Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volkswagen Tiguan 2016 tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Volkswagen Tiguan 2016, kāda pieredze?

 
GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
9 0 Atbildēt

Volkswagen Tiguan 2016

VWfans Reģ.: 21.02.2004
13 0 Atbildēt

Tiguani Rudens mediju testa braucienā bija divi gabali - ar 150 zirgspēku TDI motoru un 180 zirgspēku TSI motoru. Ar dīzelīti brauca pārinieks, bet es vadīju benzīnnieku. Lieta, ko ievēroju - dīzelim iepriekšējos apmēram 300 kilometros borta dators rādīja 6,5 litru vidējo patēriņu, bet benzīnniekam - 10,7 litrus. Milzīgs dīzeļa pārsvars, salīdzinot automobiļus līdzīgos apstākļos.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
8 6 Atbildēt

Šito tuvāk apskatīju, kad meklēju jaunu auto. Tāds paaugstināts, bet SAĪSINĀTS golfs. Dizians ne visai, vietas nav, dārgs. Pat neizbraucu, jo nebija jēgas.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
14 2 Atbildēt

Es neesmu tik kritisks pret Tiguanu. Ar septīto Golfu esmu braucis patālus gabalus, un jāteic, ka jaunais Tiguan ir ar krietni plašāku salonu nekā septītais Golfs. Kāpēc gan par 21583 eiro nenopirkt pieejamāko no jaunajiem Tiguaniem, kurš ir ar 1,4 litru 125 zirgspēku benzīna motoru un sešpakāpju manuālo ātrumkārbu???

Nortel Reģ.: 16.03.2007
6 0 Atbildēt

Domāts bija salīdzinājumā ar Golf Variant.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Tāpēc ka tas pats golfs, tikai rijīgāks un nestabilāks.

Kā šis krietni lielākais plašums mašīnā, kura ārēji ir 4 cm platāka, un attālums starp asīm ir 5 cm lielāks, izpaužas? Te ož pēc placebo efekta.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
12 0 Atbildēt

Nu jā, Golf Variantam bagāžnieks ir milzīgs. Bet arī Tiguanam tas nav mazs...

opelis Reģ.: 03.10.2005
10 0 Atbildēt

Sestdien sanāca patestēt Tiguan jauno modeli ar 2.0 benzīna dzinēju. Iespaidi - krietni plašs salons (iepriekšējā paaudze ir jūtami mazāks), dzinējs ir OK - jaudīgs un kluss. Salona kvalitāte ļoti laba. Es ar saviem 195 cm ērti jutos gan pie stūres, gan aizmugures sēdeklī. Elektroniskais panelis priekš manis par krāsains un informācijas daudzumā, kas tiek vienlaicīgi pasniegta, viegli apmaldīties. Laba fīča likās navigācijas iespēja to rādīt instrumentu panelī - nav lieki jāgroza galva.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
11 0 Atbildēt

Sveiki, iAuto.lv foruma dalībnieki! Man bija iespēja izmēģināt VW Tiguan R-Line ar dīzeļa dzinēju. Auto ļoti patika. Ideāla piekares darbība, pat neskatoties uz to, ka auto bija aprīkots ar 19 collu diskiem. Ļoti dinamisks auto, nevienā brīdī nav jūtams jaudas zudums. Tiguan ir aprīkots ar jaunāko DSG ātrumkārbu, kura vismaz pagaidām strādā ideāli.

Vienīgais, kas man nepatika, es pat nezinu, kā to nosaukt. Izbīdāmais, caurspīdīgais klades vāks uz kura projecējas ātrums un distance. Uzreiz jautāju pārstāvim, kā to var novākt, jo tas krieni apgrūtināja redzamību.

Damn Reģ.: 07.12.2003
4 3 Atbildēt

HUD galīgi garām, panorāmas lūka nav man. (nepatīk akvārija sajūta). Visādi citādi it kā ok. Gribētos pamēģināt 190zs vai 240zs dīzeli, jo 180 TSI līdz galam neiepatikās.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 2 Atbildēt

Patika šis samērā garais video:

Reģ.: 28.11.2024
3 1 Atbildēt

Tiguan uz testu ieradās labi sagatavojies. Abi auto bija aprīkoti ar jaunākajiem elektroniskajiem spidometriem, ar ko pagājušo sezonu varēja lepoties tikai Audi. Citi teiktu nenozīmīgs sīkums, tomēr šis, it kā sīkums, liek justies jaunajam auto īpašniekam pārliecinātam par to, ka viņa auto ir "up to date" nevis, ak jā, kaut kur jau redzēts. Protams, perfektā gaita un labais motorizējums neradīja smagā "džipa" sajūtu. Tieši pretēji. labs vieglais auto. Tikai nedaudz augstāks. Tomēr viens sīkums gan izlīda uz drebelīgā grantenieka. Lielākā ātrumā tas nevis leca trepei pāri bet precīzi izkopēja rīvveida ceļa profilu, kas tieši atbalsojās uz paneļa dārdēšanau. Jā nevis ar čīkstēšanu vai grabēšanu, bet tieši dārdošā žvadzēšana radīja tādu troksni, ka sarunāties vairs nebija iespējams. Kā diskotekā. Varbūt pie vainas atkal ir pārdimensionētie platie un smagie riteņi. Bet kā jau teicu - saimnieks tā nedara.

rolis Reģ.: 31.08.2001
2 0 Atbildēt

Atkal Fāterlandē... laikam tomēr auto civilizācija īsti sākās tur. divi testa auto , lieliski aprīkoti, tāpēc maksā , braukt priecāties. Krosoveru saimē man šis izmērs patīk vislabāk.

.

nordic Reģ.: 12.04.2002
1 0 Atbildēt

Vizuāli ļoti patika R line, piekare man likās pacieta, 150 zs dīzelīts švaks, salons varētu būt klusāks, bet daudz klusāks par Kaskaiš ir. 190 zs dīzelis labā komplektācijā man sanāca

tuvu pie 50 tūkst., dārgi. Pasaulē pieprasījums liels, tuvākajā laikā cena nekritīs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

rakstīja: Tiguan uz testu ieradās labi sagatavojies. Abi auto bija aprīkoti ar jaunākajiem elektroniskajiem spidometriem, ar ko pagājušo sezonu varēja lepoties tikai Audi. Citi teiktu nenozīmīgs sīkums, tomēr šis, it kā sīkums, liek justies jaunajam auto īpašniekam pārliecinātam par to, ka viņa auto ir "up to date" nevis, ak jā, kaut kur jau redzēts. Protams, perfektā gaita un labais motorizējums neradīja smagā "džipa" sajūtu. Tieši pretēji. labs vieglais auto. Tikai nedaudz augstāks. Tomēr viens sīkums gan izlīda uz drebelīgā grantenieka. Lielākā ātrumā tas nevis leca trepei pāri bet precīzi izkopēja rīvveida ceļa profilu, kas tieši atbalsojās uz paneļa dārdēšanau. Jā nevis ar čīkstēšanu vai grabēšanu, bet tieši dārdošā žvadzēšana radīja tādu troksni, ka sarunāties vairs nebija iespējams. Kā diskotekā. Varbūt pie vainas atkal ir pārdimensionētie platie un smagie riteņi. Bet kā jau teicu - saimnieks tā nedara.

Vispār jau tādi bija 2014.gadā iznākušajam un konkursā, ja nemaldos, otro vietu ieguvušajam Passat B8.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
5 0 Atbildēt

Veiklības braucienos pie Mola atklājās, ka konkrētajam eksemplāram ir automātiskā bremzēšana atpakaļgaitā. Līdz šim nebija gadījies sastapties ar tādu fīču.

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
3 0 Atbildēt

Ar VW Tiguan izdevās izbraukt gan pilsētā, gan uz šosejas un paugurainā meža ceļā. Braucu gan ar benzīna, gan dīzeļa automobiļiem. Ļoti ērts automobilis. Pietiek vietas arī lielākam cilvēkam. DSG kārba strādā saskaņoti ar motoru un vadītāja iegribām. Pilsētā vairākus desmitus kilometrus pabraucām ar eko režīmu. Redzu, ka auto cenšas sataupīt degvielu, ja jau esmu šo pogu nospiedis. Tomēr, uzstādot normālo regulējumu, motora un kārbas darbība jau liek plati smaidīt – nešķiet, ka ar manuālo vēlētos vai varētu izdarīt kaut ko labāku. Tiem, kas ir gana zinoši, ka var braukt arī sportiskāk, ir arī sportiskais režīms. Lai iegūtu pieredzi, tika nobraukts paliels gabals arī šajā režīmā, bet prieks atgriezās, pārslēdzot atpakaļ uz normālo. Paaugstināti motora apgriezieni nav tas, ko vēlos klausīties automobilī, jo nebraucām jau sporta trasē. Skaņas izolācija ļauj saklausīt motoru skaļumā, kas man patīk - iesīkstējusi iegriba - gribas sadzirdēt kas notiek zem pārsega. Līdzbraucējam šķita, ka salona apdare varētu būt lepnāka, bet man prieks, ka maksāts tiek par perfektu automobiļa darbību, ne par īpaši izlasītiem apdares materiāliem. Meža smilšainajā ceļā pret kalnu braucu bez liekas ieskriešanās. Pretslīdes sistēmas lieliski tika galā ar mierīgu un pārliecinošu uzrāpšanos paugurā. Ja jāpiemin kaut ko, kas varēja būt labāks – pilsētā, ieslēdzot adaptīvo kruīza kontroli ar ātruma ierobežotāju, apstāšanās notiek perfekti, bet ieskrienoties, distance palielinās un Rīgas apstākļos ir liela varbūtība, ka kāds sprauksies pa vidu. Izmēģinājām stāvvietā novietošanas sistēmu. Pārsteidzošs ātrums ar kādu tiek stūrēts automobilis, izcila precizitāte, bet varēja būt brīdinājums, ka pašam jālieto bremze, citādi viss notika izbīļa režīmā. Tā kā neesmu pārliecināts, ka vajadzētu pierast braukt pilsētā tik daudz paļaujoties uz automātiku, šīs šķietamās nepilnības netraucē. Tā kā izmēģinājuma automobiļi bija visai pilnīgi aprīkoti, automobilis izcili atbilda tam, ko vēlas sagaidīt no VW.

megamixs Reģ.: 03.03.2016
2 0 Atbildēt

Sanāca šo auto izvērtēt pagājušajā vasarā. Teikšu godīgi, tīri glīts R line izpildījumā. Tā kā uz doto mirkli esmu jaunav auto meklējumos tad šis tika izvirzīts ka viens no kandidātiem, bet izpētot cenu lapu domas mainījās.

opelis Reģ.: 03.10.2005
1 0 Atbildēt

Pagājušajā vasarā varēja būt iepriekšējā paaudze. Tā man nepatika.

megamixs Reģ.: 03.03.2016
2 0 Atbildēt

Tieši šis modelis, bija ka jaunums vienā no Londonas motor pasākumiem.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
2 1 Atbildēt

Tehiski labs, salons kā fofāgens, bet dizains - nekāds.

Citiem vārdiem sakot - garlaicīgs. Kvadratish - praktish- gut.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

Emocionāli paņem šī Volkswagen Tiguan reklāma

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt
ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Peugeot 5008 varēja būt pirmais bet daļēji pateicoties tādiem žurnālistiem kādi ir iAuto.Noskataties video un paši sapratīsiet.

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
2 0 Atbildēt

Jau kuru reizi, kā apgalvojums - tā garām ....

Pat teorētiski Peugeot 5008 nevarēja uzvarēt, jo tas vienkārši nebija starp dalībniekiem.

Vēlreiz Gada auto ir attiecīgā gada jaunāko modeļu konkurss, šeit 2017 dalībnieki: www.gadaauto.lv/lv/zinas/jautajumi/dalibnieku-auto-saraksts-konkursa-latvijas-gada-auto-2017

Pēc esošās informācijas jaunais Peugeot 5008 būs šī gada dalībnieks un tad jau redzēsim!

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
1 0 Atbildēt

Tas varētu būt diezgan interesanti.

GuntisViksna Reģ.: 02.08.2016
2 0 Atbildēt

Jaunajam VW Tiguan ir par 145 litriem lielāks bagāžnieks nekā priekštecim, savukārt jaunatnācējs ir vairāk pieplacis zemei, līdz ar to vinnējot aerodinamikā, taču pavisam nedaudz, vien 15 milimetrus, upurējot no iepriekšējā izlaiduma Tiguan klīrensa: jaunajam Tiguan klīrenss ir 18,5 centimetri parastajā izpildījumā iepriekšējo 20 centimetru vietā, to tagad piedāvā vien īpašā bezceļa aprīkojuma pakete. Dzinēju piedāvājumā Tiguan ir triju veidu benzīna motori ar 1,4 litru (125 un 150 ZS) un 2 litru (180 ZS) tilpumu, kā arī 2 litru dīzeļdzinēji ar 115, 150 un 190 ZS jaudu. Jau tuvākajā nākotnē Volkswagen Tiguan saņems arī dīzeli ar 240 zirgu jaudu!

Pilsētas un piepilsētas maršrutiem eksperti iesaka 1,4 litru 150 zirgspēku benzīna motoru. Ja ikdienā braucami garāki gabali, tad labākā izvēle būs 2 litru dīzelis ar 150 zirgspēku jaudu. Jāpiemin arī cenas, un te nu pats pieticīgākais Tiguan izpildījumā Trendline ar vājāko 1,4 benzīna dzinēju un 6-pakāpju manuālo kārbu un tikai priekšējo piedziņu būs dabūjams par gandrīz 21600 eiro, savukārt par maksimālo šo auto 4x4 versijā izpildījumā Highline (ir vēl Comfortline, pa vidu) ar dīzeļdzinēju plus automātu un vēl daudzām citām vajadzīgām (un mazāk vajadzīgām) ekstrām var sarēķināt pat virs 40 tūkstošiem eiro.

Esmu iesēdies gandrīz 32 tūkstošus vērtā Comfortline izpildījuma pilnpiedziņas 4x4 Tiguan, kuram 2 litru kārba un automāts. No parastajām ekstrām te trūkst vien ādas apdares, toties cik daudz dažādu gudru pogu un taustiņu! Piemēram, slēdzis – poga ar 4 pozīcijām vidus konsoles galā šofera pusē, kur var ieslēgt gan ziemas braukšanas režīmu, gan šosejas (komforta) režīmu, gan vieglo un smago pilnpiedziņu. Tas viss notiek, automašīnai braucot. Tā kā auto ir ar Start/Stop pogu, kas gādā par dzinēja izslēgšanu un ieslēgšanu pēc nobremzēšanas krustojumos, tad man tīkama ir poga, ar kuru varu šo izpalīgu atslēgt.

Pa šoseju Tiguan ripo labi, manuprāt, tam nav baigās vēlmes lidot, tāpēc 90 — 100 kilometri stundā šai mašīnai un arī tās apetītei varētu būt īsteni draudzīgs režīms. Salonā viss ieturēts Volkswagen tradīcijās, tāpēc kaut ko kičīgu te velti meklēt. Tīkami praktiska ir paliela aizverama kabata uz priekšējā paneļa, griestos savā vietā ir atvāžams tilpums brillēm. Bardačoks izskatās ietilpīgs, savukārt šoferim ērts ir labās rokas balsts, ko var pārbīdīt garenvirzienā, kā arī nostatīt dažādā slīpumā. Gan priekšējās, gan aizmugures durvīs ietilpīgas nišas dzēriena pudelēm vai kādam auto kosmētikas piederumam, ir arī neliela kabatiņa katrā pusē aizmugures dīvānam, kas, protams, sadalāms. Faktiski vienīgā lieta, kam atļaušos piesieties, ir elkoņu balsti priekšējās durvīs — kā latvietis praktiskais es tos būtu veidojis no mīkstas, kvalitatīvas plastmasas, nevis auduma. Jā, varbūt varētu vēlēties arī straujāku auto izklupienu pie zaļās acs iemirdzēšanās luksoforā, taču kārtīgā kruīza režīmā uz šosejas automāts strādā tā, kā tam jāstrādā.

Tiguan braši skrien arī pa zemes ceļu, neko daudz nelēkā, kad vieglā riksītī palaižu parketa džipu pa sausu, taču izdangātu meža ceļu. Ir labs, taču lēts šis prieks nebūs.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti