Sākuma vienošanās svarīga. Vai papildus remonta izmaksas bija jāsaskaņo, vai tika pasūtīta tikai diagnostika? Kas par servisu?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sākuma vienošanās svarīga. Vai papildus remonta izmaksas bija jāsaskaņo, vai tika pasūtīta tikai diagnostika? Kas par servisu?
Vaiiii, kādu pieredzi varu apcerēt.
Mans redzējums:
1. Savs meistars (serviss), pilnīga uzticība utt.
2. Nezināms “parasts” serviss - obligāti vienojies, lai PIRMS darbu veikšanas prasa, vai Ok? Man reiz agrā jaunībā sanāca tā, ka paziņas serviss nomainīja kaudzi neplānotu detaļu, ar domu - maksāsi pēc tam (neesot naudai tagad)
3. Dīlerserviss - viss paredzami, jau sākuma tāme pieejama utt. Noteikti zvanīs, vai darām.
Ar servisu ir tāpat, kā ar frizieri, zobārstu un ginekologu - ar "bakstīšanas" metodi jāatrod savs, kurš pierāda, ka nečkarē un Tu viņam uzticies.
Kas tev tā par rapšu eļļu?
Trāpīji tu servisā parastajā, pie Vajas pilsētas brālēna. Pie manis darba stunda maksā nu jau 50 EUR ar PVN. Un tad vēl tauta rindā stāv. Diagnostika maksā tikpat, bet minimālais darbs 1h. Par diagnostiku ir jāmaksā jebkurā gadījumā, sataisa kautko vai nē, jo tā ir DIAGNOSTIKA.
Tēmas topika viedotāja niks izsaka visu. Viņam gan servisi dārgi, gan pimpītis slikti ceļas, gan sieva nedot... viss slikti.
Nu tad jau jāmaina niks uz vissirlabiru.
usaexperts uztaisiijis servisu krievu buratiiniem, tie tev maksaas, jo vairaak, jo labaak, jo eto kruto, bro . Normaalos servisos parasti sarunaa, kaadu darbu dariit, par ko zinjot, ja izmaksas mainaas. Ar vienvaardsakot, jaarunaa! Tikai muljkjis maksaa cik prasa, ja ir iespeeja maksaat mazaak. Piem. Wess select, Incheyp auto, kur remonteeju savu bembi, ja kas nopietnaaks, tur jau ar buratiini braukaa, bet sarunaat labaaku cenu vienmeer ir iespeejams, un tas neietekmee kvalitaati uz slikto pusi.
Paldies Latvijas kurjeriem un pastam pasaki, tavi klienti sankciju dēļ ir kļuvusi par 4. Pasaules valsti.
Mani klienti pārsvarā nāk no 1. pasaules valstīm. Sankcijas viņiem ir pie kājas.
Tad jautājums:
Kāpēc slavini trešās pasaules valstis, ja baro - 1.
Tas bija retorisks jautājums.
Usaexperts
Braukt 2000 km ar beigtu motoru, lai to nomainītu...nez, nez...
Ka tik te kāds ar degunu mākoņus nestumda
Šobrīd nebrauktu uz servisu, kur darba stundas izmaksa ir 61 euro stundā. Tas ir daudz dārgāk kā pie dīlera.
Nekautrējies un atklāj (pareklamē) servisa nosaukumu. Paskatīsimies, cik daudz VSAOI un PVN esi budžetā iemaksājis, kā arī to, kādi ir 2017.gada finsnšu rādītāji!
Слабо?
Var gadīties, ka mana cieņa pret Tevi pieaugs.
Lai nomainītu 300 tkm nogājušu sporta režīmā pret 13 tkm mācītāja režīmā, ir vērts atbraukt.
Kur izrāvi tik dārgu servisu, 61 EUR?
Citēju: "pie manis darba stunda maksā nu jau 50 EUR ar PVN".
Tas domāts 50 EUR, ieskaitot PVN?
Arī tas ir padārgi!
Mans aicinājums atklāties joprojām spēkā!
Ne vienmēr cenai servisos ir kāda nozīme. Esmu servisu noteikumos lasījis "Mēs neatbildam par klienta atstātām mantām mašīnā". Bet ja mans patērētāis laiks izkrāmējot mašīnu ir 1000 reizes lielāks un arī dārgāks par laiku, kuru meistars servisā remontēs mašīnu, tad servisa cenai vairs nav nekādas nozīmes, jo cenu nosaka nevis servisa, bet mans patērētais laiks. Bet, interesanti, vai kāds iztukšo savu dzīvokli, ja ir jāuzaicija uz mājām santehniķis Vaņa?
Bet ja nu servisu no liekajiem instrumentiem ir vieglāk iztukšot, nekā manu mašīnu no personiskajām mantām, tad kas kuram būtu jādara?
laikam ar autobusu pārvietojies? skaties drīz peles sāks dzīvot mašīnā
Starp citu, tā ir diezgan aktuāla problēma. Manā darba auto regulāri atrodas instrumenti un iekārtas, kuru vērtība reizēm pārsniedz paša auto vērtību. Un to ir samērā daudz. Izkrāmēšana/iekrāmēšana aizņem laiku, ja vēl remonts ieilgst, tad to visu ir jāpārkrāmē uz citu auto.
Tā tiešam ir problēma. Piemēram, elektronikas vadības bloki mēdz būt visdažādākajās vietās. Un, lai tiem tiktu klāt, bieži vien nākas izkrāmēt bardačoku, izcelt sēdekļus, izkraut bagažnieku. Tas, ko negribot nākas redzēt, bieži vien klientu raksturo labāk par jebkuru CV. Tas nav patīkami, bet reizēm ir vienkārši pretīgi. Par dārgajiem instrumentiem ir cits stāsts. Tas vienmēr ir potenciāls iemesls kašķim, ja izrādīsies, ka kāds no smalkajiem instrumentiem pēc servisa apmeklējuma nestrādā. Ja meistars nav galīgā klientu badā, viņam tas nav vajadzīgs. Turklāt tā krāmēšana aizņem laiku, kaut vai tas būtu meistara "nevērtīgais" laiks. Vairumā gadījumu gan, ja kāds jau pašā sākumā definē, ka viņa laiks ir 1000 reizes vērtīgāks, kā servisa meistara laiks, tad der uzmest aci viņa auto riepu stāvoklim un degvielas daudzumam bākā. Parasti labākais ir šādā gadījumā pateikt: "Diemžēl nevarēsim palīdzēt".
Man jau šķiet, ka Tu smagi pārspīlē. Te acīmredzami domātas lietas, kas var atrodas autiņam vietā, kur tiek remonts veikts. Teiksim, ja meistars darbosies ar priekšējo paneli un tur virsū novietotas dārgas saulesbrilles - īpašnieks jau tās varētu savākt, lai pēc tam nav strīdu par to, kā tām švīka radusies. Nez vai kāds tamdēļ bagāžnieku izkraus...
Un ironija par santehniķi Vaņu nevietā. Guļamistabas iekārtu prom nevajag vest, bet ja labojamajam podam/izlietnei tuvumā novietots kāds priekšmets, kas darbu gaitā var nošļakstīties, būtu tikai loģiski to apsegt vai aizvākt.
iciks: "Un ironija par santehniķi Vaņu nevietā."
Bet ko darīt, ja automašīnas virtuve pilna ar traukiem, drēbju skapji pilni ar drēbēm, dušas plaukti pilni ar visu ko, foto un video tehnikas pilni plaukti par lielu summu, televīzors, dazādi TV dekoderi, bāgāžniekā cita braucamā tehnika. Kā rīkoties - vienkārši atdot autoservisā nezināmam meistaram mašīnas atslēgas, nezinot pat kā meistaru sauc, bez līguma, bez jebkādas norunas, bez jebkāda solījuma, ..... ?
Tad, ja es vēlos izīrēt urbmašīnu par 20 eur, es parakstu līgumu uz 10 lapām un iemaksāju drošības naudu. Bet kādēļ autoserviss ar mani neslēdz ne līgumu, kurā uzņemās noteiktu atbildību vai neiemaksā man drošības naudu, kā tas notiek gadījumos, ja viens otram nodod kādu materiālo vērtību, ..... ?
Pieņemšanas nodošanas akts? Muļķības, neviens uz to neies!
Jautājums - kā remontēt šādu automašīnu ???!
laikam kāds Tev pāri nodarijis stipri?
Labi, tavs gadījums ir stipri ekskluzīvs - kā nojaušu, runā par kemperi vai ko tādu. 99,9% gadījumu tādas problēmas nepastāv.
Ko darīt Tavā gadījumā? Vari mēģināt meklēt kādu servisu, kas ar Tevi slēgs vēlamo līgumu. Iespējams, neviens serviss to negribēs darīt, jo gan jau arī bez tevis atradīs "vieglākus" klientus.
Ir tāda lieta, kā zādzība.
Serviss var neuzņemties atbildību, bet ja tev kas pazūd ( nozog), tev neliedz vērsties policijā.
Un ja tev aiz poda mētāsies liela eiro banknote, nav garantijas, ka santehniķis vasīlijs to nenopi*īs.
Cenas servisos
Nodevu auto uz diagnostiku. Teica maksās 20 diagnostika. Pēc apskates, uzmetināja gofru blakus kolektoram 70, jauna eļļa 7l 40, jauns antifrīzs 5, noņēma kabeli no migliniekiem 5. Nespēja izpildīt un salabot signalizācijas pulti, degvielas vāciņa mehānismu arī nē, tuvās gaismas lukturi arī nē. Saņēmu atskaiti par visu, kas jādara nākotnē, par visu paldies. 20 + 70 + 40 + 5 + 5 = 140, bet rēķinu piestāda 180. Tie labošanas mēģinājumi maksāja 40 vai tas ir sķidrumu maiņas tarifs?
Un tagad atcerējos, ka gofra, ka pie Alfas 30 nākas ar darbu.
Bez apvainojumiem un apsūdzībām, bet man šis viss ir jauns, vēlos vien uzzināt jūsu viedokli vai tas viss tā maksā vai trāpiju švītīgā servisā? Paldies.