Vēl ir variants,izmet šo motoru misenē un ieliec pedāļus,jastrāks gan nebūs bet piķi ietaupīsi.
P.s. Riktīgs kolhozs.
Vēl ir variants,izmet šo motoru misenē un ieliec pedāļus,jastrāks gan nebūs bet piķi ietaupīsi.
P.s. Riktīgs kolhozs.
Ielikt TDI ar visu kārbu, vai arī aizmirst par šo sapnīti. Čipšķūneris varbūt savus 10-15 ņūtonus spēs piečipsot, uz tā rēķina ka sāks viegli kūpēt katru reizi kad iemīs grīdā.
Ok, paldies par viedokli, kādu laiku atpakaļ bija arī tāda doma. Varbūt kādudien arī uz tādu swap parakstītos, bet ne šobrīd. Nav domāts piedalīties dragreisos no luksofora līdz luksoforam, mērķis ir iespējami lēti pārvietoties uz/no darbu/-a, kā arī, lai motors ir iespējami vienkāršs un ilgmūžīgs... Par SDI tā it kā runā...
Ejiet ratā čipšķūneri noladētie. Pietiktu kaut vai savest kārtībā standarta motoru, lai vismaz tas nekūp. Jā čipo tad uzdāvini pārējiem gāzmaskas.
Par ko tāda dusma, cienītais? Ar motoru viss ir oki, visas līkrocības, kuras bija radušās, ķap-ļap pārliekot motoru, ir izķertas, nekas nekūp. Ja nemaldos, TA tas rādītājs kapeiku virs 1 tik` bij`... Bet patiesībā, paguglējot, ir jau lēmums pieņemts, kuru kantori uzrunāt, tā kā...
Varētu tēmu arī slēgt, tikai nevaru ieraudzīt, kā to šeit dara... :/
Tas kantoris saucās Ģintermuiža. Savest kārtībā galvu un domāšanas virzienu. Tā jau pārāk bieži aiz jums čipšķūneriem jāpārslēdz salona ventilācija uz iekšējo cirkulāciju te vēl viens smerdelis pieteicies. Tēmu vari slēgt bet pēc nākošās TA būsi atpakaļ raudādams ka dēļ atgāzēm nelaiž cauri
Mož nestresojam, a? Nedomāju, ka esi aiz manis braucis kādreiz, tas pirmkārt, otrkārt - recirkulācija teju aiz jebkura dīzeļa jāslēdz, tas pats uz benzīnniekiem attiecas. Par to "smerdeli" varētu sīkāk paskaidrot? Dzīve pāri nodarījusi jeb verbāla caureja tikai?
Neko tur nesačiposi neturbo dīzelim, ja arī kāds uzņemsies tad ieguvums būs nekāds. Uzliec mazākas/šaurākas riepas, izmet lieko balastu no mašīnas būs plus 5zs uz pakaļas jaudas stenda.
Potenciālais ieguvums ir atmosfēriska benzīnnieka griezes moments. Tāpēc jau ķīselis ir vājāks par līdzvērtīgu benzīnnieku, jo pie jaudai optimāla degmaisījuma šis kūp ar pelēkiem dūmiem, kamēr benzīnniekam tādas problēmas nav un var dot treknu degmaisījumu.
Stāsta, ka aprīkojot ar gāzi dīzeļmotoru, sanākot gan ekonomija, gan arī uzrāviens esot labāks.
www.iauto.lv/forums/topic/25800-dizelis-gaze-atsauksmes-ludzu?pnr=2
audi-style.lv/forum/topic/79859-ael-gaze/
ja uzliksi uz tik maza motora, iespējams, būsi viens no retajiem Latvijā, kas kaut ko tādu ir darījis. Vēl var padomāt par HHO.
Abi varianti izplūdes sastāva sliktumu samazina.
HHO jaudu tikai samazina un ir vien homeopātija jebkuram auto. Tā mode jau pārgājusi, lai gan degvielas tikai ceļas. Pie tam lietojot nerūsējošā tērauda elementus elektrolīts tajā HHO burbuļatorā piesārņojas ar sešvērtīgo hromu,kas ir kancerogēns un izliet tāpat kanalizācijā nedrīkst.
Bet par gāzi nav slikta doma.
Paldies par ieteikumu, papētīšu vairāk. Pret gāzi nav nekas iebilstams, ģimenes auto ir benzīns/gāze, neko sliktu nevaru teikt. Savukārt, ja man šodien vēlreiz būtu jāpērk bulcinieks darbam - noteikti meklētu benzīnnieku un gāzi virsū...
Nevar tik cenas īsti saprast - vienā vietā drusku virs 900 sākās, citā savukārt no 1200... Ja pirmais variants un ekonomija ir, kā viņi apgalvo - pēc 3 eļļas maiņām iekārta atpelnītos... Tas gan tīri hipotētiski...
Krieviem ir tāds teiciens:
"un vilks paēdis, un aita dzīva...."
Tā nav. Vai auto brauc, vai ir ekonomisks.
Bet nopirk seatu, un vēl mēģināt to čipot! Tur pat zirgam jāsmejas. Brauktu klusītēm, lai neviens neredz. Vari uzģērbt parūku, cepuri, brilles un bārdu. Vismaz, neviens pazīstams neatpazīs, bet citi nesmiesies, jo domās, ka brauc vectētiņš.
p.s.
Turklāt, pats raksti, ka - "darba auto".
Kurš idiots iegulda naudu darba auto?
viencexperc - tam krievu teicienam ir arī loģisks turpinājums - tātad gans tika apēsts....
Paldies, bet man nav vajadzīga atzinība par to, kādu auto esmu nopircis vai lietoju ikdienā. Man reiz bija darbabiedrs, kurš visiem uzbāzās ar savu augstprātīgo un vīzdegunīgo viedokli par burtiski jebkuru tēmu, kura nu tika apspriesta... Pat tad, kad neviens viņam viņa viedokli nelūdza. Cik lasu, cienītais, Tavus komentārus - kaut ko labu kādreiz arī esi pateicis?
Par ieguldīšanu darba auto - man pieder mans darbs un auto, kuru lietoju, lai to paveiktu - veselais saprāts saka, ka idiots ir tas, kurš neiegulda, lai to uzturētu, cik iespējams, vislabākajā kārtībā.
JanisA rakstīja: Paldies, saprotu, ka tiek mēģināts jokot. Pat pasmaidīju.
Bet tomēr - jautājums bija par ko citu. Gribētos konkrētus un konstruktīvus ieteikumus par tēmu.
tas nebija joks
Tas "tjunings" nemaksās vairāk kā nopirkt citu auto?
Off topic - paldies visiem, kuri lasījuši un mēģināja ko labu ieteikt - konkrēta doma, ar skatu nākotnē, ir izkristalizējusies.
Tiem diviem kungiem, kuri cīnās, pēc rakstītā spriežot, ar melno svītru savās dzīvēs - jums tā pāries, agrāk vai vēlāk...
Visbeidzot - vai kāds, lūdzu, no tiem, kas šeit ilgāk sabijuši, nevarētu pateikt, kā šeit tēma tiek slēgta, vai vispār tāda iespēja ir? Varbūt ne tur skatos un meklēju, bet neatrodu neko tādu, kā "delete topic/post" vai "disable coments"...
Paldies jau iepriekš!
Tēmu slēgt te nav paredzēts. Un līdz slēgšanai vēl tālu. Tik daudz kas vēl nav izrunāts par šrotu čipošanu un to ļaužu viedumu, kam tādas domas nák prātā.
viencexperc rakstīja: Krieviem ir tāds teiciens:
"un vilks paēdis, un aita dzīva...."
Tā nav. Vai auto brauc, vai ir ekonomisks.
Bet nopirk seatu, un vēl mēģināt to čipot! Tur pat zirgam jāsmejas. Brauktu klusītēm, lai neviens neredz. Vari uzģērbt parūku, cepuri, brilles un bārdu. Vismaz, neviens pazīstams neatpazīs, bet citi nesmiesies, jo domās, ka brauc vectētiņš.
p.s.
Turklāt, pats raksti, ka - "darba auto".
Kurš idiots iegulda naudu darba auto?
Ar seatu ir jākaunas mazāk nekā ar chevrolet, pat īsto, jo seats ir nikns fofāgens, kamēr chevrolet - sūdīgs "kaut kas". Vot vienīgi tas inca ir tāds seatam nepiestāvošs aparāts, bet nu spāņi viņu uztaisīja, un fofāgens sāka vēlāk tirgot kā kadiju.
Bet attiecībā par naudas ieguldīšanu - lūk, pluss situācijai, kur darba vajadzībām tiek lietota personiskā mašīna - to var pielāgot savām vēlmēm, nevis kā tad, kad jābrauc ar kaut kādu sūdu, ko darbs iedod, un tas jāpiecieš 8 vai vairāk stundas dienā...
viencexperc rakstīja: Krieviem ir tāds teiciens:
"un vilks paēdis, un aita dzīva...."
Tā nav. Vai auto brauc, vai ir ekonomisks.
Bet nopirk seatu, un vēl mēģināt to čipot! Tur pat zirgam jāsmejas. Brauktu klusītēm, lai neviens neredz. Vari uzģērbt parūku, cepuri, brilles un bārdu. Vismaz, neviens pazīstams neatpazīs, bet citi nesmiesies, jo domās, ka brauc vectētiņš.
p.s.
Turklāt, pats raksti, ka - "darba auto".
Kurš idiots iegulda naudu darba auto?
Nemaz nesaki. Mūsu ģimenē vairākus gadus ir bijis itin jestrs Seat Ibiza,kas 101zs vājo motorīti pacēla aptuveni uz 130zs jaudu ar lielu brauktprieku Par darba auto drīzāk nebūs taisnība, ja uzskati, ka tie nav savas naudas tēriņi, kaut kā vieglāku sirdi veikt uzlabojumus (jāsaprot, cik tas vērts) par saviem līdzekļiem.
Man te atcerējās ar vienu teicienu
"V semje ne bez uroda!"
Eksperts to pērli izspļāva tāpat, kacināšanas pēc - seats galu galā ir sportisks fofāgens, vienīgi bez fofāgena krutuma - teiksim, VR6 nebija - toties deviņdesmito gadu otrās puses polo attiecīgajai ibizai līdzi nestāv - ibizā nāca normāli motori, kamēr polo tikai nemotori...
Nu gluži kā mans seatiņš,baigi smuka krāsa,zilganīgi dzeltens,nu riktīgs citrons.
AM-TG. Ko tu atmosfēriskajam dīzelim ar tūningu izdarīsi? Naudu iztērēsi, un papildus 5 ZS un 8 Nm plēsīs asfaltu?
Panāks kaut ko tuvāku vai līdzvērtīgu atmosfēriskam benzīnam. Ķīseļi nepārsteidzošā kārtā diezgan spēcīgi atpaliek - salīdzinājumam - 2.0 SDI - 140 nm - 8v netiešās iesmidzes benzīnnieks - 165 nm, 16v FSI [tuvāks līdzinieks tam ķīselim] - 200 nm. 2.5 SDI - 160 nm, ja nemaldos - aizvēsturisks 2.3 netiešās iesmidzes benzīnnieks - 185, bik modernāks 2.5 20v netiešās iesmidzes benzīnnieks - 230.
Uzlabojumu potenciāls ir, jautājums vien cik daudz no tās starpības var iegūt, bet noteikti vairāk kā tos tavus izsmiekla ciparus. Kaut ko tādu var iegūt no standarta atmosfēriska benzīnnieka, kurš tiešām jau standartā darbojas +/- uz max.
Neaizmirsti par degvielas patēriņu kas tiek patērēts to ņūtonu iegūšanai.
Citroen berlingo 1,4 benzīns ar 75zs ikdienas braukšanā ir tikpat lēns un par litru neekoniskāks nekā 1,9 atmosfēriskais dīzelis ar 70zs.
Neaizmirsti ka tie ņūtoni ir vajadzīgi lai paātrinātos, nevis brauktu ar nemainīgu ātrumu. Ķīseļa ekonomija galvenokārt balstās uz liesu degmaisījumu. Piemēram, mana golfa motoriņam es esmu uzlicis vidēju degmaisījuma treknumu - brīvgaita lambda 0,95, slodze 0,85, kruīzs - 1,05 - slodzei 0,9-0,85 ir optimālākie cipari jaudai, neatkarīgi no degvielas veida. Tikmēr ķīselim, ja negrib lai tas kūpētu, slodzē diez vai pat sasniedz lambda 1.0, respektīvi, priekš jaudas neoptimāli liess degmaisījums - bet brīvgaitā un kruīzā tas ir vēl stipri liesāks.
Kāda starpība kas tur kurā brīdī notiek un ar kādu degmaisījumu? Vienādas jaudas benzīns ir tik pat lēns kā dīzelis tikai tērē vairāk, vēl jo vairāk pilsētā. Ar visu to ka tilpums un svars ir lielāks.
par liesumu-šodienas benzīni sāk tuvoties dīzēļa patēriņiem tikai pateicoties tam ka inženieri smagi strādā lai piespiestu benzīnu strādāt ar max liesu degmaisījumu, kam jau arī ir savas ēnas puses(katalizatori, sprauslas, spoles un sensori kas dārgaki par dīzeļa saimniecību).
Starpība ir tāda ka nevar dabūt jaudu/griezes momentu, ja nepadod degvielu - jo enerģija ta rodas no degvielas sadedzināšanas.
Tiešā benzīna iesmidze ir cits stāsts - tur panāk to ka mazs degvielas daudzums deg ierobežotā cilindra daļā, kamēr pārējais ir gaiss. Dīzelim tikmēr var to pašu degvielas daudzumu padot pa visu cilindru un sadedzināt ar visu cilindrā esošo gaisu, jo detonācija ir pie kājas, un pati degviela sūdīgi deg.
Un vispār, mazus, vārgus un rijīgus benzīnniekus nav ko pieminēt, jo tajā brīdī iestājas mūžīgā nemotoru ekonomijas sāga...
Ķīseļa ekonomiskums balstās uz dīzeļdegvielas lielāku siltumspēju. Savukārt tas ka gāzes patēriņš ir lielāks par benzīna savukārt saistīts ar sašķidrinātās gāzes mazāku siltumspēju.
Nu nu... Ķīseļa un benzīna enerģētiskā satura ciparus studijā. Bet lielāks gāzes patēriņš ir tāpēc, ka 99% gāzes iekārtu ir fiksais variants kur vadības bloks turpina dzīvot ilūzijā ka vada benzīna kurināšanu - jā, ir 3% starpība, bet principā tas ir pie kājas - pirmkārt, "pareizais" degmaisījums LPG satur nedaudz mazāk degvielas nekā benzīnam, otrkārt, paātrinājumam tvaika stāvokļa LPG nevajag tik daudz trekninājuma kā benzīnam.
Mans golfs drīzumā tiks pareizi sagāzēts - pareizā motora vadība tur jau ir dažus mēnešus, gāzes iekārtas motortelpas daļa un elektriskā daļa dažas nedēļas, vēl tik balons un trubas jāieliek - paskatīsimies - būšu ļoti pārsteigts ja patēriņa starpība būs lielāka par pārsimts gramiem.
LPG - 7Wh/l
Benzīns - 9.5Wh/l
Dīzelis - 10.7Wh/l
Tā kā būs atšķirība.
Kas tie par tādiem cipariem? Man kaut kā likās ka enerģijas saturu mēra kilodžaulos, nevis mistiskās vatstundās...
viens Wh ir 3600j, kaut nav starpības jo attiecība nemainās
JanisA rakstīja: viencexperc - tam krievu teicienam ir arī loģisks turpinājums - tātad gans tika apēsts....
Paldies, bet man nav vajadzīga atzinība par to, kādu auto esmu nopircis vai lietoju ikdienā. Man reiz bija darbabiedrs, kurš visiem uzbāzās ar savu augstprātīgo un vīzdegunīgo viedokli par burtiski jebkuru tēmu, kura nu tika apspriesta... Pat tad, kad neviens viņam viņa viedokli nelūdza. Cik lasu, cienītais, Tavus komentārus - kaut ko labu kādreiz arī esi pateicis?
Par ieguldīšanu darba auto - man pieder mans darbs un auto, kuru lietoju, lai to paveiktu - veselais saprāts saka, ka idiots ir tas, kurš neiegulda, lai to uzturētu, cik iespējams, vislabākajā kārtībā.
es to biju domājis nedaudz savādāk ( par darba auto).
Ko tu plāno ar to auto darīt? Ralliju taisīt, vai vest kaut kādu kravu? Vai tu gribi vest kravu tā, lai tur viss sakratās, sadiršas. Ja auto ir darbam ,tad tam ir jābūt vienkāršam, lai varētu nokaut, izmest un nopirkt jaunu, nevis pēc tam pusi ienākumus tērēt tā uzturēšanai.
Pēc tavas loģikas vadoties tu vari iet pie zemniekiem un stāstīt ka viņiem jāmaina savas valtras un john deeri pret T-40 - vienīgi to darot uzmanies ja traktoram ir nagi rulonu cilāšanai - ka nepiedur tevi pret tavu kasti un abus kopā nepaceļ un neiesviež grāvī.
Salīdzinājums nevietā-experc norādīja ka darba auto ir maksimāli jāpilda tam paredzētais pienākums-jāpārvieta krava, cilvēks, pildspalvas, papagaiļi, nauda utt no punkta A uz punktu B, ir labi ja pa ceļam netiek mainīts kravas agregātstāvoklis, pie viena būtu labi ja tas to spētu darīt katru dienu(neplīst) un tērē adekvātu degvielas daudzumu.
Salīdzināt T40 ar 8 sērijas džoni būtu kā autobusa vadītājam izsniegt velorikšu un likt pārvietot to pašu daudzumu pasažieru no Rīgas uz Liepāju.
par autobusiem prasi Vernonam
bet no Rīgas uz Liepāju-speciālists ir MSH
Nu - ja saēdas krutumu tik daudz ka pirksti paši plešas vēdeklītī, tad tā var likties. Atsevišķās situācijās tev pat, iespējams, ir taisnība - tāpēc es tādus krutus, 10-20 gadus vecus rietumu traktorus pat apkārt redzu - tie kam ir kādas 50-100 govis, tādus mēdz pirkt - bet priekš pārējiem lietotājiem un pielietojumiem tāds traktors ir kā pārvietot 4 cilvēku ģimeni ar personisko Setru - dārgi iegādē, degvielā, ekspluatācijā, bet izdara to pašu ko vieglā mašīna... Ne par velti es apkārt redzu vairāk T-25, T-40 un T-80/82 nekā rietumu izstrādājumus.
Nevērtē visu un visus no savām pozīcijām. Lielos neredzi jo tas atbrauc, izdara un aizbrauc nevis vienu mazdārziņu ar vienkorpusa arklu visu dienu moka, kā tas būtu T25 gadījumā.
Nu, tu te arī vērtē visu no lielsaimniecības pozīcijām - tā kā es dzīvoju vietā kas vēl nav pilnīgi izmirusi, tad sīkzemnieki un piemājas saimniecības te arī vēl ir, ne tikai dāņi un vācieši. Visa tā krutā, lielā tehnika ir domāta lieliem apjomiem, maziem tā ir neizdevīga.
Jaunas mašīnas - slikti, jauni telefoni - slikti, jauni traktori - slikti, īsumā viss jaunais ir slikti, labs ir tikai vecs mk2 ar recaro un pilns ar 2 ekstrām, vecs T-40, vēlams ar puskaču lai jautrāk, un nokia 3310
Un folija cepure.
Vo - klauns atbrauca, nu varam paņirgt par murgiem, ko ķipa es esot teicis... Žēl tik ka neviens apgalvojums nav atbalstāms ar maniem tekstiem.
Es vispār nesaprotu cilvēku motivāciju pārstādīt motorus.
Vai nav lietderīgāk vienkārši izmest ārā un iegādāties citu(svaigāku un jaudīgāku ) transporta līdzekli?
Zemesgramata - redzi, to motoru ne jau es pārliku, to bija izdarījis tas līkrocis, no kura es auto nopirku. Ir mums te pilsētā viens murmulis, kurš par sviestmaizi kaut kur atrod tos kūciniekus, uzčinī un tad pārdod. Cik varēju izsekot mašīnas vēsturei - vienam Rīgas kantorim bijis aģenta auto, tad pie nobraukuma pāri 300K acīmredzot tas 1.4 benzīns bija izlēmis pensionēties un auto, visdrīzāk, par sviestmaizi, pārdots tālāk.
Tajā brīdī man uzņēmumam steidzami bija vajadzīgs tieši tāds auto, nekur tālu negribēju un arī nevarēju meklēt, šis konkrētais Seat bija ar bundžu labā stāvoklī, motors rūca, auto ripoja, nekas negrabēja, apskate bija, cena apmierināja - nopirku. Kā vēlāk, pamazām, auto lietojot ikdienā, atklājās - nekas, kam tas līkrocis vai viņa "meistari" bija ķērušies klāt, nebija izdarīts kvalitatīvi. Šodien es no viņa neko pat par velti neņemtu. Tagad, laika gaitā, visas tās utis ir izķertas un ar auto esmu mierā, doma par čipošanu ir atmesta, ir izvēlēts cits risinājums, lai ilgtermiņā samazinātu pārvietošanās izmaksas.
Nu tā kaut kā.
Zemesgramata - motora pārlikšana kā tāda - a kāpēc ne? Ja atrodi labu motoru (manam auto lietoti dzinēji ap 150-300 eiro laikam), ja bundža nav pagalam sapuvusi, ja nav vajadzības kādam nez ko pierādīt ar nevajadzīgām auto maiņām katru otro gadu, ja atrodi meistaru, kurš atbild par savu darbu - kur problēma? Manuprāt, noteikti lētāk, nekā pirkt citu auto... Ja būs labā stāvoklī - nebūs lēts, cena būs tūkstošos, ja būs lēts - nu...tad spriediet paši...
Seat Inca čipošana...
Sveicināti!
Ir darba auto, Seat Inca, 2003.gada, no dzimšanas bijis ar benzīna motoru, tad viens līkrocis pārstādījis 1.9 SDI, ar kuru auto arī tika nopirkts.
Ir vēlme saprāta robežās auto padarīt maksimāli dzīvāku un arī iespējami ekonomiskāku (tiktāl, cik šie lielumi savstarpēji korelē), liekas jau, ka čiptūnings ir vienīgais risinājums.
Jautājums - pie kura tūneru kantora labāk doties? (interesē nevis lētākais, bet kvalitatīvākais un ilgtermiņā visneproblemātiskākais risinājums)