porsche panamera
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Chevrolet suburban. Kāreiz priekš diviem bērniem, divām sievām, diviem ratiņiem un divām sievasmātēm.
ko nu pārspīlē , panamerā arī vietas gana .
Tūlīt kāds atnāks un ieteiks fabiju
panamera kāreiz ir radīt ģimenei -4durves un 4vietas . carrerā ir 2+2 ,reāli 2+ somiņas .
Stipri no svara bērnu vecums, manuprāt. Tādi 8gadīgi aizņem mazāk vietas, nekā gadu veci, jo baigi nospēlē bērnu beņķu faktors - tie jau tādi palieli. Nu un ja vēl vecāki no tiem, kas bērnam nopērk milzu krēslu bezmaz ar drošības spilveniem, tad jāskatās, vai maz satilps.
Tas tā, par fabiju domājot. Mana ģimene kā reiz aprakstītais gadījums, bet fabijā varētu ielīst vien varbūt uz kādu īsu izbraucienu. Garākā man no neērtās sēdēšanas notirptu kājas un es neko vairs nespētu garantēt.
Un štrunts par fabiju, te nesen bija pieminēts baudāms vw-up...
Es pilnā nopietnībā iesaku 2008.-2009.gada Škoda-Fabia, taču noteikti universālu. Hečbekam bagāžnieks būs pārāk mazs. Dzinēju labāk benzīnnieku, tajos gados tika piedāvāti vēl vecās paaudzes 1,4 vai 1,6 litru bez-turbīnas motori, tie būs ar mazāku risku ieberzties uz dārgiem remontiem. 1,2 litru benzīnnieku nevajag, tas daudzu ģimeņu tēviem liksies par vāju. Dīzeli neieteiktu, jo tie, lietoti būdami, ir vairāk nodzīti.
Lūk, šeit variants, ko vērts apsvērt:
Sludinājumā gan, manuprāt, autore pārspīlē par gāzes patēriņu, sakot, ka tas ir 8 litri uz 100 km. Man Fabijas hečbekam ar mazāku motoru un mehānisko kārbu sanāk uz 100 km 7,7 litri gāzes plus benzīns ,,piebarošanai,, . Domāju, ka šai Fabijai ar automātu gāzes patēriņš būs 9-10 litri uz 100 km.
Vectra universālis. Lēts, liels un labi aprīkots.
Un nekas tur nerūsē. Pieejams gan labs dīzelis, gan benzīns, automāts vai manuālā kārba. Izvēle arī pietiekoši liela.
Manuprāt, Astra universāls par to naudu sanāks svaigāks eksemplārs. Un mazāks tas būs tikai drusciņ...
HONDA FR-V arī iekļaujas budžetā un ar savām 3 sēdvietām priekšā kā radīta ģimenes vajadzībām. Jā rūsē arkas/sliekšņi, ja nepieskata un nav īsti džips, tomēr ietilpīgs un praktisks un nav kam tur lūzt.
baigi mazs klīrenss , tad jau labak panamera
TDIOTAM laikam topika nosaukumā viena lieka nulle rādās? Ja nē, tad kur var dabūt braucamu Panamera līdz 4500?
Baudāms ir arī 2006.-2007.gada Golf universāls:
Es ieteiktu tomēr kaut ko lielāku par Fabiju. Piemēram Honda Accord vai Toyota Avensis universāli. Pats nesen tādā pašā situācijā biju izvēles priekšā. Beigās gan nepaņēmu ne vienu, ne otru, bet joprojām uzskatu, ka šie divi ir ļoti piemēroti 4 cilvēku ģimenei.
Skatoties cik dadz bērnu.
Tādā gadījumā noteikti auto jābūt drošam.
Renault Espace ar pēc iespējas jaunāku gadu par to summu būs laba izvēle.
Ja ģimenē 2-3bērni, tad Volvo V50, V70, S80. Toyota Avensis.
Ja nopietni, es atbalstu tikai minivenus. Ērti, ietilpīgi. Pārējie auto ir domāti kā otrais, trešais transporta līdzeklis ģimenē, vai cilvēkiem BEZ ģimenes.
Nevaru saprast prieku nopirkt kaut kādu mazu mašīnīti un tad spiesties tajā kā šprotēm bankā un elpot citam cita sviedrus un citus izdalījumus.
Gribu aizsteigties priekšā komentētājiem tiem, kas melo, ka arī golfā, kompaktā sedanā vai kompaktā krosoverī ielien 2.10 metrus garš šoferis bez problēmām. Jā, ielien. Pat smārtā ielien garš cilvēks, bet kā ir aizmugurē, aiz tā divmetrīgā zirga?
Protams, ja ģimenē bērni ir jau lieli zirgi, kuri drīz skries uz visām četrām, vai cilvēki neplāno daudz braukt...
Nu, vai vēl labs variants - panamera.
Ja mēs skatamies gabarītus, tad redzam, ka pēc izmēriem tie nav lieli. Liela daļa universāla virsbūves tipa auto ir garāki par lielu daudzumu minivenu. Piemēram, zafira ir īsāka par a6 universāli. Miniveni ir augstāki, labāk pārredzams ceļš, bieži ir augstāks klīrenss. Komforts ir gandrīz vienāds, bet vieta salonā daudz vairāk. Daudziem miniveniem nolaižas aizmugurējo krēslu muguras, kas ir ērti tālos braucienos, krēsli bīdās un/ vai pat ņemas ārā.
Bet otru auto var nopirkt fabiju, ja grib pa lēto uz darbu braukāt.
Pilnīgi piekrītu tavam teiktajam,tikai minivens ir īsts ģimenes auto,Fabia galīgi tam neder,nu labi,ieliksi tu tos ratus bagāžniekā bet vairāk nekam nebūs vietas.Esmu apmierināts ar savu pežuli 5008,visam vietas,neviens no pasažieriem neizjūt diskomfortu,pat tas kas sēž aiz manīm jo mans augums 192 cm.
Paga, tu, runājot par minimikroautobusiem, nerunāji par to, ka tie ir lielāki? Reku tu salīdzini zefīru - golfa klases mašīnu, kas ir nedaudz pagarināta un paaugstināta [lai tur varētu iesēdināt septiņus mietu norijušus cilvēkus], ar A6 avantu - vismaz vienu izmēru lielāku mašīnu, kura ir garāka, jo, atšķirībā no zefīra, var tikt nokomplektēta ar savam izmēram adekvātiem motoriem, kuri ir novietoti garenvirzienā. Ak jā, nezinu kā esošās un iepriekšējās paaudzes A6, bet C4 un C5 avanti varēja arī komplektēties ar diviem ķebļiem grabažniekā.
Es pēc tava teksta padomāju ka tu runā par reāli lielāku mašīnu, nevis tikai placebo efekta dēļ lielāku mašīnu. Nav bijusi darīšana ar zefīru, tikai ar šarānu - pieņemu ka šarāns varētu būt kripatu lielāks, jo pirmā paaudze ir uz savas platformas, kamēr otrā uz passāta platformas, kamēr zefīrs ir uz astmas platformas - vai viņš ir lielāks par golfu? Kripatu lielāks ir. Vai viņš ir jūtami lietderīgāks par golfa klases mašīnu? Diez vai. Grabažniekā esošā trešā rinda tāpat ir domāta maziem cilvēkiem [ir man tur gadījies sēdēt ar savu metru deviņdesmit pieci, ar kājām aizkabinātām aiz ausīm], un tās esamība tur uzreiz amputē bagāžnieka funkcionalitāti, vārdu sakot, tā pat nav septiņvietīga mašīna, ja vien nav nokomplektēta ar jumta grabažnieku vai piekabi aizmugurē. Aizmugurē sēdošajiem ir nedaudz vairāk vietas, bet to pašu efektu var iegūt, nopērkot passātu [kas uz uzpūstas golfa platformas vien atrodas].
Es domāju ka tu te vismaz džeri iesaki...
Pēc idejas būtu jābūt otrādi - minimikroautobuss varētu būt par otro vai trešo mašīnu, jo neba četru cilvēku ģimenes ikdienas vajadzībām golfa klases mašīna būs par mazu. Tad jau tikpat labi varētu pirkt VW Westfalia par pirmo mašīnu, jo reizi gadā patīk padzīvot ārpus mājas, un visu gadu braukāt apkārt ar viesistabu un virtuvi...
Protams, ja ģimene ir pieci purni, katrs uz 150 kilo, tad jā, golfa klases mašīna būs par mazu, bet savādāk, nevajag pārspīlēt ar savu "saspiešanos". Un ja arī tiešām četru vai piecu cilvēku ģimene ir tāda, ka vismaz trīs regulārie braucēji ir divmetrīgi, tur vienalga minimikroautobuss ir tik vajadzīgs kā zaķim stopsingāls - tam ir domātas tādas mašīnas kā audi A6, un citas tās klases mašīnas - gan grabažnieks liels, gan aizmugurējajiem vietas daudz, un atšķirībā no minimikroautobusa, braukšanu ar tādu varēs arī izbaudīt.
Par minimikroautobusu jāsāk domāt ja ģimenē ir vairāk cilvēku, nekā salien divās rindās, un arī tad ir mazākas mašīnas. Manas draudzes mācītājs brauc ar dacia logan universāli, septiņvietīgo, jo viņam ir sieva, četri bērni, vecumā no pieciem līdz kaut kādiem, hvz, 12 gadiem, un mutere. Tā kā tur nevienam ratus vairs nevajag, pieņemu ka ietilpība garākos braucienos pietiek. Vispār prikola pēc būs jāpaprasa viņam atsauksme par tās mizas ērtumu.
Bez ņirgāšanās ieteiktu apskatīties šo variantu (nu varbūt ne konkrēto, bet modeli kā tādu):
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/dacia/lodgy/bnexdk.html
Pats esmu lietojis Espace III, Vojager, Touran, XC-90, Patrol. Ģimenei uz sitiena ieteiktu Espace. Par pārējiem jāskatās, kāda ģimene, kādi braucieni, kāda rocība.
Iesaku apskatīties minēto Lodgy (ļoti labs price/performance). Vēl var iespringt uz Nissan NV200 - padārgs, bet labs.
Redzēju 3 gadīgu NV200 Ar tādiem rusas pleķiem visur...
VW caddy, sižetā pie beigām.
joprojām iesaku panameru.
Vēl labs variants: 2006., 2007.gada Toyota-Corolla universāls.
Šis ekskluzīvs e-mobile.lv/car/234096538
Ja nobraukums ir reāls, ņemtu šo:
Jau reālāki varianti:
vajag tikai meklēt, nevis taisīt stulbus topikus.
Labākais šajā kategorijā:
Lietots auto līdz 4 500 EUR ģimenei ar bērniem
Rakstām rakstu un vēlējāmies pajautāt iAuto forumā, kuru no lietotajiem auto būtu vērts apsvērt iegādāties ģimenei ar 2 bērniem par budžetu ap 4 500 eur. Kā vienīgo auto!