Tieši vērtības kritums vismazākais būs hondai.
Mazdai vislielākais.
Tieši vērtības kritums vismazākais būs hondai.
Mazdai vislielākais.
Bet ja man būtu jāizvēlas, es ņemtu NO ŠIEM smax. Par bāzes traktora ( šarana) cenu gar nopirkt maksi maksimālajā komplektācijā. Auto būs labs un uzticams. Bet tie universāļi - kompromiss, starp normālu auto un sedanu. Nekas vairāk.
Bet tas ir mans, nepareizais, viedoklis.
Lūgums tomēr uz piemēroto topiku!
Kopsummā tur laikam tomēr ir par tēmu.
Pārkopēts uz "◾Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena " topiku!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja pavisam godīgi, tad elektroauto būs auto ar vismazāko vērtības kritumu. Tā vērtība ir tieši proporcionāla akumulatora nolietojumam un pat bez akumulatora lūžņos par to iedos lielāku cenu, kā par citiem.
Tikai pagaidām, Eiropā nav nopērkami elektroauto.
Ir kaut kādas spēļmantiņas vai tesla par 100 000.
Nu mūsu platuma grādiem elektroauto pagaidām nav aktuāli. Kaut gan skatoties uz pēdējām ziemām drīzumā lietas var mainīties.
Elektroauto varētu būt ar vismazāko kritumu tad, kad industrija būs pietiekami attīstījusies un vairs nebūs pārāk lielas cīņas ar fiziku par nobraucamajiem kilometriem.
Vērtības kritums ir atkarīgs no ekspluatācijas apstākļiem un kur/kam taisies to auto pēc tam pārdot.
Cik saprotu, tad runa ir par lietota auto iegādi. Ja tā, tad Passat vai Sharan. Tos vismaz var uz katra stūra, ātri un par salīdzinoši mazām naudām sataisīt. Fordi un mazdas rūsē kapitāli. Vismaz divreiz gadā jātaisa apstrādi, pat jauniem auto.
Mazākie vērtības kritumi būs Honda un VW.
Es izvēli samazinātu līdz CRV, S-Max, Passat un Mondeo (jaunais).
Man nav īsti saprotams, kāpēc jauni ğimenes auto ir tik dārgi (ap 40 000 EUR)
Akcijā pērkot VW Multivan par 35K, pat pēc 7-8 gadiem maksās ap 20 Tik zog gan viņus!
Jauns Multivan 35 000 EUR?
Pat mazāk: offers.volkswagen.be/fr/particulier/multivan
Apskatījos to linku. Franciski lasu tikai ar google translator palīdzību. Izskatās, ka tā ir platforma priekš dīleriem nevis privātpersonām. Pa baudāmu Multivan aprīkojumu par 35 000 eur nevar būt runas. Ja paņem labu aprīkojumu, ar kādu pēc tam nav nekādu problēmu pārdot Multivan otrreizējā tirgū, tad tur tikai no +/- 40 000 eur sākas, kas arī, protams, ir lēti salīdzinājumā ar Moller Auto piedāvātājām cenām
Ziemā Molleram bija akcija, pilna paka protams nebija, bet nebija arī galīgi pliks.
Patreiz esmu norezervējis testa braucienu ar CR-V Lifestyle, 1.6L i-DTEC 9AT 4WD. Padalīšos ar iespaidiem.
Mazda6 vairs netiek izskatīta, kaut gan ļoti patīk gan vizuāli, gan tehniski.
O, šis ir labs. Esmu braucis. Solītais patēriņš zem 5 litriem gan neatbilst faktiskajam, bet vidēji 6,5 litros ar normālu braukšanai iekļauties var mierīgi.
Kad 2015.gadā pirku savējo CR-V (2,0 l benzīns), tad starpība iegādes cenā bija milzīga. Tagad starpība ir sarukusi un jau ir daudz vairāk argumentu par labu šim dīzeļvariantam.
Danimars
Par KIA Sportage jauno modeli nav domāts?
Es apgalvotu, ka tas ir ļoti izdevies un savas 7 gadu garantijas dēļ - viennozīmīgi izskatāms.
2,0Crdi ar 185zs ir gana jaudīgs, automāts KIA - reāli labāks par daudziem citiem ne-premium ražotājiem.
Toties vērtības kritums KIA ir pavisam cits. Tāpat kā aftermarket pircēju interese par šo auto.
Kāds ir nobraukuma ierobežojums? 7 gadi tas ir 350 000 tkm neiespringstot.
manuprat auto ar mazako vertibas kritumu ir touyta hilux.
Danimars
Gribi gan atlikušo ,gan mazu degvielas patēriņu . Kā ar rav hibridu . Skatos lētākajam 4x4 cena mazāka par kādi 5 K salīdzinot ar lētāko CRV dīzeli , automātu un 4x4
Nav dzirdēts par hibrīdu zemajām otreizējām cenām . Vai es to nēsu manījis ?
Vislabāk atbildi uz šādu jautājumu varētu zināt Kelley Blue Book auto aukcionu apskats.
Parasti savu vērtību vislabāk glabā auto modeļi, kuriem ir kāds īpašs "vērtības leņķis" - piem. neliela izlaiduma sērija.
Viens no labākajiem piemēriem: VW Golf Mk3 R32
Viens no dīvainākajiem piemēriem: Toyota FJ Cruiser
Jokus mīlot, "īpašu leņķi" nākotnē varētu iegūt "melojošie volksvāgeni" - 2.0 TDi (t.i. 6 paaudzes Jetta, Golfs)
Jautājums tomēr ir par to, KO vēlas tāds LV-cilvēks, kam makā ir teorētiski piem 20k auto iegādei.Vai extrām aprīkotu "labu" 4 g vecu audi vai bmw ar 200k+ nojājienu, vai tā vietā tomēr jaunu mazauto ar smirdīgas plastmasas paneli un vietu 2 braucējiem un pusotram čemodānam vai 4g vecu hibrīdu ar vispār galīgi nenosakāmu perspektīvu gadījumam, kad/ja pēc gada tam radīsies kāda problēma.Ja to hibrīdu pārdod par relatīvi mazu cenu- tātad ir iemesls. vai nu grib tikt vaļā, vai nu vnk neviens nepērk, vai abi kopā. Tur reku ir lepni kkādi tur Peugeot508 universāļi hibrīdi pat ar pilnpiedziņu un labu salona aprīkojumu- bet cik tie maksā 3-4g veci un/vai kādam vispār tie interesē?? Jauns tāds maksā 40+k, abet tādu lietotu neviens nafig neņem pat par 15...
Par 20k jau sanāk tīri ciešams vidējās klases auto. Un ja tie 20k ir uz sitiena iztērējami auto iegādei, tad nekas netraucē paņemt labāk aprīkotu, izmantojot tos 20k pirmajai iemaksai un uz ļoti izdevīgiem nosacījumiem pielīzēt klāt trūkstošos 5-6 k papildaprīkojumam.
Man grūti spriest, jo cik esmu pētījis, tad manām vajadzībām pietiekošais variants vienmēr sanāk krietni virs trīsdesmit. Ja tas nav domāts vnk kā dibena pārvietotājs, tad liela daļa interesentu daudz labāk paņems par to summu trīsgadnieku tādu, kas jauns maksājis trīsreiz tik.Galvenais laikam ir rast priekš sevis to Attaisnojumu par ko tu maksā un vai tas tev patīk. Maksāt daudz un vienlaicīgi ciest no tā, ka nav īsti tas kas patīk- manuprāt arī nav labs variants
Piemēram, es noteikti neuzticētos Peugeot hibrīdam
Nebūtiski, par kādu naudu.
Tomēr Toyota hibrīdu vērtība saglabājas arī lietotiem.
Tie ir mega uzticami.
viencexperc rakstīja: Bet ja man būtu jāizvēlas, es ņemtu NO ŠIEM smax. Par bāzes traktora ( šarana) cenu gar nopirkt maksi maksimālajā komplektācijā. Auto būs labs un uzticams. Bet tie universāļi - kompromiss, starp normālu auto un sedanu. Nekas vairāk.
Bet tas ir mans, nepareizais, viedoklis.
"Bet tie universāļi - kompromiss, starp normālu auto un sedanu" ?? Labi, normāls auto tātad nav ne universālis , ne sedans, kas tad ?
Izlasīju uzmanīgāk un sapratu, ka "normāls" auto ir minivens, buss , jādomā, arī.
Es nepirktu lietotu dīzeli , ir pieredze ar lietotu un jaunu . Ja nu vienīgi kādu ford ekskursion
Ko pērk tagad .No salonos dzirdētā
Peugeot un VW 9 no 10 auto ar dīzeli . Subārs ganrīz precīzi 50:50
WESS puisis teica benzīns un hibrīds līdzīgi ( bet te varbūt bij ...kā teikt pazudis tulkojumā )
Amservā ... hibrīdus pērk mazāk par benzīnu . Tauta meklē dīzeli , bet kā uzzin ,ka nav automāts tā intrese stipri mazinās . Un varbūt šeit Danimars būs pareizi uzminējis ..dīzels , automāts , parketnieks , labs brends ( CRV 1,6 diz +AT )
Interesanti būtu uzdzirdēt viedokļus par to, cik lielu vērtības kritumu konkrētos ciparos gada vai trīs gadu laikā kurš uzskata par pieņemamu.Pirms 25 gadiem pieņemami bija tikai paņem pabrauc un obligāti pārdod dārgāk. Tad bija tūkstotis gadā par desmitgadīgu auto. Tagad pērk jaunu pa 30 to kas sanāk un pec 3g atdod pa 15.Ja vispār kāds ņem. Un tā arī ir, ka pēc pāris gadiem lielākā daļa izdevīgo pircēju no tā auto kratās vaļā visiem spēkiem.Ja tas ir privāts pirkums- kur ir jēga?? Nu dikti interesanti būtu, ja kaut viens zinātājs uzliktu godīgu aptuveno kalkulējumu. Cik gadā esat ar mieru zaudēt? Ne procentos vai decibelos, bet konrēti Naudas vienībās??
Ir viens būtisks fakts. Jo dārgāks auto tiek iegādāts, jo lielāks tā vērtības zudums - pēc kāda laika tā cena jau tirgū, kā citiem. Labs piemērs ar Prius hibrīdiem.
Jauns maksā ievērojami. Stipri dārgāk par alternatīvu dzinēju auto. Lietotiem cenas jau teju vienādas. Respektīvi, nauda izkūpējusi kaut kur gaisā.
Ir patīkami braukt ar labi aprīkotu auto. Taču, tas nav lēti.
Arī par 100k EUR iegādāts auto pēc gadiem pieciem vairs maksā tikai ap 30k EUR. Tātad - 70k EUR
Pilnīgi piekrītu- dārgajam auto zaudējam lielāku žūksni jebkurā gad. gan jaunu, gan lietotu ņemot.Bet, ja neņemt to, kas patīk un vienmēr kko kalkulēt- no kurienes mums tad būtu "pieredze" dažādu aprīkojuma extru vai jauno tehnoloģiju izmēģināšanā? Tādam 100k vērtam auto pirms 4 gadiem bija jau tas, kas šodien nav 4/5 pirktāko jauno auto.Jo standarta pircējs to nevar atļauties un 15-20k vērtam jaunam auto tur no tā nebūs gandrīz nekas.Tas pats, kas noskaidrot no kurienes mums var rasties "pieredze" braukt uz 120, jo pēc Likuma tas ir noziegums un ārpus LV 4/5 braucēju nekad neizbrauc- vo kaa lai viņi to uzzin? ;D
Procentuāli kritums vienāds. Arī lētiem auto tā ir.
Lūk, jauna fabija 13 000.
Bet tikko beidzās garantija 2014 gada)
m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/fabia/bbclmi.html
Jau 7 500.
Gandrīz puse.
Auto ar mazāku iespējamo vērtības kritumu
Ir pienācis laiks jauna auto iegādei. Tiek izskatīti sekojoši varianti, kas apmierinātu 4 cilvēku ģimeni - universāls: mazda6, mondeo, passat; parkets: xtrail, crv; minivens: galaxy, smax, zafira, sharan. Dzinējam un kārbai nozīmes patreiz nav. Cenas puslīdz līdzīgas atkarībā no komplektācijas. Un visi patīk. Katram savi plusi un mīnusi Kuram auto tavuprāt būs mazākais vērtības kritums? Plānoju lietot aptuveni 2 max 3 gadi. Sorry par jaunu tēmu bet iepriekšējā aizgājusi offtopic!