1) Pirms kāda laika izlādējoties auto akumulatoram pēc jaunā akumulatora ielikšanas man iedegās "stūres" lampiņa panelī, kas varētu būt par vainu?
2) Uzņemot strauji ātrumu, liekas, ka mašīnai kaut kas apakšā dauzās, skaņa nav metāliska! (sajūtas tādas takā lidotu ar helikopteri nejau brauktu ar mašīnu
)
Braucot vienmērīgi skaņa pazūd! Mašīnai iespējams sakarā ar to ir jūtama vibrācija braucot virs 90km/h
Neizslēdzu, ka vibrācija varētu būt arī riepu dēļ!
1) Tā lampiņa pēc tam tā arī nepazuda? Pēc aķa maiņas jau visādi brīnumi var parādīties. Škodas gadījumā esmu lasījis tā - ja nepazūd, tad vajadzēja veikt kaut kādas darbības, lai vestu sistēmu pie prāta - piešķilt, tad pabraukt metru taisni, stūri max pa labi, tad atkal taisni, tad pa kreisi un kaut kas tādā garā. Tad sistēma noresetojas un lampa nodziest. Par savu auto pameklē netā.
2) Vibrācija man ir bijusi divu masu spararata dēļ. Vienmērīgi braucot neliela, bet strauji spiežot pedāli bija izteikta vibrācija.
Kāpc Tu domā, ka (ja) izlādējās vecais akumulkātors, ta jaunais pēkšņi "pārstās" to darīt? Klemmes/vadus/kontaktus tur (kāds) pārbaudīja? Ģenerātora darbību? Vai vari kādu iemeslu kaut teorētiski nosaukt, kāpēc tas vecais aķis tik slikti uzvedās?
Nesatraucies, es vnk gribēju "piesieties".Jo 3x lādēts var būt visādu iemeeslu dēļ.Ja kāds tāds normāls džeks (tev) tur kko maina, vinjš tak parasti grib Gudrs izskatīties un vismaz kkādu prognozi izsaka.Aprūsējusi klemme, pusnopuvis vai pievienojuma vietā sarūsējis masas vads,uttt.Nu vismaz aci uzmest un tās klemmes ar kko sasmērēt un taa.
Kā arī jocīgi, ka uzliek/palaiž un nenovērtē kādas tur lampas deg.Skaidrs, jo jaunāks auto, jo vairāk kas degs.Parastais gāsjiens kā jau te teica- uz līdzenas vietas stāvot iedarbini auto ar taisni stāvošiem riteņiem,tad izgriez stūri pa labi,pēc tam tikpat daudz pa kreisi (vai otrādi;), tad liec robā un pabrauc kādus 30metrus taisni ar mazu ātrumu, piem ar 15-20km/h.Tai lampai vajadzētu nodzist.Ja nee, mēģini vēlreiz.
Jo parasti jau nav īsti skaidrs, tieši pa kādu leņķi to stūri griezt un priekšpiedziņas mašīnai tas varētu atšķirties no vairāk elektronizētas pilnpiedziņas.Kāds pagriež pa 1 pilnu stūres apgriezienu uz katru pusi, cits atkal līdz atdurei uz katru pusi,bet princips visiem ir aptuveni vienāds.
2) Plastmasas panna ir zem motora? Tādu skaņu parasti rada kaut kas, kas nolūzis (vai nepieskrūvēts) un vējā plivinās. Palien zem mašīnas un apskaties (vai palūdz kādam lai paskatās). Šajā gadījumā tas noteikti nebūs spararats. Vibrēt var dēļ visa kā - pārsvarā tas ir riepu dēļ.
Lai ieliek 5jā robā uz 90 braucot un nospiež gāzi grīdā- ja uzrodas helihopteram līdzīga vibrācija,tad visdrīzāk ka tomēr spararats tur būs..
Ja pie 110 (vai pie 179;) vibrē vienmērīgi- vajag izjusti piebremzēt un paklausīties,vai kas mainījās.Drīzāk ka ar sēžamvietu jāklāusās vairāk, nek\ā ar ausi.Ja plandās panna- tad viņa tak sākot no kkāda ātruma ļurinās vienmērīgi- spied to gāzi/bremzi vai nespied..
Riepas var būt nobalansētas, bet vienlaicīgi barankā līkas.Diski tāpat.Tad jājautā, kāds āksts tās balansēja un uz ko tad viņš taj darba procesā "skatījās".
Regulāri braukāju pa grants ceļiem, zinot viņu stāvokli Jūs noteikti saprotat, ka visi atsvari gan jau ir aizgājuši pa gaisu, riepas tika balansētas, kad mainīja, un jau kādu laiku atlieku to izdarīt atkārtoti, protams, ka tagad vairs neredzu jēgu to darīt... Jau ziemas riepas jāliek, tad manīs vai vibrācija pazudīs!
100 trāpīts. Tā ir granāta vai Pusass liekta vai nenobalancēta. Nepieskrūvēts ritenis radītu līdzīgu izpausmi, bet būtu nolūzis ātrāk par jautājuma uzrakstīšanu. Vispār 4golfs nav mašīna- daudz elektronikas un Lielā Mārtiņa jeb Msh shematizētais zemais klīrens (var pat motoru izlauzt uz mazā cinīša) atšķirībā no pagājušā gadsimta 80' un 90'mašīnām.
Tu ka tos ziemas riteņus mainīsi, pastāvi klāt tam balansēšanas stendam un ar puspiemiegtu aci paskaties- kā kurš tas ritenis griežas.Ja viņš (disks) ir līks un kādā savā fragmentā "met",tur balansa svariņus sakārt gan var, bet reāli viņš braucot vienalga drebēs.
Bet,, te jau sākumā tika teikts, ka vibrē "strauji uzdodot"- tas jau nu gan īsti nav atkarīgs no riteņu stāvokļa.Pusasis un/vai granātas tad jau drīzāk.
Dīzeļa motoram liela vilkme pie zemiem apgriezieniem- daudziem ir maniere augstā pārnesumā "celt" no pārāk zemiem apgriezieniem.Tas rada papildu slodzi itin visam un ar laiku var rasties jebkādi brīnumi.
VW Golf V 1.9TDI 66KW
Labdien!
1) Pirms kāda laika izlādējoties auto akumulatoram pēc jaunā akumulatora ielikšanas man iedegās "stūres" lampiņa panelī, kas varētu būt par vainu?
2) Uzņemot strauji ātrumu, liekas, ka mašīnai kaut kas apakšā dauzās, skaņa nav metāliska! (sajūtas tādas takā lidotu ar helikopteri nejau brauktu ar mašīnu
)
Braucot vienmērīgi skaņa pazūd! Mašīnai iespējams sakarā ar to ir jūtama vibrācija braucot virs 90km/h
Neizslēdzu, ka vibrācija varētu būt arī riepu dēļ!
Galvenā problēma ir šī kaitinošā skaņa!