hmm vipers jau rulee, es pirms kadaam 2 ned, redzeeju ka sarkanu viperu aizvilka ar evakuatoru - noshkjlts priekshejais stuuris bija un rats nedabiski izlociits ! Jeb tas jau jauns Vipers !
[addsig]
hmm vipers jau rulee, es pirms kadaam 2 ned, redzeeju ka sarkanu viperu aizvilka ar evakuatoru - noshkjlts priekshejais stuuris bija un rats nedabiski izlociits ! Jeb tas jau jauns Vipers !
[addsig]
Puravellam ir tas Olympus lūriķis... ja pazīsti tādu...[addsig]
RX-7: bet paskaidro, ja tas plaksnes nebutu vispar, kapec tad auto no sakuma gaja, pec tam ne? Jebshu tu doma ka gan plaksne gan ECU ir pagalam?[addsig]
Nu, tukšgaitas nebija jau no paša sākuma... Domājām, cerējām, ka nav plāksnes pietrinušās un iegūlušās un ka pēc 1000 jūdzēm viss nostāsies pamazām savās vietās... bet nekas neuzlabojās...
Par to, ka tagad jauda sūdīgāka, nekā, kad sākumā mērīju, droši vien jāpateicas gļukainajam ECU (jaunais no Japānas ir pasūtīts - šodien samaksāju...). Arī turbīna pēc tās atjaunošanas ilgi neizturēja un tagad sāk dūmot... Tā nu viss kompleksi jūdzas nost [addsig]
Nu ko, RX-7, fanaats tu esi. Shitaa njemties ar to Mazdu RX7!
Ja tas ir hobijs, tad ok, katrs jau dara ko grib un ko var pacelt.
Bet, cik no tevis sapratu, tu jau shajaa konkreetajaa auto esi ielicis 5000Ls, ja? Vareeji uz nomaksu panjemt jaunu un braukt bez visaadaam ECU, dzineeja, turbiinas, plaakshnju, u.c. probleemaam.
Vai varbuut tev taa simpatizee tieshi Rotortipa dzineejs? Nu tad jau tu tos 5k Ls vareeji izmantot kaa pirmo iemaksu lai panjemtu jaunu Mazdu RX8.
Nevienu nenosodu, bet mans subjektiivais viedoklis ir taads, ka, nu nafig jaachakareejas ar mashiinu, un jaagruuzh nemanjaa $ iekshaa, ja pa to naudu jau var panjemt jaunu, kurai nu buutu tikai braukshanas vaina...
Repsi, viss jau ir forshi, bet Tu aizmirsti 2 buutiskas lietas:
1) Cik maksaa jauna auto uztureeshana (ja, nedo'dies kas notiek) un cik taadam tuunings un stailings?
2) vienam patiik meita, citam - maate [addsig]
MX-3---Paarsvaraa jau visiem patiik meitas
Repsis: domaju, ne es, ne pat RX-7 nevaram sev atlauties auto ar tadu dinamiku ([addsig]
Blin...
2. meginajums:
Domaju, ne es, ne pat RX-7 nevaram sev atlauties auto ar tadu dinamiku (6.0 lidz 100 ), tapec nemam vecus un kilejam
RX-7: turbina droshi vien nebus loti darga...
cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=2475931188&category=33742
Pa cik ECU panemi?[addsig]
???Vetal--Turbiina maksaa tikai 90$
Taa turba ebayaa ir no ieprieksheejaa modeliisha imo. A ECU, ja nemaldos - 100 + s&h[addsig]
keanu: nu taa turbina pec izskata ir taa ne visai... Un cena vel noteikti palielinasies... Bet vecas turbas vispar dargi nemaksa[addsig]
Vetal---Klau,a kaa ir ar atjaunotaam turbaam?Vai taas ir stopri sliktaakas par jaunaam?Kad cena/powers/jeega ir labaaka-atjaunotaam vai jaunaam?
Professionali atjaunota tikai nedaudz sliktaka par jauno, cik es zinu. Un cenas/efektivitates zinaa lietotas lietas vienmer bus izdevigak
Tieshi tapec man visi apgreidi sastav no lietota stuffa iznemot... Turbinu [addsig]
ECU paņēmu par 152$, ieskaitot shipping no Japānas... ECU ir čipots...
Turbu labā stāvoklī no 1991. gada japānas RX-7 redzēju par 150$ eBay izsolēs (beigās līdz 175$ uzsolījās)... Bet turbīnas sacīkšu mobīļiem ir skumja lieta - lietotu un labu turbīnu nav - tādus auto nepērk, lai mierīgi ripinātu, bet gan lai no sirds gāztu, tādēļ 90.-to gadu sākuma turba būs tuvu beigām anyway... Atjaunot var dīzeļu turbīnas, kādam ģimenes auto arī, bet ne sportiniekiem - to man teica pirms devu atjaunot savu Krokodila turbīnu un to redzu tagad - profesionāli atjaunota turbīna (pie labākā Latvijas turbīnu burvja) nokalpoja labi ja pāris mēnešus
Pamazām briestu uz jaunu T04E (vai par T04R!!!) turbu un paštaisītu kolektoru, ja vien materiāls atradīsies (varbūt kāds zina, kur var dabūt krievu nerūsējošo karstumizturīgo tēraudu - HVŽ?)... un wastegate vārstu ārējo līdz ar to...
Par fanātismu, Repsi, jau te pārējie paspēja paskaidrot - labāk veca un ķīlējama monstrmašīna, ne kā jauni iepirkumu ratiņi [addsig]
RX-7: kad es tev teicu, ka vajag ari ar ECU kautko darit, tu teici - nevajag, ECU pats visu sapratis. Bet tagad panemi chipotu - kaa to saprast? Pardomaji?
Kas tev atjaunoja to turbu?
Un zini, ja taa ir labaa kartibaa, ta var kalpot loti ilgi. Es sev panemu pagajusha gada no 95.g mashinas, pardevu shogad - taa bija pilnigi OK.[addsig]
Ja pērk ECU, tad protams ka jāpērk čipots - kā nekā modernāks softs iekšā (oriģinālais softs izstrādāts pirms vairāk kā 10 gadiem...) un pieredze japāņiem pa šo laiku uzkrājusies
Turbīnu taisīja Kasparam zināms turbīnu burvis, kas taisījis ne vienu vien sportinieku... Meistars uz goda... Par 60 Ls sataisīja un vēl par brīvu pārlasīja, kad bija aizdomas, ka tek... Uz goda...
Nu nezinu, vai Vankelim, kur ārā no motora nāk versme virs 1000 grādiem, jebkura turbīna pēc 10 gadu darba būs labā stāvoklī (piemēram, izplūdes gliemezis un kolektors manai oriģinālajai ir vienās plaisās...) Un skāde jau tā, ka šo RX-7 modifikāciju ražoja tikai līdz 1991. gadam, tā ka 95. gada turbu gribēdams nedabūšu - vai nu 91. vai pilnīgi jaunu (elles naudu maksā)...[addsig]
Sorry, bet ja tu nopirksi ECU ar citu softu, tas vienkarshi nestradas ar tavu motoru
Kuram Kasparam zinams meistars?
Vai tiesham izpludes gazu temp-ra ir virs 1000?[addsig]
Sākšu no beigām:
Nevis izplūdes gāzu, bet liesmu tempreatūra, jo turbīna atrodas ap 15 cm no izplūdes porta un caurums no porta līdz tai ir praktiski taisns... un nav nekādu vārstu - vienkārši liesmas skrien uz riņķi un tad nonāk pret portu un tiek ārā... it sevišķi, ja tiek vēlināta aizdedze, kad atlaiž gāzi, bet degkamerā vēl ir kam sadegt... un Vankelis vispār ir ļoti karsts motors... arī degoša eļļa tur nāk ārā...
DTC direktoram Kasparam Jansonam ir zināmi daudzi īpaši meistari...
Tas ir šā paša motora ECU ar debugotu softu, kas optimizēts vēl sportiskākai braukšanai (uz patēriņa un ekoloģijas rēķina, protams)
[addsig]
Kā zināms, Japānā ekoloģijas normas ir demokrātiskākas, nekā ASV, jo tur jārēķinās arī ar tādām drakoniskām lietām, kā Kalifornija, piemēram... Un tas ECU ir JDM (japanese domestic market) [addsig]
RX-7, auto kompiem ne"debugo" un ne"agreido" nekadu softu Tiek mainitas tikai kartes un dazhreiz vel kadi citi parametri [addsig]
Jā, jā .... un novērstas programmētāju ielaistās šaizes ....
Bet par tām kartēm - tur jau šajā gadījumā ir tā čipošanas sāls! Agresīvākas kartes [addsig]
Ja programmetaji butu pielavushi kludas tad pa 15 gadiem tavs (un mans) autinsh jau sen butu uzspradzis cela vidu
Nu es tev tieshi par tam kartem (t.i., chiposhanu, ka pie mums to saprot) teicu, tu atbildeji, ka tavs kompis pats visu sapratis un neko vinam nevajag [addsig]
Kompis sapratīs, ka motors ieelpo vairāk gaisa un ka jādod vairāk beņas... Bet tur jau neslēpjas nekāds sakars ar vajadzību pēc čipošanas. Tās ir divas neatkarīgas lietas - ja ir veikts dziļais tjūnings, tad nav obligāti citas kartes - motors ies tik un tā... Un, savukārt, iebliežot citas kartes nepārveidotam motoram arī būs jaudas pieaugums, jo biezāks maisījums, asāka aizdedze u.t.t. Bet kopā tās lietas, protams, nāk tikai viena otrai par labu - nenoliedzami...
Cita lieta, ja liek pilnībā programmējamu vadības bloku - tad tās kartes, kas tiek "dotas komplektā" ir tikai lai palaistu motoru. Pārējais darās uz jaudas stenda, izmantojot 80% pieredzes un 20% teorijas... (pieredze sevī slēpj arī uz stenda iznīcinātus motorus). Un tur ir citas jaudas izmaiņu amplitūdas - var noņemt maximālo, ko dod motora pārbūve, ieplūde, izplūde u.t.t. Un tad tās kartes veidojas individuālas katram motoram, atbilstoši tā portiem, svecēm u.c. 1001 lietai...[addsig]
RX-7 club
Atsaucieties!!![addsig]