Pretkorozijas apstrāde? Vai ir vērts un kur?

Normixz Reģ.: 06.01.2020

Hi, kādi komentāri par Krown pretrūsas apstrādes centru? Ir kas labāks? Kādas alternatīvas?

Kāds ir mēģinājis to Line-x varbūt? Plusi/mīnusi.

Autiņš gadu vecs, varētu neielaist rūsu

 
insekc Reģ.: 24.03.2003
2 0 Atbildēt

Lietoju Krown savam auto (Subaru Outback '15). Braucu uz Krown reizi 2 gados. Pagaidām izskatās OK, bet tā īsti novērtēt varēs pēc kādiem 5 gadiem (ja auto tad vēl būs manā īpašumā).

Krown un Line-x ir pilnīgi atšķirīgas lietas. Krown ir eļļveidīgs līdzeklis, kuru iepūš visās arkās, durvīs un nopūš visu, ko vien var. Manuprāt, tas palēnina rūsēšanu, jo metālam mazāk piekļūst ūdens un skābeklis.

Line-x ir poliuretāna pārklājums, kas ir laba mehāniska aizsardzība (piem. apvidus auto, pikapiem u.t.t.), bet ja zem tā tiek rūsa, tad tā tik iet tālāk.

Voyager (tagad tā ir izplatīta auto ražotāju tehnoloģija) sliekšņi bija piepūsti ar putām (kkas līdzīgs Makroflex). Likās jau labi, samazināts troksnis un nnerūsēs. Kā tad, sliekšņi sāka rūsēt no iekšpuses, jo mitrums iekšā vienmēr tiks (kondensāts), bet nekad neizžūs.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Jādomā, ka objektīva informācija par to, cik ilgā laikā sarūsē vienas un tā pašas markas auto, kuram pielietota pretkorozijas apstrāde un kuram ne, diez vai būs. Jo tie, kuri regulāri apstrādā savu auto pret koroziju, noteikti arī auto kopj regulārāk, biežāk mazgā, vasko utt.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
1 0 Atbildēt

Esmu izmantojis Krown pakalpojumus. Grūti pateikt, cik efektīvi, sliktāk jau nav. Nezinu, kā būtu, ja nebūtu apstrādāts.

Ja man būtu mazlietots auto, ar kuru gribētu kādu laiku pabraukt, apsvērtu šādu apstrādi:

www.youtube.com/watch?v=4H7wcPBiESM

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Krown ir mārketinga triks. Esmu apstrādājis vienu no saviem auto, pēc kāda laika tāpat bija jāmetina

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
2 3 Atbildēt

Te ir 2 varianti:

1. Pa nopietno, tas ir auto piekares demontāža, apakšas mazgāšana(metināšana, ja nepieciešams). , pēc tam apstrāde(ir daudz variantu).

2. Pa lēto,tas ir nomazgā auto apakšu un nopūt ar uzsildītu ,,atrabotku vai WD-40, būs rezultāts tāds pat kā ar Krown

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Mans uzskats.

1.Svarīgi kopt auto regulāri ( mazgāt noskalot sāls šķīdumu ) un turēt vēdināmās telpās ( nojumēs ), labāk jau regulāri braukt.

2.Apstrādāt ar nesakalstošu aizsarglīdzekli regulāri.

Pārējais mārketings.

Pa Krown labi, ka nomazgā auto apakšu, apstrādā ar nesakalstošu līdzekli. Ja to dara atbildīgi un regulāri ir labi. Cena nosacīti neliela un ātri.

Pa Autospeci labi, ka tiek kontrolētas korozijas vietas un gruntētas utt. Bet process nav ātrs un nav lēts, tiek aizskartas nebojātās rūpnīcas grunts virsmas.

Te nu pašam jāizlemj kā rīkoties. Auto vērtība strauji pazeminās un vai kāds to apstrādi sajutīs novērtēs. Sasummējot ieguldītos līdzekļus un neko neapstrādājot fināls iespējams finansiāli vienāds.

Pieredze no dzīves. Vēl tajos laikos, kad auto pretkorozijas apstrādi veica ar movila un lietotās eļļas palīdzību, kādas autobāzes mehāniķa dienesta Moskvič kabluk pilēja akārbas blīvslēgs. Tad nu tas auto tika ekspluatēts uz nebēdu, kam vien vajadzēja. Tās kārbas līmenis ik pa laikam tika papildināts ar TAD vai ko tamlīdzīgu. Loģiski auto apakša un būdas aizmugures durvis tika nedaudz regulāri eļļotas. Bet tas auto mūža beigu galā aizmugurējā daļā bija korozijas neskarts

Un vēl gribētos atgādināt, ka dažādi auto tiek ražoti no dažādiem metāla sakausējumiem. Kas atšķirīgi korodē neatkarīgi no tā ar ko tur viņus smērēsi. Jo kā smejies sūdu apsmērē ar sviestu un tik un tā tas ir tikai sūds.

Frontera Reģ.: 12.12.2019
2 1 Atbildēt

nu jā..te nu tev var piekrist,Bet parasti nobrauc visi līdz cauri spīd un tad tirgo ,oi redziet ,rūsa untt.Tieši tā ,kopt vajag nevis tikai gāzt !!

Frontera Reģ.: 12.12.2019
1 2 Atbildēt

Nosmērēju apakšu ar HAMMERITu..nu jau 4 gadi viss oky..ik pa laikam dasmērēju kur vajag..viss.Hammerits padārgs,bet nav KROWNs.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
1 2 Atbildēt

Iespējams, ,,basnja,, bet PSRS laikks krievu oficieris tikko nopirktai Volga visu apakšu biezā kārtā nosmērējis ar divkomponentu epoksīda svekiem. No rīta Volga škība kā gurkis Respektīvi, svekiem cietējot auto deformējies.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

"Basnja" bez "iespējams". No divkomponentu epoksīda sveķiem tagad un arī PSRS laikā taisīja laivas, bagiju virsbūves u.c. - ar tiem apsmērējot brezenta vai stiklašķiedras sieta karkasu. Pemēģini izdomāt, kā tie paši sveķi, kas cietējot nesaplēš pat audumu, spēj savērpt Volgas virsbūvi ;)

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

gonzalless rakstīja: Te ir 2 varianti:

1. Pa nopietno, tas ir auto piekares demontāža, apakšas mazgāšana(metināšana, ja nepieciešams). , pēc tam apstrāde(ir daudz variantu).

2. Pa lēto,tas ir nomazgā auto apakšu un nopūt ar uzsildītu ,,atrabotku vai WD-40, būs rezultāts tāds pat kā ar Krown

WD40 ir eļļas šķīdinātājs kopā ar silikonu. Kāda tur var būt aizsardzība ilgtermiņam? Atradbotka ir pilnīgs pretstats WD40.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja: "Basnja" bez "iespējams". No divkomponentu epoksīda sveķiem tagad un arī PSRS laikā taisīja laivas, bagiju virsbūves u.c. - ar tiem apsmērējot brezenta vai stiklašķiedras sieta karkasu. Pemēģini izdomāt, kā tie paši sveķi, kas cietējot nesaplēš pat audumu, spēj savērpt Volgas virsbūvi ;)

Sveķi, nezinu vai vienmēr un vai tas atkarīgs no komponenšu propocijas, neesmu specs.... bet sacietējot var savilkt. Pilnīgi iespējams ka, ja sastāva ir par daudz cietinātāja pretstatā cietējošam tilpumam. Pieļauju, ka spriegumi sieta karkasam veidojas citādi un tas ir plānā slānī vairākos slāņos, bet uz cietas detaļas pārāk biezs līmes slānis ir spējīgs deformēt. Man kompozītmateriālu nesen vēl aizvilka, jo bija neliela karkasa aizliešana kopā ar salīmēšanu un beigās nesapasēja vairs skrūvju vietas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nez man tas izklausās ka tev vienkārši ir gadījums ka nevis "savilka", bet gan ka tas ko salīmēji nebija pats spējīgs turēt formu. Vēl nevienam stikla šķiedras izstrādājumam (kas līmēts uz koka saplākšņa vai līmētas stiklaškiedras formas) nekad nekas tāds nav redzēts, un te es runāju par detaļām kas sākas no 1x1 metrs un lielākām ( ir portams arī mazākas, bet tur vispār var mierīgi uz milimetra daļām piedzīt ja vajag un beigās tikai nopulēt).

aicis244 Reģ.: 09.01.2020
0 0 Atbildēt

insekc rakstīja: Lietoju Krown savam auto (Subaru Outback '15). Braucu uz Krown reizi 2 gados. Pagaidām izskatās OK, bet tā īsti novērtēt varēs pēc kādiem 5 gadiem (ja auto tad vēl būs manā īpašumā).

Krown un Line-x ir pilnīgi atšķirīgas lietas. Krown ir eļļveidīgs līdzeklis, kuru iepūš visās arkās, durvīs un nopūš visu, ko vien var. Manuprāt, tas palēnina rūsēšanu, jo metālam mazāk piekļūst ūdens un skābeklis.

Line-x ir poliuretāna pārklājums, kas ir laba mehāniska aizsardzība (piem. apvidus auto, pikapiem u.t.t.), bet ja zem tā tiek rūsa, tad tā tik iet tālāk.

Voyager (tagad tā ir izplatīta auto ražotāju tehnoloģija) sliekšņi bija piepūsti ar putām (kkas līdzīgs Makroflex). Likās jau labi, samazināts troksnis un nnerūsēs. Kā tad, sliekšņi sāka rūsēt no iekšpuses, jo mitrums iekšā vienmēr tiks (kondensāts), bet nekad neizžūs.

Tad jālieto abi reizē,no sakuma Krown un pēc tam Line-X.Bet pats Krown saka,ka pie viņiem ir jāiegriežas 1 reizi gadā un jāatjauno,ja nebrauc atkal,tad Krown vairs savu funkciju nepilda.

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 0 Atbildēt

Krown apstrāde (pūšana) ir lohatrons par dārgu naudu. Nav jau tā ka neko nelīdz, bet nav tās naudas vērts. Tikpat labi reizi gadā pats nopūt ar vasku, eļļu, grubuli pēc gaumes izmaksas 10eiro.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Iespējams, bet ja dzīvo dzīvoklī un auto tur stāvlaukumā. Vasku pūtīsi uz sāls maisījuma dubļiem?

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 0 Atbildēt

Manuprāt Krown būtiskākais ir, ka tiek iepūsts sliekšņos, durvīs un visās kabatās. Ar eļlu noķēzītās ritošās daļas skrūves arī mazāk pierūsēs un vajadzības gadījumā, iespējams, būs vieglāk atskrūvēt. Pēc piredzes rūsa vispirms sāk līst ārā no sliekšņiem, durvīm, arkām (no iekšpuses). Ir lielā mērā ticams, ka jebkāda cita eļļa arī būtu ar līdzīgu efektu. Bet Krown auto nomazgā, nožāvē un tad veic apstrādi. Urbj caurumus (ko pēc tam aiztaisa ar plasmasas korķīšiem), lai visur varētu iepūst slēgtās vietās. Domāju, ka pusotrs simts EUR nav tik milzīga nauda par to darbu un eļļu. Mājās parasti nav tam visam piemērotu apstākļu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti