Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Škoda Kodiaq 2016 tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunā Škoda Kodiaq 2016, kāda pieredze?

 
1 2 3
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
26 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Vakar sanāca mazliet tuvāk iepazīties ar Kodiaq. No tāluma skatoties, izskatās kā samazināts jaunā modeļa Audi Q7, no aizmugures - VW Tiguan vai pat BMW X1.

+ ir izdomāts risinājums bagažniekā esošajam izvelkamajam pārsegam. Parasti ir tā, ka nav kur to ielikt, kad noņem nost, bet Kodiaq to var novietot speciālā nišā, paceļot bagažnieka grīdas pārsegu.

+ ir iespējams uzstādīt priekšējo krēslu atzveltnē galdiņus un planšetes turētājus.

- bagažnieka nodalījuma grīda ir pārāk augsta, tādējādi zaudējot daudz brīvas telpas bagažnieka lielākam tilpumam. Tāpat ir arī grūtāk iekraut smagu kravu. Bet tas noteikti ir saistīts ar 2 papildus sēdvietu vietu ievietošanu bagažniekā. Iespējams 5-vietīgajā versijā bagāžas nodalījuma grīda ir zemāk.

- aizmugurējā sēdeklī nav iespējams ievietot 3 bērnu sēdeklīšus, bet to zināmā mērā var atrisināt, ja izmanto 3.sēdekļu rindu.

- 2.rindas krēslu atzveltnes var nolaist tikai pavisam nedaudz.

- ar 1.piegājienu vairākkārt neizdevās aizvērt vadītāja durvis. Pat speciāli uzfilmēju video, lai neteiktu, ka neprotu aizvērt

Izbraukt ar Kodiaq diemžēl nesanāca, jo šis vakar bija pieprasītākais no visiem Gada auto kandidātiem.

Super info!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
34 0 Atbildēt

Starp citu, atzveltnes nolaišanas iespējas pārbaudīju, atceroties tepat forumā Tavu diskusiju par to.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
30 2 Atbildēt

Ierosinu tos, kuri apsver šāda lietota Volvo-XC90 iegādi, tomēr apdomāt, vai labāk par 25 tūkst.EUR nebūtu iegādāties jaunu Škoda-Kodiaq sākuma komplektācijā!

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc90/bkkxxo.html

Nortel Reģ.: 16.03.2007
29 0 Atbildēt

Kāpēc ne šito:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc90/bkedhi.html

cenā līdzvērtīgs

Un ko darīt ar kodaku bāzes komplektācijā??? Škodām bāzē nenāk pat signalizācija un drošības komplekts. Kur nu vēl tāda ekstra kā paklājiņi un lietie diski.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
29 0 Atbildēt

Šito nē tāpēc, ka mežonīgi rijīgs tas benzīnnieks! Kodiaq būs dabūjams ar daudz ekonomiskāku dzinēju.

Kodiaq bāzes komplektācijai kādu tūkstoti priekš ekstrām var piemest klāt, un tad tas būs labi aprīkots auto.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
28 0 Atbildēt

Par kādu tūkstoti nevar dabūt pat iztikas minimumu Škodai. Man Octaviai "iztikas" jeb braukšanas minimums vien savācās uz 4 kEUR. Kodak klases auto labi aprīkots būs ap +10 kEUR virs bāzes cenas. Un tad vēl jāskatās kāda aprīkojuma līmeņa bāzes modelis tas ir. Octaviai starpība starp bāzes modeļiem Active un L&K vien ir ap 15 kEUR. Un pat L&K versijas bāzē nav viss nepieciešamais.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
27 1 Atbildēt

Mani gandrīz vienmēr apmierina bāzes komplektācija. Nu kaut kādus sīkumus par dažiem simtiem eiro var piemest.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
11 0 Atbildēt

Konkrēti kādus sīkumus?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
11 0 Atbildēt

Piemēram, metālisko krāsu, signalizāciju, pilnizmēra rezerves riteni vai vismaz ,,dokatku,, , kādu papildu plauktiņu, varbūt elkoņbalstu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
8 0 Atbildēt

Uzskaitītie sīkumi jau vien ir kāds 1 kEUR. Tie nav daži simti. Daži simti ir reģistrācija un signalizācija, kas diemžēl nav iekļautas auto cenā.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Jā? Kāpēc tu tā domā? Nu labi, tusējoties dižās pilsētas korķos droši vien, bet sākot kustēties tas volgo sešu katlu bīdelis mierīgi griezīsies, kamēr "kodi? a ko?" putekļu sūcējiņš nikni rēkdams griezīs pilnu pulksteni, cenšoties izdarīt to pašu, un procesā patērējot vismaz tikpat degvielas... Te jau nav runa par golfa klases hečbeku, kam sešu katlu motors ir bišķi par daudz, bet gan par lielu kasti...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
16 0 Atbildēt

Paskatījos Polijas Škodas lapu. Tur jau ir publicētas Kodiaq cenas, kuras ir tikai minimāli lielākas kā Superbam:

www.skoda-auto.pl/modele/kodiaq/kodiaq/skoda-kodiaq-cennik

VWfans Reģ.: 21.02.2004
16 1 Atbildēt

Prieks, ka piedāvājumā ir ,,ekonomiskais,, variants ar 1,4 litru 125 zirgspēku benzīna turbomotoru.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
15 0 Atbildēt

Tomēr, paskatoties Čehijas lapā, redzu, ka 125 zirgspēku benzīna versiju tur nepiedāvā. Nez, kā būs pie mums?

www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/kodiaq-cenik.pdf

VWfans Reģ.: 21.02.2004
15 2 Atbildēt

Ceru, ka Škoda-Kodiaq būs lietotu Volvo-XC90 kapracis Latvijas tirgū:

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
5 0 Atbildēt

Esi drošs, ka nebūs. Tad jau Kaškajs varēja tāds būs

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tieši tā, precīzi. Tik maza tā atšķirība ir palikusi mūsdienu nemotoru modes rezultātā, bet vēl mazāka tā arī nepaliks. Uzskatāmāk šitas bija pirms 15 gadiem - fofāgenam - četri, pieci un seši katli, seatam - četri un pieci katli, škodai - četri katli un pašvaki motoriņi.

Un vispār R32 ir vismaz piecus gadus sena vēsture. Tagad ir R.

Jā, Kodiaq jaudīgākie motori būs 180 zirgspēku turbobenzīnnieks un 190 zirgspēku turbodīzelis. Bet ar to ir pilnīgi pietiekami!!!

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Es tev pilnīgi piekrītu. Tikai ir viena problēma - tie ir niknākie motori. Bet tur klāstā ir arī vājāki. Un reku tu pats jau te sāki siekaloties par vismironīgāko no tiem.

nordic Reģ.: 12.04.2002
10 1 Atbildēt

Auto bāzes komplektācijā ir tikai pārvietošanās lidzeklis un nekas vairāk, diemžēl otreizējā tirgū tādus arī grūti pārdot.

Biežāk, cilvēki ,kuri uz auto skatās tikai kā uz pārvietošanās līdzekli, neapmeklē auto portālus

VWfans Reģ.: 21.02.2004
11 0 Atbildēt

Oponēšu. Auto gaitas īpašības nenosaka ekstru daudzums. Vienādi baudāms gaitā būs gan Kodiaq par 26 K EUR, gan par 40 K EUR. Kāpēc pa tukšo tērēt 14 K EUR???

seller Reģ.: 24.08.2001
15 0 Atbildēt

Piekriitu, apriikojums bez auto pats nebrauc! Prieks manis vaagis ar drankiigu gaitu, nestabils un rijiigu dzineeju, nekad nekluus veertigaaks, ja tam razotaajs saaks baazt panelii planseti pat tad nebuus veertiigaaks, ja pat veel divas plansetes iebaziis seedeklu atzveltnees

Nortel Reģ.: 16.03.2007
10 1 Atbildēt

Tu brokastīs ēd maizi ar margarīnu ar sviesta garšu un dzer tēju Možums? Teorētiski jau paēst var, bet baudas (garšas) nekādas.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
3 1 Atbildēt

nordic

iekopēšu šeit pat tekto , kas man šita pamatots ..

''''''''''''''''''''''''''''''''''

feciic Litri: 256, Līmenis: 5 Reģ. datums: 09.05.2008 7.novembris 2016 10:27

12

0

Atbildēt

Man kautkā liekas ka otreizējā tirgu priekšroka labi aprīkotiem auto ir premium segmentā. Ja piecgadīga golfa pircējam ādas salons un ksenona lukturi nebūs pirmās lietas uz ko skatīties tad lielākajai daļai Audi/BMW pircēju tās būs must have lietas.

Tā teikt neatmaksājas auto aprīkot ar ekstŗām, kuras "iet pāri" konkrēta segmenta standartiem.

pilnīga katastrofa tādā ziņā ir "budžeta" brendu dārgais gals

piemēram:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/hyundai/santa-fe/ejoec.html

Jauna cena 45k eur, vērtības kritums 750! eur mēnesī par Hyundai.

nordic Reģ.: 12.04.2002
8 0 Atbildēt

Taisnība, laikam biju pievienojis Kodiag premium galam Kad skatījāmies 75 gadīgai mammai padsmitgadīgu golfu, ekstrām uzmanība netika pievērsta.

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

Mammai tik laba redze ka ksenona eksistence ir nesvarīgs ķeksītis? Es vispār esmu šokā ka var būt par 15 gadiem jaunākas mašīnas, izņemot kaut kādu pilnīgu budžetu, kā lokanā dacīte, bez ksenona - nu tagad atklājas iemesls, kāpēc tā mēdz notikt...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
11 0 Atbildēt

Xenon ir pagātne.

Tagad īsta gaismas revolūcija ir Led.

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
6 0 Atbildēt

Jaunaakaa revolucija ir LaserLed. Uzstaada jaunajai 7ser BMW. Protams, ka papildopcija.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Kaut kam no Audi, man šķiet, arī bija...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tieši tā, TAGAD. Te bija runa par lietotu mašīnu, tb agrāk. Man kā audī un fofāgenu piekritējam liekas pašsaprotami ka mašīnām, kurām ir 15 gadi vai mazāk, ir ksenons, bet citās markās kaut kā bieži vien tas ķeksītis nav ticis paņemts...

Es gan uz mašīnu diožu lukturiem skatos skeptiski. Princips jau tur ir vienkāršs - ja tev nauda ir, maksā. Pietiek atcerēties kas bija ar C6 audī diožu dienasgaitas lukturiem - mēdz izbeigties, un kad tas notiek, no laimīgā īpašnieka tiek izpumpēti tur kaut kādi diezgan lieli simti par jaunu lukturi... Diožu lukturi mašīnām - tas vienkārši ir kārtējais bezjēdzīgais vipendrons, lai būu ar ko pievilināt ka ķipa uzlabojums. Tā jau diodes ir laba lieta, bet to pluss pār ksenonu ir strāvas patēriņš un nepieciešamības trūkums pēc augstsprieguma - ideālais pielietojums - tur kur vājš strāvas avots [velosipēds - jā, par maniem velosipēdiem apkārtējie mēdz brīnīties ka velosipēda lukturis velk kā moča lukturis], vai kur par elektrību ir jāmaksā [mājas]. Mašīnā ir pie dirsas, vai lukturis patērē 35w, vai varbūt 20w - toties ir bik starpība starp ksenona spuldzīti, kura maksā hvz, dažus desmitus eiru, vai diožu lukturi, kurš maksā n simtus. Bet nu laikam jau nepietiek ka uz mazlietotām mašīnām jāskatās ar aizdomu pilnām acīm vai motors neizšķīdīs - bet arī vai vispār lukturi degs - un ja tagad 10 gadus vecām mašīnām bieži vien nedarbojas parkings vai ABS/ESP, tad pēc kāda laiciņa nebūs nekāda garantija ka vēl vispār lukturi degs...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Taisnība! Kad garantija - super!

Kad kaut kas notiek pēc garantijas beigām - bēdu ieleja

Lietotu nav, bet jauni Led lukturi maksā tūkstošus EUR.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
4 0 Atbildēt

Teorētiski LED lukturim jābūt mūžīgam, ja tas tāds nav tātad ražotājs nolaidis lažu. Ar BOSCH un Siemens izstrādājumiem nebrīnītos, ka tā tas arī ir, patīk sarežģīt lietas, kur nevajag.

iciks Reģ.: 29.05.2013
6 0 Atbildēt

Teorētiski varbūt, bet vai praktiski?

