev nav ērti... Bet reizēm, kad pašam izdevīgi tos der tomēr pacitēt...

Vēl kāda būtiska lieta - IELA NAV KARŠ! ...pēdējais laiks pie psihioterapeita! Un jā - jo smagāks trsnsportlīdzeklis zem dibena, jo vairāk tiesības un mazāk pienākumu - nebūš taisnība. Te nav Kirgīzija.

Un - kā tad tā sanāk, ka mistiskais pa priekšu braucējs nemitīgi nostāda "pakaļā braucēju" bīstamā situācijā? Tad nelien uz iz ielas, jo tur ir pilns ar pirms tevis paguvušajiem!

Varbūt tomēr "pakaļā braucēja" statusā esot beidzot vajadzētu pašam sākt ievērot 57. punktu un nepakļaut citus briesmām??? Netraucēt citiem ar savu klātbūtni - tak atskrēji pēdējais, bet pie katla tev nezkāpēc visvairāk visātrāk jātiek vcai vislielākā teikšana... Neesi sacerējies par daudz?

Nešķiet, ka atgriežamies pie vecā stāsta - kurš pirmais brauc tas pirmais maļ. Un nekā savādāk! Lasi kamēr pielec! Nokavēji, esi "pakaļā braucēja" statusā - esi pacietīgs un pagaidi, kad pienāks tava kārta!

Un nav ko cierēt uz aizņemtām sēdvietām. Aizņemtā krēslā nav pieklājīgi un labi iesēsties, pagaidi, kad atbrīvosies un ieņemt to varēsi taikai tad, ja esi piemais rindā un tev ir priekšroka tur apsēsties.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
6 1 Atbildēt

Vernonam būtu pēdēhais laiks sākt ievērot 5.2. punktu... Un 6. Un nepiegružot ceļu ar savu esību uz tā...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 6 Atbildēt

Palaidniex

Esi baigi iekarsis, piesaukdams Skandināviju utt. Tas viss ir muļķības, vēl pirms kāda laika es braucu Zviedrijā pa autobāni, un tur ārpus pilsētas neviens ilgi nebrauc kreisajā joslā. NEBRAUC! Tas ir likums, braukt pēc iespējas tuvāk labajai joslai, kreiso izmantojot, lai brauktu ātri (arī Zviedrijā ir cilvēki, kuriem tīk braukt ātrāk, ap 140 noteikti), obligāti - pamukt malā, lai palaistu garām ātrākos! Kas tas par debilu niķi spītīgi turēties pie savas pārliecības, atkārtojot "Limuzīns Jāņu nakts krāsā" leģendāro teicienu, ka "braucot ar max atļauto ātrumu, mani nevienam nav jāapdzen". Tā ir tikai mana problēma, ja riskēju ar naudas sodu. Bet Tev (lēnākam) būs braukt labajā joslā

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Tas pats ir Norvēģijā, Somijā, Dānijā, kā arī vairumā R-Eiropas valstu. Nu jā, Itālijā nav - tur braucēji tizlumā reizēm sit pušu mūsējos bāliņus. Pirms 2 nedēļām braucu pa Viļņas bāni, pat leiši vairs nesēž spītīgi kreisajā joslā un, ja arī kāds aizsēžas, tad, redzot, ka kāds ātrāks tuvojas, bez uzaicinājuma pārkārtojas uz 1.joslu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 1 Atbildēt

Nocitēsi, kur es apgalvoju pretējo? Vai nepiekrītu idejai par to, ka jo lēnāk brauc, jo vcairāk pa labi josla jāieņem?

Un jā - Kāds ir ārpuspilsētas ceļos atļautais ātrums uz ceļiem ar vienu joslu katrā virzienā bez sadalošās joslas? Dānijā? Zviedrijā?

P.S.

Un vēl - man nav tendence par paša kļūdām atbildību kviecot nogrūst uz citiem. Ja es pārkāpju - man neviens neko nav parādā, noķer milicis - lūdzu protokolu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Tam es piekrītu, arī nekad neesmu mucis no pelnītā soda.

Labi, miers mājā (iauto.lv)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Protams, uz pilsētu tas neattiecas.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Kaut kas traks ar traktortehniku ārpus apdzīvotām vietām,izveido garas kolonnas.Vai tad likumi pamainījušies tiem kas brauc 30km/h lēnāk par atļauto ātrumu?

CRDI Reģ.: 10.01.2008
9 0 Atbildēt
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
7 1 Atbildēt

Dot ceļu esot jāprot tikai mašīnām (c) vermons. Dot ceļu attiecībā uz gājējiem ir neizpildāms, augstākās sarežģītības rebuss, kas tikai absurdas un noziedzīgas nejēdzības dēļ iekļuvis ministru kabineta noteikumos, kuri saīsināti saucas CSN

torkjis Reģ.: 05.10.2013
9 0 Atbildēt

Oooj.. šodien pie Alfas bija lieliska vernonaina.

Virzienā uz centru vienā brīdī zaļais un visas trīs joslas brīvas.

Krustojumam tuvojas daži braucamie, bet nu jau iededzies deltenais. Tuvākais, kāds Mondeo, samazina ātrumu. Ja vispār bremzēja, tad ļooooooti līgani. Luksofors tālu un dzeltens, tāpat nepaspēt.

Bet pēkšņi negants PIPIPIIIIII.. Mondeo pie pakaļas pielipis ...pielipis pie pakaļas... bampera struktura pēta.. kaaaaas?

BINGOOOOO.... Autobuss ar uzrakstu NORDEKA. Un hren viņš taisās bremzēt. Viņš gaida,ka priekšējais spiedīs grīdā. Bet priekšējais stājas, neko maita negarantē un nordeka savu mahinu mierā nedabū.

Mondeo vadītājs izvēlēlējās nečakarēt dienu un iespieda ar. Pie sarkanā aizmauca arī vernona lekciju abiturients.

Un tas viss vidējā joslā...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
10 1 Atbildēt

Grafiks, jidritta, un degvielas ekonomija pāri visam. CSN pie kājas, citu vēlme tos pildīt - pie kājas...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
5 1 Atbildēt

Kaut kāds nelietis ar Iveco Daily, nonāca pretlikumīgajā "pa priekšu braucēja" stāvoklī un nelietīgi taranēja priekšzīmīgā kurinātāja izkraujamo kravu.

www.delfi.lv/aculiecinieks/news/novados/foto-buldozers-izkrit-no-piekabes-un-ietriecas-pretim-braucosaja-auto.d?id=47324291

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
5 1 Atbildēt

Šeit droši vien tas pats...

Maitas pa priekšu braucēji un vispār neautobusi un nekravinieki! Sasodītie amatieri...

m.tvnet.lv/article/604797

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti