Tourans un Golf hečbeks izmēros atšķiras pamatīgi. Volvo-V50 un Altea būs diviem pirmajiem minētajiem apmēram pa vidu lieluma ziņā. Vajag tad tikt īsti skaidrībā, cik lielu to auto vajag!
Es jau skatos, ka atkal jau tiek mestas acis uz vāciešiem. Vāciešus var pirkt pašā bomzīgākajā variantā - dīzelis un mehānika. Pārējās kombinācijas sola dāmai neaizmirstamus peidzīvojums servisos.
Vācietis, dīzelis, ručka tas ir priekš Tevīm labs variants, bet ne priekš dāmas. Domā, ka katru gadu viņa mainīs degvielas filtru, bursies ar atgāzēm, lai varētu iziet tehnisko?
Protams, ka ne, viņai labāk ir mazs benzīns(ne -vācietis) ar automātu. Tam nekas īpaši nebūs jādara.
Kāpēc sajaucis? "bomzīgs" = nabadzīgs - ķīselis ir ekstra par kuru ir jāpiemaksā; paskaties to pašu sēklu ar kuru tu brauc.
Vācietis un mešalka tiešām priekš manis ir labs variants, ķīselis ne pārāk, tāpēc neviens nav bijis un arī neplānojas. Par to pārējo sasmējos - filtru nomainīs serviss, un kāpēc būtu "jāburas ar atgāzēm"? Nē nu labi, ir diezgan loģiski ka plikas 10 g v sēklas braucējam paziņas lielākoties ar nopisteņiem brauc - es kaut kā neesmu dzirdējis ka kāds man pazīstams būtu "būries ar atgāzēm", neskaitot braukšanu uz apskates punktu zemākā robā, lai arī manu paziņu lokā traktormotori virs 20 gadu vecuma ir nospiedošā pārākumā.
Labākais variants šajā gadījumā būtu sameklēt kādu saglabājušos mk4 golfu, ar 1.8 benzīnu [ar vai bez turbīnas] vai 1.9 ķīseli, pēc gaumes, protams, ar kāroto tomātu - būtu normāli uztaisīta mašīna kuru māk saremontēt visus kaktos, ar plaši pieejamām detaļām par saprātīgām cenām. Galvenais mk4 mīnuss - šausmīgi zems alumīnija karteris, bet nu to droši vien vajadzības gadījumā varētu nomainīt pret vecāka modeļa bleķinieku.
P.N. Es tikko sapratu kāpēc tu tik ļoti iesaki "ne-vācieti" - jo vācietim vecuma un nobraukuma dēļ pastāv zināmu nolietojuma problēmu varbūtība, kamēr "ne-vācietis" tik ilgi nedavelk un automātiski sanāk jaunāks [jo arī bezvērtīgāks]
Sievietei ir jāpērk tāds auto, lai pašā mazākpiemērotākajā brīdī Tev pašam nebūtu jāskrien viņu vilkt vai stumt.Aizmirsis esi arī pasludināt vēlamo gadu un cenu.
Es izskatītu volvo, bet tevis nosauktais v50 visdrīzāk ka būs tomēr vecs un ar 250-300 kkm,neskaitot vēl pašu pirmo notīšanu.Labāk ir runāt jau par v60.Vai par to pašu xc60, bet tas gan ir relatīvi liels.
Nevaig tev ne nafig to automātu- ja tu to jautā forumā no nulles, tev viņu nu toč nevajag.Kāds vel dsg 4k vērtam auto..Koptu auto ar prastu nenokaujamu manuālo kārbu un 1.6 dd motoru- liet labu degvielu un patēriņš 4,5l un pofig par visiem tiem nobrauktajiem 300k. www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/v50/bhocon.html
Automāts un tikai automāts, mehānika ir pagājušā gadsimta Eiropas anarhisms.
Ja nebaida automašīnas prestižs un rūsa var paņemt MAZDA 626/6 vai 5 - abas pārbaudītas automāt braukā līdz 250 000 točna, tālāk nezinu pārdevu. Bet rūsē.
Tomāts toties ir pagājušā gadsimta amerikas anahronisms, bet nu ja patīk problēmas - uz priekšu. Parādīsi man tomātu kurš turpinās normāli funkcionēt ar 1/4 no nepieciešamā eļļas daudzuma? Un parādīsi man normālu tomātu remontu kantori tepat latvijā?
2) Kādā mārrutka pēc jāfunkcionē ar 1/4 no nepieciešamā eļļas daudzuma?
3) Neparādīšu. Tā IR problēma un nekas nekļūs labāk, jo bezpalīdzība un dīleratkarība tikai pieaug. Un dīlerservisā automātu neviens neremontēs - uzliks jaunu un piestādīs rēķinu.
2) Shit happens. Ar tomātu tas "shit happens" faktors ir vēl krietni lielāks - mešalkai reti kurai ir eļļas dzesētājs, bet tomātiem - visiem - sevišķi forši ir tie varianti, kur ir eļļa/dzeses šķidrums tipa siltummainis, defekta vai korozijas gadījumā kārbā pamazām nonākot dzeses škidrumam tu par problēmu visdrīzāk pamanīsi tad, kad jau būs par vēlu Nu un vēl protams kad "shit happens" ar kaut ko citu, mašīnu ar mešalku var uzstumt un uzvilkt [mašīnu ar tomātu laikam var provēt uzvilkt] un mašīnu ar mešalku var vilkt striķī līdz apnīk vai vilcējs izbeidzas, un nevis klasiskais "50 km vai n kilometri @ 50 kmph".
3) Nu re. Tikmēr mešalka ir tik vienkārša konstrukcija ka ar attiecīgās kārbas remonta instrukciju un piemērotiem novilcējiem es esmu gatavs ķerties kādai kārbai klāt jau šodien.
29000 vērtu xc60 sievietei pašā mazpiemērotakajā brīdī nācās ar evakuatoru vest uz servisu, jo no vilkšanas ar divdesmitgadigo jeepu, kurš nekad nav pievīlis, atteicās. NAV tāda auto, kas garantētu kaut ko, neatkarīgi no dzimuma. Piedevām - xc60 ir kaitinoši mazs, nevis liels.
Kā ir ar Citroen vai Peugeot mašīnām? Kurš zin pastāstīt? Tās ir diezgan daudz piedāvājumā. Dīzeļi esot diezgan labi palasijos, ka pežo D liek pat Volvo S/V60 modeļos.
Es tādā situācijā izskatītu: savulaik LV pirktu jaunu auto, kādu vācieti - Opel vai VW, vai arī zviedru Volvo. Tikai automātu (jo esmu to fans) Iespējams, tomēr benzīnu, nevis dīzeli, lai arī tie nebaida un pilsētas patēriņš būs patīkamāks, retāk būs arī jāpildās. Franču Peugeot 407 ir patīkams auto braucot, kluss un foršu piekari, tomēr pārlieku cimperlīgs lietojot (gribēsiet braukt bez neviena brīdinājuma panelī - maksās tas dārgi). Kaut kā tā. Interesanti būtu lasīt reālu lēmumu, kad izdomāsiet.
Pašlaik tiek izskatīti divi reāli kandidāti: Volvo V50 un Opel Astra. V50 šķiet mazāk un tas viņai ir pat labāk.Abi dīzeļi+automāts. Vēl Citroen C4 varbūt tiks notestēts.
Pilnīgas muļķibas. Volvo joprojām ir ļoti labs auto par spīti atsevišķām ķīniešu un vienkārši mudaku izcelsmes problēmām. Mana sieva brauca ar S80, ko nomainīja pret XC60 un vienīgās problēmas, ko varēja novērot stāvvietās, ir no nejēgām, kas nekāda izmēra auto nemāk noparkot. Saukt par dāmu to, kas savu tizlumu noveļ uz auto, ir diezgan muļķīgi.
Atmīlies - esmu braucis ar ļoti daudz un dažādiem auto - ne par ko pārsteigts nebūšu. Bet ja tā ir bēda, kas traucē braukt, tad jāārstē savu tizlumu, nevis jāsauc auto par sliktu. Volvo izcili turas uz ceļa - ja tādas piekares nodrošināšanai ir jāziedo nedaudz pagriežamība, tas ir tā vērts.
neviens nepiedzimst ar stūri rokās Viss tiek apgūts dzīvē. Nu diemžēl, bet ir cilvēki, kuriem braukšana ne visai padodas. Tāpat kā citiem svešvalodas.
p.s. par Volvo varu teikt, ka tie tiešām slikti manevrējas, pats braucu gadu ar 2014.gada V60 un lai noparkotos šaurajās stāvvietās, jābakstās ir diezgan daudz Volvo nav pacentušies priekšā uzstādīt pat parkingus, bet deguns ta tam pagarš...
Ja nepadodas, tad varbūt nevajag? Mana pieredze rāda, ka visi, kas "čerez ņemogu" mēģina, brauc līdz pirmajai avārijai. Un tas nav ilgi, bet mēdz būt sāpīgi un neatgriezeniski.
Kas var būt izcili tizli pagriežams kaut kādam golfa izmēra štruntam? Te taču nav (es ceru) runa par xc90.kaut gan- ja arī būtu, viņš to kūti pa 5k nopirktu labi-labo un visiem tiem te apskatītajirm suuuudiem tā viņa draudzene vnk lepni pārbrauktu pāri.Tāteikt, ātri vien iemācītos pārliecību par savām spējām.
Tā Astra, piekrītu, normāls žiperīgs auto,kurš izskatās pēc auto, nevis kkāds tur turans/ujurans.Kā savulaik pipel-kadets, ok.Pārējais viss- hlami,ar neprognozējamu kārbu un motoru un ar garantētu čakaru pie vaļātikšanas, kad tas meesls drīzvien sāks birt vai vnk tāpat dūša apskriesies un kļūs neciešami zb.
Jo ne visiem ir tā "dūša" 9 gadus no vietas jāt 8g vecu faabiju 1,5k vērtībā ar izmainītu un ražotāja nesertificētu degvielas veidu un saviem lasītājiem nemitīgi "piedāvāt" veidus, kā tie savus 17k varētu izmest miskastē.
V50 ir stingri mazāks par tās pašas cenu kategorijas Golf universāli. Rati, sīkais un sieviete varbūt arī ietilps bet nekas vairāk. Var izskatīt corolla verso, benzīni mūžīgi, automāts(robots) stulbs kā pagale, reizi pa reizei sajūgs jānomaina. No prasto auto kategorijas tur vēl sanāk focus, 110zs divlitru dīzelim tur bija klasiskais automāts bet būs problēma atrast ar parkingu.
Bet kāpēc tad te vispār izvērs kkādu meklēsanas kampaņu? Ja uz gadu, tad ņem jebkuru ar izietu tehnisko un pēc iespejas lētāk, lai varetu pēc tam pārdot. Kādi 4500................1000 arī braucošus var dabūt.
Tur ir v6, kas tieši tur ir topčiks? Izdilis dermantīna salons? Bija ģimenē gadu jaunāks cerato-tur viss bija slikti tieši no ergonomikas un braukšanas viedokļa, plus gan jau detalas nekur nav dabonamas un degvielu tērē stabili virs dešuka uz simtu.
Bradypus, vai lasīt neproti? Taču vairāki cilvēki rakstām, Volvo - ļoti labs auto. Tomēr atzīmējam vienu vājo punktu. Ko pamana pilnīgi visi, arī profesionāli šoferi ar vairāku milj.km stāžu. Neesi auns, spītīgi maļot savu!
Nē taču. Tu esi malacis, visu proti Lielākā daļa autovadītāju arī to prot, neesi unikāls. Vien atzīmēts fakts, kas Volvo ir sliktāk pret citiem alternatīviem autoražotājiem. Tu esi auns, jo turies tam pretī. Saņemies, tā tas vienkārši ir. Kas nepadara Volvo par sliktu auto, neviens nekad tā nav rakstījis. Arī visi tie, kuri (tomēr) brauc ar Volvo un pat varbūt ir ar milzu autovadīšanas pieredzi - stipri lielāku nekā Tev, atzīmē slikto pagriežamību. Punkts.
Pārstāj muldēt - nav nekādi VISI. Paziņu lokā ir ļoti daudz Volvo braucēju un šādas sūdzības no viņiem nekad neesmu dzirdējis. Piedevām skaitļi saka pretējo - Audi griežas sliktāk...
Īpaši tev un citiem iedomu lohiem skaitļi, nevis emocijas:
Dažādiem gadiem un modeļiem tā Volvo ( un citu auto arī ) pagriežamība atšķiras, piem Volvo S80 TS 1999-2006 "aplis ir 11.6 m Kopumā jaunāku gadu Volvo pagriežoties labāk.
Protams, ka modeļiem atšķiras un vienmēr labāka pagriežamība būs mazākam auto (ar īsāku riteņu bāzi). Man pašam nav ne Volvo, ne Audi, bet nepatīk ka cilvēki tukši muld. Manam auto ir tik pat "slikta" 11.9 manevrētspēja, kā Audi. Un neko - braucu bez problēmām...
Pagriežamība tika diskutēta V70 un citu auto, kur liels motors rindenieks ir noevietots šķērsām un fiziski nav ratiem dziļas arkas kur pagriesties. Nevar būt ka tas attiecas uz visiem modeļiem/motoriem.
Vispār jau galvenais riteņu pagriežamību ietekmējošais faktors ir tas vai priekšas riteņiem ir vai nav pievienotas pusasis, par cik ārējās granātas var pagriezties tikai līdz noteiktam leņķim.
Ne sūda... XC60 ir mazāks pagrieziena rādiuss, nekā S80. Nestrādās ne arguments par "lielu motoru, kur riteņiem nav vietas", ne granātu ierobežojumi - XC60 ir granātas un tas pats D5 mazliet mazākā bundžā. Drīkstat padomāt vēl, kas ir atšķirība, kas S80 padara sliktāk pagriežamu.
Garums - bet tas nemaina faktu ka granātas vienalga ir ierobežojošs faktors - ne jau starp diviem lolvo bet, teiksim, starp lolvo un behu - varbūt standarta behai tāpat tos riteņus diži vairāk izgriezt nevar, bet kaut ko pamainot stūres iekārtai noteikti var.
Es tik zinu,ka masu produkcijas motori ir 1.4,1.6, 2.0, 2.4, jaudīgakus motorus viņi liek jau kkādim īpašiem modeļiem.
Piemēram Hyundai līnijā ir ix55 ar 3.8 motoru un tas skaitās topčiks visiem KIA/Hyundai krosoveriem. To gan vēl var redzēt uz ceļiem, bet K900/K9 esi redzējis? To pie mums nemaz nepārdod, Akadēmiķis testē www.youtube.com/watch?v=vPvUtmKGNyM
Un tu saki , ka normāli pārdot magentis par 350?! Visticamak tur ir jūra problēmu un saimnieks ir saskaitījis, ja visu labos, tad viņam būs grūtības viņu pārdot. Piemēram par 1500 vai kkāda kārba tupī par 3000.
Zini, manas māsas ģimenē tāds 7 vietīgs suv kādu laiku jau kalpo godam. Viņi ņēma ar manuālo kārbu, speciāli meklēja. Neredzu baigo mīnusu, gan jau arī noskrējis savu krējumu jau sen utt. Vien man traucē tā dīzeļa skaņa ar vibrāciju tukšgaitā Iespējams, jo esam ilgāku laiku benzīna auto useri.
Šim ir tups tomāts (arī pēc feislifta). Stipri ēdelīgs (12l /100 pilsētā toč būs) un baiss understeers, kas ziemā var arī stipri nelāgi iziet. Tas automātiskais 4x 4 atriebsies iebraucot neceļos.
Neīsti sapratu ko uzrkstīji, bet informēju, ka anderstīrs ir stipri stipri nepatīkams. Vēl šausmīgāks stāvoklis ir tikai Landkrūzerim. Es izvēlētos vieglāku auto. Un zemāku smaguma centru
"anderstīrs" un auto manevrētspēja stāvvietā ir divas dāžādas lietas. Tik lielam auto ar augstu smaguma centru "anderstīrs" drīzāk ir nepieciešamība, nevis problēma - ja tāds nebūtu, pārāk ātri varētu tikt pie kūleņošanas. "Es izvēlētos vieglāku auto. Un zemāku smaguma centru" vispār ir absurds apgalvojums, kura pamatā ir doma izvēlēties lielu SUV bez vajadzības - kāda diemžēl tagad ir modē. Ja IR vajadzība pēc SUV, tad tā izslēdz iespēju izvēlēties "vieglāku auto ar zemāku smaguma centru" un ir jārēķinās ar šāda auto gaitas īpašībām, nevis jāsalīdzina to ar nesalīdzināmiem.
Es nezinu kādā ideālā pasaulē tu dzīvo, bet manā pasaulē ir redzams, ka arī auto pirkums ir vaiirāk emocionāls kā racionāls solis. Secīgi 99% SUV pirkumi ir pontu dēļ, ne pielietojuma. Es sen neesmu tajā vecumā lai klausītos tos "ziemā no stāvvietas vieglāk izbraukt", "tālāk redzu" utt. Jo visi šie argumenti ir viegli apgāžami (sētnieks vienmēr spēs sašķūrēt lielāku kaudzi kā jebkurš SUV varēs pārvarēt; visi sapirkuši SUV un neko tāpat nevar redzēt, un nav jau arī milzu jēgas no korķa redzēšanas).
"Secīgi 99% SUV pirkumi ir pontu dēļ, ne pielietojuma."
Arī šis ir absurds apgalvojums - "ponts" arī ir pielietojums. Procentus noteikti būsi pārspīlējis, bet lai jau...
Bet sūdzēties, ka auto ir slikts tādēļ, ka tas ir tāds, kādu pats izvēlējos, ir debili. XC90 pagriežamība un spēja noparkoties šaurā vietā atšķirsies no Smart ne jau ražotāja vainas dēļ.
praksē teikšu ka understeers ziemā tādām smagām kastēm ir saprotamāka problēma nekā pretējs variants, kad mašīnas virzienu ir pārāk viegli mainīt (oversteers), izņemot ja esi ar labu reakciju un tiešām zini ko darīt ar stūri jebkādos apstākļos.
Kaut kur bija autožurnālists vai autosportists viens izmetis, ka priekšpiedziņai ir savas problēmas, pakaļpiedziņai savas, bet pilnpiedziņai ir visu šo problēmu apkopojums. Un tā volvo kaste ir tieši tas - svara dēļ vien ziemā tā negrib labprātīgi pagriezties ja esi pārvērtējis saķeres spējas.
Tieši tā. Un muļķis ir tas, kas izvēlas lielu pilnpiedziņas kasti, nezinot, kam to vajag, un pēc tam sūdzas, ka tā nespēj sacensties ar rallija auto vadāmībā.
Sievastēvs laikam tehniku remontē ar āmuru un meiseli, vai arī ir no tiem špeciālistiem kas ir speciālisti servisu apmeklēšanā. Es no tiem īberīgajiem šī gadsimta lolvo ķieģeļiem turētos pa gabalu kaut vai tāpēc ka, viena pirmās paaudzes S80 īpašnieka vārdiem, tehniskā informācija ir kā nelegālas narkotikas...
Jā, auto dāmai notiekti vajag tādu, ko var pats skrūvēt mellu muti, nekādā gadījumā neapmeklējot servisu. Esi ļoti palaidis garām to mirkli, kurā gulēšana garāžā ar auto izgāja no modes. Dažam labam, protams, te ir ienākusi prātā otra galējība - ka jaunajiem auto vispār servisu nevajagot. Vienīgais iemesls pirkt DIY auto savai dāmai - ja tā dāma ir tāda, ka labāk gribas gulēt ar auto un bail dabūt ar pannu, ja tas auto, pie kura glābsies, nebūs viņas.
Kas ir "normālie servisi" un kurās pilsētās tie atrodas? Trīs lielajās latvijas pilsētās? Ko darīt tiem, kas dzīvo citur - evakuators uz kādiem 100 km?
Var definēt dažādi. Šai diskusija derēs - tie, kam nav problēmu oficiālā ceļa tikt pie tehniskās dokumentācijas. Pieļauju, ka ir visās pilsētās - zinu, ka ir tādās, kā Ogre, Cēsis un Valmiera. Ko darīt tiem, kas nedzīvo servisā? Rēķināties ar evakuatoru tik km, cik nepieciešams. Paliekot kaut kur nakti ārzemēs uz bāņa tas prieks var būt vēl sarežģītāks, tādēļ nevajag piesaukt savu dzīvošanu ārpus pilsētas, ka kaut ko īpašu.
Par ogri, cēsīm un valmieru neko nezinu - bet, piemēram, zinu ka saldū ir problēmas ar autoelektriķa pakalpojumiem pat tādām mašīnām, ar kādām es nodarbojos...
Nezinu kā risināt to stāvvietu jautājumu, bet manā dzīvē kādu laiku pabija vairākas Toyota(Carina, Avensis, Celica , no pavisam lētām Carina E pašos pirmssākumos - vienas no lētākajām automašīnām uzturēšanā ko jelkad ir nācies dzenāt uz servisu. Un ilglaicīgi vadājām ratus un visu ko parastā Carina-E un Avensis sedanā - gana liels tas bagāžnieks, un ja paņem universāli tad vispār nekādu problēmu. Jā un kā jau te viens minēja nevajag ņemt Toyota robotizēto kārbu - tā slēdzas šausmīgi pretīgi, ja vien negrasies braukt kā tāds opaps - ļoti lēni un prātīgi.
Arī Corolla ļoti neslikts auto, tikai jāuzmanās ar Turku Corolla (VIN sākas ar NMT)- tās rūsē drusku vairāk (izteikti bāka - sencis jau 3 bāku būs nomainījis šitādai pašai :
Bāka rūsē arī Japāņu ražojuma Corolla, Tikmēr britu Corolla (VIN kods sākas ar SB, tikai hečbeka virsbūvē) bāka ir no plastmasas un virsbūve nedaudz labāk apstrādāta. Turku Toyotām montāžas kvalitāte arī jūtami sliktāka.
Un vēl te kādus gadus jau ripina tautiets ar Focus 2007/2008 gada , ko paņēma ar ~ 300K noskrējienu no savas iepriekšējās darba vietas. Tauta mēgināja iestāstīt ka dārgs utt. utjpr. - nu šim tas tā galīgi nav sanācis.
P.S. bet ja patīk Volvo - galīgi nemēģināšu atrunāt no tā - labs auto
BMW 3 sērija universāis ar nav slikta izvēle, vienīgi baigi jāskatas kas bijis iepriekšejais īpašnieks ( šie ir populāri jauniešu vidū, tikai reti kurš to spēj uzturēt kā pienākas) - sūdīgi uzturēts BMW nav baigi labā doma, kaut arī kalpo jaunu ļoti ok tāpat. Var cerēt ka "spoortiski" noskaņotie jaunēkļi būs gājuši ar līkumu šādiem BMW automātiem:
Vispār jau no aktīvajiem forumiešiem arī Breidijpusijs cer saņemt vibriķi dāvanā. Autor, varbūt ir uz akciju 2x iepakojums. Vienu sievai, vienu breidijpusijam?
Lūdzu padomu. Lietots auto.
Sveiki autotauta.
Vajag padomus. Padalās lūdzu katrs pēc savas pieredzes, kādu auto labāk pirkt sievietei. Braukšanas prakse neliela.
Viņas prasības automāts un pats auto ne pārāk liels, lai var ielikt specializētos bērnu ratus. Auto lietots.
Nu ķipa Wv Tourans vai Golfs-hečbeks vai Seat Altea vai Volvo V50 vai kaut kas līdzvērtīgs. bet izskatīsim jebkuru ideju.
No opcijām vēlams, lai ir parkingi. Vismaz aizmugurē. Bet nav obligāti.
Braukšana 70% pa trasi. Nedēļā plānots ap 350km.
Pie reizes jautājums kā tur ir ar tiem DSG automātiem?
Kādi automāti ir Volvo? Cik izturīgi, ja pērk lietotu auto.
Lūdzu tēmu neuzskatīt par spamu. Tiešām vajag idejas.
Iepriekš pateicos.