Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kia

Kia Stinger tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Kia Stinger tests 2018 / 2019, kāda pieredze?

 
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
12 0 Atbildēt

Vispirms paldies Mārim par sniegto KIA STINGER testa brauciena iespēju Modelis, ko pirms tam biju vien manījis Rīgas ielās, bet kas viennozīmīgi neatstāj vienaldzīgu ne braucēju, ne arī citus - skatieni tam auto tiek pievērsti teju visur. Pirmais iespaids - reāli dusmīgs auto Un tā tas arī ir. Nikns dzinējs ar teju 370 zs un pilnpiedziņu to auto trauc uz priekšu bez žēlastības pret citiem satiksmes dalībniekiem, CP un visiem fotoradariem utt. Paātrinājums ir iespaidīgs Dzinēja skaņa komplektā ar izplūdes sistēmu - kaifīga. Stabilitāte uz ceļa - pārliecinoša, ko gan traucēja līdz galam izbaudīt ārkārtīgi mīkstās gumijas ziemas riepas ziemas izskaņā pie +12 grādiem pa dienu. Pilnpiedziņa savāc to trako jaudu ļoti mierīgi. Laba automātiskā ātrumkārba, kas strauja paātrinājuma gadījumā (COMFORT režīmā) gan iepauzē nedaudz par ilgu. Pilnpiedziņa darbu dara neuzkrītoši, nekādas izspolēšanas. Esmu visai pārsteigts par visai mazo 12 litru mix patēriņu, auto testējot ugunīgā režīmā ik pa laikam utt.

Kas pārsteidza - KIA STINGER vadāmība ir ļoti patīkami viegla. Ticiet man, tas auto ir reāli klusu salonu, bez neviena blakus trokšņa vai skaņas. Iespaidīgi, ņemot vērā agrākos KIA modeļus pret slaveno vācu autobūvi. Tagad tas vairs nudien nav tik uzkrītoši. Pie tam, arī pa Vienības gatves bruģi braucot.

Absolūti ergonomiska autovadītāja sēdvieta ar paneli, sarkanas ādas sēdekļiem un kolosālu auto aprīkojumu ar visām iespējamajām ekstrām, ko KIA spēj piedāvāt. Te gan taisnības labad ir man jāatzīmē kāds mīnuss, tā arī neizdevās ērti sapārot KIA hands-free sistēmu ar savu Iphone.

Atziņas īsumā:

Plusi – auto izskats; auto aprīkojums; auto salons- izskats un ērtības; auto dinamika; benzīna patēriņa attiecība pret dzinēja jaudu; vadāmība; pilnpiedziņa

Mīnusi – iegādes cena; ar to auto grūti braukt ceļu satiksmes noteikumu robežās; visticamāk – ekskluzīva auto uzturēšanas izmaksas

Ļoti interesants auto, goda vārds (un bez ironijas).

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 5 Atbildēt

No KIA staļļiem es labāk pirktu divreiz lētāko KIA-Sportage.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
11 0 Atbildēt

Nesalīdzināmi auto. Pilsētas apvidnieks ar mazākām spējām kā Rav4 pret, es pat teiktu, sporta kupeju ar 364 Zs.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 4 Atbildēt

Protams, ka nesalīdzināmi, tam piekrītu. Bet man nevajag to jaudu un sportiskumu, man labāk patiktos augsta sēdpozīcija un plašs salons tā, kā tas ir iekš KIA-Sportage.

darklight Reģ.: 29.10.2013
17 0 Atbildēt

Nesaprotu, kāpēc tu uzskati, ka visai Latvijai būtu jāzin, ka TEV nevajag sporta kupeju? Tak pie di*sas! Ja nav nekā, ko teikt pa tēmu, tad var tak kaut vienreiz paklusēt, baudāmā četrriteņu mopēda braucēj?

zhuks Reģ.: 01.12.2005
9 0 Atbildēt

Paldies iAuto.lv Māra Ozoliņa personā par iespēju izbraukt ar šo lielisko auto. Lai arī cik būtu atvēlēts laiks ar šo auto braukt, tas tik un tā būs par maz, protams, ja dien dienā nepārvietojaties ar zem 5s līdz simtam auto. Stinger 3.3 benzīns, 370Zs, 4.9s -100kmh.

Kāds bija auto aprīkojuma līmenis? Viss ko vien vajag- klimats bija, kameras bija, aklās zonas un joslu asistents, lūka un melnie griesti (to tik apstājoties testa beigās pamanīju), kā arī elektrobeņķi un apsildāma stūre ar. Amizanti sanāca ar sēdekļu ventilāciju/apsildi- ar pirmo nospiedienu tā iedarbināja maksimālo dzesēšanas režīmu- izbaudot auto veiktspēju, tādas ekstras paliek otrajā plānā, līdz brīdim, kad esi jau nosalis. Par sēdpozīciju un ergonomiku pilnīgi piekrītu kasiņam- iekārtoties bija ļoti viegli un ātri, pateicoties plašajām stūres un sēdekļu regulēšanas iespējām. Bagāžas nodalījums- dziļš, bet sekls.

Ātrumkārba- 100kmh un tikai 1500 apgriezieni- 8 robi palīdz ekonomēt degvielu. Borta datorā uz 3400km vidējo patēriņu rādija 15.6litri, kas pie dinamiskas braukšanas un Rīgas sastrēgumiem ir labs rādītājs. Braukšanas režīmi pieejami dažādi, arī eco, bet atšķirību starp sport un sport+ režīmiem tā arī nemanīju, tik, cik sport+ atslēdz esp. Žiperīgi braucot, izjutu gan pārslēgšanās aizturi, gan arī manāmus sitienus pārslēdzoties.

Paātrinājums tiešām ir iespaidīgs, vēl piedevām ar ziemas riepām. Pilnpiedziņa tiešām tika galā ar jaudu- izspolēšana nenotiek, bet bremzējot riepas ātri sabloķējas- te ir nepieciešamas vasaras riepas, lai izbaudītu lielo bremžu disku spēku.

Cena un braukšanas bauda- te varētu salīdzināt dažādas klases auto, bet ar līdzīgiem parametriem, kuri ir snieguši patīkamas emocijas- Porsche Cayman 300Zs par 80+k un BMW540ixDrive 340Zs 103+k. Cenas amplitūda tiešām ir iespaidīga, bet Stingers sagādāja līdzīgu braukšanas baudu un ar cenu 53k paliek nepārspēts.

Subjektīvais vērtējums:

Mīnusi- Start/stop tā arī neizdevās atslēgt pat sport+ režīmā.

Plusi- komforts, izpūtēja skaņa, satriecoša dinamika un stabilitāte, ērta iekāpšana neskatoties uz zemo sēdpozīciju, cena.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
5 0 Atbildēt

šito stinger palīdzējis uzlabot kaut kāds pārbēdzējs no bmw , nu re

Volx Reģ.: 22.11.2018
8 0 Atbildēt

kādi vēl pārbēdzēji no bMW? KIA/Hyundai koncernā jau sen strādā Pīters šreijers(ex Audi), kuri pirmais bērns bija KIA CEED pirmā modeļa restailings. CEEDs tika pozicionēts eiropas tirgum un atiecīgi arī dizains zem tā piedzīts.

Tas pats tuskāniņš un jaunais santa Fe ir acīmredzami silīgāki par saviem priekšgājējiem(ix35, vecais santa Fe) un tur noteikti arī savu pirkstu pielicis Šreijers.

p.s. es arī pasēdēju tajā Stingerā un sapratu, ka šāda tipa mašīna man nederēs gan. Tā jau smuka

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Kas tās par draņķa riepām, ja drīkst zināt? Kā ar tādām martā kkur tālāk droši izbraukt, ja pa ceļam jau janvārī uz +18c var uzrauties?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Draugs, parastas ļoti mīkstas gumijas ziemenes. Absolūti identiski bija testā ar Seat Cupra (laikam 280 zs) spridzekli. Tādos paātrinājumos vai brezējot radās sajūta, ka gumija tūlīt nomauksies no diska vispār Tādēļ rodas sajūta, ka auto "peld". Ar visu kolosālo piekari.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 0 Atbildēt

Nevis parastas, bet gan (iespējams..) "sen zināmās" slavenās Hakkapipelliitta2.Ar kurām sen zināms, ka ar tām uz pavasara asfalta nav ko darīt.Šādas klases auto aprīkošana ar šādām R-ātrumindeksa švammēm diezko cienījami neizskatās.Ja vienam otram ražotājam (piem, uz burta M) priekš tamlīdzīgiem spridzekļiem ir pat speciālas dažu auto ražotāju homologāciju izgājušas riepas, tad te tomēr kaut kas nav tā īsti labi/droši.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
6 0 Atbildēt

...trāpīgi HAKKAPELIITTA R2 m+s 225/40 R19 93R extra load

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 8 Atbildēt

Ja mans budžets būtu tāds, ka varētu nopirkt KIA-Stinger, tad es to nepirktu, bet iegādātos Peugeot-508 universālu 30-35 K EUR diapazonā, un 10 K paliktu pāri.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
10 2 Atbildēt

Nu bet atkal - viens pa tanku, otrs pa janku. "Ja es veikalā redzu akciju banāniem, tad es labāk izvēlos nopirkt pannu!???" #WTF #loģika

Nu citiem interesē sportiskas mašīnas, Tev laikam īsti nē. Kāds tam sakars ar iespaidiem un vērtējumu par pavisam jaunu auto modeli?

Es vēl saprastu, ja Tu teiktu, ka esi braucis ar teiksim S4 vai jaudīgu BMW 400 sēriju un ka tie viennozīmīgi bija labāki. Bet nu te...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Interesants koncepts pēdējā laikā aktuāls autobūvē - sporta 4 durvju sedans - kupeja. Izskatās, protams, vareni, un tie auto ir jaudīgi utt. Tomēr tie nebūs piemēroti klasiskai ģimenei ar bērniem, sorry. Ne tur plašums salonā, ne ērtības garākā braucienā. Stilīgi, tas gan.

Manam bosam ir BMW 645 4 durvju kupeja. Viņam tagad 2 mazi puikas. Jau dzirdu, ka drīzumā auto tiks mainīts uz ģimeniskāku

Uggga Reģ.: 04.01.2006
4 0 Atbildēt

Es te nesen aizdomājos, kā mainās auto mode. Ne tik sen ļoti populāras bija 2durvju kupejas, praktiski visiem ražotājiem tādas bija. Sportiskākas un ne tik sportiskas, bet bija. Tagad krietni jāpiedomā, kam tādas ir?

Arī ne kupejas, bet mašīnas ar 2/3 durvīm. Gandrīz visiem bija, tagad retajam.

eidis Reģ.: 07.11.2001
5 0 Atbildēt

Vēl senāk bija tie 3 durvju vagoni - shooting brake. To pazušana gan žēl.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

AWD Reģ.: 21.12.2016
6 0 Atbildēt

JanJan rakstīja: Nu bet atkal - viens pa tanku, otrs pa janku. "Ja es veikalā redzu akciju banāniem, tad es labāk izvēlos nopirkt pannu!???" #WTF #loģika

Nu citiem interesē sportiskas mašīnas, Tev laikam īsti nē. Kāds tam sakars ar iespaidiem un vērtējumu par pavisam jaunu auto modeli?

Es vēl saprastu, ja Tu teiktu, ka esi braucis ar teiksim S4 vai jaudīgu BMW 400 sēriju un ka tie viennozīmīgi bija labāki. Bet nu te...

Tu man vārdus izņēmi no mutes un vēl gaumīgi noformulēji Sāk jau prasīties fanu nobanot, goda vārds, burtiski talants ie...st katrā topikā pilnīgi šķērsām

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Es oponēšu! Vai tad nedrīkst ne vārda bilst par apskatāmā auto modeļa alternatīvu? Mans domu gājiens: ar KIA-Stinger neesmu braucis, bet ar konkurentu Peugeot-508 esmu gan. Abi ir konkurenti, jo abi ne prestižo zīmolu tādi retāki modeļi, abi sedani. Peugeot-508 Rudens mediju testa braucienā sevi parādīja kā baudāmu auto. Tam bija 224 zirgspēku benzīna motors. KIA Stingerim ir piedāvājumā vai nu 247, vai 370 zirgspēku benzīna motors, vai arī 200 zirgspēku dīzeļmotors. Secinājums: ja Peugeot ir tik baudāms, ka neko vairāk nevēlētos, tad priekš kam pirkt Stingeri?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Tam Peugeot zirgi pa pļavu skrēja! Līdz simtam tika 9 sek!

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Es šitam neticu un īsti te neredzu auditoriju ne vienam ne otram.Zem 6sek tas ir cienījams auto, bet dilemma ka tas 40k izlikt gatavais tīkotājs ir piekasīgs un meklēs vēl visādas papildu īpašības- taču šie principā ir zemi sedani ar ierobežotu telpu iekšpusē.Pegiots ir priekšpiedziņas auto ar "spējās ierobežotu" motoru.Tas 370zs Stingers vispār neder nekam,tikai individuālam pontam.Kā gti golfs.To pirks tāds, kurš gatavs to 40+ atdot principā tikai priekš sevis un par savām iegribām.Bet tā ir ļoti labi situēta un skaitliski diezgan reta indivīda pazīme.Pat pēc idejā līdzīgā baudāmā Arteona te nestāv tīkotāju rinda.Savukārt,vairākums no šīs kategorijas labi situētajiem drīzāk paņems citas markas mazlietotu, bet viņa uzskatā prestižāku auto ar lielākām praktiskuma iespējām par to pašu summu- jo viņš zin, ka ir ne tik labi situēts, lai tādu vispār kaut/kad paņemtu jaunu.

arba Reģ.: 16.12.2002
4 0 Atbildēt

man, neskatoties uz vecumu, joprojām mīļākais auto ir 2 durvju kupeja !

pēdējie izvēlē - golfa tipa hečbeki un suv

un neredzu nekādas problēmas ikdienā

bez šaubāk katram savs

- kāds brīvdienās ar bērniem brauc pie sievasmātes pēc kartupeļu maisa

- kāds ar gumijas laivu bagāžniekā zivis ķert

- kāds cits speciāli izbrauc līdz ērgļiem, lai prieku noķertu !

Esmu ar mazu kupeju arī zivis braucis ķert un viss tur sagāja, kaut tam auto bagāžniekā tikai zābaki iegāja

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kā iekomentēja FB viens mans paziņa (ikdienas auto AMG Mercedes suv), “auto nenoliedzami foršs, tik tā emblēma...” Tas par to naudas/prestiža attiecību.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti