Kāds ir atjaunotais X-Trail 4x4 2.0 dCi

Ezits Reģ.: 25.03.2019

Sveiki!

Vēlos dzirdētu kādu vērtējumu par atjaunoto X-Trail ar 2 litru dīzeli, jo apsveru iespeju to iegādāties? Ja kādam ir praktiskā pieredze, tad labprāt to uzklausīšu.

 
insekc Reģ.: 24.03.2003
11 1 Atbildēt

Kāpēc ar dīzeli?

Ezits Reģ.: 25.03.2019
9 0 Atbildēt

Ja ir benzīns, tad noderētu pieredze par piekari, salonu utt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
9 2 Atbildēt

To modeli atjaunoja pirms apm. gada. Kāda tur varētu būt pieredze?

Ezits Reģ.: 25.03.2019
10 0 Atbildēt

Tieši tā veselu gadu jau tiek braukts, tātad pirmie 15-25 tūkstoši jau norullēti un būtu jābūt arī kādām pirmajām atziņām.

Kaut kā iedomājos, ka te ir arī auto braucēji, kas neskata auto labumu pēc tā gadu skaita, kā vīnam, vai neskaita cik jauni rūsas pleķīši parādījušies manam "jaunajam" 15 gadīgajam opelītim

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 0 Atbildēt

Ir ir, bet es jau tikai no tāda viedokļa, ka modelis ir jauns un iauto tomēr nav tik liels, lai te atrastos kāds, kurš brauc tieši ar jauno divlitrīgo iks-treilu... sagadīties jau var, bet neviens no aktīvajiem forumiešiem nebrauc. Tiesa, es vienu brīdi arī apsvēru tāda iegādi...

Būtībā, Tev vnk pašam jāizbrauc un, ja patīk, ņem ciet. A par sajūtām, piekari un visu pārējo vari jebkurā auto testā izlasīt. Pie tam, ja kāds pametīs "pirmo atziņu", ka viņam pēc garantijas kaut kas būs nobiris, tas jau īsti nebūs rādītājs, vai X-Trail ir labs vai slikts auto, vai ne tā?

Ezits Reģ.: 25.03.2019
8 0 Atbildēt

Lūk, tieši tas ir tas, ko gribējās dzirdēt... ja jau apsvēri, taču neizvēlējies, tad kāpēc.... kas atturēja?

Izbaucis esmu, taču nav tā pieredze tik liela ar citiem šāda veida auto, lai anlizētu un salīdzinātu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Iemesls nebija tas, ka auto kaut kādā ziņā nepatiktu. Vnk., mainījās apstākļi, kuru dēļ šāda tipa auto vairs nebija aktuāls.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
4 0 Atbildēt

Pie tam testu raksti presē vai netā visbiežāk ir "sponsorētie", kas nozīmē, ka nebūs tiešām objektīvi;)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Nu nu... tikpat labi jau, kā Tu vari zināt, ka šejienes pozitīvās atsauksmes nebūs "sponsorētas"?

Ezits Reģ.: 25.03.2019
2 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu, ka vairāki no šeit esoājiem komentētājiem strādā kādā auto dīlera salonā vai tml., taču visi viedokļi defoltā ir jāuztver ar daļu skepses, un jācenšas izlobīt tas noderīgākais. Vairāk biju domājis tādus kā autobild, vai TV autoziņas, kas ir izteikti "vajadzīgā" viedokļa paudēji.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Nu, tas ka strādā auto salonā, vēl nenozīmē, ka nespēj objektīvi vērtēt konkurentu modeļus vai dzied tikai slavas dziesmas par savu marku un visi pārējie ir sūdi. Bet nezinu šeit nevienu vēl kādu aktīvo jūzeri, kurš strādātu auto salonā.

Bet auto testi jau neaprobežojas tikai ar Autobildu vai Autoziņām Kaut gan, par Autobildu man īsti negribas piekrist...

Ezits Reģ.: 25.03.2019
4 0 Atbildēt

Spēj un pat ļoti spēj objektīvi izvērtēt, taču atklāti diez vai teiks, jo tas ietekmēs biznesu (mazāk pārdoti auto, mazāks ienākums).

Autobildā, kā jau vācu žurnālā viss virzīts uz vācu auto atbalstīšanu. Vienīgais, kas tur likās dzaudz maz ticami bija 100 tkm tests, pēc kura izjauc attiecīgo auto un izvērtē. Visos citos salidzinošajos testos ap 85-90% līderos bija vācu markas

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Tur jau gan man gribas diezgan piekrist - vadāmības, komforta, skaņas izolācijas utt. ziņā vācu auto pārsvarā tomēr ir pārāki par konkurentiem. Jautājums, vai par to visu ir vērts maksāt? Līdz ar to izmaksu ziņā vācu mašīnām citi gan iekabina. Bet no otras puses - japāņu/korejiešu auto Vācijā maksā dārgāk kā šeit, bet pašu vācu auto, ja nemaldos, plus mīnus līdzīgi, attiecīgi, tur tā cenas starpība kļūst mazāka, kas atkal runā par labu vācu auto Vācijā tieši no izmaksu viedokļa.

insekc Reģ.: 24.03.2003
2 0 Atbildēt

Kad apskatos Nissan piedāvājumu kārtīgam pilnpiedziņas benzīnniekam ar AT, tad tās cenas vairs nešķiet konkurērtspējīgas ar, piemēram, Subaru Forester/Outback.

Nu to es, kā subārists .

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
3 0 Atbildēt

Kāpēc ne KIA Sportage? Cik saprotu jaunajam Xtrailam vispār nav nekāda sakara ar takām, vai offroudu, lai gan arī agrāk nekāds dižais offroaderis jau nebija, tik cik aizbraukt pie omes uz dāču.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
2 0 Atbildēt

Ne Sportage, ne x-trailam, ne Outbackam nav nekāda sakara ar kārtīgu bezceļu (arī foresters tāds ir nosacīts). Taču arī nemeklēju auto, lai ārdītos pa mežu, bet Rīgas džungļi ar bedrēm un augstajām ielu apmalēm, vienmēr pēkšņi uzsnigušajām kupenām māju iekšpagalmos, liek meklēt paaugstinātu auto ar 4x4.

eidis Reģ.: 07.11.2001
9 1 Atbildēt

Šim tiešām ir kāds pamats, lai pirktu ēdelīgu, nestabilu un neietilpīgu auto?

Es domāju

- ja tā kupeni pēkšņi uzsnigusi lielāka? Man kautkā liekas, ka lāpsta ir pareizais risinājums, ne augsts, smags auto.

- lielie rati nedod neko. Pats braucu ar velo. Tur 26" uzliktas. Kratās vienalga, bedrēs krīt iekšā ka prieks. 18" toč neko nerisina.

- apmalēm ir kāds limits, kas aprēķināts pret šitiem pseido? Parasta sedana aizmugure parasti ir krietni augstāka kā šito pusdžipu priekša. Parkojos vienmēr ar aizmuguri un nekd nav nekādas problēmas (turklāt šādi parkoties ir daudz daudz prātīgāk arī no satiksmes drošības viedokļa).

Tamdēļ man šie auto vairāk asociējas ar kautkādiem atvaļinātu mentu pontiem, kā saprātīgu lēmumu.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
3 0 Atbildēt

Katram savs redzējums uz dzīvi.... tāpēc nedomāju, ka "savu", iespējams neizdevušos, dzīvi likt kā piemēru citiem ir pareizākais.

Jauājums bija vienkāršs - vai kāds var sniegt savu viedokli par attiecīgo auto.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Man viss labi. Diezgan ilgi nobraukāju ar premium pseido. Neko pārāku, izņemot cenu (un attiecīgi pontus) nesaskatīju. Vairs neapsveru šo kategoriju.

Vienu reizi gan bija sajūtami pārāks sniegā, bet sedanu es vnk būtu parkojis cietā vietā.

Bieži neattaisnoja uzliktās cerības, bojāja dzīvi ar nejēdzīgu understeer un nestabilitāti līkumos. Ēdelīgs nemērā. Labi ka bija dienesta : apkopes, daļas nemaņā dārgas.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
5 0 Atbildēt

Visam ir sava cena. Nekas nav par velti. Vienigi vai esam gatavi un vēlamies par to maksāt...

Labs dzīves moto ir - nebaidies no lieliem izdevumiem, bet baidies no maziem ienākumiem;)

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Par ko te ir jāpiemaksā - par nestabilitāti un sliktākām dinamikas īpašībām?

Pēc tava apraksta spriežot tev vajag kaut kādu šarānu, zafīru, kaut ko tādu.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
3 1 Atbildēt

Ideāli būtu VW Multivan, taču sieva ar to gan galā netikts

eidis Reģ.: 07.11.2001
4 0 Atbildēt

Tas tak arī šausmīgs draņķis. Vismaz motora ziņā

Ezits Reģ.: 25.03.2019
3 0 Atbildēt

Vairāk domāts bija izmērs, nevis motori vai kas cits;)

Esmu ar tādu braucis uz vietējām brāļu republikām un viss likās ļoti ok (protams, 2.0 dīzelis ir par švaku tādam šķūnim).

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Nu, iepriekšējam iks-treilam bezceļu īpašības, par spīti krosoverīgumam, bija diezgan labas. Jaunais pa lielam jau arī tiek pozicionēts kā universālis.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
2 0 Atbildēt

Salīdzinājumam:

- X-trail 4x4 2.0d 177zs Tekna 34000

- Sportage neder, jo izmēra ziņā ir tuvāks QQ - xtrail ir lielāks izmēru rādītājos, kas arī ir nepieciešams (plānojas 3. pasažieris aizmugurē). Attiecīgi Sorento vairs cenu zem 40000 nedabūt.

- Forester 2.0d XE 36000

- Outback 2.5 bez Summit 38500

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
2 0 Atbildēt

Pajautā Mitau Motors labako piedavajumu, domāju ne GT line bet daudzmaz normala komplektacija ar Sorento varetu iekļauties zem 40000.

Sorento iesaku, pats braucu jau 15 000km.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
3 0 Atbildēt

Laikam esmu steriotipu, aizspriedumu un ego nomāts cilvēks, taču ja cena tuvojas 40000, tad labāk izvēlētos vēl pāris tk pielikt un paņemt volvo xc60...

Nekā personīga.... ;) katram savs redzējums un vēlmes

Ezits Reģ.: 25.03.2019
3 0 Atbildēt

Pārfrāzēšu sākuma jautājumu - vai kādam ir nācies izbraukt ar atjaunoto x-trail? Ja jā, tad kādi iespaidi un komentāri?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Jā, ir nācies. Patīk Vienīgi, tas oranžais deviņdesmito gadu apgaismojums tādu lētuma iespaidu atsit. Skaņas izolācija varēja būt labāka, bet, salīdzinot ar prefeisliftu, progress ir jūtams. Citādi auto ir ļoti OK. Teiksim tā, par to cenu ļoti saprātīgs pirkums. Plus, gan jau arī cena būtu runājama, ja ņemtu kaut ko no stock.

Bet, kā redzi, tas subjektīvi. Tāpēc atkārtošos - tev pašam jāizbrauc, lai saprastu.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
4 0 Atbildēt

Subjektīvs, bet tieši tas, ko vajadzēja - skaņas izolācija!

Kā jau iepriekš rakstīju, tad esmu ar to izbraucis un ir savas subjektīvais viedoklis, taču nevaru izbraukt ar visiem šādiem auto, lai gūtu baigo eksperta redzējumu.

Pēc izbrauciena gandrīz 300 km garumā manas atziņas - 1. skaņas izolācia tieši aizmugurējo riteņu daļā ir nepietiekoša, jo ļoti dzird ūdens šļākšanos pret kuzavu, kas nav QQ ar ko šobrīd braucu,

2. piekare ļoti nervozi drebelīga, kas īsti neiet kopā ar auto masu, taču šo pašu novēroju arī QQ, kam Rīgas bedrainās ielas ir izteiktas "zobusāpes",

3. šur tur lēta plastmasa, taču tas skaidro auto salīdzinoši pieejamo cenu,

4. ĻOTI subjektīvi - vēlreiz pārgribējās automātu, jo sajutos kā bez vienas kājas (visi iepriekšējie auto ir bijuši ar MT)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Un par 4x4 runājot - nav pilsētā vietas, kur nevarētu normāli izbraukt ar priekšpiedziņas krosoveru. Arī ziemā. līdz ar to - vai ir vērts tērēt tādu naudu (ja nemaldos, 4x4 maksā kādus 2000 papildus, vai ne?)

Ezits Reģ.: 25.03.2019
4 1 Atbildēt

4x4 vairāk sievai stabilākai braukšanai ziemā un pašam sava ego apmierināšanai pie luksafora ziemā

msh Reģ.: 16.04.2007
6 3 Atbildēt

Baigā jau nu stabilitāte no pseidopilnpiedziņas... Sievai stabilo braukšanu nodrošina ESP, bez tā tai pseidopilnpiedziņai pieslēdzoties sieva varētu arī rasties grāvī vai aptinusies ap stabu... Gribi stabilitāti ziemā - pērc kvatru.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
3 0 Atbildēt

Audi cenu līmenis ir tāds maigi izsakoties "nesaprotams", pie tam neviena quatra vai xdrives Rīgas ziemā nekur tālāk nav tikuši no esošā QQ "pseido" 4x4

eidis Reģ.: 07.11.2001
8 0 Atbildēt

Tak to jau iepriekš teica - ne quattro, ne 4X4 Rīgā nav vajadzīgs. Nekad.

Drīzāk otrādi - tas quattro rada mānīgu neslīdēšanas sajūtu un tad nāk pieslidināts krustojums. Un tur jau 4X4 nav nekādu priekšrocību. Toties liekais svars ir neticams kaitnieks

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Nu paga, tad ar ko tu tur nodarbojies - ar braukšanu pa dižo pilsētu, vai braukšanu bezceļos? Man kaut kā likās ka ar vārdu "stabilitāte" tiek domāts tas ka mašīna ietur stabilu virzienu, nevis to ka pseidodžips bezceļu reidā kratoties un raustoties aizbrauc tālāk.

Eidis vispār pareizi saka - vienīgās situācijas kur dižajā pilsētā varētu vajadzēt pseidopilnpiedziņu ir tādas, kur netālu esošie pašvaldībnieki var tev iedot sodu par zaļās zonas izbraukāšanu. Priekš kam pilsētā to pakaļas velkošo asi, ja ar normālām riepām un vadītāju ar smadzenēm divritenis brauc cauri vismaz 20 cm biezam sniegam?

Ezits Reģ.: 25.03.2019
6 0 Atbildēt

Nekādus dižos bezceļus neesmu pieminējis nevienā brīdī. Īsumā - ģimenē vajag pāriet no diviem auto (QQ un Octavia) uz vienu, kas apvieno šo divu vajadzīgās īpašības. Pagaidām cenas diapazons liekas saprotams x-trailam un viss nepieciešamais arī ir iekšā.

Ar auto nebraukšu (pie stūres) es viens, bet arī sieva, kas to pasākumu padara "nedaudz" sarežģītāku.

Tāpēc arī jautājums bija - vai ir kāda pieredze ar konkrēto auto, ar ko varētu padalīties.

Saprotiet, es nemeklēju jaunu divriteni, punto vai bezceļu kingu, bet paprasīju vienkārši viedokli par attiecīgo auto un viss.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
4 0 Atbildēt

ir drusku pabraukts ar 16 gada x-trail, un ar veco versija, ja vecajai versijai vismaz redzu kadu pielietojumu, nav gluzi dzips bet sur tur pa sliktaku celu vareeja izbraukt, tad izskatas jaunaa sacakareets ir viss ka jau nissanam nekvalastiivs salons slikta vadamiiba ne ipashi stabils uz ceļa, ietilpība ar nekāda dižā, domāju ,ka atstājot to pašu octaviju ,ja vina vagona versijā ietilpība būs līdzvētīga, bet būs stabilāka uzceļa un konfortablāka, ja ņemtu kaut ko no nissana bezceļam tad ņemtu patrol, bet šķit ka tos vairs neražo

Ezits Reģ.: 25.03.2019
4 0 Atbildēt

Paldies par viedokli!

Ezits Reģ.: 25.03.2019
3 0 Atbildēt

Tieši tā, noder vairāku faktoru kopsalikums - 4x4, labas riepas, un pareiza domāšana tam, kas to visu vada;)

eidis Reģ.: 07.11.2001
4 0 Atbildēt

.... un otrādi: neko no tā visa, vnk normāls Fiat Punto pilsētā sniedz tieši tādu pašu rezultātu....

Pontu gan tur nav necik.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
4 0 Atbildēt

.... jo īpaši, ja uz jumta uzliek vēl vienu tādu pašu Punto, kurā iesēdināt piekto pasažieri un bērnu ratus, ritenīšus, bumbas utt.

.... laikam neesi ģimenes cilvēks

eidis Reģ.: 07.11.2001
4 0 Atbildēt

ir. Izauguši

Bet Xtreils tak nav ar dižu ietilpību. Tāpat kā Sportage.

Passāc tak ir vaīī ku ietilpīgāks.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 6 Atbildēt

Paga, kāpēc ģimenei vajag "labas riepas" un pseidopilnpiedziņu? Dižajā pilsētā skolas un bērnudārzi atrodas pļavu vidū, 1 km no tuvākā grants vai asfaltētā ceļa?

Tu vispār ar to savu kaščeja pieminēšanu pats apgāzi nepieciešamību pēc pseidodžipa. Man nesen sanāca bik aplūkot esošo kaščeja modeli - liepājā XL salā tāds gaitenī stāv un traucē iešanu - pirmais iespaids "jopcik, cik augsti sliekšņi!" - palūrēju apakšā - izrādās tie augstie sliekšņi ir tikai lai būtu grūti tajā kastē ierāpties, jo tālāk uz mašīnas vidu tā paliek stipri vien zemāka. Mērlente man klāt nebija; būtu labprāt prikola pēc tur kaut ko pamērījis, bet wikipēdija saka ka tam kaščejam augstums esot 17,5 cm - tas ir veselu vienu centimetru vairāk kā manam mk2 golfam...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 1 Atbildēt

Tieši tā!!! Āmen!!! Ezi, Tavai ģimenei vajag mk2. trusi!!! Punkts.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
4 0 Atbildēt

jēēē golfi rullē!!

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
4 0 Atbildēt

msh

palūrēju apakšā - izrādās tie augstie sliekšņi ir tikai lai būtu grūti tajā kastē ierāpties, jo tālāk uz mašīnas vidu tā paliek stipri vien zemāka

.

Nisan centrā man paskaidroja . Klīrens ir attālums no virsbūves zemākā punkta . Daudzi ražotāji grēko .

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Tam jaunajam kaščejam tas 17,5 cm cipars noteikti ir adekvāts - cita lieta ka pašas mašīnas izskats ir uztaisīts tāds, lai cilvēkam liktos ka "apvidnieks".

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
5 0 Atbildēt

insekc rakstīja: Kāpēc ar dīzeli?

vissticamāk , tāpēc ka viņam bendzīna versijas nīkuuļi motori un tos tik divriteņus piedāvā,

eidis Reģ.: 07.11.2001
4 0 Atbildēt

Drīzāk tāpēc, ka benzīna motoriem slāpst nejēgā vilkt uz priekšu to smago kasti un vēl aizvēju.

Savukārt dīzelis pēc 1/2 gada būs ar aizķēpātu kvēpu filtru un jautājumiem forumā "kas notiek". Jo Rīgā tikai pārvietojas.

Bet pilsonis teica, ka kvēpu filtru esot gatavs samaksāt.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
6 0 Atbildēt

es nezinu par tieshi nissana maziem dizelishiem , bet japanishiem kopumaa dizeliishi nav diez ko veiksmiigi ,pats ar dizeli braucu un ja ir kadas divas reizes cetru gadu laikaa kad vairaak par pilsetu bija jalurkajas un iedegas kvepu filtru lampa nav nekadu problemu izbrauc kadus paris kilometrus arpus pilsetas uz 90 un lampa izdziest. patlaban driiz motoram buus 500 tukst nobraukums un nekadu probleemu nejuutu, domaju ka vismaz veel kadi 200 tukst ies bez problemaam tas no pieredzes pirms ieprieksejiem auto

Ezits Reģ.: 25.03.2019
8 0 Atbildēt

Paldies par viedokli!

Nezinu kā ir ar autentiskajiem nissan dīzeļiem, jo esošajam QQ 1,6 dīzelis ar 130 zs, kas ir franču produkts, ir vienkārši perfekta šujmašīna. Lai arī auto nav nekāds sportiskais, taču ar šo motoru var izvilkt daudz labu emociju, jo motors perfekti saskaņots ar manuālo kārbu. Visu laiku turoties maksimālās griezes diapazonā tik sledžies uz nākošo robu un auto velk. Arī lietuvā, kur atļauties 130 iesēdos audi Q sērijai astē un tā ar 140-150 līdiz viļņai vilkām un pilnīgi nevienā brīdī nepajutu, ka motors nevilktu.

Tieši tā kvēpu filtrs tīrās ļoti vienkārši - pāris km ar vismaz 3 tk apgriezienu vienmērīgi pabraukt (nav par vajadzīga ārpilsēta), jo to var arī darīt pie 70-80 ar trešo ātrumu. Nissan dīleris arī apstiprināja, ka tas ir viss ko vajag.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
7 0 Atbildēt

msh rakstīja: Paga, kāpēc ģimenei vajag "labas riepas" un pseidopilnpiedziņu? Dižajā pilsētā skolas un bērnudārzi atrodas pļavu vidū, 1 km no tuvākā grants vai asfaltētā ceļa?

Tu vispār ar to savu kaščeja pieminēšanu pats apgāzi nepieciešamību pēc pseidodžipa.

Šoziem sniegotajā laikā ļoti labi izbaudīju pseidopilnpiedziņas priekšrocības dižajā pilsētā. Pagalmā ledus/sniega reises bija tik dziļas, ka reti kurš divritenis spēja no tām tikt ārā, lai noparkotos.

msh Reģ.: 16.04.2007
8 0 Atbildēt

Kaut kāds jocīgs variants tev tur bijis - loģika saka ka ja divritenis nespēj izkārpīties no sliedēm, tad pilnpiedziņa pa tām sliedēm ērti aizstumsies uz priekšu vispār bez nogriešanās variantiem - izņemot variantu, kur ESP izmisīgi bremzējot atsevišķus riteņus tomēr piespiež mašīnu izlekt tajā virzienā, kur pagriezta stūre.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
7 0 Atbildēt

Tieši to pašu arī novēroju šoziem savas mājas iekšpagalmā, ka noledojušas rises bija maksimāli dziļas, kā nevienu ziemu šajos padsmit gados ko dzīvoju rīgā.

Uh kā šupoja turp-atpakaļ vientilta piedziņas cienītāji

eidis Reģ.: 07.11.2001
6 0 Atbildēt

Bet tu tak saproti, ka tas nav nolaidības gals? Principā visu var nolaist tik tālu, ka arī 4X4 neko nedos. IMO šajā gadījumā jārisina nolaidības iemesli, ne braucamrīks.

Savā mājā sniegu notīru un nevienu brīdi 4X4 nav vajadzējis. Tieši tik vienkārši.

...... nākamo vajadzēs auto ar milzu pelnu trauku un milzu dziļumu zem kājām. Lai var mest un mest,,,,,

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Kāpēc milzīgu dziļumu? Lūku pie kājām, vēlams elektriski vai hidrauliski darbināmu...

Ezits Reģ.: 25.03.2019
4 0 Atbildēt

No viena grāvja citā.... ar riteni jābrauc, lai varētu mierīgi uzpīpēt un benčiku krūmos iemest, kas ir gana dziļi ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

"vientilta piedziņas cienītāji"? Vai vienkārši loģiski domājoši cilvēki? Tikai tādēļ, ka tu dzīvo kaut kādā čuhņā kur netīra pagalmus [man ir pierasts ka daudzdzīvokļu māju pagalmus izstumj pašvaldības traktors un kaut kādas rises nemaz izveidoties nepaspēj] un 1-2 mēnešus gadā tā pseidopilnpiedziņa dod kaut kādas minimālas ērtības, tu esi gatavs par to piemaksāt pērkot mašīnu, visu laiku vadāt kādus 100 liekus kilogramus apkārt un liet bākā papildus degvielu. Kāda no tā ir jēga?

Jā, ērti ir, piekrītu - man pašam šķūnī putekļus krāj kvatra, ar kuru vienu gadu nobraucu - forši, var mašīnu nomest visādās vietās, ja gadās iekulties kādā purvā, problēma ir celmu iedarbība uz mašīnas virsbūvi, nevis saķeres trūkums, var pārbraukt pāri kādam uzartam laukam utt. Tagad, trīsarpus gadus braucot ar divriteni - reizi mēnesī ir kaut kur jāpiedomā, reizi gadā gadās kaut kur nolohoties un tad jāvelk no grabažnieka striķis un jāprasa kādam lai izvelk - bet pati galvenā problēma - nevar izveikt visādus zīmuļu gājienus. Traki, ne?

Ezits Reģ.: 25.03.2019
4 0 Atbildēt

Visas iepriekšējās mašina arī pašam bija vientilta piedziņa un kaut kā baigi nelohojos, jo vienmēr laicigi apdomāju auto reālās iespējas kaut kur iebraukt vai pārbraukt.

Tas ir tāpat kā radžotas un neradžotās riepas - it kā tikai 10% atšķirība saķerē, taču situācijā, kad nepieciešams straujāks manevrs uz ledus vai uz līkuma melnais ledus izveidojies šie 10% var būt vissvarīgākais, kas paglābj no lupatās sasista auto.

Tāpat ar 4x4, var noderēt un var arī nenoderēt. Tā kā braukšanas ziņā neesmu sēne, kas iesēžas astē sabiedriskajam autobusam un pat pieturās uzgaida aizmugurē, tad man tas ir svarīgi, kā arī sievai, kurai braukšanas iemaņas ir tādas kādas ir.

eidis Reģ.: 07.11.2001
5 0 Atbildēt

Man vienīgais auto, kas jebkad ir bijis jārok, ir tas haldex 4x4. Pārvērtēju tā spējas. Ar divriteni vinkārši nekad neesmu iesēdies

Ezits Reģ.: 25.03.2019
5 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Tur jau gan man gribas diezgan piekrist - vadāmības, komforta, skaņas izolācijas utt. ziņā vācu auto pārsvarā tomēr ir pārāki par konkurentiem. Jautājums, vai par to visu ir vērts maksāt? Līdz ar to izmaksu ziņā vācu mašīnām citi gan iekabina. Bet no otras puses - japāņu/korejiešu auto Vācijā maksā dārgāk kā šeit, bet pašu vācu auto, ja nemaldos, plus mīnus līdzīgi, attiecīgi, tur tā cenas starpība kļūst mazāka, kas atkal runā par labu vācu auto Vācijā tieši no izmaksu viedokļa.

Skatījos cenas mobile.de, ko piedāvā dīleri jauniem x-trail, tad cena +/- tāda pat vien ir, tikai viens gan, ka šobrīd pakaļ met 7 gadu garantiju!!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Var jau būt - kādus pāris gadus atpakaļ vnk. salīdzināju cenu lapas iekš nissan.lv un nissan.de - pēdējā tam pašam X-Trail bija par kādiem 2500 euro vairāk. Bet varbūt kaut kas mainījies.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
6 0 Atbildēt

Vispār salīdzinot cenas tur un šeit, ievēroju tendenci, ka vācijā auto kā tādi ir dārgāki kā pie mums (lietotie un jaunie).

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 0 Atbildēt

Tā arī ir.. lētāki ir tikai slīkoņi un frankenšteini... secinājumus var izdarīt katrs Rumbulas plaču apmeklētājs.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
7 0 Atbildēt

Taču, ja jau bizness turpina pastāvēt, tātad vienalga pērk ar naivu cerību, ka lūk tieši man paveiksies un būs taisnība par nobraukumu 112 tk km 10 gadīgam volvo ar dīzeļa motoru;)

Kaut gan pats esmu tur pircis trīs no saviem iepriekšējiem auto un nevienam nebija samelots... laikam tāpēc, ka vienmēr cena bija krietni virs vidējās rumbulas cenas un otrs cilvēks ar plašākām zināšamām par auto līdz;)

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
6 0 Atbildēt

atskiriiba taada, ka vacijaa parsvaraa tie auto ir ar 300 un vairaak nobraukumu , bet pa celam uz latviju mistiski tam pasam auto kritas aptuveni uz 200tukst. tapec arii taa ir ka vacijaa 200 tukst nobraukts analogs auto buus dargaaks

Ezits Reģ.: 25.03.2019
5 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Man vienīgais auto, kas jebkad ir bijis jārok, ir tas haldex 4x4. Pārvērtēju tā spējas. Ar divriteni vinkārši nekad neesmu iesēdies

Tieši tā - nevajag pārvērtēt ne savas, ne auto spējas... 4x4 jebkurā izpildījumā tomēr nav tanks;)

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
6 0 Atbildēt

Pilns Youtube ir ar šamo , ko Tu vēl neesi sapratis/gribi ???

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Ezits Reģ.: 25.03.2019
2 0 Atbildēt

Paldies par norādi Kad būs laiks laiski skatīties "televizoru", tad paskatīšos, tikai pieredze rāda, ka šajos apskatos derīga informācija ir 10-20% no visa rullīša laika;)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Tev nu gan "pieredze" - žurnālu saturi nopirkti, rullīši nederīgi... atgriežamies pie jautājuma - kāpēc tu domā, ka šejienes viedokļi nav nopirkti un ir derīgi?

Ezits Reģ.: 25.03.2019
2 0 Atbildēt

Nu nevajag jau pārspīlēt;) ....rakstīju arī, ka katru informāciju vajag uztvert ar zināmu daļu skepses. Parasti apskatnieki tieši tāpat kā žurnālisti parastie saņem auto uz salīdzinoši īsu brīdi un tad nu spriež par to. Šeit cerēju sasniegt kādu, kas reāli braukā ar šādu auto ikdienā pa Latvijas ceļiem un ielām. Sakat, ka tas bija slikts plāns?

rmillers Reģ.: 07.01.2017
1 0 Atbildēt

Principā jau jaunajā X Trail visas detaļas pārsvarā ir no iepriekšējā T31 2.0 dci. Tā kā var apskatīties kāds tas ir , tāds arī būs jaunais.

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

Un no reno neko īsti gribēt nevar.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
0 0 Atbildēt

No kura, tad var gribēt, kaut ko??

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ezits rakstīja: Nu nevajag jau pārspīlēt;) ....rakstīju arī, ka katru informāciju vajag uztvert ar zināmu daļu skepses. Parasti apskatnieki tieši tāpat kā žurnālisti parastie saņem auto uz salīdzinoši īsu brīdi un tad nu spriež par to. Šeit cerēju sasniegt kādu, kas reāli braukā ar šādu auto ikdienā pa Latvijas ceļiem un ielām. Sakat, ka tas bija slikts plāns?

Labi, labi, neburam drāmu. Tāda neliela ironija ar sarkasma piedevu tikai...

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Man viss labi. Diezgan ilgi nobraukāju ar premium pseido. Neko pārāku, izņemot cenu (un attiecīgi pontus) nesaskatīju. Vairs neapsveru šo kategoriju.

Vienu reizi gan bija sajūtami pārāks sniegā, bet sedanu es vnk būtu parkojis cietā vietā.

Bieži neattaisnoja uzliktās cerības, bojāja dzīvi ar nejēdzīgu understeer un nestabilitāti līkumos. Ēdelīgs nemērā. Labi ka bija dienesta : apkopes, daļas nemaņā dārgas.

vai tiešām ??? ,nabadziņš

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Īsumā- NISSAN ailas RENAULT ir SŪDS jo viņš nav nekāds NISSAN , bet gan RENAULT . Un viņu dīlerservisi arī ir sūdservisi !!!

Dod dievs remontus 'pa garantiju ' , detaļu cenas 'premium' līmenī + bieži vien bez kvalitatīvām alternatīvām .

To es Teu kā exNISSAN īpašnieks un 'premium' auto ikdienas lietotājs , nevis 'viena tante stāstīja' , varu slepeni pačukstēt .

Paldies par uzmanību

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Jebkuram japānim un korejietim detaļu cenas ir premium līmenī. Hyundai/Kia tās ir vēl augstākas.

Par premium runājot - manam 11-gadīgajam nu jau bijušajam jaguāram radiatora reste maksā 900 euro, priekšējais lukturis ap 2500 (alternatīvu nav, ja nu vienīgi lietoti kaimiņzemes šrotos), X-Trailam, cik zinu, ap tūkstoti, Tavam eks-džūkam daaaaudz lētāk.

Ar par remontiem "pa garantiju" - jau n reizes esmu rakstījis, ka dīleris kā reiz ir ieinteresēts uz garantijas darbiem, jo par tiem tiek maksāta nauda. Vai tikai nebūs problēma kur citur? Ja teiktu, ka viens dīleris ir sūds, varbūt pat piekristu, bet, ja raksti, ka visi sūdi, vai tikai nav tā, ka problēma ir nevis dīleros, bet tevī?

A par alternatīvajām runājot - dīlera pienākums nav tirgot alternatīvās. Dažreiz tas tiek darīts, bet, nu, pienākuma nav. Un tikai nevajag, ka nissanam nav kvalitatīvu alternatīvu - to saku kā 3 kaškaju bijušais īpašnieks

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Par Nissan ir savs stāsts. Līdz 21. gadsimtam tās bija prastas un diezgan izturīgas mašīnas klasiskās japāņu/amerikāņu tradīcijās. Jāpiebilst, ka pirmo japāņu auto rūpnīcu Eiropā uzbūvēja tieši Nissan 1987. gadā. Bet auto kvalitāti tas neatsaucās, jo vēl bija vēlme visu darīt ar entuziasmu. Tad ap gadu miju, kad Nissan bija sliktā finansiāla stāvoklī Renault iegādājas daļu akciju, kas tālāk noveda pie ciešas sadarbības un daļējas apvienošanās.

Šī apvienošanas noteikti nāca par labu priekš Renault, jo ar laiku tika uzlabota kvalitātes kontrole un pārņemtas citas labas zināšanas no Japāņiem. Tajā pašā laikā Nissan tas noveda pie kvalitātes pasliktināšanās tieši Nissan stiprajās pusēs- dzinēji, elektronika, ritoša daļa. Nezinu, kāds tam bija iemesls, iespējams maksimāla ietaupīšana uz visu iespējamo dēļ iepriekš minētā finansiālā stāvokļa.

Ja paskatāmies uz to, kas Nissan un Renault ir tagad, tad abi ražotāji ir vēl vairāk saplūduši, kas ir normāla prakse mūsdienu taupīšanas apstākļos. Mašīnas pārsvarā ražo Eiropā, izmanto vienas platformas un motorus, elektroniku, detaļu piegādātājus utt,

Runājot tieši par Nissan QQ, varu tikai piekrist par visādiem sīkiem un ne tik sīkiem defektiem, ar ko nākas saskarties jau pie maza nobraukuma (personīga pieredze). Šī modeļa veiksmes stāsts ir vienkāršs- par kompaktklases mašīnas cenu piedāvāt krosoveru. Bet noteikti nav uzticības šādai mašīnai ilgtermiņā. Es pieļauju, ka to pašu var tikt par x-trail. Tā pamatā ir viena un tā pati mašīna.

Ezits Reģ.: 25.03.2019
0 0 Atbildēt

Atkal jau rakstam katogorijās, tie visi ir sūūū....

Katrai markai ir savi mīnusi un savi plusi. Pirms mēneša QQ nācās mainīt kaut kādu vārstu izpūtējā, kas izmaksāja virs 500, ražotājs sedza tikai 25% no detaļas cenas, kaut gan mašīnai spēkā ir pagarinātā garantija. Tagad atkal panelis ir kā ziemassvētku eglīte (atkārtojas jau kādu 4 reizi šo nepilno piecu gadu laikā), jo rādā check engine un atteica visas iespējamās elektroniskās stabilizācijas un drošības sistēmas..... ja skatamies no šīs puses, tad tiešām rodas iespaids, ka nissam salīdzinoši zemā iegādes cena slēpjas ļoti daudzos sīkumos, kas ir izteikti lēti sataisīti....

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 1 Atbildēt

GB12 rakstīja: Jebkuram japānim un korejietim detaļu cenas ir premium līmenī. Hyundai/Kia tās ir vēl augstākas.

Par premium runājot - manam 11-gadīgajam nu jau bijušajam jaguāram radiatora reste maksā 900 euro, priekšējais lukturis ap 2500 (alternatīvu nav, ja nu vienīgi lietoti kaimiņzemes šrotos), X-Trailam, cik zinu, ap tūkstoti, Tavam eks-džūkam daaaaudz lētāk.

Ar par remontiem "pa garantiju" - jau n reizes esmu rakstījis, ka dīleris kā reiz ir ieinteresēts uz garantijas darbiem, jo par tiem tiek maksāta nauda. Vai tikai nebūs problēma kur citur? Ja teiktu, ka viens dīleris ir sūds, varbūt pat piekristu, bet, ja raksti, ka visi sūdi, vai tikai nav tā, ka problēma ir nevis dīleros, bet tevī?

A par alternatīvajām runājot - dīlera pienākums nav tirgot alternatīvās. Dažreiz tas tiek darīts, bet, nu, pienākuma nav. Un tikai nevajag, ka nissanam nav kvalitatīvu alternatīvu - to saku kā 3 kaškaju bijušais īpašnieks

es auto nemainu ,kā zeķes , ja viņi tevi , kā labu slavinātoru , ir 3reiz aplaimojuši ar kaškaju , tad tavs viedoklis ir neviedoklis 'pircējam vulgaris' kurš auto pērk reizi 5-8 gados un grib nobraukt 150-180kkm .

problēma IR dīleros , diemžēl .konkrēti nissan/renault dīleri ir pilnīgs' atstojs ' -pieredze kopš 1997 gada .

Manam exJūkam lukturus un radiatora resti nevajadzēja mainīt , bet pēc 3,8 gadiem un 88kkm galveno bremžu cilindru gan -un tas bija tikkai origin.~480eur+darbs 200eur ,pirms tam 'svēta lieta'' diagnostika ~80eur -kura tikai apstiprināja manu 'bezdiagnostikas' diagnozi , tāpat līdzīgi ar citām lietām . Salīdzinot, piemēram, ar MB GL uzturēšanas izmaksām , neko lētēk nebija ?!

Un mani reāli kretinē , ja kāds mani grib 'appist'' vai uzspiež nevajadzīgus pakalpojumus . Paldies saprātam ka neļāvos sajāt variatoru un neklausīju viņu tekstus par lifetime eļļām utt dumības , dzinēja eļļa arī esot jāmaina ik pa 30kkm

NISSAN vairs nav NISSAN un punkC .

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ja jau tāda pieredze kopš 1997.gada, ko tad pirki to džūku?

Par svēto diagnostiku - kad nupat biju nopircis Jaguāru, aizdzinu pie dīlera, arī pāris lietas vajadzēja pārbaudīt. Par 2 lietām pateica, kas jādara (jāmaina, protams, remontēt neko nevar), vadītāja beņķa apsildi pat nepaskatījās, un par parkošanās sensoriem pateica, ka neko nevar pateikt, jo esot jārokas dziļāk. Par šo "diagnostiku" man noplēsa 130 euro. Vēl nesen gribēju, lai viņi pasaka, kur problēma, kad stūres pastiprinātājs sāka gļučīt - ik pa laikam palika stingrāka stūre - vai sūknis, vai kaut kas cits... man jau pa telefonu pateica, ka pieraksts pēc 2 nedēļām tikai... un arī tas aizņems 2-3 stundas (ja pareizi atceros, likme viņiem ir 60 euro stundā). Starp citu, pirms 2 gadiem, kad arī metu aci uz vienu Jaguāru, piezvanīju, lai painteresētos par pirmsiegādes diagnostiku. Esot noplīsis kompis, līdz ar to lai zvanu pēc 2 nedēļām, varbūt būt sataisīts.

Kopumā, apkalpošana laipna un patīkama, un man ļoooti patīk Jaguar kā auto, bet sakarīga alternatīva servisa trūkuma dēļ es vairs Jaguāru neizskatu kā nākamo auto.

Bet pie viedokļa, ka cilvēkiem, kuriem "viss ir sūds un otstojs", īstenībā pašam ir problēmas, es palieku un iesaku varbūt tomēr pārdomāt, vai pats neesi otstojs. Īpaši pēc Tava komunikācijas stila un komentāra par "slavinātoru".

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Ja nu kāds tomēr ir 'iekritis ' nissanā , tad varu rekomendēt sakarīgu nissanjūku un kaskaišu šrottu Stunīšos t.29222662 , tur ieved UK atskaldeņus .

Lai veicas .

Lasītākie raksti

Jaunie raksti