Devēji, devēji, devēji, ļoti iespējams, ka Tevis piesauktais gaisa masas mērītājs, varbūt kaut kur rauj klāt gaisu, temperatūras devējs, utt. a6 c4 jau slēdzās pie kompja, ar to arī vajag sākt un kādu kompetenta auto elektriķa apmeklējumu, lai paskatās, kas mašīnai galvā notiek.
Es laikam ieteiktu arī skatīties tālāk pamazām....
Aha. Devējiem, kuri atrodas motora tuvumā, ar laiku no sasilšanas un atdzišanas nenovēršami uzrodas mikroplaisas. Ja tur tiek iekšā mitrums, devējs var uzvesties nepareizi vai ar laiku nobeigties. Trakākā ideja ir mazgāt motorus daudzlietotiem auto.
Nerunājot par to, ka labākajā gadījumā t.i. ja viens no pēdējiem pirmās paaudzes A6, tam A6 ir 22 gadi ar visām no tā izrietošajām sekām. Man brālis savulaik diezgan padārgi ar līdzīgu problēmu čakarējās pirmās paaudzas A4 1.8 benzīnam, tā īsti vēl tagad nav novērsis.
Kāpēc vispār jāmazgā motors? Nekad nevienam auto tādu muļķību neesmu darījis. Ja kaut kur jāķerās klāt, un ir pārāk netīrs, tad konkrēto vietu vienkārši noslauka, bet liet ūdeni motorā man vienmēr ir licies pretdabiski.
Vajag palīdzību
Audi a6 c4 2.0 benzīns. Problēma tāda kā netur apgriezienus daudz reiz pat noslāpst
Kas varētu būt pa vainu?