Nu redz [addsig]
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bet jautajums paliek, ko tev vel tur MAP dara?
Kaa vispar iet ar motoru?[addsig]
Joprojām gaidu, kad Kaspars dabūs to endoskopu...[addsig]
Par to, ko tur MAP dara, neko nemāku teikt... Ja paskatās grāmatā, praktiski visu ECU esošo apakšsistēmu blokshēmās MAP ir iesaistīts Bet tieši kā Japāņu gudrais vadības bloks tos datus izmanto, nezina, laikam, neviens, izņemot Mazdas konstruktorus...
Zinu, ka liekot aftermarket vadības sistēmas, parasti cilvēki met prom MAFu, slodzi nosakot tikai ar MAP sensora palīdzību... Bet kā tas dzimtais ECU iekšēji darbojas - tumša bilde [addsig]
Katrā ziņā par to, kas slēpjas tajā čipā, kas manis pasūtītajam ECU iekšā, informāciju noteikti var iegūt šeit (japāņi, protams)
www.knightsports.co.jp[addsig]
LOL
Japaniski diemzhel nemaku [addsig]
Es arī diemžēl nē... [addsig]
Nu tad beidzot...!
Apskatījām, safotografējām, uzfilmējām... Tieši tā, kā bija domāts - vienas sānu plāksnes līdz pusei trūkst - iespējams, ka atsitusies pret kārtīgi nenofāzēto porta malu un nolūzusi... Ak, angļu haltūristi!
Arī aizmugures sekcijā dažu sānu plākšņu gali izskatās aplūzuši - šķirbas tā kā pa lielām, salīdzinot ar lielāko vairumu plākšņu, kam gali smuki pieslīpēti leņķī (lielšķirbu plāksnei izskatās robaini nodrupuši).
Bildes un video var nokačāt un apskatīt šeit:
Bet ar visu to auto neslikti iet un, cerams, būs apskatām arī Auto Exotica 2004
[addsig]
Njaa, skataamviela tieshaam interesanta...
P.S. Eksotikaa tomeer nebuus.[addsig]
A kas pa lietu - kāpēc nebūs? [addsig]
RX-7: nu tad visizdevigak butu izspiest no britiem to jaunu plaksni un ko tur vel vajag[addsig]
Nu, izspiedīšu, un ko tālāk? Pašiem saliekot turpmāka garantija kaputt... Un ja nu tur tās plākšņu sēžas jāfrēzē (zinu, ka tagad viņi piedāvā jaunas konstrukcijas sānu plāksnes - dubultās. Vecās parastās vairs nepiedāvā, interesanti, kāpēc... ).
Nu nē, labāk, lai paši novērš šaizes un izsniedz man mašīnu tehniskā kārtībā. Cik saprotu, garantija no tā brīža būs 2 gadi atkal... Un arī paceļot pie vienām sāpēm nenāks par ļaunu... Un, kad būšu ticis atpakaļ līdz Latviaji arī jaunās plāksnes būs pietrinušās (kā jau iepriekš teicu, vismaz 1000 jūdzes pēc pārjaukšanas)...
Un tad, kad motors būs skaidri un gaiši kārtībā, pa ziemu varēs pārlasīt virsbūvi... Un nākošā gada Exoticā lai tad cilvēki pabolās [addsig]
Forši cilvēki tomēr tie angļi - apskatījuši bildes, angļu mierā atsūta man e-pastu:
"Davai, droši dzen šurp mašīnu - motoru sataisīsim pa garantiju! Tev tikai būs jāsamaksā 750 mārciņas par motora izņemšanu - ielikšanu..."
Patīkamas cenas... Tad laikam tomēr nāksies pašiem ņemt motoru te ārā un krāmēt iekšā bagāžniekā, lai vestu uz Angliju... Tad būs jāstāv klāt tiem džentlmeņiem un jāskatās, ka viss tiek sataisīts gods godam...[addsig]
Vai tik taa neizskataas peec taadas cilveeka chakareeshanas - 750 par motora izvilkshanu/ielikshanu??? Garantija saucaas Nomaina tik pakalpojuma nosaukumu - remonts VS motora iznjemshana
Cik ilgu laiku tad aiznjemtu tas motora remonts, ja reiz biji domaajis braukt ar RX-7, tad jau naaktos padziivot kaadu laiku Anglijaa. Veel jau var sarunaat kaadu servi turpat kaiminjos tiem izspiedeejiem, kas pa +- 100 maarcinjaam ieliks un iznjems motoru.
Zhuliki
Un smiekligi ceret, ka 2 gadu garantija pagarinasies ar katru remontu - tad sanak, ka ja ik pec 1.5 gadiem motoram ir shaize, tad garantija paliek muzhiga?
Bet laikam tiesham vajag nemt sheit araa to motoru... Cik celsh ar auto sanaks?[addsig]
Bezmaz tāda ideja iešāvās prātā: jāaizbrauc tur un jāsaka, ka pats tūlīt motoru izņemšu Bet tad, par boksa un pacēlāja īri šie tās 750 mārkas iebliezīs Nu saprotu jau - Lielbritānija ir dārgākā valsts Eiropā.... Cilvēka darbs tur zelta vērtē...
Paša motora remonts, ja tā kārtīgi pieķeras nesanāk ilgāks par pāris dienām... Ar izcelšanu/ielikšanu rēķināju nedēļu... Bet, ja noliek uz galda priekšā jau aplasītu pliku motoriņu, tur darba daudz nav (pirmoreiz viņi pa nedēļu tika galā arī ar rotoru pārbūvi, portēšanu, slīpēšanu u.t.t.)
A varbūt tiešām teikt, lai atsūta pa garantiju remkomplektu un pašiem šeit uz vietas sataisīt Nu nekā vairs nesaprotu... Kā būt [addsig]
Par šādu pakalpojuma cenu nav jābrīnās, ne velti Eiropas autoservisos metināmo aparātu "nepazīst" -- visu lētāk uzlikt jaunu... Salīdzinājumam: parasts mehāniskā sienas pulksteņa remonts Norvēģijā maksā 160 Ls!!!!! (Nav brīnums, ka pat turīgie norvēģi to neatļaujas savest kārtībā...)[addsig]
ja nav nosleepums,kaa tad nosaukums tam anglju kantorim ar turku darba kvalitaati? lai citi neieberzhas,taa teikt?
PS vispaar jau dziivee viss naak atpakalj...atceries kaa leetticiigos cilveecinjus piekaasi ar savu "degvielas magnetizeetaaju"? )
Drako, Tev nav kaada seeniite kaajstarpee iemetusies? [addsig]
Un es zinu, ka Tev autinjaa ir trubas gabals un ir draugi mentenee, tomeer mani tas nebiedee...
[addsig]
RX-7: nu pamegini sarunat remkomplektu, ja ne, tad sac meklet leto moteli Anglijaa [addsig]
Mana pieredze ar "ārzemniekiem" gan tāda, ka par garantijas jautājumiem daudz nekasās, bet paši nekādus remontkomplektus nesūta. Ja brāķēta prece, tad tā jāsūta atpakaļ (jāskatās vai pat sūtīšanu nekompensē...), tas pats ar citiem bojājumiem vai remontu t.sk. tiem bojājumiem, kas radušies transportējot. Bet uzprasīt jau vari -- ja nu tas izdevīgāk, tomēr tad gan garantiju visticamāk nedabūt...
Ja vareetu atrast kaadu Latvijaa kursh kaut vienreiz muuzhaa ir rotornieku paarjaucis un no savaam kljuudaam maaciijies, tad varbuut, ka var taisiit uz vietas. Bet taa citaadi sekas diezgan neprognozeejamas.[addsig]
Fii: liec sajugu, gribas ar tevi paskrieties un vispar apskatit tavu monstru Man savu vel kadus 1000km "iebraukat" atlika[addsig]
RX-7 club
Atsaucieties!!![addsig]