Aizved pie dīlera. Var arī izdzīt caur TA. Krāsu var pārbaudīt ar acīm un lupas palīdzību.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aizved pie dīlera. Var arī izdzīt caur TA. Krāsu var pārbaudīt ar acīm un lupas palīdzību.
TA ir pēdējā vieta, kur dzīt kaut ko pārbaudīt. Tā pat dīleris. Piem. dīleris tev pateiks, ka bloks beigts un jāmaina, bet izrādās, ka tur oglītes motoriņam tikai jānomaina. 40€ pret 400€. Smuki, ne?
Es vienu Mersi biju aizdzinis uz Latbema. Atskaiti uztaisīja smuku. Visu izstāstīja un uz rokas drukas versiju par visu pārbaudīto iedeva. Orange garage arī taisa, tikai problēma ar patiesību. Man sarakstīja vairāk kā nepieciešams. Labi pie pirkšanas, var kaulēt cenu, bet slikti pašam - ved uz remontu, bet izrādās, ka esošie bremžu diski vēl pusdiluši un ilgi var braukt.
AutoDNA vispār ir šaraškina kantoris.
Pie dīlera tu vari dabūt pilnu servisa vēsturi, reizēm pat pilnīgi bez maksas. Arī diagnostiku viņi var uztaisīt daudz labāku, kā serviss, kas remontē jebkuru marku.
Nu atkarībā, ko pērc - ja Latvijā ekspluatētu 5 gadīgo auto, kuram nepārāk sen beigusies garantija, tad jā. Ja 10 gadīgu ievestu auto, kas pabijis vairākās valstīs, tad visticamāk viņi tev tāpat neko vairāk nevarēs pateikt.
Pie dīlera IR vērts pārbaudīt. Vien jārēķinās ar to, ka viņi vadīsies pēc jauna auto salīdzinājumā. Respektīvi, atzīmēts būs katrs sīkums (skrāpējums, bukte vai rūsa uz diskiem utt.) - reizēm tas smieklīgi
Es teiktu, globāli mezgli - dileris. Piekare vai virsbūve - tur nav nekā darāma pie dīlera.
Kuri būtu tie globālie? Stūres iekārtu dīleris nemāk nolasīt. Kompī visu var redzēt jebkurš sevi cienošs auto tehniķis. Tad priekš kam dīleris?
Globālie mezgli - piemēram, hibrīda baterija. Nu, kam tad vēl prasīt atzinumu, ja ne dīlerim? Tas pats kompis, manam uzticamības meistaram, piemēram, ne visu datorā varēs nolasīt utt.
P.S. Mana pieredze ar BMW. "parastam" mehāniķim bez gudra datora nav nekā darāma - garām. Latbema - it kā guru (bet, baigie plesēji). Inchape BMW - liks tikai visu jauno, ļoti dārgi būs. Wess Select - būs ne tikai super uzticami, bet arī pat izdevīgāk par Latbema (piem.) Jautājums, kāpēc nedzīt pārbaudīt pie dīlera? Pēcāk var mainīt, kur labāk tīk utt.
Seit ir runa par diagnostiku nevis remontu !!!
Tikai pie oficiala dilera vai serviss kuram sis markas auto ir ikdiena !
Kur talak remontet un vai remontet jau ir pilnigi cita saruna
Nepazīstu nevienu tehniķi, kurš būtu strādājis pie dīlera un zina vairāk kā blokus nomainīt vai standarta lietas, ko pats šoferis arī var nomainīt. Manuprāt viņi visi ir iesācēji, kuri ar mieru strādāt par minimālo tajā sfērā. Manā pieredzē dīleri nav variants, kurus izvēlēties.
Ko tur diži pārbaudīt to vai riteņa rumbas gultņi noklāsies vai kārba kā citiem Datsuniem tāpat nevarēs prognozēt
Gadās arī šādi: skaties.lv/beztabu/satiksme/tadu-nekaunibu-neesmu-redzejis-pat-eksperts-izbrinits-par-rumbula-iesmereto-auto/
Rumbula Bet, pats savām acīm esmu redzējis pārpircējus pērkam auto Utenos, Lietuvā ... No treilera Neizbraucot ne līkuma. Viss tas bizness ir tik netīrs, cik vispār var būt. Es reāli vairs (agrāk - pirkām) nepirktu auto tur, kur nav iespēju veikt testa braucienu vai aizvest uz servisu (es labprāt arī uz dīlerservisu vestu), kur nu vēl aprīkotu, dārgāku sākotnēji auto utt.
Nu, es arī 2 auto tā esmu Kauņā pircis... abi gadījumi bija veiksmīgi.
Piekritīsi, tīrā spēle uz aklo?
Kāda vēl spēle uz aklo? Lielākā daļa lietoto mašīnu Latvijā nāk caur Lietuvu un tā nu mēs te braucam.
Pērkot jebkuru mašīnu var iegrābties, tāpēc tam ir jāpaiet kritiski. Tā nav Lietuvas problēma.
Savā ziņā jā. Bet, tā kā es pirku jau tā izturīgus auto (Toyota Carina un Honda Accord), tas arī kaut kā mazināja risku. Toyotai gan, izrādījās, otrajā robā ātrumā virs 20 km/h tikai ar starpgāzi varēja ielikt (sinhronizators), a Hondai jau mājupceļā izpūtējs atdalījās (bet to jau pie iegādes varēja just, ka caurs). Abiem auto uz apskati ieguldīju kaut kādus ap 100 latus toreiz. Hondu diezgan ātri pārdevu, par tās likteni nezinu, bet ar Toyotu pats gadu nobraucu (bez jebkādiem vairs papildus remontiem, tikai apkope) un pēc tam vēl piecus viens draugs, kuram pārdevu to auto. Bija ļoti apmierināts.
Tajā gadījumā Rumbulas mafiozi tirgo gan SAVU auto. Biznesam. No Lietuvas - 1000% Tas, ka papīri var būt no Francijas vai Itālijas, placim it kā ar to nekāda sakara - varbūt viņu Vasjas vai Koļas tur vispār ne reizi mūžā pat nebija Pirkts auto Lietuvā ar ārvalstu doķiem. Pa lēto, lai max nopelnītu. Skaitās auto it kā tikko no ārzemēm. Nabaga pircējs
Protams, ka šis jau ir nu tāds galējais variants, ka bļin aizmugures piedziņa nozāģēta. Bet anyway, tas tik parāda, ka lietots auto ir lietots, tas obligāti ir jāved uz servisu pārbaudīt pirms pirkšanas, citādāk nemaz nevar.
Ko tam Juke var tik traki pārbaudīt? Piekari tev pārbaudīs apskatē vai jebkurā normālā servisā, tur nekā sarežģīta nav. Bet to cik drīz izbeigsies variators vai tas nelaimīgais Renault dīzeļmotors tev neviens dators nepateiks. Tā kā tie elementi ir izteikti švaki šitai mašīnai, tur visu nosaka nobraukums un apkopju intervāli.
Ja mašīna ir no ārzemēm un ir redzama kaut kāda servisa vēsture, var sazināties ar dīleri. Pēc manas pieredzes tas pārsvarā izdodas.
Nelaimīgais? Cik dzirdēts, tas 1.5 dīzelis ir viens no kāreiz laimīgākajiem Renault dzinējiem. Ne velti renis to bāž iekšā daudziem modeļiem no 1999. (laikam) gada.
Pie Longlife eļļas maiņas intervāliem un lielas jaudas versijām pastiprināti dilst šāles.
Vienīgais ko Renault izlaboja pa šiem gadiem ir degvielas sistēma: no Delphi uz Siemens.
Džūkam ir 110 ZS. Kaškajam un Pulsāram arī. Tā skaitās liela jauda?
Priekš 1.5 dīzeļa ar nepārāk labas kvalitātes mezgliem jā. Tur tomēr ir kaut kādi 240 Nm.
Nu nez, kas tur par "ne pārāk labas kvalitātes mezgliem"... man diezgan daudz paziņu/draugu braukā ar mašīnām, kurām šis dzinēju. No jauniem džūkiem/kaškajiem līdz 2005.gada Meganei... par dzinēju neviens nesūdzas.
Parasti problēma parādās pie 200k km, ja īsāki eļļas maiņas intervāli, var paveikties un noiet ilgāk.
Parasti? Vai tev vienam kaimiņa sievastēva trešās pakāpes brālēna sievas māsīcas vīram tā bija?
Tās ir atsauksmes no servisiem un meistariem. Gana daudz šo motoru un defektu skaits proporcionāli liels, līdz arī ar to ir lielāks risks iegrābties pērkot lietotu mašīnu.
Bet tas nav jāuztver pilnīgi kategoriski. Renault gadījumā mašīnas parasti ir firmas īpašumā, līdz ar to cieš no longlife eļļas maiņas intervāliem biežāk. Ar Juke varētu nebūt tik traki, jo mašīnas pārsvarā lieto privātām vajadzībām.
Savulaik, kad meklēju Megani, nācās iespringt un meklēt mašīnu ar benzīna motoru.
Uz Siemens? Tas jau pat nav uzlabojums bet downgrade. Labi vēl ka BOSCH neuzlika tad vispār garām.
Savā laikā slavenajiem VAG divlitrīgajiem dīzeļiem sākumā lika Siemens sprauslas. Tās juka ārā uz nebēdu. Man vienam čomam, piemēram, Vācijas bāņa vidū mašīna apstājās. Tad VW nomainīja uz Bosch. Manam pasātam arī mainīja, it kā izteiktu problēmu neesot bijis.
Novirzījāties no tēmas. Auto pārbaude pie dīlera ciparos stipri neatšķiras no tā ko prasa citi kantori. Es tomēr vairāk uzticētos dīlerim šajā gadījumā Norde (tiem gan pieraksts, ja nemaldos ir pēc 3 nedēļām).
Esmu tik ļoti vīlies abos officc. dīleros , ka pat nezinu ko ieteikt .
Ļaujies sajūtām
Izskatās, ka te vieni dīleri nolasījušies. Runa par šāda auto pārbaudi galvenokārt vai auto nav sists, cik stipri un vai kuzavs nesastāv no 2-3 VIN numuriem. Cik saprotu Nissanam nav spec softa un bloku nepieciešamība, tā kā dārgās aparatūras visas izvilks info. Kustīgie mezgli nav dīlera profesionalitātes līmenī, tāpēc vajadzīgs specs šajos jautājumos. Kā arī specs kuzava deformācijās, jo dīleris visdrīzāk nebūs orentēts, ne ieinteresēts tos atklāt. Kā arī nebūs ieinteresēts pārbaudīt visus iespējamos blokus, vai odometrs nav attīts. Pamatu apskatīs un čau.
Man Volvo pārbaudēs 2 no 5 auto bija tīti - vienam 100km notīti, otram varēja pateikt, ka kaut kas aizdomīgs blokos darīts un nesakrita rādījumi.
Es ieteiktu nevis dīleri, bet kantori, kurš tieši specializējas Nissanos. Tie arī par visām vājajām vietām pateiks, nevis kā dīleris, ka Nissat ir mega kruts un nekas nelūzt.
Kolosāls ieteikums , spēcīga argumentācija un galvenais- konkrēta adrese kur to visu izdarīt
Ir viens tāds kantoris RRRRRRumbulā, kurš "speciālizējas" Nissanos. Autohof laikam saucas... pirms dažiem gadiem nissans - nelieši gan šiem atņēma oficiālā remontētāja tiesības. Interesanti, kāpēc...
Nissan pārbaude pirms iegādes, kur?
Hei!
Pastāstiet man lūdzu uz kuru servisu vai pie kāda spečuka pirms iegādes varu aizvest Juke uz pādbaudi (ritošā, kompis un krāsas pārbaude).
AutoDNA un CSDD info jau pārbaudīts.