Ko tur zīlēt, maini vāku. Tam vākam drošvien cokums ventilācijai.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ko tur zīlēt, maini vāku. Tam vākam drošvien cokums ventilācijai.
Rīsus var iebērt, tie uzsūc mitrumu.
Vajadzētu saprast: tev tā kāds saka, ka sadalītājā kondensāts un tāpēc neiet, vai tiešām pats pārliecinājies, ka ir tas kondensāts?
Mitrums tur rodas vienmēr. Ventilācija nodrošina gaisa cirkulāciju, mainīga temperatūra - kondensātu. Vienīgā iespēja kā novērst raustīšanos, ir uzstādīt vienas firmas vāciņu ar rotoru, lai atstarpe starp kustīgo un nekustīgo kontaktu būtu vismazākā. 0,5 mm max. Vislabāk izvēlēties oriģinālu. Šī auto gadījumā Bosch. Un braukt garākus gabalus. Iekšpusi vāciņam var nopūst ar aerosolu (ir speciālais augstsprieguma sistēmas mitruma noņemšanai), der arī wd40 līdzīgie.
Mitrums sadalītāja vākā
Sveiki, varbūt kāds ir saskāries ar šādu Volvo problēmu un zina risinājumu, situācija sekojoša, pēc zobsiksnas un galvas vāka blīves maiņas sadalītāja vākā sāka parādīties mitrums/kondensāts un tā rezultātā mašīna raustās, lēkā apgriezieni, zūd jauda, sveču vadi kārtībā, sveces nomainītas, aizdedzes spole kārtībā, tika iztīrīta kartera ventilācija un ~250km mašīna brauca bez problēmām un tad sākās iepriekš minētā problēma, tika nomainīta "begunoks" un pārbaudīta sadalītāja vāka blīve, bet problēma vēl aizvien saglabājas un sadalītāja vākā rodas mitrums/kondenstāts.
i.gyazo.com/70d0820511bbcf71d1287cec3978ad7f.png