Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volkswagen T-Cross 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Volkswagen T-Cross 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
1 2
VWfans Reģ.: 21.02.2004
21 1 Atbildēt

Vakar izbraucu gandrīz 100 km ar dažus mēnešus jaunu, nepilnus 5 tūkst.km nobraukušu Volkswagen T-Cross. Auto sākumcena ir 15990 EUR, taču testētajam demo auto tā bija 28310 EUR. Volkswagen T-Cross pieejams trīs komplektācijās: City, Life un Design. Dzinēji divu veidu 1,0 litra turbomotori - ar 95 vai 115 zirgspēkiem, kā arī pieejams viens dīzeļmotors - 1,6 litri, 95 zirgspēki. Ātrumkārbas: piecpakāpju vai sešpakāpju manuālā, kā arī septiņpakāpju DSG.

Testētais auto bija ar 1,0 litra benzīna 115 zirgspēku turbomotoru un DSG kārbu bagātīgākajā komplektācijā. Šādai komplektācijai cenu lapas cena ir 23150 EUR. Būtiskākās ekstras:

- divu zonu klimatkontrole,

- sporta komforta sēdekļi priekšā

- apsildāmi priekšējie sēdekļi un apsildāmas vējstikla apmazgāšanas sprauslas

- adaptīvā kruīzkontrole

- LED lukturi priekšā un aizmugurē

- ādas apdares fultifunkciju stūre

- priekšējais elkoņbalsts

- Hill Start Assist

- sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēma ,,Front Assist,, ar avārijas bremzēšanu pilsētā

- Lane Assist

- priekšējie miglas lukturi un līkumgaismas

- elektriski regulējami un apsildāmi atpakaļskata spoguļi

- parkingsensori priekšā un aizmugurē

- radio ,,Composition Media,, ar 20,3 cm pa diagonāli skārienekrānu

- seši skaļruņi

Papildaprīkojums konkrētajam auto, ar kuru braucu, un kas uzaudzē cenu līdz 28310 EUR:

- aktīvais, virtuālais info displejs

- R Line interjera un eksterjera pakete

- 18 collu vieglmetāla diski

- navigācija

- atpakaļskata kamera

- mūzikas sistēma ,,Beats,,

- App-connect

- bezatslēgas piekļuves sistēma

- bezvadu uzlāde tālrunim

- spoguļu automātiskā nolocīšanās

- aklo zonu kontroles sistēma

- automātiska lukturu augstuma regulēšana.

Vakarā rakstīšu vēl.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Pirmie iespaidi: Autožurnālisti izbrauc ar jauno "Volkswagen T-Cross" (+ VIDEO) iauto.lv/zinas/latvija/31500-pirmie-iespaidi-autozurnalisti-izbrauc-ar-jauno-volkswagen-t-cross-video

iciks Reģ.: 29.05.2013
18 0 Atbildēt

Būtu ļoti interesanti, ja blakus šim, kam cena ir gandrīz dubulta sākumcena, notestēt to pliko variantu...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
11 0 Atbildēt

Nedomāju, ka plikāks variants būtu nebaudāms. Nu jā, motors mazāk jaudīgs būtu, ar 95, nevis 115 zirgspēkiem. Nebūtu automāts, bet būtu manuālā kārba. Nebūtu klimatkontrole, bet kondicionieris tomēr būtu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
17 0 Atbildēt

Auto sākumcena ir 15990 EUR, taču testētajam demo auto tā bija 28310 EUR.

Nu kas tas par sviestu? Tam pirmajam auto tak ar otro nav nekāda sakara. Ja tirgū ir zemenes par 1,8 EUR un 3.6 EUR par kg, tad tās par 1.8 nav zemenes, bet atkritumi. Tās nav ēdamas.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
10 0 Atbildēt

Tas saucās mārketings, iekārdina cilvēkus ar skaļām reklāmām par cenām "sākot tikai no xxx eur", salonā vizuāli arī izliek diezgan nopakotus, lai rodas labs vizuālais iespaids.

Bet, kad cilvēks sāk nopietni skatīties, tad saprot, ka auto par 16k ir mīts, jo reāli interesē komplektācija par kādiem 25k...

eidis Reģ.: 07.11.2001
9 0 Atbildēt

To jau es saprotu. Vnk ja Danija ar "sākot no 5EUR" sludinātu apavus, kas īsti nav valkājami, bet valkājamie maksātu 40EUR, domāju, ka PTAC viņiem pateiktu biezu vārdu par maldināšanu (kgan TopShop turās jau ilgi apbrīnojamā kārtā).

Realit;āt;ē tas auto sākas kkur no 22k.

iciks Reģ.: 29.05.2013
9 0 Atbildēt

Tavs salīdzinājums nav īsti vietā. Tas 16k auto ir braucams, vien vismazāko motoru, bez jelkādām ekstrām, taču savu funkciju veic, tā ka PTAC īsti nav par ko piesieties.

Cits jautājums ir tāds, ka reklamēts tiek ne jau šis nabaga radinieks, bet biezais variants un cilvēkam jau zemapziņā nostrādā "es tak dabūšu super duper auto", lai gan realitātē sanāks vilšanās.

Man ļoti patiktos testos palasīt par tādiem reāli aprīkotiem auto, kādus vidusmērā pērk, bet nu laikam jāpaliek vien gribot.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

"bez jelkādām ekstrām" ir tāda ļoti nepareiza frāze, jo "bez ekstrām" varētu būt kāda piecdesmito gadu mašīna, kam pat sildītājs bija papildaprīkojums - bet te tā bāzīte noteikti ir jūtami augstāka nekā, teiksim, mk3 golfa bāzīte. Pareizi būtu jāsaka "bez papildaprīkojuma" - bet nu tāpēc tas cipars ir mazs, jo tas papildaprīkojums nav ieķeksēts.

eidis Reģ.: 07.11.2001
5 0 Atbildēt

IMO tu esi pārāk optimistisks.Relatīvi nesen konstatēju, ka Caddy vēl pastāv versija, kur spoguļus jāregulē no āras kā 50 gadu GAZ.

Tā, ka VAG mierīgi var piedāvāt "bez jelkādām ekstrām"

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Caddy ir komerctransports, kam vairāk nekā privātajām mašīnām ir jāspēj konkurēt ar citu ražotāju izstrādātājiem uz lētāko cenu. Un ja tev liekas ka spoguļi kurus jāregulē bakstot ar pirkstu ir "bez ekstrām" - es nezinu vai to tagad neparasa kādas regulas - bet pasažiera spogulis tak varētu nebūt nemaz - teiksim, mk2 mūsu platuma grādos neeksistējošā komplektācijā "C" varēja būt ar vienu vienīgu, ar pirkstu bakstāmu, šofernieku Un kad tā padomā - kas vainas? Cik bieži tu regulē spoguļus? Es šausmīgi reti; tie elektriskie mehānismi man tur pa lielam ir tikai ķeksīša pēc.

eidis Reģ.: 07.11.2001
6 0 Atbildēt

Nūūū. Šādi jau ļoti tālu var tikt. Pārfrāzējot sunīšu dzīves moto, arī cilvēkam vajag tikai paēst, pa..irst un izd..āst. No šāda skata punkta arī Mk2 ir nevajadzīga greznība - pietiek ar velo. Lai sliedi aizvestu vnk vajag 2 velo un nelielu trenniņu.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Paturpinot tavu domu - vispār jau vajag vienu vienīgu kravas velosipēdu.

Bet nu tagad es saprotu kāpēc tu tā jūsmo par japāņu mašīnu izstrādajumiem - vajag vai nevajag aprīkojumu, bet tas ir, un ar to var pontot nepiemaksājot, kamēr vācu mašīnām, bļīīīīn, par to jāpiemaksā, un tāpēc tu izvēlēsies tikai to, ko reāli lietosi, nevis visus sūdus pēc kārtas, nē nē, tas neder.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
11 0 Atbildēt

Tikai saturs. Iespaidi, atsauksmes, tests? Ok, ir ka varēji nobraukt 100km...

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
9 0 Atbildēt

28k... Nu varēja jau VW tad arī 1.5 TSI piedāvāt par tādu cenu. Bet šis jau izskatās tipiski VW garā par ekstrām, kas sen nav nekāds WOW, prasīt milzu piķi un aizbāst aiz papildaprīkojuma sienas.

msh Reģ.: 16.04.2007
9 0 Atbildēt

1.5 noteikti nedrīkst piedāvāt jo tam būs pārāk lieli CO2 cipari...

iciks Reģ.: 29.05.2013
8 0 Atbildēt

Pieņemu, ka mazajiem modeļiem neliek lielākus motorus, lai pirktu kaut vai to pašu golfu, nevis šo to mērkaķi.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
9 0 Atbildēt

Škoda Kamiq, kas, ja pareizi saprotu, ir T-Cross konkurents, būs piedāvājumā 1.5 TSI.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
10 0 Atbildēt

T-cross ir maaazliet lielāks vw polo. Kamiq jau ir pa kārtu lielāks. Bet nu tur jau īstenībā visi tie modeļi ir baigi tuvu viens otram. Katrs tur pa 5cm garāks salīdzinot ar citu utt.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Tavs pieņēmums ir nepareizs - paskaties uz polo un tu sapratīsi ko dara lai nenoceltu golfam pircējus - nu jau iekš polo pat ir 2.0 turbiķis, bet - tikai ar 200 zs. Bet te nav pat 1.5, kur nu vēl 2.0...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

1,5 TSI motoru var iegūt, pērkot nedaudz lielāko Volkswagen T-Roc automobili. Mazākajam T-Cross piedāvā tikai litrīgos motorus.

Interesanti, ka T-Cross ir tikai nedaudz mazāks par T-Roc. T-Cross garums ir 411 cm, bāze 255 cm, bet T-Roc garums 423 cm, bāze 259 cm.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
10 2 Atbildēt

Pezķec, par ko tur 28tk maksāt?

Motora nav. Izskatās kā 2017. gadā ražots. Tie skaluvācieši ir saspiedušies.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 2 Atbildēt

Motors testētajam auto bija baudāms - jaudīgs un ekonomisks. 115 zirgu benzīna turbomotors 1270 kg vieglo auto no 0 līdz 100 km/h var uzraut 10,2 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 193 km/h.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Uzskaitītas (pagaidām) te ir 28 "ekstras".No kurām apm 26 bija jau loģiski pieejamas jebkurai normālai 5-6-7-8 gadus vecai mašīnai.Nebija carplay un 20 zoll ekrāns.Pārējā visa tā draza šodienas apstākļos maksā kapeikas.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 1 Atbildēt

Tātad viedoklis par testēto auto. Tas man ļoti patika, labprāt tādu iegādātos, taču ar mazāk ekstrām cenu diapazonā 17-21 tūkst.EUR.

Volkswagen T-Cross ir izcili ērta sēdpozīcija pie stūres, pateicoties plašiem stūres un sēdekļa regulēšanas diapazoniem. Samērā šauras logu statnes palīdz pārskatāmībai. Vēlētos nedaudz lielākus sānu spoguļus. Aizmugurē vietas daudz - ja es, būdams 181 cm augumā, apsēžos ,,aiz sevis,, , tad man ceļu zonā paliek apmēram 8-10 centimetri brīvas telpas. Virs galvas paliek kādi 3-5 centimetri.

Bagāžnieks ir ar divu līmeņu grīdu. Ērti apakšējā līmenī salikt un paslēpt kādas sīklietas (instrumentus, logu šķidruma, dzesēšanas šķidruma traukus). Tad bagāžnieks, kuru aizpilda, sākot no virsējā līmeņa, ir neliels, jo auto tomēr ir kompakts. Ja vajag vairāk vietas, tad bagāžnieka virsējo grīdu var izņemt un iegūt papildus kādus 12-15 centimetrus bagāžas telpas dziļumā. Un vēl noderīga lieta ir pakaļējo sēdekļu (visa dīvāna kopā) uz priekšu un atpakaļ bīdīšanas iespēja par vismaz 10 centimetriem. Ja pietrūkst nedaudz telpas, lai ieliktu bagāžniekā kādu lielāku priekšmetu, tad var aizmugures sēdekļus pabīdīt uz priekšu, upurējot aizmugurē sēdošo ērtības. Taču, ja aizmugurē neviens nesēž, tad jāupurē nav nekas.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 1 Atbildēt

Par gaitas īpašībām. Tās man ļoti patika gan ideāla seguma Ventspils un Liepājas šoseju sākumposmos, gan pa ļoti salāpīto P101 šosejas posmu starp Jūrmalu un Kalnciemu. Jā, auto diezgan paciets, bet ar mēru. Riepas bija izmērā 215/45-R18. Ja auto būtu ar R16 riepām (standarts City un Life komplektācijā) vai R17 riepām (standarts Design komplektācijā), tad būtu mīkstāk.

Skaņas izolācija ļoti laba - auto klusāks nekā Škoda-Fabia, nemaz nerunājot par Honda-Jazz.

Jaudas ar 115 zirgspēku benzīnmotoru un DSG kārbu pietiek atliku likām. Uz šosejas dažus auto apdzinu - iespied grīdā un aiziet! Paveros spidometrā - jau 130 km/h !!! Fabijai šādos apstākļos būtu kādi 110 km/h tikai...

Damn Reģ.: 07.12.2003
10 0 Atbildēt

Acceleration 0 - 100 km/h 10.2 sec

Jaudas tur ir stipri par maz.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 0 Atbildēt

Manuprāt, jauda pilnīgi pietiekama. Volkswagen T-Cross ar 115 zirgspēku benzīna turbomotoru viegli spēj skriet tādos režīmos, kādos var pazaudēt autovadītāja tiesības.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

Katrā ziņā salons un bagāžnieks Volkswagen T-Cross automobilim ir jūtami lielāks nekā konkurentam Nissan-Juke.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Respect - ļoti labs apraksts

Principā, neizbrīna - lielisks auto!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Tūlīt uzrakstīšu Volkswagen T-Cross komplektāciju, kāda mani pilnībā apmierinātu. Tātad auto ar 3 cilindru 1,0 litra 95 zirgspēku benzīna motoru un manuālo piecpakāpju kārbu maksā 15990 eiro. Liekam klāt ekstras, ko vēlos:

- metāliska krāsa 453 eiro;

- priekšējie miglas lukturi un līkumgaismas 173 eiro;

- ziemas pakete (priekšējo sēdekļu apsilde un automātiski apsildāmi vējstikla apskalotāji) - 301 eiro;

- tekstila paklājiņi priekšā un aizmugurē 96 eiro;

- multifunkcionāls displejs ,,Plus,, 45 eiro;

- divu zonu klimatkontrole 341 eiro.

Par ekstrām tātad 1409 eiro klāt, lai auto nebūtu ,,pliks,, . Rezultātā sanāk baudāms auto par 17399 eiro !!!

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
4 0 Atbildēt

Man ir smaga aizdoma, ka ar 5 robu kārbu un vārgāko 1.0 motoru, ekonomiskums izlidos kā mīļākais pa logu, kad vīrs atnāk mājās.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Labs teiciens.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Nav teikts. Paskatoties, piemēram, fabijas ciparus, kur ir 95 zs/5 robu mešalka, 115 zs/ 6 robu mešalka un 115 zs/DSG, ražotāja norādītais patēriņš kāpj tieši šādā secībā, par simts gramiem uz katru solīti Un, galu galā - abi divi ir turbiķi , viens vienīgi švakāk iet, tb tajā mazāk iepūš - nav pat īsti iemesla lai vājākais būtu rijīgāks.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
3 0 Atbildēt

Nu 95 zirgi gan būs diezgan čābīgi, tie 115 šķiet ir bez maz vai minimums, ko ir vērts skatīties.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Ja gribētu baudāmu dīzelīti - 95 zirgspēku 1,6 TDI ar manuālo piecpakāpju kārbu, tad pie bāzes cenas 19354 eiro pieliekot tās pašas ekstras par 1409 eiro, gala cena mašīnai būtu 20763 eiro.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 5 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Respect - ļoti labs apraksts

Principā, neizbrīna - lielisks auto!

Jā ļoti lielisks. Aptaisīties var.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Man pret apskatnieku šoreiz dižu p-retenziju nav, vismaz viens retais pa P101 ir atļāvies novilkt.Jocīgi ir, ka testē modernu auto ar 28extrām pa lielu cenu, abet lūk, ja "viņam pašam" būt jāņem, tad dodiet pliku/apdalītu un pa puscenu.Tas 10sek uzrāviens ir ok uz darbu braukt, bet ja dēļ tā jākrāj 30k savam "sapnim", tad tas ir diezgan jocīgs sapnis.Drošvien uzvedas līdzīgi kā kādreiz 72zs žigulis,kurš ar 2robu iet uz 90 un pamēģini vēl viņu pilsētā ar V6 noķert.Riepas 215/45 ir pirmais, ko tur vajadzētu izmest.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Dīleru demo auto parasti ir komplektācijās tuvu maksimumam. Kāds ir, tādu jātestē. Bet priekš sevis es negribētu tērēt 28 K, ja pieņemams auto sanāk par 17 K.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Nu tas skaidrs.Nav skaidrs, kā ar šo te relatīvi mazo auto par to 17k tajā viņa komplektācijā varētu "iekārdināt" tur to ienīstā 7k vērtā smirdošā xc90 vai a6 īpašnieku.Ja nekā no plaši izbazūnētā labuma tam reāli nav- ne salona, ne piedziņas, ne vietas,ne gaismas,ne motora,ne ponta,un pat īsti ne tā,par ko mēs jūsmojam "jauno" tehnoloģiju sakarā. Bet viņam tagd vajag savus 10k piemaksāt par šo lielisko iespēju.Nu kāa??

JanJan Reģ.: 07.02.2018
6 0 Atbildēt

Jā... Un tur jau tā lieta, ka reti kurš par t-cross būtu gatavs tērēt 28k...

Piemēram, par 17k jau ir samērā plašas iespējas nopirkt teiksim 2-3 gadīgu auto, kurš jauns maksāja 30+ (nu tas tā, ja gribas tomēr pēc iespējas jaunāku, un nevis 5-10 gadīgu dārgāku auto).

Es nešaubos, ka iekāpjot tajā 28k vērtajā arī būtu ļoti apmierināts, bet kā būtu pēc tam iekāpjot 17k vērtajā? Domāju, ka būtu drusku tāda vilšanās. Nu tas no sērijas, ka Tu booking.com skaties viesnīcu, tur smukas bildes, viss forši, paņem lētāko variantu un tevi ieved kaut kādā jumta istabiņā, kur viss izskatās citādāk...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Sarēķināju, ka Volkswagen T-Cross ar dīzelīti atmaksāsies, nobraucot 210 tūkst.km, ja pieņem dīzelim vidējo patēriņu 5,21 litru uz 100 km, benzīnniekam 6,08 litrus uz 100 km, benzīna cenu 1,25 EUR litrā, dīzeļdegvielas cenu 1,15 EUR litrā. Dīzeļauto dārgāks par benzīnnieku par 3364 EUR.

core Reģ.: 03.01.2017
4 0 Atbildēt

Man šķiet, ka aprēķini nav precīzi, es domāju, ka dīzelim vidējais patēriņš jāņem 5,19843, bet benzīniekam 6,08175. Cik km tagad atpelnīsies?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Es ņēmu plus 24 procentus klāt rūpnīcas dotajiem vidējiem patēriņiem, kas ir attiecīgi vidēji 4,2 litri uz 100 km dīzelim un 4,9 litri benzīnniekam.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Bet ja iet runa par 2 litr motoriem,vai pilnpiedziņu, tad benzīns diez vai izbrauks jau no 9l.Ja par 3l motoru , tad reālā starpība jau ir 3-4 litri uz 100km.Un tendence ir, ka šur/tur tagad jau b motors maksā dārgāk par d.To gan neviens "ne-redz".Patēriņā tāds benzīns bez hibrīda palīdzības dīzelim nav konkurents.Bet ar viņa palīdzību tas ir nekonkurētspējīgs jau dārgās cenas dēļ.Vienīgi var līdzēt apzināti uzkultivēta demagoģija.Kuras dēļ tagadējo dd jaunpircēji vai izskatītāji nonāk ākstu lomā.Vislielāko pretīgumu rada tas, ka zvērinātie dd motoru izplatītāji no sevis nevar izspiest praktiski neviena varda savu piekritēju un pircēju uzmundrināšanai- kamēr hibrīdam pietuvinātie izplata apzinātu agresīvu demagoģiju un pilnīgi reāli viņus grauj.Kā gan diez tie dd dīleri to var "neredzēt", bet nu gan jau..

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Tagad, kad arī benzīnmotoriem ir ieviesti kvēpu filtri un turbīnas, benzīna motoru kā vienkāršāku un lētāku remontos priekšrocības zūd. Volkswagen T-Cross abu jaudu benzīna motoriem ir gan turbīnas, gan kvēpu filtri, kuri kā rezerves daļas gan jau maksās dikti dārgi...

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Par to ka tur tā turbīna ir, tu vari tikai priecāties, attiecībā par kvēpu filtriem - benzīnniekam tai nevajadzētu būt īpašai problēmai, galu galā benzīnnieks ar normālu degmaisījumu sevišķi nekūp, atšķirībā no dīzeļa, tāpēc gan jau tie filtri dzīvos diezgan ilgi.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 0 Atbildēt

Es saprotu, ka jauns auto ir jauns, bet nu par 13K var dabūt šādu skaistuli www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mazda/mazda6/hnkjk.html

vai šādu

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/s60/dggel.html

Un gan jau paar cenas starpību ko salabot, ja vajag

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Mazda skaista, taču tai liels nobraukums. Volvo-S60 man liekas neglīts.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Par iespēju lietot šo skaisto mazdu viņas saimnieks 4g laikā ir samaksājis reālus 4k gadā.Bet tā s60 lietotājs vismaz 6k gadā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Ja nopirksi T-Cross Diesel par 21 K, brauksi ar to skaistus 9 gadus un 220 tūkst.km, tad pārdosi par 5 K, tad vērtības kritums būs 16 / 9 = 1778 EUR gadā.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
7 0 Atbildēt

Jau auto pērk priekš sevis un savam ērtumam, lai lietotu ilgtermiņā, tad pilnīgi lieki rēķināt vērtības kritumu. Auto ir ieguldījums ar kuru ir tikai izdevumi (neskaitot eksotiskos superauto un retro). Domāju, ka pērkot jaunu cilvēks to apzinās.

Jau tu pērc ar domu, ka pēc 2-3 gadiem mainiīsi, tad gan vari rēķināt.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
3 0 Atbildēt

Jārēķina ir jebkurā gadījumā. Vienalga pārdod pēc 2 gadiem, 5 gadiem, 10 gadiem, 15 gadiem vai pats vedīsi uz tolmetu. Jo arī pēdējā gadījumā tev uzreiz jārēķinās, ka x gados, ko brauksi, Tu zaudēsi praktiski visu auto vērtību (atgūstot naudu par metālu tolmetā vai teiksim pārdodot rezerves daļās).

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Ja ir stipri pārticis un vēlas braukt ar to, ar ko grib, tad jau var arī nerēķināt.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

To nu tu gan varēji vienureiz izlaist.Es personigi NE braukšu ne ar ko 9 gadus.Tu savukaart NE vari prognozēt, cik vispār un vai vispār kaut/kas "šodien" nopirktais maksās pēc 3g, ta kur nu vēl pēc 9g.

Vistīrākā demagoģija- kad mēs runājam par "jaunu", bet akceptējam 9gadu lietošanu.Tas NAV jauns ne tuvu nee.Jauns ir, kad tu 1-2 vai maxx 3g kaut ko lieto, un kad Tu maksā nevis par kaut kādu ekonomiju vai meklē aprēķinos izsakāmu pamatojumu , bet vienkārši esi spējīgs samaksāt par savām vēlmēm un ērtībām- jo Tev Tā Patīk un tev ir pa lielam Pofig cik tas maksā.Tu to vari atļauties.

Tu nekad nevienam tam 7k vērtā suuda lietotājam neiestāstīsi, ka nopēkot pirms 4g 15jā gadā dārgu r-design s60 pa vismaz 36k un tagad izmisīgi cenšoties viņu ssā notirgot pa 12, ka kāds ar to operāciju ir kko "vinnējis" vai "uzvārījies".

Tas īpašnieks (nes es, ok, ne arī tu- bet reāls īpašnieks iz dzīves)- viņš ir rupjā veidā pa 4g padrirsis 24k eur.Samaksājis to summu par iespēju braukt ar lielisko r-design s60.Tas ir, neskaitot riepas, eļļas un degvielu un visrbūves apstrādi ar vistu meesliem, ko viņš taj štruntā ielika un ielēja un ieguldīja.Tu nevienam 7k vērta auto īpašniekam to nekad un nekā neistāstīsi. un nekā nepamatosi,tapc ka tas ir priekš viņa fufelis un finansiāli neaizsniedzams.

Ja tikai demagoģiski apdrirst un pazemot tos 2-3 roku un lietotu un mazlietotu tīkotājus kā tādus- viss tas suuda business ar laiku apstāsies un Tu pats jau to savu lietoto suudu varēsi iebāzt tolmetā , vienalga vai gribēsi to mainīt pēc 2 vai pēc 9 gadiem.

Es gribēt tagd redzēt tā pajoliņa sejasizteiksmi, kurš piem ir "šogad" nopircis te plaši reklamēto to a6 vai tuaregu vai q8 ar "moderno" dd motoru- kad viņu izreklamējošais testos izsiekajojušais Portāls jau nākamajā dienā titullapā publicē cita Gibrīddirektora demagoģiskos melus.Tagad to par 80k nopirkto hlamu viņš var pats sev dsā iebāzt- jo katra šī te varoņpublikācija tam ir "noskaitījusi" nost krietnu procentu atlikušās vērtības un nodarījusi Būtisku kaitējumu varbūtējo 2-roku pircēju piesaistei un interesei.Nekam un nevienam par normālu cenu to vairs tagad nevajag.Un pēc 2g ne tik nee.Ja cilvēks to bija paredzējis lietot 3g un visu laiku uzturēt sevi pie daudzmaz jauna- nu ta tagad viņš lai suukā ledu un lai ēd zemi.Vai lai atdod to pa pusvelti vai pa 0% un tad lai tik turpina maksāt par nākamo- pa 20k vai 30k gadā par "iespēju" lietot kaut/ko "jaunu".

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Es gan esmu ļoti labprāt gatavs braukt ar vienu auto deviņus gadus un pat ilgāk. Piemēram, mana 2013.gada septembra Fabija ar 145 tūkst.km nobraukumu šobrīd. Kāpēc lai es to tagad pārdotu, ja tā kalpo labi? Visa vēsture man pašam zināma. Zinu, kas uz priekšu kurā apkopē jādara. Zinu, kādas vainas pamazām briest dabīgā nolietojuma dēļ. Uzstādīta teicami strādājoša gāzes iekārta, kas palīdz ietaupīt. Jūtos komfortabli ar savu Fabiju, un pārdotu to tikai tad, ja būtu lielas tehniskas ķibeles.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Nu ok, te vairs īsti nav ko pielikt.Jo Tavs spriedums izriet konkrēti no Tavām vēlmēm.Un to, ka ir arī citi cilvēki ar citādu lietu uztveri- to Tu nu nekādi negribi dzirdēt.Viss šis nebeidzamais apspriešanas un strīdu objekts dalās 2 daļās- tie,kuriem ir ok 9 gadus veca fābija ar gāzi (kas vienlaikus uzskatāma par "jaunu"),un otri ir tie, kuri šim vērtējumam nepiekrīt.Tevi pa lielam te nesip itin nekādi šie te rafinēti agresīvās propagandas un apzināti uzkurbulētās smadzeņjāšanas meluraksti- jo tev īsti nav ko zaudēt.Viss tas "pārējais", kas ir ārpus tavas uztveres, šeit nav apspriežams un tie te "citādu" problēmu apspriedēji no šejienes varētu iet vienkārši d.

Damn Reģ.: 07.12.2003
3 0 Atbildēt

Ja brauksi ar sabiedrisko transportu, tad ietaupīsi vēl vairāk.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Laaciz rakstīja: Škoda Kamiq, kas, ja pareizi saprotu, ir T-Cross konkurents, būs piedāvājumā 1.5 TSI.

Garumi ir šādi:

Volkswagen T-Cross 411 cm

Seat Arona 414 cm

Volkswagen T-Roc 423 cm

Skoda Kamiq 424 cm

Seat Ateca 436 cm

Skoda Karoq 438 cm

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Es piekrītu katram vārdam, ko stāsta šinī video.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Vienīgais, kam nepiekrītu - tam, ka 95 zirgspēku benzīna motors ir par švaku. Manuprāt, tas ir pietiekami jaudīgs.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

JanJan rakstīja: Jā... Un tur jau tā lieta, ka reti kurš par t-cross būtu gatavs tērēt 28k...

Piemēram, par 17k jau ir samērā plašas iespējas nopirkt teiksim 2-3 gadīgu auto, kurš jauns maksāja 30+ (nu tas tā, ja gribas tomēr pēc iespējas jaunāku, un nevis 5-10 gadīgu dārgāku auto).

Es nešaubos, ka iekāpjot tajā 28k vērtajā arī būtu ļoti apmierināts, bet kā būtu pēc tam iekāpjot 17k vērtajā? Domāju, ka būtu drusku tāda vilšanās. Nu tas no sērijas, ka Tu booking.com skaties viesnīcu, tur smukas bildes, viss forši, paņem lētāko variantu un tevi ieved kaut kādā jumta istabiņā, kur viss izskatās citādāk...

Pēc braukšanas ar lielisko Volkswagen T-Cross iekāpjot atpakaļ savā Fabijā, kas savulaik pirkta par 11 K, nebija šokējošas ,,mazuma,, sajūtas. Jā, nedaudz skaļāka, mazāka izmēros, ar mazāku jaudu, bet vienalga patīkams auto.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 0 Atbildēt

Tātad 90ZS šaj klaburkastei ir ok? Diez vai.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

T-Cross mazākais motors ir 3 cilindru ar 95 zirgspēkiem un turbīnu. Manuprāt, ar tādu jaudu pietiek, jo auto pašmasa šādā komplektācijā ir 1245 kg.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 2 Atbildēt

Damn rakstīja: Acceleration 0 - 100 km/h 10.2 sec

Jaudas tur ir stipri par maz.

Padomju laikā žigulis līdz 100 km/h ieskrējās 16-20 sekundēs, un cilvēki bija apmierināti.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Ebpans zirgs,Fan, es tikko sākumā te nopriecājos ka varbūt viens tāds normāli informatīvs tests.Bet nupat tevis ir te par daudz.Zaiepal tu jau.Tev viss pietiekoši un apmierinoši,ja vien ir iemesls kādam par to aizmugurē ielīst.Pasaki savam tam potenciālajam inPluenceru piesaistītājam,ka viņš ir lohs un tos savus 95zs produktus viņš lai uzreiz kkur nodod pārstrādei.Pāri ielai esošais Oskins viņam treknu gurķi ir izpūtējā iebāzis,malacis.Atgādini lohiem realitāti- pēc 5g atlikums nulle %,eiropā iebraukšana liegta un no 2021g latvijā arī.Meeslam meesla liktenis,pērc ladu,ilgāk un resnāks buusi.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

ps- kāpēc cilvēki kaut ko perk un citu ko nepērk un kāpēc daažādus lohus piesaista demagoģijas izplatīšanā? Da tāpēc, ka mo-auto ir glēvi savu klientu nodevēji, kurus tie nekur un nekad neaizstāvēs.Turklāt, viņu "sabiedrisko attiecīsbu speciĀlistiem" (ja tāds vai tādi ir) ir pilnīgi po, kurā lohu portālā un kas tiek publicēts.

Lūk,reku, pirms tagd nesīsiet savus 17k uz molleru un stāvēsiet rindā lai tur tos 0% nelikvīdus (80k turāgus ,90k kūzībenus un 95k āzeksus ieskatot) izpirktu, palasiet kas notiek "otrpus ielai" un kādi jūs būtībā esat Lohi -https://iauto.lv/zinas/latvija/31560-wess-priekssedetajs-oskins-dizeliem-eiropa-parakstits-naves-spriedums-elektriskie-auto-videi-kaite-vairak-neka-parastie

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti