Kas un kā tos lauž?!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Lauž aizmugurējam amītim galu, visu laiku vienā pusē, aizmugurē pilnīgi viss jau samainīts jauns, ir kādas idejas?
Nopietni sists auto, slikti atjaunota virsbūves ģeometrija. Samēri abās pusēs amortizatora stiprinājuma vietas virsbūvē.
Nu gluži manas domas.Man savā laikā bija pasāts kura pakaļējais tilts vilka uz grāvi,to varēja redzēt no aizmugrē braucoša auto.Tikai tas uz braukšanu neiespaidoja,riepas neēda,gāja taisni atlaižot stūri un amīšus nelauza,vienīgi no aizmugures briesmīgs skats.
nu kā b viņam amīši uz alumīnija balkas, balka ta nekur neko nevelk, balka kā b taisna, gadu braukāju nebija nekādu problēmu, iebraucu pārs baigi labās bedrēs i sāka lauzt, bet samainīju visu kas vien iespējams, izskatās ka nav kur pat piepisties, bet parādās pazīme, reizēm ir kkāda sišanas skaņa itkā slikta bukse, bet viss jauns pārlasīts
Aizdzinu uz servisu, par pusstundas atdeva atpakaļ, nevarot atrast vainu
Tak te lika noprast tev- aizbrauc uz normālu savirzes stendu un tur tad paprasi tam speciālistam normālu komentāru, ko viņš (viņa aparāts) tur redz.
Uz otardienu sarunāts
nekā tā i neatrada, atkal nolauza, huj zina, nevienam te nav lauzi amīšu gali? nav 407 tāda vaina?
nekā tā i neatrada, atkal nolauza, huj zina, nevienam te nav lauzi amīšu gali? nav 407 tāda vaina?
Viņš tev stāv normālā augstumā virs zemes? Nav kas jocīgs, salīdzinot ar citiem tādiem pašiem auto? Atsperes ir tam oem paredzētās? Varbūt kāda aizkadra tehnoloģija/secība pie saskrūvēšanas bij jāievēro? Tipa,zem mašīnas svara spriegojot/saspiežot atsperi kaut kas japievelk vai otrādi? Varbūt kāds kādreiz mainīja tos amjus un kādu detaļu augšpusē vispār neielika?
Viss izdarīts, i zem svara liku, i bez svara, nav kur secību sajaukt, 3 detaļas, huj zin, nu nevar būt ka man vienam tāda vaina, es jau domāju ka mož iz za konstrukcijas lūzt, visiem taisni amīši a 407, 45° mož iz za tā,
Tad tev jālasa kādi ārzemju forumi un jāraksta googlē krieviski vai vāciski (franciski būtu vēl labāk;)
Žēl man tādu cilvēku, bet jāatzīst, ka ieberziens un jātiek galā. Labāk šausmīgas beigas (izgāztuve vai metāllūžņos), nevis mūžīgas šausmas ( maini visu pēc kārtas). Tas auto noteikti nav tā visa vērts. Goda vārds, pēdējais mēsls. Piedod, biju atklāts.
Ko tur žēl- 2arpus mēnešus viņam lauž , bet būtu kaut paklausījis un krieviski 3 vārdus gooaglē iesitis.Kur jēga meklēt šos un līdzīgus padomus tādā vietā, kur labi ja pāris tādi auto uz tūkstots garāmgājējiem? Te reku tavs skaistais 508, hvz cik lapas sadrirstas, visiem tas jau zb.Lūk posts #722 , cilvēks "konstatējis" plašu iemeeslu komplektu- slīpi stāvošie amji ķīlē,kkāda tur detaļa padrista, apakšējā bukse par stipru pievilkta un vēl hvz kas tur ir.Suuds karoč.Citā lapā jau tieši par 407 bij teikts, ka pie nomaiņas esot jaliek amji, kuri ir ar resnāku štoku- jo lūk boge un kayaba tie atšķiras.Vel citur- ka komplektā visas/daudzas oem detaļas jaliek.Kas 407, kas tikpatlabi tas 508, pat citas detaļas savstarpēji varot mainīt. Braucu te vienudien garām, domāju iekāpšu tajā jaunajā 508, tak tas ar jau pieejot uzreiz skaidrs, ka atkal štrunts- jumts man nabas augstumā,salons klaustrofobisks,plus te vel saka 225zs motors nevelkot,-ta ko tur vispār testēt,vienīgais kas tur normāls tas ir (varbuut)3008.
Labāk pārdod un nopērc BMW, tam lūzt tikai tas, ko pats salauzīsi.
Nu tur forumā jau viss par to ka nokļiņī, man nekā tada nav bijis, 2 gadi braucu vispār bēdu nezināju, 3 mēneši atpakaļ sākās
problēma cauri, izrādās viņi jāskrūvē klāt zem baigās slodzes, 2 veči pa 100kg salonā + 150 kg bagažniekā, 5 mēneši bez problēmām, a tā ik pa 2 nedāļas lauza
Lauž 407sw amīšus
Lauž 407sw aizmugurējos amīšus, kāds var pateikt kas par vainu, bukses jau aizmugurējam tiltam visas jaunas saliktas.