Velos iegadaties sadu auto ,uzlikt gazi un aiziet-leeti un dinamiski.Vai butu kaadi ieteikumi, kadu dzineeju vai citi padomi.Dzirdeeju ka nedrikst pirkt fsi,tsi .....
Auto pirksu vacija , jo seit straadaju metinasanas joma,tapec ceru ka bus iespeja iepirkt ar originalu nobraukumu.
Un tu domā, ka tāpēc, ka strādā ar autiņiem, vācijā nepagriezīs odometra rādītājus?
Labāk ir atrast autiņu, tad pārbaudīt odometra rādītāju. Tas maksā ap 10 eiro. Man nemaksā par reklāmu, tāpēc neteikšu kā. Bet ievadi internetā - vin numura pārbaude.
Tāpēc jau griež tos rādītājus, ka visiem ļoti svarīgi tedzēt mazus ciparus. Es kad pirku autiņus, nobraukums bija pēdējais uz ko skatījos.
Cita lieta, ka no pārgriezta var izprasīt atlaidi par krāpšanos. Un svarīgi ir zināt īsto nobraukumu lai zinātu kad jāveic kādas apkopes.
Nee Janozauer,es nestraadaaju ar autiniem,vnk stradaju rupnica par tig metinataju,un protams ari seit drosi vien pietiek ar turkiem un citiem eksemplariem kas griez atpakal, Bet paldies par vin nr. ieteikumu.
Vai tikai man vienīgajam nepielec, kāds kopsakars visiem šiem 3 apgalvojumiem - 1. auto pirkšu Vācijā, 2. jo strādāju metināšanā, 3. tāpēc jāpērk ar oriģinālu nobraukumu...?
10 gadiigam autinjam Vaacijaa nobraukums kaa minimums ap 400 tuukstoshi. Pat ja piedereejis vecai tantinjai vienreiz nedeeljaa ko uz bazniicu aizbraukt! Ja domaa atgriezties Latvijaa, tad labaak peerc ar atgrieztu skaitiitaaju jau Vaacijaa. Un labaak peerc jau ar uzliktu gaazes iekaartu. Un vispaar - aizskrien turpat blakus uz Beljgjiju - tur autinji esot kudish labaaki, nezinu gan kaa cenu zinjaa. Un gaazeetie tur, shkjiet, populaaraaki.
Vācijā ir pa pilnam arī ļoti maz brauktu auto (pat dīzeļu) ar caurspīdīgu ekspluatācijas vēsturi utt., tikai tie maksā adekvāti (vācietim vienalga, kas par izlaiduma gadu). Neesmu drošs, ka konkrētais interesents ir gatavs jūtami pārmaksāt
Par uzlikto iekārtu nepiekritīšu. Nezinu, kā vācieši tās liek, bet, ja tādai mašīnai būs iekārta, tā nebūs nesen likta (neviens vācietis nelisk gāzes iekārtu, lai tūlīt mašīnu pārdotu). Otrkārt, nekad nevar zināt, ar cik taisnām vai līkām rokām tās ir liktas, pat, ja sākumā šķiet, ka ir it kā OK. Un vispār - vācieši arī tādiem auto kā S6 liek gāzes iekārtas?
Es nē, bet, nu, neesmu vācietis. Friči tomēr vairāk vai mazāk, bet tādas mašīnas tomēr pērk tikai tad, ja tās var atļauties uzturēt un liet zupu iekšā, nevis, kā pie mums, pēc tam jāņem sms kredīti, lai var par riepām, remontiem un kasku nolocīt. Tur nav katram vidusskolniekam par katru cenu krāns jāpastaipa... Nē, nu, var jau būt, ka kādi A-Eiropas vai Turcijas viesstrādnieki kādiem eksemplāriem ir salikuši vējiņiekārtas, bet vai no tādiem autors gribētu pirkt mašīnu ar "oriģinālo nobraukumu un pārskatāmu vēsturi"?
Vispār tas modelis ir nevis no 2002.gada bet 1999-2003.
Pirmkārt, kas jāsaka, tas ir nevis jauns modelis, bet gan modernizēts audi 100. Tātad kvalitatīvs, pārbaudīts. Tu nedaudz sarakstīji nesaprotamu marasmu par vāciju,metināšanu un nobraukumu... un arī vēl vienu marasmu par dzinējiem. Viņam tak tikai viens dzinējs ir 4.2 L V8 DOHC. Divu veidu kārbas - manuālā un tiptronic.
Varbūt labāk pirms pirkšanas ievākt kādu informāciju?
Es nezinu ko tu lieto, bet tas ir kaut kas labs. Modernizēts A100 bija C4 A6, bet te ir runa par C5, kuram no C4 nav palicis īpaši nekā, izņemot segmentu un aptuvenos gabarītus.
Audi S6 2002-....ar gazi , ko sakat?
Sveiciens
Velos iegadaties sadu auto ,uzlikt gazi un aiziet-leeti un dinamiski.Vai butu kaadi ieteikumi, kadu dzineeju vai citi padomi.Dzirdeeju ka nedrikst pirkt fsi,tsi .....
Auto pirksu vacija , jo seit straadaju metinasanas joma,tapec ceru ka bus iespeja iepirkt ar originalu nobraukumu.