Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lielisks auto, tikko no Vācijas par 1000 EUR +

Maris Reģ.: 06.06.2001

Grūti izprast cilvēku motivāciju, kuri cer nopirkt auto lieliskā stāvoklī par 1000 eur, bet ja nu tomēr...

 
1 2 3 4
Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Es tomēr arī esmu cita auto meklējumos. Šoreiz situācija ir savādāka jo budžets ir lielāks kā parasti un vēl jārespektē dādas viedoklis. Ja nebūtu, tad jau iespējams būtu iepircis Volvo S60 2.4 benz/auto.

Apskatot to tuvāk sapratu, ka nebūs. Krāsa jau met burbuļus pie arkām.

Tāpat kā iepriekšējo reizi plānoju veco auto atdot pretī kā daļu samaksas.

Šobrīd, izanalizējot situāciju, braukšanas paradumus esam nostājušies pie viena 2003 Audi A3 1.6 benz/man. Darba nedēļas gaitā iesim aptaustīt.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

*dāmas viedoklis

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ar to augstāk rakstīto arī mēs saskārāmies. Man bija ideja VOLVO V70 jau pēc feislifta, sievai tas atgādināja koka mūža māju Un vairs netika pat izskatīts. Beigās rasts kompromiss, manuprāt. Būtiskākais, lai auto nesipj prātu.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Vot kas ir ar tiem Volvo vagoniem un zārkiem?

Manai dāmai arī tādas pašas paralēles. Lai gan ērti tajos ir pēc velna (manai mātei ir 06 Xc70)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Manējo ex 2006.gada arī vairāki draugi par katafalku sauca.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Izsvītrojam Volvo - manējā visus universāļus par katafalkiem sauc

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nesaki vis, ir arī maigākas formas citu marku universāļi, kam tiek dota zaļā gaisma!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 5 Atbildēt

Debils esi? Es uzrakstīju savas sievas viedokli. Diez vai tev vajadzētu izlikties, ka zini to labāk par mani.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Manuprāt, tādas pārbaudes ir tāds kā fetišs Ja auto brauc un pie tam vēl labi, mani pat neinteresē tā dzinēja stāvoklis iekšienē. Ja būs šaize, domāsim.

Nu redzi - tu esi nopircis motoru ar bēdīgi slavenu gāzu sadales mehānismu, kura problēmas ir plaši zināmas, un kurš, teiksim, atšķirībā no maniem motoriem, spēj darboties tīri pieņemami bez daļas gāzu sadales mehānisma. Līdz ar to šajā gadījumā atšķirība starp "fetišu" un tavu pohujismu ir vienkārša - ja tur vissirslikti, tad "fetiša" gadījumā tiks ieraudzīts ka ir iestājusies "šaize", kas nozīmēs sadaleņu, rokeru un kompensatoru maiņu. Tikmēr pohujisma gadījumā, kas tev laikam ir tīkamāks, tu turpināsi mierīgi močīt ar čupiņu nokritušiem rokeriem, līdz iestāsies viens no diviem variantiem - a) tev nenormāli paveiksies un kādam cilindram nokritīs abi ieplūdes vai izplūdes vārstu rokeri, motors sāks darboties uz pieciem katliem, tu to varbūt pamanīsi un iestāsies pirmais variants b) kāda no detaļām kas mētājas zem vārstu vāka ielidos kādā kustīgajā detaļā, tālāk noteikti aizlidos zobene un tu varēsi bez sadalenēm, rokeriem un kompensatoriem mainīt arī abas galvas, vai tās remontēt + varēsi kārtējo reizi izbaudīt ejakulatora kabīni no iekšpuses.

Protams, ir iespējams ka tur viss ir labi, bet tā kā vājā vieta ir zināma bet stāvoklis ne, kāpēc nepārbaudīt, nu kaut vai sirdsmieram? Ne viens vien ir labi strādājošam 2.5 V6 norāvis vārstu vākus lai atklātu ka pusducis vai vairāk rokeru jau mētājas... Ja gribas raut nost vārstu vāku, un nevis tikai palūrēt eļļas caurumā, nevajag pat raut abus vākus nost - vienai galvai dilšana notiek izteiktāk, neatceros tik kurai.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Te nu reto reizi var piekrist Msh. Par fetišu nosaukt profilaktisku salīdzinoši sīkas problēmas novēršanu, kas var glābt no ļoti nepatīkamām sekām, laikam var tikai cilvēks, kuram pašam ir fetišs - krievu rulete.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Cienu msh par profiņa (tehniska) viedokli, tajā es neko nesaprotu un nemaz iedziļināties negribu. Uzskatīsim tad, ka man tīk krievu ruletes spēle

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kas tos litrus patērē - VM šrotori 2.5 četru katlu belarusnieks, kura izmantošana iekš čurslera grupas izstrādājumiem parāda ka šie nemaz nepretendēja uz prēmiuma statusu?

Nē, Mercedes 2.7. Jeep GC WJ lai pretendētu uz "prēmiuma statusu"?! Būsi, draudziņ, kaut ko sajaucis, par šo auto īstie 4x4 fani skatās šķībi kā uz bezceļnieku, bet nevienam nenāk pat prātā to kaut kādā "prēmiuma" klasē skaitīt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ar veciem auto ir viena lieta, tie maksā pilnīgi citas summas nekā jauni vai mazlietoti. Ja otrajā gadījumā līdz garantija vai ir cerības uz to, ka tādi kalpos plus mīnus labi - vecam auto būs tīrā laimes spēle. Ar iespējamiem finansiāliem ieberzieniem, diemžēl. Atliek vien cerēt, ka man tie ies secen. Arī visai maz braucam utt. Es te savu pieredzi augstāk aprakstīju, spējot atrast arī svaigu vecu auto, gan virs tirgus cenas (ja sev).

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Par tīru laimes spēli tu pats to apzināti gribi padarīt. Lūk - Msh konrēti ieteica, ko nepieciešams pārbaudīt, un nepieciešamības gadījumā sakopt, lai novērstu laimes spēli. Jaunam auto var būt ražošanas brāķi - tos novērsīs garantija. Lietotiem auto ir ievērojami mazāks risks, ka kaut kas būtisks noplīsīs pavisam negaidīti - toties ir jārēķinās ar atsevišķu mezglu darba mūža beigām - un tās problēmas var gan savlaicīgi diagnosticēt, gan salabot, vai sakopt, lai attālinātu izbeigšanos pavisam. Tikai ignorējot šo faktu, parādās "laimes spēle" - kurā "laimes" elements ir neziņa par to, ko attiecīgais mezgls izbeigšanās gadījumā "paņems līdzi". Un tad jau veidojas stāsti par lietoto auto dārgajām un neparedzamajām izmaksām...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tam auto nav ne vainas,ļoti labs auto, ir savulaik gadījies lielu garu laiku ar tādu braukt.Salej labus šķidrumus (ieskaitot motora aizsardzībai domātus papildlīdzekļus) un Noteikti sākumā aizbrauc uz diagnostiku.Ne kkādā tur kaktu atejā un ne pie diilera,vai ne vnk pie čoma kurš pret tevi lojāls, bet uz to pašu Remapu vai tamlīdzīgu, kas konkrēti pārzina tieši šo motoru un atbild par savu bazāru.Tas tev atmaksāsies ar uzviju.Kā arī savlaicīgi čeko rūsas klātbūtni, īpaši priekšējos spārnos un visās durvju apakšās, jo ar to tur var būt vel lielāka ķēpa, nekā ar motoru..

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Kasiņam ir šausmīgi paveicies ar pieklājīgiem ienākumiem un spēju braukāt ar jaunām tačkām, un saukt 10-15 gadus vecas mašīnas par vecām, un apzināti ignorēt nepieciešamību rūpēties un interesēties par mašīnas tehnisko stāvokli pirms kaut kas izjūk. Ja tas pirmais nebūtu, bet otrais būtu, tad nav tālu jāmeklē kā tas izskatītos dabā - kā nesen viena satikta meitene stāstīja par vienu savas ģimenes mašīnu, mk3 golfu, par kuru rūpējas tā, kā kasiņš par savām mašīnām, tik tur mašīnai ir 25 gadi - te braucot sanācis palikt bez bremzēm, te bez sajūga, te vēl bez hvz kā... Ir vienīgi jautri lasīt ka cilvēki tādos notikumos vaino mašīnu, un nevis sevi pašu, it kā mašīna būtu vainīga pie tā ka savlaicīgi netika nomainītas bremžu trubas vai kas cits.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Un te ierunājās sociālisma balss. Kādēļ pirmā doma par ienākumiem ir "paveicies"? Cik man zināms, lielākajai daļai ienākumi ir pelnīti atbilstošā darbā - izņēmums, protmas ir ierēdņu un politiķu "kasta", bet skaitliski viņu (ar pieklājīgiem ienākumiem) nav nemaz tik daudz.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Viss Ok, vienīgi savus auto uzturu perfektus Varbūt lieki tērējos, taču tehniski tiem viss ir

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Jā, bet jāņem vērā, ka dzīves dažādās jomās aizņemtam auto pircējam laiks ir ierobežots. Tu, cilvēks, pārbaudi noskatītajam auto lietas A, B, C, D, E, bet atnāk Msh un saka - vajadzēja vēl pārbaudīt lietu F.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Ja lietotu auto pircēji tikpat rūpīgi izpētītu pieejamo informāciju, kā tu dari par jauniem, kam tāpat ir garantija, problēma būtu atrisināta. Patiesībā mūsdienu laikmetā tas nemaz tik daudz laiku neprasa - fanu forumos (katram auto tāds ir...) visa informācija ir pieejama un googlē pat var sameklēt how-to video katras detaļas maiņai. Ar to aizņemtību jau ir ļoti vienkārši - ja esi tik aizņemts (pamatoti), tad arī vari pirkt auto ar garantiju un maksāt par to. Bet ja naudiņas ir mazāk, tad jāpadomā divreiz, vai tiešām nav vērts to laiku veltīt potenciālo finansiālo zaudējumu novēršanai.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ar veciem auto ir viena lieta, tie maksā pilnīgi citas summas nekā jauni vai mazlietoti. Ja otrajā gadījumā līdz garantija vai ir cerības uz to, ka tādi kalpos plus mīnus labi - vecam auto būs tīrā laimes spēle. Ar iespējamiem finansiāliem ieberzieniem, diemžēl. Atliek vien cerēt, ka man tie ies secen. Arī visai maz braucam utt. Es te savu pieredzi augstāk aprakstīju, spējot atrast arī svaigu vecu auto, gan virs tirgus cenas (ja sev).

Mana pieeja: pirkt jaunu auto un braukt ar to ilgus gadus, tomēr ne ilgāk, kamēr remonti kļūst pārmērīgi bieži un dārgi. Jo, ja man ir parastais darba laiks, tāls ceļš līdz darbam, mājsaimniecība sastāvoša no 6 cilvēkiem, tad man ir maz brīva laika. Man būtu apgrūtinoši bieži organizēt vieglā auto remontus. Uzskatu par optimālu ar jaunu pirktu auto braukt 10-15 gadus un 200-300 tūkst.km. Mana Opel Meriva šo 10 gadu atzīmi manās rokās nesasniedza, bet 213 tūkst.km gan tika nobraukti 9 gados pie manis. Ceru, ka Škoda Fabia un Honda Jazz man kalpos drusku ilgāk.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Šodienj apskatījos divus Audi A3

Viens ar labu komplektāciju, bet perekups gan tāds dīvains, piedāvāju savu VW par 600 naudiņām. Viņš piedāvāja 450. Paldies, atā.

Otra mašīna bija vienkāršākas komplektācijas, čamdijāmies...un autiņš noslāpa+kondicionieris nestrādā . Pārdevējs izteica domu,ka šis autiņš ar mums nedraudzejas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Šitā pieeja ir diezgan tālu no msh "fetišiem", bet no malas izskatās incanti Ar interesi sekojam līdzi un gaidam atrisināumu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas tur ar to pārpircēju dīvains? Viņa mērķis ir nopelnīt pēc iespējas vairāk - tu vēlies tikt pie citas mašīnas un tev jātiek vaļā no esošās - viņš piedāvā sviestmaizi, uz kuru tu, ja tu ļoti gribēsi to viņa tačku, noteikti parakstīsies.

Stiliņā reiz viens spļaudījās par vienu pārpircēju - šis pārvācās uz vāciju un vajadzēja pēc iespējas ātrāk tikt vaļā no sava C3 A100 - pārpircējs šim iedeva 300 latus, ļitakus nodeva lūžņos, vēl tur kaut ko izkomplektēja un mašīnu pārdeva par 600 latiem. Nesaprotu kāpēc gan viņš tur spļaudījās, pats tak pārdeva viņam.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Šitā pieeja ir diezgan tālu no msh "fetišiem", bet no malas izskatās incanti Ar interesi sekojam līdzi un gaidam atrisināumu

Es arī neesmu tāds autofīls,lai aiz neko darīt reizi nedeļā pārlasītu savu auto.

Tas man ir transporta līdzeklis,kas man kalpo līsziņu tam brīdim, kamēr apnīk.

Šobrīd A3 vairs neskatamies. Redzeslokā ir Corolla.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

domaju ,ka a3 buutu daudz konfortablaaks, darbaa bija corolla diezgan nekonfortabla, vajaa vieta noteikti ir atrumkarbas ,it seviski ja kaut kadi tur variatori, diezgan padargas dalas remontos, a3 ka wag grupas auto noteikti buutu letaks remontos ar pieejamakaam detalaam, bet lai gan pats auto vienozimiigi buus dargaaks

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kas tur ar to pārpircēju dīvains? Viņa mērķis ir nopelnīt pēc iespējas vairāk - tu vēlies tikt pie citas mašīnas un tev jātiek vaļā no esošās - viņš piedāvā sviestmaizi, uz kuru tu, ja tu ļoti gribēsi to viņa tačku, noteikti parakstīsies.

Stiliņā reiz viens spļaudījās par vienu pārpircēju - šis pārvācās uz vāciju un vajadzēja pēc iespējas ātrāk tikt vaļā no sava C3 A100 - pārpircējs šim iedeva 300 latus, ļitakus nodeva lūžņos, vēl tur kaut ko izkomplektēja un mašīnu pārdeva par 600 latiem. Nesaprotu kāpēc gan viņš tur spļaudījās, pats tak pārdeva viņam.

To jau es visu saprotu. Tikai jocīgi, ka gadu atpakaļ par to pašu VW man piedāvāja 800€, tas placis,kurā nòģība otrais šis dienas otrais apaskates objekts.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Es teiktu tā - ja pērc 10-15 plus mīnus prēmiumu (MB, Audī, BMW, Jaguāru, Leksusu), ierēķini un atliec aptuveni 1000 euro remontiem. Vai arī pērc kaut ko ne tik reprezentablu - fordu, opeli vai toyotu... arī tiem, protams, var uzrauties... te gan jau viss ir atkarīgs no tā, ko nozīmē - labs stāvoklis. Vienam tas ir kā kasiņam vai man, ka mašīnai jābūt perfektai, otram - ka tik skati var iziet.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Premium segmentu neizskatu kā variantu. ;)

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es gan teiktu, ka tas iespējanais 1k vai pat 5k zaudējums uz remontu ir nekas, salīdzinit ar to summu, kuru GADĀ ir ar mieru pazaudēt Jauna 60/90k vērta premiumauto nopircējs.Tā summa, par kuru Tu nopirki savu Jaguāru, ir krietni mazāka par to, kuru pazaudēja tas, kurš savulaik nopirka viņu jaunu un pēc pāris gadiem pārdeva otrajām rokām.Tieši uz šo “smeļ” arī šobrīd piedāvājumā esošie tie tur it kā garšīgie un modernie hlami par 35k, kuri pēc 3g lietošanas tiks atdoti pa labi ja 15k (ja vien vispār būs kādam vajadzīgi).Un aicinājums “nomāt” tādu suudu pa 250-300 eur mēnesī gadā sastāda miskastē izmestus 3-4 k, kas nu itin nekādi neiet itin nekādā salīdzinājumā ar to draudīgo 1k izgrūstu remontā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas ir 10-15 - cena tūkstošos vai vecums gados? Ja cena, tad tādam tā štuka būs tīri nekas, pēcpirkšanas apkopītes izmaksas labākajā gadījumā.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Izrēķini pats, kas tas ir.Kad tu piem nopērc 3g vecu auto pa 40k, tādu, kurš jauns ir ticis nopirkts pa 80k.Vai kad tu nopērc 4g vecu pa 35k tādu, kurš jauns ir kādam maksājis 95k.

Vai arī tu nopērc šodien tur kkādu to suudu par 35k un pēc 3g lepni no viņa atkraties pa 16k. Vai arī tu pārdod pa 499eur savu cītīgi loloto golfu un sāc visu turpmāko savu dzīvi kādam maksāt IK mēnesi pa 269eur par iespēju braukt ar francijas pāvesta vai paša japānas imperatora izražojumu.Nav svarīgi, vai tev kas pieder (kā, piem,kārtīgam Deputātam nekad nekas nepieder un viņš par to tikai priecājas..), svarīgi ir maksāt un "būt parādā", tas ir moderni.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 1 Atbildēt
GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

jaa ir iekaarijamaaks, bet arii dargaaks astonas reizas par tiem auto ,kadus te apspriezh

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Kad pirku aprīlī auto, otrs variants, uz ko skatījos, bija šitāds mersis. Aci piesaistīja 2 - viens C320 ar AMG paku, ķipa tikko no Dānijas. Smuks požizņi. Bet beigās iemetu gūglē kantori, kas tirgoja... sūdzībās el-vē 23 ieraksti

Otrs bija C220 dīzelis 2008.gada, jauns pirkts Latvijā, ar oriģināliem 118 tūkstošiem uz tāfeles. Smukā melnā krāsā, ar gaišo salonu. Bet CSDD uzrādīja, ka pēdējā apskatē izbanots ar 4 divniekiem. It kā par sīkumiem visādiem, bet, nu, ja tik svaigu auto šitā, manuprāt, tas parāda tikai saimnieka attieksmi. Tad vēl sanāca nedaudz uzhakerēt tā auto vēsturi. Labi, ka netērēju laiku vairāk.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

No Skandināvijas ļoti bailīgi auto pirkt. Piem DK tam Mersim ir ievedmuita 3Xcena! 3X!!!!! VW Polo 1,3.

Tad cik tam auto jābūt nodzītam un sakruķītam, lai tas dānis būtu gatavs to notirgot pa DE cenām (kas iznāk 3X mazākas kā DK cenas) un vēlreiz pirktu pa cena X3?

Izņēmums ir Tesla - tās visā skandināvijā lētākas kā pārējā pasaulē.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nezinu, man viens klients pērk mašīnas tikai no Zviedrijas. Līdz šim vēl nekas tāds nav bijis.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 13 Atbildēt

Kur tu biji pazudis?Es jau padomāju kad Tu pildod savu autiņu ar gāzi aizgāji pie dieviem(gājis bojā nelaimes gadījumā).

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pāris pārdomu pēc otra - "lētā" auto iegādes ģimenes vajadzībām.

1. Sievai joprojām "jāpierod" pie AUDI A6 Quattro - pēc Prius tam stūre ir daudz smagāka, pats auto arī daudz smagāks un vadās smagnējāk (man - netraucē itin nemaz)

2. Tehniski tāds "vecs" un kopts AUDI ir pulka reižu tīkamāks par jebkuru stipri jaunāku, piemēram, japāni (un to apgalvoju, kad izpētīti vairāki "jaunāki" modeļi iegādei pirms AUDI) - tas attiecībā uz piekari, nostrādātību salonā u.c. Nemaz nerunāsim par virsbūvi - nav pilnīgi neviena rūsas pleķa ne zem auto, ne uz auto ārēji vai zem dzinēja pārsega (redzētās Mazda 6 - ouuuccchhh

3. Salona akustiskais komforts AUDI - nevainojams! Varbūt, ka identisks jaunam VW PASSAT, ar kuru braucu ikdienā, bet AUDI - dīzelis!

4. Oriģinālā AUDI mūzikas iekārta (ar lielo Navi ekrānu un subwoofer bagāžniekā) - wow!

5. Ir lietas, kā AUDI nav - tas tiks aprīkots ērtībām (aizmugures PDC un autogaismas). Ārkārtīgi pietrūkst Bluetooth hands-free sistēmai, būs jādomā par austiņu ar Bluetooth braucot.

6. Visai tīkams fakts, ka nevajag vairs Kasko - uzstādīju signalizāciju ar imobilaizeri, pietiek.

7. Dārga apkope sanāk tādam "vecam" AUDI - tūlīt mainu zobsiksnas komplektu ar visiem liberiņiem, kopā ar darbu tie būs ap 400 eur

Tas tā - īsumā. Ir tikai viena lieta, ko gribētos - lai tas auto man nesipj prātu. Cik tas reāli - skatīsimies.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Par to kasko vienīgi - šitāds audi tfu tfu tfu nav riska grupā uz zādzībām? Nēnu ok, ja tur garāžā pa nakti utml., tad jau it kā vajadzētu būt ok.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Garāžas nav. Stāv ārā pie daudzdzīvokļu mājām kā citu mirstīgo auto Es domāju, tik vecu auto iekāro ne jau profiņi, un tādiem pretlīdzekļi ir uzstādīti.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nu var jau būt tas tik tā liekas un nav jau nemaz tik traki - vnk pamani tos zādzības gadījumus vairāk. Vnk ik pa laikam facebook parādās kādi ieraksti par zagtiem audi/bmw.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Zagto auto statistika, Audi A6, 1996. līdz 2005. gads.

Maijs - 1 a/m

Aprīlis - 2 a/m;

Marts - 2 a/m;

Spriediet paši, daudz vai maz...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Detaļām jau zaga, zog un arī turpinās zagt

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nē, ku, skaidrs, ka ne jau Kazahstānas oligarhiem.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Nu " "vecs" un kopts" (c) vienmēr ir lieliski. Neatkarīgi no ražotāja. Tik ej un atrodi tādu.

400 EUR par apkopi gan ir sāpīgi.... Vecs Volvo nesen bija 180 laikam.

Mazda 6 un 5 pirmā paaudze bija šaušalīgi rūsējoša. Pēc tam šie drusku saņēmās. Es gan Audi drīzāk mēģinātu salīdzināt ar Lexus, ne Mazdu. Tomēr cita auditorija bijusi tiem padomā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Siksnas maiņa jau nav nekāda eļļas maiņa - tas allažiņ kaut ko vairāk maksā . Gan paši materiāli, gan darbs un tur jau parasti stundas salasās.

Vismaz ļauži man apkārt neviens nekad par sviestmaizi nav spējis to lietu servisā izdarīt. Ā, nē, viens IT KĀ bija, bet nosauktās izmaksas bija tik zemas, ka visticamāk šis visnotaļ netechniskais cilvēks neatšķīra zobsiksnu no kādas ģeneratora siksnas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Bet, godīgi - tas reāli nepatīkami, ka par "neko jūtamu/redzamu" jāizdod tāda summa. Salīdzinājumam, nupat mūžīgais Prius dzinējs bija ar ķēdi, tātad - bez kosmiskās apkopes summas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Es nejūtu labāku auto dzinēja darbību pēc eļļas vai dažādu filtru maiņas. Bremžu šķidruma maiņa arī nekādas savādākas izjūtas bremzēšanā nerada u.t.t.

Eļļu taču Tu maini, vai ne? Nu re, pieņem to kā lietu, KO VAJAG darīt un viss.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nav īsti izvēles

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 0 Atbildēt

Reizēm šķiet, ka auto labāk ripo arī pēc nomazgāšanas

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ķēdei ir citas problēmas. Prius nemotoram nekatuālas un var pat kļūdaini nosaukt par "mūžīgu". Ir gadījies braukt ar jaudīgu motoru un ķēdi - nomainīju auto, kad sapratu, ka var nākties drīzumā mainīt ķēdi... Dēļ siksnas maiņas auto mainīt nemēdz - to vienkārši izdara, kā jau te minēja, tāpat, kā eļļu vai bremžu klučus.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tas nav ka par neko.Jo ir komplekts ar rullīšiem un ūdenssūkni.Kapeikjāajēju ieteikumi kko ieekonomēt prasa visas auto priekšas atkārtotu dārgu izjaukšanu Jebkuras šaizes gadijumā.Tas ir tas, kur ir tas darbs un laiks.Viens suuda ieekonomēts rullītis pa piecīti var radīt šādu vēlāku aplauzienu.Plus vel- tur zem siksnas ir arī kāds slavens Blīvslēgs,kas neattiecas uz siksnu un maksā kādi 3eur.Ap 300kkm tas mēdz iztecēt.Ja grib 3eur vērta štrunta dēļ Atkal jaukt priekšu, der piedomāt.Jo siksna iet 120k un 400k neviens tas blīvslēgs nevelk.....Kā arī pacelt tālākās sadalenes vāku un pārbaudīt ,vai visi rokeri ir vietā.

Bluetooth taču ir labi nedārgi komplekti, kkads Parrot vai tml.Tas tak ir 16 g vecs auto, paskat kaads suuuuds ir tālaika japona hlami salona apdarē...:.Priekšējos spārnos iekšā augšā vidū ir porolona švamme.Un Nav tādu, kam pēc pusotras Lv sālsziemas tas nebūtu krājis mitrumu un darījis rūsas skādi.Tas pats durvju apakšas- jāņem apšuve nost un jāpūš no iekšas.Tas ka no ārpuses tur ir vizuāli ok, nu to jau redzēs pēc ziemas....

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Paga, es kaut ko nesapratu - kāpēc cilvēkam, kurš dižajā pilsētā būvē māju, kam šitādi audī vismaz divi gabali ir piederējuši kad tie bija dažus gadus veci, un kopš tā laika ir bijuši citi prēmiumi, jauni vai mazlietoti, 400 eiras par siksnu maiņu liekas kaut kas kosmisks? Kurš tad maksāja par visu to iepriekšejo mašīnu apkopi?

Ja tev 400 eiras par detaļām + darbu liekas daudz, vari ieķert, teiksim, šito aparātu www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/v8/dxebh.html - tur tikai detaļas, zobsiksnas komplekts, maksās 500 eiras. Un ja tev liekas ka ķēde ir kaut kas mūžīgs - vari ieķert ar tavu A6 viena vecuma S4 vai RS4 - uzzināsi ka mūžīga detaļa reizēm ir jāmaina un maksā tūkstošus...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vienkārši citādāk iztērēta nauda šķiet vairāk Ok. Bet, viss kārtībā. Nav stresa.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par to es tev pilnīgi piekrītu un pats mēdzu par to cepties, bet nu tu tak zināji uz ko tu ej. Bez tam, droši vien kādu pusi no tā cipara sastāda fakts, ka tas ir V-veidnieks - varēji ņemt agrīnu eksemplāru ar 1.9 TDI...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

SAABiem ķēde ir jāmaina apm. ik pēc 200 000... manam uz tāfeles 214 un vēl it kā negrab. Bet izstiepums uz robežas. Izmaksas, jā, ap štuku - jāceļ motors ārā, attiecīgi, vēl kaut kas var gadīties, ka jāpieķer klāt...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Vai ir kāda metode kā noskaidrot "izstiepums uz robežas" bez motora izjaukšanas?

Resp. Kā tu zini, ka uz robežas?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Visu cieņu SAAB, bet tādas apkopes izmaksas man izskatās totāli nepieņemamas

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Kas tad tur nepieņemams? Cik reizes pa to laiku, kamēr saabam iet viena ķēde, Tu būsi nomainījis audi zobsiksnu? Cik samaksājis par maiņu?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Viņš būs nomainījis divas reizes, un pēc nosauktajiem cipariem sanāk ka sliktākajā gadījumā viņam izmaksas būs vienādas ar sābistu, tas nekas ka viņam ir prēmiuma konfigurācija, V6, kamēr sābā plebeju konfigurācija, R4. Pieliekot blakus tam sābam līdzvērtīgu fofāgena grupas attiecīgā perioda motoru - 1.8T - vispār iestājas pizģec, jo tur tās divas zobenes izmaksās jūtami lētāk kā sābam viena ķēde.

Secinājums - ķēde ir risinājums priekš ražotājiem, kuri ražo mašīnas dažiem gadiem/pirmajam īpašniekam, kurš pēc tam atkratās no tās urnas un nākamais lai tad maksā. Ļoti labi izskaidro, teiksim, to, kāpēc audī nomainīja veco V8 kam bija zobene motora priekšā, ar tādu, kam ir trīs ķēdes motora aizmugurē...

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Atkal lien ar savām muļķībām? Kāds audi ir zobsiksnas maiņas intervāls?

Protams, V6 DĪZELIS IR KRUTA, R4 turbobenzīns nav kruta

un 1.8T audi salīdzināt ar 2.3T saabu... njā...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu, pasaki, kāds tad ir - 90k? 120k? Es no galvas nezinu; dažādu iemeslu dēļ nekad man nav bijusi vajadzība mainīt zobeni nobraukuma dēļ...

Nu un kas tur nesalīdzināms tiem diviem motoriem? Zirguspēki un ņūtonmetri uz litru līdzīgi, konfigurācija līdzīga, veiktspēja divām pieklājīgākajām 1.8 turbiķa versijām mašīnās, kurās tas pamatā nāca, arī līdzīga ar sābu veiktspējām. Tas, kāpēc absolūtā jauda sāba bīdelim ir lielāka, ir pateicoties GM, kurš, sābu nopircis, negribēja pieļaut lai tas izveidotos par vēl vienu pontiaku, bet saglabātu hipsteru mašīnu ražotāja tēlu, tā nu B400 projektiņam tika pārvilkts krusts, bet arvien smagākas mašīnas uz priekšu dabūja turpināt kustināt rēcošs šņācošs četru katlu motoriņš. Fofāgena grupai tādas problēmas nebija - tajās mašīnās, kurām sābs ar savu 2.3 centās turēties līdzi, šie varēja likt 5,6 vai 8 katlu motorus, bet 1.8T varēja atstāt ēnā.

Bet nu ja pieņem ka tev ir taisnība, tad sāba bīdelis nonāk vēl sliktākā gaismā, jo pretī viņam jāliek vai nu vecais 2.2 20vt vai arī 2.7 BiT...

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu redz, nezini, bet tāpat bāzies ar savām gudrībām.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 10 Atbildēt

7 pediņi man ielika dizlaiku,kuri tie ir?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 8 Atbildēt

Nožēlojami,ne veči bet bābas,vientuļie [cenzēts].

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 9 Atbildēt

Vientuļie [cenzēts],tas ir,sievas nav un bērnu nav,tukša gan jums tā dzīvīte.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 0 Atbildēt

Zini, ezi - ir miermīlīgi sīvā mīļotāji, un ir arī agresīvie - kā Tu! Tādi reāli tracina, un tā nav pirmā reize

sirga Reģ.: 29.10.2002
1 0 Atbildēt

Līgo iespaidā. Kāds ir braucis ar jauno(u) VAZu.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Nē, bet šodien redzēju Rīgā jaunu Lada Kalina.

Kopumā esmu redzējis divas otrās paaudzes Kalina. Eksotika. Tāpat kā Priora

Atceros,ka 10 gadus atpakaļ opji kā traki pirka Lada Kalina pirmo paaudzir.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Es atkal pirmdien redzēju divas jaunas vestas un astoņas jaunas ņivas. Visas atradās uz viena autovedēja, kuru divas reizes apdzinu...

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Tad nu tā.

Šodien iegādājos "jaunu" auto. Smiesieties,jo iepriekš runāju par hečiem. Iepirku VW Passat B5+ sedanu. 2002 gads, 2.0 benz/manuālis. Veco atdevu kā daļēju samaksu. No 2880 cena nokrita uz 2300.€

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Gratulēts! Priecājies, ka budžets nepieauga, pēkšņi ieraugot “labāku” auto.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Nē, nē. Mans budžets bija tie 2,8-3k €

Jāatzīst,ka šis ir Rumbulā pirkts. bet atlikušī nauda kalpos "ugunsgrēku" nodzēšanai.

Kad pateicu,ka vajag benzīnu, tad visi tik noplāta rokas. "U nas Ih tolko dve".

Sākumā skatījos uz citu. Bet dāma smejoties teica, "pērkam tādu pašu(kāds mums jau ir), tikai jaunāku? "

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu un jēga no šī gājiena - mīts ka "jaunāks ir labāks"? Tu esi izdarījis apmēram kā mans kaimiņš, tikai viņš agrīnu B5 1.9 TDI nomainīja uz vēlīnu B5.5 2.0 TDI, pa vidu paņemot opeļa zefīru, kurā vīlās, to pārdeva, un tad paņēma to passātu. Abi jūs esat nomainījuši vienu mašīnu uz citu, apmēram tādu pašu, tikai ar uzlabojumiem - uzlabojumi ir nepieciešamība ierakstīties stingrākās atgāzu normās un dārgākas apkopes un remonti. Tev saistošāks būtu pirmais moments; tik jauna mašīna bez katalizatora/ar izdegušu katalizatoru apskati neizies, savādāk diži nekas laikam tev tur nav mainījies, 1.8 20v atmosfēra nomainīta uz to pašu motoru, tik ar 200 gramu lielāku tilpumu; cerams ka bloks joprojām no čuguna - kaimiņam atkal otrais punkts - tomēr sūkņa motors nomainīts uz sūkņsprauslnieku, piedevām 2.0 un ar daļiņu filtru...

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Tev ir tāds jēdziens pazīstams kā "apnīk"?

Bet Tev jau ir divas mašīnas,tāpēc varbūt Tevi tas neskar. Pabrauc ar vienu, tad ar otru.

Man nav, tāpēc auto mēdz piegriezties. Šoreiz sanāca neplānoti paņemt restyle modeli. No vienas puses teorētiskās problēmas tas pašas,tāpēc lielu pārsteigumu nebūs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mašīnu gadījumā - noteikti ka nav pazīstams. Man vispār pieder trīs, nevis divas mašīnas, bet kustēties spēj tikai divas [audī nav to divu vidū] un uz koplietošanas ceļiem lietot drīkst tikai vienu. Kāpēc lai mašīna apniktu? Vienīgais kas man mašīnā bēdz apnikt - kādi defekti - tas parasti palīdz saņemties tos novērst Tev tā tava "dāma" arī mēdz apnikt?

Tev ir klāt nākušas divas teorētiskās problēmas - šī mašīna bez strādājoša katalizatora apskati neizies [viens paziņa pa lēto ieķēra gadu jaunāku nemotora polo, izrādījās ka kopā ar citām problēmām tur arī katalizators ir beigts, šis sāka ņaudēt kaut ko par fofāgenu; pateicu, pats vainīgs ka nopirki tik jaunu mašīnu], kā arī, ja tic wikipēdijai, tam motoram ir alumīnija bloks - kas ir pilnīgi ticams, jo ceturtajā golfā arī 1.6 8v un 2.0 8v, trešā golfa motori, ir aprīkoti ar alumīnija blokiem, un ir lasīti slikti vārdi par to 2.0 20v.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Vai ir kāda metode kā noskaidrot "izstiepums uz robežas" bez motora izjaukšanas?

Resp. Kā tu zini, ka uz robežas?

SAABam var izmērīt... serviss, protams... es apkopju Artehā uz Biķernieku ielas, kas ar SAABiem ņemas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Lēts auto bez līzinga. Manā variantā tāds auto izmaksā +785 eur virs iegādes cenas ar reģistrāciju un TA par lielo apkopi (zobsiksnas maiņa, pilnīgi visas pārējās siksnas, pilnīgi visi ruļļi, dzesēšanas šķidrums, ūdenssūknis, Motul eļļa pēc specifikācijas, pilnīgi visi iespējamie filtri, viens stūres pirksts) + 220 eur par signalizācijas un imobilaizera uzstādīšanu. Tātad, tas “lētais” auto ir kļūdains mīts, izvēloties dārgas klases auto. Mana izvēle tik un tā. Lai man auto sniedz prieku brīvdienās un nodrošina mobilitāti sievai ikdienā. Varu ar pilnu atbildību apgalvot, mana ģimene tikusi pie nevainojama lietota Audi A6

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 4 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Lēts auto bez līzinga. Manā variantā tāds auto izmaksā +785 eur virs iegādes cenas ar reģistrāciju un TA par lielo apkopi (zobsiksnas maiņa, pilnīgi visas pārējās siksnas, pilnīgi visi ruļļi, dzesēšanas šķidrums, ūdenssūknis, Motul eļļa pēc specifikācijas, pilnīgi visi iespējamie filtri, viens stūres pirksts) + 220 eur par signalizācijas un imobilaizera uzstādīšanu. Tātad, tas “lētais” auto ir kļūdains mīts, izvēloties dārgas klases auto. Mana izvēle tik un tā. Lai man auto sniedz prieku brīvdienās un nodrošina mobilitāti sievai ikdienā. Varu ar pilnu atbildību apgalvot, mana ģimene tikusi pie nevainojama lietota Audi A6

Beidz fanot hujapļot, nevainojams tas šrots ir tikai tavos slapjajos sapņos, bet ne realitātē. krāj naudu remontiem un ierēķini arī savu brīvo laiku.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ej turpat, kur aizgāja citi iauto truliķi

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

iauto bez shira, ka dīķis bez līdakas

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 1 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ej turpat, kur aizgāja citi iauto truliķi

Ne tu mani taisiji, ne tu mani regulēsi. Tā tava zazda bija lūznis, un šis arī ir lūznis. labus auto var nopirkt pie dīlera, citi ir vienkārši lietoti lūžņi.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Shiiris

labus auto var nopirkt pie dīlera, citi ir vienkārši lietoti lūžņi.

.

Biji domājis .Labus lietotus auto var nopirkt pie dīlera ?

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti