Ar vien vairāk pamanu tos uz ielām, bet neesmu iedziļinājies kā šis pakalpojums darbojas. Vari īsumā pastāstīt? Kādi +/-, ar ko labāks par taxi?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ar vien vairāk pamanu tos uz ielām, bet neesmu iedziļinājies kā šis pakalpojums darbojas. Vari īsumā pastāstīt? Kādi +/-, ar ko labāks par taxi?
Princips interesants un arī noderīgs, tikai, ja tuvumā ir pieejams kāds no šiem auto. Vēl gan arī ievēroju, ka braucēji šos auto dzen tā kā ar savu auto neapietos vai arī uzvedas diezgan huligāniski... agrāk par to vainoja bmw braucējus...
Jā, laikam mazlietoto Toyotu pircējiem nākotnē dikti jāuzmanās, lai nav ex-carguru autiņš...
Vecākajām no CARGURU mašīnām tikko palika divi gadi. Apskatījos par vairākām CSDD datus - nobraukumi visām 25-30 tūkst.km robežās.
Es vēl neesmu pamēģinājis - nav bijusi vajadzība, bet kolēģis regulāri izmanto. Un ir starā. Ideja tāda - nokačā aplikāciju, iereģistrējies, piereģistrē savu bankas karti, atrodi, kur stāv viņu auto, iekāp, aizbrauc un noliec viņu atļautajā stāvvietā. Un aizmirsti par to mašīnu. No kartes novelk tikai naudiņu. Plusi - nav jādomā par degvielu, tīrīšanu u.tml. padarīšanām. Mīnusi - ar taksi braucot, tev tomēr nav jāuzņemas atbildība par izraisītiem krešiem, policijas/fotoradaru sodiem u.tml. Cik saprotu, cenas visai līdzīgas kā taksim. Mazos gabalos pat izdevīgāk, jo neesot tādas iekāpšanas maksas. Tas kolēģis dzīvo apm. pusstundas gājiena attālumā un maksā par braucienu uz darbu apm. 1 euro.
Par degvielu ir tā, ka pēc noteikumiem tā ir jālej Circle K stacijā, ja benzīna atlikums ir zem 25 vai 30% (precīzi neatceros). Degvielas kartes atrodas mašīnās. Pats nekad vēl neesmu degvielu lējis. Aplikācijā redzams, cik ir degvielas atlikums katrai brīvajai mašīnai. Ja pamaz un negribas degvielu pildīt, tad tādu auto var neņemt.
Cenas ir atkarīgas tikai no izmantošanas laika. Par minūti, ja tarifs bez pašriska, tad attiecīgi 28, 31 un 34 centi (Yaris, Auris, C-HR). Izdevīgi, ja raita braukšana bez sastrēgumiem. Kļūst neizdevīgi, ja ir sastrēgumi un laiks iet, minūtes tērējas. Tomēr diennakts maksa nevar pārsniegt attiecīgi 55, 60 un 65 eiro, bet par nobrauktajiem kilometriem virs 100 km diennaktī ir papildmaksa.
Ļoti izdevīgi ir gadījumos, kad sanāk braukāt pa vairākām vietām ar nelielām pauzēm. Taksis jau plēš normālu ciparu par stāvēšanu, bet saukt pa jaunu atkal dārgi, jo taksometra iekāpšanas maksa ar nav maza. Piemēram, aizbrauc tur pie ārsta, tad aizbrauc uz kaut kādu veikalu/banku utt.
Tu saki, ka nav jādomā par tīrīšanu vai degvielu, bet tad jau pastāv iespēja, ka iekāpju mašīnā kurā nav degviela, vai kura ir piecūkota?!
Vēl kā ir buktēm, skrāpējumiem - vai pirms katras paņemšanas un nodošanas kaut kādā veidā jāapliecnina, ka nav bojā'jumu?
Par auto netīrību jāziņo aplikācijā.
Un par auto buktēm, skrāpējumiem arī jāziņo aplikācijā.
Ņemot šī pakalpojuma izmaksas, nespēju atrast nevienu argumentu, kādēļ lai to izmantotu Taxify vai normālas auto nomas vietā. Izmaksas nav konkuretspējīgas ne īsam braucienam, ne garākam nomas periodam pat tad, ja veiksmīgas sagadīšanās pēc tāds Carguru ir tuvumā, kad vajadzīgs.
Kutā auto nomā tu vari paņemt mašīnu uz, piemēram, stundu?
Nevienā. Kādēļ uz stundu būtu jāņem auto nomā?
Tā bija replika uz tavu pirmo teikumu
"Ņemot šī pakalpojuma izmaksas, nespēju atrast nevienu argumentu, kādēļ lai to izmantotu Taxify vai NORMĀLAS AUTO NOMAS vietā"
Interesanta reakcija, replikā piemirstot ņemt vērā teikuma daļu "...Taxify vai...". Mazām vajadzībām Taxify, lielām noma. Un nevajag piedomāt klāt kaut kādas muļķības par nomu uz stundu.
Neuzvelcies, es tikai uzdevu jautājumu uz neskaidru postu... kādam nervi sāk neturēt
Strādājot centrā vnk fantastiski ērti. Auto stāvvietā, kas nav tieši pie biroja, vai pārvietošanās ar velo šo pakalpojumu paceļ lieliskā augstumā. Diena slaikā uz mītiņiem dodos principā tikai ar šo
Un kas tik ērts? Es uz mītiņiem dodos ar Bolt - pārslēdzot aplikācijā darba devēja kontu, kā maksātāju. Nekādas atskaites un norēķini ar čekiem, mašīna no durvīm līdz durvīm - tikai jāieraksta aplikācijas ailītē brauciena mērķis - grāmatvedība saņem jau gatavu norēķinu dokumentu.
Carguru lētāks kā taksis. Liekas, ka platāks uzsākšanas koridors - pēdējās izdrukas varu taisīt 0-30 min. Taksim 0 toč nav un 30 min arī būs ļoti kašķīgs. Un man kkā imponē privātums bez vadītāja. Tas gan sadaļā tarakāni galvaā Viss pārējais vienāadi
Carguru nevar izmantot sabiedriskā transporta joslas. Carguru nevar tevi izlaist pie durvīm vajadzīgajā vietā. Un vispār ir ierobežots ar nomas izbeigšanu tikai konkrētās vietās. Lai tas viss nespētu atsvērt "privātumu", ir jābūt diezgan spēcīgiem tarakāniem Par to koridoru gan neko neko daudz nesapratu... kas par izdrukām un kašķīgumu?
Man Boltā nepatīk tas, ka vadītājs var nepatikt kā cilvēks. Var nepatikt arī viņa braukšanas stils. Turklāt ar CARGURU interesantāk, jo vari braukt pats un ievērtēt gan Yaris, gan Auris, gan C-HR.
Nenoliegšu, ka man ir piereģistrēts CarGuru konts tieši ar šādu domu - kaut kad tos auto izmēģināt. Bet tas nekādi nepadara šo pakalpojumu derīgu un racionālu ikdienas lietošanai, ja ir vajadzība kaut kur nokļūt, nevis doties auto izmēģinājuma braucienā.
Par personīgu nepatiku pret vadītāju - protams, zināms riskas pastāv, tomēr salīdzinājumā ar parastajiem taksometriem Bolt vadītāji ir ļoti ieinteresēti izpatikt - pēc brauciena aplikācijā to ir jānovērtē un vērtējums ietekmē iespējas tikt pie klientiem nākotnē.
Pirms kāda laika ņēmu, protams, atkarīgs no situācijas, bet sanāca drusku lētāk par taksometru. Izdevīgi ir gadījumos, kad nepārāk ilga laika posmā, Tev nepieciešams nokļūt vairākās vietās, kur ir pa vidu pauzes (piemēram, ieej bankā/veikalā/pie ārsta uz 20-30min). Liels pluss salīdzinot ar savu auto/auto īri ir, ka Rīgā daudz kur pakalpojumā ir iekļauta maksas stāvvieta - nav problēmu pa pilsētas centru braukāt un atstāt auto.
P.s. Nu un ne jau visiem gribas braukt ar lētajiem bandītu, kolorado vaboļu un smēkējošu vadītāju taksometriem.
Savulaik tiku palasījis lietošanas noteikumus un viena lieta likās klaji idiotiska - degvielas liešana. Varbūt tagad ir kas mainījies, bet toreiz degviela bija jālej pašam. Ne par savu naudu gan, bet par auto atstāto degvielas karti, taču bija viens bet...
Noteikumos bija minēts, ka ja degvielas bākā mazāk par 25%, tad auto obligāti jāuzpilda statoilā. Par to pienācās kaut kāda 10% atlaide brauciena maksai.
Tagad iekāpju un secinu - jālej. 1) man varbūt nav ne mazākās vēlmes to darīt; 2) man varbūt tam nav laika; 3) domāju, ka gana lielā daļā gadījumu tie 10% neatsit to iztērēto naudu par braucienu uz statoilu.
Speciāli netā paskatījos - nu tieši dižās pilsētas centrā, kur tādus Carguru auto visbiežāk var manīt, tādu DUSu nav.
Ļoti interesanti. Vajadzēs kādreiz parovēt. Priekšrocība pret Bolt ir ka tu 110% zini cik maksāsi, nevis ierausi zarā un negodprātīgu vadītāju un maršrutu izvēlies pats.
Precīzāk - Tu zini, cik Tu maksāsi tieši par minūti. Piemēram, Tev jāaizbrauc no Zolitūdes uz kluso centru. Pieejams tuvumā Auris, maksa 31 cents minūtē. Izdodas aizbraukt raiti, teiksim, 19 minūtēs. Maksa tad 5,89 EUR. Citreiz gadās sastrēgums un patērē 27 minūtes. Tad maksa 8,37 EUR.
Oho, kā tieši ši 110% priekšrocība izpaužas? Bolt cenu nosaka PIRMS brauciena un vadītājam to nav nekādas iespējas ietekmēt.
bet kā ar maršrutu? Var no A līdz B aizbraukt 100 dažādos veidos. Ne vienmēr taxi brauc pēc loģikas, ko tad, leksi ārā un ņemsi vēl vienu?
Starpcitu, Lietuvā darbojošam identiska koncepta servisam CityBee gan krietni interesenatāki auto, var pavizināties ar, piemēram, Alfa Romeo Stelvio, VW Arteon, BMW i3 ! Carguru tikai garlaicīgas Toyotas pagaidām.
Jā, tās serviss tur ir baigi attīstījies pāris gadu laikā. Latvijā Carguru paspēja pirmais, bet iespējams lietuvieši neredzēja biznesa pamatojumu šādu pakalpojumu piedāvāt Rīgā, ja jau tik ilgi gaidīja. Bet toties tagad ienāca ar busu nomu.
Nu redzēsim, varbūt ar laiku piedāvās arī vieglos auto un radīs konkurenci Carguru, kas novedīs pie zemākām cenām.
un cenas tur tiem pašiem Yaris, Auris par 1/2, 1/3 lētākas arī. Varbūt uzradīsies Rīgā kāds konkurents, arī cenas paliks zemākas. Pagaidām nav baigi izdevīgs tas Carguru. Atsevišķos gadījums, protams, ērts un noderīgs pakalpojums.
Viļņā cenām tā atšķirība, ka tur rēķina arī maksu par nobrauktajiem kilometriem. Vēl jāpadomā, kurā pilsētā galu galā izdevīgāk.
www.citubee.lt
www.db.lv/zinas/citybee-solutions-perk-5000-automobilus-saks-darbu-ari-latvija-un-igaunija-482328
Reku, tas pats Citybee gatavojas nākt Latvijā... tad jau Carguru būs spiests kaut ko arī pamainīt.
Man to Car Guru ideju tīri aiz ziņkārības grbētos izmēģināt. Bet... Es nesaprotu kā ir ar auto atstāšanu? Nu es teiksim paņemu no centra aizbraucu kaut uz Bolderāju. Es vņu tur nometu? A, ja viņa tur nedēļām stāv un nevienam nevajag? Vai tam ir kāds specifiskas vietas kur nolikt? Kā ir ar RS stāvvietām? Es, piemēram, dabraucu līdz centram, bet kur nolikt ir tikai šādas stāvvietas un man auto vairs nevajag. Kas maksā ar stāvvēšanas laiku?
Par stāvēšanas laiku, nepabeidzot nomu, jāmaksā 3 centi stundā dienas laikā. Naktī tas nav jāmaksā. Piemērs, aizbrauc uz Alfu iepirkties. Stāvi tur 45 minūtes. Pēc tam ar to pašu auto brauc tālāk. Par 45 stāvēšanas minūtēm Tev rēķinās maksu 1,35 EUR.
kopēts no mājaslapas:
Nomu ir atļauts pabeigt, novietojot Automašīnu Atrašanās vietā RP SIA Rīgas Satiksme pašvaldības āra autostāvvietu R, A, B, С zonās, un citās Atrašanās vietās, kas redzamas Mobilajā lietotnē, kas atrodas ar zaļu krāsu iekrāsotās teritorijas iekšpusē. Lai redzētu šīs Atrašanās vietas, Mobilajā lietotnē nospiest uz stāvvietas simbolu „P“.
Nomas laikā klients var novietot automobili jebkurā ceļu satiksmes noteikumos atļautā vietā.
Nomas maksā ir iekļauta automobiļa novietošana visās RP SIA Rīgas Satiksme pārvaldībā esošo pašvaldības maksas autostāvvietu zonās. Tās ir A, B, C, D, R un V zonas.
tā ka aplikācijā paskaties, vai var atstāt Bolderājā. Ja var, tad lai stāv tur kaut mēnesi.
Paskatījos noteikumus attiecībā uz bojājumiem.
"Atbildību par nodarītajiem zaudējumiem ir jāuzņemas pēdējam automobiļa lietotājam. "
Tātad pēdējais lietotājs uzņemās risku par mašīnu arī pēc tā lietošanas. Pabeidzi lietot, atstāji pārkingā, bet kāds garāmbraucējs pēc dienas to apskādē - vainīgs pēdējais lietotājs
Esmu pāris reizes izmantojis īsiem attālumiem Yaris un Auris. Mums īpaši izdevīgi, jo pie mājas ir viņu stāvēšanas zona.
Uzskatu par izcilu servisu un ideju, bet finansiāli tas ir izdevīgi tikai īsos posmos un laikos, kad nav korķi. Ja auto vajag uz dienu, tad jau labāk lietot auto nomas pakalpojumus.
Pluss ir tāds, ka vari ievērtēt jaunos Toyota auto. Jo tomēr no salona testa brauciena jau maz var saprast.
Ziemā tiem auto ir pavisam sūdīgi ekspluatācijas apstākļi. Īsi braucieni, motors neuzsilst...
VWfans
Es domāju Tu to izmanto lai testētu jaunus auto . Nu vismaz kā pievienotā vēr'tba .
Nu jā, attiecībā uz Yaris, Auris un C-HR izveidojas konkrēts viedoklis.
Likās, ka Yaris salonā ir vairāk vietas nekā Auris, lai gan Auris ir lielāks auto pēc izmēriem.
Bradypus rakstīja: Grūti... ņemot vērā, cik ļoti šajā forumā ir izplatīta tendence piedomāt klāt kaut ko tādu, ko nekad neesi teicis
Nu, tad iesaku aiziet pie psihoterapeita, lai nervus mazliet palīdz sakārtot.
Ja šobrīd atver CARGURU aplikāciju, tad redzams, ka nomas uzsākšanai pieejamas 62 mašīnas. Tās izvietojušās pa Rīgu samērā vienmērīgi.
Redzu, ka CARGURU autoparks paplašinās, jo ir pieejams nomai C-HR ar svaigu MB sērijas numuru.
Vakar raksts bija par šo tvnetā
www.tvnet.lv/6554951/braucam-gudri-ar-carguru
Vispār, nākamnedēļ palieku bez auto, būs beidzot jāpamēģina.
Kamēr manam Volvo Mūsa motorā Skanstes ielā lika jaunās kartes iekšā, paņēmu Auris, kurš bija 400m attālumā un aizbraucu līdz Doma laukumam. Par tādu braucienu samaksāju 5 euro ar centiem.
Šodien arī izmēģināju Carguru. Izdevās nomedīt 2019 gada CH-R (nobraukums 300km) bija tikai dažu desmitu metru no ofisa. Brauciens no Vanšu tilta līdz Vesetas ielas galam. 5km, 12 min., 3.66EUR.
Man ļoti patika. Vienkārša lietošana, viss maksimāli vienkāršots. Ja vajadzēs vēl kādu reizi privāti pārvietoties pa Rīgu, domāju, ka Carguru būs 1. izvēle.
Arī CH-R atstāja maza kosmosa kuģa iespaidi. Info sistēma gan neizteiksmīga un izskatās vecmodīga. Bet braukšanas komforts vadītajam labs. nezinu, kas notiek aizmugure, nebija laika pētīt. Kluss bezgala, sākumā pat nesapratu ir iedarbināts vai nav.
P.S. skatos, ka manis izmantotais CH_R jau atrodas Rīgas otrā galā, tā kā piekrišana ir.
Esmu sajūsmā, ka Carguru autoparks papildinājies ar jaunajām Corolla sedan. Šodien otro reizi braucu ar Corolla sedan (par 32 centiem minūtē). Centrs - Purvciems 4,09 EUR. Priecēja benzīna ekonomija - manā braucienā, noliekot kompi pa nullēm, 5,0 litri uz 100 km.
Kad pirms dažām dienām biju Amserv, pie durvīm stāvēja Rav4 hibrīds Carguru krāsojumā, tādēļ tāds arī drīz būs (vai jau ir) pieejams.
Pašam nav sanācis izmēģināt, jo parasti, kad vajag, bet nav auto, tad lietoju Bolt, bet gribas notestēt arī Carguru.
Carguru autoparkā tagad esot arī RAV-4, bet tie ir pieejami lietotājiem ar augstāku līmeni. Man šāds līmenis nav sasniegts.
Carsharing Latvijā ar CARGURU, atsauksmes
Ienāca prātā jauna tēma. Vai izmantojat CARGURU auto nomu? Es Rīgā to daru. Faktiski taksometra vietā mēdzu lietot. Bieži nē, bet vidēji kādu reizi mēnesī sanāk, ja ir darīšanas kaut kādos nestandarta virzienos. Piemēram, atstājot auto no rīta uz apkopi, dodos uz darbu ar CARGURU. Interesanti: var izbraukt gan ar Yaris, gan Auris, gan C-HR hibrīdu.