Tāpat māju led spuldzītes. It kā uz pakas tādas stundas sarakstītas, ka mūžam pietiks, bet allaž gadās kāds brāķis. Labi, štrunts par mājām, samaksā tos dažus eur (ja nav garantijas) un dzīvo tālāk, bet ja mašīnai beidzas garantija un reizē ar to šie lukturi?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Cik zinu tad audī gānītie lukturi joprojām ir hellas meistarojums...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Mājas spuldzītē ne jau diode izbeidzās, bet gan taisngrieža shēma nosvilst, kas pārveido maiņstrāvu līdzstrāvā. Ja darbinātu no līdzstrāvas avota, tad kalpotu stipri ilgāk.

Gaismas diodes strauji nokauj karstums, ja korekti nenodzesē.

Auto lukturu gadījumā diodes izbeigšanās var būt tikai ražošanas brāķis, jo ja nokalpoja garantijas laiku, tad arī pēc garantijas tam bija jākalpo nav tur kam īsti izbeigties.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tieši tā, pusvadītāju lielākais ienaidnieks ir karstums. Maniem velosipēdiem tādā ziņā ir ideālā situācija - diodēm slodze pieaug kopā ar dzesējošā gaisa plūsmu. Mašīnām tikmēr tā nav , vēl vairāk - diodes siltumu izdala uz aizmuguri, tātad motortelpas virzienā, kur jau atrodas karsts motors... Un vēl vairāk - šaubos ka tur ir īpaši laba dzese tiem lukturiem - neizskatās ka jaunajām mašīnām gar lukturiem būtu pietiekami lielas spraugas adekvātai dzesējoša gaisa plūsmai...

Un par tām pašām māju diožu spuldzēm - domā ka taisngrieža nosprāgšanai nav nekāda sakara ar to temperatūru, kādā tam ir jādarbojas?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

protams, ka shēma izbeidzas dēļ karstuma un lētajām detaļām, bet tas nenozīmē, ka diodes ilgi nekalpo.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Es tev pilnīgi piekrītu. Un te mēs atkal nonākam pie cenas un kvalitātes jautājuma. Es tiešām gribētu zināt kas liek tādam diožu lukturim būt dārgākam par dažiem simtiem eiru, pieņemot ka tur ir kaut kāda vēl elektronika sabāzta iekšā, vai pāris simtiem, ja nav ...

ZigmarsKrumins Reģ.: 02.08.2016
11 0 Atbildēt

Škoda ir laba. Pirmais iespaids apsēžoties autovadītāja krēslā pēc telpas plašuma, kas ir apkārt līdzīgs kā Q7. Kopumā salons plašs, ērts,kluss, kvalitatīvi nostrādāts, ar labas kvalitātes-mīkstu plastmasu!!! Dizains un interjers tipisks Škoda style- vai nu patīk, vai gribās kko citu, man liekas, ka glīti.

Gaitas īpašības īsi var raksturot, kā VW/Škoda auto grupai raksturīgas, skaidras, tīras reakcijas ar stingru stāju,kas nav pārlieku cieta. Pārliecinošs auto uz sniegota līkumota ceļa ātrumos ap 100 !! 2.0 dīzelis 190 z/s + DSG= ļoti, ļoti labi!!

Lietas, kas ne parāk varētu minēt spdīgos salona apdares paneļus, iespējams ikdienā lietojot zibinās un spidomatra+tahometra noformējums- zaļganā krāsa kkā neparāk un noformējums balansē starp Škodas stilu un prastumu. Kopumā ļoti labs/liels kvalitatīvs auto, protams gaidām cenu, lai varētu turpināt diskusiju par lietotu X5 vs Q7 vs Škoda Kodiaq! Bez cenas Škoda uzvar!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Kā var noprast no citu valstu dīleru mājaslapām, tad Polijā turbobenzīna 125 zirgspēku variantu piedāvā, bet Čehijā nē, tur vājākais ir 150 zirgspēku motors. Redzēs, kā būs pie mums... Ja pie mums būs pieejams 125 zirgspēku variants, tad cena būs salda, un Škoda-Kodiaq iegāde labāks variants nekā 2010.-2012.gada Volvo-XC90 iegāde.

bvs Reģ.: 11.11.2016
8 0 Atbildēt

Ar 125zs tādai bundžai ,ja nesirgst ar mazohismu,ir daudz par maz.Un standarta komplektācija škodām reti bēdīga.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
5 1 Atbildēt

Ja Kodiakam tapat kā Jetijam pēc 3 gadi lobīsies krāsa un sāks grabēt bremžu suporti tad man tādu nevajag.

Vispār prātīgāk ir vismaz pusgadu nogaidīt un tad apskatīt atsauksmes.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 2 Atbildēt

Tātad vai nu jauns Kodak max komplektācijā vai šis:

e-mobile.lv/car/234977399

vai šis:

e-mobile.lv/car/220689643

Es par BMW.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
4 0 Atbildēt

Es par šo:

m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/gl450/mcnox.html

Pat daži taukšķi paliks remontiem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tieši tā, TAGAD. Te bija runa par lietotu mašīnu, tb agrāk. Man kā audī un fofāgenu piekritējam liekas pašsaprotami ka mašīnām, kurām ir 15 gadi vai mazāk, ir ksenons, bet citās markās kaut kā bieži vien tas ķeksītis nav ticis paņemts...

Es gan uz mašīnu diožu lukturiem skatos skeptiski. Princips jau tur ir vienkāršs - ja tev nauda ir, maksā. Pietiek atcerēties kas bija ar C6 audī diožu dienasgaitas lukturiem - mēdz izbeigties, un kad tas notiek, no laimīgā īpašnieka tiek izpumpēti tur kaut kādi diezgan lieli simti par jaunu lukturi... Diožu lukturi mašīnām - tas vienkārši ir kārtējais bezjēdzīgais vipendrons, lai būu ar ko pievilināt ka ķipa uzlabojums. Tā jau diodes ir laba lieta, bet to pluss pār ksenonu ir strāvas patēriņš un nepieciešamības trūkums pēc augstsprieguma - ideālais pielietojums - tur kur vājš strāvas avots [velosipēds - jā, par maniem velosipēdiem apkārtējie mēdz brīnīties ka velosipēda lukturis velk kā moča lukturis], vai kur par elektrību ir jāmaksā [mājas]. Mašīnā ir pie dirsas, vai lukturis patērē 35w, vai varbūt 20w - toties ir bik starpība starp ksenona spuldzīti, kura maksā hvz, dažus desmitus eiru, vai diožu lukturi, kurš maksā n simtus. Bet nu laikam jau nepietiek ka uz mazlietotām mašīnām jāskatās ar aizdomu pilnām acīm vai motors neizšķīdīs - bet arī vai vispār lukturi degs - un ja tagad 10 gadus vecām mašīnām bieži vien nedarbojas parkings vai ABS/ESP, tad pēc kāda laiciņa nebūs nekāda garantija ka vēl vispār lukturi degs...

"Man kā audī un fofāgenu piekritējam liekas pašsaprotami ka mašīnām, kurām ir 15 gadi vai mazāk, ir ksenons, bet citās markās kaut kā bieži vien tas ķeksītis nav ticis paņemts..."

Vispār jau to gadu (2001.-2006.) audī un fofāgēniem ksenonus redz salīdzinoši maz.Katrā ziņā mazāk kā BMW, MB un Lexus noteikti...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Par fofāgeniem nezinu, mk4 bieži negadās redzēt, B5 passātam pirmsfeisliftam parasti nav, feisliftam lielākoties ir. Tikmēr audī C5 ksenons ir pašsaprotama lieta - B5 tas uzradās tikai ar feisliftu, feisliftam kā minimums lielai daļai ir - B6 īpaši nekur neredzu, šaubos ka tur ir savādāk.

Tikmēr kad ieraugi G astmu ar apmīzējiem, tad vari nodomāt "vaaau, opelis ar ksenonu"...

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

par to C5 un ksenonu es tik pārliecināts nebūtu-labi ja astotajai daļai nebūs halogēnspuldzes

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nē nu halogēns būs visiem - tālajos - arī tuvie varbūt lielai daļai eksemplāru ar četru katlu motoriem - negribu ticēt ka V6, gan ķīseļiem, gan benzīnniekiem, ksenons nebija standartā.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Es biju domājis tuvās gaismas lukturus.

Audi ir viens no tiem ražotājiem, kuram komplektācija nav atkarīga no motora, protams izņemot S un RS. Kaimiņam ir C5 V6 dīzelis ksenona nav un pats auto pliks kā celis.

Ir gadījies redzēt C7 bez ksenona.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Es piekrītu feciic - B5 pasātiem, C5 Audi ksenoni ir salīdzinoši reta parādība. Pat B6 pasātiem to ir maz. C6 biežāk, bet arī daudzi ir bez. Bet, nu, labi, lai atrisinātu strīdu, pamēģināšu uztaisīt mazu eksperimentu - braucot mājās/uz darbu 3 dienas paskatīšos vienu modeli un tad redzēsim. No šodienas līdz piektdienai - B5 pasāts, pēc tam C5 Audī.

Par rezultātiem, protams, ziņošu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Es darīju vienkāršāk-iekš mobile.de detalizētajā meklēšanā saķeksējot C5 Audi parādās ~115k sludināumi, ieliekot vēl vienu ķeksīti pie ksenona paliek ~15k sludinājumi.

Latvijā attiecība droši, ka nebūs tik dramatiska jo neviens tigonis nestieps pliku mašīnu ja vien tā nebūs perfektā stāvoklī.

Vācijā vispār interesantas komplektācijas var atrast tieši no komplektācijas nabadzības viedokļa

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

"negribu ticēt ka V6, gan ķīseļiem, gan benzīnniekiem, ksenons nebija standartā."

Nāksies. Paskaties to pašu ss.lv

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu tad jaunie modeļi ir tikuši pielāgoti jauno laiku pircējiem - cilvēkiem, kas saka "griiibu jauuunu auuuuto", bet nepietiek, tāpēc nākas raut līzi, un ekonomēt uz aprīkojumu. Vecajiem modeļiem kā reiz lukturi bija tieši atkarīgi no tā, kas atrodas motortelpā - B2/B3 pilnie lukturi bija A90, kas tikai ar pieciem katliem komplektējās [B2 A90 it kā ar kaut kādu 1.6 TD varēja būt, bet nav manīts], C3 A200, kuriem gandrīz visiem bija turbiķis zem haubes, B4 V6 motoriem, un lēcas vēlākiem S2 - C4 A100 lēcu lukturi bija S4 un 2.5 TDI, A6 lēcas bija visiem un ksenons S6+.

Jebkurā gadījumā arī tiem pašiem B5 un C5 pierastā aina ir - ādas ķebļi mašīnā, kas aprīkota ar 2.8 vai 2.5 TDI, kamēr mašīnām ar švakākiem motoriem parasti ir lupatas salons, ja vien kāds jau nav pacenties samainīt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Nu tā, pirmā atskaite, pēc kuras, domāju, īpaši var arī neturpināt. Šorīt no rīta pa ceļam uz darbu 19 km garumā piefiksēti:

3 VW Passat B5 - ksenona lampu nebija nevienam;

7 VW Passat B6 - trijiem ksenons bija, četriem nebija;

6 Audi C5 - četriem ksenona nebija, vienam Allroad bija, tad vēl vienam Avant it kā bija, bet šķiet, ka nebija

oriģinālie, bet kaut kādi liktie kitajobas... gaismas krāsa tāda pagalam dīvaina...

Konkrēti neskaitīju, bet piefiksēju arī diezgan daudz B5 Audī (to, ko no 2001. lidz 2005. ražoja) - ksenona nebija nevienam.

Domāju, ka ar to eksperimentu arī varam beigt.

Attiecībā uz taviem spriedelējumiem par jauno laiku pircējiem, arī nebūs taisnība. Latvijā īpatnība ir tāda - ja tas ir lētā vai daudzmaz vidējā gala auto (Škoda, Nissan, Opel, Ford, VW lētais/mazais gals utt.), tad puse uz pusi - ir gan bāzes, gan labi aprīkoti. Ja korejietis, tad pamatā maksimālajās komplektācijās. Ja premium gals (Audi, BMW, MB, Lexus, VW dārgais gals - Touareg, Phaeton utt.), tad tiek ņemtas pamatā maksimālās komplektācijas. Tb., šajot gadījumos jaunā laika pircējs labāk ņems mazāku auto, bet ar labāku aprīkojumu. Pie šīs kategorijas, starp citu, piederu arī es. Vairums Latvijā esošo B5, B6, C5, C6 nāk no R-Eiropas, pārsvarā no Vācijas. Tur ir savādāk - vācietis savā skopumā ļoti izvērtē, vai konkrētā ekstra tiešām viņam ir nepieciešama un vai ir vērts par to maksāt. Pie tam, ļoti daudz no šeit nonākušajiem auto tur ir iegādāti kā dienesta auto, attiecīgi ar vājāku aprīkojumu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Starp citu, mans savā laikā B6 Highline arī bija bez ksenoniem.

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Izrādās ka veco Audi zinātājs tā bliež garām ka maz neliekas.

B4 V6 SS'ā ir tikai viens, lēcu nav, nezinu mainīti lutkuri vai tur vai kas, tas pats ar C4 "lielajiem motoriem" pusei ir lēcas pusei nav.

A90 un A200 ir atsevišķi modeļi, S sērija tāpat.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

B4 lēcas bija tikai vēlīniem S2 un RS2, V6 bija pilnie lukturi [lasīt, ar virzienrādītājiem buferī], C4 sotakiem lēcas standartā nāca 2.5 TDI un Smašīnām, pārējajiem varbūt tas bija ķeksītis, varbūt nebija bet tagad, 20-25 gadus vecām mašīnām daļai noteikti ir ielikts.

Gābešņik, no pirmā līdz piektajam gadam bija B6. Tavs novērojums ir interesants, acīmredzot dižajā pilsētā dzīvojošajiem redzamību nevajag, paļaujas uz laternām - jo audī lukturus gānī visi, kas kaut ko no lukturiem sajēdz, ksenonam ta vismaz ir kaut kāda tuvā gaisma...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nākamo reizi šito uztaisīšu mazpilsētā - kad uz saviem Talsiem aizbraukšu. Saderam, ka rezultāts būs līdzīgs?

Tas, ka tev vienam lauku čomam ir C5 ar ksenoniem, nenozīmē, ka visiem tādi ir. Tikpat labi es varētu pateikt, ka tāpēc, ka manam Volvo ir 6-pakāpju mehāniskā kārba, vairumam tādas ir.

Dieselfan Reģ.: 02.11.2016
6 1 Atbildēt

Škoda turpina pārsteigt. Ļoti laba un efektīva optika. Ērts, plašs un ar labiem materiāliem nostrādāts salons. Škodai ir pārsteidzoša ekstru – iekšējo komunikāciju sistēmu, kas ļauj mierīgi sarunātīes ar vadītāju. Ļoti labi lukturi, kas ir kā radīti dienas tumšajam laikam.

Labs un dinamisks auto. Manuprāt, starp BMW X1, Ford Edge un Škoda Kodiaq, viennozīmīgi izvēlētos Škoda Kodiaq, pat neredzot cenu lapu.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
4 1 Atbildēt

Kā tu vari salīdzināt kodiak ar x1???

Tās raču dažādas klases automašīnas.

Kodiaq 5-7 sēdvietas, bet x1 kompakts. Citiem vārdiem sakot - vw polo ar paaugstinātu klīrensu un lieliem riteņiem

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
2 5 Atbildēt

Nu kaa var saliidzinaat Skodu ar BMW?!?!

Tas ir tas pats, kas saliidzinaat pirkstu ar p...i

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 1 Atbildēt

Tu ļoti kļūdies, idealizēdams BMW.

Starpība apdarē un gaitas komfortā vairs nav ievērojami liela.

Ilgāku laiku braucis ar BMW, es varu adekvāti secināt kompetenti, nevis atziņas balstīt uz jūtām.

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
4 1 Atbildēt

Ok, paliksim katrs pie savaam domaam.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
6 0 Atbildēt

Piekrītu Janozauram. Kodiaq ar X1 varbūt ir salīdzināmi vienīgi ar cenām, bet nekādā gadījumā ar izmēriem. Vēl X3, bet arī ne ļoti. Ja Audi Q5 piedāvātu ar 7 sēdvietām, tad būtu vēl daudzmaz adekvāts salīdzinājums.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Janozaurs rakstīja: Es par šo:

m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/gl450/mcnox.html

Pat daži taukšķi paliks remontiem.

Kas mani kaitina šitiem GL un arī iepriekšējās paaudzes ML - apaļie ventilatori... jaunajiem tie vēl ir izstrādāti eleganti un atbilstoši mašīnas koptēlam, bet šajos modeļos izskatās briesmīgi... citādi auto nav ne vainas. Ir braukts ar tādu.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt
msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Scotinsh77 rakstīja: Ok, paliksim katrs pie savaam domaam.

A tu domā ka bembijam nav jātaupa uz materiāliem un citām lietām? Par semakiem un piektajiem nav īpašu šaubu, tie ir atbilstošā līmenī, bet trešais - nu es domāju ka bembijs ar gadiem ir progresējis, un tava bembija salona kvalitāte ir atbilstoša gan golfam, gan A4, nu vienīgi noteikti izmantoti krutāki materiāli kā golfā - es saku "progresējis", jo pirms kāda laika man bija pirmā reize, kad sanāca rakņāties kādam bembijam pa vadiem - E36 - biju šokā - es domāju ka tā miza arī pēc kvalitātes būs audī konkurents, jo parasti to salīdzina ar audī, un cik sanācis saskarties ar E34, it kā salona kvalitāte atbilst C sērijas audī - bet līdz B4 audī tur kā cūkai līdz mēnesim - ja neskaita stipri labāku ergonomiku, kaut kas pa vidu starp otro un trešo golfu - jā, trešajam golfam salona plastmasi turas kopā vienlīdz labi vai labāk kā E36.

Bet tikmēr tevis noniecinātā škoda - tas ir vienkārši golfs, kurā ir saekonomēts uz materiāliem - lētāka lupata, varbūt kādi lētāki vai vienkāršāki plastmasi.

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
6 1 Atbildēt

Un, ko Tu , ar sho sacereejumu gribeeji pateikt?

Nifiga neiebraucu...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Baudāms Škoda-Kodiaq tests:

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
5 0 Atbildēt

Runājot par vairākumu auto modeļu līdz apmēram 2007.gadam ksenoni ir švaki gaismas avoti salīdzinoši ar to pasu modeļu pilnizmēra reflektora lukturiem kuros ieliktas labas halogēnas lampas. Nemaz nerunājot par čakaru ar lampu maiņu, līmeņošanas korektoriem un sliktu laika apstākļu ietekmē ātri aizaug tas mazais gaismu izstarojošais pleķītis. Anti navarots.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Scotinsh77 rakstīja: Un, ko Tu , ar sho sacereejumu gribeeji pateikt?

Nifiga neiebraucu...

To ka tev nav loģiska iemesla uzskatīt ka škodā būs īpaši nekvalitatīvāks salons kā bembijā.

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
2 0 Atbildēt

Tu, vari izstiepties, vai sarauties, bet ljoti lielai daljai cilveeku, Skoda bija,ir un buus, pakaapi zemaakaa liimenii, nekaa BMW

wannabe Reģ.: 06.11.2016
2 0 Atbildēt

Dabiski, jo bembis sākās no 3 litriem un ir RWD (vai AWD gadījumā RWD biased). Škoda nebūt nav slikts auto, bet tai ir sava niša un bembim sava.

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
2 0 Atbildēt

Tieshi taa.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Te vispār ir runa par kvalitāti, nevis "pakāpēm". Es tev jau nosaucu piemēru, kur man nācās atklāt ka trešās sērijas bembijs pēc salona kvalitātes atbilst golfam, nevis audī.

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

Un škodas joprojām nav "zogamie auto". To var loģiski izskaidrot tikai ar to, ka Škoda nav prestiža "inomarka" Krievijā.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti