Šis stāsts parāda pašu galveno faktu, metāla sastāvu vai sakausējuma piedevas. Sūdu vari smērēt ar zapti cik gribi, tas paliks tikai sūds un par kūku nepārtaps.
Par BMW, to virsbūves pamatā konkrēti ir laba tērauda oglekļa uc sakausējums kas līdzīgi labam vitruves nazim ir ciets, elastīgs un nekorodē. Tad cits švaks skārdinieks no rīta jau uzmetis rūsas plēvīti, ja vakarā pēc mazgāšanas to kārtīgi nenoslauka...
Melnais metāls ir melnais metāls un viņš rūsē. Vienīgā ķīmija, kas var palīdzēt ir tā, kura pilnībā metālu noizolē no atmosfēras - un arī tad metāls var sākt korodēt no iekšpuses ar laiku. Vasks der tikai izskatam - noturība ta viņam īslaicīga, tukša līdzekļu tērēšana.
iAuto rakstīja: Ja saliktu visu kopā labprāt nopublicētu iAuto kā rakstu. Tad sūti uz epastu.
Kaut kā man izskatās pēc nežēlīga vērtības krituma. Skarbi, bet Opel, tas ir mīnuss.
Man bija mazais 1,3 litru dīzelītis. Daudzi teica, ka vajadzēja ņemt lielāko 1,7 CDTI. Nu, pieņemsim, pirktu tādu par 2K dārgāk (par 16300 eiro) un paveiktos pārdot par 2K dārgāk (par 3700 eiro). Absolūtos skaitļos vērtības kritums būtu līdzīgs.
Šis stāsts parāda pašu galveno faktu, metāla sastāvu vai sakausējuma piedevas. Sūdu vari smērēt ar zapti cik gribi, tas paliks tikai sūds un par kūku nepārtaps.
Par BMW, to virsbūves pamatā konkrēti ir laba tērauda oglekļa uc sakausējums kas līdzīgi labam vitruves nazim ir ciets, elastīgs un nekorodē. Tad cits švaks skārdinieks no rīta jau uzmetis rūsas plēvīti, ja vakarā pēc mazgāšanas to kārtīgi nenoslauka...
Pilnīgi piekrītu tavam rakstītam,manai bijušai fabijai oriģinālie bremžu diski rūsēja pa stundām un kad aizbraucu komandējumā uz 2 mēnešiem tad bija metami ārā. Nopirku grosā jaunus diskus ar visiem klučiem par 80 Ls un bēdu nezināju, spīdēja kā kuiļa pauti pēc vairāku dienu dīkstāves.Dīlers man šo komplektu piedāvāja par 240 Ls.Vienīgai pēc laika nomainījusi priekšējos klučus jo tie sāka vasarā grabēt,tos gan paņēmu oriģinālos.
Krown rakstīja: Tas ir baigi forši, katram ir sava pieredze! Bet, krown pretrūsas apstrādes programmas pieredze ir vairāk kā 30 gadi Kanādā. Latvijā šis ir jaunums, darbojamies 7 gadus. Katrs pats izvēlās, kā kopt savu auto. Vaskošana, protams ir laba lieta, tikai tā nepasargā auto iekšējos dobumus, kur bleķis nav ne ar ko pasargāts no rūsas. Mēs to daram un tas strādā labi!
Tie, kas apstrādā - ir apmierināti
ja nav liels noslēpums, cik tad litra trauks ar to t40 maksā?
Litrīgais T40 pie mums maksā EUR 19.90 šim tilpumam nepieciešama gaisa pistole, ja tas nav aerosols.
Pirms apstrādes, virsma ir nomazgāta, nožāvēta un tad apstrādāta. Slieknī iepūšam iekšā. Atbrauciet uz Krown apstrādes centru Rīgā un ļaujiet mums visu profesionāli izdarīt. Mob.: 20888888; 22111118
Jums to pūšamo vajadzētu uztaisīt konsistenci mainošu pēc izpūšanas, lai paliek ķitīgāks kādā 1h laikā, savādāk nav ticības.
Youtubā ir par šādiem līdzekļiem pietiekami video atsauksmes ar reāliem piemēriem. Visas aktīvākās virsmas, kur tieši nepieciešams aizsargāt pret sāli tiek nomazgātas.
Jums vienmēr ir izvēle apstrādāt mašīnu profesionāli krown centrā, vai darīt to mājās. Mēs iesakām atkārtot apstrādi vidēji reizi gadā, atkarībā no mašīnas stāvokļa.
Piedod, bet visa apakša izskatās aizd.rsta! Vibrācija uz pusasīm, kardāniem un riteņos garantēta. Plus vēl nabaga servisa meistars, kam būs jānočakarē ar šo draņķi pārklātie uzgriežņi un skrūvju galvas.
214.1. Transportlīdzekļa lukturu gaismu izstarojošās, atstarojošās un izkliedējošās virsmas nedrīkst pārklāt ar jebkāda veida pārklājumiem (piemēram, plēvēm, lakām vai citiem materiāliem).
Nortel rakstīja: Piedod, bet visa apakša izskatās aizd.rsta! Vibrācija uz pusasīm, kardāniem un riteņos garantēta. Plus vēl nabaga servisa meistars, kam būs jānočakarē ar šo draņķi pārklātie uzgriežņi un skrūvju galvas.
Bildē redzama mašīnas apakša tūlīt pēc apstrādes. Šis materiāls izplešās un izsūcās pa mašīnas apakšu desmit dienu laikā.
Auto ir tehniskā kārtībā un servisa meistaram nav vajadzības tur strādāt. Bet nosmērēties vai nu dubļos, vai pretrūsas materiālā vienmēr var, ja ir tāda gribēšana.
Nortel rakstīja: Piedod, bet visa apakša izskatās aizd.rsta! Vibrācija uz pusasīm, kardāniem un riteņos garantēta. Plus vēl nabaga servisa meistars, kam būs jānočakarē ar šo draņķi pārklātie uzgriežņi un skrūvju galvas.
Bildē redzama mašīnas apakša tūlīt pēc apstrādes. Šis materiāls izplešās un izsūcās pa mašīnas apakšu desmit dienu laikā.
Auto ir tehniskā kārtībā un servisa meistaram nav vajadzības tur strādāt. Bet nosmērēties vai nu dubļos, vai pretrūsas materiālā vienmēr var, ja ir tāda gribēšana.
Un vispār, kāds sakars ar vibrācijām?
Pusass, kardāns vai ritenis nav zemeslode. Ja uz kāda no tiem noliek kluci, tad griežoties diemžēl vibrēs. Vai materiāls "izplešās un izsūcās" pietiekoši vienmērīgi, lai pieci līdz pārdesmit grami riteņa atsvaru netraucēti turpinātu savu darbu? Vajadzība strādāt piekarē var rasties jebkurā mirklī, jau pēc vienas bedres.
Pacelšu tēmu. Uz jumta ir uzšvīkāta krāsā švīka ~2cm garumā un tā protams sakusi rusēt. Ar ko lai apsrādā un aizkrāso lai rūsu apturētu?
Ir man t40 flakoniņš, to uzpūšu ik pa laikam bet tas jau nav baigais solution. Gribas pirms sāls sezonas tikt galā lai nedod dies neuzceļ krāsu blakus un beigās pec paris gadiem nesāk pūt jumts.
Moš depiņā var kkādu pretrūsas krāsu nopirkt un uzkrāsot? Bet pirms tam jau ar kkadu skābi labāk noņemt to rūsu ne? Baigi krāsu nevajag piemeklēt jo tas ir jumts kurš nekrīt acīs +/- tādu pašu toni piemeklēt...
Es lietoju rūsas pārveidotāju RustStop. Mazā pudele maksā 4 EUR. Iepriekšējam auto uzsmērēju rūsas vietās, pusotra gada laikā tālāk nekas nebija rūsējis. Vienīgais mīnuss tumšā krāsa. Uz gaiša auto slikti izskatās, bet vismaz tālāk neiet. Un pārkrāsot visu detaļu rokas necēlās.
Bet kā saka profi, tad rūsu var tikai apturēt uz laiku, izskaust pavisam to nevar, tā dzīvo metālā. Arī krāsošana, pat pilnīga izslīpēšana noraujot metālu ar rezervi nedod garantiju. Vai nu maini bojāto detaļu vai cīnies ar rūsu.
Mans auto rūsē, ko darīt?
Par un ap auto rūsēšanu. Kāpēc automobiļi rūsē, kuri auto rūsē vairāk? Ko vajadzētu darīt? Uzdod jautājumu vai dalies ar savu pieredzi!