Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jaunumi "korķu" plānos

Uggga Reģ.: 04.01.2006

Nekādi nespēju saprast, kas ir mainījies satiksmes organizācijā, ka šajā nedēļā no rītiem ir nepieredzēti lieli korķi D tilta/Krasta/Maskavas ielas rajonā?

Iepriekš, lai nobrauktu no D tilta uz Maskavas ielu no Lubānas ielas puses, no rītiem praktiski nekad sastrēgumu nebija, šonedēļ katru dienu korķis sākās jau labu gabalu pirms nobrauktuves. Manuprāt, galvenais sastrēguma iemesls ir tie, kas brauc no Daugavas puses no tilta vai no Ķengaraga promenādes puses un mēģna apgriezties Krasta ielas galā. Bet kāpēc viņu ir saradies tik daudz? Izskatās, ka daudzi brauc lejā no tilta, apgriežās un tad brauc atkal augšā uz Slāvu pārvadu vai uz Krasta ielu centra virzienā. Bet priekš kam? Lai to izdarītu, nav jābrauc nost no tilta.

Vēl daļa varētu būt tie, kas brauc pa Maskavas ielu un dažus pēdējos luksaforus apbrauc caur pagalmiem un lien atpakaļ uz Krasta ielu.

Ir kādam kāds loģiskāks izskaidrojums šim sastrēgumam?

 
1 2
Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Jāpafilmē ar dronu, moš būs redzama kopaina.

juriz Reģ.: 09.06.2001
4 0 Atbildēt

Tipa ziema sākusies

650 Reģ.: 25.01.2017
1 5 Atbildēt

Globālās Onanizācijas atbalstītāji gavilē.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
9 0 Atbildēt

Tieši dzīvoklī blakus D-tiltam, maskavas ielas nobrauktuvē nodzīvoju 8 gadus (sāku dzīvot ka nesen svinīgi pabeidza Daugavas pābrauktuvi, bet viss pārējais vēl taisījās.)

Tas tilts ir viena liela morālā kropļu caureja - pilnībā nepārdomāts sūds kuru vajadzētu nojaukt līdz Daugavas krastiem un celt par jaunu no to kropļu kabatām kas šo sūdu ''pārdomati'' izdomāja! Dzīvojot un redzot ikdienas satiksmes plūsmu tur, es priecajos ka vairs tur nedzīvoju.

Negribu iedomāties kādi sastrēgumi veidosies šajā apkārtnē, ka lietuvieši savu mega Akropoli attaisīs, ta čist varēs 1h stāvet sastrēgumos no rīta un vakaros, bet pa dienu būs tik 'drusku' jāpastāv lai tiktu cauri šim ''zelta tiltam''

Korķu loģisks izskaidrojums - nepārdomāti sūdains tilts!

Pārējie Rīgas tilti kuri projektēti un celti 70tajos un 80tajos daudz labāk spēj izlaist mūsdienu satiksmes intensitāti nekā tilts kurš pabeigts tikai pirms 5 gadiem! Smieties vai raudāt?

jucis Reģ.: 07.03.2017
0 1 Atbildēt

Atrs jautajums: tu tacu zini, ka Dienvidu tilta projekts vel nav pabeigts?

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
7 0 Atbildēt

Tā pat, kā Rīga arī nekad nebūs gatava?

Oficiāli 'Trešā kārta' tika atklāta 2013 gadā. Plāno vēl ceturto kārtu(no Ziepniekkalna ielas līdz Vienības gatvei) Bet šis posms GALĪGI neskar un galīgi neradīs pēkšņu brīnumu latgales priekšpilsētas puses i.iotiskajā tilta plānojumā, kur arī ir visi tie bezjēdzīgie korķi!

Tieši otrādi.. Vel vairāk palielinās satiksmes intensitāti Ķengaraga galā jo pa taisno no vienības gatves varēs laist, ko cilveki izmantos un tad visi iestrēgs korķī un korķi tik palielināsies!

Ceturto kārtu plānots sākt 18 gada beigās/19 gadā.. vismaz pagaidām pirms vēlēšanām Ušakovs šo sola...

Mani super izbrīnīja pie Lubānas tirgus satiksmes maiņa... Labi tur bija problēmas deļ 'kreisā' tad izkaroja un aizliedza kreiso pagriezienu pie tirgus lai no dienvidnieka kā brauc divas joslas taisni tā brauc.. visi šālējās.. un tie kas raudāja pat TV ekranos, ka vairs pēksņi netiek uz savām majām, maģiski atrada citus ceļus un laika gaitā pierada. Korķis drusk samazinājās, bet atlika tikai kreisas uz saharova ielu jo tur tagad tas stūķītis izveidojās. Paiet pāris gadi, skatos.. o! paplašinās beidzot ceļu un būs beidzot normālas 2 joslas no tilta taisni, bet uz saharova ielu būs sava mega kreisā josla, neviens nevienam vairs netraucēs, nebūs vairs sastrēgumi... HA! Ko tie pajoli izdara?... uzbūvē pie abiem krustojumiem 25m garu ceļa paplašinajumu ar ķipa savu kreiso joslu un atkal pie lubānas tirgus atļāvuši kreiso... NU WTF?!??

Rezultāts protams taspats kas bija pirms 5 gadiem ka tur nebija savas kreisās joslas, jo josla ir pa īsu vai kreiso pagriezienu gribētaji par daudz, tādejādi cilveki stāv jau daudz agrāk aizņemot vienu 'taisno' joslu un ATKAL braucot no tilta lejā sanāk tikai 1 josla taisni, kas rada visu korķi.

Es nezinu.... Tiešām gribētu paspiest tam idiotam roku kas šo ģenialo plānu apstiprināja! Tas ir pizģec...

(atvainojos par franču valodu)

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 0 Atbildēt

jucis > Dienvidu tilta projekta tā daļa, par kuru iet runa, ir pabeigta. Tur var palīdzēt tikai pārbūve, ko jau iesākumā vajadzēja izmantot, nevis taisīt kaut kādu slalomu ap 5 auto nogriešanās joslām. Tur tak totāls arhitektūras analfabēts ir piesaistīts. Gan jau kāds Ušakova draugs, kuram nav nekāda saprašana par būvniecību, tā pat kā pie Maximas.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 1 Atbildēt

To posmu vairs nevar izlabot. Tālāk kur nav pabeigts - tas neko nemainīs vecā Slāvu tilta/apļa vietā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Tā nav tilta vaina, ka tur būs tā Akropole. Tak starp Dreiliņu un Biķernieku ielas apli būs Ikea, kā arī apbūve ar ~950 vai cik tur dzīvokļiem. Varbūt vēl kas.

Ņemot to visu vērā, ir diezgan skaidrs, ka satiksme maršrutā Dienvidu tilts - Jugla (Lubānas/Juglas ielas) u.c. pieguļošās ielās pasliktināsies. Pašreiz gan esot plāni (kā šķiet, mazajā Biķernieku aplī pat kaut kādi darbi notiek) apļos šur tur ielikt izbrauktuves "pa labi" (analogi kā Ulbrokā). Kaut ko mazliet dos, bet ņemot vērā pieaugošo satiksmes plūsmu jauno objektu dēļ, situācija labāka nekļūs.

Es teiktu, ka pie vainas ir slikta plānošana. Nevajag atļaut būvēt tādus objektus vietās, kur jau tā ir diezgan smaga situācija (tieši satiksmes ziņā).

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Cik man zināms/lasīts, tad 'Akropoles' pirmie plāni tur sākt būvet 2006/07 un attaisīt šo mega centru bij uz 2009/10 gadu. Bet krīze visu izbojāja un plānus beigās iesaldēja...

TĀTAD, šinī rīgas plānojuma daļā gan vieni gan otri planotāji visu zināja. Bet vai kādam tas interesē?!?

Lētākais projekts, ar mazākajām celtniecības izmaksām un 'saidjot!' ... Diemžēl....

Dreiliņos ar IKEA un satiksmes plūsmas pārplānošanu ir drusk savādāk. Tur Ušakovs izdomāja, kā sev pacelt rētingu uz pilsetu vēlēšanām.. Jo principā tur kur ceļ IKEA būvi tas pēc sadalījuma ir 'Stopiņu novads' a kapēc, ta Ušakovs visur sēdēja blakus IKEA būvniecības atklāšanā?!?? Kapēc ne Stopiņa novada domes mērs?

Rīgas pilsēta juridiski beidzas ar to ceļu (google maps izcili var redzēt) tad KĀDS SAKARS tur būtībā Ušakovam tur?

iuziite Reģ.: 04.12.2002
2 0 Atbildēt

Nop, tā ir pilnīgi un galīgi tilta vaina. Korķi tur ir visu laiku, kad bija Slāvu aplis/tilts (Slāvu posms gandrīz nav mainijies un tas nespēj to visu plūsmu izlaist cauri), un tagad, Akropole visu pasliktinās vēl vairāk.

Ja IKEA (vai pēc IKEA pieprasijuma) veic pārbūves/paplašina ceļus utt, tad Akropole uzbūvēs tik tiešo nobrauktuvi no D-tilta uz viņu centru.

Ja tagad visi kas no Maskavas ielas cenšas tikt uz Slāvu apli vai Lubānas ielu, stāv korķī, jo uz tilta netiek, jo 2/3 josla tešs un aplis noštopē uzbrauktuvi no Maskavas ielas/nobrauktuvi uz apli un pirmo, reizēm arī otro jolsu uz tilta, tad varu iedomāties ko tā Nekropoles nobrauktuve darīs ar iepriekšējo posmu D-tiltam un Krasta ielu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu paga, vakaros tas korķis, kas iet no maskavas ielas augšā uz dienvidnieku virzienā prom no daugavas, turpinās līdz slāvu aplim?

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

Jep, jo ļaudis neprot izbraukt apli (bet nu apli var sakārtot tā, ka piespiež iemācīties to izbraukt ātri un pareizi - tik kuru tas interesē) Nekad neesmu redzējusi to apli pilnu, tas ir tik milzīgs, ka tur viss sastrēgums varētu ietilpt. Bet nu, ja liela plūsma, tās uzbrauktuves/nobrauktuves ir stipri par īsu, lai varētu braukt ar norādītajiem ātrumiem. Iedomājies kas notiek vietā, kur satiekas ātrumi 70-80km/h un 10-30km/h.

Nu un šad tad ir lēnāka braukšana, līdz Ilūkstes ielai (pirmajam luksaforam), ja izmanto "apvedceļu" un brauc tālāk uz Sievasmātes apli, tad tur šad tad mēdz būt, arī tāpēc, ka ļaudis neprot izbraukt apli. (Mēs taču par vienu virzienu runājam, ja?)

Nu un uz otru pusi mēdz būt pie Bauskas ielas apļa, uzmini kāpēc - aplis! Bet nu ok, tur ir maziņi, tur tomēr kreitni jāsabremzējas, taču Slāvu aplim un "Sievas mātes" aplim var braukt cauri neapstājoties, ja drusku domā ko dar pie stūres.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirms pāris nedēļām man vajadzēja tikt ap puspieciem piektdienas vakarā no ĶengurRaga līdz apvidum ap nīcgales/deglava krustu - tā kā es laicīgi nesapratu ko tur priekšā tā mašīnu rinda dara sabiedriskā transporta joslā, un dižās pilsētas iemītnieka nekaunība lai līstu tajā rindā iekšā man arī nav, beidzās tas viss ar to ka lai nekavētu citus, atmetu ar roku un braucu tālāk līdz salu tiltam un tālāk pa valmieras ielu un deglava ielu. Laikam kļūda tā nebija.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Es gan esmu redzejis pāris reizes un pats stāvējis vienu reizi. ;) Visas 3 joslas pilnas... No d-tilta nobrauktuves līdz d-tilta uzbrauktuvei viss slāvu aplis pilns. Paradoks ka nekas īpašs nebij noticis, kā piemēram kāda avārija.... Vnk laikam visiem atvaļinajums...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
9 2 Atbildēt

Galvenā problēma ir nevis Dienvidu tilts, bet gan Ušakovs ar savu Rīgas Satiksmi. Sabiedriskā transporta tīkls un braucienu biežums ir ļoti tālu no patiesām vajadzībām, biļešu dārdzība- tas viss piespiež cilvēkus lietot vieglos auto un pārpildīt Rīgas ielas. Viens autobuss aizstāj 80 vieglos auto!

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Tas, ka visa tilta izpildījums nav tas labākais, skaidrs, bet kas ir mainījies šonedēļ? Iepriekš tamlīdzīgi korķi tajā vietā bija tikai avāriju gadījumā, bet šonedēļ visas 4 darba dienas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Patlaban rit šīs nedēļas trešā darba diena - par rītdienu tu jau esi ielūrējis kristāla bumbā ka arī būs?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Nu labi, trīs

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Jāraksta iesniegums Galvenajai Pipelizācijas Pārvaldei. Kā gan tas varēja sagadīties, ka tam miljardu vērtajam meeslam "ieekonomēja" uzbrauktuvi virzienā no Ķengaraka.

Tagad tur vienā šaurā vietā cīnās 3 virzieni- no Ķenga/Maskavas ielas uzbraucošie, no Salaspils ielas uz Pļavniekiem gribētāji un arī no centra/Maskavas uz Salaspils ielu gribošie.Visam pa vidu vēl Luksofors un Gājēju pāreja kritiski šaurākajā vietā zem paša viadukta.

No centra uz Salaspils ielu netiek, jo apgriešanās vietā uz Maskavas ielas stāv vienmēr jau rinda no Ķenga puses,tur kamēr rindā ielīdīsi (cita varianta jau nav), tad kamēr tas luksofors zem tilta, tad kamēr e-nānisti sadalīs prioritātes uz salīdīs šaurajā uzbraukšanas slīpumā (uz Salaspils ielu gribošie nekur netiek, kaut viņu rinda tālāk ir tukša..)- jo uzbrauktuves slīpuma tīkotāji ir visu nobloķējuši...

Uz paša tilta- arī tur uzbraukt-tīkojošie nekur netiek, tapc ka tiem maisās pa kājām dusmīgi nobraukt-gribētāji (vai otrādi). Rezultātā viss tas rajons stāv un sūkā, kurš nu ko.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 0 Atbildēt

Es uzskatu, ka Dienvidu tilts ir labākais projekts kopš neatkarības atgūšanas. Ļoti ērts un ātrs Rīgas šķērsošanas maršruts. It sevišķi tagad, kad apvedceļš ir sačakarēts ar remontiem. Un arī pie normāla apvedceļa, maršrutu Baloži Ādaži daudz ātrāk var izbraukt tieši pa Dienvidu tiltu. Murgs bija tad, kad Dienvidnieka nebija.

jucis Reģ.: 07.03.2017
0 1 Atbildēt

Piekrītu. Cik tur braucu, nekad nav nekādu problēmu. Problēmas ir tiem, kas tur brauc pīķa stundās, kad mašīnās ir 50x vairāk, bet tad problēmas ir visā Rīgā (un pie esošā ielu platuma/auto daudzuma tas ir normāli), tāpēc neredzu jēgu izcelt kaut kādu tiltu.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
1 0 Atbildēt

Jā, problēma ir tiem, kas tur dzīvo. Iedomājies uz darbu jābrauc, un šis ekskluzīvais veidojums noštopē visu līdz pat Dolei, reizēm Zoomam, ieskaitot iekšpagalmus, un mazās ielas, kad cilvēki mēģina aizbraukt uz Salaspils ielu, taču tur arī ir remonts. Vot tāds ir šis "Labākais projekts". Ja Slāvu tilta posmu būtu pa jaunam uztaisījuši, iespējams tiešām būtu labs. Bet ne tagad, kad pa to pašu tiltu, tikai drusku modernāku, ar vairāk piebrauktuvēm/nobrauktuvēm, palaiž vēl braucējus no Ķekavas, Baložiem, Rāmavas, Mārupes utt

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
4 0 Atbildēt

Pie labām lietām ātri pierod un ātri aizmirstas kā bija. Un tad visi saka, ka agrāk zāle bija zaļāka.

Šobrīd, pa laimi, Ulbrokas virzienā jabrauc ļoti reti, bet kad brauci tad max sastrēgums ir 10-15 min. Kamēr nebija Dienvidu tilts katru dienu sastrēgumos bija jāpavada 30-60 min, lai tiktu pāri slāvu tiltam.

Bet, protmas, ka bažas rada topošā Akrapole.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es vispār vienreiz gribētu tam zelta tiltam dabūt pāri pārbraukt, bet kaut kā nesanāk - iebraukšanai dižajā pilsētā ir vantenieks, izbraukšanai salu tilts, ir kādi pāris maršruti, kuros navigācija mani ved pār salu tiltu, un pāris maršruti, kuros grib/gribētu vest pāri akmens tiltam, a no zelta tilta tik dažas reizes sanācis izmantot uzbrauktuvi, vai kā sauc to konstrukciju, pa kuru var aizbraukt pa labi no maskavas ielas. Pilnīgi liekas ka vienreiz būs jātaisa speciāls ekskursijas brauciens, tik galvenais netrāpīties uz laiku, kad ļautiņi tur sadomājuši ietusēt, jo vairāk tāpēc ka man pārdaugavas pusē būs jāgriež uz riņķi...

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 0 Atbildēt

Par šo tiltu esmu runājis ar dažiem tiltu specifiku pārzinošiem cilvēkiem. Kā teica, ir šis tas šaubīgs. Piemēram, kaut vai tas, ka pat netika mēģināts dabūt jelkādu ES naudu, bet baigi steigā blieza par savu budžetu (ES naudām visādi nikni auditi, tur rebes švakāk sanāk). Tiesa, nezinu, varbūt kāda tālāka kārta arī par ES līdzfinansējumu būvēta.

Arī tilta konstrukcija esot morāli novecojusi un varēja ko mazliet jēdzīgāku izvēlēties.

Par to terminu "zelta tilts" - tur nu uzskatu, ka tauta veiksmīgi pagrābusi delfinārijā pamestu jēdzienu un laimīgi atkārto it visur. Faktiski ja paņem tiltu + visu pievadceļu, rampu, būvju u.c. izmaksas, kopā sanāk diezgan. Ja to visu izdala uz tilta kvadrātmetru, protams, sanāk daudz.

Salīdzināt tikpat korekti kā pļavas vidū uzbūvētu privātmāju ar tādu pašu, bet ar pievilktām komunikācijām, pievadceļu u.t.t.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Es tik nevaru saprast kāpēc no Dienvida tilta neuztaisīja atsevišku nobrauktuvi uz Krustpils ielu bet no Piedrujas ielas uz Krustpils ielu viadukts ar divām joslām kuras praktiski ir tukšas.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ieskaties sarkano līniju kartē un sapratīsi kāpēc. Piedrujas ielai pietrūkst turpinājums.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Uz kurieni bija jāturpinās?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Cik jau gadi pagājuši kopš uzcēla dienvidnieku bet no Piedrujas turpinājuma ne smakas un domājams kad tuvāka nākotnē nekas nemainīsies.Bet nobrauktuve uz Krustpils ielu vajadzīga kā ēst.Šinī valstī viss tiek būvēts caur dirsu.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
4 0 Atbildēt

"Manuprāt, galvenais sastrēguma iemesls ir tie, kas brauc no Daugavas puses no tilta vai no Ķengaraga promenādes puses un mēģna apgriezties Krasta ielas galā. Bet kāpēc viņu ir saradies tik daudz? "

Tāpēc, ka no Ķengraga uz to f*** tiltu tikt nevar. Kā rezultātā pilni pagalmi ar mašīnām. Bet vispār Salaspils ielā remonts, vēl būvē nobrauktuvi uz to "Nekropoli". Tad nu cilvēki mēģina visus iespējamos variantus. Gar Daugavu un tad gar tiltu, rinķī pie "Nekropoles". Vai ja vajag uz D-tiltu, tad tālāk uz Kasta, met rinķī un no Krasta uz D-tiltu. 7:30 ir pēdējais laiks, kad daudz maz normāli var tikt ārā no Ķengarag. Pēc tam vnk jābūt pacietīgam.... Nākamvasar un gan jau rudeni būs vispār žopa. Jāmeklē dzīvokli kur īrēt centrā uz laiku...

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Jā, tas tak kā jau ar visu.Atrodas pārdesmit "pateicīgie", kuriem interese pa taisno pāri tiltam pārmaukt.Ne viņiem uzbraukt, ne nobraukt, ne interese kas tur zem tā tilta.Tajā pat laikā ir 100x vairāk tādu,kuri ikdienā tur ēd zemi.Tilts ir, bet uzbrauktuvju un turpinājumu tam nav,estakādes debiilas, visa apkārtējā organizācija arī galīgi nekāda.Jo uzdevums taču bija "ātri" uzbūvēt tiltu.Kam nafig daļa tagad gar kaut kādiem neveiksminiekiem, tak lai tur kaut przdami drzdami stumdās.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 5 Atbildēt

un tagad pēc visiem jūsu gaudulīgajiem komentāriem - vai tiešām jums jābrauc ar savu vieglo auto? kā ir izmantot, autobusu, trolejbusu, tramvaju, mikriņu, vilcienu ikdienā, lai pārvietotos? varbūt tomēr neslinkot un aiziet līdz tuvākajai sab. transporta pieturai? jeb tomēr turpināt mazohistiski mīcīties sastrēgumos?

iuziite Reģ.: 04.12.2002
5 0 Atbildēt

Uzreiz atvainojos par tiešumu. Taču - kāda s*** pēc Tu atrodies auto forumā

Iedomājies, Rīga ir tāds fenomens, ka sabiedriskais transports nekursē visur. Lai nokļūtu nieka 10km no mājām, ir jaaprauc visai Rīgai apkārt, kā rezultātā jāpavada 1h sabiedriskajā transportā, tai pat laikā ar visiem korķiem, ar savu auto tas aizņem 30min. Tāpat arī, lai nobrauktu 6km uz darbu ir jābrauc ar diviem sabiedriskajiem, kas dienas beigās izmaksā vairāk nekā sēdēt ar manu benzīna kapsētu korķī. Tai pat laikā , vai zināji, ka Rīgā sabiedriskais nepārvietojas pēc 23:30 - well, iedomājies! Ir cilvēki, kam arī pēc tam ir jānokļūst mājās, taču uz darbu jābrauc, tad kadi ir tā saucamā pīķa stunda. Bet nu kur nu, tikai retais ir apveltīts ar to ko sauc par pelēko vielu.

Es neīdu par "sēdēšanu korķos", kas aizņem max 15min, es ar to rēķinos. Taču besī darīšana ķekšīša pēc.

Ai aizmirsu, ir vēl tāds fenomens, 90% darba vietu un iestāžu atrodas manā Rīgā (sī, manā, piedzimu, augu, dzīvojam jau ntajā paaudzē) - vēlams tiem kas ārpus uz turieni nebraukt, tad Rīdziniekiem nebūs "jāsēž" korķos (puiši un meitenes, neuztveriet šo personīgi, šī ir tikai atbilde šim personāžam).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tam ir risinājums - velosipēds. Es, tieši tāpat kā iekarotājs, nesaprotu kāda iksa pēc dižajā pilsētā dzīvojot un strādājot jābrauc ar mašīnu, ja vien nedzīvo privātmājā un mašīna ir vaļasprieks, ar ko izbraukt nedēļas nogalē. Nopērc bromptonu, kuru var pusminūtes laikā salocīt līdz datora sistēmbloka izmēriem un staipīt līdzi, un vairs nebūs jāuztraucas par to, vai pagūsi izbraukt no mājām, pirms visa apkārtne pārvēršas sastrēgumā - un ar salocītu ričuku rokā nevajadzētu arī būt īpašām problēmām izmantot sabiedrisko transportu.

Pelēkā viela, ja tāda ir, ir domāta lai risinātu problēmas, nevis gaustos par to, cik viss ir slikti.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Manā iepriekšējā darbavietā bija ikdienas izvēle, kā nokļūt - 45 min. ar sabiedrisko, 30min. ar kājām, 20min. ar velo (stiepšana un slēgšana paņēma lielāko daļu laika) vai 10 min ar auto. Drīksti minēt, kuru no nokļūšanas veidiem es izvēlējos... Ak jā, kamēr auto servisā vai vienkārši skaists laiks, gāju kājām - velo, kaut ātrāks, ir ĻOTI neērts, ja darbā jābūt uzvalkā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Velosipēdam ir viens liels mīnuss - mūsu klimats nu ir gaužām nepiemērots šim transportlīdzeklim. Visi man pazīstamie ļauži, kas ar velo niekojas, uz ziemu par to aizmirst.

Var jau runāt par nepiemērotām riepām un apģērbu, bet neredzu jēgu velobūšanu pārvērst par pašmērķi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Uzsvars uz vārdiņu "niekojas". Ir tas teiciens par to ka sliktam dejotājam pauti traucē, līdzīgi ir tiem, kam velosipēdam ir "sezona". Velosipēds īsiem gabaliem ziemā ir vēl ērtāks nekā vasarā - velosipēdam nav jākasa nost sniegs un ledus, un nav jāklabina zobi nekustīgi sēžot aukstā mašīnā. Bet pārējais ir tehnikas jautājums. Tāpat kā pa lielam ar dajebko - vajag vienkārši gribēt, un tad risinājums atradīsies, kamēr čīkstot tiešām nekas nenotiks.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Iuziite jau pareizi pateica. Ar to sabtranu tā ir - it kā ir, bet reizē nav. No manas dzīvesvietas atsevišķas vietas sasniedzamas gana ērti, taču citas - ar 2 vai pat 3 transportiem (ja nevēlies vēl kādu laiku steberēt kājām). Tā ka sabtrana esamību nvajag automātiski pataisīt par baigi ērto štelli.

Esmu arī runājis ar cilvēkiem un painteresējies par viņu braukšanas paradumiem uz darbu. Zini, nemaz tik daudz nav tādu "man ir auto, pajāt visus citus variantus". Cilvēki tomēr rēķina gan izmaksas, gan pavadīto laiku, gan kā būs ar iespēju noparkoties, gan arī ērtības līmeni (t.i. - vai fiziski būs iespējams iekāpt trollī), gan zināmu elastīgumu maršruta izvēlē (abu vecāku darbi, dārziņi, skolas u.c.) u.t.t. Kā redzams, daudzi izvēlas to auto.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Manai sievai pareizajā laikā paspējot izbraukt no darba ar auto, mājupceļš ar visu bērna savākšanu no dārziņa aizņem tik, cik ar sabiedrisko būtu tikai jāiet līdz darba vietai tuvākajai pieturai.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Ja sabiedriskajam vajag vēl divreiz vairāk laika, nekā personīgaajam auto ar visu sēdēšanu sastrēgumā, tad kas tajā ir mazohistisks?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Dzīvoju Siguldā. Reizi pa reizei man vai sievai vajag uz Rīgu. Sabtranss der tikai, ja vajadzība ir lielpilsētas centrā. Ja jāapmeklē sākot no divām adresēm un/vai jābrauc divatā, vai ja vēl kas vedams, tad ne starppilsētu transports ne pilsetas variants neder ne laika , ne ērtību, ne cenas ziņā.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Ta pričom te gaudulība- tika uzsākta tēma ka viss ir d-sā un ka nevar uz debiili ieprojektēta tilta uzbraukt.Tāpat jau arī tas sabtranss tur netiek.Kāds tas ieteicējs pats vispār ir kādreiz ar to autobusu braucis? Ikkatrs ar lielāko prieku lūk tā tik viegli nafig atbrauks uz rīgu,pametīs savu auto ar mantām salonā hvz kur kādā tumšā žogamalā pie robežas un lepni dosies ar pliku d-su lietū vai salā to sabtransu gaidīt.Itin sevišķi, ja nezini ar kuru maršrutu braukt un kad tas pienak un cik reāli ilgi brauc un vai uz to tev vajadzīgo vietu vispār kaut kas iet.Pļetj, četros no rīta celsies un 4 stundas jāsies, lai kkur paspētu vai lai vispār kur tuvumā nokļūtu.Pareizi jau būtu,ka mazāk jāgaudo- jo dzīve ir izdevusies.Par kopējo naudu to suudu uzcēla- tagad cēlāji,autori un atbalstītāji pelnīti atpūšas.Kamēr lētticīgie tautieši stāv rindā un kārtējoreiz sūkā Pirkstu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

izskatās, ka tev ir varen neizdevusies dzīve. Jo visus topikus pamanies piegaudot

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kaut kam konkrētam nepiekrīti vai vienkāršii Mana personība dikti p-iš tavu prātu? Tev taču specifisks "viedoklis" ir tikai pie tēmām, kur Vernons piedalās.

Patisons Reģ.: 24.04.2017
2 0 Atbildēt

Kad bija tikai slāvu tilts, sastrēgumi bija reizes 2 lielāki un tie bija praktiski visas darba dienas garumā. Papildus bonuss sabiedriskā transporta joslas uz Maskavas ielas, bet to likvidācija palīdzētu virzienā prom no centra, virzienā uz Dtiltu nekas daudz nemainītos. Prakse remontēt augstas intensitātes ielas lēni un nesteidzīgi arī nesekmē transporta plūsmu. Saremontēs Salaspils ielu un uz Maskavas ielas arī paliks labāk. Nervu šūnas tiek dedzinātas ne pa jokam

iuziite Reģ.: 04.12.2002
1 0 Atbildēt

Nikas nebeigsies Krasta ielu nākamvasar (un kā jau LV, gan jau līdz ziemai) remontēšot )) Sastrēgumi bija arī pirms Salaspils ielu remontēja, tikai otru virzienu tas neskāra tik ļoti Ja būtu tik tagad, tad štrunts ar to. Taču ir visu laiku, visus 7 gadus, ko šai pusē dzīvoju. Pirms tam sastrēgumi vairāk skāra Krasta ielu, tos ar atceros.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

Lielākais pisec ir no Ilukstes ielas līdz Saharova ielai kad tika izbūvētas atsevišķas joslas lai taisītu kreiso pagriezienu.Interesanti,cik tas dalbajobs projektētājs dabūja prēmiju par šo slaloma trasi?Jūs saprotat par ko es runāju ja nē tad izklāstīšu savu domu.Pirms Ilūkstes ielas divas joslas pagriežas pa kreisi un aiz krustojuma atgriežas vecajā gūltnē,tas pats notiek pirms Sahārova ielas,plus,tie kas griežas pa kreisi vienalga stāv otrajā joslā jo visiem nepietiek vietas trešajā,viņa ir par īsu.Bļa..,es nesaprotu,vai tiešām nevarēja iztikt bez tā pudeles kakla starp Ilūkstes un Sahārova ielas bet taisīt trīs pilvērtīgas joslas.

Vēl man patīk Brīvības iela,no Alfas līdz Juglai.Vai tiešām nevarēja sabiedriskajam izbūvēt kabatas pieturvietās,labākā pietura ir uzreiz aiz Murjāņu ielas.Uzreiz aiz krustojuma,tas ir pisec,bļin,tur galvā jādod.Nu ja,zālājs būs jāiznīcina,kokus nevar cirst,mēst tak zaļā Rīga,tas nekas kad tur blakus Biķernieku mežs.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Vai Tev nešķiet iespējams variants, ka vienkārši nebija pieejams zemes īpašums, uz kā tās joslas būvēt?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Galīgi nešķiet,kad būvēs RailBaltic tad dabūsi no valsts ar rungu pa kupri un pendeli,kaut pāri taviem kapiem ies sliedes.Nevajag runat par zemes īpašumiem,valsts visu var nokārtot bez tavas piekrišanas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kā man patīk šie dīvānā pirdēji, kas gudri pļāpā par lietām, par ko nesajēdz nenieka. Gribētu pajautāt, vai cienītam kungam ir izglītība zemju jautājumos? Varbūt praktiskā pieredze? Varbūt cits iemesls vismaz mēģināt apgalvot, ka kaut ko sajēdz?

Valsts VAR atsavināt, bet šie procesi velkas ilgi un ja iecirtīgs īpašnieks, tiesāties var gadiem. Pie tam piespiedu atsavināšanas process sākas TIKAI tad, kad tas ir uzskatāms par "galējo līdzekli" (likumus precīzi nezinu, atstāstu aptuveni). Tas nozīmē, ka pirms katra gabala atsavināšanas laišanas uz MK vajag vēl n-tās reizes mēģināt pārliecināt īpašnieku.

Tikmēr, kamēr tas tur notiktu, kāds gudrinieks te tikmēr vaidētu, ka tā var notikt tikai Latvijā, ka neko nedara, kamēr citur kaut kā paredz kreiso pagriezienu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Gribi paspīdēt?

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

To es ļauju Tev, atļaujot atbildēt uz mana iepriekšējā komentāra pirmajā rindkopā uzdotajiem jautājumiem.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Tu nespēj sagremot ko es tev jautāju?Es dzeru bet filtrēju bet tev tas sagādā grūtības.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Par dzeršanu nemaz nešaubos. Par pārējo - tik lielas pārliecības gan nav.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Pats arī ieķer kādu sotaku,par sliktu nenāks,savādāk tev tūplis tāds saspringts.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 4 Atbildēt

Kur tad paliki,citus sauc par dīvānpirdējiem bet pats gūltu piedirsa,nav smuki tā,nav smuki.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Īsumā: ceļu būvēšana satiksmi neuzlabo. youtu.be/N4PW66_g6XA

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Bet ir valstis kas cenšās kaut ko uzlabot,pat tā Lietuva ļauj vietām veikt labo pagriezienu zem sarkanā kad mēs kā muļķi stāvam,elementārakās lietas mēs nespējam/negribam uzlabot,kā koks riteņa spieķos.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Mana balss el vē bija iniciatīva. Pat nesavāc 10 000. Idiņi domā, ka tad visi brauks un taisīs avārijas.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Mana balss ir kaķim zem astes,to es sapratu kad izlasīju cik likumi ir izmainīti no balsotām inicatīvām,uz vienas rokas pirstiem var saskaitīt,zirgam jāsmejās.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 0 Atbildēt

Par sabiedrisko tieši d-tilta apkārtnē - tas autobuss brauc pa to pašu nepārdomāto tiltu un stāv tikpat ilgi 'X' stundās cik mašīnas, jo savas sabiedriskā transporta joslas nav. Tad kapēc man būtu jāmet ušakova kabatā un jāsēž jau tā ik rīta/vakara pārbāstajos un smirdīgajos ''nano'' RS transportos?

Ka vēl mācījos, ta uz iestādi ar sabiedrisko kratījos 40min. Ar personīgo auto 15/20min. Naudas izteiksmē sanāca vienādi. Vai nopērku mēnešbiļeti, vai ieleju pilnu bāku un nobraucu to mēnesi uz/no iestādi.

Par velo entuziastiem neizteikšos... Mūsu klimats maigi sakot ir sūdains! Sure... saulainās dienās ok, BET CIK VIŅAS IR? Bija daži darbā velo entuziasti.... no rītiem atbrauc slapji..dubļaini un nosvīduši... Velk maiņas drēbes, bet sviedru smaku tā nenomainīsi... ta jādzīvo visu dienu pa darbu tādam, pašam indivīdam ta ok, jo savu smaku ta nejūt... ;) Un vēl pēc darba, ja vēl no rīta saulīte, vakarā lietus gāž... TĀDS KAIFS šo 'zaļo' kustību veikt drošvien...

Protams situācijas ir visādas un es rakstu no savas subjektīvās piedzīvotās pieredzes, bet kopumā šī velo dzīve nu nav priekš mūsu klimatiskajiem apstākļiem! Pāris dienas gadā sure.. var aizbraukt, bet velo noteikti neaizstāj auto darba gaitas, Rīgas ietvaros.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Pačukstēšu tev noslēpumu - sasvīst braucot ar velosipēdu vai nesasvīst - katra paša izvēle - var arī braukt lēnāk. Ja tu izvēlies pārvietoties ar kājām, tu taču obligāti neskrien? Par klimatiskajiem apstākļiem - kopenhāgenā un nīderlandē tie tiešām ir diži savādāki? Galvenais šķērslis lai pilsētā pārvietotos ar velosipēdu ir reljefs, ne klimats - tāpēc tajās divās vietās tas ir ļoti iecienīti, kamēr san fransisko ne - jo tur vajag nopietnus tehniskos risinājumus lai kalnos uzbrauktu - rīga tādā ziņā nav sliktāka par kopenhāgenu.

Tas ka šajā forumā ir bariņš tādu kā tu, kas filosofē par zaļo domāšanu, klimatu utt, ir vienkārši dēļ tā, ka tā kā te ir autoforums, tad te ir salasījies bariņš slinko pakaļu, kuri ir pieraduši pie dižās pilsētas auto-mazohisma un cenšas savu slinkumu, vismaz savās acīs, attaisnot ar visiem iespējamajiem argumentiem, vai tie būtu īsti, pārspīlēti vai izdomāti. Velobraukšanā pa dižo pilsētu nav nekā zaļa, vienkārši loģisks transporta veids - nav jāuztraucas kur nolikt mašīnu, brauc kad gribi un kur gribi, par korķiem neuztraucoties, nav jāmet lieli apļi aizliegtu kreiso dēļ, drīkst braukt pa visādām ielām, kur ar mašīnām nedrīkst, vēl šis tas - un tā ir tikai braukšana, par iegādes un uzturēšanas izmaksām nerunājot. Man kas regulāri braukā pa liepāju, pirms pāris gadiem pārkāpjot no velosipēda atpakaļ uz mašīnu, vajadzēja diezgan nopietni pierast pie mašīnas neērtībām - un tas liepājā, vietā kur ar mašīnu var normāli pabraukt, ne kā dižajā pilsētā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Kad veselu gadu biju komandējumā Kopenhāgena tad brīvajos brīžos pārvietojos ar velo,varēju braukt arī ar darba auto bet ar velo bija foršāk.Tev ir savs celiņš,savi luksafori un nevienu gājēju vai auto uz viņa neredzēsi.Tāpat ir ar velosipēdistiem,ne viņš brauks pa braucamo daļu ne pa gājēju celiņu,neviss kā pie mums,ej tā mierīgi pa trotuāru un te pēkšņi zvaniņš no muguras,ziniet,ir bijušas reizes kad sirds no mutes izleca.Uz Bauskas ielas sākot no Ūlmaņa gatves uz CSSD pusi stāv ķieģelis ar papildzīmi"izņemot velo",tak reti tur kāds brauc,visi laiž pa ietvi un trenkā gājējus.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 0 Atbildēt

Paldies... darbs sakas 07.00 ar auto 15min, ar velo 30min, bet lai 'nesasvīstu' ta jābrauc ar velo ~1h. Tad man ir jāceļas 05.00 uz darbu... KRUTA!

Nemaz nerunājot par Kopenhāgenas vs Rīgas velo infrastruktūru. Kas ir galīgi diena pret nakti.

Es nesaku ka esmu auto mazohists, brīvajā laikā bieži braucu izbraucienos ar riteni vai eju pie dabas krūts. Es saku, ka ritenis Rīgā ikdienas darba gaitām ir nepraktiski jo nav pienācīga infrastruktūra.

Ja ar velo jābrauc pēc noteikumiem, ko neviens nedar priecajoties par ''brīvību'' tieši tapēc veidojas konflikti un situācijas starp auto vs velo Rīgā. Jo visa infrastruktīra ir sadzīta uz vienas ielas(kā jau viss mūsu valstī) un katrs brauc pēc savas taisnības....

Lab, par stāvvietu nav jāuztraucas, bet par zagļiem gan... Riteni gaišā dienas laikā nozagt ir 100x vieglāk neka auto! Jebkur centrā pie staba piesien, bet visu dienu jānervozē vai vakarā visas detaļās vēl būs vietā... ;) Paldies nē!

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Protams, ja ārā līst vai snieg vai sazin vēl kas- katrs to tik vien gribētu, kā ar velo braukt.Pa šķīdoni kkur starp mašinām lavierēt piem no ķengaraka uz centru vai pārdaugavu.Ja vel kādu laptopu vai kādu instrumentu vai mapīti ar papīriem jāved līdzi.Vai vnk gribas tīrās drēbēs ierasties darbā un pēc darba vēl kur citur.Nevis ka pirmo pusstundu pavadīt dušā drirsu magājot un vel izkārt savus smirdīgos sieriņus žāvēt kolēģiem pie deguna.Varu saderēt, ka neviens normāls cilvēks to riteni rīgā ikdienā garākam gabalam nelieto un nelietos.Max ko var reāli atļauties, ja no pārdaugavas pa vantinieku pārbraukt ja darbs vecrīgā vai kkur pa centru līkumu izmest, bet nu arī neba jau sniegā vai lietū.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Darbs kas sākas septiņos - tas vēl ir savādāk, nekā lielai daļai, kas tusē lielajos korķos. Pieņēmums ka lai neiesvīstu, jābrauc 2x lēnāk par optimālo ātrumu, ir samērā nepareizs - gaisa pretestība pret ātrumu pieaug eksponenciāli, ne lineāri - agrāk, svētdienās braucot uz 6 km attālo baznīcu, ja steidzos, braucu uz 24-26 kmph [sestais-septītais robs], ja laika pietika - ierobežoju sevi uz piekto robu [~18 kmph] lai nesasvīstu.

Attiecībā par velo infrastruktūru dižajā pilsētā - atkarīgs no braukšanas stila un velosipēda. Rīgas velo infrastruktūra nav piemērota priekš šosejniekiem un tamlīdzīgiem velosipēdiem, kas ir neveikli bet ātri - priekš braukāšanas pa pilsētu vajag nelielu saliekamo velosipēdu ar 16-20 collu riepām, vēlams resnākām riepām, un pakaļas rumbu ar planetāro pārvadu, lai var ātri un bieži slēgāties - un normālām bremzēm. Man kaut kas tāds sanāca pārbūvējot Desna 2 un tajā ieguldot ~500 eiras detaļu veidā - izmaiņas tika veiktas, mainot to, kas nepatīk/neapmierina - mērķis gan nebija pilsētas braukšana, bet gala rezultāts sanāca tam ļoti piemērots - bet kaut ko līdzīgu var nopirkt gatavu. Ar tādu velosipēdu nebūs problēmu braukt pārmaiņus pa ielu vai pa trotuāru, sadzēsties līdz pēkšņi uzradušās kājāmgājēja ātrumam, pabraukt tajā un tad atkal strauji paātrināties līdz 20-25 kmph. Tajā pašā laikā es šaubos ka tāds velosipēds, ar labu atslēgu pieslēgts pie staba, būs diži kārdinošs zagļiem - mode tomēr dod priekšroku visādiem sporta un pseidosporta velosipēdiem - diez vai kāds pat gribēs ko apskrūvēt - bet ja kabata atļauj, vienmēr var paņemt bromptonu, kuru var staipīt apkārt.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 3 Atbildēt

Ieteiktu pamainīt braukšanas laiku pa Rīgu, jo izskatās ka masveidā visi ar saviem auto brauc 8-9 un 17-18. Ir darbi , kur var sākt vai beigt citos laikos, var iepirkties veikalos un darīt daudzas citas lietas, lai izvairītos no braukšanas pīķa stundās

jucis Reģ.: 07.03.2017
3 0 Atbildēt

>Es teiktu, ka pie vainas ir slikta plānošana. Nevajag atļaut būvēt tādus objektus vietās, kur jau tā ir diezgan smaga situācija (tieši satiksmes ziņā).

Piekrītu, tikai plānošana sākas ar sevi, nevis kaut kādu mistisku ierēdni. Es savas pēdējās 3 dzīvesvietas esmu apzināti izvēlējies ar, pirmkārt, domu, lai nebūtu jāsēž sastrēgumos ceļā no/uz darbu, kas arī vienmēr ir izdevies un tāpēc ikdienā pārvietojos pa pustukšiem ceļiem.

Slikta plānošana pirmkārt ir nevis uzbūvēt tiltu Ķengarga iedzīvotājiem ne pa prātam, bet dzīvot Juglā un strādāt Āgenskalnā, un vest sīko uz dārziņu kaut kur Rumbulā.

Vēl mani izbrīna kāpēc daži cilvēki ir ļoti pieķērušies savam sērijveida dzīvoklim un dzīvo vienā (vēlams, no satiksmes viedokļa max neizdevīgā) vietā 30 gadus, varētu domāt, ka tam sūdam ir iespējama kaut kāda sentimentāla vērtība.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tam ir risinājums - velosipēds. Es, tieši tāpat kā iekarotājs, nesaprotu kāda iksa pēc dižajā pilsētā dzīvojot un strādājot jābrauc ar mašīnu, ja vien nedzīvo privātmājā un mašīna ir vaļasprieks, ar ko izbraukt nedēļas nogalē. Nopērc bromptonu, kuru var pusminūtes laikā salocīt līdz datora sistēmbloka izmēriem un staipīt līdzi, un vairs nebūs jāuztraucas par to, vai pagūsi izbraukt no mājām, pirms visa apkārtne pārvēršas sastrēgumā - un ar salocītu ričuku rokā nevajadzētu arī būt īpašām problēmām izmantot sabiedrisko transportu.

Pelēkā viela, ja tāda ir, ir domāta lai risinātu problēmas, nevis gaustos par to, cik viss ir slikti.

Dw, es Tev iedošu bērnu, un brauciet uz skolu Pamēģini viņu celt 5, jo jāpamostās, jāpaēd, jāsaģērbjās un tad esat 7:45 skolā Pēc tam joz uz otru Rīgas galu uz darbu, tad pēc darba 20minūtēs tiec uz skolu pakaļ, aizved uz trenniņu un tad vēl caur veikalu mājās. Un tā dažām ģimenēm pareizini x2 vai x3 vai x4.

Vēl pēc tam nominies ar velosipēdu pa diženajām Rīgas bedrēm, lietu, neaizmirsti sievai uztaisīt vakariņas, iztīrīt māju (bet to kopā) 2x nedēļā vismaz, izvest no rīta un vakarā suni, bļin - a seksu?! Gribēsi ?

Vēl Tev jautājumu - kāpēc? Tas tik tā viens no ntajiem scenārijiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nu ko lai saka - pie tavām problēmām - laikam tomēr jāskatās uz lietotāja jucis variantu, kur jāsāk ar sevi, jo patreiz ir - ar mašīnu pizģec, jo citi vainīgi, vieni sūdīgi noorganizējuši satiksmi, citi jo tajā satiksmē piedalās, ar velosipēdu atkal pizģec, jo baigās kilometrāžas katru dienu jāmēro - ar sabiedrisko transportu atkal pizģec, ar kājām atkal, vārdu sakot, viens vienīgs pizģec, kam nav cita risinājuma kā tikai striķis un ziepes...

iuziite Reģ.: 04.12.2002
1 0 Atbildēt

msh, kurā brīdī es teicu, ka ar mašīnu ir **** ? Es teicu, ka ir korķi, bet ar tiem rēķinos Un ka būs vēl jautrāk, kad remontēs Krasta ielu. Un jā, man nepatīk, ka dēļ nepārdomātām būvēm un vienlaicīgiem remontiem, nevar no pagalma tikt ārā. Tjip man bij jālēkā sajūsmā ?

Un kur es ko teicu par tiem kas brauc ar velo, izņemot aicinājumu atšuties ar savu "kāpēc jūs nebraucat ar velo"?

Traki ar ļaužiem, kas visā saskata "viss ir slikti"

Es vnk piedalos diskusijā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu ja tev ir labi, tad labi. Es tavu dzīvesveidu noteikti nespētu pavilkt, kas ir viens no daudzajiem iemesliem kāpēc es dižajā pilsētā dzīvot nevēlos.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
1 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: Ieteiktu pamainīt braukšanas laiku pa Rīgu, jo izskatās ka masveidā visi ar saviem auto brauc 8-9 un 17-18. Ir darbi , kur var sākt vai beigt citos laikos, var iepirkties veikalos un darīt daudzas citas lietas, lai izvairītos no braukšanas pīķa stundās

Negribi ieteikt, lai darba devēji maina darba sākuma laiku ?

iuziite Reģ.: 04.12.2002
2 0 Atbildēt

Mīļie velomīļi (ā, man ar patīk velo un kamēr biju 20 +/-gadīgs skuķis, ar to braucu uz darbu/mājās un visur citur), atveriet aci plašāk, visa dzīve nesastāv no "ES" "MAN", un katram no mums ir savādāks dzīves ritms un to vai braukt ar auto, nīkt sabiedriskajā, vai mīties ar velo izvēlamies paši vadoties pēc sava dzīves ritma un tur nav ko saprast vai nesaprast.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Es gribēt redzēt to potenciālo tēviņu, kurš savai sievietei "ieteiks" lietot velosipēdu piem 8km braucienam, kurš ietver sevī kaut kādu bīstamu krustojumu vai pārvadu šķērsošanu.Kur nu vēl TUMSĀ (jau reku 3:pm parīt tā būs...) un nokrišņos un netīrītas/apsnigušas brauktuves apstākļos.Kad pat mašīnā braucot nevar garantēt, ka katrs blakusesošais tevi ieraudzīs un sapratīs.Turklāt, Vienmēr pastāv potenciālais risks, ka velobraucējam (-ai !) var nedaudz samisēties un pat uz līdzenas vietas pastāv iespēja noraut uz acīm..

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

A kāpēc ja tēviņš iesaka savai mātītei braukt tumsā ar mašīnu, tas ir normāli - ja mātīte sēž mašīnā, tad piepeši tumsas vairs nav?

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Mums ar tevi nav par ko kasīties- jo man ir (diezgan objektīva) personiska info par to, kā sportiski un intelektuāli tādas samērā "attīstītas" sievietes rīgā ikdienā lieto velosipēdu nokļūšanai darbā.Es nedomāju, ka tu kādam varētu tā sirsnīgi "ieteikt" šo pārvietošanās līdzekli tumsā un dubļos piem kkur tur tavā pusē maģiskā trijstūra rajonā Nīgrande-Vaiņode-Embūte

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Atkārtošu jautājumu - kāpēc tu uzsver tumsu - braucot ar mašīnu, tumsa izgaist? Jeb tu vienkārši esi atpalicis dažas desmitgades attiecībā uz apgaismošanas ierīcēm + smagi pārvērtējis mašīnas drošumu no redzamības viedokļa [kā var spriest tavā iepriekšejajā postā] ?

Mēs dzīvojam 2017. gadā, un šodien velosipēda apgaismojums var būt kārtīga moča apgaismojuma līmenī, ja gribas lai to darbina ģenerators, bet ja nav nekas pret akumulatoriem, tad apgaismojums var būt arī mašīnas vai fūres līmenī. Tiktāl par tumsu.

Vēl tu pasniedzi ka mašīnas reizēm ir grūti pamanīt, un no šī fakta konstatācijas no pirksta izzīdi ka velosipēds līdz ar to ir vēl sliktāk pamanāms - apskatīsim. Kāpēc mašīnas ir grūti pamanāmas? Pirmkārt, nu vienkārši grūti pamanāmas. Reku paņemsim par piemēru lolvo personvagnar izstrādājumus, firma, kas radījusi drošu mašīnu ražotāja tēlu. Cik lolvo modeļi ir aprīkoti no rūpnīcas ar atstarojošām uzlīmēm uz virsbūves, priekšā, aizmugurē, sānos? Neviens. Cik ar sānos saliktiem gabarītlukturīšiem kā busiem/autobusiem/fūrēm? Neviens. Cik ir pieejami tikai ar viegli pamanāmām virsbūves krāsām - balts, sudrabs, dzeltens, koši sarkans - bet ne melns, tumši zils, tumši zaļš? Neviens. Tikmēr velosipēdists, kurš vēlas tikt pamanīts, valkā vestīti, lieto apgaismojumu priekšā un pakaļā un vēl velosipēdam ir uzlicis kādus desmit atstarotājus, un ir nenoliedzami pamanāmāks par melnu volvo. Otrkārt, mašīnas ir tikpat ātras kā citas mašīnas - vai vēl ātrākas - līdz ar to tās var iebraukt citu mašīnu aklajās zonās, vai negaidīti strauji pietuvoties citām mašīnām, vai kas tāds. Tikmēr velosipēdisti, kuri spēj uz koplietošanas ceļa uzspiest vismaz 50 kilometrus stundā, ir maz, un viņi apzinās riskus...

Tas ka tu ikdienā redzi bojābraucējus kam nav nekāda apgaismojuma, ir cita lieta - tie ir cilvēki, kam neko nevajag, un kas ir pieraduši izmantot pilsētas apgaismojumu - vai nepilsētas apgaismojumu. Es pats par viņiem besos - ir gadījies manā ciemā pirms dažiem gadiem ar tolaik vēl ne manu golfu gandrīz vienu tādu paņemt, atmuguriski stumjoties no sētas laukā...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Es tak jau stāstīju- ja grib izprast Tumsu,ir noderīgi drēgnā novembra vakarā apmeklēt kapus.Kādu laiciņu mierīgi pasēdēt un viņā paklausīties.Tādējādi restartējas visādas noderīgas spējas un izjūtas.Sāc saredzēt iepriekš neredzamo.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Turpinātu arī tagad braukt ar velo. Vismaz nebūtu speķu un bekonu pa sāniem.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

Velo negarantē nedz speķa neesamību, nedz bekona esamību gar sāniem ;)) To garantē pareiza ēšana, muskuļi var audzēties zem speķa. Viens no galvenajiem velo entuziastiem ir ar mīlas rokturīšiem un ne tikai.

Man darba dienās sanāk nostaigāt 18-32tk soļu ;D pārējā laikā izvēlēšos pasēdēt siltā auto ;))

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

iuziite

Man darba dienās sanāk nostaigāt 18-32tk soļu ;D pārējā laikā izvēlēšos pasēdēt siltā auto ;))

..........

Man darbā 4000-6000 . Ar papildus pastaigu sumāri ap 15 000 . Fitnesa industrijā strādā ?

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti