GB12
Par kādu vērtības kritumu ir runa? Es to auto paņēmu pirms 11 dienām.
.
Cik zaudējis vērtību 9 gadu laikā pirms Tu nopirki ? Cena 2010 gads un 2019
GB12
Par kādu vērtības kritumu ir runa? Es to auto paņēmu pirms 11 dienām.
.
Cik zaudējis vērtību 9 gadu laikā pirms Tu nopirki ? Cena 2010 gads un 2019
Nu, to jau pats vari noskaidrot... paskaties ss-ā, cik maksā 2010.gada un cik tāds jauns.. 2010. - 2011. gada pēc ss-kas ir apm. 14000-18000 euro... godīgi sakot, par jaunu nezinu, ņemot vērā visas inflācijas utt. Šobrīd 6. sērijas Gran Turismo ar trīslitru dīzeli maksā sākot no 68400 (5. GT vairs neražo), nu, tad pieļauju, ka 2010.gadā apmēram tik maksāja tāds vidēji nopakots kā man.
Netici iepriekš teiktajam? Visi kā viens drirš topiku ciet?Nav pieejama info??
2010tajā gadā 5er 3,0d Gt bāzes modeļa cena 56900eur, papildaprīkojuma iespējas lidz pat 49gab extrām (līdz pat plus 28640eur).Panorāmas lūka 1700eur, adaptīvā elektroniski regulējamā pneimopiekare 4750eur uttttt.Ādas salons- ujvņuzin, apm 1,5k gan jau.Netici ka 9gadus braucot vērtības kritums ir vismaz 5k gadā (relatīvi neliels..)? Bet Kurš ar tādu brauc 9 gadus? Tas,kurš tādu ņem jaunu, parasti ir labi situēts- skaidrs, ka vairumā gadījumu tālāk par garantijas periodu tāds pirmais īpašnieks nebrauks.Cik viņš zaudēs,pēc 3g lietošanas pārdodot vai mainot uz jaunu- skaidrs ka krietni vairāk,nekā 5k gadā.Ja nu vienīgi oplīzings un turēt garažā un nebraukt vispār- lai nepārsniegtu km limitu un citas nianses, ko vietējie reklāmas žuļiki tā mīl noklusāt.Kam kādam nah tas dīzelis, ja ar viņu nebraukt? Kam nafig vispār jauns auto, ja braukt 5k gadā?
Korejas izcelsmes OpPonenti ir aizmirsuši to, ka zaudēt vērtibu var tikai tas (jebkas), kas sākotnēji kaut ko maksā.NEVIENU 3g vecu hlamu sākumcenā piem par 35k par vairāk kā pusi no sākotnējās cenas tu nevienam nepārdosi.Jo tādu Lohu nav (ir, bet maz- visdrīzāk ka līdz Tevīm viņu nepietiks).Ja tev "apniks"(jebkas, jebkādā cenā) un tu gribēsi no tā suuda tikt vaļa pēc pirmā lietošanas gadā- zaudēsi vispār astronomisku summu (ja vispār kāds to nopirks).Redzēsim,cik pēc 2-3g maksās tas kia stingers,kuru tagd pa 45k pakaļ met- jo "ātrāk" nezin vai tas masveida interesi izraisīs.
650, par KIA stingeru mes neko nezinām, bet tak BMW tak labi zināms. Kāpēc pēc 3 gadiem tik drastiski zaudē vērtību? Noteikti tapēc, ka būtībā visi vācieši ir vienreizēji lietojamas mašīnas un otreizējā tirgū tie ir problemātiski autiņi. Kāpēc pēc gada pārdod? Tāpēc, ka mašīna nokļuvusi nabaga rokās. Viņš nopērk lētāko tirgū pieejamo modeli, nomaina vienreiz oriģinālo lukturi pa 500, uzpulē to autiņu un pārdod. Diez vai kāds nabags vairāk grib ielikt savus līdzekļus tai autiņā. Nu. ja viņš tur turpina kolhozot to BMW, tad jau tur būs neorģinālās detaļas un nākošajam pircējam vispār plāni klāsies. Akadēmiķim bija viens video, kur šams gribēja patestēt vienu vecu bembi un 2 min. nosvilināja sajūgu, neorģināls
Pēc 3g drastiski zaudē vērtību dajebkas- neatkarīgi vai vācietis vai ķīnietis.Papidjautājums vienīgi ir par tā cenu zaudējušā priekšmeta sākotnējo cenu.No tās ir atkarīga "zaudējuma" skaitliskā izteiksme.Tas ir fufelis, ka tieši vācu auto ir vienreizēji.Visi tādi ir.Pērc pliku- nekas nelūzīs.Un neviens nekam neko nespiež pirkt.Lai pārdotu auto otrajam īpašniekam, priekšmeta cenai būtu jābūt atbilstīgai "otro roku" iespējām.Ja viņš tirgo 1gadīgu- tā cena ir (pagaidām)par augstu lietota auto tīkotājam, bet pats priekšmets ir jau ne visai interesants tam, kurš to var atļauties paņemt jaunu.Tas ir pārsteidzīgi teikts, ka/ja cilvēks tomēr pēc 1gada pārdod, ka viņš ir nabags vai dalbaēbs.Vienkārši dzīves situācija mainījās.Ja būs ar mieru nolaist cenu līdz tuvākā interesenta līmenim, viņš pārdos.Ja nee- paskaties, daudzi kko tirgo pa pusgadam/gadam ilgi.
Tu nejauc jēdzienus "bieži lūzt" un "vienreizējs". Vienreizējs tas ir remontam neatbilstošs, neparedzēts. Protams, ka visas mašīnas lūzt, bet ir nozīmīgi mezgli, kas nav paredzēti restaurācijai. Tās ir ātrumkārbas, motori kuri jau no ekspluatācijas sakuma taisa visādus pigorus un reti kurš viņas/-us var savest kārtībā, tikai hārdkors - jauns. Tas vienkārši ir pārāk dārgi. Kaut vai ta pati ķēde BMW motoram aizmugurē, tak nav padomats kā viņu otrais pircējs mainīs, jo lai to izdarītu jāceļ ārā motors. Aprauj ķēdi un liec jaunu motoru - vienreizejs. utt. utml.
GB12,par ķēdi runājot, varbūt labāk aizbrauc pie dīlera un apjautājies kas un kā tur ir.Man šitie padomi ko viena tante otrai teica liek tikai pasmīnēt.
Gan viens, gan otrs dīleris pateica, ka vnk jāņem nost un jāskatās. Rūpnīca neparedzot ķēdes mainīšanu, bet esot jāmaina tad, kad dzird skaņas. Karoče, esot jāņem nost vārstu vāks un jāskatās. Izmaksas par diagnostiku apm. 250-300 euro.
Un, starp citu, komentārs kasiņam79 par Wess Select "neizģērbšanu" - viņi par pliku diagnostiku paprasīja par 50 euro dārgāk kā Dārzciema ielas kolēģi-konkurenti.
Ja (pagaidām) tās skaņas nedzird- kapc jāmaksā 300e ? Ja viņas dzird- nafg tādu summu būtu lieki jāmaksā par diagnostiku,vai uzreiz nevar ņemt un nomainīt ?
Gluži manas domas,egles dīlers arī man teica"jāmaina kad sāks grabēt".
Piekrītu. Tur jau tad puse darba būsu izdarīta. Bet negribas pa lieko mainīt, ja esošā vēl laba. No otras puses, diezko negribētos arī, lai ķēde sāktu grabēt, piemēram, rullējot pa Norvēģijas kalniem
Piezvanīju uz tādu Bavaria Auto servisu pie Spices - tie pateica, ka ķipa varot nodefektēt, pajaucot tikai augšu vaļā... ja pareizi saprotu, tur it kā pēc viņa teiktā, esot 2 ķēdes. Un, ja augšējā ir OK, tad 90%, bet bez garantijas, ka arī apakšējā ir OK. Maksājot 50 euro.
Kā dīleris teica,grabēšana būs dzirdama tikai aukstam dzinējam tikko iedarbinot,uzsilušam neko nedzirdēs.
Tak to viņš teica par tavu francūzi. Tu video noskatījies?
Es nezinu vai tas ir tas pats motors, bet atskrūvējot motora eļļas vāciņu varot itkā redzet ķēdes nomierinātāja galu. Ja tas ir balts, tad ķēde mainīta, bet ja jau pabrūns, tad nav. Ja jau ķēde kkad tagad mainīta, tad jau noteikti vēl kādi 100 tk. var gulēt un neklapēt ar ausi Bet ja nav, tad autiņš ir sarkanaja zonā. Autors jau mums nestāsta kas tur darīts.
1kārt tev vajdzēj uzpajautāt tiem tukumniekiem, tiem tak simtpunkt ir kāds sadarbības serviss, kas jēdz bmw. Labs serviss daudzko pateiks pat bez ārājaukšanas. Bmw forumā arī gan jau ir pieredze ap un par meistariem. Manuprāt ka tas tāds jaajamzirgs, katrs grib kko nokāst,daudzi uzskata jauno īpašnieku par lohu. Īpaši ja redz ka tas pārdzīvo un ka nauda tam ir. Toč kā zobārsts, pateiks ka iepriekšējais bijis lohs un pārplombēs visu žokli optom.
2kārt, jauniegūtam auto Vienmēr un Uzreiz izveikt elektronisko diagnostiku. Arī jēdzīgs diagnosts var šo to pateikt bez jaukšanas. Viņš redz vispārējo ainu, kā ģimenes ārsts. Kurš pie aizdomām dod jau konkrētu nosūtījumu. Tā ka nenāks par skādi kādam piem Incam vai Remapam uzzvanīt.
3kārt vajag liet labu eļļu un laikus to mainīt.
Neba jau tā ķēde leks uzreiz, tur taču kādu laiku jābūt dzirdamiem simptomiem. Bet nu pirms tāla brauciena datordiagnostika būtu vnk obligāta.Itin ja sen nav veikta,un kur nu vel ja vispār tiiko paņemtam. Es pats esmu tieši pirms tādiem braucieniem nezcikreizreiz speciāli piebraucis pārbaudīt, vai viss ok.
Arī tas ir plānā tuvākajā laikā. Tikai... kā var ar datoru noteikt ķēdes stāvokli?
Man grūti tēlot kādu diagnostikas speccu (te tādi/citi mēdz būt),es teiktu ka reālas Problēmas gadījumā pieredzējis diagnosts var pateikt daudzko.Ja ķēde izstiepusies, acīmredzot, var rasties kāda iesmidzes momenta nobīde vai kāda cita pēc redzamajiem parametriem gudri iztulkojama trauksmes pazīme.Pat ja piem gudrs cilvēks dzirdējis simts bmw motorus, viņam ir arī dzirde "pareizākā" vietā, nekā mums.Katrs labs specs tev iedos vismaz kādu ievirzi- vai/ja (viņaprāt) ir iemesls uztraukumam.Kapc es te taa pljuutu- jau teicu, reiz gribēju ņemt bmw, biju ievācis info, bet ne jau visus smalkumus tagad atceros.Ieej powerī, tur ir daudz kas,ja labi pameklēt vai pieklājīgi uzprasīt padomu.
Tā primārā diagnostika būs gauži vienkārša-ar ausīm, aukstu motoru darbinot jāpaklausās kas notiekās zem kapota.
Nu te jābūt kurlam lai nedzirdētu, kaut varētu būt smagi ielaista
www.youtube.com/watch?v=FwjvUygqL-U
Ja tur kautko taisa vaļā lai paskatītos tad uzreiz arī jāmaina.
Turklāt pie šādas relatīvi dārgas, vispārzināmas kaites laicīgi, pierādāmi nomainītas ķēdes būs liels pluss pie tālākas pārdošanas.
Tev laikam taisnība. Ievācu mazliet informāciju - pamata jēga bija, ka līdz 180 tūkstošiem lai vispār neķeru kreņķi, pēc tam var sākt kaut ko domāt, jo pie tik maza nobraukuma nekam tādam nevajadzētu būt. Bet tā vienkārši līst un baudīt nav jēgas un pat vēlams.
Šodien paklausījās motora skaņas, viss tur ir kārtībā.
Ok, tad mēs Tev varam piespēlet vēl vienu darbiņu. Pārbaudi kārbā eļļu, ja tev ir štoks. Tā noteikti ar vairs nav sarkana, ja smird pec deguma, tad kārbai driz būs beigas. Vispar kāda kārba tur ir - triptonic kkāds?
Šeit vienreizēja motora piemērs www.youtube.com/watch?v=mcgrUO_pFvU
Nevaid uzreiz ņemt prošē ar 4.8 motoru.Ķēde aizmugurē ir lielākai daļai 3l d-motoru.Japona d-motoru nav kā tādu- ir piem boksēties kārais štrunta knapi no kalna lejā velkošais d-subārs, kam līdz nesenam laikam jau pie 150k motoram adrese miskastē.Ir tajata, kura dīzelim neko nemācēja uzlabot, tapc tagad elektrību reklamē. Rangeroverim laikam ir jāceļ ne to ka motors ārā, bet kuzovs nost, lai kko nopietnāku izdarītu.Evo un Sti apkope jātaisa ik pa 5kkm- palasi vērīgāk, kas ar tiem notiek (ja izdzīvo) pie 100kkm.Par bmw ķēdi viss ir sen zināms- ieej bmw īpašnieku vietnē un vnk palasi.Ja tev vienu reizi uz 200kkm nav štuka naudas ķēdei, ta kāda hera tu ņem tādu mašīnu, kur iepriekšējais īpašnieks tērēja pa 5k gadā tikai uz vērtību- un tas ir bez nodokļa,remonta, un bez filtriem, eļļas un bez degvielas.Lai ņem fābiju par pirmcenu bez sēdekļiem un brauc kaut kosmossā.
Kas ir Evo un Sti? Lancer Evolution?
un kas ir Tevis pieminētais "džedajs"?
STI - Sexually transmitted infections
Džedajs = jaunie korejiešu turbo GDI motori. Šāds apzīmējums nav jauns, agrāk tās bija Mitsubishi mašīnas/motori no kurām servismeņi vairījās. Pirmais masveida motors tika uzstādīts uz Mitsu Galant krutimotor.ru/dvigatel-gdi-osobennosti/
Evo = Mitsubishi Lancer Evolution, STI jeb "stienis" = Subaru Impreza STI. Manuprāt.
Sti tulkoja apruveni šādi ''sports technology intelligent
Jap, un kad palasa to viņu "pieredzi" kaut vai tepat pie mums, diezko spoži tur gan neizskatās.Viens otrs pat ir savulaik publicējis Sarakstu ar motora rezervesdaļām, ko pie 100k noteikti varot sākt gatavot, ja ne ātrāk.Katram entuziastam sava ideja- vienam sti, citam lietots dd,bet jāmaksā visiem..
Šodien samainīja eļļu - jomajo, 7 litri jālej... mehs papētīja sīkāk to auto. Kopumā, viss tur ir OK, varot redzēt, ka auto kopts un uzpasēts. Pārskatāmā nākotnē, droši vien uz ziemu, vajadzētu visus filtrus samainīt (degvielas, gaisa, salona). Un priekšējie bremžu kluči (iekšējie) ejot uz galu... arī apm. uz ziemu būšot jāmaina, bet tad iedegšoties brīdinājums. Kompis arī neko tādu neuzrāda, kaut kādu kļūdu uz AC izmeta. Bet, nu, kondiška strādā. Tā ka, izskatās kopumā, ka ar auto izvēli kļūdījies nebūšu.
Šobrīd jau kaut kas dīda mani domāt par čipošanu . Pie šī procesa arī kārba tiekot pieprogrammēta tā, ka auto ejot apmēram kā 535-ais (jau gara ausīm dzirdu ekspertveidīgos komentārus )
Tagad pie eļļas maiņas nemainīja gaisa?
Skaties lai viņi tev neieet uz to galu tieši tad, kad sāksi pa kkādiem kalniem ripot vai kkur no kādiem normālākiem ātrumiem piebremzēt.Tieši ar iekšējiem visādi brīnumi mēdz gadīties- auto tomēr smags/ātrs un ne jau katru dienu viņus tajā iekšpusē vizuāli nočekosi.Ja 3g braukt, labāk jaunus diskus ar visiem klučiem un kādu laiku miers.Drīzāk jau pāris mēnešus pabrauc pavēro kas notiek, nocipot paspēsi.Ielej tur labāk degvielu pa 1,89 oiro;)
Kāda jēga mainīt diskus un pakaļējos klučus, ja esošie ir labi?
Nē, nav jēga,kamēr labi.Bet pats sacīji, ka priekšējie "ejot uz ..".Tātad tie jāpatur prātā.Ja tu nevari ikdienā pats to vizuāli redzēt, var būt pārsteigums- kad kaut kur jāsteidzas, laika nav, tālu aizbraucis,etc.Mainīt diskus domāju lietderīgi ir Tad, kad jau asā mala pāris mm ir iedilusi.Vai ja vibrē vai sazin vel kas nepatīk.Tā lai lai tā mala atkal nepārgriež kādu devēju/indikatoru utt- sanāk kluči vizuāli vēl derētu, bet kontrollampa pēkšņi iedegas utt..Lai nesanāk tā, ka tu "taupies" un beigās iedzīvojies kādos pārpratumos un tad tālāk mašīnu kādam loham atdod jau ar jaunām bremzēm- ko pie mazākas taupības būtu pats vismaz kādu laiku "pabaudījis".
Atstāstu viena tante teica bet tautā runā ka 535 superīgums esot pašā apakšā, kad laba grieze ir jau pie mazas mazas gāzītes. Uz 530 ar vienu turbīnu ne ar kādu čipu to nevarēs panākt, max jaudu un paātrinājumu gan varētu pievilkt
BMW nav lēts uzturēšanā Toties braukt ar to ir tīkami.
Es nečipotu - jaudas tur pietiek atliektiem galiem un oriģināls = oriģināls (tādēļ pievilcīgs).
Māris varētu vispār ļaut rediģēt autoram savu tēmu forumā. Aizbraukts auzās, ne par Bmw GT.
No vienas puses jā, no otras - es tā nedarītu, bet citos topikos tad vispār autori jebkuru sev netīkamu komentu sāktu dzēst ārā.
jebkura diskusija agri vai vēlu aizskar arī kādu citu tēmu.
Ja cilvēks grib ar kaut ko palielīties, tad nav vajadzība rakstīt forumā, to var uzrakstīt kaut vai kāpņu telpā uz sienas. Piemēram, fans var uzrakstīt kaut ko labu par fabiju.
Bet ja nepatīk kritika, tad nav ko rakstīt.
Ko vispār, autors gribēja? Lai būtu 100 atbildes - "kāds tu malacis", "vāu", nu tu kruts, nopirkt vecu lūzni", "es pārdošu savu, un nopirkšu tādu pašu. Būšu, kā TU!".... utt
?????
Nopietni?
Es vispār neatbalstu bezmaksas automašīnu reklamēšanas ( vai jebkā cita).
Pat nesaprotu loģiku. Es nopirku, piemēram pežo 208 un visiem rakstu, lai visi pērk. Un pēc tam visa Latvija brauks ar pežo 208, Bet kāds man tad būs prieks????
Tā var darīt tikai vienā gadījumā - ja baidās, ka pēc tam nebūs kam pārdot. No visiem auto faniem ar to slimo tieši bmw īpašnieki. Nekad neredzēju, ka hondas crv īpašnieks skrietu kaut kam uzspiest savu viedokli. Jo zin, ka to hondu viņam izraus no rokām, kad sagribēs pārdot....
Es saprotu tā: Cilvēks uzrakstīja par savu auto, lai uzklausītu citu viedokli. Ja to negrib dzirdēt - tad ir sienas, var feisbukā ielikt bildi un vākt "laikus", var izbāzt galvu pa logu un sākt brēkt, ko nopirki ( bet pastāv risks dzirdēt negatīvu atbildi), vai citas lietas.
Tu tiešām esi stulbs vai tev baudu sagādā izlikties par tādu? Īpaši apdalītajiem paskaidrošu, ka mērķis, šo rakstot, nav "100 atbildes - "kāds tu malacis", "vāu", nu tu kruts, nopirkt vecu lūzni", "es pārdošu savu, un nopirkšu tādu pašu. Būšu, kā TU!".... utt" Ja tu tā domā, tad tiešām esi galīgi neaptēsts. Kaut gan, arī bez tā jau var redzēt, ka esi. Mērķis ir vnk. dalīties pieredzē, plus, iegūt kādu informāciju par cita pieredzi. Mani neinteresē citu viedoklis par izvēles pareizību vai nepareizību. Kurā vietā rakstu, lai citi pērk? Ja tu palasītu iepriekšējos postus par, piemēram, V70, pēc tā visa drīzāk antireklāma sanāktu.
"Nekad neredzēju, ka hondas crv īpašnieks skrietu kaut kam uzspiest savu viedokli. Jo zin, ka to hondu viņam izraus no rokām, kad sagribēs pārdot...."
Neesi pamanījis, ka tieši tu esi tas, kurš te cenšas visiem savu (šajā gadājumā BMW - sūds/gopņiku auto) viedokli uzspiest? Nu jā, tādam neaptēstam amplim kā tev prātiņš līdz tam neaiziet.
Par ko tad te visi cepas?
Tu prasīji savu viedokli. Es pateicu - gopņiku auto. Katram otrajam maksimas apsargam, un diviem no trīs supernetto apsargiem ir BMW. Nodrāzts auto, kuru ir uz katra stūra. Turklāt, visiem vecums ir zem Latvijas vidējā.
Varbūt Vācijā, ASV tie ir BMW, kruti auto. Bet pie mums - asociējas ar lūžņiem un auto jauniešiem, gopņikiem un krieviem.
Ja tu ej pa ielu, un dzirdi, ka kaut kas čīkst, skrap, grab, kratās, tad vistacamāk, ka tas būs bembis. Arī policisti bembjus stādina savos reidos, daudz biežāk, kā citus auto. Kāpēc? Tāpēc, ka zin, ka kaut kas nebūs kārtībā - vai tehniskās nebūs, vai iedzēris, vai tiesību nav...
Tāds ir auto imidžs Latvijā un Austrumeiropā. Normāls, nopietns cilvēks, negribēs sevi asociēt ar pabirām.
Par gopņiku auto šajā topikā tu jau atkārtojies kā papagailis. Tas pirmkārt.
Otrkārt, tie ir tikai tavi - dzīves apbižota lūzera - aizspriedumi. Pats jau rakstīji - tev asociējas. Man BMW asociējas ar labu auto, kuram ir laba vadāmība, labi dzinēji, labs izskats, komforts un kvalitatīva apdare. Un tas, ka to pērk arī visādi pabiras... nu, pabiras pērk arī Audi un Mercedes. Toties Vojādžeri man asociējas... nu labi, neteikšu, vairāki draugi brauc... bet tāpēc es tos nezākāju pie katras izdevības. Bet varētu padomāt, ka vojādžeri nečīkst un negrab. Man pat ir pārliecība, ka procentuāli no visiem vojādžeriem grabuļu, čīkstuļu, skrapuļu un kratekļu ir daaaudz vairāk.
Un treškārt, parādī kaut vienu maksimas vai supernetto apsargu ar F07 vai F10/F11 modeli. Un, kā zini, arī vecums manam nav zem Latvijas vidējā.
Normāli cilvēki arī sevi vai citus neasociē pēc tā, ar kādas markas auto tie brauc. Tā dara tikai lūzeri, skauģi un visādi citādi dzīves apbižoti jampampiņi. Nu, kā tu, piemēram...
Labi, bezjēdzīga diskusija. Neesi tā vērts, lai tērētu laiku. Tālāk vari pats turpinā ar sevi.
Ne tikai es asociēju. Asociē arī policisti, robežsargi, muitnieki, narkotiku apkarošanas dienesta darbinieki, un citi cilvēki. Jo reidos šīs mašīnas stādina visbiežāk.
Protams, ka gopņiki brauc ar citām automašīnām arī, bet - visbiežāk:
Nevaru piekrist par tām pabirām. Man kaimiņš, būdams ļoti prasmīgs autolietās, uztaisījis 90.gadu beigu E39 universālu kā konfekti, pat pārkrāsoja to. Savai sievasmātei - strādājošai, pozitīvai sievietei - viņš, kad nepieciešams, pielabo pirmās paaudzes X3. Pazīstu veselus trīs uzņēmējus ar pasvaigiem BMW - diviem ir X5, vienam 535d GT. Radinieks, loģistikas speciālists, brauc ar 2011.gada 5.sērijas universālu.
Cerams Tu šos savlaicīgi painformēji, ka viņi ir Lohi.
Un e-csdd Jau paspēji ieiet nočekot, vai kāds no viņiem nemelo? Cik nobraukums?
"Normāli cilvēki arī sevi vai citus neasociē pēc tā, ar kādas markas auto tie brauc."
Šim teikumam varētu piekrist, tik jāpiezīmē ka jauno tačku tofikā ir bariņš nenormālo cilvēku Kaut gan runājot par asociācijām - pastāsti ar kādu ātrumu tu brauc pa šoseju; gribu zināt, varu tevi atkabināt no pajaunu vācu premiuma braucēju asociācijas vai nē...
Joprojām neesi sapratis, ka ne jau tava vecā auto dēļ tevi asociē? Un no šī izriet, ka tevi tāpat pie tiem nenormālajiem var pieskaitīt.
Tava loģika ir interesanta - tiešā tekstā uzrakstīta doma ir jāsaprot nevis tā, kā tā ir uzrakstīta, bet kaut kā savādāk...
Kopš šeit ir tēma par BMW 5er GT, ielās sāku ievērot šos auto. To nav daudz, bet tomēr drusku ir. Vismaz Pierīgā...
Es arī. Man gan liekas, ka to ir pārāk daudz.
Pārāk daudz? Paņem krāsu baloniņus un uz savējā sazīmē visādas strīpas un liesmas, tāds būs tikai viens un tavs mērķis, izcelties, būs panākts. Vai arī tev jābeidz pirkt 10-15 gadus vecas mašīnas un pāriet uz kaut ko vēl vecāku par manējajām - ja tu brauksi, teiksim, ar kādu C2 audī, tas toč būs viena no uz pirkstiem saskaitāmām tā modeļa mašīnām latvijā...
Jā, tikai Tava "padoma" man pietrūka, izvēloties auto...
Varētu jau gari un plaši stāstīt, kāpēc C2 labākajā gadījumā varētu kā brīvdienu auto izskatīt, bet tāpat nesapratīsi... bez tam, te tomēr ir topiks par konkrēto auto un modeli.
Pareizi, bet- spams ne spams, tomēr der paskatīt iepriekšējā lapā to vecā blēža video.Smuki dabasskati utt.Kāpēc un vai pirkt to skārda bundžu pa 36k.Tur viņš beigās rezumē- kapc šajā gadījumā labāk tomēr paņemt vecu Gt.Nezkapc es viņam ticu vairāk kā dažiem citiem.
Nu kā... Ļoti vienkāršs novērojums no taviem postiem ilgākā laika posmā - tev ļoti svarīga prasība ir lai mašīna izskatītos īberīgi un tā būtu pēc iespējas retāk sastopama. Pēdējo var izpildīt divos veidos - atvilkt kaut ko netradicionālu no otras pasaules puses - kādu lielu amerikāni, vai varbūt otrādi, kādu ssang yong, daewoo, proton... - vai arī šim "kaut kam" ir jābūt tik vecam, ka uz ielām sastopamās mašīnas jau ir izmirušas dabiskā ceļā.
Es aptuveni varu iedomāties ko tu tur sarakstītu, un lielākā daļa būtu saprotama; tas kas man tiešām nav saprotams - kāpēc tu nevari nopirkt parastu, normālu mašīnu un ar to braukt Par pēdējo teikumu - TG/AM; dzelziski tā kaste noteikti pa lielam ir attiecīgā perioda piecsimtais, iespējams, ar kaut kādām semaka piekares detaļām, tā ka šādu infu noteikti powerī var smelties ar spaiņiem
Kādas kam tiesibas kritizēt cita izvēli ?
Vienam mate , vienam klaita !
Kadam liekas , ka 20 tk par auto ir daudz , kadam 60, kadam 100, bet kadam 200 tk
Kads knapi salasa 100 eu menesi auto lizingam , kads nedomajot maksa 2000 lizingam
Man 2 kaimini ikdiena tur masinas zem redison viesnicas un menesi maksa 250 par to
Kadas man tiesibas par to kadu kritizet ? Vai vel trakak teikt, ka vins ir idiots !
Manu auto izveli 99 % nosauks par pilnigi debilu - auto suds, luzt nepartraukti, serviss suds, cena nokritis neprata , es to visu zinu, bet man patik, labprat gribetu tadu pasu tikai ar 3,0 turbetu benzinu, bet tam jau ir kodiga cena, Mans ieprieksejais auto vispar bija neprats , mazs 2 vietigs, ciets, rija nejēgā , bet iesu pensija uzdavinasu sev tadu !
5 serijas gt ir labs , erts, komfortabls auto , īpaši, ja cilveks ir lielaks par vidējo ! Es gan vinu nekad nepirktu ! Jo 1) man liekas , ka nesmuks šausmigi 2) man jau 5 serija ir par lielu
Lai labi ripo !!!
Gribetu redzet ar kadu auto brauktu 1 golfa slavinatajs , ja vinam gada ienakums tuvotos 100tk vai nedod dievs 200 tk
Es tad brauktu ar Lexus-RX 450h.
Pat Vwfans izradas nemaz ta nemil skodu
Nu, ja man būtu tik lieli ienākumi, tad nepirktu ne Superb, ne Kodiaq, bet tomēr Lexus-RX.
650
Protams, kā ne vienmēr, un ar citiem auto arī braukā....un ne tikai gopņiki, BET arī no tiem "nopietnajiem" cilvēkiem lielākā daļa par savu garderobes pamata sastāvdaļu uzskata sporta kostīmu.
Un nevajag dirst ka tā nav. Un ja ne vadītājs, tad viņa pavadone.
Ar varbūtību 80 procenti.
Bet ja teiksi, kā tā nav, jo viens kaimiņš tā neģērbjas, tad tu tīšuprāt melo, un tātad, meloni par visu pārējo arī.
Jā, no vairākiem man zināmiem BMW īpašniekiem arī nav neviena gopņika pēc definīcijas, bet ja pieslēdzam klāt sporta kostīmu...
Es pat esmu pārliecināts, ka tu izskaties tā:
Stereotipi. Zinu vairākus inteliģentus cilvēkus, kuri brauc ar Bmw Arī attīstītājā pasaulē NAV tirliņu auto - to naturāli nespējot atļauties uzturēt (apdrošināšana utt.)
Literatūra pirms miega:
Es tak šito sen jau čata topikā biju ielicis.
Labāk ieliec bildes ar ko brauc amerikas urlas
e, a tas cexperts tak galīgi ahujējis, ne?
viencexperc rakstīja: 650
Protams, kā ne vienmēr, un ar citiem auto arī braukā....un ne tikai gopņiki, BET arī no tiem "nopietnajiem" cilvēkiem lielākā daļa par savu garderobes pamata sastāvdaļu uzskata sporta kostīmu.
Un nevajag dirst ka tā nav. Un ja ne vadītājs, tad viņa pavadone.
Ar varbūtību 80 procenti.
Bet ja teiksi, kā tā nav, jo viens kaimiņš tā neģērbjas, tad tu tīšuprāt melo, un tātad, meloni par visu pārējo arī.
Jā, no vairākiem man zināmiem BMW īpašniekiem arī nav neviena gopņika pēc definīcijas, bet ja pieslēdzam klāt sporta kostīmu...
Es pat esmu pārliecināts, ka tu izskaties tā:
psiholoģiskais tips: aprobežots, paštaisns, ar tendenci uzspiest savu viedokli citiem un apvainoties, ja citi to nepieņem, nespēja veidot konstruktīvu dialogu
daudzpusīgs, objektīvs ar tendenci citiem atvērt acis un smieties, ja citi paliek par zombijiem un seko savam izdomātam līderim. Nespēja veidot konstruktīvu dialogu ar idiotiem.
Objektīvs, konstruktīvu dialogu...
Liksim moš beidzooot kādu P-tu, vai kāa?
Kaut kāds sviests šeit izveidojies.
Kādēļ topiks pieklusis? Kā ripo?
BMW 530d Gran Turismo dzīvē
Tātad, slavēšanai, kritikai, saturīgiem komentāriem un spamam (kā tad nu bez tā) tiek nodots mans jaunais braucamais - BMW 530d Gran Turismo. Ražots un pirmo reizi pārdots tālajā, bet varbūt ne tik tālajā 2010.gadā, tātad, F07 modelis.
Kāpēc šāda izvēle? Sākumā domāju par jaunu auto. Bet tajā budžetā/mēneša maksājumā, kurā man būtu, tā teikt, komfortabli, izskatot visādus variantus, tā arī neko dvēselei piemērotu atrast neizdevās. Krosoveru īsti negribas un pēc tāda arī nav vajadzības. Korejieši neuzrunā, ja nu vienīgi kāds KIA Pro Ceed, bet, nu, tādā komplektācijā, kā man gribētos, tas maksā ap 30 kilo, tad nu, kaut kā roka neceļas nolocīt 30 tūkstošus par korejiešu kompaktklases auto. SEAT Leon FR tomēr jau ir morāli novecojis, Škoda Octavia RS arī, pie tam, feisliftētajam modelim purns šķiet neglīts (pre-deisliftam bija glītāks), VW atkrīt augstās cenas un drastiskā cenas krituma dēļ. No francūžiem uzrunā tikai Renault Talisman, bet tādā komplektācijā, kā man gribētos, pārāk dārgs tomēr. Vizuāli patīk Peugeot 508, bet, nu, pārāk tomēr daudz sliktu atsauksmju par Peugeot. It kā patīk Opel Insignia, bet arī - dramatisks cenas kritums, kā arī tagadējā piederība PSA grupai kaut kā neraisa uzticību. Tad nu ideju par jaunu auto tomēr noliku plauktā un sāku skatīties uz ko 7-10 gadīgu no premium gala... Gribētos jau kādu C klases mersi, bet sakarīgs jaunais modelis maksā apm. no 25000, bet man tomēr gribējās apm. 16-17 tūkstošos iekļauties. 2009. līdz 2014.gada modeļu kantainās formas galīgi neuzrunā. Skatījos Audi, bet arī... A5 un A6 it kā sakarīgi auto, bet tomēr neuzrunā. Bez tam, parunājos ar vairākiem šo modeļu lietotājiem, diez ko labi viņi tomēr neatsaucas. Bet A7 pārāk dārgs - netrāpa budžetā. Patīk feisliftētais XF, bet sakarīga servisa trūkuma dēļ vismaz tuvāko gadu laikā Jaguāru vairs neizskatu kā variantu.
Tad sanāca parunāties ar vairākiem BMW īpašniekiem (F07, F10, F11 modeļu) un visi ļoti labi atsaucās, ka šis esot viens no BMW veiksmīgākajiem modeļiem, kuram esot novērstas iepriekšējā E60 modeļa elektronikas problēmas. Tad nu sāku interesēties par šo modeli. Uzreiz sapratu, ka universāli negribas. Ja sedanu, tad tikai baltu, bet nekā jēdzīga piedāvājumā nebija. Tad vienu dienu netīšām pie savas mājas ieraudzīju stāvam Gran Turismo, un tad sapratu, ka gribu tādu - auto atšķiras no ļooooti daudz esošajiem sedaniem un universāliem, bet ir ar ļoti plašu salonu un kaut arī mazu bagāžnieku, tomēr, tā kā man patīk ceļot ar auto un dažreiz vienkārši kaut kur pie dabas gulēt, tad šis ir pašā laikā. Plus, tomēr esmu dizaina upuris un man patīk savādāki auto (ne velti fanoju par saabiem, jaguāriem, aflām u.tml.)
Tad sākās konkrētā modeļa meklējumi. Piesaistīja ss-ā viens baltā krāsā, ko tirgoja privātpersona. Bet, kamēr es tur e-pastiski visādus jautājumus uzdevu par auto, vēsturi, bijušiem darbiem utt., tikmēr tas tika pārdots. Tā nu turpināju skanēt ss-u. Kolēģis ieteica paskatīties kādā no tiem Tukuma plačiem, kas specializējas uz BMW importu (EZ Auto, Next Auto)... viņi it kā tirgojot labus un tīrus auto... dārgākus, kā vidēji ss-ā, bet, nu, sakarīgus, ar nekruķītiem odometriem. Pazvanījos pāris zināmiem tukumniekiem, kopumā labi atsaucās, ka pie tiem varot ņemt. Un tieši vienā no plačiem uzmanību piesaistīja tāds smuks, tumši pelēks ar balto salonu, melniem griestiem, panorāmas jumtu, un mazu noskrējienu (150 tūkstoši), trīslitru dīzeli ar 245 zirgspēkiem un astoņpakāpju automātu. Nācis no Vācijas, lietots Frankfurtē, ņemts no vietējā BMW centra. Aizbraucu, paskatījos, izbraucu un sapratu, ka tas ir tas, kas vajadzīgs un ko gribu. Nav pilnā komplektācija, bet pietrūkst vienīgi durvju piesūcekņu (durvis tomēr pasmagas) un stūres apsildes (Jaguāram bija). Protams, nesūdzētos par masāžas beņķiem, bet, nu, tā jau izvirtība būtu. Un nevar saprast, vai spoguļi pielokas tikai manuāli, vai arī var uzstādīt automātisko pielocīšanos (vismaz settingos neatradu). Paņēmu līdzi arī mehāniķi, kas man visus auto taisa, viņš arī piekrita, ka šo var ņemt. Tad nu sāku kārtot papīrus, sareģistrēju, izgāju skati (pa nullēm), saliku drošības sistēmas, nomarķēju, apdrošināju, un tagad tikai braukšanas vaina.
Pirmie apm. 500 kilometri nobraukti, kaut kādi iespaidi radušies. Auto ļoti ērts, dinamisks, labi izskatās, kā viens iauto vecbiedrs saka - baudāms. Patēriņš kombinētajā ciklā apm. 9 litri uz 100 km, salons ļoti plašs. Šis īstenībā tikai pēc nosaukuma skaitās 5.sērijas modelis, bet esot būvēts uz 7.sērijas bāzes. Tiesa, ar 20 collu diskiem gaitā paciets. Salons, kā jau BMW, kvalitāti nostrādāts, gaumīgs, ērts. Vēl jāpiešaujas pie i-drive sistēmas. Pie mīnusiem varētu pieskaitīt lietu, par kuru BMW, šo modeli izstrādājot, visticamāk, nedadomājās - ka pēc 10 gadiem arvien retāk kurš brauks ar auto bez viedtelefona lietošanas (waze, spotify utt.). Tad nu, ja negribu telefona turētāju līmēt pie stikla (nepatīk ne vizuāli, arī skatam traucē), vienīgais variants ir stiprinājums pie ventilatora, bet tas, savukārt, traucē skatam uz lielo displeju. Vai traucē atvērt to nelielo sīklietu nodalīju virs audioiekārtas. Otra lieta - kaut kā tomēr pie šī modeļa funkcijām ir vairāk jāpiešaujas, kā citiem auto. Vēl joprojām neesmu pieķēries, lai atrastu, kā ieslēgt kruīza kontroli. Citiem auto kaut kā atradu uzreiz. Un trešais - ar bluetooth savienojot telefonu, var tikai sarunāties, mūzika no telefona netiek atskaņota. To var pieslēgt ar AUX, bet pazūd skaņas kvalitāte. USB skan normāli, radio arī, bet tieši ar AUX basi kļūst švakāki, skaņa klusāka (jāgriež diezgan), un, tad ja izdomā pārslēgt uz radio un aizmirsti pagriezt klusāk... varbūt kāds audiospečuks var ieteikt risinājumu.
Var redzēt, ka auto lietots pārsvarā pa pilsētu. Kaut arī salons galīgi nav izsēdēts, dažas pogas (sēdekļu apsildes, stikla pūtēja u.c.) ir padilušas. Tad nu domāju - no vienas puses, varbūt labāk būtu bijis, ja būtu lielāks nobraukums, bet pa bāni, bet, no otras puses, ne jau uz 130-150 tad pa to bāni būtu braukts ar šādu auto. Pie tam, ar mazāku nobraukumu pēc tam to mašīnu tomēr būs vieglāk pārdot.
Vēl viena no BMW estētiķu puses nepārdomāta lieta. Gaišais salons ar melnajiem griestiem un tumšo koku izskatās vienkārši super. Bet drošības jostas nu gan varēja tomēr melnas. Gaišās tomēr nobružājas un izskatās reāli netīras. Runāju ar ķīmisko, teica, ka mēģinās iztīrīt.
Lai nu kā, auto kopumā ļoti patīk, un, ja nečakarēs smadzenes un kaut kas dikti dzīvē nemainīsies, domāju ar šo nobraukt vismaz gadus trīs.
Un laikam jāreģistrējas bmw-powerī