Būt tur var bez jegas kas - sākot jau ar sajatiem krustiņiem stūrres mehāniskaja daļa, greiziem stures regulejamiem stieņiem ( sodry nosaukums nenak prata- stulbums uzkritis) un sprustošiem pirkstiem vai balsta šarnīriem, pat līdz drazām pastiprinatājā, sķidruma vai tamlīdzīgi.
Tas ko es pamēginatu - paceltu priekšu gaisa - abus ratus, un tad ar roku pagrozītu tos aiz riteņa - meģinot noķert to sprūšanas momentu
Paranormāla reika
Sveiki visiem !
Pus gadu atpakaļ iegādājos lietotu volvo v70 2001 gada 2.4d
Sanāca nedaudz ieberziens, jo iesmērēja ar beigtu reiku.
Trijos servisos kur šo mēnešu laikā esmu bijis ar dažādiem sīkumiem pie viena esmu prasījis par šo problēmu un neviens īsti nevar pateikt, kas varētu būt par vainu un ka vienkārši jāvelk ārā reika un jāved restarēt
Problēma tāda ka uz auksta dzinēja stūre ir ļoti cieta, īpaši vienā konkrētā punktā pēc kura uzreiz pazūd pretestība. Jocīgi tas ka pretestība ir tikai uz labo pusi un līdz kādiem 50 grādiem, pēctam pazūd līdz atkal veicot pilnu apli sasniedz to noteikto posmu.
Tiklīdz motors ir uzsilis uz optimālu darba temperatūru 95% problēmas pazūd un var just tikai vienā vietā tādu minimālu pretestības punktu.
Esmu pamanījis to ka ar pirmajiem ātrumiem braucot lēnām, bet ar lielākiem apgriezieniem nekā tukšgaitā stūre paliek nedaudz mīkstāka un kaut cik ļaujās pagriesties, jo stāvot to nav iespējams izdarīt uz auksta motora, liekas ka kaut kas lūzis, jo pretestība tiešām ir liela. ( Tikai uz labo pusi )