Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Bānis, jeb atrgaitas šoseja

Krokodils Reģ.: 29.06.2017

Kur var 'izskrieties.' Jebšu kurš ir tuvākais 'bānis' no Rīgas kur legāli var braukt ar vismaz 130km/h lielu ātrumu vismaz pārdesmit km un nebaidīties, ka tulīt aizumugurē būs migalkas kur finālā būs laba maku patuksošana ar atņemtām tiesībām?

'bezlimita' bāņi cik saprotu atrodas tik Vācijā? Vai vēl kādā valstī ir?

Vajag ekspermentāliem nolūkiem(degvielas patēriņš, motora celtspēja lielā ātrumā u.c. lietas gribas iztestēt.) Pirms un pēc čipa.

 
1 2
Uggga Reģ.: 04.01.2006
4 0 Atbildēt

LT uz 130 oficiāli

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Paneveža-Viļņa, tikai brauc fiksi, jo drīz Ziema (ja gadījumā viņa tur Jau nav- jo reku uz LV skrejceļiem jau oficiāli "ir") ;P

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
1 4 Atbildēt

Mums ir skrējceļi? ....Nezināju

Es saprotu vecie izdangātie ceļi, bet nu Mļin, tikko uztaisītas pa eiropas naudu, gludas feinas šosejas un jāvelkas uz 90, un dažās izredzētajās vietās paris mēn atļauj uz 100... WOOOOOW!!!! Nezin kur likties tajā ''ātrumā!''

Mļin pastāstiet man kāds atrestauretā siguldas šoseja, smuks, gluds asfalts ar 2 joslām un avārijas joslu uz katru virzienu, turklāt pretībraucošie sadalīti ar vidus slāni. KAPĒC, vasarā šeit nevar uzlikt normālu ātrumu, teiksim 120km/h?!??? - par vēl ko lielāku, diemžēl var tikai sapņot mūsu republikā...

Tas ir izsmiekls īpaši tagad uz 90 pa to konkrēto šoseju tur vilkties!

Nu jopcik popcik... Vairs nav psrs žiguļi un volgas, ka braucot uz 90 likās, ka visas skrūves izkritīs... Protams pamatšosejas mums ir kādas nu viņas ir un tur pat daudzās vietās žēl uz 90 braukt un lauzt autiņu, bet nesen atrestaurētajos posmos, tā kā nebūtu normāli pacelt tos ātrumus vasarā?

Un tikai nevajag bļaustīties par 'ātrums=nāve' Ta jau sen pus eiropa būtu nositušies! Mums uz šosejām 90, bet esam vienā līmenī csn statistikā ar citām dalībvalstīm kur uz šosejām 130..140+... Un nē! Ne jau visur 100% eiropā tās šosejas ir gludas, kā pusdiengalds! ;)

Un vēl - KAPĒC joprojām mēs taisam nāves 1joslu šosejas?!?? Mļin.... Grūž bezjēdzīgos ļimakus, bet autjauno uz to pašu veco 1joslu standartu... NU C'MON! Kārtējais 'lētakais, labākais' variants?

P.S. Nebūtu laiks nez, sākt vākt parakstus pa ko šādu, ka gribam dzīvot civilizetā valstī! Ir tak daudz 2/3joslu šosejas normālā stāvoklī, kur var mierīgi uz tiem pašiem 120/130 vasarā atļaut... Šādos posmus klasificēt kā 'atrgaitas šosejas' kur mācībnieki un rolleristi nedrīkst braukt, lai nemaisa un nerada bīstamas situācijas un viss čikiniekā! (par gājējiem vai veļosīpīdistiem šādos posmos, vispar nerunājot.)

gunbox Reģ.: 23.12.2016
4 1 Atbildēt

Nav tāpēc 120, kad pēc tam atradīsies vēl viens tāds pats kā tu, kurš pajautās - "kāpēc nav 150?".

Latvijā ir pārāk daudz CSN agresīvi pārkāpēji ... pārāk lielam procentam autovadītāju rīcība nav paredzama un visbiežāk tizla. Kā piem. apdzīšana pret kalnu vai nepārredzamā līkumā. Un pēc fakta, ne jau tev neatļauj braukt ātrāk, bet ierobežojot ātrumu, pasargā tevi no marazmātiķiem uz ceļa. Kā arī pati valdība ir to gadu desmitiem veicinājusi ar maz CP ekipāžām, kuras piedevām vēl neslēpjas, zemiem sodiem, nenorobežotām šosejas malām no meža dzīvniekiem un gājējiem ...un tml. Nu un tad mēs redzam pat šajā topikā, ka uzrodas kāds neandertālietis uz 180 kurš bērnībā uzkritis ar galvu uz akmens cirvja un kuram nošpļauties uz citu dzīvībām un pārsniedz ātrumu tur, kur tas nav paredzēts un neviens apkārtējais tādam ātrumam no garīgi slima nav gatavojies konkrētā posmā. Un šādam šoferim parasti trāpās pretī tieši tāds pats atsaldenis un iznākumā cieš trešā persona, kura vienīgā ievēro CSN.

Cilvēkiem vispirms ir jāiemācās braukt pa vienu joslu un tad var runāt par divām un ātruma palielināšanu, bet kā redzams, tad autovadītāja tiesības dāļā pa labi un kreisi un visiem piekāst.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Tā tikai Tev šķiet ka mums tie ceļi ir, paero kautvai to pašu LT šoseju-viscaur norobežota ar žogu un pamatīgām drošības distancēm, nav ne vienas vietas kur varētu veikt kreiso pagriezienu-tikai apgriežoties ieskrienietos, pārkārtojoties un nogriežoties. Tās pašas ir ar normālām bremzēšanas un ieskrējiena joslām.

Salīdzinot kautvai ar to mums ir tikai briežu takas uz kurām jebkurā brīdī var izlīst opis ar vecu vazu un mierīgā garā "nevienam netraucējot" uz 70 dudināt uz bodi.

Braukšanas kultūru vispār labāk nepieminēt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man patīk ka tu atsaucies uz lietuvu, kad ir runa par lielajiem autoceļiem, bet pēc tam no tās lietuvas atslēdzies. Jā, lielie lietuvas autoceļi ir diezgan labā stāvoklī - LIELIE. Šobrīd, kad liepājas - klaipēdas šoseja ir tikusi daudzmaz atjaunota, un starp liepāju un rīgu daudzmaz tāpat, es vispār praktiski nejūtu starpību, šķērsojot robežu - nu tikvien ka jaunais palangas apvedceļš, kurš liepājas - klaipēdas šoseju no palangas lidostas aizved pa tiešo uz klaipēdas divjoslu maģistrāli, ir ar tevis nosauktajiem žogiem - protams ka abi vecie ceļi, lietuvas robeža - palangas lidosta un klaipēdas maģistrāle ir bez tiem žogiem - pēdējajai varbūt arī nevajag.

Toties braukšanas kultūra - uiiii... Jebkurā brīdī kaut kur var rasties kāda sēne, lielākoties ar kaut kādu līdz kliņķim nopistu brīnumu, un lielākoties ir tā, ka cenšoties ievērot atļautos ātrumus [netrūkst tajā pusē visādu mūsu bāleliņu, kas aizbraukuši paālēties; te daži arī pieteicās], ja aiz muguras sāk vairāki tuvoties, zini ka esi palaidis garām zīmi kas atļauj braukt vairāk, jo parasti, braucot uz 95, pašam nākas apdzīt ne vienu vien. Tajā pašā laikā ir diezgan liels lidotāju procents - un tie visi brauc pa vieniem un tiem pašiem ceļiem. Ne par velti uz klaipēdas šosejas vasarā vienā braucienā var nākties apdzīt dažus leišus, un pārītis apdzen mani.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 1 Atbildēt

Vai tiešām? Leišos ir braukts pa to maģistrāli no Viļņas uz Paņevežu (vairāk atminos tieši posmu tuvāk Latvijai). Tā bija maģistrāle ar visu zaļo zīmi un 130 km/h. Tur bija arī pieslēgumi uz lauku - jā, uz lauku, kur vienīgais braucējs var būt traktors. Jā, tieši lēngaitas traktors, jo nekas cits iebraukt tur nevarēja. Tādas pie tam bija vairākas vienam laukam. Pie tam tā nebija vienīgā vieta. Bija arī mezgli ar acīmredzami mazas nozīmes ceļiem un viss vienā līmenī.

Tas ceļš gan bija relatīvs patukšs, tā ka tāds traktors noteikti baigo skādi netaisītu, bet īsti nevajadzētu apgalvot, ka leišos viss labi un te sūdīgi.

Tas gan nebija ne šogad, ne pagājušajā gadā. Varbūt ka viņi tiešām ir žogus visur savilkuši un nahrenizējuši sīkos mezglus, bet kaut kā negribas ticēt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
13 0 Atbildēt

Tepat brāļu zemē Lietuvā ir kolosāli bāņi ar 130 ātruma ierobežojumu, bet 150 pieļaujamu no CP puses Es tur esmu iztestējis visus savus auto. Gan īslaicīgi, toties paātrinājuma bauda - pilnu krūti.

Polijā oficiāli atļauts braukt ar 140, reāli CP neķer lidz teju 170 un Polijas jaunie ceļi iekabina pat Vācijai.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tas toč, Poļi visiem liek kloķi.Ja nu vienīgi tur Čehos tie daži jaunie fragmenti, kur tie krāsainie atstarotāji asfaltā iestrādāti pa visām līnijām.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 2 Atbildēt

Kad augustā braucu uz Viļņu uz Robbie Williams koncertu, uz leišu bāņa pārsvarā atradās tikai auto ar LV numuriem. Sākumā braucu mierīgi - kruīzā uz 150. Tad man aizgāja garām 4 LV skrējēji un es līdz pat Viļņai iesēdis astē. Ātruns bija 205 pēc spidometra. Pēc waze - 190.

Biju pārsteigts par Zafira degvielas patēriņu pie šāda ātruma. Tikai 11 litri ProDiesel uz 100 km.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Es arī visus savus auto līdz šim braucu testēt uz Viļņas bāņa... ar iepriekšējo saabu pat līdz 220 davilku (pirmais auto, ar kuru nespiedu līdz galam, jo bija bail). Līdz šim arī poličus tur praktiski neredzēja. Nezinu kā ir tagad, kad jaunie auģiki viņiem sapirkti.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 7 Atbildēt

Es visus šāda veida "eksperimentus" izveicu uz A1 posmā no Saulkrastiem līdz robežai. Esmu izstrādājis pat zināmu sistēmu kā pārbaudīt vai šajā posmā patrulē CP. Ideāli ja ir divi auto un rācijas, bet arī viens pats var tikt galā, ja draudzējas ar galvu. Braukts ir uz 180+.

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

samaksā 20 eu stundā un brauc pa Pernavas auto trasi !

prieks jau nav no ātruma !

man lielāku prieku sagādā ar 110 brauciens uz ērgļiem, nekā 200 un viļņu

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Pērnavā vai tad ir ātrgaitas trase?

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

Pērnavā ir autotrase, kurā var visi , kas vēlas braukt virsū

Tas ir daudz jaukāk, nekā braukt paskrieties pa autobāni

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pērnavā ir laba trase, tas tiesa. Taču, ātrums trasē pilnīgi nemaz neaizrauj Atceros moča laikus, Biķernieki bija ok, bet īstais adrenalīns - Rīga - Jelgava, ja mani pareizi sapratāt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Ko lai saka, švaki brauc pa tiem biķeriem - es domāju ka no iespējamības iznīcināt mašīnu adrenalīnam vajadzētu būt lielākam nekā tikai no iespējamības padirst vadītāja apliecību... Ja nu vienīgi tu pa to TDIgavenes šoseju stiepi tā ka mašīna zvalstās uz visām pusēm un nezini kurā brīdī tā nah parausies uz augšu un uz divīti ielidos grāvī...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Vai es minēju auto!

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Skaidrīte. Bet nu laikam jaatliek uz vasaru būs izspiešana... Patlaban ar pēdējām vasarenēm(~2.5mm) negribas lidot tādos ātrumos, bet ziemā jau protams, ka nepalidot...

Būs jāgādā pa ziemu uz atladēm kāda laba vasarene ar 'V' ātruma rētingu un ta jaunajā sezonā būs jāizlaiž. Moš pat uz centru paņemot atvaļinājumu un atpūšoties uz nedēļu, tripu uztaisīt.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Kas tad Tev tur ir par ugunsratiem?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
7 0 Atbildēt

Izklausās pēc pienpuikas muldēšanas.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 1 Atbildēt

Tepatās pa gauso jūdzi (ragaciemsklapkalnciems) var paskrieties un pārbaudīt savu auto. pludmales un vasarnieku sezona beigusies

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Eu, kurš atceras kā tur ar to W12 Brabusu gāja pagājušā gs beigās- kur vācieši prikolojās to iebīdīt parastā e-klasses izmēra kuzovā? Tur bija tikai drusku uzpūstas arkas un drusku lielāki riteņi, citādi no ārpuses nekas nebija pamanāms.Aizmugurē lika oem šiltīti 190d un viens džeks to pasūtīja ar plafonu "taxi" uz jumta.Tas gan bija Problēma, jo pie 280 to vislaik pūta nost, laikam kādus 3mēn tur viņi jaajās, kamēr sanāca..Vēl tam tika liktas speciālas riepas, kam Michelins slīpēja nost protektoru līdz 4mm, jo savādāk uz 315km/h neesot bijusi droša braukšana.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

650

Kad es ar opc zafīru uzvilku līdz 200, tai atravās priekšējā loga sānu ūdens novadīšanas līste . Vacietis laikam nebij tik ātri braucis. Izdevās to alumīnija detaļu atrast un nedaudz pataisnojot uzspraust atpakaļ.

Varam te padalītie ar personīgajiem ātruma rekordiem. Man ātrākais brauciens 260km/h ar 750 bmw.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
1 0 Atbildēt

Kā zināms riepai ir ātruma indeksi - cik lielu slodzi tā spēj izturēt, jo kā zinām no fizikas jo lielāka centrbēdze jo lielāka slodze. Ražotājs riepu iztestē un norāda līdz kādam ātrumam ir 'droši' nesties ar konkrēto riepu, bet ja pārsniedz, tad jau uz savu atbildību...

Te ātrumu diagramma:

S 112 mph 180 km/h Family Sedans & Vans

T 118 mph 190 km/h Family Sedans & Vans

U 124 mph 200 km/h

H 130 mph 210 km/h Sport Sedans & Coupes

V 149 mph 240 km/h Sport Sedans, Coupes & Sports Cars

un tad ir eksotiskais segments...

W 168 mph 270 km/h Exotic Sports Cars

Y 186 mph 300 km/h Exotic Sports Cars

Pašam nekāds monstrs nav, akords 7th gen 2.2. dīzels var izspiest līdz 210/220 cik viģikos skatīts... Gribētos pameiģināt/notaimot realitātē uz stock pirms taisu plānu, ko vēlos darīt ar viņu lai pēc tam varētu salīdzināt.

Bet ar T vai H riepām negribas riskēt, pie tādiem ātrumiem ja riepa neiztur un pārsprāgst tad esi pasažieris lidojušā bleķa gabalā... A dzīvot ta gribas vēl

Ātrakais ko es esmu braucis, kā pasažieris ir 245km/h ar čipotu, remapotu E klasi 350 CDI, bet kā stūrmanis 170km/h uz īsu brīdi pa LV ceļiem ar augstāk minēto hondu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Beidz te cilvēkiem prātu jāt. Vasaras riepas ar H un V indeksu (ja vien tādas kkur vispār var izrakt) parasti ir domātas priekš visādiem SUV, kurš ātrāk pa 160 neiet principā. Normālai vasaras riepai priekš normāla braucēja jābūt ar Y vai W indeksu.Tas indekss nosaka, ka ar šādu ātrumu teorētiski tai jāvar nobraukt pusstundu no vietas.Riepa mēdz neizturēt, arī ja uzliek kādu nesaprotamas izcelsmes lietotu vai no miskastes izvilktu mēslu.Nafujam arī tur ko jāčipo- daudzmaz normāli auto tāpat iet uz 260 pēc spidometra.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Bērnudārza cienīgs topiks Lai es kādam stāstītu savus "varoņdarbus", nu, nezinu...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

kasinsh79

Cilvēki ir ļoti dažādi, citi atvērti, citi klusē ''līdz nāve mūs šķirs ''. Parasti braucu nesteidzoties ar kruīzkontroli. Un pie sarkanās gaismas ripinos. Po par tiem pakaļā līdējiem. Tas jautājums vairāk par to cik grūti to ātrumu, kas virs 200 ir sasniegt ar parasto stock auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jāatzīst, ka arī es pēc CP varenā ķēriena, piekabinot man "agresīva braukšana" titulu, esmu jūtami sabremzējies uz ceļa

Lietuvā gan ikreiz ieminu grīdā tā sparīgāk, bet jau vairāk baidos no CP - tas nav pašmērķis braucienā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es arī ieteiktu lieki neblatot.Un kritiski izturēties pret dažādiem apgalvojumiem, ka kāds tur ko spēj prognozēt vai paspēt izvairīties. Īpaši, kad uz ceļa esi viens vakarā vai naktī.Pofigu tur vai tas ir Salacgrīva vai Gausājūdze ar slavenajiem neuzpērkamajiem Tukuma raj.mentiem.Pārgudri ir tikai tie, kam (pagaidām) vnk paveicas.Katram sava info- kurš biežāk brauc, kurš ātrāk,kam redze labāka utt. Wāze tur neko nepalīdzēs (jo nav citu advancēto lietotāju/informātoru), radardetektoru naktī var viegli nopeilēt (jo nav citu auto apkārt) un pie konkrēta šāviena ģīmī uz tukša ceļa arī tas neglābs.Pats skurpulozi jau kādu laiku pētu to situāciju.Pret netrafarētajiem auto vakarā/naktī vispār nav variantu.Jautājums tikai kur un vai viņi gadās.Un arī naktī viņi mēdz būt(!).Par trafarētajiem arī- viņš var stāvēt nevis krūmos, bet kaut vai aiz staba vai vnk 50m no ceļa, vai apzināti uz kaut kāda raiba un tumsā nesaprotama apkārtnes fona.Tur muļķu vairs nav, pretinieku vajag nopietni novērtēt.Lūk, raku šorīt pienāca 2 nejaušu ziņojumu atsauksme (un tas nav vienīgais gad.) - viens pusnaktī netrafarētais uz mellužu prospekta un otrs gaišā un legālā vakara laikā pie spices.kad braucu,nekādu ziņojumu nebija- tātad cerība neuzrauties braucot pēc wāzes praktiski ir nulle...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Max ātrumu esmu mēģinājis tikai savai pirmajai mašīnai, Ford Escort ‘91.g. ar 1.4 motoru. Pēc papīriem 157km/h bija jāiet, līdz 150 pēc spidometra tiku, vēl mazliet rezerve palika, bet nebiju drošs, ka priekšā nav CP.

Ar citām īsti pat nav bijusi doma, ka vajadzētu mēģināt max izspiest. Patrakošanai reizēm mēdzu aizbraukt uz ziemas trasi paslidināties.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

Arī nekad nav bijusi interese cik ātri iet mans autiņš,neredzu tam jēgu.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

TG / AM

Bērnišķīga dižošanās te dažiem.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Patīk onkuļiem ar gailīšiem mērīties.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

lai pārbaudītu auto tehnisko stāvokli, bānis ir noderīgs, tikai jārēķinās ka auto var salūzt kaut kur simtiem km attālumā no LV. Kāds taukšķis jāņem līdzi, ja pēkšņi jālabo auto kaut kur DEvai PL

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Jāatzīst, ka arī es pēc CP varenā ķēriena, piekabinot man "agresīva braukšana" titulu, esmu jūtami sabremzējies uz ceļa

Lietuvā gan ikreiz ieminu grīdā tā sparīgāk, bet jau vairāk baidos no CP - tas nav pašmērķis braucienā.

CP tā pat vien, aiz neko darīt, neko nekabina. Ja reiz esi agresīvi braucis, tādu vērtējumu arī saņēmi. Teiksi tā nav? Izlasi vēlreiz savu teikumu par iemīšanu grīdā un tad vēlreiz atkārto, ka neesi agresīvs braucējs.

Uzpūš te daži CNS pārkāpēji ziloni no CP.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Biju vainīgs, tiku sodīts. Agresīvs braucējs neesmu.

Neesi īsti kompetents spriest par manu uzvedību uz ceļa. Piemērs. Steidzies pāri krustojumam pie dzeltenā, ieminot grīdā un pārsniedzot ātrumu - apsveicu, tiec pie 6 punktiem un 280 eur soda par agresīvu braukšanu. Kas ir - divi vai vairāk pārkāpumi pēc kārtas. Tā Rīgā ir ikdiena!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Piebildīšu- ikdiena vairumam, ne man

JJJ Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Pirms kaadiem gadiem 7 ( var jau izklausiities daudz) atbraucu no Eiropas celojuma no Vaacijas ar savu tajaa laikaa iepirkto jauno auto. Riepas bija pajaunas kkadi Dunlop sport, tjipa sportiskaakai brauksanai. 1 dienaa Latvijaa pie maajas riepa sadaliijas, protektori 2 cm platumaa atdallijaas no riepas. Pec taas reizes nu nah to skriesanu pa Vaacijas baaniem ar Latvijas celju koloriitu izbaudijusaam riepaam.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 0 Atbildēt

Radari, arī ir attīstījusies un principā nevar salīdzināt pirms 10 gadiem vai nedod dies vēl senāk un tagad. Tā pati traferētā ja tev brauc pretī un tu ''trakais'' nesies pa gludu, normālu šosejas posmu, saulaina vasaras dienā uz kura neviena cita autiņa ar ātrumu 150km/h, ta radars ir spējīgs tevi nofiksēt diezgan ātri(ātrak nekā spēsi saskatīt, kas pretī brauc un sabremzēt) un ta pret tevi mentene metas virsū it kā būtu kaut kāds terrorists kurš ar granātam metas iekšā centrālajā stacijā. Un tas ir skumīgi..... Protams tu pārsniedz ātrumu, bet ir arī citi veidi, bez plikam soda kvītīm, kā 'iesist' vadītajā, ka tā nedrīkst darīt...

Es esmu vācijā sastapies ar cp... 70 vietā nofikseja uz 87... neko... pārbaudīja doķus, izskaidroja ka tik ātri nedrīkst braukt, bet tāpēc ka neviena cita nebija, nedz gājēji nedz citas mašīnas tuvumā, respektīvi citus neapdraudēju, kā tikai sevi tad man skaidroja ka tā nedrīkst.. ka tas ir bīstami un man šoreiz mutisks brīdinājums, mani dati pierakstīti un nākamreiz gan būšot bargs sods ja vēl pārkāpšu ātrumu..

Latvijā ko tādu darītu? Diezin vai... Pārsniedz un uzreiz metas virsū ar pārmetumiem, it kā esi bargākais noziedznieks tikko no cietuma izlīdis un vēl youtubē iemet viģiku - redz kādi mēs malači, ''noķērām'' kartējo pārgalvīgo noziedzinieku(kaut vai pats apstajās un nebija jāķer.)

Loģiskā sapratne un godīgums - tā ir tā lieta, kura diemžēl klibo mūsu sabiedrībā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pēdējā frāze ir patiesa - tu pats to apliecini Pa lielam vienīgā situācija, kur cepistam vajag pirmo īpašību, ir attiecībā par ātrumu apdzenot. Braucējiem gan ir švakāk ar to saprašanu - atļautais ātrums ir tik, cik ir, ja tu esi sajuties ka tev ir tik kruts dranduļets, uz kuru tas neattiecas, tad paturi prātā ka kruta braukšana ar krutu dranduļetu ir maksas pakalpojums, bet ja akorda belarusniekam ir uzlikts riktīgi labs čipsis, tad pēc tam reizēm var gadīties kādu pusgadu vai gadu pašam klabēt un tarkšķēt, vērojot ainas pa autobusa logu...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Par 87 ari Tevi ir ķēruši un ķengājuši?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Mani tikko noķēra braucot uz 69 pa tukšu pierīgas celiņu, bet apdzīvota vieta. Izturējās tā, it kā būtu kā minimums uz 109 braucis! Pārkāpumi nebija bijuši vairākus gadus, pofig...40eur sods! Agrāk gan ir gadījušies CP, kas palaiž ar brīdinājumu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Ko tad Tu vēlējies? Labus vārdus un buču uz vaiga?

Ja zināsi, ka par tiem 19+ (kas reāli ir kaut kas virs 20 km/h bonusā) nedrāzīs, tad jau kaut kā sanāks arvien biežāk tā braukt...

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti