BMW

BMW 530d Gran Turismo dzīvē

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Tātad, slavēšanai, kritikai, saturīgiem komentāriem un spamam (kā tad nu bez tā) tiek nodots mans jaunais braucamais - BMW 530d Gran Turismo. Ražots un pirmo reizi pārdots tālajā, bet varbūt ne tik tālajā 2010.gadā, tātad, F07 modelis.

Kāpēc šāda izvēle? Sākumā domāju par jaunu auto. Bet tajā budžetā/mēneša maksājumā, kurā man būtu, tā teikt, komfortabli, izskatot visādus variantus, tā arī neko dvēselei piemērotu atrast neizdevās. Krosoveru īsti negribas un pēc tāda arī nav vajadzības. Korejieši neuzrunā, ja nu vienīgi kāds KIA Pro Ceed, bet, nu, tādā komplektācijā, kā man gribētos, tas maksā ap 30 kilo, tad nu, kaut kā roka neceļas nolocīt 30 tūkstošus par korejiešu kompaktklases auto. SEAT Leon FR tomēr jau ir morāli novecojis, Škoda Octavia RS arī, pie tam, feisliftētajam modelim purns šķiet neglīts (pre-deisliftam bija glītāks), VW atkrīt augstās cenas un drastiskā cenas krituma dēļ. No francūžiem uzrunā tikai Renault Talisman, bet tādā komplektācijā, kā man gribētos, pārāk dārgs tomēr. Vizuāli patīk Peugeot 508, bet, nu, pārāk tomēr daudz sliktu atsauksmju par Peugeot. It kā patīk Opel Insignia, bet arī - dramatisks cenas kritums, kā arī tagadējā piederība PSA grupai kaut kā neraisa uzticību. Tad nu ideju par jaunu auto tomēr noliku plauktā un sāku skatīties uz ko 7-10 gadīgu no premium gala... Gribētos jau kādu C klases mersi, bet sakarīgs jaunais modelis maksā apm. no 25000, bet man tomēr gribējās apm. 16-17 tūkstošos iekļauties. 2009. līdz 2014.gada modeļu kantainās formas galīgi neuzrunā. Skatījos Audi, bet arī... A5 un A6 it kā sakarīgi auto, bet tomēr neuzrunā. Bez tam, parunājos ar vairākiem šo modeļu lietotājiem, diez ko labi viņi tomēr neatsaucas. Bet A7 pārāk dārgs - netrāpa budžetā. Patīk feisliftētais XF, bet sakarīga servisa trūkuma dēļ vismaz tuvāko gadu laikā Jaguāru vairs neizskatu kā variantu.

Tad sanāca parunāties ar vairākiem BMW īpašniekiem (F07, F10, F11 modeļu) un visi ļoti labi atsaucās, ka šis esot viens no BMW veiksmīgākajiem modeļiem, kuram esot novērstas iepriekšējā E60 modeļa elektronikas problēmas. Tad nu sāku interesēties par šo modeli. Uzreiz sapratu, ka universāli negribas. Ja sedanu, tad tikai baltu, bet nekā jēdzīga piedāvājumā nebija. Tad vienu dienu netīšām pie savas mājas ieraudzīju stāvam Gran Turismo, un tad sapratu, ka gribu tādu - auto atšķiras no ļooooti daudz esošajiem sedaniem un universāliem, bet ir ar ļoti plašu salonu un kaut arī mazu bagāžnieku, tomēr, tā kā man patīk ceļot ar auto un dažreiz vienkārši kaut kur pie dabas gulēt, tad šis ir pašā laikā. Plus, tomēr esmu dizaina upuris un man patīk savādāki auto (ne velti fanoju par saabiem, jaguāriem, aflām u.tml.)

Tad sākās konkrētā modeļa meklējumi. Piesaistīja ss-ā viens baltā krāsā, ko tirgoja privātpersona. Bet, kamēr es tur e-pastiski visādus jautājumus uzdevu par auto, vēsturi, bijušiem darbiem utt., tikmēr tas tika pārdots. Tā nu turpināju skanēt ss-u. Kolēģis ieteica paskatīties kādā no tiem Tukuma plačiem, kas specializējas uz BMW importu (EZ Auto, Next Auto)... viņi it kā tirgojot labus un tīrus auto... dārgākus, kā vidēji ss-ā, bet, nu, sakarīgus, ar nekruķītiem odometriem. Pazvanījos pāris zināmiem tukumniekiem, kopumā labi atsaucās, ka pie tiem varot ņemt. Un tieši vienā no plačiem uzmanību piesaistīja tāds smuks, tumši pelēks ar balto salonu, melniem griestiem, panorāmas jumtu, un mazu noskrējienu (150 tūkstoši), trīslitru dīzeli ar 245 zirgspēkiem un astoņpakāpju automātu. Nācis no Vācijas, lietots Frankfurtē, ņemts no vietējā BMW centra. Aizbraucu, paskatījos, izbraucu un sapratu, ka tas ir tas, kas vajadzīgs un ko gribu. Nav pilnā komplektācija, bet pietrūkst vienīgi durvju piesūcekņu (durvis tomēr pasmagas) un stūres apsildes (Jaguāram bija). Protams, nesūdzētos par masāžas beņķiem, bet, nu, tā jau izvirtība būtu. Un nevar saprast, vai spoguļi pielokas tikai manuāli, vai arī var uzstādīt automātisko pielocīšanos (vismaz settingos neatradu). Paņēmu līdzi arī mehāniķi, kas man visus auto taisa, viņš arī piekrita, ka šo var ņemt. Tad nu sāku kārtot papīrus, sareģistrēju, izgāju skati (pa nullēm), saliku drošības sistēmas, nomarķēju, apdrošināju, un tagad tikai braukšanas vaina.

Pirmie apm. 500 kilometri nobraukti, kaut kādi iespaidi radušies. Auto ļoti ērts, dinamisks, labi izskatās, kā viens iauto vecbiedrs saka - baudāms. Patēriņš kombinētajā ciklā apm. 9 litri uz 100 km, salons ļoti plašs. Šis īstenībā tikai pēc nosaukuma skaitās 5.sērijas modelis, bet esot būvēts uz 7.sērijas bāzes. Tiesa, ar 20 collu diskiem gaitā paciets. Salons, kā jau BMW, kvalitāti nostrādāts, gaumīgs, ērts. Vēl jāpiešaujas pie i-drive sistēmas. Pie mīnusiem varētu pieskaitīt lietu, par kuru BMW, šo modeli izstrādājot, visticamāk, nedadomājās - ka pēc 10 gadiem arvien retāk kurš brauks ar auto bez viedtelefona lietošanas (waze, spotify utt.). Tad nu, ja negribu telefona turētāju līmēt pie stikla (nepatīk ne vizuāli, arī skatam traucē), vienīgais variants ir stiprinājums pie ventilatora, bet tas, savukārt, traucē skatam uz lielo displeju. Vai traucē atvērt to nelielo sīklietu nodalīju virs audioiekārtas. Otra lieta - kaut kā tomēr pie šī modeļa funkcijām ir vairāk jāpiešaujas, kā citiem auto. Vēl joprojām neesmu pieķēries, lai atrastu, kā ieslēgt kruīza kontroli. Citiem auto kaut kā atradu uzreiz. Un trešais - ar bluetooth savienojot telefonu, var tikai sarunāties, mūzika no telefona netiek atskaņota. To var pieslēgt ar AUX, bet pazūd skaņas kvalitāte. USB skan normāli, radio arī, bet tieši ar AUX basi kļūst švakāki, skaņa klusāka (jāgriež diezgan), un, tad ja izdomā pārslēgt uz radio un aizmirsti pagriezt klusāk... varbūt kāds audiospečuks var ieteikt risinājumu.

Var redzēt, ka auto lietots pārsvarā pa pilsētu. Kaut arī salons galīgi nav izsēdēts, dažas pogas (sēdekļu apsildes, stikla pūtēja u.c.) ir padilušas. Tad nu domāju - no vienas puses, varbūt labāk būtu bijis, ja būtu lielāks nobraukums, bet pa bāni, bet, no otras puses, ne jau uz 130-150 tad pa to bāni būtu braukts ar šādu auto. Pie tam, ar mazāku nobraukumu pēc tam to mašīnu tomēr būs vieglāk pārdot.

Vēl viena no BMW estētiķu puses nepārdomāta lieta. Gaišais salons ar melnajiem griestiem un tumšo koku izskatās vienkārši super. Bet drošības jostas nu gan varēja tomēr melnas. Gaišās tomēr nobružājas un izskatās reāli netīras. Runāju ar ķīmisko, teica, ka mēģinās iztīrīt.

Lai nu kā, auto kopumā ļoti patīk, un, ja nečakarēs smadzenes un kaut kas dikti dzīvē nemainīsies, domāju ar šo nobraukt vismaz gadus trīs.

Un laikam jāreģistrējas bmw-powerī

 
ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 19 Atbildēt

Klau GB12,tu varētu tā kārtīgi ietopīt ar savu bmw lai visai Latvijai pierādītu kad BMW nav ķerra,ar 250 km/h pietiktu.Es saprotu kad tev kādu laiku nebūs tiesības,toties vēsturē ieiesi,ne fotoradars bet ceļu pocija lai tevi paņem pie škvarņika.Savādāk šitie Latvijas mīzēji vairāk par 180 nav spējīgi pabraukt,Varbūt sāksi šo kustību?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
9 1 Atbildēt

Nu tā, 2 mēneši ir pagājuši un, paldies Visaugstākajam, joprojām nav īsti ko rakstīt - auto kalpo labi. Viena lieta, kas nestrādā - bagāžnieka poga, kas ver vaļā apakšējo daļu (bagāžnieku var atvērt 2 veidos - tikai apakšu kā sedanam vai ar visu stiklu, kā hečbekam). Ja grib vērt apakšējo daļu, tad jāņem atslēga.

Mazliet blondi sanāca - vienu brīdi sāku ievērot, ka stikla jumtam štorka pati no sevis taisās ciet. Ne uzreiz, bet tā - pa mazam gabaliņam, ka nedēļas laikā pilnībā aizveras. Versijas bija visādas - kaut kas pat teica, lai nokalibrē. Beigās izrādījās, ka vienkārši, kad slēdzu durvis ciet ar sensoru uz durvīm, mazliet paturot, lai pielokas spoguļi, tad, kamēr tiek turēts, arī tā štorka veras ciet

Patēriņš - nu, pilsētā pie 12-13 būs. Šoseja - kaut kur ap 7-7.5. Starp citu, uztaisīju ar to nelielu tripiņu līdz Prāgai. Mazliet sanāca atvilkt pa Polijas bāņiem... vakar vienu brīdi mēģināju skrieties ar vienu i8, kas pie Bjalostokas kā stāvošam pagāja garām... līdz 220 vilku, tad palika neomulīgi - atmetos. Bet, nu jā - tas auto uz bāņiem jūtas kā zivs ūdenī.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 0 Atbildēt

cerams, jūrmaleni saremontēs pietiekoši labi, lai var atkal braukt ātrāk

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 1 Atbildēt

21.jūnijā redzēju Tavu auto Rīgā.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 2 Atbildēt

Cerams ka neaizmirsi arī tūliņ nekavējoties ieiet ecsdd,iemet te mums kādus sensitīvi ziņkārīgos datus

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Es izbraucu sestdien... tagad vālēju atpakaļ.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

megamixs Reģ.: 03.03.2016
1 0 Atbildēt

Nemaz nezināju, ka Dags krieviski arī mauc ????

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nu tā, četri mēneši pagājuši, nobraukti 7.5 tūkstoši km un joprojām nav ko rakstīt - viss čikiniekā.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 2 Atbildēt

Tad jau garlaicīgu mašīnu būsi iegādājies?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tā izskatās

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Jāgaida ziema

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Un kas būs ziemā?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 3 Atbildēt

Parādīsies kontents.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Volxaprāt, sāks jukt pa vīlēm ārā, viss kritīs nost, nevarēs piedarbināt utt. utjp. Tipisks latvietis - lielākais prieks, ja citam latvietim neveicas. Un lielākā bēda, ja veicas...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Vienkārši gaidam jaunu kontentu. Ta ka mašīnai nekas netiek darīts, ta ziema var ienest savas korekcijas. Vāciešiem parasti ručkas, slēdzenes tajā laika ieklemmē un protams arī palaišanu mīnusos testēsim.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 2 Atbildēt

Pilnīgas muļķības Vāciešiem nekā tāda nav (frančiem gan ir). Visi dīzeļi darbojas ziemā bez stresa. Ja grūti pielaist - jāmaina kvēlsceces utt.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

nemiiz,šogad ziema nebūs

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Joprojām uzskatu, lielisks auto, kad viss tehniski tip top, tomēr ārkārtīgi traucējoši un būtiski - dārgi, kad vēlies visu paveikt uz

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 2 Atbildēt

Reti nesimpātisks auto, tizlāks tik x6. Bet nu vienam māte, otram meita... . Nu bet, lai labi ripo!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tad, kad F07 iznāca - 2009.gadā, manas domas bija visai līdzīgas... nu, ne tik kategoriski, bet arī es nebiju sajūsmā. Tad kādā brīdī man tas auto sāka iepatikties, pats nezinu, kāpēc, īpaši aizmugure šķiet izdevusies, sevišķi tumsā. Piekrītu, ka ar priekšējo lukturu dizainu gan bavārieši varēja mazliet vairāk pacensties, plus, to purnu ne tik stāvu uzzīmēt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pusgads un 10 tūkstoši aiz muguras, joprojām viss pa skaisto

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Man 7xx arī labi ripo, izgāzu līkumu pa Poliju ap 2500km, kruīzā visu laiku ap 200km/h, brīžiem pat 250km/h Izbaudīju, jo ilgāk braucu, jo vairāk man tā mašīna patīk, visvairāk ir iepatikušās gaismas, tās reāli dzīvo savu dzīvi, izgaismo ceļu labāk kā priekšā braucošie auto, tai pašā brīdī neapžilbinot visus pārējos

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Man arī viens tālāks brauciens (uz Prāgu Jāņu brīvdienās) aiz muguras. Ātrumi... nu, ne tik ātri... max 220... gāja jau vēl, bet kaut kā Polijā satiksme dikti noslogota bija, plus sānvējš paliels, neriskēju ātrāk. A Lietuvā kaut kā negribējās riskēt uzrauties uz jaunā bāņa... pieļāvu, ka poliči varētu tur spietot. Bet jā, bauda braukt. Nobraucu ap 3500 km, patēriņš nostājās pie 8.4 l. Mierīgajā režīmē - līdz 120 km/h iekļāvos septiņniekā. Varēja jau būt labāks, bet, no otras puses, priekš tik lielas govs...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man, ar visu tādu braukšanu patēriņ,š ap 7L bija, visu laiku jau tā neskrēju, LV, LT, pa godīgo, ņemot vērā kameras utt, arī PL, bija lēnie posmi, remonti, ciemati. Tiekšu godīgi, vairs arī diži nepētu cik tērē, kāda starpība 7 vai 8L, braukšanas stilu dēļ tā nemainīšu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 2 Atbildēt

Šodien tika uzliktas ziemas riepas... šoreiz nolēmu likt uz tiem pašiem 20 collu diskiem, nevis pirkt mazākus... paskatīsimies, kā ies... ja galīgi nepatiks, nākamsezon darīsim savādāk...

Tika arī apkope izieta - samainīta eļļa un visi filtri. Auto ziemai gatavs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Vai līdz nākošajai sezonai tev šī mašīna vēl būs?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ta' jau redzēs... Ja nekas radikāli dzīvē nemainīsies, tad būs... kad pirku, bija doma vismaz gadus trīs braukt...

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
1 0 Atbildēt

Ziemā 20 collas? Man lauku puisim to nesaprast.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, to parodiju, kas mums te ir, par ziemu grūti saukt... līdz ar to, neredzu jēgu tērēt naudu liekam disku komplektam.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Lai kāda tā ziema, bet asfalts katru pavasari tāpat nokūst, un tad ar baloniem pārvietoties ir krietni drošāk un komfortablāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Var redzēt ka raksta cilvēks, kurš ārpus dižās pilsētas maģistrālajām ielām izbrauc vēl tikai pa lielajām šosejām. Pabrauc pa grants ceļiem patreizējajos laikapstākļos un padomā kādi tie būtu, ja būtu īstas ziemas...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Un? Tas tā kā būtu kaut kas slikts?

Ja man vajadzētu braukāt pa tiem grants ceļiem biežāk kā pāris reizes gadā, tad es droši vien izvēlētos citu auto ar citiem riteņu izmēriem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Fakta konstatācija ka tu neesi sapratis ko "nav īstas ziemas" nozīmē - sala laikā kā reiz tu ar saviem koka ratu ripuļiem daudz vieglāk granti izbrauktu nekā tagad biezputru...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kur tu aiz loga redzi biezputru?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Aiz loga neredzu, jo aiz loga ir asfalts - braucot pa granti redzu un jūtu labi - labākajā gadījumā daudz bedru, bet var būt arī biezputrā sabraukts ceļa segums. Tu gan laikam ar "biezputru" domāji sniegu...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kaut kā tā, jā... bet, kā jau rakstīju, ja man būtu aktuāli pietiekami daudz pārvietoties pa biezputru jebkurā šī jēdziena izpratnē, visticamāk, brauktu ar kaut ko bobik vai krosoverveidīgu un ne no premium gala...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Džedajs arī visu gadu brauc ar 19-tajiem ripuļiem.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Ziema ta ziema, Tev droši vien pa mūsu lauku ceļiem (dižbedrainajiem) nav jāpārvietojas. Tad Tev ir paveicies.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Ko gan var spriest pēc plika riteņu diametra, ja nav konkrēti norādīts to konkrētais izmērs??

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

druknais1 rakstīja: Ziemā 20 collas? Man lauku puisim to nesaprast.

Nu a ko man darīt? Man vispār ir tikai viens disku izmērs un viens riepu izmērs

195/55R20, bet kopuma loti labi, jo nav jādomā, cik collas likt, kādus izmēru, a varbūt šie ir labāki?

Bet ripo labi 20 collas ziemā!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Lietot pelēkās šūniņas. Tas tavs megaizmērs ir domāts lai taupītu degvielu, kas droši vien sevišķi svarīgi ir pie tā, kāds tev tur ir mazs turbo nemotoriņš. Bet tas nenozīmē ka nevar uzlikt kaut ko citu - viss ko tev vajag zināt - iznesumu un priekšējo bremžu izmēru. Es domāju ka 17" tu tur noteikti vari uzlikt - neba 1.3 turbo makstij būs tikpat lielas bremzes kā, hvz, kaut kādam S8 vai M5.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

kādu 17 zoll riepas izmēru sev vajadzīgajam riteņa diametram viņš tur uzliks- varbūt 195/95 ??

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Man pat nenāk doma kaut ko mazāku likt. Kāpēc labu bojāt?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka cilvēki joprojām neatšķir diametru no riepas platuma.Viņi nespēj saskatīt risku un atšķirību- ka 195/55R20 ir būtībā krietni biezs un komfortabls balons,kurš sava platuma (pareizā, Šauruma..) dēļ īsti nemaz neapdraud mašīnas uzvedību braucot pa pļuru vai ūdeni.Toties,tāds 255/40R20 vai 275/30R20 ziemā būtu teorētiski bīstams itin visam,ko vien var iedomāties.Sākot ar 245 platumu, pie 6mm protektora atlikuma jau ir jāsāk domāt par izmešanu miskastē,ne vairs par drošu braukšanu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

195/55 - balons... Mhm, kā tad... Ja nu vienīgi pēc koka ratu riteņiem ar plānu gumijas kārtiņu virsū. Manam golfam uz 15" diskiem ir paredzēti tādi gumijas raksturlielumi - es uz tik zemām riepām neparakstos - arkas, par laimi, tai mašīnai ir ar rezervi, var ielikt gan 60, gan 65, tik jāizdomā ko.

Šī cilvēka gadījumā gan ir īpatnējāk - bet nu labi, pierunāji, izmērs tomēr varētu būt puslīdz lietojams...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

vai ta Tev ir 195/65 oficiāli paredzēts? Viņš taču Nevar vispār nekur sprukt- tas 195/uz20 (vai pat tas šobrīd izplatītais 225/uz19) ir tikko Jauns pēc būtības eksotisks (un iespējams ka Daaargs) izmērs- tur uz tiem diskiem teorētiski derošās riepas drošvien būs uz pirkstiem skaitāmas un variēšana ar kādiem +/- starpizmēriem teju neiespējama.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu jā, viņam ir tāda īpatnēja situācija, tāpēc principā jāpiekrīt.

Man ir paredzēts 195/55, bet kā jau teicu - arkās pietiek vietas arī 195/65. Pirms 30 gadiem mode nenoteica ka arkai jābūt pilnīgi piepildītai, tāpēc rezerve ir - man šobrīd ir ražotāja izrakstītais 185/60/R14 virsū, šausmas cik tās arkas ir tukšas...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā,ar tā laika ar praktiski jebkuru auto ar 185/195 izmēriem pa sniegu vai pat šļuuru varēja pabraukt uz pilno, cik vispār tā mašīna gāja.Nerunājot nemaz par prastu gludu ledu.Pamēģin reku tagd ar "šodienas" platumiem, piem, ar 245 un to 5mm gumijas zābaka atlikumu ;p

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Plus, vēl riskēt ar garantiju?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par šito jau es baidījos - ka jaunā tačka satur arī važas, kuras neļauj īpašniekam rīkoties ar savu mašīnu... Ko tieši ražotāja neparedzēti ripuļi garantijai apdraud - piekares remontus?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vispār jau, ne ar vienu uzparikti, kurai ir garantija, tu "nevarētu rīkoties" kā pašam ienāk prātā... gan jau ka arī ar gāzes uzparikti savā vecajā trusī... no šī tad sanāk, ka vispār neko jaunu nedrīksti pirkt...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Lietas, kuras es pērku jaunas, es cenšos izvēlēties tādas, lai iepakojumu varētu drīz sadedzināt, lasīt - ar domu lai nav jānes uz remontu, bet ja tomēr noplīst - tad saremontēju pats. Es varu nosaukt tikai vienu izņēmumu - Hitachi fleksis, kuru nopirku depo pagājušā gada sākumā - par tādu cenu, un ar nepatīkamu reduktora skaņu - kaste tika saglabāta, vienreiz jau ir bijis uz remontu, un kad atradīšu atkal pazudušo kasti, tiks vests otrreiz, jo jau ir atkal nosprādzis - ne par velti es gribēju makitu, vienkārši vajadzēja uz sitiena...

Par gāzes iekārtu nošāvi garām - tā ir mana mašīna, ar kuru es saprāta robežās daru to, ko es gribu - gāzes iekārtas aizsākumi notika vēloties šrotā no vienas egles izvilkt vadības bloku, jo neredzēju jēgu maksāt ~100e par detaļu kas praktiski nenolietojas - beigās visa motortelpas daļa, sastāvoša no normālām detaļām, tika par sviestmaizi [20e] savākta un pēc ilgāka laika ielikta golfā, piepērkot klāt jaunu balonu, multivārstu un trubas - pēc dažu mēnešu lietošanas tas 8 vai cik tur gadus vecais reduktors tika aizvietots ar jaunu tādu pašu, pie viena uzliekot jaunu kruto filtru - nu vēl vajadzētu nopirkt jaunas sprauslas un tad dilstošo detaļu aplis būs noslēdzies, un līdz nākamā gada aprīlī esošajai apskatei vai nu nopirkt sertifikātu un piereģistrēt, vai arī piereģistrēt @ CSDD otrās pakāpes pārbūvi - jā, kā izrādās, var arī piereģistrēt pašliktu gāzes iekārtu kā pārbūvi, tik tad darba dienā darba laikā jātriecas uz dižo pilsētu uz ekspertīzi. Kā jau redzi - savai gāzes iekārtai garantiju dodu es pats, bez iekārtas aiztikšanas ierobežojumiem - jo atkal, detaļas ir izvēlētas nevis tās lētākās, bet - "normālas".

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Iepakojums nav jāglabā. Saglabāt var vien tad, ja var sanākt atgriezt, bet tas laikam bija cik - 2 nedēļas?

Visiem ļaužiem, kas tik centīgi šīs kastes parasti pajautāju, kur viņiem nolikts ledusskapja iepakojums.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Aigi, brauc ar R Scenic vai elektrisko BMW i3?

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

2018 Grand Scenic

Lasītākie raksti

Jaunie raksti