Volvo V50 iegāde.

Amatnieks Reģ.: 22.11.2019

Labs vakars.

Apsveru V50tā iegādi,pārkāpu volvo vidējā paneļa dizaina riebumam,tāpēc...pofig.ha

Neesmu baigais auto spečuks,bet saktos no 2005-2010 gadam,cenas diezgan pievilcīgas.Kā ar kaut kādām standarta slimībā?vai auto ir labs/normāls?Vai kāds pēc sava skatījuma iesaka kādu citu analogu(ar garo pakaļu).

 
imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Es arī kādreiz drusku interesējos par V50. Pēc atsauksmēm viņš ir mazs un tā arī izskatās. Pat 2. rindā garākiem pieaugušiem neesot vietas diezgan. Whatcar dod 3/5. Ja pērk dīzeli, varot būt DPF problēmas.

manerheims Reģ.: 17.02.2016
1 0 Atbildēt

Man tāds bija. Ar 180k no plača. Diagnostika pec tam uzrādīja 320k. Ļoti mazs bagāžnieks universālam. 2.0d sprigans,bet ne īpaši taupīgs. Lūza viss pa kārtai, pēc 60k un ap 2000 eiro remontiem paguru un pārdevu. Būtu varbūt turpinājuši braukt,bet galvenā problēma,ko neizdevās novērst bija regulāra smaķele salonā, ne īsti izplūdes gāzes,kaut kas cits iesmirdēja pa laikam

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 7 Atbildēt

Vienīgais ko es esmu piefiksejis, ka vecajiem Volvo universaļiem bija tās augstas gaismas pakaļā, kā Ceedam. Tas i pluss! Citreiz pat putrojos, ja redzu uz ceļa.

ak Reģ.: 13.01.2003
2 0 Atbildēt

Man bija s40 2,0 D, idejiski jau tas pats. Salonā vietas bija pietiekoši priekšā, bet jebkuram augumam. Priekšējie beņķi ļoti ērti, stūrei garš gājiens dziļumā. Savukārt, aizmugurē knapi bērnam. Dīzelis jaudīgs un nerija daudz, knapi 5 l uz 100 km. Bet nepatika tas, ka ļoti bieži bija jāremontē, un, pie visādām sīkām problēmām katru reizi bija jābrauc pie dīlera un jāslēdz pie datora, lai noņemtu avārijas režīmu. Varbūt, to var risināt, ja iegādājas pats kaut kādu diagnostikas iekārtiņu. Tāds sīkums kā salona gaisa filtrs, tā iebāzts, aiz gāzes pedāļa, ielikt nesabojājot ļooti jāpacenšas. Izmēros arī par mazu tam auto, mazs kvadrātiņš Vēl daudz varētu stāstīt.... laikam saprotu, kas tā par smaķeli, ko te pieminēja, no DPF filtra. Arī bija, bet tikai ārpusē varēja just.

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Pirms pusotra gada izskatīju kā variantu sievai, info ievācu bet beigās tā arī nenopirku.

Atkarīgs ko gribi no tā auto ja vajag daudz vai vidēji daudz vietas tad garām jo auto gan pēc ārējiem gan iekšējiem izmēriem ir mazs. Man ar 210cm pie stūres bija ok bet tas arī viss. Par motoriem 1,8 un divu litru benzīni ir savi-nenāk nevienā citā modelī, 2,4 atmosfēra un 2,5 turbo ir dalīti ar lielajiem brāļiem, visi draudzējas ar gāzi, 2,4 pamatā ar automātiem un diezgan ēdelīgi. Abi mazākie cik pētīju tad nožēlojamās komplektācijās.

Dīzeļi trīs tilpumu 1,6 un divlitrīgais PSA ražojumi, D5 komentārus neprasa-tas gan caurmērā tūkstoti-pusotru dārgāks. 1,6 nav slikts bet varētu būt drusku par īsu jaudas ziņā parasti arī paknapās komplektācijās, divlitrīgajam lielākais mīnus pjezo elektriskas sprauslas-nav remontējamas, ņemot vērā ka viņas mirst robežās no 200-300k kilometriem tad lielākajai daļai LV nopērkamo auto viņas ir apsprāgušas un sačakarējušas DPF, kurš jau arī lielākajai daļai parasti ir amputēts.

Pēdējos gados interesants ir econetic izpildījums-garāka kārba, spec diski un zemākas atsperes ekonomiskākai braukšanai.

Tā ka ja patīk tad meklē labu, dzīvu ekspemplāru, neskopojies ar kārtīgu diagnostiku un pērc nost.

Es beigās nopirku MK6 golfu, kurš arī nu jau ir pārdots

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Pirms pusotra gada izskatīju kā variantu sievai, info ievācu bet beigās tā arī nenopirku.

Atkarīgs ko gribi no tā auto ja vajag daudz vai vidēji daudz vietas tad garām jo auto gan pēc ārējiem gan iekšējiem izmēriem ir mazs. Man ar 210cm pie stūres bija ok bet tas arī viss. Par motoriem 1,8 un divu litru benzīni ir savi-nenāk nevienā citā modelī, 2,4 atmosfēra un 2,5 turbo ir dalīti ar lielajiem brāļiem, visi draudzējas ar gāzi, 2,4 pamatā ar automātiem un diezgan ēdelīgi. Abi mazākie cik pētīju tad nožēlojamās komplektācijās.

Dīzeļi trīs tilpumu 1,6 un divlitrīgais PSA ražojumi, D5 komentārus neprasa-tas gan caurmērā tūkstoti-pusotru dārgāks. 1,6 nav slikts bet varētu būt drusku par īsu jaudas ziņā parasti arī paknapās komplektācijās, divlitrīgajam lielākais mīnus pjezo elektriskas sprauslas-nav remontējamas, ņemot vērā ka viņas mirst robežās no 200-300k kilometriem tad lielākajai daļai LV nopērkamo auto viņas ir apsprāgušas un sačakarējušas DPF, kurš jau arī lielākajai daļai parasti ir amputēts.

Pēdējos gados interesants ir econetic izpildījums-garāka kārba, spec diski un zemākas atsperes ekonomiskākai braukšanai.

Tā ka ja patīk tad meklē labu, dzīvu ekspemplāru, neskopojies ar kārtīgu diagnostiku un pērc nost.

Es beigās nopirku MK6 golfu, kurš arī nu jau ir pārdots

Vēl piebildīšu: šis modelis ir būvēts uz Ford Focus platformas, kam ir gan savi plusi un mīnusi.

1.8 un 2.0 benzīna dzinēji ir no Ford/Mazda un ir pieejami arī attiecīgās paaudzes citos Volvo modeļos.

Driv-e (kā jau ari citu auto ražotāju eko versijas) tieši dēļ garās kārbas un citām eko niansēm cieš no vēl ātrākas DPF un spararata nobeigšanās un apgrūtina braukšanu, ekonomiskais ieguvums ir tikai uz papīra. Un tieši šī Driv-e 1.6 motora versija ar ir ar pjezo sprauslām.

Amatnieks Reģ.: 22.11.2019
0 0 Atbildēt

Skaidrs.Paldies par info,palasījos par to DPF,pie mums ir kāds kāds sakarīgs cilvēks,kas nodarbojās ar tīrīšanu/skalošanu?

Pat sāku nosvērties vairāk uz V70,tas bik ietilpīgās man kā makšķerniekam,bet acij tīkams ir 2008 gada 2.4D.Kā ar šadiem?

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Man 2 kolēģiem ir bijuši V50 ar 1.6 dīzeli un abi ir bezgala laimīgi,jo tikuši no tiem vaļā

Amatnieks Reģ.: 22.11.2019
0 1 Atbildēt

Skaidrs.Paldies par info,palasījos par to DPF,pie mums ir kāds kāds sakarīgs cilvēks,kas nodarbojās ar tīrīšanu/skalošanu?

Pat sāku nosvērties vairāk uz V70,tas bik ietilpīgās man kā makšķerniekam,bet acij tīkams ir 2008 gada 2.4D.Kā ar šadiem?

manerheims Reģ.: 17.02.2016
2 0 Atbildēt

Uzticamāks jau viņš būs, ja nebūs nobraucis 400k. Bet tā ir pilnīgi cita mašīna. Tomēr govs, salīdzinot ar v50. Remonti kā jau volvo, nav lēti. Kādā topā bij atzīta par mīlnieku auto nr1. Tur aizmugurē ir daudz vietas. Dpf patasti izgriež.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Veiksmi atrast kādu ar origināliem <300k kilometriem!

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Man škiet ka lielākā šī modeļa problēma ir lielie nobraukumi un LV autotirgus-samērojama gada/aprīkojuma/nobraukuma auto Vācijā un Zviedrijā maksā dārgāk kā Latvijā-kokrēti vienu izskatot itkā likās OK-ievests no Zviedrijas, avāriju nav, nobraukums īsts, cena par 1000 lētaka kā lētākais Zviedrijā. Apskatot klātienē(Rumbulā) viss itkā labi, bet uz savu servisu vest neļauj, pamanīju ka uz motora pannas no apakšas darba zābaka nospiedums-uz jautājumu kas tika darīts, atbildes no tirgoņa nav. Attiecīgi uz redzēšanos.

Amatnieks Reģ.: 22.11.2019
0 0 Atbildēt

Acīm redzot manā gadījumā būtu jābrauc ar megāniķu brigādi.ha

gudrinieki mums te ir pa pilno,it īpaši auto plačos.Tik viegli laikam nebūs,ka aizej nopērc un brauc pus gadu bez bēdām.

manerheims Reģ.: 17.02.2016
1 0 Atbildēt

man abi auto no Rumbulas bij veiksmīgi... nedaudz sisti, bet nekādas citas slēptas vainas nebij. Tie bij Mazda 323 un Focus. Volvo V50 pirkts pie Tukuma apļa gan bij bēdu ieleja. Tā kā nevar teikt, ka Rumbulā viss ir slikti..

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt
boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Pa taisno no Lietuvas ārēm

manerheims Reģ.: 17.02.2016
0 0 Atbildēt

Manam plača V50 bij 186 000. Šim ir 189 000. Un manam Focusam no plača bij 183 000.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti